Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1049 Locuri de Munca Manager Restaurant in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1049 Locuri de Munca Manager Restaurant in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager Restaurant in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager Restaurant in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Planner /​ Coordonator Transport International


Candidatul ideal - atitudine pozitiva,pro-activa si orientata catre rezultat;-meticulos, atent la detalii, bun cunoscator al geografiei Europei;-obligatoriu cunoscator al limbii engleze si germane la nivel conversational;-sa aiba spirit de echipa- Cunoștințe de operare pe calculator (MS Office)- Bune cunoștințe despre Reg 1054/2020 (561/2006 - Conducerea șoferilor și timpul de lucru)- Minimum 2 ani de experiență în industria transporturilor/planificareDescrierea jobului Sarcini:- Urmărirea executării corecte a comenzilor.- Dirijează asupra productivității camioanelor din întreaga flotă- Conduce în ceea ce privește executarea la timp a comenzilor și a curselor.- Actualizează comenzile și camioanele în timp util și în mod eficient- Comunică cu clienții și cu departamentele de serviciiBeneficii:- Pachet financiar bun 6000-8000 RON net- Bonus in functie de realizări- Mediu de lucru pozitiv- Utilizarea utilizării tehnologiei de monitorizare de ultimă generație
LUSCAN COM SRL

Coordonator De Departament In Productie


Candidatul ideal Daca esti o persoana pasionata de industria prelucratoare si vrei sa te dezvolti profesional, asteptam aplicarea ta!Trebuie sa ai in vedere cerintele mentionate, mai jos: Spirit de echipa si solidaritate; Abilitatea de a lucra sub presiune si a reusi si in situatii neprevazute; Abilitatea de a selecta informatiile utile si de a relationa departamental si interdepartamental; Bun planificator si organizator; Nivel mediu in operarea MS Office; Cunoasterea unui software de proiectare reprezinta un avantaj; Minim 2 ani experienta pe o pozitie de Coordonator de departament in productie.Descrierea jobului Responsabilitati ce fac parte din fisa postului tau Verifici si monitorizezi planificarile realizate de catre Directorul de productie pentru intreg personalul din fluxul de productie; Intervii proactiv in fluxul de productie daca observi intarzieri sau neconformitati prin solutii pentru continuitatea corecta a productiei; Monitorizezi respectarea modului de depozitare al pro
WEASEL ART SRL

Visual Merchandiser Manager Victoria's Secret Mega Mall


Candidatul ideal Requirements:- Proven work experience as a Visual Merchandiser or Visual Manager;- Demonstrable visual design skills with a strong retail merchandising portfolio;- Solid experience in field visual merchandising, including window displays, signs, interior displays and space utilisation.Descrierea jobului Responsibilities:- Develops and implements the highest standards of Visual Merchandising to ensure that the appearance of the store reflects the brand image;- Participates in developing strategies and organizing promotion campaigns for existing and new products in order to maximize sales;- Coordinates and supervise the Merchandising team, understands and ensures that all the necessary procedures are fulfilled with regard to: the positioning of furniture, installation of décor and displays, posting promotional marketing materials and changing them to promote new product launches or reflecting festive / seasonal themes, product positioning, etc.;- Checks daily the stock l
ALSHAYA ROMANIA S.​R.​L.​

Sales Manager Ads (seller Growth Team)


Candidatul ideal eMAG își pune platforma la dispoziția unor companii externe, care își vând propriile produse prin site-ul nostru, ele fiind listate pe eMAG și vizibile pentru toți clienții noștri. Echipa Marketplace se ocupă de tot ce înseamnă relația cu sellerii, începând chiar de la zero: contracte, termeni de prezență pe eMAG, plăți, produse listate, reguli de colaborare.Urmăreste și analizează trendurile de consum, contactează potențialii selleri și îi ajută pe cei prezenți pe Marketplace să-și dezvolte business-ul alături de noi.Știi că te potrivești dacă: Ai experienta in vanzari B2B minim 3-4 ani; Ai experienta promovare online, e-commerce, digital performance marketing, Google ads, Facebook Ads, minim 1 an; Esti familiarizat cu metrici specifici SEM: CTR, CPS, ROAS, click-uri, afisari, rata de conversie, cost conversie, etc; Ai studii superioare finalizate sau in curs de finalizare; Ai experienta intr-un post similar reprezinta un avantaj; Ai bune abilitati de analiza şi sinte
EMAG

Asistent Coordonator Cursuri Formare Profesionala


Candidatul ideal Esti la inceput de cariera si iti doresti un job in domeniul Educatiei?Echipa Atelierele ILBAH cauta coleg/a in cadrul rolului de Relatii Clienti/ Asistent Coordonator Cursuri Formare Profesionala / Sales Representative. Anuntul este valabil pentru Bucuresti, Ploiesti si Cluj-Napoca.Ne dorim alaturi de noi persoane care doresc sa faca o cariera, sa avanseze si sa performeze in cadrul celei mai creative echipe din domeniul Educatiei.Calitati pe care ni le dorim in echipa noastra:1. Dorinta de a avansa;2. Corectitudine;3. Entuziasm;4. Ambitie.Cerinte:* Cunoasterea programelor de baza de lucru pe calculator: Office: Word, Excel;* Bune abilitati de comunicare;* Capacitate de concentrare si organizare;* Capacitatea de a lucra in echipa;* Carnet - categoria B reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati:* Oferirea de informatii corecte si exacte in relatia directa cu clientul;* Preluarea apelurilor telefonice si acordarea de asistenta si consultanta privind prog
ILBAH STUDIO SRL

Coordonator Regional Mentenanta Tehnica - Bucuresti


Candidatul ideal Cautam un coordonator regional Bucuresti pe zona de mentenanta tehnica care sa gestioneze echipa de tehncieni mentenanta tehnica si sa construiasca si/sau sa mentina relații profesionale pe termen lung cu clienții.Calificari:-Studii superioare si de specialitate-Permis de conducere categoria B fara antecedente-Experienta in domeniul tehnicAbilitati:-Bune abilitati de comunicare si prezentare-Abilitati de solutionare a problemelor-Abilitati de lucru cu cifrele/ excel-Abilitati de negociere-Orientare spre rezultat si catre client-Eficienta interpersonala.Descrierea jobului Ca si responsabilitati specifice:· Coordonarea activitatii de mentenanta tehnica specifica echipelor diviziei de Mentenanta;· Asigurarea trainingului specific activitatii pentru oamenii din subordine;· Procesarea tichetelor primite de la clienti in conformiate cu SLA agreat contractual;· Alocarea tichetelor catre tehnicieni folosind aplicatia KIM mobile si urmarirea acestora pana la finalizare cu semna
3G PRODUCTION MAINTENANCE SRL

Project Manager,​ 4p Demand Delivery Ro-bg-hu


Candidatul ideal Let’s meet if you have: At least 3 years of experience in project management (experience in delivery/e-Commerce will be considered an advantage; Strong communication skills, in both Romanian and English (oral and written); Advanced Microsoft Office skills; Bachelor’s Degree; Ability to adjust and set priorities for the daily activities and tasks; A confident and ambitious attitude, together with a strong desire to operate in a dynamic environment; Ability and know-how to plan, implement and monitor budgets; Ability and desire to use data in order to solve complex problems.Descrierea jobului What you’ll have to do: Establish the project requirements, including the KPIs that will be followed during and after implementation; Carry out the necessary business analyses within the project (in collaboration with other involved teams); Project monitoring from the beginning to the post-implementation phase; Constantly and transparently monitor and communicate the status of the p
EMAG

Presales Manager


Candidatul ideal Știi că te potrivești dacă ai: Experienta anterioara, similara in presales de minim 3 ani; Cunostinte tehnice hardware IT&C; Absolvent studii superioare; Bune abilitati de negociere, vanzare, prezentare si analiza; Bune abilitati organizatorice, atentie la detalii, atitudine proactiva; Capacitatea de a se ocupa de mai multe sarcini simultan; Capacitate de rezolvare a situatiilor dificile in relatia cu clientii/furnizorii; Orientare spre atingerea obiectivelor setate; Cunostinte avansate – Limba Engleza; Cunostinte foarte bune operare PC (Excel, Outlook); Reprezinta un plus experienta in achizitii publice / folosirea platformei SEAP.Descrierea jobului Ce vei face în echipa noastră: Identificarea solutiilor tehnice solicitate de echipa de Vanzari; Construirea ofertei tehnice / ofertei financiare catre echipa de Vanzari; Realizarea unor solutii personalizate pentru solicitarile venite din partea echipei de vanzari; Negocierea conditiilor comerciale / financiare / economic
EMAG

Area Sales Manager


Candidatul ideal HAI ÎN ECHIPA NOASTRĂ Pentru Birourile Comerciale din Bucuresti, căutam o persoană energică și entuziastă care să se alăture echipei noastre de Sales, unde să joace un rol important in succesul acesteia.Abilități și calificări necesare:• Minim 5 ani de experiență într-un mediu similar, de preferat în domeniul materialelor de construcții• Abilități excelente de comunicare și prezentare• Abilități excelente de negociere• Orientare către rezultat și client• Abilități organizatorice• Disponibil pentru călătorii și/sau delegații• Limba engleză - minim B2Descrierea jobului • Atingerea obiectivelor de vânzări in concordanță cu bugetele și planurile de vânzări, menținerea avantajului competitiv și identificarea de noi oportunități de vânzare pe piață• Realizarea planului de vânzări în conformitate cu legea, politica si procedurile companiei pentru atingerea KPI-urilor• Promovarea produselor si soluțiilor Knauf Insulation precum și menținerea unei relații bune cu clienții exist
KNAUF INSULATION SRL

Media netă estimată pe baza celor 100 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Manager Filiala Bucuresti


Candidatul ideal Știi să pui în valoare talentele individuale ale colegilor, pentru a obține rezultate spectaculoase la nivelul întregii echipe?Ai abilitatea de a conduce și inspira, de a genera coeziune și performanță, pentru vânzări remarcabile de soluții electrice complete?Vino acum în echipa Consolight, pentru continua împreună o poveste românească de succes!Profilul căutatAbsolvent(ă) de studii superioare, cu diplomă de licență de lungă durată, a unei instituții de învățământ superior cu profil economic sau tehnic.✔ Minimum 10 ani experiență în vânzări de produse (nonfood) sau servicii, dintre care minimum 2 ani în vânzarea în industria materialelor electrice / sanitare/ construcții (reprezinta un avantaj important).✔Experiență în implementarea și livrarea de strategii și planuri de vanzari.✔Abilități excelente de leadership și management al echipei.✔ Mod de lucru dinamic și participativ, ești motivat de mixtul activităților de birou (analize, rapoarte, ședințe) cu cele de teren (
CONSOLIGHT COM SRL

Asistent Manager- Departament Comercial


Candidatul ideal Studii superioare; Cunostinte limba engleza; Operare PC: Word, Excel, baze de date; Gandire analitica si memoria cifrelor; Abilitatea de a culege date si de a intocmi rapoarte in scris; Corectitudine, flexibilitate.Descrierea jobului Organizeaza showroom-urile, “gestioneaza” produsele tip mostre si participa la prezentarile de colectii; Pregateste precomenzile si codurile pentru mostre; Asigura interfata intre angajatii departamentului comercial-distributie si celelalte departamente ale companiei; Ofera suport in corespondenta cu brand-managerii si buyerii; Centralizeaza rapid si eficient reclamatiie referitoare la calitate, cantitate, ambalaje, termene de livrare sau alte conditii si informeaza factorii decizionali; Intocmeste rapoarte de achizitii si vanzari conform solicitarii managementului.
OTTER-DISTRIBUTION SRL

Office Assistant Manager


Candidatul ideal Bachelor’s degree in business administration, management, or a related field, preferably.Demonstrated ability to work well in a team and collaborate with cross-functional groups.Strong problem-solving skills and the ability to think critically.High level of organizational skills and ability to prioritize.High learning agility.Delivering agreed activities and able to meet deadlines.High level of integrity and ethical standards.Interest or knowledge of the industry's best practices and trends is an asset.Act as per the policies and procedures of the company.Descrierea jobului Assist the General Manager in overseeing and coordinating the activities of different departments within the organization - this includes events, meetings, projects and agreed task delivery. Keep in order and updates general manager agenda, travel plans and business appointments. Contribute to the development and implement business strategies to achieve organizational goals and targets; support
COLONNADE INSURANCE SA LUXEMBOURG- SUCURSALA BUCURESTI

Sales Manager With Russian


Candidatul ideal Due to growth of thе interest and clients base , we are looking for new colleagues for thе position of Sales Agent with RUSSIAN knowledge.We consider perfect candidates should:1. Have clear and confident speech in RUSSIAN language.2. Be able to conduct phone conversation with clients.3. Have desire to learn and earn.4. Have analytical skills. We do not only speak on thе phone, but we also analyze client’s work.Descrierea jobului Your job will includе:1. Conduct phonе convеrsation with potential and already existing cliеnts.2. Sеll products of thе compаnies.3. Anаlyzе client’s аctions.What do we offer:1. Dynаmic work еnvironmеnt in а growing intеrnational compаny.2. Professionаl аnd pеrsonаl dеvеlopment.3. Attrаctive and very compеtitivе salаry. Wе offer fix salаry and bonuses for sales and performance.4. Well-equipped and modern office near a main subway station in Bucharest;5. Knowledge of other language will be an advantage.Experience in financial markets or sales is
WORK POINT S.​R.​L.​

Adjunct Manager Magazin București Sisești (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Experiență de coordonare și motivare a unei echipe Experiență și cunoștințe în domeniul comerțului/retail Gândire orientată spre client și capacitate de organizare și prioritizare Proactivitate și orientare spre rezolvarea problemelor Foarte bune abilități interpersonale În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.Descrierea jobului Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Plăti aniversare, zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente și cursuri gratuite pentru copiii angajaților Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structu
KAUFLAND ROMANIA SCS

Coordonator Vanzari B2b /​ Key Account Business


Candidatul ideal Performant in vanzari, experienta in piata dе constructii/instalatii, capacitate dе a oferii intelegerea si consultanta pe sistemele dе incalziri, bun organizator, abilitati si experienta B2B, performant in dezvolatre brand companie pe zona dе vest, est si/ sau centru tarii. Cunoasterea teoretica a procesului dе vanzare CONSULTATIVA, a stiintei dе negociere si dе management dе organizare. Conlucrarea in echipa cu managementul companiei pentru aplicarea strategiilor si obtinere rezultate echipa vanzari. Profesionalism si punctualitate in activitatea sa. Experienta in coordonare echipa vanzari Comunicativ, eficient si suportiv atat fata dе clienti companiei cat si fata dе managementul companiei. Perseverent , ordonat, disciplinat si performantDescrierea jobului Orgаnizare de intаlniri zonalе si Bucuresti, controlul si cresterеa zonеi fаtа de concurentа, studiu concurеnta si dezvolаtrea dе colaborari noi B2B. Obtinеrea de contracte si noi leeduri. Propsectie piata prin to
AMASS CONFORT SYSTEMS SRL

Facility Manager


Candidatul ideal Pregătirea necesară postului de muncă: studii superioare tehnice - Experienta: >5 ani cunostinte specifice de Management / Tehnic cunostinte de operare PC, internet, office software limbi straine: - Engleza nivel avansat Organizare si coordonare echipa Carnet de conducere CAT. BBeneficii: Salariul: 8000 lei net Tichete de masa Asigurare medicala privata Masina de serviciuDescrierea jobului Companie activa in domeniul serviciilor de Facilities Management dorim sa angajam Inginer pentru postul de Facility ManagerSarcini şi activităţi specifice postului de muncă Coordoneaza in mod eficient facilitatile administrative si operationale. Asista ,supravegheaza si gestioneaza exploatarea de servicii de facility management pentru a atinge un nivel satisfacator inalt ,constant de furnizare de servicii. Gestioneaza comunicarea cu furnizorii de servicii, coreleaza performantele serviciilor cu nivelul stabilit prin acordurile de performanta. Monitorizeaza cererile de servicii furniz
APLEONA ROMÂNIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 39 de salarii introduse în Salario: 4400 RON/Luna

Open Order Management Responsible - German Speaker


Candidatul ideal •Academic: Faculty•Qualification (Economics, business sciences, administrative) and 3+ years in a fast paced, customer focused environment or non-academic background with 2+ years working experience;•Biopharma/Lab environment knowledge (preferable);•Language skills: English B2/ German B2.Skills and competences:•Experience in Order Management or/and Customer Service;•Experience in working in a multinational company environment;•Previous experience in SAP nice to have;•Good Excel skills;•Interested in data crunching;•Process focused;•Problem solving skills.Soft skills:•Highly focused on customer needs as well as proactive and team focused;•Outstanding interpersonal skills with the ability to comfortably interact with internal and external stakeholders and various client types (e.g. technical, end users and intermediate buyers);•High sense of responsibility.•Eager to learn and consistently improve their knowledge;•Thinks outside the box in order to exhibit innovation;•Dev
AVANTOR

Corporate Healthcare Manager


Candidatul ideal University degree Minim 3 year of relevant experience with proven record in corporate sales Good networking skills and proven ability to uphold B2B relations Strong motivation for working in a sales oriented environment Strong selling and closing skills in corporate environment Strong planning and organizing abilities Entrepreneurial spirit Fluency in English MS Office proficiency Driving licenseDescrierea jobului Join our teams, in Bucharest as a Corporate Healthcare Expert!Responsibilities Responsible for the acquisition of new business clients in allocated region through a consultative and proactive sales approach Identify contact persons from target companies, approach the contact persons through networking and develop a qualitative business relationship with decision makers High level networking at regional area, actively and regular participation at corporate events, business forums and clubs, etc. Participate in internal projects in order to improve company’s pr
SIGNAL IDUNA ASIGURARE REASIGURARE S.​A.​

Manager Agentie Hr


Candidatul ideal Manager Agentie HRCe ne dorim de la tine?Experiență anterioară demonstrată în domeniul leasingului de personal și a recrutării ’blue collar’Abilități excelente de comunicare și negociere, cu capacitatea de a stabili și menține relații eficiente cu clienții, candidații și colegii de echipă;Descrierea jobului Manager Agentie HRCe vei face:Supervizarea și coordonarea activităților zilnice ale agenției;Planificarea și monitorizarea procesului de recrutare și selecție;Dezvoltarea și implementarea strategiilor eficiente de recrutare;Supervizarea procesului de selecție, inclusiv interviuri și evaluări;Menținerea relațiilor cu clienții existenți și dezvoltarea de noi parteneriate;Supervizarea, gestionarea și dezvoltarea echipei de recrutare, inclusiv evaluarea performanței și dezvoltarea profesională a membrilor echipei;
SKILLD BY EJOBS

Category Manager Pet Shop


Candidatul ideal How we’d like you to be: With university degree, preferably in Marketing, Economics or similar; With knowledge and experience in marketing, sales and product management; With knowledge regarding the Category: distribution channels, products, margins; Able to plan and prioritize workloads to meet deadlines is fundamental; Confident, ambitious, a self-starter, with the ability to operate in a dynamic environment; With communication, presentation and negotiation skills – proven track record of closed deals and/or partnerships; With net understanding of business; Highly organized, analytical, task focused; With creative thought process - on product, promotions, displays, deals etc. Able to work across multicultural environments; With very good command of English; With advanced MS Office user (Word, Excel, PowerPoint).Descrierea jobului What you’ll have to do: Define portfolio of brands / strategic alliances; Commission and carry out research to determine customer requireme
EMAG
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 1049 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.