Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

199 Locuri de Munca HR in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

199 Locuri de Munca HR in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi HR in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi HR in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Recruitment Specialist


Candidatul ideal Hi! We're looking for a talented Recruitment Specialist to join our HR team and be involved in the recruitment and selection process.Job requirements:- Bachelor's degree at University of Psychology, post-graduate studies with Human Resources specialization represents an advantage;- Experience in the field of Human Resources with specialization in Recruitment and Selection for at least 4 years,- Solid knowledge of human resources and personnel - knowledge of the principles and procedures for personnel recruitment and selection, development, compensation and benefits, employment relationships and personnel information systems;- Very good knowledge of human behavior and human performance;- Integrity and the ability to relate to people;- Cooperation and teamwork;- Advanced English language skills - written and spoken;- Solid PC knowledge (MS Office package, Internet applications).Descrierea jobului Job Description:- Set together with the HR manager the strategy and
GLOBAL HR SERVICES

Media netă estimată pe baza celor 987 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Agent Servicii Clienti (call Center Outbound)


Candidatul ideal Global HR recruteaza un rol de Agent Servicii Clienți, pentru clientul nostru, o companie ce activeaza în domeniul jocurilor de noroc. Cu o experiență internațională de 20 de ani, clientul nostru a devenit în scurt timp cel mai de succes lanț de cluburi de jocuri din Europa Centrală și de Este prezent in Bulgaria, Serbia, Croatia, Georgia, Belarus, Tanzania si Romania.Dacă-ți place să vorbești la telefon, ai un caracter convingător, empatic și o atitudine prietenoasă și proactivă, ne-ar plăcea să te cunoaștem!În cadrul poziției de Agent Servicii Clienți, vei contribui activ la prima impresie lăsată clientului față de produsele și serviciile unei platforme de jocuri de noroc (cazino).Bucuresti - Sector 1 (zona Floreasca)Experiență: Minim 1 an experiență call-center reprezinta un plus. Experiența în domeniul jocurilor de noroc este un plus (inclusiv în săli de jocuri) Cunoștințe PC: Microsoft Word, Microsoft ExcelAbilități: Abilități de comunicare verbală Capacitatea de
GLOBAL HR SERVICES

Contabil (accountant).​


Candidatul ideal Bună! Căutăm un Contabil pentru o echipă internațională. Dacă te regăsești în cerințele de mai jos, iar task-urile sună interesant, te invităm să aplici :)Candidatul ideal:• Studii de Contabilitate si/sau Finante;• Experientă in contabilitate de minimum 5 ani;• Bună cunoaștere a principiilor contabile, a legislației fiscale și a proceselor operaționale;• Bună organizare, acuratețe și atenție la detalii;• Abilitatea de a lucra independent și proactiv în echipă;• Lb. engleză nivel mediu-avansat.Descrierea jobului Responsabiliăți - Contabilitate RO/INTL:• Înregistrarea intr-un soft specializat a diferitelor note contabile: angajamente, salarii, impozite, mijloace fixe, plăți în avans, cheltuieli, etc.;• Responsabil cu verificarea si validarea extraselor bancare;• Verifica și valideaza rapoartele de cheltuieli;• Reconcilieri intre conturi;• Verifica lunar corectitudinea inregistrarilor contabile;• Raspunde de corectitudinea inregistrarilor contabile si de inventarierea lun
GLOBAL HR SERVICES

Hostess


Scurta descriere a companiei Moving forward is impossible without the initial drive to do things differently. Our business is all about the people we come across, whether it's in our everyday interactions or in our vision for the brand. Cerinte Abilitati de comunicare: Excelente abilitati de comunicare si interactiune cu clientii.Capacitate organizatorica: Abilitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan si de a prioritiza eficient.Orientare catre serviciul clienti: Focalizare pe satisfactia clientului si pe crearea unei experiente placute.Lucru in echipa: Capacitatea de a lucra bine intr-un mediu de echipa si de a colabora cu alti membri ai personalului.Adaptabilitate si flexibilitate: Abilitatea de a se adapta rapid la schimbari si de a gestiona situatii neasteptate. Responsabilitati Intampinarea clientilor: Primeste clientii cu caldura si profesionalism, oferind informatii despre restaurant si disponibilitatea meselor.Gestionarea rezervarilor: Se ocupa de rezervarile telefonice s
HRS Romania

Media netă estimată pe baza celor 9 de salarii introduse în Salario: 2750 RON/Luna

Office Manager


Scurta descriere a companiei Moving forward is impossible without the initial drive to do things differently. Our business is all about the people we come across, whether it's in our everyday interactions or in our vision for the brand. Cerinte What we’re looking for:-IT literacy: Proficiency in Microsoft Office and familiarity with project management tools are essential.-Strong communication skills: You will be the primary contact for vendors and an internal coordinator, necessitating clear and effective communication.-Initiative and drive: We value innovation and teamwork; your ability to initiate improvements is crucial.-Organizational skills: With daily challenges, the ability to organize and prioritize is key.-Attention to detail: A keen eye for detail ensures high-quality work under varying deadlines.-Professionalism: High levels of reliability, diligence, and discretion are non-negotiable.-Teamwork: Ability to work both independently and as part of a team.-English proficiency: M
HRS Romania

Media netă estimată pe baza celor 259 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Executive Director


Short company description HR Gold este o companie de resurse umane ce ofera servicii de recrutare si selectie personal.Ne dorim sa fim un partener strategic pentru clientii nostri, sa selectam impreuna cei mai buni angajati pentru posturile disponbile. Vizam atat companii ce au un departament intern de recrutare, insa datorita volumului ridicat de posturi disponibile, externalizeaza o parte a recrutarii, cat si companiile ce nu au departament intern de recrutare.Totodata oferim posibilitatea potentialilor candidati ce sunt in cautarea unui loc de munca sa isi gasesca jobul dorit, luand in calcul experienta anterioara pentru posturile ce solicita acest lucru si informatiile specifice sau ii directionam pe candidatii ce sunt la inceput de drum sa isi aleaga un parcurs al carierei. Requirements Proven experience as executive director or in other managerial position;Experience in developing strategies and plans;Experience in managing budgets;Entrepreneurial mindset, with innovative approac
HR Gold

Content Reviewer/​Moderator BULGARIAN + English


Scurta descriere a companiei Moving forward is impossible without the initial drive to do things differently. Our business is all about the people we come across, whether it's in our everyday interactions or in our vision for the brand. Cerinte For one of our clients, we are looking for a Content Moderator with BULGARIAN and English. The Content Moderator will be working full time from the office, in shifts (working schedule is Monday-Sunday / 7:00-20:00).Requirements:- Bulgarian (B2/C1) and English (B2)- Are proactive, self-motivated, and solution-oriented.- Have availability to work On Site from Bucharest.- Have availability to work in shifts. Responsabilitati Responsibilities:- Back Office Activity.- Do content moderation on the platform of one of the biggest clients of Cloud providers. Understand and remain up to date with content policies and guidelines.- Review online videos, social media, web page and advertising content for compliance with policies and guidelines. Content could
HRS Romania

Bucatar /​ Chef (preparate reci)


Scurta descriere a companiei Moving forward is impossible without the initial drive to do things differently. Our business is all about the people we come across, whether it's in our everyday interactions or in our vision for the brand. Cerinte Experienta demonstrata in prepararea mancarurilor reci, cu cunostinte solide despre ingredientele si tehnicile specifice.Expertiza in compozitia si tehnicile de preparare a diferitelor tipuri de mancaruri reci, precum si in prezentarea estetica a acestora.Atent la detalii si capabil sa mentina un standard inalt de igiena si prezentare.Abilitatea de a lucra eficient intr-un mediu rapid si dinamic.Excelente abilitati de comunicare si colaborare in echipa.Flexibilitate și adaptabilitate la nevoile schimbătoare ale restaurantului și ale clienților. Responsabilitati Prepararea diverselor tipuri de salate, aperitive reci, si alte preparate specifice bucatariei reci, conform retetelor restaurantului.Mentinerea unei zone de lucru curate si organizate, r
HRS Romania

Waitress


Scurta descriere a companiei Moving forward is impossible without the initial drive to do things differently. Our business is all about the people we come across, whether it's in our everyday interactions or in our vision for the brand. Cerinte Demonstrable experience as a waiter/waitress, preferably in a similar environment.Solid knowledge of table service and restaurant etiquette.Excellent communication and interpersonal skills.Ability to work in a fast-paced and dynamic environment.Flexibility regarding work schedule, including weekends and holidays.Professional presentation and a customer service-oriented attitude.Only eligible candidates will be contacted within 2 weeks. All information will be treated as strictly confidential. Responsabilitati Main Responsibilities:Customer Interaction:Greeting customers in a warm and friendly manner.Offering recommendations and information about the menu.Presenting the specials of the day and special offers.Meal Service:Taking orders and transmi
HRS Romania

Content Reviewer/​Moderator ESTONIAN + English


Scurta descriere a companiei Moving forward is impossible without the initial drive to do things differently. Our business is all about the people we come across, whether it's in our everyday interactions or in our vision for the brand. Cerinte For one of our clients, we are looking for a Content Moderator with ESTONIAN and English. The Content Moderator will be working full time from the office, in shifts (working schedule is Monday-Sunday / 7:00-20:00).Requirements:- Estonian (B2/C1) and English (B2)- Are proactive, self-motivated, and solution-oriented.- Have availability to work On Site from Bucharest.- Have availability to work in shifts. Responsabilitati Responsibilities:- Back Office Activity.- Do content moderation on the platform of one of the biggest clients of Cloud providers. Understand and remain up to date with content policies and guidelines.- Review online videos, social media, web page and advertising content for compliance with policies and guidelines. Content could b
HRS Romania

Senior DevOps Engineer


Short company description HR Gold este o companie de resurse umane ce ofera servicii de recrutare si selectie personal.Ne dorim sa fim un partener strategic pentru clientii nostri, sa selectam impreuna cei mai buni angajati pentru posturile disponbile. Vizam atat companii ce au un departament intern de recrutare, insa datorita volumului ridicat de posturi disponibile, externalizeaza o parte a recrutarii, cat si companiile ce nu au departament intern de recrutare.Totodata oferim posibilitatea potentialilor candidati ce sunt in cautarea unui loc de munca sa isi gasesca jobul dorit, luand in calcul experienta anterioara pentru posturile ce solicita acest lucru si informatiile specifice sau ii directionam pe candidatii ce sunt la inceput de drum sa isi aleaga un parcurs al carierei. Requirements Strong experience with containers - Docker, Kubernetes;Knowledge of revision control systems (GIT) and repository managers (Artifactory, Nexus, Harbor);Strong experience in developing automation an
HR Gold

Agent Vanzari B2b - Telesales ( Call Center)


Candidatul ideal Cautam persoane ambitioase pentru echipa de Vanzari Telefonice.Candidatul ideal trebuie sa vina cu:- bune abilitati de comunicare si negociere; atitudine pozitiva;- capacitatea de a se adapta usor; punctualitate și rabdare;- coerenta si claritate in exprimarea verbala;- orientare spre atingerea rezultatelor.- sa aiba cunostinte operare PC (Word, Excel).- sa fie organizat si sa raspunda prompt la solicitarile clientilor;- experienta in domeniu nu este necesara dar poate constitui un avantajDescrierea jobului Rolul tău principal este să intelegi nevoile clientilor si sa ii ghidezi spre cele mai potrivite solutii pe care le poate oferi paleta noastra de produse.Responsabilitati:- prospectarea pietei business de telecomunicatii si IT- initierea de apeluri pentru identificarea nevoilor consumatorilor si gasirea solutiilor potrivite;- crearea oportunitatii de a vinde;- inregistrarea informatiilor in baza de date, utilizand programe specifice- orientare catre client si rezult
GAIASS HR CONSULTANCY S.​R.​L.​

Contabil junior


Scurta descriere a companiei Moving forward is impossible without the initial drive to do things differently. Our business is all about the people we come across, whether it's in our everyday interactions or in our vision for the brand. Cerinte Candidatul ideal:- absolvent studii superioare ( pot fi si studenti care urmeaza sa finalizeze studiile );- experienta constituie un avantaj;- cunostinte de contabilitate si fiscalitate;- cunoasterea softului Clarvision - constituie un avantaj;- cunostinte PC - Microsoft Office;- limba maternă română și limba engleză fluent scris și vorbit (italiana este un plus). Responsabilitati Responsabilitati principale:- tine evidenta si inregistreaza documentele primare de contabilitate (de exemplu bonuri fiscale, chitante, facturi, deconturi de cheltuieli, extrase bancare);- verifica daca documentele sunt conforme si corecte;- intocmeste diverse centralizatoare si situatii contabile;- intocmeste deconturi de cheltuieli si tine evidenta registrului de cas
HRS Romania

Media netă estimată pe baza celor 525 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Content Moderator + PORTUGUESE


Short company description Moving forward is impossible without the initial drive to do things differently. Our business is all about the people we come across, whether it's in our everyday interactions or in our vision for the brand. Requirements For one of our clients, we are looking for a Content Moderator with Portuguese. The Content Moderator will be working full time from the office, in shifts (working schedule is Monday-Sunday / 7:00-20:00).Requirements:- Proficient in English and Portuguese.- Are proactive, self-motivated, and solution-oriented.- Have availability to work On Site from Bucharest.- Have availability to work in shifts. Responsibilities Responsibilities:- Back Office Activity.- Do content moderation on the platform of one of the biggest clients of Cloud providers. Understand and remain up to date with content policies and guidelines.- Review online videos, social media, web page and advertising content for compliance with policies and guidelines. Content could be in
HRS Romania

Billing Specialist


Scurta descriere a companiei Moving forward is impossible without the initial drive to do things differently. Our business is all about the people we come across, whether it's in our everyday interactions or in our vision for the brand. Cerinte • Higher education in economics;• Minimum 3 years of experience in a similar position;• Knowledge of SAP operation or similar accounting systems is an advantage;• Proficiency in English - medium level (written and spoken) - ability to interpret contractual clauses in English;• Very good knowledge of MS Office package, especially advanced Excel;• Detail-oriented person with analytical skills and a willingness to learn;• Thinking and analytical skills;• Very good organizational, planning, and attention to detail skills.• Excellent communication and teamwork skills• Adherence to deadlines Responsabilitati • Responsible for the entire process of issuing invoices to tenants of assigned office buildings;• Verification of the correctness of contractual
HRS Romania

Media netă estimată pe baza celor 5 de salarii introduse în Salario: 4150 RON/Luna

Content Reviewer/​Moderator French + English


Short company description Moving forward is impossible without the initial drive to do things differently. Our business is all about the people we come across, whether it's in our everyday interactions or in our vision for the brand. Requirements For one of our clients, we are looking for a Content Moderator with French. The Content Moderator will be working full time from the office, in shifts (working schedule is Monday-Sunday / 7:00-20:00).Requirements:- French (B2/C1) and English (B2)- Are proactive, self-motivated, and solution-oriented.- Have availability to work On Site from Bucharest.- Have availability to work in shifts. Responsibilities Responsibilities:- Back Office Activity.- Do content moderation on the platform of one of the biggest clients of Cloud providers. Understand and remain up to date with content policies and guidelines.- Review online videos, social media, web page and advertising content for compliance with policies and guidelines. Content could be in text, ima
HRS Romania

Manager restaurant tip fast-food


Scurta descriere a companiei Prin procesul nostru de recrutare, asigurăm o tranziție lină atât pentru angajatori, cât și pentru angajați, deoarece facilităm canale de recrutare si mobilitate a forței de muncă pe diverse segmente: România-România, România-UE, UE-România sau Asia-România. Încurajăm recrutarea de personal calificat pentru diverși utilizatori care optează pentru muncă temporară.Angajații detașați beneficiază de tot sprijinul necesar pe perioada în care sunt angajați. Cerinte - Experiență anterioară în industria ospitalității, preferabil într-un rol similar.- Experiență în coordonarea unei echipe.- O foarte bună organizare a muncii și independență în acțiune.- Abilitatea de a lucra și a gestiona eficient bugete.- Bune abilități de comunicare, organizare si planificare.- Capacitatea de a lua decizii rapide și eficiente în situații de presiune.- Orientare către client și capacitatea de a rezolva problemele într-un mod profesionist. Responsabilitati - Supraveghează operațiunil
HR Intra Interim

Analist Stocuri - Sector 3


Candidatul ideal M&Co HR Services recrutează pentru clientul său, unul dintre cei mai mari distribuitori de anvelope din România, un Analist stocuri,care să se alăture echipei. (sector 3)Descrierea rolului: Este responsabil de monitorizarea nivelurilor de stocuri, de analiza datelor și de prognozarea nevoilor viitoare de stoc. Acesta este un rol esențial în asigurarea faptului că firma are produsele potrivite în cantitățile potrivite pentru a satisface cererea clienților.Responsabilitățile principale: Menține în mod corect bazele de date de stocuri, în sistemele specifice, în conformitate cu procedurile și procesele în vigoare; Efectuează diferite analize cu privire la gestiune stocurilor din depozite și le furnizează managerului de stoc și directorului general; Identifică și analizează diferențele de stocuri; Implementează strategii pentru a asigura o gestiune optimă a stocurilor și pentru a minimiza pierderile; Colectează, selectează și validează datele relevante pentru analiză; Inte
MCO HR SERVICES SRL

HR Project Manager - Full-Time


HR Project Manager Date posted 11/16/ Location Brasov | Romania, Timișoara | Romania, Bucuresti | Romania, Iasi | Romania, Bucharest | Romania Company Worldline This is WorldlineWe are the innovators at the heart of the payments technology industry, shaping how the world pays and gets paid. The solutions our people build today power the growth of millions of businesses tomorrow. From your local coffee shop to unicorns and international banks. From San Francisco to Auckland. We are in every corner of the world, in every part of commerce. And just as we help our customers accelerate their business, we are committed to helping our people accelerate their careers. Together, we shape the evolution.The OpportunityOur Global HRIS team acts as the central point of contact for all employee life cycle operations, maintaining our HR global policies and processes, overseeing our regional HR support, and providing exceptional HR transactional guidance and employee experience to a global employee ba
SIX Payment Services

Agent vanzari - Presales


Scurta descriere a companiei Prin procesul nostru de recrutare, asigurăm o tranziție lină atât pentru angajatori, cât și pentru angajați, deoarece facilităm canale de recrutare si mobilitate a forței de muncă pe diverse segmente: România-România, România-UE, UE-România sau Asia-România. Încurajăm recrutarea de personal calificat pentru diverși utilizatori care optează pentru muncă temporară.Angajații detașați beneficiază de tot sprijinul necesar pe perioada în care sunt angajați. Cerinte - Studii superioare în domeniul tehnic sau al vânzărilor reprezintă un avantaj.- Experiență anterioară într-o poziție similară în domeniul vânzărilor sau al relațiilor cu clienții.- Cunoștințe solide de utilizare a instrumentelor de comunicare și de lucru online (e-mail, telefon, rețele sociale etc.).- Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă, cu capacitatea de a comunica în mod clar și convingător.- Orientare către rezultate și capacitatea de a lucra sub presiune într-un mediu dinamic și co
HR Intra Interim
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 199 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.