Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1740 Locuri de Munca in Iasi - Joburi in Iasi

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1740 Locuri de Munca in Iasi - Joburi in Iasi

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Inginer Validari - Sisteme Computerizate


Candidatul ideal Viziunea și misiunea Antibiotice S.A.Ne punem întotdeaunaforța și cunoașterea în slujba celor care au nevoie de sprijinul nostru. Facem medicamentele valoroase mai accesibile, ca mijloc de îngrijire a sănătății pentru pacienți, medici și farmaciști.Pretuim eficiența și spiritul de cooperare, care ne permit să fim orientați către nevoile mereu în schimbare ale clienților și consumatorilor noștri.Daca esti o persoană orientată spre rezultate și dornică să activezi într-o companie farmaceutică de top, această oportunitate poate fi ceea ce cauți.Redăm mai jos cerințele postului: Absolvent studii superioare in automatizari/mecatronica/electrotehnica; Experienţă anterioara constituie avantaj; Engleza nivel mediu; Abilităţi de comunicare şi de lucru în echipă, de organizare şi gestionare a timpului de lucru, spirit de iniţiativă; Capacitate de asimilare a cunoştinţelor specifice postului, seriozitate, flexibilitate, adaptabilitate; Pachet MS-Office;Descrierea jobului Detaliem
ANTIBIOTICE SA

Contabil


Candidatul ideal - Studii de specialitate/ Stiinte economice;- Experienta minim 3 ani pe un post similar;- Sa detina cunostinte de operare PC - MS Office (Excel – Mediu/Avansat);- Cunoasterea programelor WinMentor si Revisal este obligatorie;- Sa detina cunostinte din legislatia aplicabila in domeniul financiar-contabil/ resure umane - Revisal;- Capacitate de analiză, profesionalism, calităţi previzionale;- Capacitatea de a respecta termenele de lucru;- Orientare spre indeplinirea obiectivelor;- Atentie la detalii, ambitie si dorinta de a progresa.Descrierea jobului Verificarea si inregistrarea documentelor contabile in programul WinMentor de evidenta contabila;Completare/inregistrare dosare personal;Intocmire facturi si documente contabile aferente livrarilor interne/externe;Inregistrarea documentelor contabile (facturi achizitii materiale consumabile, piese de schimb si obiecte de inventar etc);Respectarea politicilor contabile și procedurilor interne ale companiei;Ofera suport la in
SCREEN-O TRANSFER SRL

Media netă estimată pe baza celor 5211 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Electrician Constructii Montaj (electricitate) (222362)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Școală profesională, liceu de specialitate/ electrician pentru mentenanţă şi construcţii montaj reţele electrice Experienţă practică necesară: Minim 2 – 3 ani în executarea lucrărilor de mentenanţă şi construcţii montaj a instalaţiilor electrice de medie şi joasă tensiune: PA-PT, LEA, LES Cunoştinţe obligatorii cerute de legislaţie: Legislaţie, prescripţii şi standarde de specialitate în domeniul de activitate; Instrucţiuni specifice de securitate şi sănătate în muncă, pentru situaţii de urgenţă, autorizări în domeniu ANRE (recomandabil) Altele: Permis de conducere categoria BDescrierea jobului Execuți activitatea de mentenanţă accidentală şi neprogramată şi activități de construcții-montaj în vederea reparării, înlocuirii, extinderii sistemului de distribuție electricitate Asiguri realizarea lucrărilor încredinţate în volumul stabilit, de calitatea corespunzătoare şi la termenul planificat Cunoști şi utilizezi abilităţile specifice calificării obţin
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Brand Retail Advisor Iqos - Iasi


Candidatul ideal Brand Retail Advisor IQOS - IasiDescrierea jobului Brand Retail Advisor IQOS - IasiIn rolul de Consultant IQOS vei fi responsabil(a) de: Promovarea produselor din portofoliul IQOS Consilierea clientilor Indeplinirea sarcinilor de lucru zilnice Mentinerea unui mediu de lucru curat si organizat in locatie Dezvoltarea unei relatii profesionale cu restul colectivului
SC INTERBRANDS ORBICO SRL.​

Consilier Juridic Senior - Iasi


Candidatul ideal Cerinte:Absolvirea studiilor superioare în domeniul juridic;Experiență juridică de minim 5 ani în domeniul juridic;Competențe în dreptul afacerilor cu specializare în dreptul muncii și drept international;Cunoștințe de limbă Franceză și/sau Engleză la nivel avansat;Abilități foarte bune de sinteză, analiză și interpretare a textelor juridice;Abilități de comunicare și organizare (team player)Capacitatea de a prioritiza diferite subiecte, de a reacționa rapid și de a lua decizii corecte în situații dificile;Capacitatea de a respecta termene limită.Descrierea jobului Responsabilități:Menținerea relațiilor cu cabinetele juridice externe și cu instituțiile statului;Centralizarea si structurarea informatiilor pentru emiterea de opinii juridiceReprezentarea companiei în apărarea drepturilor și intereselor sale legitime în relația cu autoritățile și instituțiile publice, precum și cu persoanele juridice și fizice;Colaborarea strânsă cu partenerii juridici externi (prospectare
DARE TALENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Asistent Manager Sizeer - Iulius Mall Iasi


Candidatul ideal Dacă ești: responsabil și comunicativ, ai cel puțin 1 an experiență pe poziția de asistent manager, ai condus efectiv echipe de vânzări, lucrezi independent și organizat iar nivelul de limbă engleză este unul bun, îți place să lucrezi cu oamenii, apreciezi stabilitatea și dorești să lucrezi cu branduri cunoscute.Nu ezita să aplici!Descrierea jobului Noi oferim: Pachet salarial format din: salariu fix (peste media pieței) + comision lunar la atingerea targetelor lunare ale magazinului, Bonuri de masă, Training specializat, Dezvoltare și posibilitatea promovării în interiorul companiei, Lucrul într-o echipă profesionistă, Reduceri la produsele companiei.Responsabilitățile tale: suport complet oferit directorului de magazin în toate activitățile de la locul de munca, organizarea tuturor sarcinilor din magazin precum și realizarea planului de vânzări zilnic, supervizarea și dezvoltarea personalului din subordine prin training-uri susținute și programe de evaluare, oferirea
MIG MARKETING INVESTMENT GROUP RO SRL

Economist /​ Contabil


Candidatul ideal Daca ai studii economice superioare, experienta de minim 2 ani in domeniul financiar-contabil si esti o fire dinamica, bine organizata si cu dorinta de a invata, te asteptam in echipa noastra!Descrierea jobului Gestionarea unui portofoliu de firme si mentinerea legaturii cu clientii;Inregistrarea documentelor financiar-contabile in programul de contabilitate in conformitate cu principiile contabile;Intocmire declaratii fiscale;Intocmire bilant contabil.Beneficii:Mediu de lucru profesionist;Contract perioada nedeterminata;Formare profesionala continua;Tichete de masa.
RAVAREX SERVCONT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2270 de salarii introduse în Salario: 4100 RON/Luna

Operator Comercial Cu Atributii De Casier


Candidatul ideal - studii medii- cunoştinţe de contabilitate primara si cunoasterea legislatiei in vigoare;- foarte bune cunostinte utilizarea program de calcul tabelar EXCEL;- cunostinte utilizare soft contabil ERP constituie un avantaj;- abilitati organizatorice si de comunicare;- capacitate de analiza si sinteza;Descrierea jobului - Inregistrarea in contabilitate primara a operatiunilor legate de activitatea unui depozit de piese auto si distrutia acestora la clienti, casa in lei/devize, mijloace fixe, stocuri, obiecte de inventar, etc;- asigura întocmirea documentelor justificative privind operatiile contabile- verificare ordine de plata, bilete la ordin, etc primite de la clienti;- incasare numerar, predarea la banca, gestionarea chitantelor primite de la agentii distribuitori- evidenta deconturilor angajatilor punctului de lucru- Mentine un sistem de control intern adecvat cu privire la activitatea financiar-contabila a punctului de lucru;- Sprijină auditorii interni în procesul
AD AUTO TOTAL SRL

Inginer Constructii Civile (sef Santier)


Candidatul ideal -Absolvent de studii superioare tehnice-Persoana organizată,comunicativă, cu spirit de echipă-Deține permis de conducere cat.B- se oferă mașină de serviciu-Atenție la detalii-Capacitatea de citire a unei planșe-Capacitatea de a lucra cu termene limităDescrierea jobului -Realizează planificarea, coordonarea și conducerea directă a echipelor-Coordonarea și monitorizarea lucrărilor pe șantier-Identifică neconcordanțele între proiect și situația din teren-Verifică lucrările executate-Menține relația cu beneficiarul, cu autoritățile etc.
TRANS OVAG CONSTRUCT S.​R.​L.​

Specialist Administrare Personal Iasi - Determinat 2 Ani


Descrierea jobului In Regina Maria suntem mai puternici impreuna, iar medicina extraordinara este construita prin tot ceea ce face, zilnic, fiecare dintre noi. Alaturi de noua echipa de administrare personal din Iași vei oferi sprijinul necesar fiecarui coleg, din punct de vedere administrativ si vei contribui la mentinerea relatiei cu furnizorii de medicina muncii, protectia muncii si calcul salarial. Uite de ce ar fi fain sa iti continui cariera la noi:· Ai parte de un program de inductie bine structurat care sa te ajute sa te integrezi rapid in echipa;· Ai acces la cursuri de dezvoltare personala si profesionala;· Acumulezi experienta si te dezvolti;· Beneficiezi de un abonament medical care sa te mentina sanatos si in forma;· Ai parte de zile de concediu suplimentare de ziua ta si atunci cand acumulezi ani de experienta in companie. Cum arata o zi din viata ta in echipa de administare personal?· Pregatesti/redactezi documentele necesare angajarii si te asiguri de existenta fisei de
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Consilieri Imobiliari


Candidatul ideal - Abilitati de comunicare si negociere- Abilitatea de a sustine si initia relatii sociale- Persoana organizata, responsabila- Experienta in domeniul vanzarilor (nu este obligatoriu)- Experienta in domeniul imobiliar (nu este obligatoriu)- Deschis la invatare si cu initiativa- Permis cat. B obligatoriu- Tinuta si aspect profesional ingrijitDescrierea jobului - Intermedierea tranzactiilor de vanzare / cumparare / inchiriere a imobilelor din portofoliul agentiei- Studiu de piata pentru a aduce noi proprietati de vanzare / inchiriere pentru clienti- Organizarea de vizite cu potentialii clienti in vederea evaluarii si achizitionarii imobilelor- Asigurarea asistentei potentialilor cumparatori in vederea selectarii ofertelor de cumparare- Centralizarea permanenta a ofertelor in baza de date- Mentinerea contactului permanent cu clientii din portofoliuPentru acest job se ofera:- Laptop, Masina- Instruire in vanzari, relatii cu clientii si comunicare- Mijloace moderne de lucru,
IMOBPOINT S.​R.​L.​

Workforce Management Scheduler (on-site/​hybrid)


Candidatul ideal Excellent knowledge of English (B2 upwards); Excellent knowledge of Microsoft Office (preferably Excel); Bachelor’s degree; Good organizational skills; Good communication skills; Attention to detail; Teamwork.Descrierea jobului This role focuses on analyzing, rating and making recommendations to improve the workforce to reduce overheads and increase customer satisfaction and experience.The Workforce Optimization Scheduler is responsible for: Optimizing employee schedules to minimize work hours by meeting workload requirements and all applicable guidelines, resource availability and regulations; Managing optimized schedules (creating, posting, updating schedules); Reporting data management activities around employee scheduling and forecasts; Overviewing all non-production activities to ensure proper staffing levels are achieved; Resolving errors such as missed punches, meal break adjustments and correct project code; Adjusting total hours worked and any time off (leave)
SC CONDUENT BUSINESS SERVICES ROMANIA SRL

Profesor Invatamant Primar Si Prescolar


Candidatul ideal Paradis International College își mărește echipa! Suntem în căutare de educator- invatator.Un salariu motivant, șansa de a lucra în singura școală Cambridge din regiunea Moldovei, colegi care știu cu adevărat ce înseamnă să facă echipă sunt doar câteva dintre atuurile școlii!Dacă ai:• studii absolvite în domeniu (Liceu Pedagogic/ Facultatea de Psihologie si Stiinte ale Educatiei - specializarea PIPP);• un bun nivel al limbii engleze;• deschidere în a lucra cu copiii și responsabilitate,atunci ești candidatul ideal.Descrierea jobului Responsabilități specifice postului de educator-invatator;Toate beneficiile care pot veni facand parte dintr-o echipa de succes„Paradis International College își asumă extrem de serios datoria de îngrijire a tuturor elevilor săi și suntem extrem de atenți cu privire la referințe, verificarea istoricului profesional și a cazierului pentru a ne asigura că toți elevii noștrii sunt în siguranță ”.Posibilitate de colaborare imediata!
ASOCIATIA PARADISUL COPIILOR

Inginer Calificari


Candidatul ideal Viziunea și misiunea Antibiotice S.A.Ne punem întotdeauna forța și cunoașterea în slujba celor care au nevoie de sprijinul nostru. Facem medicamentele valoroase mai accesibile, ca mijloc de îngrijire a sănătății pentru pacienți, medici și farmaciști.Pretuim eficiența și spiritul de cooperare, care ne permit să fim orientați către nevoile mereu în schimbare ale clienților și consumatorilor noștri.Daca esti o persoană orientată spre rezultate și dornică să activezi într-o companie farmaceutică de top, această oportunitate poate fi ceea ce cauțiRedăm mai jos cerințele postului: Absolvent studii superioare tehnice; Abilităţi de comunicare şi de lucru în echipă, de organizare şi gestionare a timpului de lucru, spirit de iniţiativă; Capacitate de asimilare a cunoştinţelor specifice postului, seriozitate, flexibilitate, adaptabilitate; Realizarea activităţii de elaborare a documentelor de calificare pentru sistemele HVAC din cadrul societăţii; Realizarea activităţii de monito
ANTIBIOTICE SA

Relationship Manager Mcse @ Ing Office Pacurari


Candidatul ideal Rol deschis la ING Office Pacurari-IasiDacă știi despre tine că: Ai studii superioare în domeniul economic și cunoștiințe de analiză financiară; Îți este familiar domeniul bancar și ai experiență anterioară de minim 2 ani într-o poziție similară; Îmbini lucrul în echipă cu atingerea obiectivelor individuale; Ești orientat către clienți și entuziasmat de orice proces de vânzare sau negociere; Ai un nivel bun de cunoaștere a limbii engleze. Descrierea jobului Misiunea ta: Să fii un ambasador al produselor și serviciilor ING Bank, destinate segmentului MCSE.Ce vei face în acest rol? Vei promova produsele și serviciile ING Bank, dedicate segmentului MCSE; Vei îndeplini obiectivele de afaceri agreate și vei reprezenta brandul ING pe piața locală; Vei iniția și vei dezvolta relația cu companiile din segmentul MCSE; Vei oferi consultanță, suport vânzare și post-vânzare clienților; Vei urmări schimbările din piață și te vei documenta continuu despre piața bancară.Vino în echip
ING BANK N.​V.​ AMSTERDAM SUCURSALA BUCURESTI

Specialist Mentenanta - Automatist


Candidatul ideal Viziunea și misiunea Antibiotice S.A.Ne punem întotdeaunaforța și cunoașterea în slujba celor care au nevoie de sprijinul nostru. Facem medicamentele valoroase mai accesibile, ca mijloc de îngrijire a sănătății pentru pacienți, medici și farmaciști.Pretuim eficiența și spiritul de cooperare, care ne permit să fim orientați către nevoile mereu în schimbare ale clienților și consumatorilor noștri.Daca esti o persoană orientată spre rezultate și dornică să activezi într-o companie farmaceutică de top, această oportunitate poate fi ceea ce cauți. Redăm mai jos cerințele postului: Absolvent studii superioare in automatizari/mecatronica/electrotehnica; Experienţă anterioara constituie avantaj; Engleza nivel mediu; Abilităţi de comunicare şi de lucru în echipă, de organizare şi gestionare a timpului de lucru, spirit de iniţiativă; Capacitate de asimilare a cunoştinţelor specifice postului, seriozitate, flexibilitate, adaptabilitate; Pachet MS-Office; Cunostiinte de programare
ANTIBIOTICE SA

Operatori Con Conoscenza Lingua Italiana (call Center Iasi)


Candidatul ideal 4WARD EXPERIENCE srl ricerca 20 Consulenti per attività in sede a Iasi (Cladirea Noc Soseaua Nationala) che abbiano i seguenti requisiti:Buona conoscenza della lingua italiana scritta e parlata;Esperienza nelle attività di customer care;Dimestichezza nell'utilizzo del PC;Propensione al lavoro di squadra.Descrierea jobului Si offre:Lavoro in sede a Iasi, no remote;Un ambiente di lavoro sereno e non stressante;Formazione retribuita;Contratto a tempo indeterminato;Stipendio di sicuro interesse;Buoni pasto da 30 Ron e assicurazione medica privata;Bonus legati agli obiettivi raggiunti;Disponibilità, se gradite, per ore di straordinario.
4WARD EXPERIENCE S.​R.​L.​

Tehnician Sertizare Atelier Furtunuri,​ Punct Lucru Iasi


Candidatul ideal - Cunostinte dе contabilitate primara intocmire facturi- Cunostinte dе legislatie gestiune stocuri- Cunostinte dе operare PC (MS Office)- Persoana cu cunostinte tehniceDescrierea jobului 1. ASIGURA GESTIUNEA FIZICA A STOCULUI DE MARFA -2. INTRODUCE MARFA IN STOC IN BAZA DOCUMENTELOR DE INTRARE3. ASIGURA MISCAREA STOCURILOR4. EXECUTA FURTUNURI HIDRAULICE CONFORM CERERII CLIENTILOR,EXPEDIAZA MARFA CATRE CLIENTI5. INTOCMIREA FACTURI FISCALESalаriu 2500 + bonuri + bonusuri in functie de performanta
TEGADO INVESTMENT SRL

Personal Banker - Sucursala Iasi


Candidatul ideal SCURTA DESCRIERE:In rolul de Personal Banker (sau pe scurt, PB), vei avea oportunitatea de a lucra in Front Office, in cadrul sucursalei Libra Internet Bank. Principalele activitati sunt cele de a oferi suport clientilor care viziteaza sucursala, pentru a realiza operatiunile de care au nevoie, incluzand si operatiuni cu cash. Obiectivul unui coleg care ocupa rolul de Personal Banker este de a oferi o experienta cat mai placuta clientilor, atunci cand au nevoie de suport in realizarea operatiunilor bancare. Pentru a indeplini cu succes acest rol, ar trebui sa iti placa sa interactionezi cu oamenii, sa iti doresti in permanenta sa oferi solutii si raspunsuri celor cu care interactionezi. Salariul de incadrare pentru rolul de Personal Banker este in intervalul de 6000 lei brut si 9500 lei brut, in functie de experienta profesionala si gradul de potrivire cu cerintele rolului.CERINTE:- Esti recunoscut/a in grupul de prieteni ca imprietenindu-te rapid, fiind comunicativ/a;
LIBRA INTERNET BANK SA

Economist


Candidatul ideal - Studii superioare economice ( Contabilitate si informatica de gestiune);- Minim 3 ani experienta de lucru in domeniul contabilitatii- Cunoștințe solide de contabilitate si fiscalitate;- Operare MS Office;- Capacitate de selecție, clasificare și interpretare a informațiilor;- Orientare spre indentificarea de soluții și capacitatea de a lucra în echipă.Descrierea jobului - Operarea documentelor financiar-contabile in programul de contabilitate (facturi primite, facturi emise, extrase de cont bancar, registru de casa, bonuri de consum, etc.);- Evidenta gestiune stocuri (operare bonuri de predare, bonuri de consum, receptii materii prime si marfuri, transfer intre gestiuni);- Verificarea documentelor registrului de casa, a corectitudinii soldului scriptic si a respectarii plafoanelor de incasari/plati;- Verificarea fiselor partener, realizarea punctajelor, completarea extraselor de cont.
MAPA ROM INVEST SRL

Media netă estimată pe baza celor 6245 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Intrebari frecvente

Care este salariul mediu in Iasi?

Salariul mediu net in Iasi este de 3 900 lei. Venitul mediu brut fiind de 6 800 lei, potrivit datelor INS pe anul 2022.

Cate locuri de munca sunt disponibile in Iasi?

In prezent avem disponibille 1 740 locuri de munca in Iasi.

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.