Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

160 Locuri de Munca Business Manager in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

160 Locuri de Munca Business Manager in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Manager in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Manager in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Depozit - Cluj


Candidatul ideal Iti doresti o cariera in care poti contribui la dezvoltarea organizatiei si a proceselor de logistica pe care le coordonezi ? Ai abilitati si competente dovedite in timp de coordonare echipe si procese ? Vrei sa faci parte dintr-o echipa dinamica, in continua crestere ? Atunci esti potrivit pentru rolul nostru de Warehouse Manager in Cluj ! Studii superioare, de preferat tehnice; Limba engleza, nivel avansat este un plus Pachet Microsoft Office: nivel avansat este un plus Experienta anterioara in logistica; Persoana serioasa, responsabila, bun comunicator si mediator Bun spirit organizatoric, capacitate de analiza si sinteza Abilitati pentru coordonarea si dezvoltarea echipeiDescrierea jobului Coordoneaza activitatea zilnica din depozit, organizeaza spatiul de depozitare; Administreaza si este responsabil pentru bugetul de venituri si cheltuieli al depozitului logistic din Cluj Planifica activitatea operatorilor din depozit; Gestioneaza circuitul produselor-receptie in
DELAMODE ROMANIA SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal - Abilitati de utilizare PC- O persoana dinamica, plina de entuziasm, motivata, care doreste sa faca cariera intr-o companie si un mediu de lucru dinamic si profesionist;- Excelente abilitati de comunicare, atitudine proactiva, orientare catre rezultate si performanta;- Capacitate de organizare si planificare;- Atentie distributiva;- Prezinta avantaj cunostintele tehnice- Prezinta un avantaj carnetul de sofer dar nu este obligatoriu;- Prezinta un avantaj cunoasterea programului de contabilitate WinMentor;Descrierea jobului Descrierea jobului:- Redactarea si gestionarea documentelor manageriale si administrative, interne si externe;- Preluarea si redirectionarea apelurilor telefonice;- Receptionarea marfii;- Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail;- Activitati de contabilitate primara si gestiune;- Indosarierea si arhivarea documentelor;- Activitati administrative (asigurarea necesarului de birotica, print-uri, introducere date, corespondenta, legat
TOOLS TEHNICAL SOLUTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 3753 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager /​ Coordonator Achizitii


Candidatul ideal Candidatul ideal pentru rolul de coordonator al departamentului de achiziții este un coordonator eficient și un negociator priceput, responsabil pentru dezvoltarea și gestionarea aprovizionării cu materiale necesare producției de mobilier, menținerea relațiilor cu furnizorii strategici, și asigurarea unei colaborări strânse între departamentele de vânzări și producție, în concordanță cu obiectivele strategice ale companiei.Descrierea jobului Despre angajatorUn furnizor de top în domeniul comercializarii si producției de mobilă, accesorii și feronerie, oferind soluții complete pentru producătorii de mobilă, proiectanți și arhitecți. Avand o gama diversificată de PAL, MDF, Lemn, blaturi, fronturi și accesorii de înaltă calitate, alături de servicii specializate precum debitare și căntuire. Adresat atât persoanelor fizice, cât și firmelor, ofera produse și servicii de cea mai înaltă calitate.Responsabilitati: Capacitatea de a atribui sarcini în mod eficient, asigurand mon
GETFRANKLY S.​R.​L.​

Asistent Manager Comercial/​ Specialist Licitatii Publice /​ Specialist Fonduri Europene


Candidatul ideal Vrem sa ne marim departamentul comercial si avem nevoie de 3 persoane care sa gestioneze: solicitarile clientilor in legatura cu achizitia/instalarea panourilor fotovoltaice licitatiile publice accesarea fondurilor europene.Pentru a-ti fi mai usor, ar fi bine sa ai: Studii superioare Experienta pe o pozitie similara de cel putin un an constituie un avantaj Cunostinte solide de MS Office Dorinta de a invata – it’s a must Abilitati de comunicare si munca in echipa Capacitatea de sinteza Organizare, atentie de detalii Managementul timpului si respectarea deadline-urilor Adaptabilitate si responsabilitate Limba engleza nivel mediu Cunostiinte de baza privind achizitiile publice/accesare fonduri nerambursabile – you can always google itDescrierea jobului Practic, daca decizi sa ni te alaturi, vei avea urmatoarele responsabilitati: Urmaresti solicitarilor primite online si de la agenti, contactarea clientilor, generarea ofertei, a contractului si a facturii – vei gestiona in
MODERN POWER SYSTEMS SRL

Commodity Manager


Descrierea jobului As our Commodity Manager, you will be responsible for the strategic sourcing activities and based on your experience, you will define and implement the supply chain strategy for the Manchester plant and other PRM European locations for commodity strategy, in line with Emerson global best practices in strategic sourcing and requirements of the Manchester business. We look forward to seeing your application!In This Role, Your Responsibilities Will Be:* Assess supplier capability, capacity, cost structure, and performance against targets;* Implement category strategies to reach annual targets for timely delivery performance, lead-time, payment terms, cost savings, and supplier consolidation;* Run sourcing projects by negotiating commercial terms and conditions with the suppliers: price lists, discounts, rebates, payment terms, contracts, and mitigate price increase requests within the delegation of authority.* Ensure reliability of supply by resolving supply issues and
EMERSON SRL

Manager Florarie


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui manager care să preia conducerea florăriei noastre din Cluj-Napoca.Candidatul ideal este, în primul rând, un bun lider, care știe să lucreze cu oamenii și să-i motiveze, astfel încât echipa să performeze. Acesta nu trebuie să se dea înapoi de la lucrul în echipă și sarcinile ce trebuie depuse în florărie.Printre calitățile persoanei care va ocupa acest post ne-ar plăcea să regăsim hărnicia, perseverența, foarte bune abilități de comunicare, deschiderea și corectitudinea.Apreciem şi mai mult candidații cu experiență în management și vânzări.Acest post este potrivit pentru o persoană activă, pozitivă și rezistentă la stres, care poate să obțină rezultate și în momentele solicitante.Descrierea jobului Este important ca viitorul manager de magazin să învețe cum să fie și un foarte bun florar decorator, pentru ca ulterior să poată prelua o parte din training-ul echipei sale.Ca Manager de Florăria Magnolia responsabilitatea se va împărți între gestion
COMGABY MOLN SRL

Call Center Manager


Candidatul ideal The ideal candidate has: Communication skills to inform, help, and advise customers clearly and to liaise effectively with other professionals Listening skills to understand exactly what customers require Problem-solving skills Motivational skills and an ability to supervise and lead a team of customer service assistants Creative thinking to come up with new ideas in order to improve customer service standards Organizational and planning skills to develop customer service policies and also to improve our CRM and ticketing softwareDescrierea jobului Your main objective is to:Make sure that the needs of the customers are being satisfied. Your aim is to provide and promote excellent customer service for the annual 17 million visitors, paying special attention to happiness rate, response rate, and also to the complaint handling framework. You'll make sure that service standards are being met, and you'll manage our customer service teams.Responsibilities: Enable the
TRAVELMINIT INTERNATIONAL S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 593 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Documentation,​ Release,​ Series Support-thermal Management


Candidatul ideal YOUR PROFILEDocumentation, release and series support-Thermal Management Design•You have a degree in engineering in the field of mechanical engineering - automotive engineering or an equivalent degree.•Business fluent communication in German is required.•Technical competence and analytical thinking skills•Professional experience in the field of automotive development is desirable.•Proactive working style and a high degree of initiative/independence and personal responsibility.•Ability to work in a team as well as independently.•Knowledge of MS Office tools•Knowledge of OEM-specific tools, process steps is an advantage (gAMS, FLS 2.0, Prisma/IRAM/A4M1)Descrierea jobului Documentation, release and series support-Thermal Management Design (m/f/d) YOUR RESPONSIBILITIES•Carrying out coordinative tasks in technical project and series development.•Technical and qualitative change management as well as release of relevant components.•Independent participation in deadlines and
ARRK RESEARCH DEVELOPMENT SRL

Product Manager


Candidatul ideal PROFILUL IDEAL:Am fi bucuroși să te alături echipei noastre și, ca să avem un bun punct de plecare, e important să ai:• experiență în Product Management;• cunoașterea domeniului auto (piața de profil, trenduri, piese și identificare de piese);▪ cunoștințe Microsoft Office (în special Excel);▪ cunoștințe de limba engleză;▪ proactivitate și orientare către rezultat;▪ ”indemânare” în a lucra cu cifrele și atenție la detalii;▪ abilitatea de a performa într-o diversitate de sarcini, într-un ritm alert.Descrierea jobului RESPONSABILITĂȚI:Obiectivul activității Product Managerului îl reprezintă creșterea cifrei de afaceri pe grupele de produse alocate și dezvoltarea relației cu furnizorii pe aceste segmente prin activități/responsabilități ce țin de:▪ implementarea de prețuri pentru grupele de produse alocate, în funcție de piață, prin calculații de preț și urmărirea evoluției cifrei de afaceri pe aceste grupe;▪ relaționarea activă cu filialele, oferirea de suport la solicită
INTER CARS ROMÂNIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 255 de salarii introduse în Salario: 5500 RON/Luna

Large Corporate Relationship Manager - Cluj-napoca


Candidatul ideal SCURTA DESCRIERE:In rolul de Manager Relatii cu Clientii (sau pe scurt, CRM) vei avea oportunitatea de a lucra in echipa de Vanzari Large Corporate din cadrul Libra Internet Bank. Principalul obiectiv al echipei este acela de a oferi potentialilor clienti Large Corporate solutii financiare potrivite nevoilor business-ului (credite, pachete de servicii operationale etc.). Cei care indeplinesc cu succes acest rol, sunt cei carora le place sa interactioneze cu cei din jur, sa comunice si care sunt foarte buni negociatori. Satisfactia in vanzari provine din dezvoltarea portofoliului de relatii si de suportul oferit clientilor. Salariul de incadrare pentru rolul de Manager Relatii cu Clientii Large Corporate este in intervalul de 11000 lei brut si 18000 lei brut, in functie de experienta profesionala si gradul de potrivire cu cerintele rolului.CERINTE:- Ai abilitati puternice de comunicare, vanzare, negociere si persuasiune;- Te caracterizeaza proactivitatea si perseverenta
LIBRA INTERNET BANK SA

Assistant Manager /​secretariat


Candidatul ideal Abilitatile candidatului ideal :1. **Comunicare excelentă:** Capacitatea de a comunica eficient cu pacienții, colegii și alți profesioniști din domeniul medical este esențială.2. **Organizare:** Capacitatea de a gestiona programele de întâlniri, rezervările pacienților și alte aspecte administrative ale cabinetului.3. **Cunoștințe de bază în domeniul medical:** Deși nu este necesar să fie medic, o înțelegere a terminologiei și a proceselor medicale poate fi utilă în interacțiunile cu pacienții și colegii.4. **Abilități tehnice:** Cunoștințe de bază în utilizarea computerului și a software-ului de birou pentru gestionarea documentelor, programelor și a altor sarcini administrative.5. **Empatie:** Capacitatea de a trata pacienții cu respect, înțelegere și empatie în timpul interacțiunilor cu ei.6. **Confidențialitate:** Respectarea confidențialității și a regulamentelor privind protecția datelor medicale este esențială într-un mediu medical.7. **Gestionarea stresului:**
RADERM S.​R.​L.​

Business Development Coordinator,​ Cljp


Candidatul ideal Personality: You are well organized, focused and able to meet strict deadlines Your mindset is based on improvement and growth You are good communicator with the ability to interact with different interfaces, on different levels / entities You bring positive attitudeEducation: University degree in Engineering or EconomicsExperience and Skills: Experience with electronics manufacturing with focus on line/product planning Investments budget planning and tracking detailed knowledge Ability to coordinate investment activities including regular reporting and follow up of related KPIs Ability to provide specific trainings and to offer support on ordering process or investments related topics Structured and analytic approach with high focus on details General knowledge of project management General knowledge of problem solving Entrepreneurial thinking Ability to deal with conflicts Capable to work independently SAP experience in P72 system with focus on specific transactions
ROBERT BOSCH SRL

Assistant Manager


Candidatul ideal We are looking for a Full-Time Assistant Manager with a positive attitude regarding work and openness to learn but it also helps to have the following skills:- Organizational Skills: Should excel in organizing tasks, schedules, and resources to ensure the smooth functioning of the business.- Time Management: The ability to prioritize tasks, meet deadlines, and allocate time efficiently is crucial for managing the office's daily operations.- Communication Skills: Effective communication is essential for coordinating with various teams, stakeholders, and clients, both verbally and in writing.- Problem-Solving: Quick thinking and the ability to find solutions to challenges that arise in a fast-paced environment are vital.- Adaptability: Businesses can experience rapid changes. An adaptable office manager can navigate shifts in priorities, technology, and processes.- Attention to Detail: Accuracy in managing orders, data entry, and financial records is essential to avo
DANIELI ENGINEERING ROM SRL

Media netă estimată pe baza celor 312 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Manager Operational Restaurant


Candidatul ideal 1. Experiență în Ospitalitate: Candidatul trebuie să aibă cel puțin 3 ani de experiență în managementul ospitalității, cu o înțelegere profundă a funcționării unui restaurant de succes. Experiența în managementul front-office-ului, supravegherea personalului, planificarea meniurilor și gestionarea operațiunilor zilnice sunt esențiale.2. Lider Inspirator: Capacitatea de a lidera, motiva și dezvolta o echipă este crucială. Candidatul ideal va fi un manager care nu doar supervizează, ci inspiră personalul să ofere cele mai bune servicii, încurajând în același timp un mediu de lucru pozitiv și productiv.3. Pasional de Muzica Rock: Având în vedere că restaurantul are un tema bazată pe rock&roll, o apreciere autentică și cunoaștere a acestui gen muzical este preferabilă. Aceasta pasiune ajută la crearea unei atmosfere autentice și la legarea mai strânsă de clienții cu interese similare.4. Abilități de Comunicare: Excelente abilități de comunicare verbală și scrisă sunt esenț
JAXX GARAGE S.​R.​L.​

Asistent Manager Cluj-napoca


Candidatul ideal Pentru sediul central din Cluj-Napoca, cautam o persoana care sa se alature echipei noastre din functia de ASISTENT MANAGER. Studii medii sau superioare; Cunoştinţe temeinice de utilizare a pachetului MS Office; Limba engleză – nivel mediu; Persoană organizată si sociabilă, capabilă de a stabili şi menţine relaţiile cu colaboratorii; Să dețină bune abilităţi de comunicare şi relaţionare; Capabilă să muncească în echipă; Capacitate de automotivare și spirit de inițiativă; Atitudine pozitivă, flexibilitate, receptivitate şi responsabilitate.Descrierea jobului Principalele responsabilităţi: Asigura activitatea de registratura generala si curierat; Preia toate legăturile primite pe cale telefonică, e-mail şi pe alte canale, oferă explicaţiile cerute şi face legăturile de comunicare cu interiorul şi exteriorul firmei; Asigurară un flux de informatii corect și eficient, atât intern cât și extern; Realizează activităţile administrative şi de protocol; Gestionează agenda de în
IMOCREDIT IFN SA

Manager Regional


Candidatul ideal Manager RegionalVino in #pack-ul nostruCăutăm cel mai dinamic și organizat Manager regional. Dacă vrei să coordonezi o echipă tânără, să contribui la creșterea unui business fain și să atingem împreună cele mai îndrăznețe obiective, hai în #pack-ul nostru.-Studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat;-Experiență relevantă poziției de management: minim 2 ani;-Cunoștințe solide de utilizare calculator;-Disponibilitate și flexibilitate din punct de vedere al programului de lucru;-Disponibil pentru deplasări în interes de serviciu;-Orientare către rezultate;-Etică și integritate în colaborarea cu echipa noastră și partenerii externi.Descrierea jobului Manager RegionalResponsabilități principale:-Asiguri managementul echipei operaționale din subordine, coordonarea, mentoratul și motivarea acestora-Te asiguri de profitabilitatea locațiilor prin implementarea de măsuri care să determine eficienta personalului și încadrarea în bugetul de cheltuieli pe punctul de lucru-Part
NOODLE PACK SRL

Media netă estimată pe baza celor 96 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Manager Proiect Sibiu,​ Brasov,​ Cluj


Candidatul ideal Studii superioare finalizate in domeniul constructiilor (de preferat Universitatea Tehnica de Constructii);Experienta in domeniul constructiilor de minim 3 ani;Experienta in rolul de manager proiect de minim 3 ani;Experienta in coordonarea activitatilor de executie si gestionarea persoanelor aflate in subordine;Cunostinte Microsoft Office, Microsoft Project si de operare PC;Cunostinte in utilizarea programelor precum AUTOCAD prezinta avantaj;Bune abilitati de organizare;Capacitati dovedite in gestionarea si optimizarea bugetelor;Eficienta in organizare, programare si urmarirea lucrarilor pe santier.Descrierea jobului Studiaza caietul de sarcini si evaluarea posibilitatilor tehnice si economice pentru realizarea obiectivului;Participa la intocmirea ofertei alaturi de Departamentele Tehnic si Achizitii, asumându-si preturile la materiale, manopera si utilaje;Supravegheaza in permanenta executia lucrarilor si asigurara respectarea normelor si reglementarilor privind buna
ADURO S.​R.​L.​

Coordonator Echipa Muncitori Asiatici


Candidatul ideal Cerinte: cunosterea limbii engleze la nivel mediu (conversational); carnet de conducere categoria B; disponibilitate pentru lucru in ture, daca va fi cazul.Descrierea jobului Responsabilitati: asigura inductia angajatilor asiatici la punctul de lucru; insoteste angajatii asiatici la locul de munca; se asigura ca toti angajatii asiatici sunt pontati la sosire si la plecare; supervizeaza pe toata perioada programulul de lucru buna desfasurare a activitatii angajatilor asiatici; intretine relatia permanenta reprezentantii locului de munca cat si cu superiorul direct si departamentele conexe; raporteaza dupa caz, absente ale angajatiilor asiatici, probleme de sanatate, probleme de alta natura catre reprezentantii locului de munca si catre superiorul direct si departamentele conexe; se asigura ca angajatii asiatici respecta ìn totalitate programul de lucru, pauzele si politica societatii contractoare; se asigura ca angajatii asiatici poarta echipamentul de lucru si se prezi
WISE FACILITY MANAGEMENT S.​R.​L.​

Corporate Banking Relationship Manager


Candidatul ideal Cerințe: Studii superioare economice; Minimum 3 ani experienta in vanzari; Abilitati de analiza financiara; Limba engleza nivel avansat.Alte competențe necesare: Simt analitic si structurat; Proactivitate; Orientare spre client; Abilitatea de a identifica si valorifica oportunitati; Abilitati antreprenoriale; Determinare, incredere in sine; Buna autocunoastere; Capacitate de a lucra independent, dar si in echipa.Descrierea jobului Despre echipa:Cu noi ai întotdeauna parte de un mediu prietenos, care te susține și îți oferă libertatea de a acționa, de a explora și de a-ți atinge țelurile cu pasiune, creativitate și dinamism.Suntem alături de tine pentru a găsi împreună soluții flexibile și de durată. Te ajutăm să fii mereu cea mai bună versiune a ta în interacțiunile cu clienții, colegii și coechipierii.Principalele responsabilități: Realizezi bugetul alocat; Gestionezi relatia dintre banca si clientii din portofoliul alocat, asigurand un inalt grad de satisfactie si fi
UNICREDIT BANK S.​A.​

Manager Marketing


Candidatul ideal Responsabilitati:• Experienta intr-un rol similar de coordonare minim 3 ani.• Excelente abilitati de leadership și de comunicare.• Experienta in marketing digital, in SEO si campanii de marketing eficiente.• Competente în Photoshop, CorelDRAW, Adobe Illustrator, precum si abilitati de prelucrare foto/video.• Cunostinte de Social Media Marketing si abilitati excelente de prezentare.• Capacitatea de a gestiona bugete mari de marketing si de a lua decizii strategice pentru alocarea resurselor.• Flexibilitate, spirit de echipa si abilitati de comunicare, cu nivel mediu/avansat de limba engleza.• Experienta in Google Ads, Facebook Ads, Instagram Ads, TikTok constituie un avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati:• Coordoneaza activitatea departamentului, aloca sarcini si responsabilitati.• Elaboreaza ssi implementeaza planul de marketing anual, aliniat cu obiectivele companiei si respectand bugetul alocat.• Supervizeaza ssi optimizeaza campaniile SEO si de publicitate dig
TADDAT RECRUITING HEADHUNTING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 412 de salarii introduse în Salario: 6775 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 160 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.