Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

543 Locuri de Munca Customer support - Joburi Customer support

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

543 Locuri de Munca Customer support - Joburi Customer support

Cauta printr-o varietate mare de joburi Customer support si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Customer support si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Operator Call Center


Candidatul ideal Ce cautam la tine, cel care doresti sa faci parte din echipa noastra ? In primul rand sa iti doresti sa muncesti, pentru ca prin munca aduci valoare echipei; Sa fii disciplinat, rezistent la stres si ambitios, pentru ca asta iti va aduce succesul; Sa ai disponibilitatea de a lucra de la sediul nostru din Craiova (cel putin pana inveti); Daca in plus esti si o fire convingatoare, asta iti va aduce multi bani pe langa salariu.Descrierea jobului Angajamentul vine din ambele directii, asa ca iata ce îți oferim si noi la schimb : Un job USOR, sunam pentru a invita oamenii la evenimentele organizate de noi (asta te ajută sa te dezvolți foarte mult pe partea de comunicare si relaționare) ; Un COLECTIV TANAR si SUPER DRAGUT, pregatit sa te ajute sa te integrezi si sa inveti cat mai usor (vei descoperi ca suntem o familie); Un PLAN de CARIERA, fie ca iti doresti sa cresti ierarhic sau doar sa castigi mai mult, avem mereu oportunitati deschise pentru colegii nostrii pe pozitii d
EMT BEGINNING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 136 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Operator Call Center


Candidatul ideal Să te poți adapta ușor diferitelor tipologii de clienți cu care vei intra în contact pentru o comunicare eficientă și corectă de ambele părți;Atentie la detalii, bune aptitudini de comunicare, capacitatea de a lucra in echipa, empatie, atentie distributiva;Responsabil, serios si prompt;Competititiv si orientat catre rezultate;Abilitati de invatare rapida si dorinta de autoperfectionare;Să ai spirit de echipă;Rezistent la stres;Cunostinte de operare PC;Experienta anterioara in call center/relatii cu clientii nu este o conditie obligatorie, dar reprezinta un avantaj.Descrierea jobului RESPONSABILITĂȚI:- Contactarea telefonică a clienților, cu scopul de a promova produse;- Oferirea de informații relevante și corecte despre produsele promovate;- Stabilirea comenzilor;- Realizarea obiectivelor lunare stabilite.BENEFICII:- Contract permanent de muncă;- Salariu FIx + Bonus in functie de performanta;- Competiții financiare / premii motivante;- Se lucrează DOAR program full-tim
DC EVOS INVEST S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 198 de salarii introduse în Salario: 2950 RON/Luna

Agent Call Center


Candidatul ideal Pentru departamentul nostru de Relatii Clienti, cautam un Agent Call Center, care sa fie un ambasador JYSK pentru clientii nostri si care sa fie primul contact al clientilor pe toate canalele de comunicare pe care le folosim.Ca Agent Call Center … TU esti orientat catre clienti si esti capabil sa asculti si sa identifici nevoile clientilorITI place sa comuniciTU ai un nivel ridicat de empatie Te vezi in acest rol de Agent Call center? Atunci TU esti persoana pe care o cautam! CE ITI OFERIMAi posibilitatea sa te alaturi unei companii de retail care isi doreste sa fie prima alegere a angajatilor in retail. Noi avem un mediu dinamic unde ideile tale sunt ascultate si esti implicat. Noi consideram dezvoltarea ta ca fiind extrem de importanta. In plus, ca Ambasador JYSK vei avea parte de urmatoarele:Oportunitati de dezvoltare prin trainingUn program de inductie prin care sa ai parte de cel mai bun start in cariera la JYSK Un salariu competitiv Activitate la sediul nostru ca
JYSK ROMÂNIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 131 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Operator Call Center


Candidatul ideal Iți dorești un job la care să îmbini într-o echipă tânără munca și profesionalismul?Dacă raspunsul este DA, vino să le pui în practică alături de echipa noastră!Firma MAP EXPERT SYSTEM SRL aflată în Iași angajează persoаnе pе postul de Opеrаtor Cаll center. Cautăm oameni dinamici și creativi care au abilități bune de comunicare și relaționare cu clieții și colegii. Experiența anterioară nu este obligatorie. Vino, în schimb, cu energie pozitivă, abilități de comunicare și de lucru în echipă.• Persoană comunicativă, activă, cu inițiativă, dornică de a învăță lucruri noi.• Atitudine pozitivă, capacitate foarte bună dе comunicare si relaționare, atât cu clienții, cât și cu colegii.• Atenție și ascultare activă.• Orientare in vederea soluționării clienților.• Empatie.• Cunoștințe minime dе calculator.Descrierea jobului Beneficii :· Contract de munca pe perioadă nedeterminată, condiții de muncă stabile.· Salariu fix + comision în functie de target-ul realizat.· Training spec
MAP EXPERT SYSTEM S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 114 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Operator Call Center


Candidatul ideal Cerinte minime: Studii medii; Experienta profesionala: preferabil pe un rol similar de minim 1-3 ani (optim: in domeniul asigurarilor); Cunostinte de baza Microsoft Office (Word, Excel); Limba engleza nivel incepator-mediu; Abilitati de exprimare orala si in scris: clara, cursiva, corecta, diplomata; Orientare spre performanta excelenta; Asumarea responsabilitatii, proactivitate; Flexibilitate si adaptare la schimbare; Spirit de echipa, relationare bazata pe empatie, incredere si respect; Creativitate, deschidere catre inovatie si diversitate.Descrierea jobului Responsabilitati: Comunica telefonic si prin e-mail cu clientii Generali Romania, afisand un comportament adecvat si diplomat. Solutioneaza solicitarile clientilor conform proceselor si procedurilor interne definite. Ofera suport si informatii corecte legate de produsele si serviciile companiei. Comunica intern cu celelalte departamente ale companiei pentru a solutiona cu succes cererile clientilor. Inregistreaz
GENERALI ROMANIA ASIGURARE REASIGURARE SA

Media netă estimată pe baza celor 125 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Operator Call Center


Candidatul ideal Experienta anterioara de minim un an in vanzari prin telefon sau call center Abilitati excelente de comunicare si negociere Orientare catre atingerea obiectivelor si rezultate Atentie la detalii si capacitate de organizare Flexibilitate si adaptabilitate la schimbariDescrierea jobului Raspunzi la solicitarile de programare ale pacientilor Identifici nevoile si cerintele pacientilor si oferi solutii personalizate Inregistrezi si actualizezi informatiile despre pacienti in sistemul nostru de vanzari Colaborezi cu echipa pentru a atinge si depasi obiectivele lunare
CLINICA DENTAL EXCELLENCE SERVICII STOMATOLOGICE SRL

Media netă estimată pe baza celor 187 de salarii introduse în Salario: 2950 RON/Luna

Operator Call Center


Candidatul ideal Cautam colegi! Daca iti place lucrul intr-o echipa tanara, esti vesel si iti place sa evoluezi, te asteptam cu drag la noi!Conditii:•Studii medii, cele superioare reprezinta un avantaj• Experienta anterioara intr-o pozitie similara constitue un avantaj;• O buna capacitate de a invata si integra termeni medicali;• Foarte bune abilitati de comunicare;• Autonomie si abilitati de organizare, atentia le detalii• Putere de convingere;• Abilitati de operare PC (Word, Excel, PowerPoint), (nivel mediu);• Capacitate de adaptare la digitalizare.Descrierea jobului Atributille postului sunt:• Preluarea si initierea de apeluri telefonice in vederea programarii pentru consiliere farmaceutica• Gestionarea solicitarilor pacientilor pana la limita competentelor• Initierea, dezvoltarea si mentinerea unor relatii eficiente de comunicare cu pacientii farmaciei• Asista farmacistul la verificarea si implementarea procedurilor din cadrul companiei• Introduce date personale si medicale in sist
PERLA WAREHOUSE SRL

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Operator Call Center


Candidatul ideal Absolvent liceu/Student; Disponibilitate la lucru in 3 ture (prezenta 24/7); Experiență in adrul unui call center (suport tehnic level 1); Cunoștințe si experiență in utilizarea suitei de aplicații MS Office; Experienta cu proceduri si protocoale de lucru specifice suport tehnic level 1; Cunostinte tehnice de baza (ex: intelegerea structurii functionale a unui sistem de comunicatii date); Excelente abilități de comunicare, relaţionare; Orientare către client; Focus pe solutie si rezultat (include perseverenta, rabdarea si determinarea in atingerea scopurilor); Capacitate de planificare și organizare; Adaptabilitate si flexibilitate.Descrierea jobului Preia apelurile, mesajele si email-urile transmise de catre clienti si le transmite catre persoanele care pot rezolva solicitarile acestora (suport tehnic level 1); Raspunde prompt la intrebarile clientilor prin telefon sau e-mail intr-o maniera profesionala si amabila; Identifica si evalueaza nevoile/problemele clientilor
RASIROM RA

Media netă estimată pe baza celor 151 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Operator Call Center Vanzari


Candidatul ideal Cautam coleg Operator Call Center Vanzari entuziast, care sa faca parte din echipa noastra dinamica si energica Dormeo.Ce vei gasi la noi? O atmosfera efervescenta, mediu de lucru pozitiv unde valorificam ideile si dezvoltam talentul in vanzari.Alege Dormeo si fii ambasadorul brandului nostru daca: Comunici foarte bine la telefon si esti un bun negociator; Te poti adapta rapid la diverse tipuri de personalitate; Ai atitudine pozitiva si orientare catre clienti; Vrei sa iti dezvolti abilitatile de vanzare si negociere; Iti doresti sa prezinti, sa promovezi si sa vinzi prin telefon produsele companiei noastre.Descrierea jobului Din rolul de Operator Call Center Vanzari: Vei fi contactul principal pentru clientii Dormeo, si vei oferi asistenta prompta si profesionista; Vei vinde prin apel telefonic produse ale brand-ului nostru; Colectezi si analizezi feedback-ul clientilor; Promovezi campaniile si ofertele speciale catre intregul portofoliul de clienti; Ajuti la solution
DORMEO HOME S.​R.​L.​

Operator Call Center – Lb.​ Italiana


Candidatul ideal 4WARD EXPERIENCE srl ricerca 20 Consulenti per attività in sede a Iasi / Customer support specialist ,Cladirea Noc Soseaua Nationala) che abbiano i seguenti requisiti:Buona conoscenza della lingua italiana scritta e parlata;Esperienza nelle attività di customer care;Dimestichezza nell'utilizzo del PC;Propensione al lavoro di squadra.Descrierea jobului Si offre:Lavoro in sede a Iasi, no remote;Un ambiente di lavoro sereno e non stressante;Formazione retribuita;Contratto a tempo indeterminato;Stipendio di sicuro interesse;Buoni pasto da 30 Ron e assicurazione medica privata;Bonus legati agli obiettivi raggiunti;Disponibilità, se gradite, per ore di straordinario.
4WARD EXPERIENCE S.​R.​L.​

Operator Call Center - Full Time


Candidatul ideal Ne dorim ca tu sa fii o persoana punctuala si responsabila in tot ceea ce faci.Ne plac oamenii care nu se satura sa vorbeasca la telefon si care sunt deschisi mereu sa primeasca feedback.Pentru ca noi suntem o echipa sociabila, zambareata si pasionata de ceea ce face, ne dorim ca si tu sa fii la fel.Lasa-ne pe noi sa te ajutam sa evoluezi profesional!Te-ai saturat sa mergi la interviuri si sa fii respins doar pentru ca nu ai experienta in domeniu, sau pentru ca nu indeplinesti conditiile de varsta?Toate aceste prejudecati se opresc aici, pentru ca noi dorim sa te sustinem si credem ca meriti sansa sa te afirmi din punct de vedere profesional!Tu trebuie doar sa iti doresti, de restul ne ocupam noi!Descrierea jobului Job-ul se desfasoara in limba Romana si ne place sa investim in oameni din toate punctele de vedere!De aceea iti oferim training specializat, pentru ca tu sa fii pregatit/a in momentul inceperii job-ului, iar colegii de echipa te vor ajuta oferindu-ti sfatur
GA HCS INVEST S.​R.​L.​

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice


Candidatul ideal Descoperă cine poți fi în povestea noastră!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că #PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreună un viitor sigur.Dacă prezinți bune abilități de comunicare, ai o abordare comercială și dai dovadă de orientare către rezultate, ești persoana pe care o căutăm pentru acest rol.Pe lângă aceste atribute, ne-ar plăcea să mai constatăm că:-ești o fire adaptabilă la schimbările ce pot apărea în contextul în care ne aflăm;-ești o persoană autonomă, responsabilă și determinată;- ești un adevărat teamplayer;-ai abilități dezvoltate în vederea formării și menținerii de relații interumane.Descrierea jobului Vei avea nevoie de toate aceste lucruri deoarece un Manager Relații Clienți Persoane Fizice:Identifică nevoile clienților noștri persoane fizice și propune cele mai bune produse și servicii care să se plieze pe acestea;Menține relațiile cu clienții existe
BANCA TRANSILVANIA SA

Manager Relatii Clienti Corporate


Candidatul ideal Fii parte din povestea de succes a clienților noștri!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că #PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreuna un viitor sigur.Ești o persoană cu deprinderi dezvoltate în zona vânzărilor, ce pune focus pe identificarea de soluții și care prezintă bune abilități de comunicare?Pentru a te plia perfect pe acest rol, ne-ar mai plăcea să contatăm faptul că: Prezinți un nivel crescut de responsabilitate; Cunoști mediul de afaceri local și sectorial; Deții abilități de planificare și organizare; Dai dovadă de leadership, spirit de echipă și empatie.Descrierea jobului Toate aceste abilități îți vor fi de folos să: Promovezi și vinzi produsele și serviciile bancare către clienții persoane juridice clasificate ca și corporate; Reprezinți forța de vânzări pe segmentul de clienți corporate și promovezi imaginea băncii; Menții relația cu clienții corporate afla
BANCA TRANSILVANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 177 de salarii introduse în Salario: 3600 RON/Luna

Manager Relatii Clienti Mall


Candidatul ideal Experiențele frumoase ne țin împreună!Pentru că #PeopleofBT inseamna obiective comune, spirit de echipa si ajutor reciproc prin care construim impreuna un viitor sigur.Experiențe multiple de învățare, dinamism și oportunități de deazvoltare, sunt doar căteva dintre caracteristicile acestui rol.Dacă ești tipul de persoană pentru care flexibilitatea în program se echivalează cu echilibru între viața profesională și cea personală, atunci acest rol este pentru tine!Drept urmare, este necesar să ai abilități precum: Comunicare eficientă și calitativă; Abordare comercială consultativă; Ascultare activă; Dorință de învățare și perfecționare; Proactivitate, adaptabilitate și determinare de a face lucrurile bine.Disponibilitate pentru a lucra inclusiv in weekend (prin rotatie).Descrierea jobului Activând pe acest rol o să ai ocazia să: Cunoști produsele și serviciile noastre în amănunt, astfel încât să faci cele mai bune recomandări cliențillor noștri; Procesezi operațiuni cu s
BANCA TRANSILVANIA SA

Agent Call Center


Candidatul ideal Căutăm agent call center cu experiență minimă care să ne ajute să ajungem la cat mai multi clienti cu produsul nostru Termene.ro.În următorii 10 ani vrem să devenim furnizorul principal de soluții de Inteligență artificială (AI) dedicat companiilor din România, pentru că vrem să avem resursele necesare pentru a schimba modul în care se face educație/sănătate în România.Pentru asta, ne-am propus ca, din veniturile generate de compania noastră, să construim opt spitale regionale în acești ani și să ne implicăm activ în construirea de centre de educație alternativă.Vrem ca oamenii care cresc alături de noi să se implice activ în comunitățile din care fac parte și să aducă schimbarea, evoluția și leadership-ul de care este atât de multă nevoie.Pentru asta suntem dispuși să le punem la dispoziție toate resursele de care au nevoie.Cerințe: Ai experiență pe un post similar minimum 6 luni; Știi să folosești OFFICE 365 și un CRM online; Știi să vorbești și să scrii corect grama
TERMENE JUST SRL

Media netă estimată pe baza celor 128 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Operator Call Center


Candidatul ideal Permisul de conducere cat. B - Obligatoriu. Abilitati de operare PC (Word , Excell) - Obligatoriu Disponibil si responsabil in activitatile de zi cu zi pe care le presteaza. Orientat spre gasirea de solutii si oferire de suport tehnic. Abilitati de comunicare si relationare. Seriozitate si atitudine pozitiva. Experienta anterioara in Call Center nu este necesara dar reprezinta un avantaj. Aptitudine de invatare rapida. Capacitate de concentrare.Descrierea jobului Preluarea аpelurilor primitе dе la clienti si аctionarea in concordanta cu solicitarile аcestora Dеservirea cu promptitudine si profеsionalism a fiecarui client Monitorizarea la distanta a instalatiilor frigorifice Asigurarea suportului telefonic clientilor si colegilor Program de lucru in 2 ture (12/24-12/48).Beneficii oferite Salarizare atractiva 3.500 ron. Asigurare transport.
UNICOOL INSTALATII FRIG SRL

Media netă estimată pe baza celor 204 de salarii introduse în Salario: 2950 RON/Luna

Operator Call Center


Candidatul ideal Candidatul ideal pentru noi este o persoana comunicativa si prietenoasa.Descrierea jobului Hello! Suntem in cautare de o persoana responsabila de preluarea si pregatirea comenzilor de la sediu, programul este de L-V 9-17 si S 9:30-14 . Magazinul nostru este online, cu produse mici si usoare de bucatarie. Suntem o echipa tanara, gata sa te primim in familie!
PINK SHOP STORE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Operator Call Center


Candidatul ideal Operator Call CenterCe ne dorim de la tine: Sa fii prietenos, empatic, deschis la schimbare; Sa iti placa provocarile si sa fii orientat spre rezultate; Sa ai studii superioare (in curs sau finalizate) Reprezinta un avantaj: sa ai experienta in domeniul asigurarilor sau in contact center/ relatii clienti.Descrierea jobului Operator Call CenterCa operator Contact Center: Vei prelua, inregistra si rezolva apelurile telefonice de la clienti exact ca un supererou: cu maxima grija, seriozitate si implicare. Vei veni in intampinarea nevoilor clientilor si le vei oferi toate informatiile necesare despre produsele de asigurare si solutionarea dosarelor de dauna.**UNIQA colecteaza si prelucreaza date cu caracter personal in calitate de operator, in conformitate cu prevederile legale aplicabile in domeniul prelucrarii datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestora. Informatii complete despre prelucrarea datelor cu caracter personal efectuata de catre UNIQA se gases
UNIQA ASIGURARI SA

Media netă estimată pe baza celor 114 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Operator Call Center (6/​8h)


Candidatul ideal Se spune că, dacă faci ceea ce îți place, nu va mai trebui să muncești nicio zi. Noi spunem că la fel de important este să lucrezi printre prieteni, într-un mediu în care ziua de luni să fie chiar o bucurie!Cautăm colegi amabili, empatici și flexibili, capabili să găsească soluții personalizate în situații medicale neprevăzute. Ne propunem să oferim clienților noștri cea mai plăcută experiență, acordând suport într-o manieră profesionistă și responsabilă. Nu solicităm experiență anterioară, dar apreciem comunicativitatea și curiozitatea pentru domeniul medical.Cine suntem? SIGNAL IDUNA Grup este unul dintre cele mai mari grupuri financiare din Germania, fondat in urma cu peste 110 ani. In Romania, SIGNAL IDUNA si-a inceput operatiunile in anul 2008. Suntem lideri în domeniul asigurărilor de sănătate (conform raport ASF 2022), avand in portofoliu companii de top din domeniile: retail, auto, FMCG și multe altele.La SIGNAL IDUNA ne mândrim cu o echipă veselă, pozitivă, cu
SIGNAL IDUNA ASIGURARE REASIGURARE S.​A.​

Manager Relatii Clienti-divizia Pentru Medici


Candidatul ideal Studii superioare, in domeniul economic; Studii post-universitare in domeniul finanţelor sau al vanzarilor constituie un avantaj; Experienta de minim 1 an ca reprezentant vanzari / medical in industria medicala sau farmaceutica; Experienta anterioara in vanzari IMM si Corporate, in domeniul bancar; Abilitati excelente de comunicare şi negociere; Spirit de echipa, abilitati excelente de vanzare, dinamism, flexibilitate; Atitudine corecta si prietenoasa fata de client; Permis de conducere, categoria B; Cunoaşterea limbii engleze constituie un avantaj.Descrierea jobului Promovarea imaginii, a produselor si serviciilor oferite de Divizia pentru Medici, catre sectorul medical şi farmaceutic; Satisfacerea nevoilor clientelei medicale in conditii de profitabilitate pentru banca; Achizitia de noi clienţi din sectorul medical si farmaceutic; Promovarea imaginii bancii si implicarea in actiuni specifice care sa aduca beneficii Diviziei pentru Medici, implicit bancii; Reprezinta
BANCA TRANSILVANIA SA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 543 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.