Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

909 Locuri de Munca Coordonator in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

909 Locuri de Munca Coordonator in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Coordonator in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Coordonator in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager restaurant de tip fast food - Bucuresti


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 5000 până la 6000 LEI pe lună
Intra Interim, agent de muncă temporară Autorizat de către Ministerul Muncii, activează pe piața de recrutare din 2018. Suntem prezenți atât in România, cât și în Franța sau Belgia pentru ca misiunea dvs să fie un adevărat succes!Intra Interim recrutează Manager restaurant de timp fast-food in zona Bucuresti.Cerințe:Experiență anterioară în industria ospitalității, preferabil într-un rol similarExperiență în coordonarea unei echipeO foarte bună organizare a muncii și independență în acțiune.Abilitatea de a lucra și a gestiona eficient bugete.Bune abilități de comunicare, organizare si planificare.Capacitatea de a lua decizii rapide și eficiente în situații de presiune.Orientare către client și capacitatea de a rezolva problemele într-un mod profesionist.Condiții:Salariul lunar: 5000 lei net (în mână)Telefon de serviciu, laptop, mașină de serviciuResponsabilități:Supraveghează operațiunile zilnice ale fast-food-ului.Angajează, formează și gestionează echipa de lucru.Programează turele d
HR Intra Interim SRL

Manager Proiect


Companie verificată
Aplica rapid
Manager de ProiectBucuresti, Sector 1 De preferat absolvent al Facultatii de Constructii;Experienta de minim 5 ani pe un post similar;Capacitate de comunicare, atenție la detalii; Descrierea jobuluiCoordonarea proiectelor în parametrii stabiliți respectând cerințele de calitate, grafic de execuție și cerințe tehnice pentru fiecare specialitate.Program de lucru flexibil Oferim:CIM pe durata nedeterminataSalariul motivant
ABC AVIATION SRL

Media netă estimată pe baza celor 464 de salarii introduse în Salario: 6650 RON/Luna

Software Product Manager - București


Companie verificată
Aplica rapid
Îți place să lucrezi într-un domeniu inovator, să dezvolți și să îmbunătățești în permanență produse software? HR Design recrutează în numele clientului său, o companie românească furnizor pe piața Europei Centrale și de Est de soluții tehnice inovatoare în domeniul automatizărilor și a sistemelor electronice de securitate și siguranță - un Software Product Manager! Pentru a-ți duce la îndeplinire activitățile zilnice, e important:* să ai experiență în crearea și dezvoltarea de produse software* să ai expertiză (cel puțin nivel mediu) și în zona de produse și soluții hardware (de ex.: soluții de automatizări și/ sau sisteme de IT comunicații)* să îți placă să obții rezultate bune în munca ta și să contribui la dezvoltarea portofoliului companiei* să îți placă să iei decizii și să ai oameni în jur cu care poți lucra și care își asumă propriile responsabilități* să ai privire de ansamblu, dar nu te plictisești când ai de elaborat rapoarte specifice Experiența anterioară în rolul de Softw
HR Design Consulting

Contract Manager - București


Companie verificată
Aplica rapid
Îți place să lucrezi într-un domeniu inovator, să conduci oameni și proiecte astfel încât să eviți sau să elimini situațiile neplăcute?HR Design recrutează în numele clientului său, o companie românească furnizor pe piața Europei Centrale și de Est de soluții tehnice inovatoare în domeniul sistemelor electronice de securitate, siguranță și automatizări - un Contract Manager! Pentru a-ți duce la îndeplinire activitățile zilnice, e important:* să ai experiență în monitorizarea implementării proceselor și să respecți procedurile de lucru* să îți placă să iei decizii și să ai oameni în jur cu care poți lucra și care își asumă propriile responsabilități* să identifici soluțiile optime de evitare și eliminare a blocajelor apărute pe parcurs* să ai privire de ansamblu, dar nu te plictisești când ai de gestionat bugete și elaborat rapoarte specifice* să ții cont de feedback-ul de la clienți și managerul directExperiența anterioară în domeniul derulării contractelor din domeniul tehnologiei con
HR Design Consulting

Coordonator,​ sef echipa si agenti de curatenie


in centru comercial Colentina- Obor. Oferim: salariu motivant platit la timp, plata orelor suplimentare, bonuri de masa, program flexibil, training gratuit;Caracteristici Domeniu activitate: Curatenie, femeie serviciuFoto

Coordonator Compartiment/​colectiv Banca - Ajofm | Anofm


Ocupatia: COORDONATOR COMPARTIMENT/COLECTIV BANCA - AJOFM | ANOFMAngajator: CREDEX BROKER S.R.L.Experienta: Experienta putina Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BUCURESTI
CREDEX BROKER S.​R.​L.​

Business Development Manager Np


Candidatul ideal Nestlé Professional is looking for a Business Development Manager NP RO to join their team. This person will manage, develop and support Starbucks projects within Nestle Professional. They will achieve the agreed goals and ensure development by building expert knowledge among customers, partners and employees, acquiring new customers and supervising quality standards.What will make you successful: Minimum 4 years of experience in Sales Great negotiation and persuasion skills Ability to successfully work within a team Strategic thinking Bachelor's degree Driving license.Descrierea jobului A day in the life of a Business Development Manager: Active search for new customers, arranging and conducting presentations for Starbucks coffee program and also the other Nestle coffee solutions Analyze the customer service process and escalation of requests to Nestle Systematic report of sales results and forecast of product sales plans Supervise and manage Starbucks projects fo
NESTLE ROMÂNIA SRL

Manager Restaurant Bucuresti


Candidatul ideal Cerințe: Experiență anterioară în managementul restaurantelor Abilități excelente de leadership și management al personalului Excelente abilități de comunicare și relaționare Orientare către rezultate și capacitatea de a lucra sub presiune Flexibilitate și disponibilitate pentru program flexibilDescrierea jobului Responsabilități: Supervizarea și coordonarea activităților zilnice ale restaurantului Asigurarea calității și standardelor de servire a clienților Gestionarea echipei de personal, formare și evaluare Planificarea și implementarea strategiilor de marketing și vânzare Monitorizarea inventarului și gestionarea costurilorBeneficii: Pachet salarial atractiv și bonusuri în funcție de performanță Oportunități de avansare în cadrul companiei Mediu de lucru dinamic și stimulantDacă te regăsești în descrierea de mai sus și ești pregătit să-ți asumi o nouă provocare într-un mediu dinamic și competitiv, te rugăm să trimiți CV-ul tău la adresa de email [adresa de email]….
ZAO FOOD CONCEPT S.​R.​L.​

It Manager


Candidatul ideal - Bachelor's degree in computer science or relevant field- 5+ years of experience in related field- Advanced knowledge of IT&C and process design- TIL framework competences- Advanced knowledge of IT project management- Problem solving and communication skills- Experience in ERP, Charisma, SQL Server, and Linux is beneficialDescrierea jobului - Manage technologies and provide administrative assistance for various systems- Understand various IT troubleshooting and provide technical support- Control and monitor data, network access and backup systems- Negotiate and communicate with third-party software providers for new software's and troubleshooting- Analyse business processes and propose automation on business flows- Team management- IT consulting in developing new applications- SLA monitoring on IT vendors- Monitor the Cyber Security Protocols and GDPRThe job requires presence at the office
INTERTOY ZONE SRL

Media netă estimată pe baza celor 338 de salarii introduse în Salario: 7700 RON/Luna

Office Manager /​ Asistent Manager


Candidatul ideal Rolul tău de director al haosului organizatArhitect al spațiului și timpului: Vei fi responsabil pentru crearea și menținerea unui mediu de lucru care inspiră și facilitează creativitatea și productivitatea.Maestru al acordului și comunicării: Veți fi vocea care unește echipa și veți lucra pentru a asigura o comunicare eficientă și plină de energie.Navigator al logisticii și provocărilor zilnice: Îți vei folosi intuiția și abilitățile strategice pentru a gestiona cu succes orice obstacol care apare în calea noastră spre succes.Inovator curajos: Gândirea creativă pentru a găsi soluții eficiente și inovatoare pentru orice provocare operațională.Pasionat de detalii: Observator atent al aspectelor mici care fac diferența în crearea unei experiențe remarcabile.Descrierea jobului Beneficii și oportunități:Oportunitatea de a face diferența: Fii parte dintr-o echipă care se străduiește să redefinească modul în care lucrurile sunt făcute.Mediu de lucru inspirant și plin de Viaț
WEEX GLOBAL S.​R.​L.​

Manager Ssm


Candidatul ideal Studii superioare tehnice de lunga durataCoordonator HG 300 - conditie eliminatorieCertificat de Auditor Securitate si Sanatate in Munca si Evaluator de riscuriCertificat de Cadru Tehnic PSIOrice cursuri de supraspecializare constituie un avantajExperienta de cel putin 10 ani intr-o pozitie de manager SSM, in santiere de constructii, de preferat domeniul Transporturi/Cai ferate/proiecte de anverguraMinim 5 ani de lucru in proiecte complexeEngleza avansat, ca limba de lucru, obligatoriu; Franceza constituie un avantajBun organizatorAbilitati de planificare solide, inclusiv previzionareCoordonarea simultana a unor proiecte complexeAbilitati de negociere avansateAbilitati dovedite de leadership (stabileste directia, motiveaza si obtine angajamentul oamenilor)Bun comunicator (oral/scris, public/individual)Spirit antreprenorial intr-un cadrul prestabilit si orientare catre rezultatIntegritateCarnet cat.BDisponibilitate la deplasariDescrierea jobului Postul poate fi in Bucur
IMSAT SA

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 6450 RON/Luna

Manager Tehnic


Candidatul ideal Firma multinationala angajeaza pentru sediul sau din Bucuresti ManagerTehnic- experienta in domeniul productiei betoanelor , materialelor de constructii constituie un avantaj- cunostinte calculator- disponibilitate deplasare in tara- abilitati de comunicare- abilitati de lucru in echipaDescrierea jobului Beneficii:- salariu competitiv ( se negociaza la interviu);- asigurare medicala;- masina de serviciu;- laptop;- telefon;- bonuri de masa- team-building-uri periodice
Confidenţial

Media netă estimată pe baza celor 89 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager De Librarie


Candidatul ideal Începe cu noi următorul capitol!Căutăm pe cineva care să iubească oamenii & cărțile la fel de mult ca noi. Cineva care își dorește să contribuie la dezvoltarea comunității Cărturești.Cineva care să ne povestească ce ecranizare merită văzută și ce piesă de teatru nu trebuie ratată, ce festival i-a făcut vara mai frumoasă și ce carte ar trebui să luăm cu noi în vacanță. Cineva care se înțelege bine cu cititorii și vorbește pe limba lor.Căutăm un bun observator al naturii umane, pe cineva care știe cum să pună problema, cum să gestioneze, să prioritizeze sarcinile și să le transmită oamenilor din echipă, cum să facă planuri într-o echipă și să sărbătorească în echipă. Cineva cu experiență de leadership și managementul oamenilor de cel puțin doi ani într-un domeniu din retail. Un om care înțelege un plan de business și se ghidează după indicatorii de performanță. Care știe să scrie e-mailuri și rapoarte în Excel, dar și să vorbească cu oamenii pe care îi coordonează.Căutăm
DIRECT CLIENT SERVICES SRL

Category Manager


Candidatul ideal #CarieraTa începe cu a face ceea ce iubești🗸 ”Strategie de produs”, ”proiecte de category management”, ”echipe transverse” sau ”analiză de piață” sunt câteva dintre subiectele care îți suscită imediat interesul? 🗸 Ai viziune globală, putere decizională, abilitățile excelente de relaționare și ambiția de a crea un impact puternic prin ceea ce realizezi?🗸 În plus, ți-ar plăcea să fii cu un pas înaintea tuturor alături de liderul de piață european în bricolaj?Dacă te-ai regăsit, înseamnă că ești liderul pe care ne-ar plăcea să îl întâlnim. Alături de o echipă pentru care cinstea, respectul, performanța, generozitatea, simplitatea, coerența și exemplaritatea nu sunt valori depășite, #CarieraTa are toate șansele să înceapă cu adevărat.Cum ești Cu gândire strategică – îți folosești deplin creativitatea ca să provoci status quo-ul existent, să identifici corespunzător problemele și să folosești inteligent resursele personale ale echipelor transverse pe care le coordonezi,
LEROY MERLIN ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 463 de salarii introduse în Salario: 6500 RON/Luna

Brand Manager


Candidatul ideal Studii de specialitate în domeniul veterinar, cu practică în cabinet sau în vânzări directe;Abilitatea de a planifica și organiza, analiza și sintetiza informații;Spirit de echipă, integritate, reziliență și adaptabilitate, respectarea termenelor limită;Excelente abilități de comunicare, creativitate și deschidere către nou;Cunoștințe de utilizare a aplicațiilor MS Office;Disponibilitate de deplasare;Carnet de conducere categoria B;Descrierea jobului Elaborează, implementează și controlează strategia și planul anual de marketing pentru produsele alocate, asigurându-se că acestea sunt promovate la potențialul lor, vizând maximizarea cotei de piață și atingerea obiectivelor de vânzare;Analizează piața produselor veterinare și concurența și înțelege atât contextul intern cât și extern al companiei, interpretând datele pentru a crea tactici specifice de marketing;Gestionează procesul de lansare/relansare a produselor din portofoliul alocat, respectând strategia si resursel
FARMAVET S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 314 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Contract Manager


Candidatul ideal Studii universitareCunostinte temeinice de operare pe computer (Word, Excel, PowerPoint, Office Outlook);Experienta similara minim 3 aniAbilitati de negociere si orientare catre atingerea obiectivelorAbilitati de comunicare care sa-i permita interactiunea optima cu persoane fizice si angajatii clientilor persoane juridice, adaptand in permanenta mesajele scrise si discursul verbal in functie de nivelul de pregatire si experienta al interlocutorului;Abilitatea de a organiza si a prioritiza activitatile profesionale;Lucreaza independent, cu supervizare la nivel redus;Informare premanenta (capacitate de invatare continua), curiozitate;Spirit de echipa;Abilitatea de a se adapta la schimbare si de a-si imbunatati performantele personale. Descrierea jobului Administrarea contractelor de leasing din momentul primirii unei solicitari de oferta si pana la finalul contractului de leasing.Gestionarea relatiei cu clientul care beneficiaza de servicii de finantare, stabilind si dez
IMAG S.​R.​L.​

Area Sales Manager


Candidatul ideal HAI ÎN ECHIPA NOASTRĂ Pentru Birourile Comerciale din Bucuresti, căutam o persoană energică și entuziastă care să se alăture echipei noastre de Sales, unde să joace un rol important in succesul acesteia.Abilități și calificări necesare:• Minim 5 ani de experiență într-un mediu similar, de preferat în domeniul materialelor de construcții• Abilități excelente de comunicare și prezentare• Abilități excelente de negociere• Orientare către rezultat și client• Abilități organizatorice• Disponibil pentru călătorii și/sau delegații• Limba engleză - minim B2Descrierea jobului • Atingerea obiectivelor de vânzări in concordanță cu bugetele și planurile de vânzări, menținerea avantajului competitiv și identificarea de noi oportunități de vânzare pe piață• Realizarea planului de vânzări în conformitate cu legea, politica si procedurile companiei pentru atingerea KPI-urilor• Promovarea produselor si soluțiilor Knauf Insulation precum și menținerea unei relații bune cu clienții exist
KNAUF INSULATION SRL

Media netă estimată pe baza celor 100 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Format Development Project Manager


Candidatul ideal DE CE APTITUDINI SI COMPETENTE AI NEVOIE:Experienta anterioara pe o pozitie similara - minim 2 ani; Studii superioare finalizate;Cunostinte limba engleza – nivel avansat;Cunostinte PC : Outlook, Excel, Word, MS PowerPoint, CAD, COREL SUITE sau ADOBE PHOTOSHOP, MS office Project, etc.;Excelente abilitati de comunicare si relationare;Gandire analitica, lucru in echipa;Orientare catre rezultat, flexibil, pro-activ, curios.Descrierea jobului RESPONSABILITATILE TALE VOR FI: Participa la dezvoltarea businessului prin imbunatatirea formatelor existente, dezvoltarea de concepte noi, aliniate cu strategia companiei; Defineste oportunitatile de creare si testare concepte noi, aliniat cu strategia companiei si cu proiectele strategice in derulare in companie; Coordoneaza realizarea studiilor de fezabilitate aferente implementarii conceptelor noi, in baza informatiilor preliminare privind costuri si beneficii; Coordoneaza faza de stabilire potential de roll-out pentru conceptul no
MEGA IMAGE SRL

Manager Filiala Bucuresti


Candidatul ideal Știi să pui în valoare talentele individuale ale colegilor, pentru a obține rezultate spectaculoase la nivelul întregii echipe?Ai abilitatea de a conduce și inspira, de a genera coeziune și performanță, pentru vânzări remarcabile de soluții electrice complete?Vino acum în echipa Consolight, pentru continua împreună o poveste românească de succes!Profilul căutatAbsolvent(ă) de studii superioare, cu diplomă de licență de lungă durată, a unei instituții de învățământ superior cu profil economic sau tehnic.✔ Minimum 10 ani experiență în vânzări de produse (nonfood) sau servicii, dintre care minimum 2 ani în vânzarea în industria materialelor electrice / sanitare/ construcții (reprezinta un avantaj important).✔Experiență în implementarea și livrarea de strategii și planuri de vanzari.✔Abilități excelente de leadership și management al echipei.✔ Mod de lucru dinamic și participativ, ești motivat de mixtul activităților de birou (analize, rapoarte, ședințe) cu cele de teren (
CONSOLIGHT COM SRL

Product Manager - Beauty


Candidatul ideal How we’d like you to be: University degree, preferably in Marketing, Economics or similar; Knowledge and experience in marketing, sales and product management; Knowledge Category: distribution channels, products, margins; Able to plan and prioritize workloads in order to meet deadlines is fundamental; Confident, ambitious, a self-starter, with the ability to operate in a dynamic environment; Communication, presentation and negotiation skills – proven track record of closed deals and/or partnerships; Net understanding of business (i.e. buying and stock) ; Highly organized, analytical, task focused; Uses creative thought process - on product, promotions, displays, deals etc Able to work across multicultural environments; Very good command of English; Advanced MS Office user (Word, Excel, PowerPoint).Descrierea jobului What you’ll have to do: Buying responsibility for the assigned category (Commercial Team); Negotiate the purchase of products required by the company, ensu
EMAG
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 909 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.