Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

55 Locuri de Munca Management in Craiova

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

55 Locuri de Munca Management in Craiova

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Craiova si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Craiova si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Junior Data Manager (m/​w/​d) Hr Reward & Performance,​ Allianz


Descrierea jobului Job-Integrated Master: Junior Data Manager (m/f/d) HR Reward & Performance, Allianz in Munich#SIBE #Steinbeis #Master #Job-intigrated #MBA #International #Management #HR #Controlling #DataAnalystic #SuccessFactors #SAP #Training #Allianz #MunichYou just finished your bachelor’s degree and now want to get started right away with your Master's program? Do you enjoy putting study content into practice immediately and thus creating added value for a company? Then you've come to the right place - SAPHIR will be happy to help you find the perfect partner company for your job-integrated Master's degree at SIBE!Company:Many customers worldwide trust the Allianz Group as insurers and asset managers. As an employer, we care deeply about our employees, their needs, their dreams, and their personal challenges. Together, we create an environment where everyone has the opportunity to discover, grow, and create a better future for our customers and the world around us.A
SAPHIR DEUTSCHLAND GMBH

Manager Supply Chain Magazin Craiova Electroputere


Candidatul ideal #CarieraTa începe cu a face ceea ce iubești:🗸 Știi cum să motivezi oamenii din jurul tău să te urmeze, să creezi și să antrenezi echipe către excelență operațională, simplitate și eficiență?🗸 Ți-ar plăcea să fii artizanul unor experiențe remarcabile pentru clienții noștri?🗸 Știi cum să pui la bătaie toate talentele pentru a fi garantul unui stoc corect și disponibil la timp pentru clienți?🗸 În plus, ești posesorul unei puteri decizionale și de influențare rafinate și a abilității de a naviga între viziunile micro și macro ale business-ului?Dacă te potrivești profilului, atunci știi care este primul pas pentru #CarieraTa: continuă să citești!Meriți să faci parte dintr-o echipă în care performanța, exemplaritatea, coerența, respectul, simplitatea și generozitatea sunt nucleul modului în care facem lucrurile și ne raportăm unii la alții!Cum ești: Agil – te folosești de spiritul autodidact ca să accesezi un înalt nivel de autonomie și de proactivitate, de capacitate de
LEROY MERLIN ROMANIA SRL

Area Sales Manager Mehedinti


Candidatul ideal Cerințe:• Experiență anterioară în domeniul vânzărilor minim 3 ani.• Expunere în agribusiness – reprezintă un avantaj.• Studii superioare și cunoștințe de Microsoft Office.• Abilități de comunicare și negociere.• Disponibilitate de deplasare, permis categoria B.• Atitudine deschisă, respect și colaborare în relaţiile cu colegii și clienții.Descrierea jobului Responsabilitățile rolului:• Derulează procesul de vânzare de inputuri agricole în zona alocată prin oferte comerciale care să răspundă nevoilor specifice ale clienților.• Menține relația cu fermierii din portofoliul gestionat în vederea construirii unui parteneriat pe termen lung.• Promovează soluțiile integrate oferite de Agricover Grup și colaborează cu celelalte divizii ale grupului.• Monitorizează acțiunile din piața de inputuri agricole și comunică cu departamentele suport in vederea optimizării soluțiilor oferite către fermieri.• Verifică și comunică modul de soluționare al solicitărilor punctuale primite de
AGRICOVER SRL

Area Sales Manager


Candidatul ideal - Experiență anterioară relevantă în vânzările FMCG, preferabil în industria tutunului.- Abilități excelente de comunicare și negociere.- Capacitatea demonstrată de a conduce și de a motiva o echipă.- Orientare către rezultate și capacitatea de a lucra sub presiune.- Flexibilitate și disponibilitate pentru deplasări în teritoriu.Descrierea jobului - Dezvoltarea și implementarea strategiilor de vânzări în regiunea desemnată.- Identificarea și exploatarea oportunităților de creștere a vânzărilor și a cotelor de piață.- Gestionarea și consolidarea relațiilor cu clienții cheie și partenerii de distribuție.- Monitorizarea și raportarea performanțelor de vânzări, precum și analiza datelor pentru identificarea tendințelor și a lacunelor.- Coordonarea și motivarea echipei de vânzări pentru atingerea obiectivelor stabilite.Beneficii• Contract de muncă pe perioadă nedeterminată;• Salariu atractiv;• Mediu antreprenorial dinamic, dezvoltare personală și profesională;
ACTIV BRANDS SOLUTION NETWORK S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 111 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Agent Vanzari


Candidatul ideal - Experienta in vanzari de produse alimentare ;- Studii superioare finalizate;- Cunostinte operare PC (Excel, Word);- Disponibilitate pentru deplasari;- Bune abilitati de comunicare si negociere, atitudine orientata spre satisfacerea cerintelor clientilor, spirit intreprinzator.Descrierea jobului - Identificarea potentialilor clienti si estimarea potentialului si bonitatii acestora;- Prezentarea si promovarea produselor fabricii de paine si produse panificatie;- Colaborare permanenta cu beneficiarii si potentialii beneficiari ai societatii;- Monitorizeaza: preturile practicate pe piata la produsele similare, produsele noi aparute pe piata, expunerea corespunzatoare a produselor proprii in locatiile beneficiarilor;- Urmareste evolutia vanzarilor pe fiecare client deservit;- Atingerea target-ului de vanzari alocat;- Atingerea numarului de clienti stabilit;- Implementarea politicilor comerciale ale firmei;- Imbunatatirea continua a retelei de distributie.Beneficii : Tiche
CLICK TOP MANAGEMENT S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 3203 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Manager Agentie Turism


Candidatul ideal Manager Agentie TurismExperienta minimum 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Vanzare pachete si servicii turistice: bilete avion, hotel, transfer, croaziere, activitati;Cunoastere sisteme rezervare furnizori internationali;Cunoastere obligatorie limba engleza.Descrierea jobului Ce presupune job-ul de Manager Agentie Turism- Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;Beneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 11 - 44% din profit net realizat in functie de valoarea totala lunara;Dupa perioada de proba de 90 zile se adauga urmatoarele beneficii:- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Infotrip-uri;- Program flexibil: Homebased, Birou sau Hybrid;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici di
PERFECT JOURNEY SRL

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 4400 RON/Luna

Farmacist


Candidatul ideal CATENA, cel mai mare lant farmaceutic din Romania, angajeaza Farmacisti!Super echipa noastră este in continua crestere si are nevoie de Farmacisti. Speram ca tu sa fii unul dintre viitorii nostri colegi!❤Ce ne dorim? Absolvent studii superioare: Facultatea de farmacie; Certificat de membru al Colegiului Farmacistilor, vizat pe anul 2024; Sa detii bune abilitati de comunicare si relationare; Cunostinte de Microsoft Office; Sa ai empatie, receptivitate, atentie si energie; Sa oferi ajutor, pasiune, zambet, implicare si respect;Descrierea jobului Ce responsabilitati ai? Identifici nevoile pacientilor, formulezi recomandari, consiliezi si fidelizezi pacientii; Informezi pacientii despre modul de utilizare a medicamentelor si potentialele riscuri sau efecte adverse; Eliberezi medicamentele cu prescriptie medicala /OTC-uri. Administrezi stocurile si urmaresti termenele de valabilitate ale produselor farmaceutice;Ce iti oferim? pachet salarial motivant (salariu de baza, tiche
CATENA MANAGEMENT SRL

Media netă estimată pe baza celor 1252 de salarii introduse în Salario: 3510 RON/Luna

Agent Vanzari - Platforma Informatica Web


Candidatul ideal - Cel puțin 3 ani experiență de lucru în vânzări de servicii către entitățile publice de stat (grădinițe, școli, licee, primării, consilii județene, etc.);- Abilități de comunicare;- Uşurinţă, claritate şi coerenţă în exprimare;- Atitudine prietenoasă, carismatică, dinamism, flexibilitate;- Gândire analitică și sistematică;- Cpacitate de argumentare și anticipare;- Spirit organizatoric;- Capacitate de lucru în echipă;- Abilități de redactare a documentelor;- Capacitate de utilizare a platformelor informatice cu acces online;- Orientare către rezultate, rezistență la stres;- Abilități de negociere și persuasiune foarte bine dezvoltate;- Perseverent și cu spirit de inițiativă;- Capacitate de valorificare a oportunităților de vânzare;- Existenta unui portofoliu de clienți dobândit în experiențele anterioare, reprezintă un avantaj major;Descrierea jobului - Implementarea strategiei și politicilor de marketing ale firmei;- Vânzarea platformei Soluția e-SCIM, www.e-scim.ro ș
CONTROL ARHISOFT MANAGEMENT SRL

Relationship Manager | Clienti IMM (Judetul Dolj)


Despre partenerul nostru:Institutie Financiara Nebancara;O echipa de tineri profesionisti din domeniul financiar-bancar. Misiunea echipei este de a oferi sprijin financiar in momente cheie si sa fie elementul care face diferenta astfel incat orice provocare sa aiba o solutie avantajoasa. Persoanele cheie din companie au o stabilitate de cel putin 7 ani.Responsabilitati: Reprezentarea companiei in relatia cu antreprenori (IMM); Identificarea, contactarea si vizitarea clientilor potentiali; Oferirea de consultanta si suport clientilor in accesarea si utilizarea produselor si serviciilor companiei; Verificarea eligibilitatii clientului si analiza financiara preliminara; Dezvoltarea si administrarea portofoliului prin achizitia de noi clienti si mentinerea relatiei cu actualii clienti (daca exista deja in portofoliu); Procesarea datelor si documentelor clientilor cu respectarea GDPR si a tuturor normelor legale aplicabile.Cerinte & Competente:Studii medii sau superioare finalizate;2 an
Gabteo HR SRL

Manager De Produs - Ajofm | Anofm


Ocupatia: MANAGER DE PRODUS - AJOFM | ANOFMAngajator: TIMAC AGRO ROMANIAExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CRAIOVA
TIMAC AGRO ROMANIA

Manager De Zona - Ajofm | Anofm


Ocupatia: MANAGER DE ZONA - AJOFM | ANOFMAngajator: TIMAC AGRO ROMANIAExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CRAIOVA
TIMAC AGRO ROMANIA

Manager Proiect - Ajofm | Anofm


Ocupatia: MANAGER PROIECT - AJOFM | ANOFMAngajator: SC DEFIC GLOBE SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CRAIOVA
SC DEFIC GLOBE SRL

Cyber Security Manager - Full-Time


Cyber Security ManagerLocation Pacesetting. Passionate. Together. HELLA is a listed, internationally positioned automotive supplier operating under the umbrella brand FORVIA. Within this de facto group, HELLA stands for high-performance lighting technology and automotive electronics. At the same time, the Company covers a broad service and product portfolio for the spare parts and workshop business as well as for manufacturers of special-purpose vehicles with its Lifecycle Solutions business group. HELLA has around 36,000 employees at more than 125 locations worldwide and generated consolidated sales of € 6.3 billion in the fiscal year 2021/2022.YOUR TASKSAs Cyber Security Manager you will be working within FORVIA HELLA Romania Product Safety & Cyber Security team where you will be responsible for the development of automotive systems.You will be responsible for ensuring correct application of FORVIA HELLA’s Cyber Security Risk Management strategies and plans together with customer
HELLA

AngajĂm Asistent Manager


.ANGAJĂM ASISTENT MANAGER COMPANIE DE TRANSPORT serioasă cu experiență pe piață de 7 ani de zile ce își desfășoară activitatea în UK .Clienții noștri așteaptă de la noi servicii impecabile și totodată și noi căutăm oameni capabili să gestioneze și să ofere astfel de servicii! Vă punem la dispoziție un post de asistent manager pe un proiect hibrid cu disponibilitate de relocare. Activitatea se va desfășura timp de două săptămâni în UK pe proiectele standard iar timp de două săptămâni căutăm noi oportunități în România,unele pe proiecte active deja. PRINCIPALELE RESPONSABILITĂȚI: Gestionarea corespondenței și a apelurilor telefonice,a platformelor de social media pentru rezolvarea necesităților de comunicare. Analizează rezultatele și îmbunătățește constant activitatea companiei. Comunică permanent cu conducerea companiei și cu diverse departamente. Coordonarea și implementarea procedurilor administrative și de marketing. Întocmirea,primirea,îndrumarea și actualizarea documentelor și a b
Mike Sebastian Transport

Angajez Team Manager


Institutie Financiara Non-Bancara recrutează Team Manager, pentru biroul din Craiova, entry-level management. Coordonarea echipei, orientarea spre rezultate, motivarea si indeplinirea obiectivelor sunt principalele responsabilitati. Daca consideri ca poti indeplini, cumulativ, responsabilitatile precizate, ma puteti contacta la Voia bună si spiritul creativ sunt din partea noastră.
Badea Tatiana Daniela
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.