Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

87 Locuri de Munca Coordonator in Brasov

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

87 Locuri de Munca Coordonator in Brasov

Cauta printr-o varietate mare de joburi Coordonator in Brasov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Coordonator in Brasov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Product Data Management Specialist With German


Candidatul ideal Are you passionate working within a competitive market ?Are you the ONE to DRIVE the world of tomorrow ?GET THE FUTURE YOU WANT !We build the cars of the future through Product Data Management for one of the German leading OEM car manufacturers.As an employer, we strive for a culture that enables colleagues to focus on their work, but also on their personal lives, as we strongly believe in work-life balance as a benefit. We encourage an environment based on team effort, where people are helping each other, to realize our growth strategies.We want our colleagues to grow with our local business, that is why we offer flexible working hours, we offer a modern office building and facilities and we evaluate our employees´ performance annually and offer financial recognition.Come join the team!Introduce yourself and learn more about our Company, our Work, our Team and the Road we take together daily, in building and ensuring a virtual data environment that supports the releas
CAPGEMINI SERVICES ROMANIA SRL

Manager Magazin Brasov (f/​m)


Impreuna suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv in Romania si pentru al 7-lea an in Europa. Vino alaturi de noi sa faci parte dintr-o echipa pe care te poti baza, in care poti creste si de la care poti invata in fiecare zi. Conteaza pe noi pentru un job care iti ofera toate beneficiile si oportunitatile care conteaza pentru tine. Rolul tau Contam pe tine sa fii responsabil de intreaga activitate si de imaginea magazinului; Echipa noastra conteaza pe tine sa fii implicat direct in construirea si buna coordonare a colegilor si proceselor; Contam pe tine sa te asiguri ca indicatorii operationali si de personal sa fie indepliniti; Vei fi responsabil de activitati administrative (de exemplu: comenzi de marfa, stocuri, inventar, acte); Clientii nostri conteaza pe tine sa preiei si sa gestionezi solicitarile lor. Oferta noastra Conteaza pe noi pentru un plan personalizat de onboarding si un mentor dedicat; Pentru noi conteaza sa fii motivat nu doar de echipa faina care te
Lidl Romania

Manager Program Afiliere


Candidatul ideal Managerul programului de afiliere va fi responsabil pentru elaborarea planurilor de comisionare, gestionarea contractelor de colaborare și dezvoltarea rețelei de marketing afiliat.Candidatul ideal este extrem de motivat, proactiv, cu o pasiune pentru domeniul jocurilor de noroc, o atenție minuțioasă la detalii și cunoștințe solide despre programele de afiliere.Căutăm un coleg care să inspire, să exploreze idei noi și să depășească limitele pentru a stimula inovația și creșterea. Experiență anterioară în gestionarea și dezvoltarea programelor de afiliere, ideal în industria jocurilor de noroc sau domenii similare; Cunoștințe solide despre marketingul afiliat, inclusiv strategii de recrutare a partenerilor, gestionare a relațiilor și optimizare a performanței; Abilități excelente de comunicare și negociere, cu capacitatea de a construi și menține relații solide cu partenerii afiliați și alte părți interesate; Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic, cu capa
NOBLEPIAGIO SRL

Asistent Manager - Fabrica De Ciment Hoghiz (brasov)


Candidatul ideal The Assistant Manager position is located in Hoghiz, Brasov County and the role is to manage the plant office, to provide administrative support to the plant management team and to keep the plant event calendar.Preferred skills and experience: Bachelor's Degree Very good MS-Office, especially Excel skills Fluent in English High motivation, personal responsibility, and flexibility Very well organized and analytical 1-2 years of assistant manager or as an administrative assistant would be an advantageDescrierea jobului Main responsibilities:Managing the plant office as well as the office budget; ordering the office materials and toolsAdministration and support for different activities like technical office equipment (mobile phones, meeting rooms, etc)Organization and support of the internal, organizational events, plant visitors calendarSchedule the plant meetings and events on calendarParticipate in the management meeting, keep the records of the discussions, and of
ROMCIM S.​A.​

Asistent Executie Manager


Candidatul ideal Daca iti doresti si ai puterea de a creste branduri noi pe piata moderna din Romania si a le duce la vanzari de milioane de Euro, adica la maturitate, te asteptam in cadrul proiectului nostru.Experienta anterioara in pozitie similara minim 5 aniCunoștințe și tehnici de vânzare;Abilități de comunicare, atitudine orientată către client și rezultate;Capacitate de a construi parteneriate de durata cu parteneri strategiciExperienta in negocierea conditiilor comerciale anualeAbilitati in analiza vanzari si profitabilitate clientiAbilitati in rezolvarea problemelor si negociereCunoștințe de operare Office,Cunostinte xls. - nivel mediuContabilitate primaraIntroducere dateAnaliza/KPY -uriPermis de conducere categoria B - un plusDescrierea jobului post full timeoras de lucru Brasov Planificarea si coordonarea activitatii, stabilirea prioritatilor si a strategiei de dezvoltare; Urmarirea si analizarea rezultatelor, alinierea acestora la schimbarile mediului economic; Stabilirea u
INTERNATIONAL TIBECOM CO TRUST SRL

Trainee Acca Management Accountant


Candidatul ideal The trainee will enjoy working within a small remote team. This role offers an excellent opportunity for career development, with the potential to progress into a fully qualified Management Accountant.We are a very friendly team with employees in Romania, the UK & Philippines, therefore your English must be sufficient to communicate with team members and clients. Descrierea jobului Find our attached Job Pack for the role by clicking here, please read fully to learn about this exciting opportunity at Portt & Co.!About usPortt & Co are an accounting firm who provide an outsourced finance department for small businesses trading in the UK. We understand the challenges that smaller businesses face and aim to alleviate some of those pressures to allow more time for others to achieve a healthy work-life balance.By providing outsourced finance departments, clients can benefit from a range of Portt & Co’s services. Services offered range from bookkeeping and management accounts
PORTT AND CO S.​R.​L.​

On Trade Business Developer (consultant Vanzari)


Candidatul ideal - abilitati de comunicare, initiativa, organizare;- experienta in pozitii similare, FMGC minim 3 ani;- studii superioare finalizate;- operare calculator;- limba engleza si maghiara scris/vorbit nivel mediu;- carnet conducere categoria B;Descrierea jobului Suntem în căutarea unui ON TRADE BUSINESS DEVELOPER (Consultant Vanzari) pentru a se alătura echipei noastre, pe zona Brașov, Harghita și Covasna.Principalele responsabilități ale rolului includ: Identificarea și monitorizarea sectorului On Trade în zone desemnată. Gestionarea relațiilor cu proprietarii locațiilor din zona alocată. Implementarea cu excelență a contractelor On Trade și a activităților promoționale desemnate. Atingerea obiectivelor pentru toți clienții desemnați. Colectarea și distribuirea internă a tuturor informațiilor de piață relevante. Responsabilitatea pentru contractarea locațiilor On Trade și asigurarea implementării obligațiilor contractuale. Dezvoltarea relațiilor cu clienții cheie la cel mai
P.​P.​ DISTRIBUTORS - ROMANIA SRL

Client Success Manager - With French


Candidatul ideal The Client Success Manager job might be a good fit for you if you have: 2+ years within a SAAS (Software as a Service organization) organization. Extensive knowledge and experience in client services processes. Strong program and project management skills. Excellent written and verbal communication skills required. Ability to communicate authoritatively about technical product offerings. Strong proficiency in query writing and Boolean search strings is advantageous. Fluent written and oral English is essential, proficiency in French languages.Descrierea jobului What’s In It for You: This is a good job for you if you want to be responsible for project managing the onboarding for each client and for maintaining relationships with client's post “go live”. This includes implementing the technical requirements, orchestrating a flawless project launch, delivering training workshops, identifying new opportunities with the client's organization, supporting clients in r
IPSOS INTERACTIVE SERVICES SRL

Responsabil Regional Facility Management (f/​m)


Impreuna suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv in Romania si pentru al 7-lea an in Europa. Vino alaturi de noi sa faci parte dintr-o echipa pe care te poti baza, in care poti creste si de la care poti invata in fiecare zi. Conteaza pe noi pentru un job care iti ofera toate beneficiile si oportunitatile care conteaza pentru tine. Rolul tau Contam pe tine sa asiguri realizarea proceselor asistate de sistem in vederea efectuarii reparatiilor, lucrarilor de intretinere si altor servicii FM la toate imobilele avute in grija; Vei organiza managementul garantiilor; Vei negocia si intretine contractele de prestari servicii in sfera FM (administrarea contractelor); Vei urmari perioadele contractuale pentru contractele gestionate; Vei coordona si organiza activitatea si interventiile firmelor colaboratoare; Vei asigura calitatea in ceea ce priveste lucrarile efectuate de prestatorii de servicii FM; Vei vizita magazinele in vederea verificarii starii acestora; Vei defini si
Lidl Romania

Responsabil Regional Facility Management (f/​m)


Impreuna suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv in Romania si pentru al 7-lea an in Europa. Vino alaturi de noi sa faci parte dintr-o echipa pe care te poti baza, in care poti creste si de la care poti invata in fiecare zi. Conteaza pe noi pentru un job care iti ofera toate beneficiile si oportunitatile care conteaza pentru tine. Rolul tau Contam pe tine sa asiguri realizarea proceselor asistate de sistem in vederea efectuarii reparatiilor, lucrarilor de intretinere si altor servicii FM la toate imobilele avute in grija; Vei organiza managementul garantiilor; Vei negocia si intretine contractele de prestari servicii in sfera FM (administrarea contractelor); Vei urmari perioadele contractuale pentru contractele gestionate; Vei coordona si organiza activitatea si interventiile firmelor colaboratoare; Vei asigura calitatea in ceea ce priveste lucrarile efectuate de prestatorii de servicii FM; Vei vizita magazinele in vederea verificarii starii acestora; Vei defini si
Lidl Romania

Area Sales Manager Bucuresti/​ Ilfov


Candidatul ideal - Studii superioare finalizate, cu licenta intr-unul dintre domeniile: medicina, medicina veterinara, chimie, biologie, bio-chimie sau conexe cu acestea;- Experienta in vanzari de cel putin 3 ani in domeniul Farma si/ sau IVD (diagnostic de laborator medical) ;- Cunostinte foarte bune privind relatiile cu clientii;- Cunostinte in domeniul marketing constituie avantaj;- Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu spre avansat;- Cunoasterea limbii franceze si/ sau maghiara la nivel mediu spre avansat pe zona Transilvaniei, reprezinta avantaj;- Cunostinte foarte bune de operare PC: MS Office (Word, Excel, Power Point, Internet);- Permis de conducere categoria B;- Abilitati de comunicare, adaptabilitate la program flexibil si deplasari, orientare spre client;- Initiativa, organizare si orientare spre rezultate;- Atitudine proactiva, pozitiva, prezenta placuta si politicoasa.Descrierea jobului - Promovarea si vanzarea produselor si serviciilor companiei Mediclim pe zona arond
MEDICLIM S.​R.​L.​

Project Manager


Candidatul ideal We are looking for a Project Manager to join our team.What’s In It for You:This is a good job for you if you want to be exposed to international projects in online Market Research and work with diverse people in different fields.Descrierea jobului What Can You Expect to Be Doing as a Project Manager: Coordinate online research projects in collaboration with other departments; Liaise with clients during all the phases of the projects; Handle project objectives, specifications, costs, and timings; Analyze requirements, consult with clients, suggest changes, and provide solutions to issues; Deliver accurate Market Research data to clients.The Project Manager job might be a good fit for you if you have: Advanced English level; Advanced Microsoft Office Suite; Client focus, communication, planning & organizing, detail orientation skills; Experience in client service/ Market Research/ project coordination; Knowledge of the Market Research methodologies and products – a signi
IPSOS INTERACTIVE SERVICES SRL

Media netă estimată pe baza celor 938 de salarii introduse în Salario: 7800 RON/Luna

Corporate Banking Relationship Manager


Candidatul ideal Cerințe: Studii superioare economice; Minimum 3 ani experienta in vanzari; Abilitati de analiza financiara; Limba engleza nivel avansat.Alte competențe necesare: Simt analitic si structurat; Proactivitate; Orientare spre client; Abilitatea de a identifica si valorifica oportunitati; Abilitati antreprenoriale; Determinare, incredere in sine; Buna autocunoastere; Capacitate de a lucra independent, dar si in echipa.Descrierea jobului Despre echipa:Cu noi ai întotdeauna parte de un mediu prietenos, care te susține și îți oferă libertatea de a acționa, de a explora și de a-ți atinge țelurile cu pasiune, creativitate și dinamism.Suntem alături de tine pentru a găsi împreună soluții flexibile și de durată. Te ajutăm să fii mereu cea mai bună versiune a ta în interacțiunile cu clienții, colegii și coechipierii.Principalele responsabilități: Realizezi bugetul alocat; Gestionezi relatia dintre banca si clientii din portofoliul alocat, asigurand un inalt grad de satisfactie si fi
UNICREDIT BANK S.​A.​

Manager Magazin


Candidatul ideal ​Manager Magazin Store ManagerCompetente managerialePasiune pentru moda si identificare cu produsele brandului, cunostinte de moda, trenduri si industria de fashionExcelente abilitati de vanzare si customer serviceInitiativa in atingerea obiectivelor de lucruCunostinte de limba engleza (Avansat)CreativitateAbilitati dezvoltate de comunicare, dinamismFlexibilitate si adaptabilitate, spirit analitic, organizareManager Magazin Store ManagerDescrierea jobului ​Manager Magazin Store ManagerCompetente managerialePasiune pentru moda si identificare cu produsele brandului, cunostinte de moda, trenduri si industria de fashionExcelente abilitati de vanzare si customer serviceInitiativa in atingerea obiectivelor de lucruCunostinte de limba engleza (Avansat)CreativitateAbilitati dezvoltate de comunicare, dinamismFlexibilitate si adaptabilitate, spirit analitic, organizareManager Magazin Store Manager
INDITEX ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 336 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Area Sales Manager


Candidatul ideal Studii superioare tehnice sau economice, finalizate cu diploma de licenta.Minim 1 an experiență în vânzări pe zona medicalaMinim 3 ani experiență în vânzăriPermis de conducere categoria BCompetențe de operare Microsoft Office (Excel, Powerpoint, Word)Limba engleză - nivel mediu (conversație si corespondență)Capacitate de convingere, argumentare, negocierePersoană comunicativă, sociabilă, autonomăOrientare către client și o atitudine pozitivăDescrierea jobului Prezinta, promovează si vinde produsele companieiDezvoltă relații puternice de business în piață (spitale private si publice, clinici, laboratoare de analize medicale, cabinete medicale, farmacii, etc)Mentine contactul periodic cu clientii si prospectii prin canale de comunicare si viziteExtinde portofoliul de clienți din zona alocatăParticipa la negocieri, intocmirea contractelor si raspunde de monitorizarea derularii si finalizarii contractelorProspecteaza piata in scopul identificarii produselor si/sau servicii
DDS DIAGNOSTIC SRL

Media netă estimată pe baza celor 54 de salarii introduse în Salario: 6500 RON/Luna

Consultanta Financiara-management


Candidatul ideal Cautam persoane rezistente la munca si distractie!- constituie avantaj experienta in asigurari, banci si in vanzari;- Entuziasm;- Usurinta in exprimare;- abilitati de comunicare si negociere;- Personalitate puternica;- Seriozitate;- Dorinta de cunoastere si educatie;- Pasiunea de a forma echipe si de a conduce organizatii;- Orientat spre construirea unei cariere;- Focalizat pe atingerea obiectivelor;- Proactiv, capabil sa gaseasca solutii;- Perseverent;- Ambitios;- Fara cazier si fara urmariri penale, fara conflicte majore cu fosti clienti sau angajatori;Descrierea jobului Cautam persoane dinamice, ambitioase care sa dezvolte conceptul firmei noastre la nivel local, national, european.DORESTI SA FACI CARIERA SAU DOAR O ACTIVITATE PART-TIME ?TE ASTEPTAM!- Promovare, consultanta si marketing pe piata financiara (aliniere la programele europene);- Analiza necesitati si posibilitati financiare;-Plan de investitii, Ofertarea celor mai bune solutii;- Formarea si educarea pro
PROFIT INVEST S.​R.​L.​

Manager Service & Echipamente


Candidatul ideal Persoana proactiva, dinamica, orientata spre rezultate; Bune abilitati dе comunicare, prezentare si gestionare a timpului si a resurselor; Bune abilitati dе coordonare a echipelor; Experienta pe o pozitie similara de minimum 3-5 ani ( constituie avantaj experienta cu sisteme de prefiltrare/tratare apa); Limba engleza: nivel mediu-avansat; Studii superioare: Profil tehnic; Detinator de carnet cat B si dornic de un job activ pe teren.Descrierea jobului Coordonarea echipei tehnice si organizarea eficienta a lucrarilor necesare, in functie de prioritate si/sau urgenta; Deplasarea pe teren impreuna cu echipa tehnica; Efectuarea stocului de consumabile si piese de schimb; Identificarea pieselor necesare efectuarii lucrarilor si achizitia lor; Implementarea si imbunatatirea sistemelor și proceselor tehnice; Luarea deciziilor de business cu un nivel înalt de expertiză și cunoștințe tehnice; Discutarea problemelor tehnice cu clientul și comunicarea acestora tehnicienilor; Efect
NCH ROMANIA PRODUSE DE INTRETINERE

Project Manager Constructii Romania Si Bulgaria Cu Germana


Candidatul ideal PROFILUL DVS. :- Absolvent al unei universitatii cu profil constructii, cu experienta in domeniul managementului de proiecte;- Foarte bune cunostinte tehnice;- Abilitati de negociere;- Abilitati de comunicare, capacitate de a lucra in echipa si mentalitate hands-on;- Persoana organizata, activa, cu calitati de lider si initiative;- Abilitati de lucru cu cifre, informatii financiare specifice managementului de proiect, stabilire si urmarire bugete;- Cunostinte foarte bune de limba germana si limba engleza;- Cunoștințe bune de operare PC (Word, Excel, MS. Project);- Disponibilitatea de a călători atat in Romania cat si in Bulgaria;- De asemenea promovam egalitatea profesională între femei și bărbați. Prin urmare, cererile din partea femeilor sunt deosebit de binevenite;- Permis de conducere categoria B;Descrierea jobului LOCUL TĂU DE MUNCĂ:- Gestionarea proiectelor solicitante în domeniul construcțiilor de sucursale, inclusiv coordonarea și supravegherea construcțiilor;-
NEW YORKER ROMANIA

Project Manager Constructii (perioada Determinata 2 Ani)


Candidatul ideal Te așteptăm în cadrul companiei noastre dacă: ai finalizat studii superioare tehnice (inginer constructor, instalatii, arhitectura); ai cunostinte in domeniul managementului de proiect; ai minim 2 ani de experienta pe o pozitie similara, iar experienta in executie constituie un avantaj; ai cunostinte de baza privind utilizarea calculatorului: MS Office, ACAD; dispui de cunostinte bune de limba engleza (limba germana constiuie avantaj); ai flexibilitate si disponibilitate de a calatori; detii permis de conducere categoria B; ai spirit antreprenorial si orientat spre rezultate; iti place sa ai autonomie si esti indreptat catre gasirea unor solutii potrivite; ai o minte analitica, iar orientarea catre cifre si analize de date te caracterizeaza; esti o persoana careia ii place sa puna lucrurile la punct in cele mai mici detalii.Descrierea jobului Rolul acesta presupune să: oferi suport tehnic departamentului de expansiune; organizezi licitatiile de proiectare si executie p
REWE ROMANIA SRL

Business Developer


Căutăm o colegă sau un coleg în echipa de Vânzări care să ne ajute să aducem experiența Bookster în cât mai multe companii din România.Rolul acesteia / acestuia va fi să se conecteze cu lideri de business din România, să le înțeleagă în mod autentic provocările și să promoveze dezvoltarea continuă a angajaților lor.Cum ești tu? Ai experiență de cel puțin 2 ani într-un rol de vânzări B2B / Key Account Manager; Crezi în puterea cărților și ți-ar plăcea să fii un promotor al lecturii în organizații; #InLoveWithBookster Îți place să îi asculți pe cei din jur și îți dorești să înțelegi cu adevărat care sunt nevoile lor; #BeKind Nu îți stă în fire să te dai bătut cu una cu două; un refuz te motivează să găsești o soluție mai bună; #BeReliable Te încarci cu energie în prezența oamenilor și nu ai nicio reținere să suni o persoană necunoscută; #WithASmile Ești disciplinat(ă) și înveți constant (din cursuri, traininguri, cărți, podcasturi, din experiențe, de la oamenii din jurul tău); #WorkSmart
Bookster

Media netă estimată pe baza celor 526 de salarii introduse în Salario: 6200 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 87 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.