Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

160 Locuri de Munca Business Manager in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

160 Locuri de Munca Business Manager in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Manager in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Manager in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Marketing


Candidatul ideal Responsabilitati:• Experienta intr-un rol similar de coordonare minim 3 ani.• Excelente abilitati de leadership și de comunicare.• Experienta in marketing digital, in SEO si campanii de marketing eficiente.• Competente în Photoshop, CorelDRAW, Adobe Illustrator, precum si abilitati de prelucrare foto/video.• Cunostinte de Social Media Marketing si abilitati excelente de prezentare.• Capacitatea de a gestiona bugete mari de marketing si de a lua decizii strategice pentru alocarea resurselor.• Flexibilitate, spirit de echipa si abilitati de comunicare, cu nivel mediu/avansat de limba engleza.• Experienta in Google Ads, Facebook Ads, Instagram Ads, TikTok constituie un avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati:• Coordoneaza activitatea departamentului, aloca sarcini si responsabilitati.• Elaboreaza ssi implementeaza planul de marketing anual, aliniat cu obiectivele companiei si respectand bugetul alocat.• Supervizeaza ssi optimizeaza campaniile SEO si de publicitate dig
TADDAT RECRUITING HEADHUNTING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 412 de salarii introduse în Salario: 6775 RON/Luna

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice


Candidatul ideal Descoperă cine poți fi în povestea noastră!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că #PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreună un viitor sigur.Dacă prezinți bune abilități de comunicare, ai o abordare comercială și dai dovadă de orientare către rezultate, ești persoana pe care o căutăm pentru acest rol.Pe lângă aceste atribute, ne-ar plăcea să mai constatăm că:-ești o fire adaptabilă la schimbările ce pot apărea în contextul în care ne aflăm;-ești o persoană autonomă, responsabilă și determinată;- ești un adevărat teamplayer;-ai abilități dezvoltate în vederea formării și menținerii de relații interumane.Descrierea jobului Vei avea nevoie de toate aceste lucruri deoarece un Manager Relații Clienți Persoane Fizice:Identifică nevoile clienților noștri persoane fizice și propune cele mai bune produse și servicii care să se plieze pe acestea;Menține relațiile cu clienții existe
BANCA TRANSILVANIA SA

Manager Vanzari - Cluj Napoca


Candidatul ideal Experiența și abilitățile pe care le căutăm:Experiență considerabilă în managementul unei echipe cu profil de vânzări;Abilitatea de a oferi, primi și implementa feedback-ul;Abilități de coordonare și motivare a echipei de vânzări;Entuziasm și atitudine proactivă în abordarea problemelor;Orientare către obținerea de rezultate concrete într-un mediu competitiv;Capacitate de organizare și planificare a activităților;Abilități de comunicare, inițiativă, perseverență;Studii superioare constituie avantaj.Afla mai multe despre noi si despre portofoliul nostru de produse accesand https://cmjeler.ro/Descrierea jobului Ce vei face la C&M Jeler?Asiguri indeplinirea obiectivelor financiare pe zona alocata.Asiguri planificarea, coordonarea si controlul activitatii de vanzare.Respecti principiile si politica agreate la nivel de companie; te asiguri de respectarea politicii de vanzare pentru Consultantii de Vanzari pe care ii coordoneazi.Realizezi rapoarte periodice privind activitat
CM JELER SRL

Coordonator Productie


Candidatul ideal Ulma Packaging Production angajeaza Coordonator Sectie Montaj. Avand rolul, de a conduce activitatile legate de gestionarea si planificarea procesului de fabricatie (asamblare, montaj) a atelierului.Descrierea jobului Cerinte: Studii superioare, Profil tehnic; Experienta min. 3-4 ani pe o pozitie similara intr-o companie cu activitate principala de productie; Cunostinte in domeniul mecanicii si procese de fabricatie; Experienta in lucrul cu obiective si indicatori de performanta (KPI's); Orientare catre rezultate si respectarea termenelor limita; Abilităţi bune de organizare, planificare şi control, orientare catre rezultate; Abilitatea de a lucra atat individual cat si in echipa; Engleza avansat, cunoasterea limbii spaniole reprezinta un avantaj; Microsoft Office: Word, Excel, Outlook.Responsabilitati: Coordoneaza, indruma si raspunde de intreaga activitate din sectia de montaj; Repartizeaza personalul din subordine pe locuri de munca si schimburi, conform cu nece
ULMA PACKAGING PRODUCTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 145 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Ooh Business Development Representative


Candidatul ideal Focusat pe obtinerea de rezultate, entuziast, motivatExperienta in relatia cu clientii B2B, proprietari de spatii comerciale, dezvoltatori imobiliariBun cunoscator al pietei de retail si magazine de proximitateBun negociator, sociabil, asertivCunostinte de limba engleza, nivel mediuCunostinte de Microsoft OfficePermis de conducereDisponibilitate pentru deplasariDescrierea jobului Să identifici spații oportune si parteneri pentru dezvoltarea afacerii;Să interacționezi cu proprietari de afaceri de retail, servicii sau magazine de proximitate in vederea incheierii de parteneriate;Să negociezi clauzele contractuale;Să efectuezi analize în vederea stabilirii locatiilor potrivite pentru extinderea rețelei;Sa monitorizezi si sa asiguri performanta partenerilor in asigurarea calitatii serviciilor;Să obții toate avizele şi aprobările necesare amenajării viitoarelor locații;Să asiguri asistență tehnică si training în funcție de necesități;Sa asiguri respectarea proceselor si pro
CARGUS S.​R.​L.​

Coordonator Puncte Recoltare - Cluj


Scurta descriere a companiei Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri. Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:- asumarea raspunderii pentru actiunile lor;- cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;- comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;- sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;- acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv. CerinteIn momentul in care vezi impactul pe care il are munca ta de zi cu zi, ai certitudinea ca te afli in locul potrivit si esti determinat sa devii mai bun. In rolul de Coordonator al Punctelor de Recoltare din Cluj vei coordona o echipa de o
Regina Maria

Engineering Change Management Sales Support (with German),​ Engineering Center,​ Cluj


Company DescriptionAt Bosch, we shape the future by inventing high-quality technologies and services that spark enthusiasm and enrich people's lives. Whether in areas of Automated Driving, Electric & Connected Mobility, IoT or Connectivity, our ideas make driving safer and more comfortable than ever before. This is only possible with the help of more than 1000 talented engineers from Bosch Engineering Center Cluj specialized in software, hardware & mechanics and reliability engineering, who work closely together with other Engineering Centers within Bosch and with Bosch Cluj Plant in order to offer unique products and AIoT solutions to our clients from around the world. So, are you ready to shape the future of the mobility together with us? Let us tell you more. Our promise to our associates is rock-solid: we grow together, we enjoy our work, and we inspire each other. Join in and feel the difference.QualificationsEducation:Completed university studies in business, engineering,
Bosch Romania

Working Student in Facility Management Administrative Services,​ Engineering Center,​ Cluj


Company DescriptionAt Bosch, we shape the future by inventing high-quality technologies and services that spark enthusiasm and enrich people's lives. Whether in areas of Automated Driving, Electric & Connected Mobility, IoT or Connectivity, our ideas make driving safer and more comfortable than ever before. This is only possible with the help of more than 1000 talented engineers from Bosch Engineering Center Cluj specialized in software, hardware & mechanics and reliability engineering, who work closely together with other Engineering Centers within Bosch and with Bosch Cluj Plant in order to offer unique products and AIoT solutions to our clients from around the world. So, are you ready to shape the future of the mobility together with us? Let us tell you more. Our promise to our associates is rock-solid: we grow together, we enjoy our work, and we inspire each other. Join in and feel the difference.QualificationsUniversity studies in progress (Business Administration);Work ex
Bosch Romania

Order Management Assistant - Pm - Cluj


Candidatul ideal Diploma de bacalaureat; Cunostinte de operare PC; Abilitate de lucru cu cifre, bună atenţie distributivă; Abilitati de rezolvare a problemelor, comunicare, capacitatea de a lucra eficient in echipa si de stabilire prioritati; Abilitati oraganizatorice si atentie la detalii.Descrierea jobului • Listeaza facturile pe baza comenzilor si emite manual facturile de scont sau de retur, avize de transfer catre alte filiale;• Tine evidenţa si indosariaza diferitele tipuri de facturi sau documente de expediţie, extrasele bancare si le trimite catre arhiva centrala pe cele solicitate;• Listeaza la cerere fise de magazie, stocuri, fisa de cont cheltuieli, fisa de cont clienti, neincasate (pentru agenti), registre de casa ( casier), registre de banca;• Raporteaza sefului direct situatiile referitoare la documentele de plata care intarzie sa se deconteze ( prevazute) sau au fost refuzate de catre banca;• Urmareste in permanenta e-mailul, listeaza mesajele primite, le indosariaza si
INTERBRANDS ORBICO S.​R.​L.​

Business Developer (b2b)


Candidatul ideal Competențe de bază și experiență necesare: 2- 3 ani experiență anterioară în vânzări B2B, de preferat vânzare de servicii; abilități de înțelegere și analiză a mediului de business; experiență în utilizarea aplicațiilor MS-Office; permis de conducere categoria B; cunoștințe minime de limbă engleză și/sau germană (pot reprezenta un avantaj în inițierea și gestionarea relațiilor cu clienți companii internaționale).Descrierea jobului Descrierea activităților principale pentru postul de Business Developer: prospectează în mod activ piața pentru divizia și zona alocată; identifică și abordează clienți potențiali (B2B), în vederea dezvoltării portofoliului de clienți activi; evaluează corect nevoile clienților potențiali și propune serviciile cele mai potrivite - procesul de vânzare este tip consultativ și necesită o înțelegere bună a activității clienților; realizează oferte comerciale, negociază și semnează contracte cu clienții noi; susține activ îndeplinirea targetelor d
SALESIANER MIETTEX SRL

Manager De Rezidenta


Candidatul ideal Valea Izvoarelor Senior Living angajează MANAGER DE REZIDENȚĂ la Cluj Senior VillageSuntem în căutarea unei persoane implicate, cu abilități de leadership, care să contribuie la asigurarea unui mediu sigur, prietenos și confortabil pentru rezidenții noștri. Dacă aveți experiență în gestionarea unei echipe și doriți să vă implicați activ în crearea unei comunități care promovează respectul, demnitatea și îngrijirea de calitate a seniorilor, acest job este pentru dumneavoastră.Cerințe:- Absolvent(ă) de studii superioare sau medii într-unul din domeniile medical, ospitalier sau științe sociale- Seriozitate, dinamism, meticulozitate și adaptabilitate- Capacitate de a forma și conduce o echipă de 50 de oameni (în prezent formată din 15 persoane)- Permis de conducere categoria BDescrierea jobului Responsabilități:- Construiește și menţine relaţii excelente cu angajații, rezidenţii, aparţinătorii și vizitatorii Cluj Senior Village- Se asigură că nevoile de îngrijire (inclusiv
VALEA IZVOARELOR SENIOR LIVING S.​R.​L.​

Coordonator Export


Candidatul ideal Candidatul Ideal:Studii superioareExperiență relevantă în vânzari/ ofertare tamplarie PVCBune abilităti de comunicare, vânzare și negociereVorbitor de limba italiana obligatoriu, franceza la nivel mediu constituie un avantajOrientare către client și spre atingerea obiectivelorCunoștințe MS Office nivel mediuOm de echipa.AVANTAJE CONSTITUIEExperiență în vânzarea tâmplăriei PVC (Ferestre și uși)Utilizare soft ofertare WinarhiDescrierea jobului Descrierea jobuluiPromovarea și vânzarea produselor companiei la clientii din exportCoordonarea activitatii departamentului de export si raportarea situatiei la superioriMenținerea relației cu clienții, dezvoltarea și gestionarea portofoliului de cliențiÎndeplinirea obiectivelor de vânzări, conform politicii și strategiei companieiIdentificarea și propunerea de acțiuni pentru creșterea vânzărilorMonitorizarea derulării contractelor încheiate până la finalizarea acestora, inclusiv încasarea facturilor primiteProspectare de piata, ca
PLAST TECHNIK SRL

District Manager Cluj


Candidatul ideal Noi, #OameniiDeLaProfi,Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne-am cream propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de # OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi DEZVOLTARE, COOPERARE si TRANSPARENT
PROFI ROM FOOD SRL

Manager Relatii Clienti Microfinantare


Candidatul ideal Daca: Vrei sa dezvolti o cariera in banking sau esti un profesionist cu experienta in domeniu Ti-ar placea sa cunosti antreprenori, business-urile acestora si sa pui umarul la dezvoltarea lor Iti place sa iti pui mintea la contributie Te consideri ambitios, deschis si comunicativ Ai o atitudine pozitiva Esti un om de echipa si esti motivat de rezultate Vrei sa cresti profesional intr un mediu dinamicDescrierea jobului Hai in echipa BT Mic! Vei intalni multi antreprenori carora, cunoscandu-le povestile de business, le vei facilita accesul la finantare; Cum finantarea trebuie sa fie una adecvata, vei capata skills-urile si expertiza necesare, astfel incat sa poti propune solutii optime; Pentru ca un sfat bun de la cineva care se pricepe este intotdeauna binevenit, le vei fi aproape antreprenorilor din portofoliul tau pe tot parcursul derularii finantarii.
BT MICROFINANTARE IFN S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 551 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Identity Management Engineer


Descrierea jobului As an IAM Engineer, you will be responsible for contributing to a world class team that supports various security and operational services including Single Sign-On / Multi-Factor Authentication, Authorization and Privileged Access Management functions. You will be responsible for helping other teams integrate their applications with our IAM stack and ensuring customer success while being a champion of security. In this Role, Your Responsibilities Will Be: * Configure, develop, and operate the customer identity management infrastructure and solutions using Okta Customer Identity Cloud (CIC)/Auth0. * Work with product, engineering, security, and operations teams to design, develop, and implement enterprise wide IAM solutions * Design and code new CIAM integrations as well as modify existing integrations. * Advise SaaS solution development and engineering teams in matters of Identity Management including authentication, authorization, token management, API validation *
EMERSON SRL

Project Management Associate (with French),​ Engineering Center,​ Cluj


Company DescriptionAt Bosch, we shape the future by inventing high-quality technologies and services that spark enthusiasm and enrich people's lives. Whether in areas of Automated Driving, Electric & Connected Mobility, IoT or Connectivity, our ideas make driving safer and more comfortable than ever before. This is only possible with the help of more than 1000 talented engineers from Bosch Engineering Center Cluj specialized in software, hardware & mechanics and reliability engineering, who work closely together with other Engineering Centers within Bosch and with Bosch Cluj Plant in order to offer unique products and AIoT solutions to our clients from around the world. So, are you ready to shape the future of the mobility together with us? Let us tell you more. Our promise to our associates is rock-solid: we grow together, we enjoy our work, and we inspire each other. Join in and feel the difference.QualificationsWho you are:You have a Bachelor degree in Business Administratio
Bosch Romania

Series Project Manager,​ Engineering Center,​ Cluj


Company DescriptionAt Bosch, we shape the future by inventing high-quality technologies and services that spark enthusiasm and enrich people's lives. Whether in areas of Automated Driving, Electric & Connected Mobility, IoT or Connectivity, our ideas make driving safer and more comfortable than ever before. This is only possible with the help of more than 1000 talented engineers from Bosch Engineering Center Cluj specialized in software, hardware & mechanics and reliability engineering, who work closely together with other Engineering Centers within Bosch and with Bosch Cluj Plant in order to offer unique products and AIoT solutions to our clients from around the world. So, are you ready to shape the future of the mobility together with us? Let us tell you more. Our promise to our associates is rock-solid: we grow together, we enjoy our work, and we inspire each other. Join in and feel the difference.QualificationsWho you are: o You have a University or technical college degree
Bosch Romania

Manager Service & Echipamente


Candidatul ideal Persoana proactiva, dinamica, orientata spre rezultate; Bune abilitati dе comunicare, prezentare si gestionare a timpului si a resurselor; Bune abilitati dе coordonare a echipelor; Experienta pe o pozitie similara de minimum 3-5 ani ( constituie avantaj experienta cu sisteme de prefiltrare/tratare apa); Limba engleza: nivel mediu-avansat; Studii superioare: Profil tehnic; Detinator de carnet cat B si dornic de un job activ pe teren.Descrierea jobului Coordonarea echipei tehnice si organizarea eficienta a lucrarilor necesare, in functie de prioritate si/sau urgenta; Deplasarea pe teren impreuna cu echipa tehnica; Efectuarea stocului de consumabile si piese de schimb; Identificarea pieselor necesare efectuarii lucrarilor si achizitia lor; Implementarea si imbunatatirea sistemelor și proceselor tehnice; Luarea deciziilor de business cu un nivel înalt de expertiză și cunoștințe tehnice; Discutarea problemelor tehnice cu clientul și comunicarea acestora tehnicienilor; Efect
NCH ROMANIA PRODUSE DE INTRETINERE

Manager Magazin


Candidatul ideal ​Manager Magazin Store ManagerCompetente managerialePasiune pentru moda si identificare cu produsele brandului, cunostinte de moda, trenduri si industria de fashionExcelente abilitati de vanzare si customer serviceInitiativa in atingerea obiectivelor de lucruCunostinte de limba engleza (Avansat)CreativitateAbilitati dezvoltate de comunicare, dinamismFlexibilitate si adaptabilitate, spirit analitic, organizareManager Magazin Store ManagerDescrierea jobului ​Manager Magazin Store ManagerCompetente managerialePasiune pentru moda si identificare cu produsele brandului, cunostinte de moda, trenduri si industria de fashionExcelente abilitati de vanzare si customer serviceInitiativa in atingerea obiectivelor de lucruCunostinte de limba engleza (Avansat)CreativitateAbilitati dezvoltate de comunicare, dinamismFlexibilitate si adaptabilitate, spirit analitic, organizareManager Magazin Store Manager
INDITEX ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 377 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Area Sales Manager (vet Medical Devices)


Candidatul ideal Our new companyFor our client, a big pharma - animal health company, we are looking for an Area Sales Manager based in Bucharest or Cluj, for one of the company’s strategic portfolio.Your new roleYour role will be to develop, implement and promote the company’s portfolio, creating and maintaining strong partnerships with doctors in the allocated area: Ensuring the achievement of the monthly, quarterly and annual sales budget of the team; Ensure market prospecting in order to find new sales/promotion opportunities; Maintaining and building professional relationships with team members and customers in the surrounding area; Maintain and develop professional relationships with international partners/manufacturers alongside the National Sales Manager of the company's VET division; Ensuring the smooth running of contract management with customers in the surrounding region; Providing training on maintenance and use of medical devices for those who use them; Ensuring regul
HAYS SPECIALIST RECRUITMENT ROMANIA SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 160 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.