Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

909 Locuri de Munca Coordonator in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

909 Locuri de Munca Coordonator in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Coordonator in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Coordonator in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Procurement Manager With Hungarian


Candidatul ideal Let’s meet if you have these skills:✅Experience of at least 3-4 years in a similar position;✅Excellent written and verbal language skills in Hungarian and English;✅Previous experience in procurement;✅Advanced Excel knowledge;✅Stakeholder management (develop and maintain strong value added relationships);✅Technical knowledge or experience in the area of retail acquisitions, warehouse is an advantage;✅Knowledge of sourcing tools, how to apply and when to apply, along with a good knowledge of the market;✅Thorough knowledge of acquisition techniques;✅Excellent overall interpersonal skills (ability to work closely with different departments, team, consultants, and external auditors);✅Self-motivated, results driven, and autonomous taking responsibility for achieving your targetsDescrierea jobului We’re always looking for the ones truly passionate about their work. If you are amongst them, you can rest assured there is a place for you in eMAG. We’ve grown very fast and we are
EMAG

Brand Manager Assistant - Beauty


Candidatul ideal Cautam o persoana: Creativa, cu o atitudine pozitiva, deschisa, empatica, dispusa sa invete lucruri noi; comunicativa; Cu abilitati organizatorice si de prioritizare a sarcinilor; Proactiva; Receptiva la schimbari dinamice; Foarte bune abilitati de comunicare scrisa si verbala, munca in echipa; Operare PC, Excel nivel avansat, Power Point; Limba engleza - avansat.Descrierea jobului Centralizări date, analize și prezentări PPT; Pregătirea rapoartelor specifice de marketing si sales cerute de managerul de departament Rapoarte privind rezultatele proiectelor derulate; Participa la activitati legate de proiectele de marketing, se implica in cercetari de piata si in actualizarea bazei de date ale clientilor si potentialilor clienti; Coordonează producția de materiale promoționale și materiale printate Menținerea relației cu colegii din echipă în vederea asigurării suportului necesar; Implicarea în realizarea campaniilor de promovare și a materialelor de marketing. Acordă as
INTERBRANDS ORBICO S.​R.​L.​

Account Manager Integrated Communication


Candidatul ideal RequirementsMandatory requirements:* English Language - very good, written and spoken* University degree* At least 1-2 years experience in coordinating integrated communication campaigns (ATL, BTL, digital) as a brand manager or on the agency side* experience in integrated campaigns, including in-store / shopper marketingSkills:* Analytical and problem solving skills: positive and solutions oriented, proactive and connected to what is happening in the industry and the market, think through alternatives, work under time pressure and handle multiple priorities in the same time* Creativity* Flexible: able to change attitude, mindset and come up with the most suitable proposal, suggestion to various situations* Communication and working effectively with others: to listen to the needs of others (clients internal and external), to manage difficult and conflict situations, to express ideas or arguments clearly and persuasively* Teamwork* Leadership: to manage projects complex
MERCURY360 COMMUNICATIONS SRL

Manager De Proiect - Instalatii Electrice Industriale


Candidatul ideal Studii tehnice absolvite profil electric: de preferat UPB, Inginerie electrica, Energetica, Electrotehnica, AutomaticaExperienta de minim 5 ani pe o pozitie de Project Manager (proiecte electrice industriale)Limbi straine engleza/franceza nivel avansat, cerinta eliminatorieBuna cunoastere a MS Office (Word, Excel, Access), module de Management de Proiect sau similare (MS Project sau Primavera)Carnet de conducere cat. BDisponibilitatea de deplasare in tara si strainatateSpirit organizatoric, seriozitate, capacitate de conducereBune abilitati de comunicare si relationareCapacitate de lucru individual dar si in echipaPersonalitate energica, proactiva, cu atitudine pozitivaDescrierea jobului Postul este in Bucuresti si raporteaza Directorului de divizieResponsabilitati:- Este responsabil pentru realizarea proiectelor in conditiile economice, tehnice, administrative, de calitate si de termen prevazute in contractul de executie cu clientul.- Se implica activ in etapa de ofer
IMSAT SA

Manager Relatii Clienti Companii Dialog


Candidatul ideal Povestea ta începe aici!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că#PeopleofBT inseamna obiective comune, spirit de echipa si ajutor reciproc prin care construim impreuna un viitor sigur.Dacă ești o persoană căreia îi place să interacționeze, focusată pe identificarea de soluții și oferire de spirjin, rolul acesta este pentru tine!Pe lângă asta,Ne-ar mai plăcea să constatăm că:-> Ești o persoană proactivă, cu inițiative noi și îndrăznețe; -> Te adaptezi ușor la fiecare situație întâlnită; -> Iți place să interacționezi cu persoanele și să le identifici nevoile; -> Deții abilități dezvoltate în zona promovării și vânzării de produse și servicii. Descrierea jobului Aceste atribute te vor ajuta să:-> Comunici eficient cu clienții băncii pe baza nevoilor pe care le identifici și să recomanzi produsele sau serviciile potrivite pentru aceștia; -> Oferi sprijin clienților pentru a se împrieteni și pentru a folosi toate canalele alternative pri
BANCA TRANSILVANIA SA

It Manager


Candidatul ideal - Bachelor's degree in computer science or relevant field- 5+ years of experience in related field- Advanced knowledge of IT&C and process design- TIL framework competences- Advanced knowledge of IT project management- Problem solving and communication skills- Experience in ERP, Charisma, SQL Server, and Linux is beneficialDescrierea jobului - Manage technologies and provide administrative assistance for various systems- Understand various IT troubleshooting and provide technical support- Control and monitor data, network access and backup systems- Negotiate and communicate with third-party software providers for new software's and troubleshooting- Analyse business processes and propose automation on business flows- Team management- IT consulting in developing new applications- SLA monitoring on IT vendors- Monitor the Cyber Security Protocols and GDPRThe job requires presence at the office
INTERTOY ZONE SRL

Media netă estimată pe baza celor 338 de salarii introduse în Salario: 7700 RON/Luna

Sales Support /​ Back-office Sales Manager


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui profesionist organizat și orientat către detalii pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Sales Support / Back Office.Acest rol este crucial pentru susținerea eficienței operaționale și succesului departamentului de vânzări.Cerințe:Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă.Experiență în utilizarea software-urilor de birou (Microsoft Office, etc.).Abilități organizatorice puternice și atenție la detalii.Orientare către clienți și capacitatea de a colabora eficient în echipă.Flexibilitate și adaptabilitate la schimbările în mediu și sarcini.Este necesara buna cunoastere a limbii engleze. Cunostintele de limba italiana pot constitui un plus in selectie.Calificări:Studii superioare sau experiență echivalentă în domeniul administrativ sau vânzări.Experiență anterioară într-un rol similar este apreciată.Cunoștințe de bază ale proceselor de vânzări reprezintă un avantaj.Dacă sunteți o persoană organizată, cu abilități excelente de c
HIPAC ROMANIA SRL

Senior Software Development Manager,​ Amazon Privacy Tech


Candidatul ideal BASIC QUALIFICATIONS- Experience in planning, designing, developing and delivering consumer software- Experience managing multiple concurrent programs, projects and development teams in an Agile environment- Bachelor's degree in computer science, computer engineering, or related technical field- Experience partnering with product and program management teams- Experience managing engineers- Experience managing Software Development Managers- English proficiencyPREFERRED QUALIFICATIONS- Experience designing and developing large scale, high-traffic applications- Knowledge of Unix/Linux, C++ or Java, object-oriented and service- oriented Architecture- Knowledge of engineering practices and patterns for the full software/hardware/networks development life cycle, including coding standards, code reviews, source control management, build processes, testing, certification, and livesite operationsAmazon is an equal opportunities employer. We believe passionately that employi
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L

Manager Relatii Clienti Pf Migrator,​ Sucursala Baragan


Candidatul ideal Mai mult decât o echipă, #peopleofBT înseamnă curaj, încredere și empatie. 😊 Fii parte a echipei noastre ca viitor Manager Relații Clienți Persoane Fizice!Ne-ar plăcea tare mult să ne cunoastem dacă:vinzi produse bancare de cel puțin un an, asta pentru a ne asigura că știi cum funcționează mediul de afaceri local și sectorial;știi cum să identifici nevoile unui client și să propui soluțiile cele mai potrivite pentru acesta;ai luat examenul de licență, preferabil la o facultate cu profil economic, ceea ce arată că ai capacitate de analiză și sinteză foarte bune;Dacă am ajuns până aici cu discuția, foarte probabil ai abilități excelente de comunicare, vânzare și negociere. Verificam doar pentru că așa scrie în procedură 😊 La fel și în ceea ce privește cunoștințele de utilizare a calculatorului, în special pachetul Office.În rest, să ai la tine: spiritul de echipă; dinamismul; adaptabilitatea; abilitatea de a învăța; orientarea către client; curajul și ideile îndrăznețe
BANCA TRANSILVANIA SA

Office Manager /​ Asistent Manager


Candidatul ideal Rolul tău de director al haosului organizatArhitect al spațiului și timpului: Vei fi responsabil pentru crearea și menținerea unui mediu de lucru care inspiră și facilitează creativitatea și productivitatea.Maestru al acordului și comunicării: Veți fi vocea care unește echipa și veți lucra pentru a asigura o comunicare eficientă și plină de energie.Navigator al logisticii și provocărilor zilnice: Îți vei folosi intuiția și abilitățile strategice pentru a gestiona cu succes orice obstacol care apare în calea noastră spre succes.Inovator curajos: Gândirea creativă pentru a găsi soluții eficiente și inovatoare pentru orice provocare operațională.Pasionat de detalii: Observator atent al aspectelor mici care fac diferența în crearea unei experiențe remarcabile.Descrierea jobului Beneficii și oportunități:Oportunitatea de a face diferența: Fii parte dintr-o echipă care se străduiește să redefinească modul în care lucrurile sunt făcute.Mediu de lucru inspirant și plin de Viaț
WEEX GLOBAL S.​R.​L.​

Manager Ssm


Candidatul ideal Studii superioare tehnice de lunga durataCoordonator HG 300 - conditie eliminatorieCertificat de Auditor Securitate si Sanatate in Munca si Evaluator de riscuriCertificat de Cadru Tehnic PSIOrice cursuri de supraspecializare constituie un avantajExperienta de cel putin 10 ani intr-o pozitie de manager SSM, in santiere de constructii, de preferat domeniul Transporturi/Cai ferate/proiecte de anverguraMinim 5 ani de lucru in proiecte complexeEngleza avansat, ca limba de lucru, obligatoriu; Franceza constituie un avantajBun organizatorAbilitati de planificare solide, inclusiv previzionareCoordonarea simultana a unor proiecte complexeAbilitati de negociere avansateAbilitati dovedite de leadership (stabileste directia, motiveaza si obtine angajamentul oamenilor)Bun comunicator (oral/scris, public/individual)Spirit antreprenorial intr-un cadrul prestabilit si orientare catre rezultatIntegritateCarnet cat.BDisponibilitate la deplasariDescrierea jobului Postul poate fi in Bucur
IMSAT SA

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 6450 RON/Luna

Manager De Librarie


Candidatul ideal Începe cu noi următorul capitol!Căutăm pe cineva care să iubească oamenii & cărțile la fel de mult ca noi. Cineva care își dorește să contribuie la dezvoltarea comunității Cărturești.Cineva care să ne povestească ce ecranizare merită văzută și ce piesă de teatru nu trebuie ratată, ce festival i-a făcut vara mai frumoasă și ce carte ar trebui să luăm cu noi în vacanță. Cineva care se înțelege bine cu cititorii și vorbește pe limba lor.Căutăm un bun observator al naturii umane, pe cineva care știe cum să pună problema, cum să gestioneze, să prioritizeze sarcinile și să le transmită oamenilor din echipă, cum să facă planuri într-o echipă și să sărbătorească în echipă. Cineva cu experiență de leadership și managementul oamenilor de cel puțin doi ani într-un domeniu din retail. Un om care înțelege un plan de business și se ghidează după indicatorii de performanță. Care știe să scrie e-mailuri și rapoarte în Excel, dar și să vorbească cu oamenii pe care îi coordonează.Căutăm
DIRECT CLIENT SERVICES SRL

Category Manager


Candidatul ideal #CarieraTa începe cu a face ceea ce iubești🗸 ”Strategie de produs”, ”proiecte de category management”, ”echipe transverse” sau ”analiză de piață” sunt câteva dintre subiectele care îți suscită imediat interesul? 🗸 Ai viziune globală, putere decizională, abilitățile excelente de relaționare și ambiția de a crea un impact puternic prin ceea ce realizezi?🗸 În plus, ți-ar plăcea să fii cu un pas înaintea tuturor alături de liderul de piață european în bricolaj?Dacă te-ai regăsit, înseamnă că ești liderul pe care ne-ar plăcea să îl întâlnim. Alături de o echipă pentru care cinstea, respectul, performanța, generozitatea, simplitatea, coerența și exemplaritatea nu sunt valori depășite, #CarieraTa are toate șansele să înceapă cu adevărat.Cum ești Cu gândire strategică – îți folosești deplin creativitatea ca să provoci status quo-ul existent, să identifici corespunzător problemele și să folosești inteligent resursele personale ale echipelor transverse pe care le coordonezi,
LEROY MERLIN ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 463 de salarii introduse în Salario: 6500 RON/Luna

Brand Manager


Candidatul ideal Studii de specialitate în domeniul veterinar, cu practică în cabinet sau în vânzări directe;Abilitatea de a planifica și organiza, analiza și sintetiza informații;Spirit de echipă, integritate, reziliență și adaptabilitate, respectarea termenelor limită;Excelente abilități de comunicare, creativitate și deschidere către nou;Cunoștințe de utilizare a aplicațiilor MS Office;Disponibilitate de deplasare;Carnet de conducere categoria B;Descrierea jobului Elaborează, implementează și controlează strategia și planul anual de marketing pentru produsele alocate, asigurându-se că acestea sunt promovate la potențialul lor, vizând maximizarea cotei de piață și atingerea obiectivelor de vânzare;Analizează piața produselor veterinare și concurența și înțelege atât contextul intern cât și extern al companiei, interpretând datele pentru a crea tactici specifice de marketing;Gestionează procesul de lansare/relansare a produselor din portofoliul alocat, respectând strategia si resursel
FARMAVET S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 314 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Manager Tehnic


Candidatul ideal Firma multinationala angajeaza pentru sediul sau din Bucuresti ManagerTehnic- experienta in domeniul productiei betoanelor , materialelor de constructii constituie un avantaj- cunostinte calculator- disponibilitate deplasare in tara- abilitati de comunicare- abilitati de lucru in echipaDescrierea jobului Beneficii:- salariu competitiv ( se negociaza la interviu);- asigurare medicala;- masina de serviciu;- laptop;- telefon;- bonuri de masa- team-building-uri periodice
Confidenţial

Media netă estimată pe baza celor 89 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Contract Manager


Candidatul ideal Studii universitareCunostinte temeinice de operare pe computer (Word, Excel, PowerPoint, Office Outlook);Experienta similara minim 3 aniAbilitati de negociere si orientare catre atingerea obiectivelorAbilitati de comunicare care sa-i permita interactiunea optima cu persoane fizice si angajatii clientilor persoane juridice, adaptand in permanenta mesajele scrise si discursul verbal in functie de nivelul de pregatire si experienta al interlocutorului;Abilitatea de a organiza si a prioritiza activitatile profesionale;Lucreaza independent, cu supervizare la nivel redus;Informare premanenta (capacitate de invatare continua), curiozitate;Spirit de echipa;Abilitatea de a se adapta la schimbare si de a-si imbunatati performantele personale. Descrierea jobului Administrarea contractelor de leasing din momentul primirii unei solicitari de oferta si pana la finalul contractului de leasing.Gestionarea relatiei cu clientul care beneficiaza de servicii de finantare, stabilind si dez
IMAG S.​R.​L.​

Area Sales Manager


Candidatul ideal HAI ÎN ECHIPA NOASTRĂ Pentru Birourile Comerciale din Bucuresti, căutam o persoană energică și entuziastă care să se alăture echipei noastre de Sales, unde să joace un rol important in succesul acesteia.Abilități și calificări necesare:• Minim 5 ani de experiență într-un mediu similar, de preferat în domeniul materialelor de construcții• Abilități excelente de comunicare și prezentare• Abilități excelente de negociere• Orientare către rezultat și client• Abilități organizatorice• Disponibil pentru călătorii și/sau delegații• Limba engleză - minim B2Descrierea jobului • Atingerea obiectivelor de vânzări in concordanță cu bugetele și planurile de vânzări, menținerea avantajului competitiv și identificarea de noi oportunități de vânzare pe piață• Realizarea planului de vânzări în conformitate cu legea, politica si procedurile companiei pentru atingerea KPI-urilor• Promovarea produselor si soluțiilor Knauf Insulation precum și menținerea unei relații bune cu clienții exist
KNAUF INSULATION SRL

Media netă estimată pe baza celor 100 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Format Development Project Manager


Candidatul ideal DE CE APTITUDINI SI COMPETENTE AI NEVOIE:Experienta anterioara pe o pozitie similara - minim 2 ani; Studii superioare finalizate;Cunostinte limba engleza – nivel avansat;Cunostinte PC : Outlook, Excel, Word, MS PowerPoint, CAD, COREL SUITE sau ADOBE PHOTOSHOP, MS office Project, etc.;Excelente abilitati de comunicare si relationare;Gandire analitica, lucru in echipa;Orientare catre rezultat, flexibil, pro-activ, curios.Descrierea jobului RESPONSABILITATILE TALE VOR FI: Participa la dezvoltarea businessului prin imbunatatirea formatelor existente, dezvoltarea de concepte noi, aliniate cu strategia companiei; Defineste oportunitatile de creare si testare concepte noi, aliniat cu strategia companiei si cu proiectele strategice in derulare in companie; Coordoneaza realizarea studiilor de fezabilitate aferente implementarii conceptelor noi, in baza informatiilor preliminare privind costuri si beneficii; Coordoneaza faza de stabilire potential de roll-out pentru conceptul no
MEGA IMAGE SRL

Manager Filiala Bucuresti


Candidatul ideal Știi să pui în valoare talentele individuale ale colegilor, pentru a obține rezultate spectaculoase la nivelul întregii echipe?Ai abilitatea de a conduce și inspira, de a genera coeziune și performanță, pentru vânzări remarcabile de soluții electrice complete?Vino acum în echipa Consolight, pentru continua împreună o poveste românească de succes!Profilul căutatAbsolvent(ă) de studii superioare, cu diplomă de licență de lungă durată, a unei instituții de învățământ superior cu profil economic sau tehnic.✔ Minimum 10 ani experiență în vânzări de produse (nonfood) sau servicii, dintre care minimum 2 ani în vânzarea în industria materialelor electrice / sanitare/ construcții (reprezinta un avantaj important).✔Experiență în implementarea și livrarea de strategii și planuri de vanzari.✔Abilități excelente de leadership și management al echipei.✔ Mod de lucru dinamic și participativ, ești motivat de mixtul activităților de birou (analize, rapoarte, ședințe) cu cele de teren (
CONSOLIGHT COM SRL

Product Manager - Beauty


Candidatul ideal How we’d like you to be: University degree, preferably in Marketing, Economics or similar; Knowledge and experience in marketing, sales and product management; Knowledge Category: distribution channels, products, margins; Able to plan and prioritize workloads in order to meet deadlines is fundamental; Confident, ambitious, a self-starter, with the ability to operate in a dynamic environment; Communication, presentation and negotiation skills – proven track record of closed deals and/or partnerships; Net understanding of business (i.e. buying and stock) ; Highly organized, analytical, task focused; Uses creative thought process - on product, promotions, displays, deals etc Able to work across multicultural environments; Very good command of English; Advanced MS Office user (Word, Excel, PowerPoint).Descrierea jobului What you’ll have to do: Buying responsibility for the assigned category (Commercial Team); Negotiate the purchase of products required by the company, ensu
EMAG
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 909 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.