Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

136 Locuri de Munca Management in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

136 Locuri de Munca Management in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Order Management Assistant - Pm - Cluj


Candidatul ideal Diploma de bacalaureat; Cunostinte de operare PC; Abilitate de lucru cu cifre, bună atenţie distributivă; Abilitati de rezolvare a problemelor, comunicare, capacitatea de a lucra eficient in echipa si de stabilire prioritati; Abilitati oraganizatorice si atentie la detalii.Descrierea jobului • Listeaza facturile pe baza comenzilor si emite manual facturile de scont sau de retur, avize de transfer catre alte filiale;• Tine evidenţa si indosariaza diferitele tipuri de facturi sau documente de expediţie, extrasele bancare si le trimite catre arhiva centrala pe cele solicitate;• Listeaza la cerere fise de magazie, stocuri, fisa de cont cheltuieli, fisa de cont clienti, neincasate (pentru agenti), registre de casa ( casier), registre de banca;• Raporteaza sefului direct situatiile referitoare la documentele de plata care intarzie sa se deconteze ( prevazute) sau au fost refuzate de catre banca;• Urmareste in permanenta e-mailul, listeaza mesajele primite, le indosariaza si
INTERBRANDS ORBICO S.​R.​L.​

Manager Service & Echipamente


Candidatul ideal Persoana proactiva, dinamica, orientata spre rezultate; Bune abilitati dе comunicare, prezentare si gestionare a timpului si a resurselor; Bune abilitati dе coordonare a echipelor; Experienta pe o pozitie similara de minimum 3-5 ani ( constituie avantaj experienta cu sisteme de prefiltrare/tratare apa); Limba engleza: nivel mediu-avansat; Studii superioare: Profil tehnic; Detinator de carnet cat B si dornic de un job activ pe teren.Descrierea jobului Coordonarea echipei tehnice si organizarea eficienta a lucrarilor necesare, in functie de prioritate si/sau urgenta; Deplasarea pe teren impreuna cu echipa tehnica; Efectuarea stocului de consumabile si piese de schimb; Identificarea pieselor necesare efectuarii lucrarilor si achizitia lor; Implementarea si imbunatatirea sistemelor și proceselor tehnice; Luarea deciziilor de business cu un nivel înalt de expertiză și cunoștințe tehnice; Discutarea problemelor tehnice cu clientul și comunicarea acestora tehnicienilor; Efect
NCH ROMANIA PRODUSE DE INTRETINERE

Manager Relatii Clienti Microfinantare


Candidatul ideal Daca: Vrei sa dezvolti o cariera in banking sau esti un profesionist cu experienta in domeniu Ti-ar placea sa cunosti antreprenori, business-urile acestora si sa pui umarul la dezvoltarea lor Iti place sa iti pui mintea la contributie Te consideri ambitios, deschis si comunicativ Ai o atitudine pozitiva Esti un om de echipa si esti motivat de rezultate Vrei sa cresti profesional intr un mediu dinamicDescrierea jobului Hai in echipa BT Mic! Vei intalni multi antreprenori carora, cunoscandu-le povestile de business, le vei facilita accesul la finantare; Cum finantarea trebuie sa fie una adecvata, vei capata skills-urile si expertiza necesare, astfel incat sa poti propune solutii optime; Pentru ca un sfat bun de la cineva care se pricepe este intotdeauna binevenit, le vei fi aproape antreprenorilor din portofoliul tau pe tot parcursul derularii finantarii.
BT MICROFINANTARE IFN S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 551 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice


Candidatul ideal Descoperă cine poți fi în povestea noastră!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că #PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreună un viitor sigur.Dacă prezinți bune abilități de comunicare, ai o abordare comercială și dai dovadă de orientare către rezultate, ești persoana pe care o căutăm pentru acest rol.Pe lângă aceste atribute, ne-ar plăcea să mai constatăm că:-ești o fire adaptabilă la schimbările ce pot apărea în contextul în care ne aflăm;-ești o persoană autonomă, responsabilă și determinată;- ești un adevărat teamplayer;-ai abilități dezvoltate în vederea formării și menținerii de relații interumane.Descrierea jobului Vei avea nevoie de toate aceste lucruri deoarece un Manager Relații Clienți Persoane Fizice:- Identifică nevoile clienților noștri persoane fizice și propune cele mai bune produse și servicii care să se plieze pe acestea;- Menține relațiile cu clienții ex
BANCA TRANSILVANIA SA

Manager /​ Coordonator Achizitii


Candidatul ideal Candidatul ideal pentru rolul de coordonator al departamentului de achiziții este un coordonator eficient și un negociator priceput, responsabil pentru dezvoltarea și gestionarea aprovizionării cu materiale necesare producției de mobilier, menținerea relațiilor cu furnizorii strategici, și asigurarea unei colaborări strânse între departamentele de vânzări și producție, în concordanță cu obiectivele strategice ale companiei.Descrierea jobului Despre angajatorUn furnizor de top în domeniul comercializarii si producției de mobilă, accesorii și feronerie, oferind soluții complete pentru producătorii de mobilă, proiectanți și arhitecți. Avand o gama diversificată de PAL, MDF, Lemn, blaturi, fronturi și accesorii de înaltă calitate, alături de servicii specializate precum debitare și căntuire. Adresat atât persoanelor fizice, cât și firmelor, ofera produse și servicii de cea mai înaltă calitate.Responsabilitati: Capacitatea de a atribui sarcini în mod eficient, asigurand mon
GETFRANKLY S.​R.​L.​

Site Manager (contractor)


Candidatul ideal • Esti absolvent/a de studii superioare cu Diploma de Licenta in domeniul constructiilor sau instalatiilor electrice sau similar• Ai o experienta dovedita de minim 2 ani in in gestionarea contractelor cu terti• Ai o experienta dovedita de minim 1 an in industria Telecom si cunostinte tehnice• Vorbesti fluent Limba engleza• Intelegi afacerea si esti orientat/a spre rezultate• Ai abilitati excelente de comunicare si influentare, esti atent/a la detalii• Esti orientat spre solutii si ai o gandire inovativa• Esti proactiv/a, iti place sa ai initiative• Ai foarte bune abilitati de organizare, planificare, rezolvare a problemelor, project management, bugetare• Ai un bun management al timpului• Ai capacitatea de a lua decizii independent si de a influenta procesul decizional• Iti place sa lucrezi in echipa• Ai cunostinte avansate MS Office (obligatoriu Excel, Word, PowerPoint si Outlook)• Obligatoriu permis de conducere (experienta 4x4) - minim 1 anDescrierea jobului Vei coor
VODAFONE ROMANIA SA

Area Sales Manager


Candidatul ideal PENTRU ZONELE NORD, EST, VEST si CENTRU:Studii superioare în domeniul tehnic sau bună cunoaștere a pieței dе echipamente electrice;Minim 2 ani dе experiență directă în vânzări tehnice sau industriale;Bune abilități dе comunicare, dinamism, capacitate dе organizare;Disponibilitatea la deplasări până la 70% din timpul de serviciu;Detinere permis auto cat. B.Constituie avantaje, dar nu condiții eliminatorii:Absolvirea unui profil dе inginerie electrică, electronică, automatizări sau mecanică;Experiență anterioara in vanzari echipamente fotovoltaice;Participare anterioară la diferite inițiative dе dezvoltare profesională (cursuri dе vânzări și comunicare) pe cont propriu sau în cadrul unei firme;Experiență anterioară în folosirea unui program CRM;Cunoștințele dе limba engleză (scris-citit-vorbit) dе nivel mediu sau italiana.Descrierea jobului Promovarea și vânzarea de echipamente fotovoltaice B2B.Prospectarea pieței pentru noi oportunități specifice activității firmei.Creș
GREENSUN EAST EUROPE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 95 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Team Manager


Scurta descriere a companiei ​​​​​​​PROSPERA CONSULTING este mai mult decât o simplă firmă de consultanță financiară.Este pasiune.Este dedicație.Este determinare. Cerinte 🔹Educație: studii superioare finalizate în domenii relevante precum Finanțe, Economie, Contabilitate, Psihologie sau Management.🔹Experiență în organizarea de evenimente, management echipe sau organizare de proiecte.🔹Abilități demonstrate de lucru în echipă.🔹Abilități de leadership și luare a deciziilor. 🔹Abilități excelente de comunicare și negociere.🔹Capacitatea de a lucra sub presiune și de a gestiona prioritățile. Responsabilitati În calitate de Team Manager, vei avea un rol fundamental în conducerea și dezvoltarea echipei de consultanți financiari. Vei fi responsabil pentru asigurarea unei direcții clare și a unui mediu de lucru inspirațional, care să încurajeze excelența în serviciile oferite și să promoveze creșterea profesională a fiecărui membru al echipei.​Principalele responsabilități vor include coord
PROSPERA CONSULTING

Media netă estimată pe baza celor 1453 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Manager Relatii Clienti Micro (sebes,​ Cluj,​ Turda)


Candidatul ideal Ce te va ajuta să ai succes Bune abilitați de negociere și de comunicare; Orientare către client și capacitatea de a găsi rapid soluții; Capacitatea de a analiza situații financiare și de cash-flow; Studii superioare, de preferat în domeniul economic; Experiență de minim 2 ani în instituții financiar-bancare.Descrierea jobului Despre echipa noastraSuntem cei care reinventeaza bankingul in fiecare zi prin solutii de digitalizare, educatie financiara si finantare sustenabila. Anual, 1 din 5 romani isi cumpara o locuinta folosind serviciile si produsele BCR si 1 din 6 romani acceseaza credite pentru nevoi personale.Suntem cel mai bun angajator in banking conform platformei undelucram.ro in anul 2023 si detinem recordul Guiness Book pentru “Cea mai mare lectie de educatie financiara”.Cum vei contribui Identifici cerintele clientilor si oportunitatile de vanzare, prin activitati de cross-selling; Promovezi si vinzi produsele si serviciile bancii si ale subsidiarelor; Asigur
BANCA COMERCIALA ROMANA SA

Sales Manager


Short company description We are RIAN & Partners, a 100% Romanian concept – recruitment agency and we provide specialized human resources management services within the industrial field.Our goal is clear and simple: to improve every recruitment and organizational development processes. We support ambitious businesses to find the proper human capital for their development plans. We offer guidance to dynamic candidates in order to find their dream job. Requirements Bachelor’s degree;Minimum 6 years sales experience and minimum 2 years consultative sales experience;Strong planning and organisational skills;Customer orientation and ability to develop long-term business relationships;Ability to manage projects with deadlines;Driving licence category B and availability for predominantly field work;Regional mobility and flexibility in adapting to change. Responsibilities Develops and implements sales strategies to increase profit and expand market share;Identifies and attracts new custome
RIAN PARTNERS

Media netă estimată pe baza celor 421 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Manager Regional


Candidatul ideal Manager RegionalVino in #pack-ul nostruCăutăm cel mai dinamic și organizat Manager regional. Dacă vrei să coordonezi o echipă tânără, să contribui la creșterea unui business fain și să atingem împreună cele mai îndrăznețe obiective, hai în #pack-ul nostru.-Studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat;-Experiență relevantă poziției de management: minim 2 ani;-Cunoștințe solide de utilizare calculator;-Disponibilitate și flexibilitate din punct de vedere al programului de lucru;-Disponibil pentru deplasări în interes de serviciu;-Orientare către rezultate;-Etică și integritate în colaborarea cu echipa noastră și partenerii externi.Descrierea jobului Manager RegionalResponsabilități principale:-Asiguri managementul echipei operaționale din subordine, coordonarea, mentoratul și motivarea acestora-Te asiguri de profitabilitatea locațiilor prin implementarea de măsuri care să determine eficienta personalului și încadrarea în bugetul de cheltuieli pe punctul de lucru-Part
NOODLE PACK SRL

Media netă estimată pe baza celor 96 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Category Manager


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui profesionist dinamic și orientat către rezultate pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Category Manager. Candidatul ideal este o persoană pasionată de explorarea constantă a nevoilor pieței si dezvoltarea de produse inovative, cu abilitati solide de negociere și analiză. Dacă te regăsești în această descriere și iti doresti să aduci un impact semnificativ în dezvoltarea categoriilor de produse si profitabilitatea afacerii te asteptam să ne cunoastem.Descrierea jobului Responsabilități Principale: Analiza Categoriilor de Produse: Conduci analize detaliate ale categoriilor de produse relevante, identificând oportunități de creștere și tendințe în piață. Utilizezi datele și analizele pentru a crea strategii eficiente de dezvoltare a categoriilor de produse. Dezvoltarea de Produse: Colaborezi strâns cu furnizorii externi pentru a dezvolta și lansa produse inovatoare și competitive. Ești responsabil de gestionarea întregului ciclu de via
RURIS IMPEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 453 de salarii introduse în Salario: 6500 RON/Luna

Area Sales Manager (vet Medical Devices)


Candidatul ideal Our new companyFor our client, a big pharma - animal health company, we are looking for an Area Sales Manager based in Bucharest or Cluj, for one of the company’s strategic portfolio.Your new roleYour role will be to develop, implement and promote the company’s portfolio, creating and maintaining strong partnerships with doctors in the allocated area: Ensuring the achievement of the monthly, quarterly and annual sales budget of the team; Ensure market prospecting in order to find new sales/promotion opportunities; Maintaining and building professional relationships with team members and customers in the surrounding area; Maintain and develop professional relationships with international partners/manufacturers alongside the National Sales Manager of the company's VET division; Ensuring the smooth running of contract management with customers in the surrounding region; Providing training on maintenance and use of medical devices for those who use them; Ensuring regul
HAYS SPECIALIST RECRUITMENT ROMANIA SRL

Marketing Operations Manager


Short company description Snyk is the leader in developer security. We empower the world’s developers to build secure applications and equip security teams to meet the demands of the digital world. Requirements - 2+ years of experience in similar role or field- Working knowledge of Excel- Comfortable working with large data sets and numbers used for strategic and key decisions - Strong analytics skills and are able to manipulate data sets to provide insight- A focus on accuracy and details - A University Degree or similar Responsibilities - Assure data quality of marketing sourced leads and improve the MQL process, eliminating duplicates currently created during that process- Manage marketing data loads for various campaigns and initiatives ensuring data quality and timeliness throughout the process- Design and implement data cleansing processes to improve data quality- Collaborate with data owners and stakeholders to correct and update inaccurate data- Analyze and assess the quality o
Snyk

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Manager Punct De Lucru (automotive Area)


Candidatul ideal Manager punct de lucru (Automotive Area)Ce vei face la Bardi Auto:Vei coordona și superviza întreaga activitate a punctului de lucruVei aplica principiul utilizării eficiente a resurselor umane, tehnice, materiale, financiare, în vederea maximizării profituluiVei anticipa și vei identifica noi oportunități de afaceri în vederea creșterii cotei de piațăVei forma, coordona, motiva și evalua performanța echipei de vânzăriVei dezvolta și coordona relații comerciale cu parteneriiVei evalua și aprecia nevoia clientului pentru a-i oferi soluții de afaceri potriviteVei planifica și optimiza procesul de livrare, vei coordona activitatea de depozitareVei consolida imaginea companiei în zona arondatăCe așteptăm de la tine:Să ai experiență relevantă în coordonarea unei echipeSă ai o abordare managerială obiectivă, hotărâtă, însă centrată pe oameniSă ai excelente abilități de comunicare și de relaționareSă ai bune abilități organizatorice și de analizăSă ai inițiativă și să fi o pe
BARDI AUTO SRL

Incident Management Officer with Finnish


Scurta descriere a companiei Accenture is a leading global professional services company that helps the world’s leading businesses, governments and other organizations build their digital core, optimize their operations, accelerate revenue growth and enhance citizen services—creating tangible value at speed and scale. We are a talent and innovation-led company with 738,000 people serving clients in more than 120 countries. Technology is at the core of change today, and we are one of the world’s leaders in helping drive that change, with strong ecosystem relationships. We combine our strength in technology with unmatched industry experience, functional expertise and global delivery capability. We are uniquely able to deliver tangible outcomes because of our broad range of services, solutions and assets across Strategy & Consulting, Technology, Operations, Industry X and Accenture Song. These capabilities, together with our culture of shared success and commitment to creating 360° va
Accenture

Senior Technical Success Manager


Short company description Snyk is the leader in developer security. We empower the world’s developers to build secure applications and equip security teams to meet the demands of the digital world. Requirements - Experience leading technical or engineering programs with a proven record of thought leadership, business case development, realizing customer benefits and successful program completion- 5+ years of experience in a customer-facing role, engaging with customer executives, technologists and/or partners to solve business problems with advanced technologies- Experience working closely with highly technical customers within the Enterprise (Fortune 100) space in North America- The ability to demonstrate working knowledge of Developer or Application Security tools (e.g. GitHub, Jira, Jenkins, VScode)- Exceptional organization and time-management skills and the ability to effectively manage across competing priorities- To be an effective and influential communicator with a range of pe
Snyk

Manager Trainee Mcdonald’s


Descrierea jobului Hai in echipa sa ducem povestea McDonald’s mai departe alaturi de tine!Programul “Manager Trainee” este astfel conceput incat sa te ajute sa intelegi perfect elementele de baza ale operarii unui restaurant, pentru a deveni un manager eficient.Despre tine: Studii superioare finalizate sau in curs; Ai bune abilitati de lucru in echipa; Atitudine pozitiva si orientare catre client; Te adaptezi repede schimbarilor si gasesti solutii rapide in orice situatie.Ce vei face? Ai parte de pregatire accelerata timp 9 luni timp in care: Inveti modul de lucru pe toate zonele din restaurant printr-o pregatire teoretica si practica; Inveti specificul afacerii McDonald’s si informatii esentiale pentru a putea coordona oamenii, a respecta standardele de calitate si a contribui la cresterea vanzarilor; *Dupa cele 9 luni, devii Floor Manager certificat dupa absolvirea cursurilor si astfel esti pregatit sa iti continui activitatea ca Manager in echipa McDonald’s.Beneficii: Pachet salaria
PREMIER RESTAURANTS ROMANIA SRL

Series Project Manager,​ Engineering Center,​ Cluj


Company DescriptionAt Bosch, we shape the future by inventing high-quality technologies and services that spark enthusiasm and enrich people's lives. Whether in areas of Automated Driving, Electric & Connected Mobility, IoT or Connectivity, our ideas make driving safer and more comfortable than ever before. This is only possible with the help of more than 1000 talented engineers from Bosch Engineering Center Cluj specialized in software, hardware & mechanics and reliability engineering, who work closely together with other Engineering Centers within Bosch and with Bosch Cluj Plant in order to offer unique products and AIoT solutions to our clients from around the world. So, are you ready to shape the future of the mobility together with us? Let us tell you more. Our promise to our associates is rock-solid: we grow together, we enjoy our work, and we inspire each other. Join in and feel the difference.QualificationsWho you are: o You have a University or technical college degree
Bosch Romania

Area Sales Manager Trade - Sibiu,​ Alba,​ Cluj


Candidatul ideal Candidatul Ideal:Abilitati de comunicare, prezentare si negociere Experienta in domeniul vanzarilor - minim doi ani, reprezintă un avantaj experiența în domeniul construcțiilor.Absolvent studii medii/superioare Atitudine pozitiva, entuziasm si motivatie Cunoasterea limbii engleze: nivel conversational Cunostinte operare PC Permis conducere categoria BPreferabil cu domiciliul in Sibiu sau AlbaDescrierea jobului Descrierea jobului:Administreaza si dezvolta portofoliul de clienti din zona de activitate Urmareste realizarea planurilor de vanzări in zona alocata Analizeaza si prospecteaza permanent piata, pentru identificarea de noi clienți Urmareste realizarea obiectivelor de vanzari lunare si trimestriale Urmareste stadiul comenzilor si incasarea la timp a creantelor de la clientiCe oferim:Un mediu de lucru plăcut, cu colegi extraordinari, ce formează o echipă unită Mașină de serviciu, telefon, tableta Abonament medical premium Signal Iduna Zile libere suplimentare pentru
RAWLPLUG ROMANIA S.​R.​L.​
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.