Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

293 Locuri de Munca Front Desk Officer in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

293 Locuri de Munca Front Desk Officer in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Front Desk Officer in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Front Desk Officer in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Receptionist (but Not The Boring One)


Candidatul ideal Receptionist (but not the boring one) !Requirements: Availability during weekdays, weekends, night shifts & Holidays. Fluent English & Romanian.Potential to develop a real career in the hospitality indusry and promotions - for the right ones !Experience in tourism & hotel industry is an advantage.Hotel managers/department managers - please send me your CV. We are expending and will need managers)Descrierea jobului Receptionist (but not the boring one)About the role:We are proud to establish the architectural jewel of the hotel scene in Bucharest - the newly opened Rosetti aparthotel, is already setting a new high standard in the city. It goes without saying we look for special people to be part of this unique establishment and share the same ideology in terms of guest experience & work ethics as we do.Uncompromising everything.Be an ambassador of Rosetti aparthotel, we are looking for special people who will be receptionists on one hand but also intellectual concierges
BLOOM MANAGEMENT S.​R.​L.​

Asistent Manager/​ Receptionista


Candidatul ideal Studii superioare finalizate; Experienta anterioara intr-un rol similar - Minim 6 luni; Abilitati excelente de comunicare; Rabdare si diplomatie; Abilitati foarte bune de utilizare a calculatorului; Cunostinte bune de limba engleza; Atitudine corecta fata de clienti;Descrierea jobului Asigurarea relatiei cu publicul; Oferirea informatiilor necesare; Preluare si directionarea clientilor/vizitatorilor catre departamentele relevante; Inregistrarea si distribuirea interna a corespondentei primita prin posta; Primire / transmitere fax –uri si email-uri; Asigurarea serviciilor de protocol; Pregatirea materialelor pentru expedierea prin posta;
BANCA TRANSILVANIA SA

Receptioner


Scurta descriere a companiei Akkodis este un jucător global în inginerie și IT și un lider în industria smart. Ne sprijinim clienții în proiectele lor de transformare digitală prin 4 linii de servicii: Consultanță, Soluții, Talent și Academie. Akkodis este un partener tehnologic de încredere pentru clienții săi din întreaga lume. Creăm și imaginăm soluții de ultimă oră pentru a răspunde provocărilor majore ale societății noastre, fie că implică accelerarea tranziției energetice și dezvoltarea mobilității ecologice, fie construirea de abordări centrate pe utilizator.Cu o cultură puternică a incluziunii și diversității, cei 50.000 de experți în inginerie și IT, prezenți în 30 de țări, combină cele mai bune abilități tehnologice cu cunoștințe interfuncționale din toate industriile pentru a modela un viitor mai durabil. Suntem pasionați să inventăm împreună un viitor mai bun.Akkodis România numără peste 800 de experți în inginerie și IT în birourile din București, Pitești, Iași, Timișoara
Akkodis Romania

Media netă estimată pe baza celor 667 de salarii introduse în Salario: 2800 RON/Luna

Front Desk(receptie Stomatologie)


Descrierea jobului 😍 𝐍𝐄 𝐌𝐀𝐑𝐈𝐌 𝐄𝐂𝐇𝐈𝐏𝐀🥇 Hai sa fii parte din cea mai experimentata echipa din Romania!Cautam:𝐅𝐫𝐨𝐧𝐭 𝐃𝐞𝐬𝐤 𝐎𝐟𝐟𝐢𝐜𝐞𝐫 (experienta 1-2 ani in domeniul stomatologiei)Nu vrem sa facem descrieri tipice de angajare insa te putem asigura ca la noi pe primul loc sunt oamenii iar cu asta spunem tot!🙏Te asteptam cu bratele deschise!NU TREBUIE STIUTE TOATE LIMBILE SELECTATE !
HOB CLINIC GROUP S.​R.​L.​

Receptioner Continental Hotels


Candidatul ideal Esti o persoana energica si zambitoare, iti place comunicarea si interactiunea cu oamenii intr-un mediu de lucru dinamic?Inveti cu usurinta lucruri noi si te concentrezi pe realizarea sarcinilor si atingerea obiectivelor?Reusesti sa iti organizezi activitatea proprie, sa fii eficient, activ si atent la detalii?Te invitam sa descoperi o echipa tanara, creativa, dispusa sa te incurajeze, sa te asculte si sa-ti puna la dispozitie resursele necesare pentru a deveni cea mai buna versiune a ta.Descrierea jobului Cerinte:Cunostinte operare PC (Opera, Microsoft Excel, Word, internet);Cunostinte limba engleza (cel putin nivel mediu);Diploma receptioner constituie un avantaj;Minim 1 an experienta pe o functie similara;Disponibilitate de a lucra in weekend.Responsabilitati: Intampina si primeste oaspetii hotelului si ofera un serviciu amabil si prietenos fiecarui oaspete; Efectueaza in mod adecvat cazarea fiecarui oaspete, asigurandu-se de completarea exacta si completa a fisei d
CONTINENTAL HOTELS S.​A.​

Receptioner Continental Hotels


Candidatul ideal Candidatul IdealEsti o persoana energica si zambitoare, iti place comunicarea si interactiunea cu oamenii intr-un mediu de lucru dinamic?Inveti cu usurinta lucruri noi si te concentrezi pe realizarea sarcinilor si atingerea obiectivelor?Reusesti sa iti organizezi activitatea proprie, sa fii eficient, activ si atent la detalii?Te invitam sa descoperi o echipa dinamica si creativa, dispusa sa te incurajeze, sa te asculte si sa-ti puna la dispozitie resursele necesare pentru a deveni cea mai buna versiune a ta.Cerinte:Cunostinte operare PC (Opera-avantaj, Microsoft Excel, Word, internet);Cunostinte limba engleza(superioare);Diploma receptioner constituie un avantaj;Minim 1 an experienta pe o functie similara sau cu responsabilitati asemanatoare;Disponibilitate de a lucra in ture.Descrierea jobului Responsabilitati:Intampina si primeste oaspetii hotelului si ofera un serviciu amabil si prietenos fiecarui oaspete;Efectueaza in mod adecvat cazarea fiecarui oaspete, asigurand
CONTINENTAL HOTELS S.​A.​

Receptioner /​ Receptionera


Candidatul ideal Receptioner / Receptionera Qualifications:Proficiency in English (verbal and written), second language an assetPrevious customer related experience preferredPrevious PMS experience an assetComputer literate in Microsoft Window applications an assetMust be able to type 25 words per minuteMust possess a professional presentationStrong interpersonal and problem solving abilitiesHighly responsible & reliableAbility to work well under pressure in a fast paced environmentAbility to work cohesively as part of a teamAbility to focus attention on guest needs, remaining calm and courteous at all timesYour team and working environment:• Working a fast paced team environment• Shifts will be during the day, evening and weekendDescrierea jobului Summary of Responsibilities:Reporting to Front Office Manager, responsibilities and essential job functions include but are not limited to the following:Consistently offer professional, friendly and engaging serviceGreet, check in and settle
LIWA PROPERTIES SRL

Receptioner - Bucuresti


Scurta descriere a companiei IHM Total Consult is, beginning with June 2019, part of SGB Humangest Holding, an Italian group of companies offering specialized consulting services in the field of human resources selection, training and management. IHM Total Consult was founded in 2004 and is now ranked among the top 5 HR players on the Romanian market, considering turnover. All resumes and data are considered confidential and will be evaluated only for projects matching your professional experience. Cerinte Studii superioare absolvite;Experienta de 1-3 ani;Cunostinte de limba Engleza la un nivel mediu;Cunostinte MS Office. Responsabilitati Asigura primirea si inregistrarea vizitatorilor si a tertilor precum si eliberarea legitimatiilor de acces pentru vizitatori, angajati, terti;Preluarea si distribuirea apelurilor telefonice;Predarea / primirea cheilor de acces in salile de conferinta;Informarea clientilor, vizitatorilor si respectarea specificatiilor de efectuare a serviciilor definit
IHM Total Consult Romania

Receptioner/​a


Candidatul ideal Salonul Exclusive, un spațiu dedicat frumuseții și răsfățului personal, caută să-și extindă echipa cu talente noi și pasionate în domeniul hairstyling și al manichiurii.Poziții Disponibile:Hairstylist Profesionist: Căutăm un hairstylist cu experiență și pasiune pentru frumusețea părului. Candidatul ideal va fi creativ, atent la detalii și capabil să ofere servicii de tăiere, vopsire, coafare și tratamente personalizate pentru clienții noștri.Receptioner/a : Căutăm recepționer/a cu experienta si pasiune pentru salonul nostru din Bucuresti.Descrierea jobului Cerințe:Experiență anterioară în domeniul hairstyling-ului.Abilități excelente de comunicare și de relaționare cu clienții.Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona multiple sarcini simultan.Atenție la detalii și orientare către satisfacerea nevoilor clienților.Beneficii:Mediu de lucru plăcut și dinamic într-un salon de înaltă calitate.Oportunități de dezvoltare profesională și de avansare în cari
DOW WORLD S.​R.​L.​

Receptionist Policlinica Primaverii


Scurta descriere a companiei Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri. Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:- asumarea raspunderii pentru actiunile lor;- cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;- comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;- sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;- acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv. Cerinte La Regina Maria, fiecare actiune are impact in construirea medicinei extraordinare, iar prin rabdare si asumare putem sa contribuim la crearea celor mai bune experiente pentru cei din jur. In rolul de Receptionist le vei oferi pacientilo
Regina Maria

Receptionist Camera de Garda - Spital Ponderas


Scurta descriere a companiei Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri. Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:- asumarea raspunderii pentru actiunile lor;- cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;- comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;- sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;- acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv. Cerinte La Regina Maria, fiecare actiune are impact in construirea medicinei extraordinare, iar prin rabdare si asumare putem sa contribuim la crearea celor mai bune experiente pentru cei din jur. In rolul de Receptionist le vei oferi pacientilo
Regina Maria

Receptionist part-time Policlinica Aviatiei


Scurta descriere a companiei Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri. Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:- asumarea raspunderii pentru actiunile lor;- cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;- comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;- sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;- acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv. Cerinte La Regina Maria, fiecare actiune are impact in construirea medicinei extraordinare, iar prin rabdare si asumare putem sa contribuim la crearea celor mai bune experiente pentru cei din jur. In rolul de Receptionist le vei oferi pacientilo
Regina Maria

INGINER RECEPTIE SERVICE


Scurta descriere a companiei ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting. Cerinte  Studii superioare (de p
ABC Human Capital

Receptionera Spa Pentru Mall Baneasa


Candidatul ideal Receptionera SPA pentru MALL BaneasaComunicativ si sociabil cu un bun nivel conversational in limba engleza.Descrierea jobului Vitality Asian Spa recruteaza personal pe postul de receptioner/ă.Locatie: Baneasa MallProgram: Full TimeConditii salariale: 3500 - 4500 lei + 300 bonuri de masa.Beneficii: Abonament lunar gratuit de masaj.Conditii minime: Engleza la nivel conversionalAbilitati medii de operare PCPosibilitatea de lucru in ture( dimineata si dupa amiaza )Detalii pe WhatsApp ,+40720530533
VITALITY ASIAN SPA S.​R.​L.​

Receptioner Hotel


Candidatul ideal Ti-ar placea sa fii imaginea hotelului nostru?Sa fii o gazda buna, sa oferi informatii si sa prezinti serviciile hotelului, totul cu buna dispozitie si zambitor...Te diferentiezi prin :Esti energic, organizat, corect si orientat catre nevoile oaspetilor;Vorbesti limba engleza;Iti place sa lucrezi in echipa dar in acelasi timp esti o persoana multitasking;Ai experienta de lucru in hotelarie;Ai calificare de receptioner de hotel / sef receptie si cunostinte de operare in sistem Opera - reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Responsabilitatile principale pentru Receptioner de hotel Intampina clientii si opereaza in sistem activitatile de cazare (check-in / check-out) conform normelor internationale; Cunoaste disponibilitatea camerelor si gradul de ocupare al hotelului prin intermediul sistemului; Promoveaza hotelul si serviciile oferite oaspetilor; Incaseaza contravaloarea serviciilor oferite de catre hotel; Efectueaza inchiderea fiscala a zilei hoteliere (prin procesul
COMTEL FOCUS SA

Media netă estimată pe baza celor 629 de salarii introduse în Salario: 2750 RON/Luna

Receptionist part-time Policlinica Aviatiei


Scurta descriere a companiei Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri. Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:- asumarea raspunderii pentru actiunile lor;- cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;- comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;- sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;- acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv. Cerinte La Regina Maria, fiecare actiune are impact in construirea medicinei extraordinare, iar prin rabdare si asumare putem sa contribuim la crearea celor mai bune experiente pentru cei din jur. In rolul de Receptionist le vei oferi pacientilo
Regina Maria

Recepționer Marfă


Candidatul ideal Videt își mărește echipa! Aplică pentru a deveni noul(a) nostru/noastră coleg/ă!Dacă ești în căutarea unui mediu de lucru profesionist și plăcut, alături de un colectiv tânăr și dinamic, vino să ne cunoaștem!Ca să te considerăm alegerea potrivită, iată calitățile pe care ar trebui să le deții:• cunoștințe minime de lucru la calculator;• spirit de echipă;• capacitatea de a se organiza și de a lucra eficient, atât individual cât și în echipă;• persoană conștiincioasă, serioasă, onestă.Descrierea jobului Descrierea jobului efectuezi recepția cantitativă și calitativă a mărfii conform procedurilor; anunți superiorul în cazul în care se constată diferențe între cantitatea fizică și cea de pe documente; respecți normele de depozitare și de manipulare a produselor; așezi produsele la raft după recepție; anunți și colaborezi cu celelalte departamente ale societății la rezolvarea problemelor identificate la momentul recepției mărfii; îndeplinești procedurile de lucru și menții
NOAVIDET SRL

Media netă estimată pe baza celor 38 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Receptionist /​ Operator Call-center


Candidatul ideal Ne dorim sa fii colegul nostru, si ne-ar placea sa: Ai studii medii si cunosti limba engleza nivel conversational Fii o persoana comunicativa , energica si zambitoare; Faci fata situatiilor stresante Fii o persoana dinamica orientata catre rezultate; Ai capacitatea de a empatiza cu pacientii; Ai atitudine pozitiva si perseverenta; Ai cunostinte MS Office; Ai capacitatea de a gasi solutii si de a actiona rapid; Ai capacitatea de a gestiona mai multe responsabilitati simultan.Descrierea jobului De ce sa lucrezi la Gral? Activitatea noastra imbunatateste experienta pacientului; Te vei dezvolta profesional si personal; Iti poti aduce contributia la dezvoltarea companiei; Te vei simti bine alaturi de colegi si vei avea parte de sustinere ; Vei aderarea la valorile și misiunea companiei;Ce responsabilitati are un receptionist? Intampinarea pacientilor si vizitatorilor cu o atitudine calda; Programarea pacientilor la diverse investigatii; Inregistrarea corecta a datelor in so
GRAL MEDICAL SRL

Receptioner/​a/​relatii Clienti Service Auto


Candidatul ideal Service-ul nostru este in cautarea unei pozitii de secretariat.Cautam o secretara dedicata, organizata pentru a se alatura echipei noastre la service-ul auto. Daca aveti abilitati excelente de comunicare, puteti gestiona cu usurinta sarcinile administrative si sunteti orientata catre clienti, va asteptam cu drag sa ne transmiteti CV-ul dumneavoastra.Descrierea jobului Primirea si gestionarea apelurilor telefonice si a programarilor clientilor.Efectuarea corespondentei si arhivarea documentelor.Asigurarea unui mediu de lucru organizat si curat la locul de munca.Asistenta in gestionarea facturarii si a altor activitati administrative.
IN GLAMOUR FASHION COSMETICS SRL

Receptionera/​relatii Clienti Service Auto


Candidatul ideal Service-ul nostru este in cautarea unei pozitii de secretariat.Cautam o secretara dedicata, organizata pentru a se alatura echipei noastre la service-ul auto. Daca aveti abilitati excelente de comunicare, puteti gestiona cu usurinta sarcinile administrative si sunteti orientata catre clienti, va asteptam cu drag sa ne transmiteti CV-ul dumneavoastra.Descrierea jobului Primirea si gestionarea apelurilor telefonice si a programarilor clientilor.Efectuarea corespondentei si arhivarea documentelor.Asigurarea unui mediu de lucru organizat si curat la locul de munca.Asistenta in gestionarea facturarii si a altor activitati administrative.
IN GLAMOUR FASHION COSMETICS SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 293 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.