Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

800 Locuri de Munca It specialist in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

800 Locuri de Munca It specialist in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi It specialist in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi It specialist in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Forwarder Specialist


Candidatul ideal Higher educationTeamwork skillsProficiency in English or Bulgarian language.Long-term intentionsBusiness skillsComputer literacyFlexibility, resourcefulness, and focus on assigned tasksAbility to make optimal decisions independently in a dynamic environmentInitiative, organized, motivated, communicative, responsible, and loyalDescrierea jobului Organizes international transportEnsures compliance with contractsMonitors client paymentsCollects documents from subcontractorsThe working place is in area of Voluntari 077190!
NOVA PLOVDIV SRL

Specialist Vanzari


Candidatul ideal - înclinație naturală și/sau antrenată spre relaționarea directă cu oamenii;- capacitatea de a se automotiva, proactivitate și perseverență;- responsabilitate personală, consecvență;- entuziasm și gândire pozitivă;- aspect elegant și siguranță de sine;- atitudine orientată spre soluții și rezultate;- experiența în vânzări directe, asigurări, Horeca, ospitalitate, funcții sau poziții de conducere, antreprenoriat, management, imobiliare, relații cu publicul sau similar constituie un avantaj.Descrierea jobului - contactarea si mentinerea unei relatii la cel mai inalt nivel cu portofoliul de clienti- ⁠extinderea portofoliului de clienti- ⁠prezentarea produselor pe care compania le comercializeaza- ⁠efectuarea procesului de vanzare conceput de companie intr-un mod profesionistBeneficii:- training specializat, comprehensiv și personalizat, axat pe activitatea companiei- site de prezentare profesionist;- materiale de prezentare și promovare profesionist- ⁠salariu fix plus bon
PERAMA IDEAS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 816 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Onboarding Specialist


Candidatul ideal Role:In this role, you will be responsible for overseeing a variety of order processing, and liaising with our Sales Teams.Mandatory Skills and Abilities: Excellent organizational, planning and multitasking skills; Very good communication skills; both written and verbal ; Ability to prioritize and perform tasks efficiently; Proficiency in MS – Excel (medium level), Word, Outlook; Team player, proactive, fast learner;Descrierea jobului Position Summary:Analysis and Reporting: Collecting and analyzing sales data to identify trends, opportunities and potential problems; Generating periodic reports to senior management on sales performance and recommendations for improvement;Document Management: Administration and management of sales-related documents: contracts; Ensuring that all documents are completed correctly and are kept in an organized and accessible manner;Liaising with Sales Teams Responding to questions from the sales team regarding products, services, policies a
HCL ONLINE ADVERTISING SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Specialist Marketing


Candidatul ideal Candidatul trebuie sa aiba aptitudini de planificare si organizare a activitatilor specifice , gandire analitica si sintetica, capacitate de comunicare, de acordare si transmitere de informatii, capacitate de evaluareDescrierea jobului Derularea activitatilor de promovare a companiei. Beneficii: prima aniversara, tichete de masa, prime sarbatori, prima concediu de odihna
ROMVAC COMPANY SA

Media netă estimată pe baza celor 1163 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Specialist Laborator


Candidatul ideal Cum ne dorim sa fie viitorul nostru coleg: Studii superioare de specialitate; Minim 1 an într-un loc de muncă similar; Cunoștințe de fizico-chimie , microbiologie; Abilități de comunicare; Spirit de echipă; Experienta ca tehnician laborator sau inginer chimist/biochimist constituie un avantaj; Abilități PC: Word , Excel , Access; Limbi străine: Engleză – constituie avantaj;Descrierea jobului Ai experiență în industria alimentară?Te remarci prin calitatea activității tale și prin participarea la realizarea unei producții conform standardelor?Atunci, ne-ai găsit și acesta este primul pas spre o colaborare de succes.Vino cu inițiativă, pricepere și pasiune față de industria alimentară, noi adăugăm la această reteță o activitate plină de provocări. Ingredientul special e responsabilitatea, și dacă crezi că ești persoana pe care o căutăm, aplică acum pentru:SPECIALIST LABORATOREști curios să afli care vor fi viitoarele tale responsabilitati? Respecta standardele (normele, r
DANONE - PRODUCTIE SI DISTRIBUTIE DE PRODUSE ALIMENTARE SRL

Specialist Marketing


Candidatul ideal - Studii superioare de marketing, comunicare, PR;- Experiență în domeniu minim 1 an, cunoașterea pieței de servicii medicale constituie un avantaj;- Abilități deosebite de comunicare;- Cunoștințe de limba engleză - nivel avansat;- Cunoștințe bune Microsoft Office;- Constituie avantaj cunoștințe programe de editare video / grafică. Ar fi un plus dacă viitorul nostru coleg/colegă:Are noțiuni solide privind campanii de tip Google Adwords și publicitatea pe Facebook; Deține competențe de comunicare și redactare a textelor (mai ales pe teme medicale); Este creativ(ă), vine cu idei noi și originale în ceea ce înseamnă activitatea departamentului de marketing.Descrierea jobului - Planificare, implementare, raportare și propuneri de îmbunătățire pentru campanii de comunicare și promovare (toate mediile de comunicare);- Redactare materiale de comunicare: prezentări, broșuri, comunicate de presă, articole, texte site-uri, testimoniale, newslettere, studii de caz;- Gestionare rel
SANADOR SRL

Media netă estimată pe baza celor 1163 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Specialist Marketing


Candidatul ideal Cunostinte la nivel mediu/avansat de marketing offline si online;Experienta in elaborarea, implementarea si coordonarea campaniilor de marketing;Abilitati de planificare, organizare si atentie la detalii;Cunosterea mediului de promovare online (Social Media, Blogging, Google Adwords, Google Analytics etc.) si promovare offline;Deschidere catre permanenta informare cu privire la instrumentele recent aparute in vederea optimizarii SEO (Search Engine Optimization), SEM (Search Engine Marketing), Social Media precum si catre alte unelte de promovare;Pasiune pentru marketing, perseverenta si atentie la detaliii, initiativa si orientare catre rezultate;Constituie avantaj experienta in elaborarea campaniilor comerciale, oferte promotionale adresate consumatorilor;Constituie avantaj, cunostinte de baza in vederea analizarii datelor companiei privitoare la intelegerea comportamentului consumatorului;Cunostinte de limba engleza scris si vorbit, constituie avantaj;Bune abilitati
PROFESSIONAL FARMA LINE SRL

Media netă estimată pe baza celor 1163 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Specialist Calcul Comisioane


Candidatul ideal Studii superioare finalizate – avantaj domeniul economicExperienta intr-un rol similar minim 2 ani;Experienta in domeniul asigurarilor – minim 2 ani;Limba engleza nivel mediu;Cunostinte:O buna cunoastere, intelegere si viziune a procesului de comisionare specific domeniului asigurari;Calcul comisioane si bonusuri intermediari si remuneratie variabila pentru angajatii din vanzari.Analiza si intocmire rapoarte specifice activitatiiAbilităţi de eficientizare/ optimizare procese specifice (cu proceduri, indicatori, instrumente aferente, etc.)Utilizare a aplicatiilor informatice specifice, prelucrare statistica, analiza si raportare - Excel – nivel avansat si avantaj Acces.Descrierea jobului Realizează si verifica calculul de comisioane directe, indirecte si bonusuri pentru toate canalele de vanzare alocate; Monitorizeaza cheltuielile reprezentand comisioane/bonusuri pe intermediari si centralizat pe canale de vanzare; Verifica existenta debitelor din penalitati de intarzie
GROUPAMA ASIGURARI S.​A.​

Tax Specialist/​Specialist Taxe


Scurta descriere a companieiDertour aduce in Romania promisiunea unei oferte variate de produse turistice, a sigurantei si, nu in ultimul rand, a calitatii germane.Parte a grupului german REWE, Dertour a preluat in septembrie 2019 activitatile de turism ale Grupului Eurolines,Grupul REWE functioneaza din 1927 si este astazi al patrulea angajator din Germania. Are o cifra de afaceri de 61 miliarde de euro, 360.000 angajati si 10.000 puncte de vanzare.Grupul DER Touristik a fost fondat in 1917 si reprezinta divizia de turism a Grupului REWE. Are o cifra de afaceri de 6 miliarde de euro, 10.500 angajati si 2.800 agentii.Este prezent in 16 tari din Europa, incluzand Romania, si are peste 10 milioane de clienti anual. Cerinte ​Cautam un Specialist Taxe talentat care sa lucreze in departamentul financiar/contabilitate.Candidatul ideal este un profesionist analitic, orientat catre detalii, caruia îi place sa rezolve probleme diverse legate de taxe.- Cunostinte solide privind fiscalitatea;- St
Dertour

Search Engine Optimization Specialist


Candidatul ideal As a SEO Specialist you’ll play a crucial role in improving organic search results for websites. Your expertise will drive more leads and revenue for our business.For this role, a minimum of 3 years of experience is required, along with a comprehensive understanding of all aspects of Search Engine Optimization (SEO). Your responsibilities will involve enhancing organic search engine rankings on a global scale and collaborating with our content team to create SEO-driven content.Descrierea jobului Here are the key responsibilities and qualifications for this role:Ø Keyword Research and Optimization:o Conduct thorough keyword research to identify relevant terms.o Optimize website content, including copy and landing pages, for search engine optimization (SEO).o Continuously expand and refine keyword opportunities.Ø Content Strategy:o Research and implement content recommendations to enhance organic SEO success.o Collaborate with editorial and marketing teams to drive SEO i
SIPSTATUS COMMUNICATIONS SRL

Digital & Communications Specialist


Candidatul ideal Studii superioare, preferabil in domeniul Marketing sau Comunicare si Relatii Publice;Experienta minim 2 ani in departamente de marketing, de preferinta domeniul FMCG, cu accent pe social media;Bune cunostinte in domeniul comunicarii, relatiilor publice, marketingului, cercetarii de piata;Limba romana si engleza: nivel avansat scris, citit, vorbit;Avantaj: o alta limba straina suplimentara;Buna intelegere a mediului de retail;Pragmatic si orientat spre rezultate;Abilitatea de a gestiona mai multe proiecte simultan, respectand termenele limita;Descrierea jobului Comunicare Internă:Oferă suport în dezvoltarea strategiei de comunicare internă, în conformitate cu direcția stabilită la nivel de top management și în acord cu echipa de management a companiei;Inițiază proiecte interne de comunicare și se asigură că acestea sunt corect comunicate angajaților și partenerilor;Planifică, scrie și editează content pentru o varietate de comunicări interne, prezentari, articole, stir
AAYLEX ONE COCORICO

Pharmaceutical Quality Assurance Specialist


Candidatul ideal • 2+ years of QA experience• 2+ years of experience working with GMP in a pharmaceutical manufacturing• Bachelor’s, or higher, degree in a scientific discipline, preferable pharmacy, biology or chemistry• Strong interpersonal and attention to detail skills• Excellent writing/communication skills• English – advanced levelDescrierea jobului Participate in the implementation and improvement of the Quality System and Integrated Management in the company according to the Guide of Good Manufacturing Practice for medicines for human use (GMP), and the ISO standards Perform internal and external audits as assigned Perform review and approval of OOS, deviations, nonconformance, and investigation as required Ensure systems are in compliance with current SOPs Assist investigations and resolve potential product quality issues to improve efficiency Assist with writing, revising, and approving standard operating procedures Review and approve SOP, protocols and reports as necessary C
LAROPHARM SRL

Customer Care Specialist


Candidatul ideal Ești în căutarea unui loc de munca plăcut și îți dorești să evoluezi într-o echipă tânără și dinamică? Perfect.Avem nevoie de tine pentru poziția de Customer Care Specialist în echipa noastra.Ce ne dorim de la tine:Să ai bune abilități de comunicare;Persoana orientată către clientCunoștințe de bază în pachetul MS Office.Abilități de lucru în echipă;Foarte bune cunoștințe de limba romana (scris, citit, vorbit);Disponibilitatea de a lucra în ture și weekend-uri;Minim studii medii absolvite;Constituie un avantaj dacă ai:Experiență pe un post similarFamiliar/ă cu industria jocurilor de norocAbilități excepționale de comunicare verbală și scrisă.Adaptabilitate și abilități puternice de rezolvare a problemelor.Abilități excelente de ascultare activă.Abilitatea de a construi relații și de a colabora cu ceilalți din cadrul companiei și din exterior.Cunoștințe de limba engleză ( nivel mediu)Descrierea jobului Ce trebuie să faci:Recepționezi întrebările, recomandările și reclama
ALMACRUX PRODUCTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 836 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Specialist Contabilitate


Candidatul ideal Daca vrei sa faci parte din echipa noastra care lucreaza de la birou, in cadrul departamentului financiar-contabil, asteptam cu interes aplicatia ta pentru rolul de Senior Accounting Specialist! Cautam o persoana pozitiva, responsabila, organizata si dornica sa se integreze in noua echipa! Cunostinte solide de contabilitate; Constituie avantaj: cunostintele de operare in programul de contabilitate Saga; Cunostinte de operare PC – Microsoft Office; Persoana organizata, atenta la detalii; Capacitatea de a rezolva situatii neprevazute; Cunostinte de limba engleza - nivel mediu.Descrierea jobului Sarcinile tale principale sunt urmatoarele: Aplicarea si respectarea Procedurii si Fluxurilor de lucru din cadrul departamentului Financiar in interactiunile interne si externe si respectarea fluxului de raportare; Analizeaza contabil / fiscal documentele si aplica legislatia in vigoare; Intocmeste documente justificative in vederea inregistrarii in contabilitate; Inregistreaza cr
VR BUSINESS CAPITAL S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Accountant Specialist


Descrierea jobului Ce ne dorim?-Studii Universitare - profil economic-Calificari in domeniul financiar - contabil (constituie un avantaj)-Cel putin 3 ani de experienta relevanta pe un post similar-Cunostinte solide de MS Office (Charsima constituie un avantaj)-Cunostinte de fiscalitate (constituie un avantaj)Descrierea jobului:Payble Accountant-Gestionezi operatiunile financiar – contabile, asigurand monitorizarea zilnica a cheltuielilor, in concordanta cu legislatia Romaniei-Monitorizezi periodic situatia platilor catre partenerii furnizori-Te asiguri de existenta contractelor aferente facturilor de furnizori si de implementarea eventualelor modificari contractuale-Asiguri stornarea estimarilor inregistrate, in momentul in care factura fiscala aferenta a fost primita in departamentul Cheltuieli, in vedereainregistrarii in evidenta contabile, avand toate aprobarile necesare-Esti responsabil de verificarea lunara a Jurnalului de cumparari pentru furnizorii din portofoliul alocat-Asiguri
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Specialist Imigrari


Candidatul ideal Abilitati excelente in comunicare si client service; Atitudine pozitiva si persuasiune; Capacitatea de a rezolva problemele; Corectitudine si loialitate fata de societate, flexibilitate; Persoana ambitioasa si perseverenta in atingerea obiectivelor stabilite; Buna cunoastere a legii migratiei, legislatiei muncii in materie de straini si a altor legi aplicabile; Experienta in recrutare; Cunostinte de limba engleza; Facultate in curs/diploma de licenta; Cunostinte limbi straine: engleza, nivel avansat; Cunostinte operare PC/Excel, Word, Power Point;Descrierea jobului Responsabilitati: Mentinerea activa a portofoliului de clienti si comunicarea cu acestia prin livrarea de servicii de recrutare si imigrare; Recrutarea personalului non-EU conform cerintelor clientului; Comunicarea cu partenerii din tarile non-EU in vederea identificarii candidatilor conform cerintelor posturilor vacante; Organizarea si facilitarea interviurilor remote intre client si candidat; Obtinerea doc
LEADING GLOBAL RECRUITMENT S.​R.​L.​

Specialist Marketing


Candidatul ideal Căutăm un profesionist pasionat în marketing, care să se alăture echipei noastre de marketing și să devină AQUAVIAN.Credem în brandul și oamenii noștri, credem în munca în echipă și comunicare și suntem întotdeauna orientați spre rezultate, hotărâți să reușim!Dacă sunteți motivat să faceți o diferență reală, ca parte a unei echipe câștigătoare, așa cum facem noi, atunci vrem să auzim de la dvs.Cerințe:• Minim 3 ani experienta in agentii de Marketing sau Publicitate• Utilizator avansat de Microsoft Office – Word, Excel, Power Point;• Fluent în limba engleză – atât verbal cât și scris;• Abilitatea de a prezenta și scrie texte specifice• Experienta in derularea campaniilor de comunicare in domeniul FMCG constituie un avantaj• Permis de conducere categoria B• Deschis, curios, proactiv, organizat și orientat spre rezultate• Sa poata lucra atat independent, cat si in echipa;Descrierea jobului Responsabilitati:Realizează situații, evaluări, prezentări și raportări specifice d
AQUAVIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1179 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Braytron, companie internationala in domeniul electric si iluminat cauta specialist achizitii.Cerinte:- Bune cunostinte de limba engleza- De preferat, absolvent de inginerie sau studii tehnice- Gandire analitica- Cunostinte bune de MS Office- Punctualitate- Spirit de echipa- Atentie la detaliiDescrierea jobului - Urmarirea procesului de import- Comunicarea cu furnizorii- Intocmirea si verificarea documentelor- Pregatirea si verificarea informatiilor tehnice ale produselor- Introducerea informatiilor tehnice ale produselor in sistemul erp
BRAYTRON S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1647 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Specialist Achizitii Auto Rulate


Candidatul ideal Profil relevant:- cunoașterea procesului de achiziții in domeniul auto;- abilitati de negociere;- experienta anterioara de lucru intr-un CRM;- permis de conducere categoria B;- experienta relevanta in domeniul auto (3-5 ani);- integritateDescrierea jobului Rolul achizitorului de automobile rulate este de a asigura numarul necesar de masini rulate in parc pentru a fi vandute. Activitatea presupune negociere, licitatii, evaluare masinilor din punct de vedere tehnic. Ce face un specialist achizitii auto rulate?- dezvolta continuu stocul de autoturisme rulate;- elaboreaza profilul autoturismului propus spre evaluare, oferta de pret in vederea achizitiei autoturismului rulat si le transmite catre coordonatorul departamentului in vederea aprobarii pretului;- stocheaza toate informatiile autoturismelor rulate achizionate (documente de identitate si istoric de service, accesorii);- comunica cu departamentul de vanzari informatiile despre autoturismele rulate aflate in stoc in
ASKO INTERNATIONAL SRL

Junior Procurement Specialist


Candidatul ideal In a nutshell: You will support the Procurement Team by facilitating the approval of purchase orders and assisting with a variety of tasks associated with procuring goods and services for the organization.Job Responsibilities: Prepare and authorize purchase orders. Execute operational tasks associated with the procurement process, including gathering all required documentation for internal tender approval. Collaborate with internal stakeholders to comprehend procurement needs. Assist the procurement team in various activities to optimize procurement processes. Adhere to company protocols and policies regarding procurement and purchasing. Maintain regular communication with suppliers, including placing orders, updating them on changes in demand, quantity, or delivery schedules, resolving issues with appropriate interpersonal skills, and monitoring back orders. Aid in the preparation of purchase requisitions by closely collaborating with internal stakeholders to compile
RETURO SISTEM GARANIE RETURNARE S.​A.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 800 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.