Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

383 Locuri de Munca Fonduri Europene - Joburi Fonduri Europene

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

383 Locuri de Munca Fonduri Europene - Joburi Fonduri Europene

Cauta printr-o varietate mare de joburi Fonduri Europene si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Fonduri Europene si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Specialist Administrare Personal Iasi - Determinat 2 Ani


Descrierea jobului In Regina Maria suntem mai puternici impreuna, iar medicina extraordinara este construita prin tot ceea ce face, zilnic, fiecare dintre noi. Alaturi de noua echipa de administrare personal din Iași vei oferi sprijinul necesar fiecarui coleg, din punct de vedere administrativ si vei contribui la mentinerea relatiei cu furnizorii de medicina muncii, protectia muncii si calcul salarial. Uite de ce ar fi fain sa iti continui cariera la noi:· Ai parte de un program de inductie bine structurat care sa te ajute sa te integrezi rapid in echipa;· Ai acces la cursuri de dezvoltare personala si profesionala;· Acumulezi experienta si te dezvolti;· Beneficiezi de un abonament medical care sa te mentina sanatos si in forma;· Ai parte de zile de concediu suplimentare de ziua ta si atunci cand acumulezi ani de experienta in companie. Cum arata o zi din viata ta in echipa de administare personal?· Pregatesti/redactezi documentele necesare angajarii si te asiguri de existenta fisei de
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Senior Linux System Administrator /​ Devops


Candidatul ideal We are looking for a passionate and enthusiastic professional that wants to make a difference contributing to our inhouse projects.If you have experience in working with Ansible, Elasticsearch, Consul, and MySQL replication, let’s meet!Here’s what you’ll bring to thе table: 5+ years of experience with Linux infrastructure & continuous integration; Mastering command-line tools and shell scripting; Familiarity with scripting languages: PHP, Python, Perl, Ruby; Handling virtualization: KVM, Xen, VMWare, Docker; Experience with SQL databases: MySQL, Postgres, MS SQL; Strong knowledge of networking protocols.Descrierea jobului If you’re up for the challenge, you’d bе: Remote deploying and mаintenaning a global network of 70+ Linux servеrs, that run multiple production sеrvicеs; Responsible for performing security and software upgrades on time; Managing load balancing and failover systems that support redundant high availability services; Deploying and managing online backup
NET CONECT SRL

Finance And Administration Officer


Candidatul ideal 1. Intermediate degree in Accounts/Finance / Administration/Business Studies, diploma or any appropriate professional qualification in Finance2. Appropriate computer knowledge related to Finance.3. At least 3 years’ experience in finance/accounts4. Experience in supporting staff5. Competent in Financial Control and reporting at all levels6. Experience of working with the Red Cross Red Crescent Movement or with another humanitarian or international organization an added advantage - Preferred7. Organization and planning skills, ability to work under pressure, Assist with internal and external events planning and implementation.8. Fluent Spoken and written English and RomanianDescrierea jobului Financial ManagementCheck and verify that payments are properly documented and ensure compliance with IFRC procedures.Check and validate payment authorizations, reconcile bank transfers, obtain the monthly bank statements and prepare the monthly bank reconciliation and cash count w
SOCIETATEA NATIONALA DE CRUCE ROSIE A ROMANIEI

Administrativ Ofertare Marketing


Candidatul ideal Absolvent studii superioare tehnice sau economice.Buna cunoastere a programelor Office.Persoana politicoasa , care relationeaza usor cu ceilalti avand abilitati de comunicare si negociere.Poate ajunge usor de acasa in Bragadiru.organizat, planificat, cu capacitate de a lucra autonom.Cunoasterea unui program de proiectare constituie un avantaj.Descrierea jobului Prezentare si ofertare produse.Urmarire stoc.Intocmire rapoarte de activitate.
RAINBOW COMPANY PRODUCTION SRL

Casieri/​ Functionari Administrativi Militari Si Pallady


Candidatul ideal Poți face parte din echipa noastra dacă:Ai experiență de minimum 6 luni într-un post similar;Detii bune abilități numerice, Ai capacitate de asumare a responsabilităților și rapiditate în operare documente și gestionare numerar; Deții bune abilitați de comunicare Ai cunostințe de utilizare a pachetului MS-Office Ai studii medii finalizate Esti dispus sa lucrezi in weekendDescrierea jobului Operează pe casele de marcat, incasează bani si efectuează toate rutinele legate de numerar Ofera informatii si suport clientilor; Respecta procedurile interne privind incasarile; Verifică Registrul de casă și banii încasați; Oferă informaţii despre stocuri, comenzi şi reclamaţii.Ce iți oferim?Angajații motivați și bine instruiți reprezintă baza succesului.De aceea iți oferim: Sprijin pentru a te acomoda și dezvolta, precum și numeroase oportunități de promovare Salariu atractiv Tichete de masă 30 lei Bonusuri si prime de sărbători Program flexibil si zile libere Abonament la clinică
XXXLUTZ MOBILIER S.​R.​L.​

Customer Order Administrator With French & English


Candidatul ideal What are we looking for? 🎓 Communication and coordination skills. Previous experience in a customer focus role. Reliability and flexibility. Ability to work efficiently in a team.Descrierea jobului We are now looking for a Customer Order Administrator with French & English to join our team in Cluj, Romania.What will you be doing? 📊 Order forms validation. Sales order entry management processed in company system Oracle. Purchase order entry management processed in company systems Oracle. Delivery date negotiations, updates, tracking of changes. Invoicing and claims. Project management support to the customer. Responsibility for customer interface, on all aspects of the assigned projects, with support from various internal departments.What will you get in return? 🌟 13th salary. Meal vouchers. 10 additional days of annual leave because we care about your leisure time. Medical insurance because we care about your health. International exposure regarding the work you wil
VERTIV ROMANIA SRL

Administrator Cladiri


Candidatul ideal - experienta in domeniul administrativ;- cunostinte de operare MS Office;- permis de conducere categ. B;- persoană organizată, punctuală, responsabilă, capabilă să urmărească mai multe activități simultan.Descrierea jobului Sa gestioneze lucrarile de intretinere a cladirilor (reparatii, mentenanta, Constructii)Sa gestioneze paza si curatenia (le va organiza activitatea, ii va monitoriza)Va intermedia relatia cu constructorii,Va intermedia relatia cu furnizorii de utilitati (apa, curent, gaz, internet, aparate de cafea, aparate de filtrare etc)Va gestiona parte de mediu (gestionarea deseurilor)Va gestiona contractele de utilitati, firma de paza, firma de supraveghere video, instalatori, electricieniVa depune documente la diverse institutii in vederea autorizarii diverseImbunatatiri la cladiri si utilitati
TRUTZI SRL

Media netă estimată pe baza celor 65 de salarii introduse în Salario: 4100 RON/Luna

Functionar Administrativ /​ Dispecer Transport


Candidatul ideal Functionar administrativ Transport in Gilau, judetul Cluj* Experienta pe un rol similar nu este obligatorie. * Persoana analitica, cu buna capacitate de organizare si planificare;* Persoana responsabila, organizata, atenta la detalii;* Bune abilitati de comunicare, cu spirit de echipa;* Cunostinte MsOffice (Word, Excel, Outlook);* Buna intelegere a proceselor de rutare;* Experienta de lucru in activitati de planificare, ideal in companii cu activitate in transport reprezinta avantaj;Descrierea jobului * Organizeaza, coordoneaza si planifica activitatea de transport zilnic;* Transmite detaliile legate de transport soferilor si mentine legatura directa cu acestia;* Monitorizeaza pozitia camioanelor si programul de activitate zilnica al soferilor pe care ii coordoneaza;* Inregistreaza informatiile specifice curselor si conducatorilor auto in softurile interne;* Urmareste si centralizeaza datele referitoare la situatia masinilor, status, pozitie, eventuale intarzieri la in
TRANS SESE SRL

Responsabil Administrativ Depozit Fresh Bolintin


Candidatul ideal Noi, #OameniiDeLaProfi,Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitatile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne-am creat propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul - Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de #OameniiDeLaProfi vei avea parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi DEZVOLTARE, COOPERARE si TRANSPARENTA.D
PROFI ROM FOOD SRL

Talent Acquisition Administrator (german-speaking)


Candidatul ideal Role description:The Talent Acquisition Administrator plays a vital role in assisting the Talent Acquisition Team by providing sourcing and administrative tasks that empower Talent Acquisition Partners to focus on meaningful interactions with Hiring Managers, Key stakeholders and candidates. By efficiently managing tasks and processes, the Talent Acquisition Administrator contributes to an enhanced candidate experience and a more streamlined recruitment workflow. The internal title for this role is a Sourcing Partner.Descrierea jobului Role accountabilities:This role will be responsible in providing administrative tasks such as interview scheduling, advertising, offer creation, candidate management and reporting.You will also be responsible for proactively sourcing active and passive candidates by leveraging all recruiting channels to provide a pipeline of candidates. Candidate management is also expected by screening applications, conducting phone interviews, and keep
ARCADIS EXCELLENCE CENTER ROMANIA S.​A.​

It_network Administrator


Candidatul ideal ​Ideal candidateFor the Network Administrator position the ideal candidate should fulfill the following requests: A minimum of 3 years of IT experience relevant to this position; Strong IT technical background including technical expertise with networks (LAN, WAN, WiFi); Practical experience with: DHCP, DNS, Zone-Based Firewalls, NAT, IPS, Content Filtering, Routing and Security; Excellent communication skills; Certifications in Cisco networks represent a plus; Full English proficiency is a must.Following would represent an advantage: Advanced knowledge in Windows Servers, basics in Linux; Practical experience with: Active Directory, Group Policies, user management, virtualization; Previous experience with execution of cross GEO network related projects (non-managerial experience).Descrierea jobului Job responsibilitiesYou will be part of SEE cluster Platform & Network services team that is supporting 14 SEE countries and collaborate effectively in distributed team env
SCHENKER LOGISTICS ROMANIA S.​A.​

Administrator Cont /​ Ofiter Front Office


Candidatul ideal Studii medii sau superioare; Experienta anterioara in activitatea cu numerar - minim 6 luni; Cunoasterea mediului economic si bancar local; Cunostinte de operare calculator; MS Office - nivel mediu; Buna abilitati de comunicare; Atentie la detalii; Responsabilitate; Orientare catre client si catre rezultate;Descrierea jobului Efectueaza toata gama de operatiuni cu si fara numerar pentru client; Asigura desfasurarea in bune conditii a decontarii intra si interbancare; Participa la realizarea obiectivelor de vanzari; Cunoaste si promoveaza produsele si serviciile standard ale Bancii si realizeaza vanzari incrucisate oferind informatii complete legate de acestea;​
PATRIA BANK S.​A.​

Expert Administratie Publica - Dri Cluj-napoca


Candidatul ideal Studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalent în domeniul științelor economicevechime în specialitatea studiilor de minim 7 ani, din care vechime în muncă în domeniul financiar – contabil de minim 3 ani.Cunoștințe de operare/programare pe calculator – nivel utilizator începătorDisponibilitate pentru deplasări în interes de serviciuDescrierea jobului Verificarea din punct de vedere financiar a cererilor pe prefinanțare, plată, rambursare, după caz, aferente Contractelor de Finanțare din cadrul PDD 2021-2027, respectiv POIM 2014-2020Întocmirea fișelor de verificare financiară și a rapoartelor de eligibilitate a cheltuielilor solicitate prin cererile transmise de beneficiarPlanificarea și verificarea misiunile de verificare a evidențelor contabileVerificarea respectării condițiilor privind ajutoarele de stat/minimis – dupa caz
MINISTERUL INVESTITIILOR SI PROIECTELOR EUROPENE

Operator Introducere Date/​ Functionar Administrativ


Candidatul ideal Ne dorim alatiuri de noi colegi entuaziasti si dornici de munca!Ce asteptam de la tine;- Deprinderi de lucru în programele Microsoft Office;- Atitudine proactivă și deschidere față de client;- Atenție la detalii, spirit analitic, autoorganizare;- Viteză de reacție, responsabilitate;Descrierea jobului - Asigură înregistrarea comenzilor în sistemul informatic specific companiei;- Introducerea si procesarea datelor- Verificarea datelor introduse in vederea asigurarii corectitudinii lor;- Inregistrari contabile primareBeneficii:- Salariu avantajos- Bonuri de masa- Transport asigurat pentru sediul din Mogosoaia (atat din Bucuresti cat si din Buftea-zonele invecinate)
DYNAMIC PARCEL DISTRIBUTION SA

Administrator Cont /​ Ofiter Front Office


Candidatul ideal Studii medii sau superioare; Experienta anterioara in activitatea cu numerar - minim 6 luni; Cunoasterea mediului economic si bancar local; Cunostinte de operare calculator; MS Office - nivel mediu; Buna abilitati de comunicare; Atentie la detalii; Responsabilitate; Orientare catre client si catre rezultate;Descrierea jobului Efectueaza toata gama de operatiuni cu si fara numerar pentru client; Asigura desfasurarea in bune conditii a decontarii intra si interbancare; Participa la realizarea obiectivelor de vanzari; Cunoaste si promoveaza produsele si serviciile standard ale Bancii si realizeaza vanzari incrucisate oferind informatii complete legate de acestea;​
PATRIA BANK S.​A.​

Administrator Cont/​ofiter Front Office Perioada Determinata


Candidatul ideal Studii medii sau superioare; Experienta anterioara in activitatea cu numerar - minim 6 luni; Cunoasterea mediului economic si bancar local; Cunostinte de operare calculator; MS Office - nivel mediu; Buna abilitati de comunicare; Atentie la detalii; Responsabilitate; Orientare catre client si catre rezultate;Descrierea jobului Efectueaza toata gama de operatiuni cu si fara numerar pentru client; Asigura desfasurarea in bune conditii a decontarii intra si interbancare; Participa la realizarea obiectivelor de vanzari; Cunoaste si promoveaza produsele si serviciile standard ale Bancii si realizeaza vanzari incrucisate oferind informatii complete legate de acestea;​
PATRIA BANK S.​A.​

It Infrastructure Administrator


Candidatul ideal Knowledge base:- Solid knowledge in the field of: network administration, Windows operating systems, Microsoft Office package (Outlook, Word, Excel, Powerpoint), MDM (MobileDeviceManagement), SAP administration knowledge;- Hands on knowledge - maintenance of network components (computers, printers, switches, routers, DVRs, surveillance cameras, etc.);- Knowledge of a foreign language of international circulation - English;- Communication and networking skills, teamwork skills;- Organizational and planning ability;- Presentation skills, drafting documents, reports, initiative, information search;Descrierea jobului Your role as an IT Infrastructure Administrator:1. Administration of computer network (hardware and software) and video surveillance system- monitors the maintenance of network components (computers, printers, switches, routers, DVRs, surveillance cameras, etc.)- ensures troubleshooting of IT equipment in case of less complex problems- maintains contact with I
LAPP INSULATORS S.​A.​

It Administrator


Candidatul ideal 1. Deploying and configuring Windows Server- Installing and configuring Windows Server- Installing and configuring the necessary Windows Server services- System update. Updating to a newer OS version- Optimized settings to improve performance2. Active Directory Maintenance- Creating and deleting users/groups/organizational units- Creating and deleting rights- Creation and configuration of trusting relationships- Creating and configuring group policies- Creating, deleting and re-issuing certificates- Setting up integration with third-party services3. Deployment, configuration and maintenance of DNS- Creation of new zones/records- Setting up zone forwarding- Deleting out-of-date records/zones4. Deployment and configuration of MSSQL- Copying, moving, creating and deleting databases- Setting up database maintenance plans- Setting up database backup- Setup and configuration of MSSQL monitoring5. Training and consultations:- Providing training and advice on using the softwar
CREDIT ONLINE IFN S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 19 de salarii introduse în Salario: 5700 RON/Luna

Jira/​confluence Administrator


Candidatul ideal What are we looking for?As a Jira and Confluence Administrator, you will be responsible for the administration, configuration, and optimization of our Jira and Confluence platforms. You will work closely with cross-functional teams to understand their project management, collaboration, and documentation needs, and tailor Jira and Confluence to meet those requirements effectively. Your expertise in both platforms will be instrumental in enhancing productivity, efficiency, and collaboration across the organization.Qualifications: Bachelor's degree in Computer Science, Information Technology, or related field. Proven experience as a Jira and Confluence Administrator or similar role. Expertise in Jira and Confluence administration, including configuration, customization, and user management. Strong understanding of Agile methodologies and collaboration best practices. Experience with integrating Jira and Confluence with other tools and systems. Excellent communication
ALTEN DELIVERY CENTER EASTERN EUROPE S.​R.​L.​

Specialist Resurse Umane (administrare Personal)


Candidatul ideal Studii superioare; Cunoștințe aplicate de Legislația Muncii; Experienţă în domeniul administrării de personal minim 2 ani; Cunoștințe de operare pe calculator (microsoft office) la nivel avansat; Cunoştinţe de limba engleză; Capacitate de analiză, atenție la detalii, abilitatea de a lucra cu cifrele; Capacitate de comunicare, flexibilitate, adaptabilitate; Spirit de echipă.Descrierea jobului Realizarea diverselor rapoarte și statistici specifice activității; Gestionarea dosarelor de personal ale salariaților de la angajare la arhivare; Întocmirea și eliberarea adeverințelor solicitate de salariați și orice alte documente a căror emitere se află în sarcina angajatorului; Contribuția la permanentă actualizare a bazelor de date utilizate în cadrul departamentului RU; Participarea la diferitele proiecte lansate de câtre departamentul RU; Urmărirea și aplicarea tuturor prevederilor legale în domeniul relațiilor de muncă și al asigurărilor sociale;
AUTONET IMPORT SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 383 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.