Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

160 Locuri de Munca Business Manager in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

160 Locuri de Munca Business Manager in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Manager in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Manager in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Area Sales Manager (vet Medical Devices)


Candidatul ideal Our new companyFor our client, a big pharma - animal health company, we are looking for an Area Sales Manager based in Bucharest or Cluj, for one of the company’s strategic portfolio.Your new roleYour role will be to develop, implement and promote the company’s portfolio, creating and maintaining strong partnerships with doctors in the allocated area: Ensuring the achievement of the monthly, quarterly and annual sales budget of the team; Ensure market prospecting in order to find new sales/promotion opportunities; Maintaining and building professional relationships with team members and customers in the surrounding area; Maintain and develop professional relationships with international partners/manufacturers alongside the National Sales Manager of the company's VET division; Ensuring the smooth running of contract management with customers in the surrounding region; Providing training on maintenance and use of medical devices for those who use them; Ensuring regul
HAYS SPECIALIST RECRUITMENT ROMANIA SRL

Coordonator Noc (223968)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare IT și Comunicații Experienţă practică necesară: Experiență în asigurarea serviciilor operaționale către business ș raportarea asigurării lor Experiență anterioară în activități specifice de infrastructură IT și networking Cunoştinţe IT: Cunoștințe avansate privind standardele de arhitectură HW IT Cunoștințe avansate privind tehnologiile utilizate în industria IT Descrierea jobului Coordonezi activitățile zilnice și evoluția proiectelor dezvoltate de echipa NOC Coordonezi împreuna cu șeful direct planul de dezvoltare al proiectelor, livrabilele și bugetele aferente Realizezi și implementezi strategia de Networking și Telecom Participi la realizarea și implementarea strategiei pentru serviciile de tip CloudRealizezi și alte sarcini care decurg în mod natural din rolul tău, adaptate la cunoștințele și abilitățile taleCe îți oferim noi Îți oferim mai mult decât un salariu: Primești cadouri cu ocazia evenimentelor importante din viața ta
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Coordonator Depozit Materiale De Constructii


Candidatul ideal SC MAX BAU MATERIALE SRL angajeaza gestionar - coordonator depozit, pentru depozitele de materiale de constructii din Bucuresti ( Chiajna ) si Cluj-Napoca ( Floresti )Cerinte minime :- principala cerinta, eliminatorie, este experienta in coordonarea tuturor activitatilor care se desfasoara intr un depozit de materiale de constructii; activitati de receptie marfa, constatare diferente, descarcare, depozitare optima la raft si in depozit, etichetare, pregatire comenzi de livrare si incarcare a materialelor de constructii de uz general- experienta relevanta in organizarea modului in care sunt depozitate produsele, in organizarea fluxurilor de descarcare, depozitare, pregatire marfa conform comenzilor si rutelor de transport, de capacitare optima a camioanelor incarcate- experienta in coordonarea echipelor din subordine, astfel incat operatiile de descarcare-incarcare, cele de depozitare si pregatire produse pentru livrare precum si cele de incarcare flota, sa se desfasoar
MAX BAU MATERIALE S.​R.​L.​

Gold Personal Banking Relationship Manager


Candidatul ideal We are looking for candidates with:University degree, preferably in Economics, Finance or related fields.Banking experience—premium customer segment background is a plus.Adequate English fluency, both spoken and written.Knowledge and experience in investment products, such as mutual funds, highly desired.We value team members who have:Customer-care attitude with excellent communication, negotiation and effective sales skills.Strong ability to solve promptly and professionally challenges, problems and opportunities.Are you a dynamic and flexible person, enthusiastic, with initiative and a pro-active attitude? If so, please send your resume!Descrierea jobului The Gold Relationship Manager will engage with clients from the affluent customer segment, managing their banking and financial products needs.As part of the Gold Personal Banking team, the Relationship Manager will work towards building long term relationships and grow the Gold customer portfolio. From day-to-day b
ALPHA BANK ROMANIA SA

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice


Candidatul ideal Descoperă cine poți fi în povestea noastră!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că #PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreună un viitor sigur.Dacă prezinți bune abilități de comunicare, ai o abordare comercială și dai dovadă de orientare către rezultate, ești persoana pe care o căutăm pentru acest rol.Pe lângă aceste atribute, ne-ar plăcea să mai constatăm că:-ești o fire adaptabilă la schimbările ce pot apărea în contextul în care ne aflăm;-ești o persoană autonomă, responsabilă și determinată;- ești un adevărat teamplayer;-ai abilități dezvoltate în vederea formării și menținerii de relații interumane.Descrierea jobului Vei avea nevoie de toate aceste lucruri deoarece un Manager Relații Clienți Persoane Fizice:- Identifică nevoile clienților noștri persoane fizice și propune cele mai bune produse și servicii care să se plieze pe acestea;- Menține relațiile cu clienții ex
BANCA TRANSILVANIA SA

Manager Relatii Clienti Micro (sebes,​ Cluj,​ Turda)


Candidatul ideal Ce te va ajuta să ai succes Bune abilitați de negociere și de comunicare; Orientare către client și capacitatea de a găsi rapid soluții; Capacitatea de a analiza situații financiare și de cash-flow; Studii superioare, de preferat în domeniul economic; Experiență de minim 2 ani în instituții financiar-bancare.Descrierea jobului Despre echipa noastraSuntem cei care reinventeaza bankingul in fiecare zi prin solutii de digitalizare, educatie financiara si finantare sustenabila. Anual, 1 din 5 romani isi cumpara o locuinta folosind serviciile si produsele BCR si 1 din 6 romani acceseaza credite pentru nevoi personale.Suntem cel mai bun angajator in banking conform platformei undelucram.ro in anul 2023 si detinem recordul Guiness Book pentru “Cea mai mare lectie de educatie financiara”.Cum vei contribui Identifici cerintele clientilor si oportunitatile de vanzare, prin activitati de cross-selling; Promovezi si vinzi produsele si serviciile bancii si ale subsidiarelor; Asigur
BANCA COMERCIALA ROMANA SA

Asistent Manager


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine:-Punem accent pe bune cunostinte de operare in MS Office (Excel, PowerPoint, Outlook)-Abilitatea de a organiza diverse documente, de a analiza si de a rezolva situatii provocatoare-Bune abilitati interpersonale fata de persoanele din interiorul si din afara organizatiei-Cunoasterea limbii engleza la nivel mediu-avansat-Abilitati remarcabile de comunicare si adaptabilitate-Deschidere spre invatare si o atitudine proactiva-Vrem oameni organizati in echipa, asa ca atentia la detalii este un aspect foarte important.Descrierea jobului Descrierea jobuluiResponsabilitati principale:-Sprijini activitatea Managerului de Achizitii privind buna desfasurare a planului si procesului de achizitii, in functie de nevoile afacerii, pentru a asigura disponibilitatea constanta a materiilor prime, produselor si serviciilor necesare-Colaborezi indeaproape cu toate departamentele din cadrul companiei (Operatiuni, Marketing, Contabilitate, Logistica, Finante etc.) pent
NOODLE PACK SRL

Media netă estimată pe baza celor 3803 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Order Management Assistant - Pm - Cluj


Candidatul ideal Diploma de bacalaureat; Cunostinte de operare PC; Abilitate de lucru cu cifre, bună atenţie distributivă; Abilitati de rezolvare a problemelor, comunicare, capacitatea de a lucra eficient in echipa si de stabilire prioritati; Abilitati oraganizatorice si atentie la detalii.Descrierea jobului • Listeaza facturile pe baza comenzilor si emite manual facturile de scont sau de retur, avize de transfer catre alte filiale;• Tine evidenţa si indosariaza diferitele tipuri de facturi sau documente de expediţie, extrasele bancare si le trimite catre arhiva centrala pe cele solicitate;• Listeaza la cerere fise de magazie, stocuri, fisa de cont cheltuieli, fisa de cont clienti, neincasate (pentru agenti), registre de casa ( casier), registre de banca;• Raporteaza sefului direct situatiile referitoare la documentele de plata care intarzie sa se deconteze ( prevazute) sau au fost refuzate de catre banca;• Urmareste in permanenta e-mailul, listeaza mesajele primite, le indosariaza si
INTERBRANDS ORBICO S.​R.​L.​

Arhitect Coordonator Si Mid-level


Candidatul ideal Carpat Rail cauta colegi noi pentru birourile din Cluj, Iasi, Bucuresti si Timisoara, iar daca esti in cautarea unei noi provocari profesionale si crezi ca ai cunostintele si abilitatile necesare pentru a ocupa aceasta pozitie, te invitam sa aplici si asteptam cu interes sa faci parte din echipa noastra.Cerinte:Studii superioare in specializarea arhitectura;Experienta de minim 2 ani;Drept de semnatura proiecte, inregistrat la OAR;Redactarea planselor si memoriilor tehnice si ale planurilor conform normelor in vigoare, in diferite faze ale proiectului SF, DALI, DTAC, PTh, DE.;Bune abilitati de comunicare si relationare;Capacitatea de a lucra in echipa;Colaborare cu punctele de lucru ale companiei ;Excelente abilităţi de analiză şi sinteză a datelor şi informaţiiilor;Capacitate de a identifica soluţii şi de a lua decizii;Abilitatea de a gestiona multiple proiecte/activitati simultan;Orientare spre calitate şi atentie la detalii.Descrierea jobului Redactarea planselor si
CARPAT RAIL S.​R.​L.​

Manager Aprovizionare și Logistică


Candidatul ideal Căutăm Manager Aprovizionare și Logistică, care să se alăture echipei noastre din Cluj-Napoca. Candidatul ideal planifică, conduce, coordonează și implementează operațiunile departamentului și personalului implicat în activitățile de achiziție și logistică a produselor, echipamentelor, materialelor și serviciilor necesare în îndeplinirea activității operaționale.Va colabora strâns cu departamentele operaționale și cu clienții firmei, pentru a asigura o distribuție eficientă a produselor noastre, și va superviza întregul lanț de aprovizionare.Descrierea jobului Cerințe: Studii superioare absolvite; Experiența anterioară în coordonarea activităților de aprovizionare sau logistice sau într-un rol similar de minim 3 ani; Cunoașterea sistemului de operare Winmentor reprezintă avantaj, sau a unui alt soft de contabilitate; Abilități de leadership, comunicare și rezolvare a problemelor; Abilități bune de planificare, organizare și gestionare a timpului; Cunoștințe MS Office (
MEDLINE COM SRL

Relationship Manager TBI Bank - Cluj


Scurta descriere a companiei Cine suntem:Esti interesat sa te alaturi unei banci altfel, cu o abordare inovatoare si o cultura moderna?tbi, este una dintre cele mai profitabile banci care se dezvolta intr-un ritm alert. Suntem o banca cu un background de succes care functioneaza ca un start-up, mereu in cautare de noi oportunitati pentru a ne dezvolta. Cum facem acest lucru?Contributia principala la succesul nostru o au oamenii din tbi. Echipa noastra este ghidata de trei trasaturi distinctive: curaj, pasiune si atentie, fiind deschisi sa iasa din tipare si sa redefineasca banking-ul.Cei care lucreaza in tbi bank sunt extrem de multumiti - 80% dintre ei ar recomanda cu incredere tbi ca angajator pentru prieteni si familie. Echipa noastra se implica in proiecte ambitioase pe termen lung si este ghidata de o determinare constanta de a-si dezvolta potentialul si cariera. Suntem dedicati si incurajam invatarea continua si luarea de decizii. Iar acestea nu sunt simple afirmatii corporatiste
TBI Bank

Area Sales Manager Trade - Sibiu,​ Alba,​ Cluj


Candidatul ideal Candidatul Ideal:Abilitati de comunicare, prezentare si negociere Experienta in domeniul vanzarilor - minim doi ani, reprezintă un avantaj experiența în domeniul construcțiilor.Absolvent studii medii/superioare Atitudine pozitiva, entuziasm si motivatie Cunoasterea limbii engleze: nivel conversational Cunostinte operare PC Permis conducere categoria BPreferabil cu domiciliul in Sibiu sau AlbaDescrierea jobului Descrierea jobului:Administreaza si dezvolta portofoliul de clienti din zona de activitate Urmareste realizarea planurilor de vanzări in zona alocata Analizeaza si prospecteaza permanent piata, pentru identificarea de noi clienți Urmareste realizarea obiectivelor de vanzari lunare si trimestriale Urmareste stadiul comenzilor si incasarea la timp a creantelor de la clientiCe oferim:Un mediu de lucru plăcut, cu colegi extraordinari, ce formează o echipă unită Mașină de serviciu, telefon, tableta Abonament medical premium Signal Iduna Zile libere suplimentare pentru
RAWLPLUG ROMANIA S.​R.​L.​

Engineering Change Management Sales Support,​ Engineering Center,​ Cluj


Company DescriptionAt Bosch, we shape the future by inventing high-quality technologies and services that spark enthusiasm and enrich people's lives. Whether in areas of Automated Driving, Electric & Connected Mobility, IoT or Connectivity, our ideas make driving safer and more comfortable than ever before. This is only possible with the help of more than 1000 talented engineers from Bosch Engineering Center Cluj specialized in software, hardware & mechanics and reliability engineering, who work closely together with other Engineering Centers within Bosch and with Bosch Cluj Plant in order to offer unique products and AIoT solutions to our clients from around the world. So, are you ready to shape the future of the mobility together with us? Let us tell you more. Our promise to our associates is rock-solid: we grow together, we enjoy our work, and we inspire each other. Join in and feel the difference.QualificationsEducation:Completed university studies in business, engineering,
Bosch Romania

Business Development Representative


Candidatul ideal Focusat pe obtinerea de rezultate, entuziast, motivatExperienta in relatia cu clientii B2B, proprietari de spatii comerciale, dezvoltatori imobiliariBun cunoscator al pietei de retail si magazine de proximitateBun negociator, sociabil, asertivCunostinte de limba engleza, nivel mediuCunostinte de Microsoft OfficePermis de conducereDisponibilitate pentru deplasariDescrierea jobului Să identifici spații oportune si parteneri pentru dezvoltarea afacerii;Să interacționezi cu proprietari de afaceri de retail, servicii sau magazine de proximitate in vederea incheierii de parteneriate;Să negociezi clauzele contractuale;Să efectuezi analize în vederea stabilirii locatiilor potrivite pentru extinderea rețelei;Sa monitorizezi si sa asiguri performanta partenerilor in asigurarea calitatii serviciilor;Să obții toate avizele şi aprobările necesare amenajării viitoarelor locații;Să asiguri asistență tehnică si training în funcție de necesități;Sa asiguri respectarea proceselor si pro
CARGUS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Store Manager


Candidatul ideal 2+ years of proven experience in retail, sports retail constitutes an advantage;English Language – minimum medium level required.Proven leadership abilities;Proactive and flexible;Excellent communication & cross-group collaboration skills.Descrierea jobului Overseeing the operations of the store and managing its personnel;Maintaining daily cleanliness standards, conducting regular inspections, and coordinating product deliveries and documentation;Ensuring compliance with internal regulations and Retail Pro manual for product receiving and delivery;Managing inventory, monitoring stock movement, and coordinating transfers between trade units as needed;Taking actions to achieve sales objectives, ensures excellent customer service, and addresses customer needs and concerns;Reporting on competition and market trends, managing cash register operations, and coordinating store activities in accordance with financial and accounting standards;Developing and maintaining effective
LUGERA MAKLER SRL

Media netă estimată pe baza celor 33 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Area Sales Manager – Bucuresti/​ Cluj/​ Timisoara/​ Iasi


Candidatul ideal Licență studii superioare. Experiență de peste 2 ani în vânzări directe de IT Hardware. Atitudine orientată către client, spirit de echipă. Foarte bune abilități de comunicare și relaționare cu clienții. Abilitate de a lua decizii rapide. Personalitate energetică, gândire pozitivă și eficiență. Bune abilități de operare PC – Word, Excel, căutare pe web. Carnet de șofer categoria B (obligatoriu). Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu, citit și vorbit. Disponibilitatea de a călători în țară, în zona desemnată. Dispune de automobil propriu.Descrierea jobului Atingerea vânzărilor planificate pentru zona/categoria/lista de clienți desemnate. Prezintă și promovează produsele către clienții existenți și potențiali, în zona/categoria/lista de clienți desemnate. Prospectarea continuă a pieței pentru identificarea de noi clienți și creșterea cotei de piață a firmei. Deplasări în interesul firmei în zona desemnată, stabilite împreună cu șeful ierarhic. Menținerea contactului
TENDA ROMÂNIA S.​R.​L.​

Incident Management Officer with Finnish


Scurta descriere a companiei Accenture is a leading global professional services company that helps the world’s leading businesses, governments and other organizations build their digital core, optimize their operations, accelerate revenue growth and enhance citizen services—creating tangible value at speed and scale. We are a talent and innovation-led company with 738,000 people serving clients in more than 120 countries. Technology is at the core of change today, and we are one of the world’s leaders in helping drive that change, with strong ecosystem relationships. We combine our strength in technology with unmatched industry experience, functional expertise and global delivery capability. We are uniquely able to deliver tangible outcomes because of our broad range of services, solutions and assets across Strategy & Consulting, Technology, Operations, Industry X and Accenture Song. These capabilities, together with our culture of shared success and commitment to creating 360° va
Accenture

Team Manager


Scurta descriere a companiei ​​​​​​​PROSPERA CONSULTING este mai mult decât o simplă firmă de consultanță financiară.Este pasiune.Este dedicație.Este determinare. Cerinte 🔹Educație: studii superioare finalizate în domenii relevante precum Finanțe, Economie, Contabilitate, Psihologie sau Management.🔹Experiență în organizarea de evenimente, management echipe sau organizare de proiecte.🔹Abilități demonstrate de lucru în echipă.🔹Abilități de leadership și luare a deciziilor. 🔹Abilități excelente de comunicare și negociere.🔹Capacitatea de a lucra sub presiune și de a gestiona prioritățile. Responsabilitati În calitate de Team Manager, vei avea un rol fundamental în conducerea și dezvoltarea echipei de consultanți financiari. Vei fi responsabil pentru asigurarea unei direcții clare și a unui mediu de lucru inspirațional, care să încurajeze excelența în serviciile oferite și să promoveze creșterea profesională a fiecărui membru al echipei.​Principalele responsabilități vor include coord
PROSPERA CONSULTING

Media netă estimată pe baza celor 1453 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Senior Technical Success Manager


Short company description Snyk is the leader in developer security. We empower the world’s developers to build secure applications and equip security teams to meet the demands of the digital world. Requirements - Experience leading technical or engineering programs with a proven record of thought leadership, business case development, realizing customer benefits and successful program completion- 5+ years of experience in a customer-facing role, engaging with customer executives, technologists and/or partners to solve business problems with advanced technologies- Experience working closely with highly technical customers within the Enterprise (Fortune 100) space in North America- The ability to demonstrate working knowledge of Developer or Application Security tools (e.g. GitHub, Jira, Jenkins, VScode)- Exceptional organization and time-management skills and the ability to effectively manage across competing priorities- To be an effective and influential communicator with a range of pe
Snyk

Area Sales Manager


Candidatul ideal PENTRU ZONELE NORD, EST, VEST si CENTRU:Studii superioare în domeniul tehnic sau bună cunoaștere a pieței dе echipamente electrice;Minim 2 ani dе experiență directă în vânzări tehnice sau industriale;Bune abilități dе comunicare, dinamism, capacitate dе organizare;Disponibilitatea la deplasări până la 70% din timpul de serviciu;Detinere permis auto cat. B.Constituie avantaje, dar nu condiții eliminatorii:Absolvirea unui profil dе inginerie electrică, electronică, automatizări sau mecanică;Experiență anterioara in vanzari echipamente fotovoltaice;Participare anterioară la diferite inițiative dе dezvoltare profesională (cursuri dе vânzări și comunicare) pe cont propriu sau în cadrul unei firme;Experiență anterioară în folosirea unui program CRM;Cunoștințele dе limba engleză (scris-citit-vorbit) dе nivel mediu sau italiana.Descrierea jobului Promovarea și vânzarea de echipamente fotovoltaice B2B.Prospectarea pieței pentru noi oportunități specifice activității firmei.Creș
GREENSUN EAST EUROPE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 95 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 160 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.