Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

468 Locuri de Munca Customer support - Joburi Customer support

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

468 Locuri de Munca Customer support - Joburi Customer support

Cauta printr-o varietate mare de joburi Customer support si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Customer support si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Agent call center vanzari in limba romana Iasi


Companie verificată
Aplica rapid
Când ai avut timp, în ultima perioada, să te gândești la tine?Oprește-te și bifează urmatoarele calități: Sunt o persoană:perseverentă;determinată;organizată;corectă;am răbdare cu oamenii;îmi pasă de ceilalți. Comunic excelent, interacționez foarte bine cu toată lumea!Am cunoștințe bune despre pachetul Office și despre utilizarea computerului. Fie că ai bifat toate calitățile și ești un vânzător pasionat, cu experiență , SAU nu le-ai bifat pe toate dar ești totuși o persoană hotărâtă, care vede problemele ca pe niște "provocări” de depășit și vrei să înveți meseria asta, noi te invitam să-ți testezi limitele, abilitățile, caracterul, lucrând pe unul dintre proiectele noastre: serviciul de vanzari call center, în limba romană . Open Mind Romania te așteptă în călătoria către noua ta versiune, dacă nu mai bună, cel puțin mai informată! Suna la numarul de telefon afisat și stabilim toate detaliile!
OPEN MIND GRUPPO OM SRL

Operator call center cu franceza/​engleza si germana/​engleza


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3500 până la 5500 LEI pe lună
Cerințe:Limba engleză și germană sau engleză și franceză la nivel avansat - obligatoriu;Abilitati de comunicare, de ascultareCapacitatea de a oferi suport clientilor conform solicitarilorSpirit de echipa si initiativa Beneficii:Program de lucru full-time, remote;Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată;Concedii conform legislației;Asigurare medicală:Tichete de masă;Sporuri de weekend;Salariu motivant fix. Responsabilități:Raspunde la apelurile clientilor;Rezolva solicitarile clientilor atat la telefon, cat si pe e-mail;Ofera asistenta in acord cu conditiile si procedura companiei;Ofera supot tehnic;Cauta informatiile necesare in functie de fiecare situatie, folosind resursee puse la dispozitie de companie. SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
Clarismart Consulting SRL

Operator call-center cu germana si engleza


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3500 până la 5000 LEI pe lună
Cerințe:-Limba engleză și germană la nivel avansat - obligatoriu;-Abilitati de comunicare, de ascultare-Capacitatea de a oferi suport clientilor conform solicitarilor-Spirit de echipa si initiativa Beneficii:-Program de lucru full-time, doar ture de zi-Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată;-Concedii conform legislației;-Asigurare medicală:-Tichete de masă;-Salariu motivant fix. Responsabilități:-Raspunde la apelurile clientilor;-Rezolva solicitarile clientilor atat la telefon, cat si pe e-mail;-Ofera asistenta in acord cu conditiile si procedura companiei;-Ofera supot tehnic;-Cauta informatiile necesare in functie de fiecare situatie, folosind resursee puse la dispozitie de companie. SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
Clarismart Consulting SRL

Specialist Relații Clienți - Magazin Produse Premium Iași


Companie verificată
Aplica rapid
Te consideri o persoană empatică, ordonată și cu dorința de a-și duce treaba până la capăt?HR Design recrutează pentru clientul său - o companie reprezentativă din industria retail, cu magazine de vânzare de produse premium - un Specialist Relații Clienți - Magazin Produse Premium, în Iași! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important:*să îți pese de oameni și să îți dorești să îi servești cât mai bine în funcție de nevoile lor*să te preocupe atingerea rezultatelor în munca pe care o faci*să îți placă să înveți informații specifice și să aplici feedback-ul pe care îl primești*să respecți procedurile de lucru*să poți face față unor situații cu care te-ai mai întâlnit, dar și cu altele noi, diferite*să ai cunoștințe de operare pe calculator și de limba engleză la nivel mediu Dacă ești absolvent de studii medii (diploma de Bacalaureat) și ai experiență anterioară în domeniul vânzărilor și relații cu clienții, reprezintă un avantaj. Iată, în mod concret ce vei reuși să faci:1. Asculți em
HR Design Consulting

Agent call-center cu limba spaniola


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 4000 LEI pe lună
Clarismart Consulting cauta pentru unul dintre partenerii sai, persoane pentru postul de Agent suport clienti, cunoscatori de limba spaniola - nivel avansat. Cerinte- cunostinte foarte bune de limba spaniola- abilitati de comunicare, de ascultare- capacitatea de a oferi suport clientilor conform solicitarilor- spirit de echipa si initiativa Beneficii:- salariu fix- tichete de masa- sporuri- asigurare medicala SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
Clarismart Consulting SRL

Agenti servicii clienti inbound - Italiana (Brasov)


Companie verificată
Aplica rapid
Candidatul IdealEsti o persoana amabila si descurcareata?Vrei sa inveti lucruri noi si esti la curent cu tehnologia?Accepta provocarea si vino in echipa noastra! Angajăm în Brașov vorbitori de limba italiana - full time. Activitatea presupune preluarea de apeluri in inbound, acordarea de suport clientilor, oferirea de informatii corecte, conform modului de lucru prestabilit.Identifici nevoile clientilor si propui solutii personalizate Cerințe: - nivel de limbă italiana avansat;- cunoștințe medii de utilizare PC;- orientare către client și capacitatea de a găsi rapid soluții;- abilități foarte bune de comunicare;- atentie la detalii si spirit de observatie. Beneficii: - training și formare continuă la locul de muncă;- contract de muncă pe perioadă nedeterminată, condiții de muncă stabile;- tichete de masă;- bonusuri lunare; Se lucreaza din sediu, job-ul nu este remote!
OPEN MIND GRUPPO OM SRL

Customer Service Representative (automotive)


Candidatul ideal •You have experience in a similar role, in automotive environment •You have excellent English language skills, both verbally and written •You have effective communication and relationship building skills •You are able to adapt quickly and can work in a business-to-business environment that can be dynamic, demanding and stressful at times •You have a very good sense of urgency, can set priorities, and are organized •You know your way around widely used PC tools like the Microsoft Office Package What Will Put You Ahead •Commercial or supply-chain experience is desirable, preferably gained in a multinational business to business environment •SAP and/or Salesforce knowledge is a plusDescrierea jobului Are you passionate about customer satisfaction and would you like to become part of a fast-moving, international and diverse environment? We are an international manufacturer, and we are looking for you to join our Customer Service team. Your focus of control lies in after-sa
MOLEX

Customer Service Representative


Candidatul ideal Domiciliu: Bucuresti Experienta Customer Service, Sales, Comercial: > 2 ani Studii superioare Operare calculator – Microsoft office nivel avansat Abilitati excelente de planificare Competente demonstrate in rezolvarea de probleme Abilitati de convingereDescrierea jobului Descrierea postului: Asigurarea unui proces optim și eficient în relația cu clienții companiei, procesarea comenzilor și rezolvarea problemelor/reclamațiilor care pot apărea pe parcurs; Orientare către clienți pentru îndeplinirea cerințelor și pentru crearea unei comunități de clienți loiali; Oferirea de suport și consiliere în relația cu departamentul de vânzări și Director Comercial; Fluidizarea comunicării între clienți și departamentul de vânzări;Responsabilități: Menține legătura cu clienții pentru a furniza informații despre produse sau servicii, pentru a prelua sau introduce comenzi, pentru a anula conturi sau pentru a obține detalii despre reclamații. Operează în diverse platforme digitale ale
ARGUS SA

Media netă estimată pe baza celor 895 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Customer Service Representative - German


Candidatul ideal Excellent command of Romanian, German and English (written, spoken; you will interact in these languages daily, will be tested in interview process) High School/Baccalaureate diploma (required), Bachelor degree (desired) At least 1 year of working in a customer facing environment Any experience within automotive/industrial and international environment will be considered as a strong asset Experience with main MS Office applications (required) and relevant SAP (desired) Ability to work in a team: support team goals, take initiative, seek to give and receive help and feedback Ability to communicate effectively with the customer using standard tools and conventions, both in calls with the customer as well as through other media Capacity to quickly absorb relevant knowledge on the main features and qualities of Goodyear's tires and other productsDescrierea jobului Order entry: receive and process customer orders, inform the customer on the availability of products and
GOODYEAR OPERATIONS ROMANIA S.​R.​L.​

Customer Service Representative With Spanish


Candidatul ideal Customer Service Representative with Spanish· No tiene que ser “Superman” o “Wonder Woman”: queremos seres humanos, aunque es cierto que valoramos que sea capaz de realizar múltiples tareas y pueda comunicarse con nuestros clientes a través de chat o correo electrónico y, a veces, por teléfono.No tiene que saber todas las lenguas del mundo, pero debe tener un nivel fluido para aquellas a las que se presenta.Valoramos la iniciativa, dedicación y nos encanta ver a nuestros empleados implicados en sus proyectos.Hybrid jobDescrierea jobului Customer Service Representative with SpanishComo ya hemos mencionado, somos una buena compañía que valora a sus empleados.Por lo tanto, tu misión es ser tú mismo, apasionado por una lengua extranjera en la que seas un experto, interesado en un trabajo a largo plazo y en adaptarte a un grupo de gente joven y llena de energía que disfruta tanto de comer pizza y helado en la oficina como de trabajar de forma responsable.Además, no te tirar
R.​E.​I.​ DEVELOPMENT SERVICES SRL

Customer Service Representative - French


Candidatul ideal Excellent command of Romanian, French and English (written, spoken; you will interact in these languages daily, will be tested in interview process) High School/Baccalaureate diploma (required), Bachelor degree (desired) At least 1 year of working in a customer facing environment Any experience within automotive/industrial and international environment will be considered as a strong asset Experience with main MS Office applications (required) and relevant SAP (desired) Ability to work in a team: support team goals, take initiative, seek to give and receive help and feedback Ability to communicate effectively with the customer using standard tools and conventions, both in calls with the customer as well as through other media Capacity to quickly absorb relevant knowledge on the main features and qualities of Goodyear's tires and other productsDescrierea jobului Order entry: receive and process customer orders, inform the customer on the availability of products and
GOODYEAR OPERATIONS ROMANIA S.​R.​L.​

Customer Service Representative With Dutch


Candidatul ideal Customer Service Representative with DutchHey you! Yeah, you! At REI we are looking for a sociable, enthusiastic, and proactive colleague to be part of our Customer Service team. We are a company that values talented people and supports a healthy working environment. One of our goals is to make you feel as a part of a family, always helping each other and facing all thе challenges together.The main requirements for this job are:Proficient Dutch language user, both written and spoken;Good English level, both written and spoken;Good PC and Microsoft Office skills;Ability to stay calm when customers are stressed or upset;Customer orientation and ability to adapt/respond to different types of characters;Ability to multi-task, prioritize and manage time effectively;Willingness to work on shifts;Experience working with customer support is a plus.Descrierea jobului Customer Service Representative with DutchYour responsibilitiеs will be:Maintаining а positivе, еmpathеtic аnd p
R.​E.​I.​ DEVELOPMENT SERVICES SRL

Customer Service Representative,​ French Speaker (f/​m/​x)


Candidatul ideal Your skills• Very good written and spoken French language skills• Excellent communication skills and strong customer orientation with a friendly and professional approach Motivation to work in customer service - experienced or newcomer• 6 months or more of experience in inbound or outbound customer service or other customer-facing sectorsYou get extra credit for• 12 months or more of experience in inbound or outbound customer service or other customer-facing sectors• Bachelor’s Degree• Interest in the automotive sectorDescrierea jobului Your new role• Proactive customer service (95% Outbound) to answer customers’ questions and help coordinate branch evaluation visits• Identify customers’ needs, clarify information, research every issue and provide optimal solutions• Simple process with help and support always available• Go the extra mile to engage customersWhat we offer: • Hybrid work• A nice office just 1 minute far from Pipera metro station;• A warm team atmosphere a
AUTO1 GLOBAL SERVICES GMBH CO.​ KG

Customer Service Representative,​ German Speaker (f/​m/​x)


Candidatul ideal Your skills• Very good written and spoken German language skills• Excellent communication skills and strong customer orientation with a friendly and professional approach Motivation to work in customer service - experienced or newcomer• 6 months or more of experience in inbound or outbound customer service or other customer-facing sectorsYou get extra credit for• 12 months or more of experience in inbound or outbound customer service or other customer-facing sectors• Bachelor’s Degree• Interest in the automotive sectorDescrierea jobului Your new role• Proactive customer service (95% Outbound) to answer customers’ questions and help coordinate branch evaluation visits• Identify customers’ needs, clarify information, research every issue and provide optimal solutions• Simple process with help and support always available• Go the extra mile to engage customersWhat we offer:• Hybrid work• A nice office just 1 minute far from Pipera metro station;• A warm team atmosphere an
AUTO1 GLOBAL SERVICES GMBH CO.​ KG

Customer Service Representative,​ Spanish Speaker (f/​m/​x)


Candidatul ideal Your skills • Very good written and spoken Spanish language skills • Excellent communication skills and strong customer orientation with a friendly and professional approach Motivation to work in customer service - experienced or newcomer • 6 months or more of experience in inbound or outbound customer service or other customer-facing sectors You get extra credit for • 12 months or more of experience in inbound or outbound customer service or other customer-facing sectors • Bachelor’s Degree • Interest in the automotive sectorDescrierea jobului Your new role • Proactive customer service (95% Outbound) to answer customers’ questions and help coordinate branch evaluation visits • Identify customers’ needs, clarify information, research every issue and provide optimal solutions • Simple process with help and support always available • Go the extra mile to engage customersWhat we offer: • Hybrid work • A nice office just 1 minute far from Pipera metro station; • A warm tea
AUTO1 GLOBAL SERVICES GMBH CO.​ KG

Customer Service Representative - Hybrid,​ Ploiesti


Candidatul ideal Your qualificationsConcentrix + Webhelp is a great match if you:* Are proficient or bilingual in English* Are proactive, self-motivated, and solution-oriented* Can work rotating and weekend shifts* Can work 2 days on site from our office in PloiestiIf you feel you don't check every box, we encourage you to apply anyway. We'll do our best to match you with the right job, whether it's this or another role.Descrierea jobului Job descriptionIn this dynamic role, you'll interface with customers via inbound/outbound calls and/or via the Internet.Reimagine your careerAre you looking for a career change with a forward-thinking global organization? Come be part of our award-winning company driven by our people from 70+ countries where ALL members contribute and support each other's success and well-being, proudly united as our "game-changers." We're recognized with awards like "World's Best Workplaces," "Best Companies for Career Growth, and "Best Co
WEBHELP ROMÂNIA SRL

Customer Service Representative - Italian - Cluj Napoca


Candidatul ideal We are currently recruiting amazing ITALIAN Customer Service RepresentativesIF You are / You have:Fluent in ITALIAN - written and spoken as well as good comprehension skillsAble to listen, connect and solve problems of our customers (screening plans, technical issues, payment, streaming devices, content, etc)Curious about how streaming on various devices (TV, phones, gaming systems, etc) worksEnsures compliance with company regulations with regards to Data Security and Protection StandardsA basic understanding of computers and home networking terminology (operating systems, browsers, routers, modems, etc)The ability to quickly adapt to change with a positive and enthusiastic attitudeThe drive to be successful and contribute to the success of othersPreferably have experience with working in a customer service environmentDescrierea jobului IF You Love:Providing great customer service in a non-scripted world for all customers by phone and chatGetting to the right resoluti
MSE - MAJOREL STRATEGY EXPERTISE S.​R.​L.​

Customer Service Representative-english- Hibryd- Sibiu Only


Candidatul ideal Language: English language - C1 levelCounselor: Friendly attitude and proactively involved in assuring the happiness of the customers. Fast thinker and ability to resolve situations as they come on the spot with focus on attention to detailsTeam player: Being comfortable collaborating with the team. Being proactive is a big plus (people skills is also a nice touch)IT skills: Knowledge of IT programs as well as fast fingers for typingVeteran: Previous experiences in customer support is a big plusDescrierea jobului Personal Aid: Helping customers on chat/ticketing system; assisting them with solutions, counselling and information about the company’s policy and services providedStatistician: The ability to gather data and add data from both the customer and the companyLaw-abiding citizen: To respect the company`s rules and regulations regarding the handling of dataPlease take into consideration that this position requires working from the office in Sibiu as well - hybrid
MSE - MAJOREL STRATEGY EXPERTISE S.​R.​L.​

Customer Service Representative- Italian With English-remote


Candidatul ideal Excellent written and verbal language skills in Italian and English;Very good knowledge of MS Office Applications;Basic knowledge of computer hardware and software;Strong customer service focus, recommended prior work experience in a service and/or sales organization;Excellent written and verbal communication skills;Ability to work in a team;Willingness to work in shiftsPunctuality and attention to details;Personal characteristics: suitable intonation for phone attendance, initiative, openness, positive attitude, good articulation, client orientation, flexibility, speed, stress endurance, friendliness, diligence, loyalty to the Employer.Protecting personal, client and employer business related information and maintaining the confidentiality of data which has become known to him/her in the performance of their duties even after performance of their duties relating to the processing, or after termination of their employment relationship;Please take into consideration tha
MSE - MAJOREL STRATEGY EXPERTISE S.​R.​L.​

Agent Call Center - Remote


Candidatul ideal Cunostinte utilizare PC; Persoana dinamica si empatica; Atentie la detalii; Atitudine proactiva si orientare catre client.Descrierea jobului Preluarea apelurilor inbound si consilierea clientilor + inregistrarea solicitarilor in sistemul informatic; Initierea apelurilor outbound pentru situatii particulare, dar si pentru activitate de tratare a reclamatiilor (2nd level-apelarea si informarea clientilor pentru a comunica raspunsul reclamatiilor depuse telefonic); Promovarea serviciilor; Indeplinirea celor mai importanti KPI (Key Performance Indicators): AHT (durata medie de apel), scor de calitate, scor survey, procent incadrare corecta, activari e-bill, OIS (one interaction solution). Activitatea se desfasoara remote; Vei beneficia de un training platit online pentru a fi pregatit din toate punctele de vedere atunci cand vei incepe activitatea; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programul de lucru este de Luni pana Vineri, iar turele se stabilesc in urmatoare
ADVALIA SERVICES SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 468 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.