Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1255 Locuri de Munca in Iasi - Joburi in Iasi

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1255 Locuri de Munca in Iasi - Joburi in Iasi

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Tehnician Service Imprimante Si Copiatoare


Candidatul ideal Candidatul ideal- Absolvent de studii medii sau superioare cu profil tehnic.- Experiența profesională de minim 1 an in domeniu pe un post similar (instalare, depanare, diagnosticare si configurare: Copiatoare, Imprimante, Multifuncționale, Calculatoare).- Cunoștințe de instalare, configurare si depanare copiatoare, imprimante si calculatoare.- Cunoștințe de operare PC (Windows, MS Office).- Cunoștințe de instalare si configurare echipamente IT.- Spirit de echipa, serios, rezistent la stres, cu abilități bune de comunicare si capacitate de organizare eficientă a timpului de lucru.- Limba engleza – nivel mediu.- Posesor permis de conducere categoria B - (Criteriu de selecție obligatoriu).Descrierea jobului Responsabilițăti :- Asigură diagnosticarea, repararea si întreținerea echipamentelor de printare (copiatoare, imprimante multifuncționale) la sediul companiei și al clienților.- Efectuează instalarea si configurarea echipamentelor comercializate de companie.- Gestionea
SERVICE GRUP SRL

Sofer Aprovizionare Categ.​ B


Candidatul ideal Noir Coffee Roasters își mărește echipa!Pentru ca produsele noastre să ajungă cu bine la destinație, persoana pe care o căutăm trebuie să dețină un permis cat. B și să aibă experiență în domeniul șoferiei de minim 1 an.Principala responsabilitate va fi aprovizionarea cu materii prime și materiale specifice activității firmei. Activitatea se va desfășura în Iași, în cadrul unui program full-time, pe o perioadă nedeterminată.CERINTE:- Permis categ.B;- Aptitudini de planificare şi organizare a activității de bază;- Deţine spirit de iniţiativă şi prezintă interes pentru formare/ dezvoltare profesională şi personală continuă;- Încredere în sine, operativitate, atenţie la detalii şi simţ ridicat de responsabilitate, spirit de observaţie, răbdare, capacitate de analiză, sinteză a informaţiilor şi adoptare a deciziei, capacitate de adaptare la specificul unei situaţii;- Orientare către rezultate, muncă în echipă, punctualitate.Descrierea jobului - Manipuleaza marfa in depozit;
SPECIALTY COFFEE ASSOCIATION SRL

Brand Specialist/​account Manager Italian


Candidatul ideal BASIC QUALIFICATIONS- Advanced level of English and minimum B2 level for Italian Language, C1 preferred- Bachelors degree required- Work experience is preferred (3+ years). Relevant experience in Vendor management, Sales, post sales, Account Management, and Business Development in managing B2B Business.- Proven analytical skills and demonstrated ability to manage the business “by the numbers”.- Excellent written and oral communication and presentation skills. Ability to express thoughts logically and succinctly.- Ability to work in teams and ultimately focus on delivering results with high standards- Attention to detail and capability to work on multiple projects in parallelPREFERRED QUALIFICATIONS- Exposure to retail buying, retail planning & allocation, product/project management, marketing or e-commerce will be a plus- SQL and VBA knowledge- Lean Six SigmaAmazon is an equal opportunities employer. We believe passionately that employing a diverse workforce is central
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L

Agent De Vanzari


Candidatul ideal Asigură și dezvoltă o relație optimă cu clienții prin calitatea serviciilor oferite urmărind atingerea obiectivelor comerciale.Te potrivești în echipă dacă ai:- experiență minimă în vânzări (reprezintă un avantaj dacă este în același domeniu de activitate ca al companiei);- disponibilitate la deplasare în interes de serviciu (50% din timpul de lucru);- bune abilități de prezentare și negociere;- spirit antreprenorial/motivare puternică;- un nivel ridicat al angajamentului şi orientare către lucrul în echipă;- permis de conducere cat. B, fără evenimente rutiere;- cunoștințe medii de utilizare PC (mail, pachet MS Office);-disponibilitate deplasare 10 zile/ luna in zona arondata.Descrierea jobului Ce vei face:- păstrezi și dezvolți relatiile comerciale cu clienții din portofoliu;- prospectezi piața în zona alocată (10-15 județe) și atragi noi clienți;- promovezi în piață produsele și imaginea companiei;- închei vânzarea și asiguri că încasarea sumelor se realizează în ter
BOHEMIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 2798 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Economist /​ Contabil


Candidatul ideal CATENA ELECTRIC ÎȘI EXTINDE ECHIPA!Studii superioare în domeniul economic;Experiență de min. 3 an în departamentul financiar-contabil;Cunoștințe din legislația aplicabilă în domeniul financiar-contabil;Capacitate de analiză și previzionare;Atitudine proactivă;Persoană ordonată și disciplinată;Corectitudine;Rapiditate în executarea activităților;Atenție sporită la detalii;Spirit de echipă;Cunoștințe de operare pe calculator;Cunoștințe medii de limba engleză.Descrierea jobului Contribuie la organizarea și ținerea contabilitatea societății conform legislației în vigoare;Verifică și înregistrează documentele contabile în programul de evidenta contabila;Verifică conturie de clienți și furnizori;Înregistrează documentele justificative (facturi, chitante, extrase cont, etc);Întocmește și verifică registrul de casă;În funcție de necesitate, efectuează plăți către furnizori;Contribuie la efectuarea de operațiuni specifice închiderilor contabile lunare;Verifică deconturile salar
CATENA SRL

Media netă estimată pe baza celor 2479 de salarii introduse în Salario: 4095 RON/Luna

Economist


Candidatul ideal Te asteptam sa faci parte din echipa noastra daca in profilul tau se regasesc aptitudinile ce constituie baza unei colaborari de lunga durata: Ai "drag de munca" si iti iei bucurie din lucrul “bine-facut”; Esti student in an terminal sau absolvent de studii superioare de specialitate; Ai experienta de lucru in domeniul economic de minim 1 an; Detii cunostinte medii de lucru in Microsoft Office - Excel; Ai atentie la detalii si atentie distributiva; Atitudinea ta este una proactiva;Descrierea jobului Dintre atributiile specifice le mentionam pe cele mai relevante: Operarea si inregistrarea documentelor financiar – contabile in vederea intocmirii situatiilor finale; Evidenta casa si banca; Evidenta clienti / furnizori, mentinerea legaturii permanente cu clientul/furnizorul; Verificarea soldurilor din contabilitate; Participarea la activitatile specifice inchiderii de luna/an; Listarea si arhivarea documentelor inregistrate lunar.
CONEX DISTRIBUTION SA

Media netă estimată pe baza celor 6516 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Colaboratori Agenti Imobiliari Cu/​fara Experienta


Candidatul ideal - Persoană adaptabilă, perseverentă, organizată;- Persoană responsabilă, eficientă, cu spirit competitiv;- Persoană activă, pozitivă, dinamică, orientată spre rezultat;- Bune abilităţi de negociere;- Deschidere către lucrul în echipă;- Bune abilităţi de relaţionare cu diverse categorii de persoane;- Foarte bune abilităţi de comunicare în limba română;- Minim studii medii- Cunoştinţe operare PC: Microsoft Office, Internet Explorer;- Permisul de conducere(cat B) constituie un avantaj;- Disponibilitatea de a lucra atât la birou, cât şi pe teren;- Experienţa în domeniul vânzărilor ( broker vanzari/ broker imobiliar ) - cursurile de specialitate reprezinta un avantaj;Descrierea jobului Agentia DHD Imobiliare cauta colaboratori in domeniu imobiliar, persoane cu sau fara exeprienta.Beneficiezi de o arie de acoperire a ofertelor imobiliare in exclusivitate;Ai tot suportul logistic necesar efectuarii de tranzactii imobiliare si de a activa la cel mai inalt nivel in acest domeni
DHD IMOBILIARE INVEST S.​R.​L.​

Lucrator Universal - Carrefour Express Costache Negri


Candidatul ideal Principalele tale responsabilități:Asigurarea prezenței și vânzarea produselor la raft, atât din punct de vedere calitativ cât și cantitativ;Respectarea regulilor de poziționare a mărfii în scopul prezenței la raft a întregii game de produse;Asigurarea fiecărui produs o etichetă de preț corectă;Ceea ce oferim:Tichete de masăPrime de Paști și Crăciun;Asigurare medicală privatăSporuri pentru weekendurile lucrateAjutoare si prime pentru evenimente deosebite (naștere copil, căsătorie, deces)Mediu de lucru plăcut, bazat pe încredere și autonomie;Oportunități de dezvoltare atât profesionale, cât și personale;Cursuri de formare adaptate nevoilor tale.Descrierea jobului Principalele tale responsabilități:Asigurarea prezenței și vânzarea produselor la raft, atât din punct de vedere calitativ cât și cantitativ;Respectarea regulilor de poziționare a mărfii în scopul prezenței la raft a întregii game de produse;Asigurarea fiecărui produs o etichetă de preț corectă;Ceea ce oferim:T
ARTIMA SA

Trainee Facility Management Iasi (f/​m)


Candidatul ideal Iei parte la o experiență de învățare rotațională cu o durată de 12 luni Înțelegi procesele specifice departamentului, preiei proiecte și oferi suport managerilor Oferi suport pentru buna funcționalitate a magazinelor și instalațiilor în condiții de siguranță și eficiență a costurilor Partipici la controlul regulat si preventiv a clădirilor, platformelor exterioare și instalațiilor tehnice în magazinele Kaufland Organizezi și optimizezi activități din departamentul de Facility ManagementÎn cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.Descrierea jobului Beneficiile tale Contract de muncă cu un salariu atractiv în valoare de 8400 lei brut și bonuri de masă Zile în plus la concediul tău de odihnă, în funcție de vechimea în cadrul companiei Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Formare profes
KAUFLAND ROMANIA SCS

Lucrator Universal - Carrefour Express Iasi Ciric


Candidatul ideal - Asigurarea prezenței și vânzarea produselor la raft, atât din punct de vedere calitativ cât și cantitativ; - Respectarea regulilor de poziționare a mărfii în scopul prezenței la raft a întregii game de produse; - Asigurarea fiecărui produs o etichetă de preț corectă; Descrierea jobului - Asigurarea prezenței și vânzarea produselor la raft, atât din punct de vedere calitativ cât și cantitativ; - Respectarea regulilor de poziționare a mărfii în scopul prezenței la raft a întregii game de produse; - Asigurarea fiecărui produs o etichetă de preț corectă;
ARTIMA SA

Agent Vanzari Iasi


Candidatul ideal Echipa BETTY ICE Iasi din cadrul Unilever se mareste !Punctul de lucru este la Iasi.CANDIDATUL IDEAL: Experienta condus duba 3,5t, cat B Experienta in vanzari [de tip van-sales] constituie avantaj Domiciliul in Iasi sau impejurimiDescrierea jobului CE PRESUPUNE POSTUL: Primeste un portofoliu de clienti deja existent din județul Iasi Are deja stablit pe zile [luni/vineri] ce clienti viziteaza La final de program masina de 3,5t se re-incarca de la depozit cu marfa si se conecteaza peste noapte la curent Primeste permanent sustinere din partea Supervizorului cu care face echipa Face periodic cursuri defensive auto
BETTY ICE DISTRIBUTIE S.​R.​L.​

Brand Retail Advisor Iqos - Miroslava


Candidatul ideal Brand Retail Advisor IQOS - MiroslavaDescrierea jobului Brand Retail Advisor IQOS - MiroslavaIn rolul de Consultant IQOS vei fi responsabil(a) de: Promovarea produselor din portofoliul IQOS Consilierea clientilor Indeplinirea sarcinilor de lucru zilnice Mentinerea unui mediu de lucru curat si organizat in locatie Dezvoltarea unei relatii profesionale cu restul colectivului
SC INTERBRANDS ORBICO SRL.​

Director Magazin Iasi Felicia


Candidatul ideal Candidatul ideal Studii finalizate Vechime de minim 12 luni într-un post similar, cu responsabilități de conducere/coordonare echipă Disponibilitate pentru deplasări și pentru a lucra într-un mediu de lucru dinamic, în continuă schimbare Cunoştinţe de limbi străine (limba germană, limba engleză), constituie un avantaj Realizarea obiectivelor asumate și aflate în aria de responsabilitate Capacitatea de a lucra în condiții de sarcini multiple ce necesită prioritizareDescrierea jobului Postul este disponibil pe o perioadă nedeterminată / determinată de X luni, cu începere imediată / din xx.xx.20xx. Sunteți în căutare de noi provocări, de responsabilități personale și șansa de a face diferența? Atunci contribuiți alături de noi. Ajutați la modelarea activităților de zi cu zi a magazinelor noastre dm și susțineți o întreagă echipă să se dezvolte dincolo de ea însăși. Responsabilități Coordonarea filialei din punct de vedere economic și administrativ Responsabilitate privind
DM DROGERIE MARKT SRL

Tehnician Parcare


Candidatul ideal Tehnician BMS parcare• Înlocuieste tichetele de acces în parcare i alimenteaza cu tichete aparatele de taxare;• Goleste casetele de tichete de la terminalele de ieire;• Verifica starea monetarului din automatele de taxare;• Verifica periodic configurarile standard ale software-ului i în caz de necesitate reiniializeazasoftware-ul dispozitivelor;• Verifica calitatea i buna funcionare a conexiunilor reelei de comunicaii;• Verifica zilnic sistemul de acces i administrare al parcarii (bariere, automate de plata, senzori,etc) i se asigura de perfecta funcionare a acestora;• Introduce/scoate din sistem carduri de acces pentru posesorii acestora.• Studii superioare în domeniul tehnic;• Experiena 1-3 ani în domeniu;• Cunotine privind legislaia în vigoare în domeniul tehnic;• Cunoaterea pachetului Microsoft Office;• Abilitai de a lucra strategic, de prioritizare i de a lucra la proiecte multiple simultan.• Salariu fix + bonusuri i prime;• Tichete de masa (30
ATTRIUS DEVELOPMENTS SRL

Agent Vanzari Iasi - Program Flexibil


Candidatul ideal Poți sa o faci?Unii dintre cei mai realizati vanzatori din lume au spus inainte de a ocupa o pozitie '' eu nu sunt un agent de vânzări născut'' sau ''nu am mai vândut nimic niciodată'', crezand ca nu o sa poata reusi. Faptul ca ai "darul de a vorbi'' nu te face neaparat un vanzator bun. O persoana buna de vanzari vrea sa ajute, crede in produsul pe care il vinde si este entuziasmat sa-l prezinte. O sa afli ca oamenii sunt mult mai influentati de increderea pe care o ai in produsul tau, decat de tehnicile de vanzari pe care le folosesti.Candidatul ideal:🌠 Dacă ești o fire pozitivă, sociabilă, ambitioasa si dornică sa crești in cadrul unei companii de succes si ești in cautarea unui loc de munca stabil, îți plac provocările, vacantele si munca in echipa, atunci ești candidatul perfect pentru noi. [✌️]🌠Nu este necesară experiența, stai liniștit totul se învață atat timp cat este ambiție si motivație. Trebuie doar sa deții permis d
MAP EXPERT SYSTEM S.​R.​L.​

Software Development Engineer,​ Cors - Rapid Solutions


Candidatul ideal BASIC QUALIFICATIONS- Experience (non-internship) in professional software development- Experience designing or architecting (design patterns, reliability and scaling) of new and existing systems- Experience programming with at least one software programming languagePREFERRED QUALIFICATIONS - Bachelor's degree in computer science or equivalent- Experience with full software development life cycle, including coding standards, code reviews, source control management, build processes, testing, and operationsAmazon is an equal opportunities employer. We believe passionately that employing a diverse workforce is central to our success. We make recruiting decisions based on your experience and skills. We value your passion to discover, invent, simplify and build. Protecting your privacy and the security of your data is a longstanding top priority for Amazon. Please consult our Privacy Notice (https://www.amazon.jobs/en/privacy_page) to know more about how we collect, use
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L

Manager Urmarire Lucrari Electricitate (226273)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare tehnice Experienţă practică necesară: Minim 3 ani în domeniul distribuţiei de energie electrică Cunoştinţe obligatorii cerute de legislaţie: Proceduri, instructiuni și legislație specifice domeniului de activitate: legislația în domeniul energiei, Legea 123/2013 cu completările și modificările ulerioare, regulamentele ANRE privind procesul de racordare, Legea 50/2001, Legea 10/1995 și alte reglementări conexe sarcinilor de serviciu Cunoştinţe IT: Operare PC – MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook) Cunoștințe SAP (MM, PS, PM) Descrierea jobului Realizezi activități de întocmire referate de necesitate, înregistrare, verificare și recepționare documentații pentru lucrări din surse proprii și surse atrase, verifici și recepționezi facturi pentru serviciile de proiectare, gestionezi și centralizezi informații financiare din cadrul departamentului – electricitate Acorzi suport managerului de proiect și verifici documentațiile tehni
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Supraveghetor Loc De Joaca Pentru Copii


Candidatul ideal Îți plac copiii și îți place să lucrezi într-un mediu plin de energie și veselie, atunci acesta este locul potrivit pentru tine!Cerințe:Persoană punctuală și muncitoare;Atentă la detalii și capabilă de a rămâne calmă și concentrată în situații de stres;Flexibilitate în program și disponibilitate de a lucra în special în Weekend-uri și de sărbători;Persoană dezinhibată, extrovertită și cu spirit de inițiativă;Disponibilitate de a se îmbrăca în mascotă;Descrierea jobului Responsabilități:Supravegherea atentă a copiilor în timp ce se joacă în locul de joacă;Interacțiunea pozitivă cu copiii;Organizarea și coordonarea activităților recreative și jocurilor;Asigurarea curățeniei și igienei în locul de joacă și sala de petreceri;Comunicarea eficientă cu părinții și oferirea de informații despre activitățile desfășurate în locație.Beneficii:Contract pe perioadă nedeterminată, full-time, tichete de masă, spor de weekend, prime de vacanță, reduceri la produsele și serviciile comp
CONTROL PLAY S.​R.​L.​

Freight Forwarder


Candidatul ideal Personana implicata, serioasa care doreste sa aiba rezultate.Portofoliu de clienti si transportatoriCunoaste minim o limba de circulatie internationala(engleza)Cunostinte de operare PC si pachet Microsoft OfficeExperienta relevanta pe o pozitie similara de minim 1 anAtentie sporita la detaliiAbilitati excelente de comunicare si relationareCapacitatea de rezolvare a situatilor dificile in mod eficient si diplomatDescrierea jobului Principalele responsabilitati sunt:-contactarea si atragerea de noi clienti-elaborarea ofertelor comerciale si negocierea tarifelor-obtinerea si derularea comenzilor de transport de la clienti.Oferim servicii de:-transport intern si international-camioane complete si grupaje-transport marfuri generale si marfa cu temperatura controlataBeneficii:-salariu-bonus in functie de realizari-tichete de masa
TUBI SPEDITION S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 5 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Consilier Vanzari Auto /​ Specialist Achizitii


Candidatul ideal Acest rol este o oportunitate extraordinară pentru un consilier de vânzări cu experiență, cu un nivel ridicat de energie și plin de dorința de a face performanță. Ca și Consilier Vânzări/ Specialist achizitii auto, veți fi responsabil de dezvoltarea portofoliului de clienți actuali și potențiali ai companiei.Obligatoriu permis cat B, minim 2 ani. Descrierea jobului Consilierea clienților în vederea achiziției autoturismului dorit si găsirea celor mai bune soluții pentru satisfacția cliențilorPrezentarea statică si dinamică a autovehiculului, cu efectuarea test drive-ului propriu-zisPromovarea serviciilor oferite: finanțare, buy-back, post-vânzareÎncheierea vânzării și redactarea documentelor legate de vânzareLivrarea autoturismului către clientUrmărirea rezultatelor gradului de satisfacție clienți, identificarea de soluții/acțiuni și implementarea lor în scopul îmbunătățirii satisfacției cliențilorDesfășurarea activității de cercetare în domeniul auto si urmărirea tend
SUPER SMART CHOICE SRL

Intrebari frecvente

Care este salariul mediu in Iasi?

Salariul mediu net in Iasi este de 3 900 lei. Venitul mediu brut fiind de 6 800 lei, potrivit datelor INS pe anul 2022.

Cate locuri de munca sunt disponibile in Iasi?

In prezent avem disponibille 1 255 locuri de munca in Iasi.

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.