Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

258 Locuri de Munca HR in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

258 Locuri de Munca HR in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi HR in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi HR in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Agent vanzari - Presales


Scurta descriere a companiei Prin procesul nostru de recrutare, asigurăm o tranziție lină atât pentru angajatori, cât și pentru angajați, deoarece facilităm canale de recrutare si mobilitate a forței de muncă pe diverse segmente: România-România, România-UE, UE-România sau Asia-România. Încurajăm recrutarea de personal calificat pentru diverși utilizatori care optează pentru muncă temporară.Angajații detașați beneficiază de tot sprijinul necesar pe perioada în care sunt angajați. Cerinte - Studii superioare în domeniul tehnic sau al vânzărilor reprezintă un avantaj.- Experiență anterioară într-o poziție similară în domeniul vânzărilor sau al relațiilor cu clienții.- Cunoștințe solide de utilizare a instrumentelor de comunicare și de lucru online (e-mail, telefon, rețele sociale etc.).- Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă, cu capacitatea de a comunica în mod clar și convingător.- Orientare către rezultate și capacitatea de a lucra sub presiune într-un mediu dinamic și co
HR Intra Interim

Sef bucatar - Bucuresti


Scurta descriere a companiei Prin procesul nostru de recrutare, asigurăm o tranziție lină atât pentru angajatori, cât și pentru angajați, deoarece facilităm canale de recrutare si mobilitate a forței de muncă pe diverse segmente: România-România, România-UE, UE-România sau Asia-România. Încurajăm recrutarea de personal calificat pentru diverși utilizatori care optează pentru muncă temporară.Angajații detașați beneficiază de tot sprijinul necesar pe perioada în care sunt angajați. Cerinte Experiență în domeniu - OBLIGATORIUPermis de conducere categoria BCunoașterea limbii engleze - nivel mediu/avansat - reprezinta un avantajExperiență în coordonarea unei echipe.O foarte bună organizare a muncii și independență în acțiune.Bune abilități de comunicare, organizare si planificare. Responsabilitati Se lucreaza in restaurant dupa meniu international a la cartePreluarea comenzilor de mancare intr-o maniera eficienta si profesionistaCoordonarea intregii echipe din bucatarie pentru livrarea come
HR Intra Interim

HR Internship (m/​f/​d) - Schwarz Global Services


Short company description Joburi studenti, programe de internship, stagii de practica si joburi entry level de la cei mai mari angajatori din Romania. Requirements Experience and skills you will need:Student or fresh graduate.Ability to communicate effectively and concisely with candidates and the interview team throughout the hiring process.Self-motivated, enthusiastic.A strong work ethic and proactive attitude that contributes to successful initiatives.Written and verbal fluency in English. Responsibilities The impact you will create:Be the first contact with potential candidates, seamlessly leading them through the recruitment process from job posting, sourcing, initial contact, scheduling interviews.Keeping all the necessary correspondence with the selected candidates and offers feedback to candidates regarding their application to the open positions.Maintaining data reports and performance metrics to share with hiring teams on a regular basis.Monitoring and apply HR recruiting bes
Entry Level Jobs in TOP Companies - Hipo.​ro

Game Presenter with English


Short company description Moving forward is impossible without the initial drive to do things differently. Our business is all about the people we come across, whether it's in our everyday interactions or in our vision for the brand. Requirements Requirements:-Fluent in English; additional languages are a plus.-Enthusiastic about live gaming with a commitment to engaging audiences.-Exceptional communication and interpersonal skills.-Ability to think quickly and adapt to changing situations.-A strong customer service orientation.-Willingness to work in a fast-paced environment on a flexible schedule. Responsibilities For one of our clients, a pioneer in the iGaming industry, offering captivating content across the globe, we are hiring vibrant Game Presenters with good knowledge of English language to join the team in Bucharest.This role is perfect for those with no prior experience, ready to kickstart their career in an exciting industry.As a key team member, you'll get the chance to pr
HRS Romania

Operator monitorizare instalatii frigorifice


Scurta descriere a companiei Prin procesul nostru de recrutare, asigurăm o tranziție lină atât pentru angajatori, cât și pentru angajați, deoarece facilităm canale de recrutare si mobilitate a forței de muncă pe diverse segmente: România-România, România-UE, UE-România sau Asia-România. Încurajăm recrutarea de personal calificat pentru diverși utilizatori care optează pentru muncă temporară.Angajații detașați beneficiază de tot sprijinul necesar pe perioada în care sunt angajați. Cerinte Studii superioare tehnice;Cunostinte tehnice in domeniul instalatiilor frigorifice (avantaj);Disponibilitate de a lucra in ture;Limba italiana nivel mediuAtentie la detalii si atentie distributiva;Rabdare si autodisciplina;Abilitati de relationare cu clientii; Responsabilitati Urmareste permanent echipamentele si instalatiile frigorifice monitorizate;Inregistreaza evenimentele si centralizeaza in rapoarte/ baze de date interne pe fiecare magazin in parte;Aplica procedurile de escaladare conform regulil
HR Intra Interim

Reprezentant Comercial Anvelope


Candidatul ideal M&Co HR Services recrutează pentru clientul său, unul dintre cei mai mari distribuitori de anvelope din România, un Reprezentant comercial, care să se alăture echipei de vânzări, pentru fiecare zonă în parte: Constanța; Buzău ,Vrancea; București; Cluj Napoca/Sălaj. Harghita/Bistrita;Profilul candidatului: Experiență anterioară în vânzări, pe un rol similar; Cunoștințele din industria de anvelope și/sau experiența de lucru în domeniul automotive (anvelope/piese/auto) reprezintă un avantaj; Bune abilități de comunicare, negociere și persuasiune; Orientare către client și atitudine pro-activă; Dinamism și perseverență în atingerea obiectivelor; Capacitate de a lucra atât independent cât și ca parte a unei echipe; Bune cunoștințe de operare PC (Outlook, Word, Excel); Disponiblitate pentru deplasări pe teren; Permis de conducere categoria B.Descrierea jobului Responsabilitățile rolului: Consolidarea și menținerea relațiilor cu clienții deja existenți; Dezvoltarea portofoliu
MCO HR SERVICES SRL

Livrator GLOVO- Bucuresti


Scurta descriere a companiei Prin procesul nostru de recrutare, asigurăm o tranziție lină atât pentru angajatori, cât și pentru angajați, deoarece facilităm canale de recrutare si mobilitate a forței de muncă pe diverse segmente: România-România, România-UE, UE-România sau Asia-România. Încurajăm recrutarea de personal calificat pentru diverși utilizatori care optează pentru muncă temporară.Angajații detașați beneficiază de tot sprijinul necesar pe perioada în care sunt angajați. Cerinte Intra Interim, agent de munca temporara autorizat de catre Ministerul Muncii, activeaza pe piata de recrutare din 2018. Suntem prezenti atat in Romania, cat si in Franta, Belgia si Germania pentru ca misiunea dvs sa fie un adevarat succes!Intra Interim recruteaza Livratori GLOVO pentru Bucuresti. Se va lucra în regim de colaborare, pe bază de PFA sau SRL.Cerinte:să ai capacitatea de muncăsă ai permis auto, categoria A sau B, dacă dorești să faci livrările pe scuter, motocicletă sau mașinăsă ai experien
HR Intra Interim

Operator introducere date contabilitate primara/​HR


Fabrica de structuri metalice angajeaza operator introducere date contabilitate primara/resurse umane. Cautam ca viitorul coleg sa detina urmatoarele cunostinte PC de utilizare MS Office, iar Saga reprezinta un avantaj.Caracteristici Domeniu activitate: Constructii Tip colaborare: Perioada nedeterminata Locatie job: locatie fixaDetalii suplimentare Trimite CV Aplicare CV Pentru a putea incarca si trimite CV-ul trebuie sa te autentifici! Trimite CV

Sales Hunting Manager


Candidatul ideal Sales Hunting Manager Commercial DepartmentResponsibilitiesThe main job purpose is to generate new sales that will turn into long-lasting relationships.Develop new customers and create trusting relationships with them before delivering them to the farming sales organization.Provides direct contact with the customers especially for the technical details of the customer business, to generate and develop new sales projects. Creates projects, work plans, reports progress and ensures milestone delivery.Develops the necessary technical competences in the polyol/propylene glycol/ polyurethane/ plasticizer area to execute product development projects. Provide product-related details and technical analysis to the end customers, with the support of the internal organization.Actively contribute to idea generation initiatives and technical & commercial analysis of new R&D project proposals.Provide technical support in projects aiming at competitiveness and business efficiency impr
PSITEST CONSULT HR S.​R.​L.​

Inspector Resurse Umane


Candidatul ideal - Persoana organizata, cu experienta de minim 2 ani in domeniul resurselor umane si conexe;.- Cunostinte solide de operare PC / REVISAL / calcul de salarii ( cunoasterea programului Saga reprezinta un avantaj ) / legislatia in vigoare;- Buna cunoastere si intelegere a proceselor legate de resurse umane;Descrierea jobului -Administrare personal: dosare personal; intocmire contracte individuale de munca, fise post, acte aditionale, decizii desfacere contracte munca, procedura de cercetare disciplinara prealabila, etc, intocmire adeverinte diverse, note de lichidare angajati,etc,- Transmiterea, corectă și la termen, a datelor în REVISAL referitoare la noile contracte individuale de munca, modificarile din actele aditionale, suspendarile de activitate, detasare, corectiile si incetarea activitatii;- Intocmire state de salarii, intocmire si transmitere declaratie 112- Acorda asistenta clientilor pe teme de resurse umane/salarizare-Asigură păstrarea, arhivarea electronica si
DURĂ D.​ DIANA-ANDRA - EXPERT CONTABIL

Media netă estimată pe baza celor 146 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal Vino să fii parte din echipa noastră! Ești pasionat de lucrul cu oamenii și îți dorești să faci parte dintr-o echipă dinamică și prietenoasă? Cautăm o persoană proactivă, entuziastă și deschisă la noi provocări pentru a se alătura echipei noastre.Dacă faci asta de cel puțin 2 ani, te așteptăm la BGS! Dacă te regăsești în următoarele puncte, te vrem în echipa noastră: Atitudine proactivă și implicare în identificarea oportunităților de îmbunătățire a proceselor de resurse umane. Abilități excelente de comunicare și colaborare. Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și de a respecta termenele limită. Empatie și atenție la detalii. Dorința continuă de a învăța și de a te dezvolta profesional. Descrierea jobului Te vei implica în următoarele activități: Administrarea activităților de angajare a personalului și a bazei de date interne. Gestionarea relației cu salariații pentru rezolvarea eficientă a problemelor legate de resurse umane. Intocmirea situatiilor
STAFF RECRUITER SRL

Media netă estimată pe baza celor 1434 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Inspector Resurse Umane


Candidatul ideal Companie de constructii angajeaza INSPECTOR RESURSE UMANE.Dacă sunteți o persoană organizată, cu reala experienta in domeniul resurselor umane și doriți să vă alăturați echipei noastre, echipa implicata in dezvoltarea de proiecte de constructii edilitare de anvergura, vă invităm să aplicați pentru poziția de INSPECTOR RESURSE UMANE, fiind implicat/a in urmarirea tuturor proiectelor noastre din Romania.Cerintele postului:- Persoana proactiva, diplomata, cu bune abilitati de comunicare si rezistenta la stress.- Persoana organizata, cu experienta de minim 5 ani in domeniul resurselor umane.- Preferabil absolvent studii superioare economice sau drept.- Minim absolvent cursuri de calificare "Inspector resurse umane".- Cunoasterea limbii engleze este obligatorie.- Foarte bune cunostinte operare Excel, MsOffice, etc.- Temeinice cunostinte de legislatia muncii, calcul salarial, etc.- Activitatea se va desfasura din biroul nostru din sediul central.Descrierea jobului Principale
Confidenţial

Media netă estimată pe baza celor 170 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Inspector Resurse Umane


Candidatul ideal Experienta minima de cel putin doi ani; Capacitatea de analiza si sinteza, atentie la detalii; Pastrarea confidentialitatii informatiilor la care are acces; Cunostinte de limba engleza; Operare program WizSalary; Absolvent studii superioare; Cursuri Inspector R.U.Descrierea jobului Recrutare personal; Verifica valabilitatea actelor prezentate de angajati in vederea inscrierii in registrul de evidenta al salariatilor - Revisal; Asigura intocmirea contractelor individuale de munca, precum gestionarea si arhivarea acestora; Transmite şi operarează modificările în “REVISAL” în termen legal; Calculeaza drepturile salariale conform pontajelor, contractelor de munca, politicii firmei si legislatiei in vigoare; Menţine relaţia cu Casa de Sănătate in vederea depunerii concediilor medicale si recuperarii sumelor din FNUASS; Transmite lunar catre contabilitate, actele doveditoare de plată a salariilor şi toate celelalte acte necesare, in vederea depunerii D112 conform legislaţiei
SMITH SMITH SRL

Media netă estimată pe baza celor 135 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal - Atestat de inspector resurse umane sau studii superioare in domeniul resurselor umane;- Experienta minim 2 an in departamentul de Resurse Umane;- Cunostinte operare Charisma HR constituie un avantaj;- Capacitate foarte bună de comunicare şi relaţionare;- Cunoştinţe medii de limbă engleză;- Cunoştinţe operare PC (Pachet Office), cunostinte avansate Excel;- Cunoştinţe bune de legislaţia muncii;Descrierea jobului - Planifică, organizează şi supervizează activităţile specifice departamentului de resurse umane;- Intocmeste toate documentele specific departamentului HR: pontaj, stat de plata, adeverinte, contracte de munca, acte aditionale, documente de incetare,etc. ;- Completeaza formularele specifice HR;- Intocmeste statul de plata;- Este responsabil cu intreg procesul de recrutare si selectie de personal;- Realizează şi raportează o serie de situaţii cerute de conducerea societatii;- Reprezinta societatea in fata institutiilor publice;
NICPREM IMPEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 1434 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Analist Stocuri - Sector 3


Candidatul ideal M&Co HR Services recrutează pentru clientul său, unul dintre cei mai mari distribuitori de anvelope din România, un Analist stocuri,care să se alăture echipei. (sector 3)Descrierea rolului: Este responsabil de monitorizarea nivelurilor de stocuri, de analiza datelor și de prognozarea nevoilor viitoare de stoc. Acesta este un rol esențial în asigurarea faptului că firma are produsele potrivite în cantitățile potrivite pentru a satisface cererea clienților.Responsabilitățile principale: Menține în mod corect bazele de date de stocuri, în sistemele specifice, în conformitate cu procedurile și procesele în vigoare; Efectuează diferite analize cu privire la gestiune stocurilor din depozite și le furnizează managerului de stoc și directorului general; Identifică și analizează diferențele de stocuri; Implementează strategii pentru a asigura o gestiune optimă a stocurilor și pentru a minimiza pierderile; Colectează, selectează și validează datele relevante pentru analiză; Inte
MCO HR SERVICES SRL

Contabil Senior/​economist/​expert Contabil


Candidatul ideal Absolvent de studii superioare economice; Cunoasterea programul de contabilitate Saga Soft- conditie obligatorie; Foarte bune cunostinte ale pachetului Microsoft Office (ex: word, excel-obligatoriu ); Cunostinte de legislatie financiar-contabila si fiscalitate, legislatia in vigoare; Abilitati bune de organizare si management al timpului. Gandire analitica si atentie la detalii; Bune abilitati, diplomatie si eleganta in comunicare atat scrisa cat si verbala; Experienta in domeniu, minim 7 ani; cunostinte solide privind inregistrarile manuale ale oricarei operatiuni (ex:achizitie marfa, prestare de servicii, imobilizari, etc); ideal pentru noi este sa cunoasteti contabilitate "pe hartie", nu dorim operatori de date;Descrierea jobului gestionarea si administrarea completa a portofoliului de clienti; receptionarea documentelor si inregistrarea in baza de date a momentului sosirii documentelor; indosarierea sistematica a documentelor; inregistrarea tuturor documentelor (in
EUROCONT AND HR SRL

Contabil Senior


Candidatul ideal Absolvent de studii superioare economice; Cunoasterea programul de contabilitate Saga Soft- conditie obligatorie; Foarte bune cunostinte ale pachetului Microsoft Office (ex: word, excel ); Cunostinte de legislatie financiar-contabila si fiscalitate; Abilitati bune de organizare si management al timpului. Gandire analitica si atentie la detalii; Bune abilitati, diplomatie si eleganta in comunicare atat scrisa cat si verbala; Experienta in domeniu, minim 7 ani; cunostinte solide privind inregistrarile manuale ale oricarei operatiuni (ex:achizitie marfa, prestare de servicii, imobilizari, etc); ideal pentru noi este sa cunoasteti contabilitate "pe hartie", nu dorim operatori de date;Descrierea jobului gestionarea si administrarea completa a portofoliului de clienti; receptionarea documentelor si inregistrarea in baza de date a momentului sosirii documentelor; indosarierea sistematica a documentelor; inregistrarea tuturor documentelor (intrari, achizitii, casa, deconturi,
EUROCONT AND HR SRL

Media netă estimată pe baza celor 285 de salarii introduse în Salario: 5700 RON/Luna

Affiliates Marketing Specialist


Descrierea jobului Hi! We're looking for an Affiliates Marketing Specialist to join our Marketing team for one of our clients, a company from the online gambling industry. The mission here is managing the activity of the affiliates for the company's online platform. If you meet the requirements below, send us your CV and we'd love to meet you :) Experience • Experience in digital marketing • Good understanding of digital tools • English fluent • Considered a plus experience in gambling industry and affiliates. Competences & Skills • Excellent communication skills; • Advanced analytical capabilities utilizing customer data • Ability to manage multiple activities and work independently • Experience in Affiliates area is considered a plus. • Basic understanding of: HTTP, Web Browser data storage and manipulation methods (web cookies, local storage) – considered a plus • An analytical and detail-oriented person • Willing to learn new things and to adapt through a dynamic business model • O
GLOBAL HR SERVICES

Asistent Resurse Umane


Candidatul ideal Experienta de minim 6 luni pe o pozitie similara; Studiile superioare finalizate reprezinta un avantaj; Certificarea de Inspector Resurse Umane reprezinta un avantaj; Persoana organizata, ordonata, proactiva, atenta la detalii si orientatata spre rezolvarea problemelor; Abilitati avansate de comunicare atat verbal cat si scris; Capacitate de prioritizare a taskurilor; Capacitatea de a respecta termenele si de a indeplini sarcinile la timp; Limba engleza la un nivel avansat reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Asigura mentinerea relatiei cu furnizorul de servicii de medicina muncii si cu furnizorul de servicii de Securitate si Sanatate in Munca; Gestioneza programarea examenelor periodice pentru medicina muncii la angajare/solicitare pentru toti angajatii companiei; Trimite catre furnizorul de servicii de medicina muncii informatiile necesare emiterii facturilor lunare; Tine evidenta abonatilor la furnizorul de servicii medicale: abonamente noi, incetari/modificari
TRAVEL BRANDS S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 200 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal Candidatul Ideal- cunostinte solide legislatia muncii;- atestat inspector /specialist resurse umane;- cunostinte solide Excel - abilitati de comunicare si relationare;- experienta intr-o pozitie similara constituie avantaj;- Excelente abilitati de comunicare si organizare, nivel inalt de implicare si responsabilitate, abilitati specifice (lucru cu cifrele), atentie la detalii;- Atitudine proactiva, lucru in echipa.Descrierea jobului Descrierea jobului- intretinerea bazei de date a salariatilor(introducerea noilor angajati, procesarea plecarilor de angajati, modificari salarii, functii, etc)- operarea bonusurilor, orelor suplimentare, sporurilor, deduerilor, popririlor, garantiilor, etc.- introducerea concediilor medicale si a celor de odihna- calculul salariilor si generarea statului de plata- intocmirea declaratiei unice 112 si transmiterea acesteia- generarea rapoartelor si fisierelor- dosare pentru recuperarea fondurilor de la FNUASS- intocmirea siatuatiilor si rapo
DIRECT SPORT BET SRL

Media netă estimată pe baza celor 1438 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 258 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.