Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1989 Locuri de Munca Business Manager - Joburi Business Manager

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1989 Locuri de Munca Business Manager - Joburi Business Manager

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Manager si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Manager si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Sales Support /​ Back-office Sales Manager


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui profesionist organizat și orientat către detalii pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Sales Support / Back Office.Acest rol este crucial pentru susținerea eficienței operaționale și succesului departamentului de vânzări.Cerințe:Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă.Experiență în utilizarea software-urilor de birou (Microsoft Office, etc.).Abilități organizatorice puternice și atenție la detalii.Orientare către clienți și capacitatea de a colabora eficient în echipă.Flexibilitate și adaptabilitate la schimbările în mediu și sarcini.Este necesara buna cunoastere a limbii engleze. Cunostintele de limba italiana pot constitui un plus in selectie.Calificări:Studii superioare sau experiență echivalentă în domeniul administrativ sau vânzări.Experiență anterioară într-un rol similar este apreciată.Cunoștințe de bază ale proceselor de vânzări reprezintă un avantaj.Dacă sunteți o persoană organizată, cu abilități excelente de c
HIPAC ROMANIA SRL

Manager Relatii Clienti Micro (sebes,​ Cluj,​ Turda)


Candidatul ideal Ce te va ajuta să ai succes Bune abilitați de negociere și de comunicare; Orientare către client și capacitatea de a găsi rapid soluții; Capacitatea de a analiza situații financiare și de cash-flow; Studii superioare, de preferat în domeniul economic; Experiență de minim 2 ani în instituții financiar-bancare.Descrierea jobului Despre echipa noastraSuntem cei care reinventeaza bankingul in fiecare zi prin solutii de digitalizare, educatie financiara si finantare sustenabila. Anual, 1 din 5 romani isi cumpara o locuinta folosind serviciile si produsele BCR si 1 din 6 romani acceseaza credite pentru nevoi personale.Suntem cel mai bun angajator in banking conform platformei undelucram.ro in anul 2023 si detinem recordul Guiness Book pentru “Cea mai mare lectie de educatie financiara”.Cum vei contribui Identifici cerintele clientilor si oportunitatile de vanzare, prin activitati de cross-selling; Promovezi si vinzi produsele si serviciile bancii si ale subsidiarelor; Asigur
BANCA COMERCIALA ROMANA SA

Area Sales Manager: Inginer Zootehnist,​ Medic Veterinar


Candidatul ideal - Specializat in Rumegătoare - Absolvent studii superioare: Facultatea de Zootehnie/Medicina Veterinara; Cunostinte solide despre nutritie animala Persoana dinamica orientata catre client Disponibilitate de a calatorii Permis de conducere categoria B Limba engleza scris/vorbit nivel mediu Cunostinte PC: Word, Excel, Outlook Experienta anterioara in productie reprezinta un avantajDescrierea jobului Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti din zona alocata Identificarea nevoilor clientilor si acordarea de suport tehnic Monitorizarea tendintelor din piata si a activitatii concurentei Dezvoltarea si implementarea planurilor regionale de marketing si de vanzare Introducerea de date in sistemul informatic CRM Organizarea de workshop-uri si reprezentarea companiei la targurile locale siinternationaleBeneficii Mediu de lucru placut intr-o companie internationala Oportunitati de dezvoltare personala Program de instruire/scolarizare Pachet salarial atractiv Masina d
NOACK ROMANIA SRL

Senior Software Development Manager,​ Amazon Privacy Tech


Candidatul ideal BASIC QUALIFICATIONS- Experience in planning, designing, developing and delivering consumer software- Experience managing multiple concurrent programs, projects and development teams in an Agile environment- Bachelor's degree in computer science, computer engineering, or related technical field- Experience partnering with product and program management teams- Experience managing engineers- Experience managing Software Development Managers- English proficiencyPREFERRED QUALIFICATIONS- Experience designing and developing large scale, high-traffic applications- Knowledge of Unix/Linux, C++ or Java, object-oriented and service- oriented Architecture- Knowledge of engineering practices and patterns for the full software/hardware/networks development life cycle, including coding standards, code reviews, source control management, build processes, testing, certification, and livesite operationsAmazon is an equal opportunities employer. We believe passionately that employi
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L

Manager Relatii Clienti Pf Migrator,​ Sucursala Baragan


Candidatul ideal Mai mult decât o echipă, #peopleofBT înseamnă curaj, încredere și empatie. 😊 Fii parte a echipei noastre ca viitor Manager Relații Clienți Persoane Fizice!Ne-ar plăcea tare mult să ne cunoastem dacă:vinzi produse bancare de cel puțin un an, asta pentru a ne asigura că știi cum funcționează mediul de afaceri local și sectorial;știi cum să identifici nevoile unui client și să propui soluțiile cele mai potrivite pentru acesta;ai luat examenul de licență, preferabil la o facultate cu profil economic, ceea ce arată că ai capacitate de analiză și sinteză foarte bune;Dacă am ajuns până aici cu discuția, foarte probabil ai abilități excelente de comunicare, vânzare și negociere. Verificam doar pentru că așa scrie în procedură 😊 La fel și în ceea ce privește cunoștințele de utilizare a calculatorului, în special pachetul Office.În rest, să ai la tine: spiritul de echipă; dinamismul; adaptabilitatea; abilitatea de a învăța; orientarea către client; curajul și ideile îndrăznețe
BANCA TRANSILVANIA SA

Manager Adjunct Carrefour Market Big Ploiesti


Candidatul ideal Principalele tale responsabilități:- Conducerea și controlarea activității administrative și comerciale a magazinului, asigurând buna funcționare a fluxului de activități;- Asigurarea dimensionării corecte și transmiterea comenzilor de marfă, conform planningului de comandă/livrare;- Asigurarea comunicării și implementării politicilor comerciale de către șefii de raion;- Urmărirea zilnică a performanței magazinului și analizarea rezultatelor lunare.Ceea ce oferim:• Tichete de masă,• Prime de Paști și Crăciun,• Asigurare medicală privată,• Sporuri pentru weekendurile lucrate,• Ajutoare si prime pentru evenimente deosebite (naștere copil, căsătorie, deces),• Mediu de lucru plăcut, bazat pe încredere și autonomie,• Oportunități de dezvoltare atât profesionale, cât și personale,• Cursuri de formare adaptate nevoilor tale..*Dacă profilul tău se potrivește rolurilor disponibile din Lumea Carrefour, vei fi contactat telefonic pentru a face parte din procesul nostru de selecți
ARTIMA SA

Coordonator Santier Constructii (ssm&su)


Candidatul ideal Cerinte: Studii superioare tehnice - Facultatea de Constructii, Facultatea de Instalatii, Arhitectura; Curs Coordonator SSM santiere temporare si mobile; Curs postuniversitar de evaluator de risc SSM cu durata de 180 sau 240 ore; Curs cadru tehnic cu atributii PSI; Cunostinte foarte bune despre cadrul legislativ general pe linie de sanatate si securitate in munca si aparare impotriva incendiilor; Experienta minim 1 an ( in supervizarea de santiere); Limba engleza, nivel mediu; Permis conducere categoria B; Disponibilitate pentru deplasari in tara, pentru santiere deschise.Descrierea jobului Resposabilitati: Participa la identificarea cerintelor de sanatate si securitate in munca si aparare impotriva incendiilor ale partilor interesate; Elaboreaza tematica specifica instruirilor, instructiunile proprii si participa la cercetarea si raportarea accidentelor de munca; Verifica cunoaşterea şi aplicarea de către toţi lucrătorii a măsurilor prevăzute în planul de prevenire şi
SIMTEL TEAM S.​A.​

Coordonator Logistica - Depozit High End


Candidatul ideal Competențe și calificări esențiale: Studii finalizate; Experiență anterioară pe un post asemănător de 3-5 ani; Cunoștințe bune ale pachetulul MS Office, cu accent pe MS Office Excel; Familiarizat cu un sistem de warehouse management; Abilitatea de a lucra cu puțină supraveghere si de a urmări mai multe procese simultan.Descrierea jobului Ai experiență în coordonarea unei echipe de logistică și ești în căutarea unei schimbări? Te așteptăm în echipa noastră!În cadrul acestui post vei: Supraveghea, dirija si coordona mișcărilor bunurilor, produselor si marfurilor din depozit; Superviza activitățile echipei din subordine și te vei asigura de buna funcționare a acesteia; Coordona inventarele periodice și anuale; Asigura acuratețea tuturor documentelor de expediere/primire și menține toate înregistrările referitoare la activitățile de expediere/recepție; Procesa si furniza documentele necesare pentru expedieri; Păstra legătura între depozit și restul organizației; Raporta că
FIELD STAR SRL

Asistent Coordonator Cursuri Formare Profesionala


Candidatul ideal Esti la inceput de cariera si iti doresti un job in domeniul Educatiei?Echipa Atelierele ILBAH cauta coleg/a in cadrul rolului de Relatii Clienti/ Asistent Coordonator Cursuri Formare Profesionala / Sales Representative. Anuntul este valabil pentru Bucuresti, Ploiesti si Cluj-Napoca.Ne dorim alaturi de noi persoane care doresc sa faca o cariera, sa avanseze si sa performeze in cadrul celei mai creative echipe din domeniul Educatiei.Calitati pe care ni le dorim in echipa noastra:1. Dorinta de a avansa;2. Corectitudine;3. Entuziasm;4. Ambitie.Cerinte:* Cunoasterea programelor de baza de lucru pe calculator: Office: Word, Excel;* Bune abilitati de comunicare;* Capacitate de concentrare si organizare;* Capacitatea de a lucra in echipa;* Carnet - categoria B reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati:* Oferirea de informatii corecte si exacte in relatia directa cu clientul;* Preluarea apelurilor telefonice si acordarea de asistenta si consultanta privind prog
ILBAH STUDIO SRL

Coordonator Transporturi,​ Filipestii De Padure


Candidatul ideal Ce cautam?O persoana pozitiva si optimista cu foarte bune abilitati de comunicare, dinamism, adaptare usoara la schimbare, initiativa, empatie, atitudine pozitiva si o conduita corecta, civilizata fata de toate persoanele cu care intra in contact.Ce ne dorim de la tine? Abilitate de rezolvare a problemelor, abilitati de comunicare, planificare si organizare. Responsabil, ordonat, corect si serios. Cunostinte de operare MS Office(Word, Excel, Outlook) Persoana sociabile, inclinata spre identificarea de solutii. Experienta intr-o pozitie similara constituie avantaj. Abilitate de rezolvare a problemelor, abilitati de comunicare, planificare si organizare. Descrierea jobului Ce vei face tu? Organizeaza incadrarea autovehiculelor de marfa pe rute in conformitate cu sistemul electronic de adminstrare a rutelor si vehiculelor disponibile din flota. Preia si urmareste fluxul foilor de parcurs. Gestioneaza fluxul de reparatii in vederea mentinerii unei bune stari tehnice a parc
CRIS-TIM FAMILY HOLDING S.​ R.​L

Coordonator Vanzari Divizia Horticultura - Moldova


Candidatul ideal Ambiția noastră? Inovația. Misiunea noastră? Depășirea viitoarelor provocari nutriționale.Timac Agro Romania mentine angajamentul de a inova constant si de a furniza cele mai performante solutii! Dezvolta linia de business care cuprinde produsele fabricate de Grupul Roullier adresate pietei culturilor horticole (legume, pomi, vita de vie)!Puterea noastra? Sunt persoanele care împărtășesc valorile noastre: inovație, performanță, spirit antreprenorial și îndrăzneală.Esti tu cel pe care il cautam? Atunci te asteptam in cadrul echipei albastre pentru a consolida impreuna expertiza tehnica prin deschiderea unui nou drum in agribusiness-ul romanesc!Candidatul ideal :- absolvent de studii horticole/ agronomice- 4-8 ani de experienta in domeniul culturilor horticole- bun cunoscator al ariilor culturilor horticole atat tehnic cat si comercial- recunoscut ca un consultant in aria sa geografica- bune abilitati de relationare si colaborare cu fermierii din zona- pasionat de inovat
TIMAC AGRO ROMANIA SRL

Manager De Proiect (scada - Proiecte Apa,​ Canal) Alba Iulia


Candidatul ideal Studii tehnice absolvite cu diploma de licentaParticiparea în calitate de Reprezentantul Antreprenorului/ Manager de Proiect în minim 2 proiecte pentru obiective de investitii din domeniul infrastructurii de apa si/sau apa uzata - conditie eliminatorieExperienta de cel putin 5 ani pe oozitie de Manager de Proiect, experienta de minim 7 ani in pozitii de conducere a unor echipe de executie;Experienta in proiectare constituie avantaj, cunostinte solide de ofertareBuna cunoastere a MS Office (Word, Excel, Powerpoint), module de Management de Proiect sau similare (ex : MS Project sau Primavera); cursurile de management constituie avantajManagementul clientilor (atragere, cultivare, fidelizare)Buna cunoastere a termenilor comerciali si contractualiLimba engleza ca limba de lucruAbilitati de planificare si previzionare solideAbilitati dovedite de leadership (stabileste directia, motiveaza si obtine angajamentul oamenilor)Capacitatea de a crea un climat de lucru stimulator pe
IMSAT SA

Manager Magazin Arena Mall Bacau - Venit Net: 4500-4700 Ron


Candidatul ideal Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile pe partea de vanzare sau management, sa inveti mai multe despre domeniul fashion si sa faci parte din echipa noastra?Afla mai multe:Ceea ce ar fi nevoie:- Minim studii medii;- Cunostinte de utilizare PC;- Experienta in domeniu, dar suntem constienti ca totul se invataDescrierea jobului Ceea ce cautam pentru postul de MANAGER MAGAZIN:- persoana cu abilitati in zona manageriala pentru a coordona eficient o echipa in vederea realizarii planulului de vanzari lunar/anual;- persoana comunicativa si cu competente de formare pentru a motiva, a instrui, evalua si a oferi feedback permanent membrilor echipei;- persoana ambitioasa, orientata spre rezultate si deschisa spre a implementa diverse strategii la nivel individual si de echipa pentru a mentine standardele de calitate;- persoana responsabila si organizata care sa mentina in parametri functionali magazinul din punct de vedere administrativ, operational si stocuri.Ceea ce oferim:- Pach
Confidenţial

Coordonator Mentenanta Suport It


Candidatul ideal Studii superioare profil tehnic (electromecanica, automatizari, energetica, electrotehnica, etc.);Experienta in coordonarea unei echipe de tehnicieni service si mentenanta;Aptitudini practice pentru activitatea de mentenanta echipamente IT;Capacitatea de a gestiona activitatea de instruire a operatorilor care manevreaza si intretin echipamentele din dotare;Bune cunostinte de utilizare PC (Excel, Word, PowerPoint, Outlook);Engleza - nivel avansat;Descrierea jobului Organizarea si coordonarea diviziei de mentenanta si suport;Coordonarea intregului proces de mentenanta si interventie prin aplicarea celor mai bune solutii tehnice si economice pentru lucrarile intreprinse;Gestionarea din punct de vedere calitativ si cantitativ a echipamentelor, pieselor de schimb si consumabilelor care intra/ies in/din gestiunea IT;Urmarirea si coordonarea procesului de livrare echipamente si asigurare asistenta tehnica la montarea si punerea in functiune;Planificarea necesarului de stoc pe
DYNAMIC PARCEL DISTRIBUTION SA

Coordonator Limba Franceza


Candidatul ideal Lucrez în Europa SRL' își extinde echipa și are nevoie de tine! Căutăm o persoană cu viziune, capabilă să gestioneze cu agilitate nevoile angajaților noștri din Franța. Dacă ești pregătit pentru o călătorie plină de satisfacții profesionale, alătură-te nouă!Ce asteptari avem de la tine:-Abilități bune de comunicare verbală și scrisă în limba franceză, pentru a interacționa eficient cu angajații și clienții din Franța.-Capacitatea de a rezolva rapid și eficient problemele legate de adrese și deplasări, asigurând continuarea fără obstacole a proiectelor.-Abilități organizatorice puternice și atenție la detalii pentru a asigura o gestionare precisă a datelor și a informațiilor despre adrese și deplasări.-Flexibilitate și adaptabilitate în fața cerințelor urgente și a situațiilor neprevăzute.-Capacitatea de a lucra sub presiune și de a gestiona multiple sarcini simultan, menținându-și totuși calitatea și precizia muncii.Orientare către rezultate și abilitatea de a se a
LUCREZ ÎN EUROPA SRL

Area Sales Coordonator


Candidatul ideal Daca ai deschis acest anunt probabil iti doresti o schimbare.Esti o persoana comunicativa, ambitioasa si energica?Iti place sa identifici nevoile clientilor si sa propui solutii rapide si viabile?Reusesti sa-ti expui clar si cu usurinta ideile?Daca raspunsul este DA, noi chiar vrem sa te cunoastem! Te invitam sa aloci putin timp cerintelor de mai jos pentru ca esti cu un pas mai aproape de schimbarea dorita!Nordic Food cauta candidati in vederea ocuparii pozitiei de Area Sales Coordonator pentru Bucuresti.Profilul candidatului ideal: Minim 2 ani experienta pe un post similar; Excelente abilitati de comunicare; Cunoasterea zonei arondate; Carnet de conducere categoria B; Constituie avantaj experienta in FMCG si in distributie directa, cunoasterea pietei si a clientilor din zona deservita.Descrierea jobului Principalele responsabilitati: Mentinerea relatiilor cu clientii existenti; Organizeaza si coordoneaza activitatea din zona sa in scopul atingerii obiectivelor stabil
NORDIC IMPORT EXPORT CO SRL

Coordonator Transport Intern


Candidatul ideal Recrutam un nou coleg dinamic, cu atitudine pozitiva, pentru sediul nostru din Pantelimon.Ce cautam?Persoana serioasa, responsabila, hotarata, adaptabila;Sa aiba abilitatea de a oferi solutii si a le pune in practica;Cunostinte operare PC - pachet Office - nivel mediu;Experienta de lucru in domeniu sau similar constituie avantaj.Descrierea jobului Planifică, organizează și controlează activitățile legate de transportul intern de marfa; Coordonează și supraveghează activitatea conducătorilor auto; Programează și optimizează rute; Intretine in permanenta baza de date cu furnizorii sau posibili furnizori de servicii de transpor si asigura contractarea curselelor la cele mai bune preturi la momentul respectiv; Tine in permanenta legatura cu Seful de Parc Auto pentru a cunoaste starea tehnica a autospecialelor de distributie; Tine in permanenta legatura cu Gestionarii si Gestionarul Sef pentru a rezolva orice problema apare legata de calitatea sau cantitatea marfii care urm
GLOBAL PLAST SRL

It Manager


Candidatul ideal - Bachelor's degree in computer science or relevant field- 5+ years of experience in related field- Advanced knowledge of IT&C and process design- TIL framework competences- Advanced knowledge of IT project management- Problem solving and communication skills- Experience in ERP, Charisma, SQL Server, and Linux is beneficialDescrierea jobului - Manage technologies and provide administrative assistance for various systems- Understand various IT troubleshooting and provide technical support- Control and monitor data, network access and backup systems- Negotiate and communicate with third-party software providers for new software's and troubleshooting- Analyse business processes and propose automation on business flows- Team management- IT consulting in developing new applications- SLA monitoring on IT vendors- Monitor the Cyber Security Protocols and GDPRThe job requires presence at the office
INTERTOY ZONE SRL

Media netă estimată pe baza celor 338 de salarii introduse în Salario: 7700 RON/Luna

Office Manager /​ Asistent Manager


Candidatul ideal Rolul tău de director al haosului organizatArhitect al spațiului și timpului: Vei fi responsabil pentru crearea și menținerea unui mediu de lucru care inspiră și facilitează creativitatea și productivitatea.Maestru al acordului și comunicării: Veți fi vocea care unește echipa și veți lucra pentru a asigura o comunicare eficientă și plină de energie.Navigator al logisticii și provocărilor zilnice: Îți vei folosi intuiția și abilitățile strategice pentru a gestiona cu succes orice obstacol care apare în calea noastră spre succes.Inovator curajos: Gândirea creativă pentru a găsi soluții eficiente și inovatoare pentru orice provocare operațională.Pasionat de detalii: Observator atent al aspectelor mici care fac diferența în crearea unei experiențe remarcabile.Descrierea jobului Beneficii și oportunități:Oportunitatea de a face diferența: Fii parte dintr-o echipă care se străduiește să redefinească modul în care lucrurile sunt făcute.Mediu de lucru inspirant și plin de Viaț
WEEX GLOBAL S.​R.​L.​

Coordonator Regional Vanzari Retail - Cluj


Candidatul ideal Absolvent/a de studii superioare si/sau absolvent/a de cursuri de pregatire post-universitara, preferabil in domeniul bancar, financiar, economic, juridic;Experienta in domeniul financiar-bancar si specific in activitatea de vanzare;Experienta de management al unei unitati bancare;Cunostinte de limba engleza cel putin la un nivel intermediar;Cunostinte utilizare pachet MS Office (Word, Excel, Power Point);Cunostinte privind legislatia specifica de baza emisa de autoritatea de reglementare in sistemul bancar.Descrierea jobului Coordoneaza si participa in stransa colaborare cu Directorul Regional la alocarea obiectivelor de vanzare pe unitatile din Regiune (segment persoane fizice);Implementeaza, impreuna cu managementul unitatilor din regiune si Directorul Regional, actiuni de promovare in scopul indeplinirii obiectivelor cantitative si calitative stabilite pentru unitatile din regiune;Identifica oportunitati de dezvoltarea a unitatilor din regiune;Realizeaza obiectivel
ALPHA BANK ROMANIA SA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 1989 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.