Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

137 Locuri de Munca Coordonator in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

137 Locuri de Munca Coordonator in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Coordonator in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Coordonator in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Sales Manager


Candidatul ideal Pentru noi, candidatul ideal pentru acest post trebuie sa aiba urmatoarele atu-uri:- experienta in vanzari b2b - abilitati de comunicare, relationare, planificare, organizare, coordonare si negociere - abilitati de operare pc - persoana dinamica, pozitiva, cu gandire strategica, orientata spre rezultate- cu capacitate de lucru atat individual cat si in echipa - permis de conducere cat. B obligatoriu (se primeste autoturism de serviciu) - punctualitate, responsabilitate, amabilitate - cu capacitate de asimilare rapida Descrierea jobului - Prezentarea produselor / serviciilor noastre si a imaginii companiei catre clienti- Sustinerea procesului de vanzare complet - Implementarea strategiei de vanzare si a fidelizarii clientilor - Preluarea unui portofoliu de clienti si mentinerea relatiilor cu acestia - Sansa de avansare pe baza rezultatelor - Pachet salarial motivant ( parte fixa + comision din vanzari + bonusuri lunare/trimestriale/anuale ) - Atmosfera placuta de lucru
UNITY INTERNATIONAL HUMAN RESOURCE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 237 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Office Manager


Candidatul ideal Qualifications 2-3 years of work experience in an administrative/office management role; Bachelor's Degree in financial or similar field; Economic and legal knowledge Strong attention to details Time management skills and ability to prioritize different tasks; Excellent communication and interpersonal skills. Great listening skills and able to take direction from individuals in higher-level positions; Excellent MS Office knowledge; Familiarity with accounting software (ERP/ CRM system); Accounting experience would be an advantage Proficiency in English;Descrierea jobului Your roleOur Technology Center in Cluj-Napoca is growing rapidly. We are looking for an Office Manager that will work directly under the director of the Romanian branch. You will be responsible for the smooth running of the administrative operations, management support and business-related tasks. Key tasks Primary accounting - management and preparation of documents for the external accountants, Ca
GENERIX SOFT GROUP ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 232 de salarii introduse în Salario: 4600 RON/Luna

Product Manager


Candidatul ideal Experiență în vânzarea materialelor de construcții minim 3 ani;Gândire analitică și critică;Spirit proactiv;Bună organizare individuală (autodidact);Experiență în vânzarea pavajelor constituie un mare avantaj;Studii superioare tehnice, dе preferat în domeniul construcțiilor;Cunoașterea limbilor Engleză și Germană constituie un mare avantaj;Bune cunoștințe dе operare PC (Outlook, Excel, Word, PowerPoint, ASIS);Cunoștințe AutoCad;Bune abilități dе comunicare orală și scrisă;Rigurozitate și atenție la detalii;Descrierea jobului Manager de produs pentru elemente vibropresate precum: pavaj, bolțari, borduri,etc.- în zona CJ,BN, MM,SJ,SM,BH, AR,TM;Imprеună cu Manаgеrul dе Vânzări și Departаmеntul dе Mаrkеting participă la dezvoltаreа planului strаtegic de promovаre și vănzаre;Identifică în permanență noi piețe conexe produselor promovate;Participă în mod activ în cadrul evenimentelor din zona alocată (conferințe, întâlniri, evenimente industriale, mediu academic);Monitorizea
SKILLD BY EJOBS

Media netă estimată pe baza celor 188 de salarii introduse în Salario: 5200 RON/Luna

Internal Account Manager


Candidatul ideal Candidatul Ideal- absolvent(ă) cursuri universitare - de preferat studii economice- cunoştinţe temeinice in domeniul IT- talent de intreprinzator cu experienta in vanzari- abilitatea de a impresiona potentialii clienti- spirit de automotivare continua- initiativa- bune abilitati de comunicare si relationare- inalta orientare spre client si abilitatea de a intelege si de a profita de oportunitatile pietei- foarte bune calitati de organizare a timpului- fluent in lb.engleza- carnet de conducereDescrierea jobului Descrierea jobului-preluarea si dezvoltarea unui teritoriu de vanzari existent-vanzarea de produse IT si periferice (laptopuri,PC-uri,servere,periferice,licente)-calcularea si negocierea preturilor si conditiilor contractuale-dezvoltarea strategica a pozitiei companiei noastre pe zona de vanzare-deplasari la clienti-key account management si dobandirea de clienti noi
ETA2U SRL

Asistent Store Manager /​ Supervizor - Cluj (m/​f)


Candidatul ideal Profilul candidatul cautat pentru ocuparea functiei de Asistent manager magazin din cadrul companiei Puma Sports Romania, este urmatorul : Studii medii finalizate Spirit de echipa, atitudine proactiva si flexibilitate; Amabilitate fata de clienti si colegi; Rezistenta la sarcini repetitive si oboseala; Atitudine pozitiva; Cunoasterea limbii engleze de nivel mediu; Aptitudine si disponibilitate de a invata lucruri noi si de a face fata provocarilor; Experienta anterioara pe un post similar de minim un an de zile.Dacă esti o persoană flexibilă, deschisă și dedicată, PUMA iti oferă sansa sa lucrezi pentru cel mai cool brand de articole sportive, intr-o echipa dinamica si cu multa voie buna!Descrierea jobului Colegii tai te vor astepta in magazinul PUMA din Cluj .Responsabilitati Asistent Manager: Ofera asistenta si indrumare clientilor in privinta articolelor PUMA oferite spre vanzare Asigura necesarul de marfa la raft Actualizeaza etichetele de pret si afisele promotiona
PUMA SPORTS ROMANIA SRL

Manager Hr


Candidatul ideal Ce vei face?- Supervizarea si coordonarea activitatilor zilnice ale departamentului de HR - Planificarea si monitorizarea procesului de recrutare si selectie - Dezvoltarea si eficientizarea strategiilor de dezvoltare - Intocmirea dosarelor de personal ( leasing personal / detasare A1 / prestari servicii) - Gestionarea litigiilor sau problemelor intre muncitorii temporari si angajatori - Inlocuirea muncitorilor cand/unde este necesar - Monitorizarea si raportarea performantelor financiare, a veniturilor si cheltuielilor acestui segment Descrierea jobului Ce ne dorim de la tine?- Experienta anterioara demonstrata in domeniu - Abilitati excelente de comunicare si negociere, cu capacitatea de a stabili si mentine relatii eficiente cu clientii, candidatii si colegii de echipa - Abilitati de lider si manager- Orientare catre rezultat si capacitate de lucru sub presiune intr-un mediu dinamic si competitiv- Multitasking - Salariu atractiv (parte fixa + bonus ) si pachet de ben
UNITY INTERNATIONAL HUMAN RESOURCE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 676 de salarii introduse în Salario: 7300 RON/Luna

Director Vanzari - Sales Manager - Builder Sales


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui om de vânzări talentat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Director vanzari (Builder Sales) pentru Portofoliul de Produse doorTECK® by Smilo. Atribuțiile principale ale acestui rol includ promovarea și vânzarea soluțiilor noastre către clienți din diverse industrii. Daca esti familiazrizat cu vanzarile B2B, in special usi de garaj rezidentiale si usi industriale, esti candidatul ideal! Experiență în gestionarea de proiecte complexe, cu bugete mari și ciclu de vânzare lung; Experiență în întâlniri de nivel înalt; Experienta in managementul vanzarilor, minim 5 ani Capacitate decizionala şi de asumare a riscului; Manager strategic - stabileste foarte clar directiile pentru echipa de vanzari, gandire strategica; Excelente abilitati de coordonare, planificare, organizare, comunicare si control Abilitati excelente de leadership, capabil de a atrage echipa spre indeplinirea obiectivelor companiei si de a motiva echipa de vanza
ARIA DOOR SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal - Abilitati de utilizare PC- O persoana dinamica, plina de entuziasm, motivata, care doreste sa faca cariera intr-o companie si un mediu de lucru dinamic si profesionist;- Excelente abilitati de comunicare, atitudine proactiva, orientare catre rezultate si performanta;- Capacitate de organizare si planificare;- Atentie distributiva;- Prezinta avantaj cunostintele tehnice- Prezinta un avantaj carnetul de sofer dar nu este obligatoriu;- Prezinta un avantaj cunoasterea programului de contabilitate WinMentor;Descrierea jobului Descrierea jobului:- Redactarea si gestionarea documentelor manageriale si administrative, interne si externe;- Preluarea si redirectionarea apelurilor telefonice;- Receptionarea marfii;- Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail;- Activitati de contabilitate primara si gestiune;- Indosarierea si arhivarea documentelor;- Activitati administrative (asigurarea necesarului de birotica, print-uri, introducere date, corespondenta, legat
TOOLS TEHNICAL SOLUTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 3753 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager Depozit - Cluj


Candidatul ideal Iti doresti o cariera in care poti contribui la dezvoltarea organizatiei si a proceselor de logistica pe care le coordonezi ? Ai abilitati si competente dovedite in timp de coordonare echipe si procese ? Vrei sa faci parte dintr-o echipa dinamica, in continua crestere ? Atunci esti potrivit pentru rolul nostru de Warehouse Manager in Cluj ! Studii superioare, de preferat tehnice; Limba engleza, nivel avansat este un plus Pachet Microsoft Office: nivel avansat este un plus Experienta anterioara in logistica; Persoana serioasa, responsabila, bun comunicator si mediator Bun spirit organizatoric, capacitate de analiza si sinteza Abilitati pentru coordonarea si dezvoltarea echipeiDescrierea jobului Coordoneaza activitatea zilnica din depozit, organizeaza spatiul de depozitare; Administreaza si este responsabil pentru bugetul de venituri si cheltuieli al depozitului logistic din Cluj Planifica activitatea operatorilor din depozit; Gestioneaza circuitul produselor-receptie in
DELAMODE ROMANIA SRL

Project Management Manager


Descrierea jobului If you are a professional looking for an opportunity to grow, Emerson has an appealing role for you! Based in any European location close to an international airport, preferably close to an Emerson office or site, The Project Manager will be responsible for over-viewing and leading all Measurement Solution Systems Projects being driven across Europe, ensuring that every project is delivered on time, within approved budget and to customer’s happiness, as well as providing guidance and leadership to the Project Management team to implement projects by Emerson PMO process and local requirements!In This Role, Your Responsibilities Will Be:* Select, train, lead, and mentor the project Management team to develop proficiency with the intent to efficiently complete projects and review the Resourcing plan monthly, and ensure accurate allocation (and utilization -above 80%) of project management resources (admin, procurement, and PM);* Responsible for ensuring that the busines
EMERSON SRL

Call Center Manager


Candidatul ideal The ideal candidate has: Communication skills to inform, help, and advise customers clearly and to liaise effectively with other professionals Listening skills to understand exactly what customers require Problem-solving skills Motivational skills and an ability to supervise and lead a team of customer service assistants Creative thinking to come up with new ideas in order to improve customer service standards Organizational and planning skills to develop customer service policies and also to improve our CRM and ticketing softwareDescrierea jobului Your main objective is to:Make sure that the needs of the customers are being satisfied. Your aim is to provide and promote excellent customer service for the annual 17 million visitors, paying special attention to happiness rate, response rate, and also to the complaint handling framework. You'll make sure that service standards are being met, and you'll manage our customer service teams.Responsibilities: Enable the
TRAVELMINIT INTERNATIONAL S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 593 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

It Asset Management Analyst (2 Years Contract)


Candidatul ideal Who You Are:Required Skills and Competencies: Bachelor’s degree in IT, Business Administration, Finance or a related field. At least 2 years of experience in IT asset management, technical support or finance, preferably with a background in managing IT assets across multiple regions. Basic understanding of IT hardware and software, licensing, and industry trends on a global scale. Proficiency with Microsoft Office tools and basic experience with Service Now, Coupa or Tableau. Exceptional negotiation, organizational, and analytical skills, as well as attention to detail are a must. Excellent communication skills, with the ability to engage effectively with a globally distributed team. Advanced level of English, both spoken and written.Preferred Skills and Competencies: French or German skills. Experience in customer service. Strategic thinking. Experience in working with numbers, spreadsheets, auditing or reporting. Experience in working with the Agile principles and Sc
STEELCASE SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal Ce abilități cheie căutăm:Foarte bune abilități interpersonale și de comunicare pentru a permite o colaborare bună cu diverse echipeAbilități bune de planificare și organizare cu accent pe atenție la detalii.Nivel crescut de adaptabilitate, proactivitate și deschidere spre feedbackDescrierea jobului Responsabilități pe care le vei avea:Te vei ocupa de pregătirea și organizarea materialelor pentru evenimente, de la inventarul lor până la livrarea și verificarea acestora, în strânsă legătura cu întreg departamentul de marketingVei gestiona relația cu locațiile Noodle Pack și furnizoriiVei răspunde la mesajele și reclamațiile venite prin intermediul canalelor Noodle Pack (social media, website)Vei monitoriza și raporta feedback-ul și recenziile primite onlineVei crea conturile Google pentru locațiile care nu au profil în motorul de căutareVei monitoriza și actualiza conturile Google ale locațiilorVei administra website-ul Noodle Pack și te vei ocupa de părțile administrat
NOODLE PACK SRL

Media netă estimată pe baza celor 3691 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Experienta de min. 1-3 ani pe o pozitie similara Foarte bune capacitati de comunicare si organizare Persoana proactiva, echilibrata, cu simt al raspunderii si integritate Comportament asertiv si empatic. Capacitatea de a lucra in colectivul existent al companiei Capacitatea de a gasi solutii, sistematizarea informatiilor, atentie distributiva Autoperfectionare, creativitate Foarte bune capacitati de negociere Excelente abilitati de utilizare a aplicatiilor online, PC-MS Office, si altele.Descrierea jobului Asigura suport si participa activ in planificarea si organizarea proiectelor conform indicatiilor managerului Negociaza termene si conditii in contracte cu colaboratori, executanti, clienti Productivitate, respectiv foarte bune capacitati de lucru cu aplicatii/competente digitale Implementeaza, coordoneaza si supervizeaza sarcinile si atributiile in legatura cu societatea, colaboratorii, clientii si institutii Asistă în coordonarea și monitorizarea cronologiilor proi
BORODI DESIGN STUDIO S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3691 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Farmacist - Medical Information Manager


Candidatul ideal - absolvent al Facultăţii de Farmacie- 2 ani in domeniul in industria farmaceutica si/sau in domeniul farmacovigilență- cunoştinţe de limba engleză - nivel avansat (C1)- cunoștințe pachet Microsoft Office Descrierea jobului Obiectivele postului:Responsabil pentru mentinerea sistemului de farmacovigilenta in Romania. Planifica si elaboreazadocumentatiei cu specific medical si privind siguranta referitoare la produsele companiei si vareprezenta interfata cu piata de farmaceutice din Europa. Va asigura evaluarea reclamatiilor decalitate din Regiunea II.Responsabilități principale: - Este responsabil local pentru farmacovigilența în România (declarat la ANMDM) și va mențineun sistem pentru colectarea informațiilor despre reacții adverse la produsele comercializate înRomânia- Urmarește listele emise de Agenția Europeană a medicamentului pentru RPAS- Va monitoriza paginile de internet ale agentiilor europene pentru identificarea informatiilor desiguranta noi pentru alinierea
TERAPIA SA

Lee Cooper Angajeaza Asistent Manager In Cluj - Napoca


Candidatul ideal Candidatii nostri ideali sunt:- persoane cu un dezvoltat simt estetic;- persoane comunicative, carora le face placere sa lucreze cu clientii;- persoane responsabile, dornice sa isi dezvolte o cariera in vanzari alaturi de echipele unuia dintre cei mai vechi si mai puternici retaileri de fashion de pe piata din Romania!Descrierea jobului ABILITĂŢI ŞI INTERESE:• Experienţa anterioară în fashion retail este de preferat, dar nu obligatorie• Fire comunicativă și sociabilă• Orientare către clienţi, plăcere în a lucra cu aceştia• Pasiune pentru modă şi styling• Orientat către rezultate• Pregătit pentru un job în ture• Plăcere de a lucra în echipă• Cunoştinţe elementare de matematică şi aptitudini de utilizare a calculatoruluiCE OFERIM:• Un job Full time ca asistent vânzări• Training în magazinele noastre• Oportunitatea de a lucra pentru una din cele mai cunoscute comp anii internaţionale din domeniu• Posibilitatea de construire a unei cariere şi de a lucra într-o echipă dinam
MONTECRISTO RETAIL RO S.​R.​L.​

Assistant Manager


Candidatul ideal We are looking for a Full-Time Assistant Manager with a positive attitude regarding work and openness to learn but it also helps to have the following skills:- Organizational Skills: Should excel in organizing tasks, schedules, and resources to ensure the smooth functioning of the business.- Time Management: The ability to prioritize tasks, meet deadlines, and allocate time efficiently is crucial for managing the office's daily operations.- Communication Skills: Effective communication is essential for coordinating with various teams, stakeholders, and clients, both verbally and in writing.- Problem-Solving: Quick thinking and the ability to find solutions to challenges that arise in a fast-paced environment are vital.- Adaptability: Businesses can experience rapid changes. An adaptable office manager can navigate shifts in priorities, technology, and processes.- Attention to Detail: Accuracy in managing orders, data entry, and financial records is essential to avo
DANIELI ENGINEERING ROM SRL

Media netă estimată pe baza celor 312 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Manager Cluj-napoca


Candidatul ideal Pentru sediul central din Cluj-Napoca, cautam o persoana care sa se alature echipei noastre din functia de ASISTENT MANAGER. Studii medii sau superioare; Cunoştinţe temeinice de utilizare a pachetului MS Office; Limba engleză – nivel mediu; Persoană organizată si sociabilă, capabilă de a stabili şi menţine relaţiile cu colaboratorii; Să dețină bune abilităţi de comunicare şi relaţionare; Capabilă să muncească în echipă; Capacitate de automotivare și spirit de inițiativă; Atitudine pozitivă, flexibilitate, receptivitate şi responsabilitate.Descrierea jobului Principalele responsabilităţi: Asigura activitatea de registratura generala si curierat; Preia toate legăturile primite pe cale telefonică, e-mail şi pe alte canale, oferă explicaţiile cerute şi face legăturile de comunicare cu interiorul şi exteriorul firmei; Asigurară un flux de informatii corect și eficient, atât intern cât și extern; Realizează activităţile administrative şi de protocol; Gestionează agenda de în
IMOCREDIT IFN SA

Manager Operational Restaurant


Candidatul ideal 1. Experiență în Ospitalitate: Candidatul trebuie să aibă cel puțin 3 ani de experiență în managementul ospitalității, cu o înțelegere profundă a funcționării unui restaurant de succes. Experiența în managementul front-office-ului, supravegherea personalului, planificarea meniurilor și gestionarea operațiunilor zilnice sunt esențiale.2. Lider Inspirator: Capacitatea de a lidera, motiva și dezvolta o echipă este crucială. Candidatul ideal va fi un manager care nu doar supervizează, ci inspiră personalul să ofere cele mai bune servicii, încurajând în același timp un mediu de lucru pozitiv și productiv.3. Pasional de Muzica Rock: Având în vedere că restaurantul are un tema bazată pe rock&roll, o apreciere autentică și cunoaștere a acestui gen muzical este preferabilă. Aceasta pasiune ajută la crearea unei atmosfere autentice și la legarea mai strânsă de clienții cu interese similare.4. Abilități de Comunicare: Excelente abilități de comunicare verbală și scrisă sunt esenț
JAXX GARAGE S.​R.​L.​

Regional Manager


Candidatul ideal Ce cautam la tine? Experienta de minim 2 ani in Vanzari si Coordonare de echipe; Experienta anterioara in domeniul financiar bancar si nonbancar, asigurări; Experienta in industria creditului de cosnum; Disponibilitate pentru deplasari pe teren; Abilitati de operare PC (Word, Excel, Powerpoint); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Fire proactiva, care preia initiativa; Abilitati de organizare si planificare; Orientare catre atingerea obiectivelor.Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? Recrutarea, coordonarea si controlul echipei; Indeplinirea obiectivelor lunare de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor echipei; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliul alocat; Dezvoltarea portofoliului de clienti;Ce iti oferim ? Mediu de lucru dinamic; Masină de serviciu; Voucher de ziua ta; Pachet beneficii ce crește o data cu vechimea; Salariu fix si bonusuri lunare de performanta; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de t
FLEX FINANCIAL IFN SA

Media netă estimată pe baza celor 115 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 137 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.