Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

136 Locuri de Munca Management in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

136 Locuri de Munca Management in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager De RezidenȚĂ


Candidatul ideal Valea Izvoarelor Senior Living angajează MANAGER DE REZIDENȚĂ la Cluj Senior VillageSuntem în căutarea unei persoane implicate, cu abilități de leadership, care să contribuie la asigurarea unui mediu sigur, prietenos și confortabil pentru rezidenții noștri. Dacă aveți experiență în gestionarea unei echipe și doriți să vă implicați activ în crearea unei comunități care promovează respectul, demnitatea și îngrijirea de calitate a seniorilor, acest job este pentru dumneavoastră.Cerințe:- Absolvent(ă) de studii superioare sau medii într-unul din domeniile medical, ospitalier sau științe sociale- Seriozitate, dinamism, meticulozitate și adaptabilitate- Capacitate de a forma și conduce o echipă de 50 de oameni (în prezent formată din 15 persoane)- Permis de conducere categoria BDescrierea jobului Responsabilități:- Construiește și menţine relaţii excelente cu angajații, rezidenţii, aparţinătorii și vizitatorii Cluj Senior Village- Se asigură că nevoile de îngrijire (inclusiv
VALEA IZVOARELOR SENIOR LIVING S.​R.​L.​

Manager Aprovizionare și Logistică


Candidatul ideal Căutăm Manager Aprovizionare și Logistică, care să se alăture echipei noastre din Cluj-Napoca. Candidatul ideal planifică, conduce, coordonează și implementează operațiunile departamentului și personalului implicat în activitățile de achiziție și logistică a produselor, echipamentelor, materialelor și serviciilor necesare în îndeplinirea activității operaționale.Va colabora strâns cu departamentele operaționale și cu clienții firmei, pentru a asigura o distribuție eficientă a produselor noastre, și va superviza întregul lanț de aprovizionare.Descrierea jobului Cerințe: Studii superioare absolvite; Experiența anterioară în coordonarea activităților de aprovizionare sau logistice sau într-un rol similar de minim 3 ani; Cunoașterea sistemului de operare Winmentor reprezintă avantaj, sau a unui alt soft de contabilitate; Abilități de leadership, comunicare și rezolvare a problemelor; Abilități bune de planificare, organizare și gestionare a timpului; Cunoștințe MS Office (
MEDLINE COM SRL

Manager Restaurant


Candidatul ideal Căutăm cel mai dinamic și organizat Manager de restaurant. Dacă vrei să coordonezi o echipă tânără, să contribui la creșterea unui business fain și să atingem împreună cele mai îndrăznețe obiective, hai în #pack-ul nostru.Ce căutăm:-experiența anterioară în domeniul de activitate al companiei (Horeca/ QSR/ Fast food) pe poziții similare;-abilitățile foarte bune de coordonare a unei echipe sunt categoric necesare;-disponibilitatea și flexibilitatea din punct de vedere al programului de lucru sunt un aspect important pentru noi;Descrierea jobului Ce vei face la noi:-tu ești omul de bază din restaurant așa că ai ocazia să-ti pui în practică toate abilitățile de coordonare și organizare în cadrul echipei tale;-vei instrui și supraveghea echipa și toate operațiunile din locația ta;-gestionarea eficientă a solicitărilor și sesizărilor venite din partea clienților este responsabilitatea ta;-ai ocazia să creezi un mediu de lucru constructiv și eficient pentru tine și membrii e
NOODLE PACK SRL

Media netă estimată pe baza celor 5 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Store Manager


Candidatul ideal 2+ years of proven experience in retail, sports retail constitutes an advantage;English Language – minimum medium level required.Proven leadership abilities;Proactive and flexible;Excellent communication & cross-group collaboration skills.Descrierea jobului Overseeing the operations of the store and managing its personnel;Maintaining daily cleanliness standards, conducting regular inspections, and coordinating product deliveries and documentation;Ensuring compliance with internal regulations and Retail Pro manual for product receiving and delivery;Managing inventory, monitoring stock movement, and coordinating transfers between trade units as needed;Taking actions to achieve sales objectives, ensures excellent customer service, and addresses customer needs and concerns;Reporting on competition and market trends, managing cash register operations, and coordinating store activities in accordance with financial and accounting standards;Developing and maintaining effective
LUGERA MAKLER SRL

Media netă estimată pe baza celor 33 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Infrastructure Project Manager (roads/​traffic Signalization)


Candidatul ideal As an Infrastructure Project Manager, you will be responsible for overseeing and managing all aspects of construction projects related to roads infrastructure and traffic signalization. Your role will involve planning, coordinating, and executing projects from inception to completion, ensuring they are delivered on time, within budget, and to the highest quality standards. Bachelor's degree in Civil Engineering, Construction Management, or a related field (preferred) Project Management Professional (PMP) certification or equivalent (preferred) Strong leadership, communication, and problem-solving skills Ability to work effectively under pressure and manage multiple tasks simultaneously Attention to detail and a commitment to delivering high-quality results Knowledge of relevant regulations and standards in the construction industry 3-5 years of experience in construction management, preferably in a project management role Strong knowledge of traffic technology, inc
STRABAG SRL

Contabil /​ Economist Expert Contabil


Candidatul ideal Absolvent studii superioare de specialitate; Experienta de minim 1 an anterioara intr-un cabinetsau societate de contabilitate; Bune cunostinte de contabilitate; Cunoasterea softului Saga, Mentor, Nexus, Pluriva, 1c – constituie un avantaj; Cunostinte de limba Engleza – nivel mediu; Cunostinte bun/ foarte bune ale pachetului MS Office, in special Excel; Fire dinamica, flexibila, foarte bine organizata, cu dorinta de a invata si capacitate de lucru in echipa;Oferim si cerem seriozitate, responsabilitate, confidentialitate, respectarea termenelor si spirit de echipa.Descrierea jobului Contabilitate de la inregistrare la bilant; Intocmeste declaratiile fiscale lunare, trimestriale si anuale;Salariu: Negociabil in functie de experienta (3 000 ron-9 000 ron ).Beneficiile aferente postului sunt: Bonus lunar si bonus trimestrial in dependenta de performanta Zi libera lunara in data de 25 in dependenta de performanta Bonus vechime Bonus recomandare. Salariu atractiv Mediu de l
GP TAX MANAGEMENT SRL

Specialist Import /​ Marketing /​ Area Sales Manager


Candidatul ideal Candidatul idealPregatire si experienta:Studii in domeniuPreferabil 2 ani experienta pe un post asemanatorCunostinte necesare:Tehnici de cercetare a pieteiTehnici de negociereOperare PC: MS Office, editare grafica (Corel, Adobe)Limba engleza – nivel avansat (citit, scris, vorbit)Abilitati necesare:Atentie concentrataSpirit organizatoricEchilibru emotionalAbilitati de negociere in relatia cu clientiiDescrierea jobului Specialist importLocatie : Brasov● Negociaza contracte si asigura relatia cu organele vamale, comisionarii vamali si cu firmele de transport;● Solicita documentatia de specialitate in probleme de import-export;● Asigura relatia directa in probleme de import-export cu furnizorii externi alocati;● Asigura analiza indicatorilor activitatii de import;● Corespondeaza cu furnizorii externi in probleme de import-export;● Propune superiorului masuri de eficientizare a operatiunilor de import-export;● Asigura desfasurarea activitatii de import-export in conformitat
UNIOR-TEPID SRL

Sales Manager


Candidatul ideal - Studii superioare sau medii absolvite- Excelente abilitati de negociere si comunicare B2B- Foarte buna cunoastere a tehnicilor de vanzare- Experienta in Hunting/Farming- Orientare catre client si rezultat- Disponibilitate la deplasari (in judetele arondate)- Permis de conducere cat. B- Dinamic, cu spirit de initiativa, proactiv, ambitios- Spirit de organizare si abilitati de coordonare Descrierea jobului - Prospectarea continua a pietei pentru identificarea clientilor- Prezentarea si promovarea serviciilor companiei- Consultanta clientilor pe toata durata procesului- Intocmirea de contracte, acte aditionale, etc- Planificarea si efectuare vizitelor la clienti, in conformitate cu obiectivele- Urmarirea obiectivelor lunare/trimestriale/anuale- Intocmirea de rapoarte periodice conform procedurilor interne
UNITY INTERNATIONAL HRL S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 350 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Operator Depozit Pressure Management


Candidatul ideal Cerinte:- Experienta anterioara ca si Operator Depozit constituie avantaj;- Cunostinte Operare PC – nivel mediu;- Absolvent Scoala Profesionala sau Liceu;- Cunostinte ERP – avantaj- Atestatul ISCIR Descrierea jobului Responsabilitati: Descarca si receptioneaza materia prima de la furnizori; Inregistreaza informatiile legate de materia prima receptionata in sistemul informatic (Oracle); Livreaza materia prima pentru a fi inspectata de Departamenul de Calitate apoi o transfera in locatia permanenta de depozitare; Pregateste comenzile pentru departamentul de productie in conformitate cu datele de livrare si fisa tehnica a produselor; Realizeaza pregatirea, impachetarea si incarcarea produselor finite; Contribuie la realizarea inventarelor periodice;
EMERSON SRL

Cybersecurity Risk Management Analyst


Descrierea jobului The Cybersecurity Risk Management Analyst will help manage and facilitate cybersecurity risk management activities, including but not limited to, management of security-related issue remediation, cybersecurity risk assessments, third party cybersecurity risk assessments, risk evaluation of policy exceptions, and other ad hoc cybersecurity risk management duties. In this Role, Your Responsibilities Will Be: * Assisting with identification, tracking and reporting of cybersecurity issues and remediation; * Assessing cybersecurity risks and assisting with third party cyber risk management; * Risk reviewing cybersecurity policy exceptions; * Working with cross-functional collaborators to complete cybersecurity projects related to risk management; * Supporting cybersecurity strategy and governance functions, as needed. Who You Are: You readily learn and adopt new technologies. You use knowledge of business drivers and how strategies and tactics play out in the market to gu
EMERSON SRL

Relationship Manager Ifn


Candidatul ideal Gi Group România recrutează RELATIONSHIP MANAGER pentru partenerul său din domeniul IFN, o persoană responsabilă care să promoveze produsele și serviciile financiare ale grupului destinate segmentului persoanelor juridice.CERINȚE: Absolvent studii superioare (preferabil profil finanțe-bănci / economic); Experiență în activitatea de creditare persoane juridice într-o bancă comercială sau într-un IFN minim 2 ani; Abilități de vânzător hunter (foarte bune abilități de prospectare și de identificare a potențialilor clienți); Cunoașterea mediului de afaceri local și deținerea unui sistem relațional foarte bine dezvoltat în vederea obținerii de recomandări; Orientare spre nevoile clientului; Perseverență în atingerea obiectivelor; Foarte bune abilități de comunicare și prezentare; Inițiativă; Abilități de intraprenor; Reprezintă un mare avantaj dacă ati mai vândut produsul de scont.Descrierea jobului RESPONSABILITĂȚI: Cunoașterea și promovarea produselor din portofoliu; Pros
GI GROUP STAFFING COMPANY SRL

Sef De Santier/​manager De Proiect


Candidatul ideal Studii superioare în domeniul construcțiilor sau domenii tehnice conexe;Experienta min. 2 ani intr-un rol similar in domeniul constructiilor.Intelegerea proiectelor tehnice de constructii si instalatii.Utilizator de AutoCAD, MS Office (Excel, Word), MS Project.Atitudine proactivă și orientare spre rezultate.Descrierea jobului Descrierea jobului:Elaboreaza graficele de executie pentru proiectele viitoare si actuale;Se asigura de respectarea termenelor contractuale și a bugetului alocat;Colaborarea cu echipa de proiect, arhitecți, ingineri și subcontractori;Monitorizarea progresului lucrărilor și identificarea soluțiilor la problemele neprevăzute;Preia șantierul (participă la predarea -primirea amplasamentului, verifică situația în teren, realizează măsurători preliminare, evidențiază eventualele probleme tehnice);Organizează și programează lucrările în șantier urmărind respectarea termenelor de execuție asumate prin graficul de execuție aprobat de beneficiar;Gestionează
ALCAD STRUCT S.​R.​L.​

Dual Master: Junior Project Manager (m/​f/​d) Digitalization


Descrierea jobului You just finished your bachelor’s degree and now want to get started right away with your Master's program? Do you enjoy putting study content into practice immediately and thus creating added value for a company? Then you've come to the right place - SAPHIR will be happy to help you find the perfect partner company for your job-integrated Master's degree at SIBE!Dual Master: Junior Project Manager (m/f/d) Digitalization, Zeiss in OberkochenCOMPANYStep out of your comfort zone, excel and redefine the limits of what is possible. That’s just what our employees are doing every single day – in order to set the pace through our innovations and enable outstanding achievements. After all, behind every successful company are many fascinating people.In a spacious modern setting, full of opportunities for further development, ZEISS employees work in a place where expert knowledge and team spirit reign. All of this is supported by the ownership structure and the lon
SAPHIR DEUTSCHLAND GMBH

Manager Contract


Candidatul ideal Absolvent de studii superioare Experiență în managemnentul contractelor de constructii Experiență în contractele cu statul Team management Contract management Abilități organizatorice, de management și capacitate de planificare și gestionare buget Perseverență și abilităti de comunicare, cunoștințe despre tehnologii de execuțieDescrierea jobului Elaborarea, impreuna cu Managerul de proiect, a corespondentei contractuale, inclusiv notificarile, revendicarile, propunerile de modificare, raspunsurile la scrisorile primite, conform cerintelor si termenelor contractuale. Identificarea situațiilor/circumstanțelor contractuale care pot conduce la necesitatea formulării unor Revendicări Analiza riscurilor contractuale care deriva din activitatea desfasurata, si semnalarea acestora in timp util Participarea la negocierile legate de revendicari/modificari sau alte aspecte contractuale. Participarea la procesele de negociere a contractelor cu clientii si subcontractorii, lucrul î
CONCELEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 8500 RON/Luna

Junior Data Manager (m/​w/​d) Hr Reward & Performance,​ Allianz


Descrierea jobului Job-Integrated Master: Junior Data Manager (m/f/d) HR Reward & Performance, Allianz in Munich#SIBE #Steinbeis #Master #Job-intigrated #MBA #International #Management #HR #Controlling #DataAnalystic #SuccessFactors #SAP #Training #Allianz #MunichYou just finished your bachelor’s degree and now want to get started right away with your Master's program? Do you enjoy putting study content into practice immediately and thus creating added value for a company? Then you've come to the right place - SAPHIR will be happy to help you find the perfect partner company for your job-integrated Master's degree at SIBE!Company:Many customers worldwide trust the Allianz Group as insurers and asset managers. As an employer, we care deeply about our employees, their needs, their dreams, and their personal challenges. Together, we create an environment where everyone has the opportunity to discover, grow, and create a better future for our customers and the world around us.A
SAPHIR DEUTSCHLAND GMBH

Project Manager


Descrierea jobului If you are a project manager with a drive for leading, developing and implementing project plans, Emerson has an exciting opportunity for you! We are looking for a Project Manager, who will have the overall responsibility and authority for the implementation and execution of Customer projects. He / She will be responsible for the entire process from Bid /Quote clarification phase until cash collection following the PMO process while improving customer satisfaction and increasing project profitability. In This Role, Your Responsibilities Will Be:* Coordinates large, complex and/or multi-plant projects (Tier 3)* Involved in negotiation of the initial scope of the project, change orders, terms and conditions and all additions or expansions to the project with Sales Office and/or Customer.* Lead internal and external communication meetings to ensure alignment* Develop and own the Project Plan that includes schedules, landmarks, procurement strategy, execution strategy, f
EMERSON SRL

Media netă estimată pe baza celor 2354 de salarii introduse în Salario: 7000 RON/Luna

Manager De Proiect


Candidatul ideal Studii superioare (absolvent Universitatea Tehnica, specializarea Inginerie Electrica/Automatica/Roboti); Cunostinte: Pachetul Microsoft Office (Excel, Word, Outlook, Ms Project), Autocad; Capacitatea de a lucra concomitent pe mai multe proiecte in acelasi timp; Capacitate de analiza tehnica si sinteza; Bune abilitati de comunicare si negociere; Cunostinte de limba engleza (obligatoriu), franceza (constituie avantaj); Capacitate de decizie si asumarea responsabilitatii; Competente de a lucra in echipa; Atitudine pozitiva ; Spirit creativ si inovativ; Preocupare permanenta pentru ridicarea nivelului profesional individual si al echipei de proiect.Descrierea jobului Project managment : Planifica activitatile proiectului in vederea realizarii lor conform termenelor prevazute; Organizeaza, coordoneaza si raspunde de buna desfasurare a intregii activitati de derulare a proiectului; Administreaza bugetul proiectului in conformitate cu procedurile interne aplicabile; Intermed
ENERGOM S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 702 de salarii introduse în Salario: 6800 RON/Luna

Sales Manager


Candidatul ideal - Studii superioare sau medii absolvite- Excelente abilitati de negociere si comunicare B2B- Foarte buna cunoastere a tehnicilor de vanzare- Experienta in Hunting/Farming- Orientare catre client si rezultat- Disponibilitate la deplasari (in judetele arondate)- Permis de conducere cat. B- Dinamic, cu spirit de initiativa, proactiv, ambitios- Spirit de organizare si abilitati de coordonareDescrierea jobului - Prospectarea continua a pietei pentru identificarea clientilor- Prezentarea si promovarea serviciilor companiei- Consultanta clientilor pe toata durata procesului- Intocmirea de contracte, acte aditionale, etc- Planificarea si efectuare vizitelor la clienti, in conformitate cu obiectivele- Urmarirea obiectivelor lunare/trimestriale/anuale- Intocmirea de rapoarte periodice conform procedurilor interne
UNITY INTERNATIONAL HUMAN RESOURCE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 350 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Digitalization Project Manager,​ Cljp


Candidatul ideal QualificationsPersonality: You are well organized, focused and able to meet strict deadlines ; Your mindset is based on improvement and growth ; You bring positive attitude ; You have passion in your blood.Experience and Skills: Bachelor's or Master's degree in technical or related field You have a methodical and logical approach; You are detail-oriented; You are team-oriented, team-player; Strong SQL and Excel expertise to access and transform data into insights; Build analytical reports and dashboards using Tableau or Power Bi; The ability to analyze, model and interpret data; Strong troubleshooting and problem solving skills; Basic experience in project management and influencing stakeholders is a plus. Excellent written and verbal communication skills (Essential) Advanced knowledge in Word, Excel, PowerPoint, Visio, and Outlook as well as the Internet and Web based Tools Excellent command of the English language. Solid organizational skills including attent
ROBERT BOSCH SRL

Supply Chain Management Internship


Descrierea jobului Emerson’s global Professional Tools business offers the broadest portfolio of reliable tools and technologies for those working in mechanical, electrical and plumbing trades. With unparalleled expertise from RIDGID, Greenlee and Klauke, we deliver trusted products that provide dependable performance to handle the industries’ toughest challenges. As part of the supply chain team, the intern will assist in various supply chain activities to support the organization's logistics, procurement, and inventory management processes. Furthermore, he will contribute to process improvements and efficiency initiatives in supply chain operations.IN THIS ROLE, YOUR RESPONSIBILITIES WILL BE:* Assisting in monitoring inventory levels and coordinating replenishment orders;* Assisting in analyzing demand forecasts and inventory trends to find opportunities for inventory optimization;* Providing administrative support, such as data entry, file organization, and report generation, to
EMERSON SRL
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.