Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

801 Locuri de Munca Manager Restaurant in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

801 Locuri de Munca Manager Restaurant in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager Restaurant in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager Restaurant in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Relatii Cu Clientii Bancii


Candidatul ideal Manager relatii cu clientii bancii - BUCURESTIDescrierea jobului Manager relatii cu clientii bancii - BUCURESTI
CREDIT EUROPE BANK ROMANIA SA

Corporate Healthcare Manager


Candidatul ideal University degree Minim 3 year of relevant experience with proven record in corporate sales Good networking skills and proven ability to uphold B2B relations Strong motivation for working in a sales oriented environment Strong selling and closing skills in corporate environment Strong planning and organizing abilities Entrepreneurial spirit Fluency in English MS Office proficiency Driving licenseDescrierea jobului Join our teams, in Bucharest as a Corporate Healthcare Expert!Responsibilities Responsible for the acquisition of new business clients in allocated region through a consultative and proactive sales approach Identify contact persons from target companies, approach the contact persons through networking and develop a qualitative business relationship with decision makers High level networking at regional area, actively and regular participation at corporate events, business forums and clubs, etc. Participate in internal projects in order to improve company’s pr
SIGNAL IDUNA ASIGURARE REASIGURARE S.​A.​

Store Manager Bucuresti


Candidatul ideal Store Manager BucurestiC&A unul din principalii jucători de pe piața de modă, oferă locuri de muncă sigure într-un mediu de muncă plăcut, orientat către echipă și rezultate. Dacă ești o persoană flexibilă si dinamică te invităm alături de echipa noastra de profesioniști. Store Manager/Deputy Store ManagerDescrierea postului  Managementul si planificarea personalului  Organizarea interna a magazinului  Responsabil (ă) de modul de prezentare al mărfii - VIM  Funcții comerciale cheie (analiza cifrelor de afaceri, rentabilitatea suprafețelor, sortiment, etc.)Cerințe:  Studii medii / superioare  Experiență profesională – de preferat, in vânzări  Spirit flexibil, competențe sociale, dinamism, prezență agreabilă  Abilități de comunicare, persoana motivată si responsabilă  Abilități de Management si disponibilitatea călătoriilor pe durata traininguluiOferim  Oportunitatea sa dezvoltați o cariera de succes  Training-uri specifice  Pachet salarial motivant  Atmosfer
CA MODA RETAIL SRL

Online Marketing Junior Account Manager


Candidatul ideal - Fluent in English- Strong communication and negotiation skills - written and verbal- Experience in account management, customer support or sales will be benefical ascpect- Team playerDescrierea jobului The Account Manager is responsible for managing the promotional efforts for our brand and the daily basis operations of the affiliate program, including relations with affiliates, networks and partners. He/she will work closely with our fellow team members in order to ensure maximum effectiveness of the affiliate program and to increase the brand awareness.Key Responsibilities- Identify and recruit new affiliates/partners to promote our brand- Negotiate and manage agreements and commission structures for affiliate partnerships- Track, manage and optimize existing affiliate partnerships via marketing tools- Synchronize with graphic designers in order to create appealing visual content for various promotions- Improve brand awareness online - create appealing content for
CLEVER MOTION S.​R.​L.​

Manager Relatii Clienti-divizia Pentru Medici


Candidatul ideal Studii superioare, in domeniul economic; Studii post-universitare in domeniul finanţelor sau al vanzarilor constituie un avantaj; Experienta de minim 1 an ca reprezentant vanzari / medical in industria medicala sau farmaceutica; Experienta anterioara in vanzari IMM si Corporate, in domeniul bancar; Abilitati excelente de comunicare şi negociere; Spirit de echipa, abilitati excelente de vanzare, dinamism, flexibilitate; Atitudine corecta si prietenoasa fata de client; Permis de conducere, categoria B; Cunoaşterea limbii engleze constituie un avantaj.Descrierea jobului Promovarea imaginii, a produselor si serviciilor oferite de Divizia pentru Medici, catre sectorul medical şi farmaceutic; Satisfacerea nevoilor clientelei medicale in conditii de profitabilitate pentru banca; Achizitia de noi clienţi din sectorul medical si farmaceutic; Promovarea imaginii bancii si implicarea in actiuni specifice care sa aduca beneficii Diviziei pentru Medici, implicit bancii; Reprezinta
BANCA TRANSILVANIA SA

Manager,​ Account Management,​ Avs Eu,​ Avs Eu


Candidatul ideal BASIC QUALIFICATIONS- Excellent command of spoken and written English;- Bachelor’s degree in any discipline is preferred;- Min 4-6 years of people management experience, with proven track record of hiring and managing big teams;- Possess strong communication and leadership skills;- Able to work in an ambiguous, dynamic & ‘internet-speed’ environment with tight deadlines;- Willingness to travel outside the country;- Have an absolute passion for ensuring a great customer experience;- Be a self-starter;- Attention to detail and proven ability to manage multiple, competing priorities simultaneously;- Experience in business process improvement;- Experience analyzing data and best practices to assess performance drivers;- Experience influencing internal and external stakeholders.PREFERRED QUALIFICATIONS- 3+ years of mentoring, leading and coaching experience;- Background in Retail, Business Process Outsourcing (financial services, customer service, call center, etc.);- Pract
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L

Senior Software Development Manager,​ Amazon Privacy Tech


Candidatul ideal BASIC QUALIFICATIONS- Experience in planning, designing, developing and delivering consumer software- Experience managing multiple concurrent programs, projects and development teams in an Agile environment- Bachelor's degree in computer science, computer engineering, or related technical field- Experience partnering with product and program management teams- Experience managing engineers- Experience managing Software Development Managers- English proficiencyPREFERRED QUALIFICATIONS- Experience designing and developing large scale, high-traffic applications- Knowledge of Unix/Linux, C++ or Java, object-oriented and service- oriented Architecture- Knowledge of engineering practices and patterns for the full software/hardware/networks development life cycle, including coding standards, code reviews, source control management, build processes, testing, certification, and livesite operationsAmazon is an equal opportunities employer. We believe passionately that employi
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L

Brand Manager


Candidatul ideal Top Line Group extends its business and looks for an experienced BRAND MANAGER capable to discover consumer desires and providing innovative marketing campaigns. You will join a very dynamic work environment and generate strategies to increase thе company's market share and brand / brand reputation.For you to be part of our team, it is essential: Have university degree, preferably in marketing or economics; Having worked in a similar position or cosmetic, medical or online experience is an advantage; Have excellent working knowledge with MS Office, especially Excel and PowerPoint; Experience in using SAP is an asset; Know English at advanced level; Have excellent communication and interpersonal skills; Be very creative, open to new and adapt to market conditions.It is also important for us: Know thе whole mix of marketing in detail, keep track of thе goals you have set, act intelligently to achieve them; Being oriented towards thе result, having leadership skills;
TOP LINE EUROPA SRL

Media netă estimată pe baza celor 310 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Manager De Librarie


Candidatul ideal Începe cu noi următorul capitol!Căutăm pe cineva care să iubească oamenii & cărțile la fel de mult ca noi. Cineva care își dorește să contribuie la dezvoltarea comunității Cărturești.Cineva care să ne povestească ce ecranizare merită văzută și ce piesă de teatru nu trebuie ratată, ce festival i-a făcut vara mai frumoasă și ce carte ar trebui să luăm cu noi în vacanță. Cineva care se înțelege bine cu cititorii și vorbește pe limba lor.Căutăm un bun observator al naturii umane, pe cineva care știe cum să pună problema, cum să gestioneze, să prioritizeze sarcinile și să le transmită oamenilor din echipă, cum să facă planuri într-o echipă și să sărbătorească în echipă. Cineva cu experiență de leadership și managementul oamenilor de cel puțin doi ani într-un domeniu din retail. Un om care înțelege un plan de business și se ghidează după indicatorii de performanță. Care știe să scrie e-mailuri și rapoarte în Excel, dar și să vorbească cu oamenii pe care îi coordonează.Căutăm
DIRECT CLIENT SERVICES SRL

Office Manager


Candidatul ideal Requirements: Fluency in English. Great communication and interpersonal skills. Organizational skills and attention to details.PC literate.Problem solving skills. Flexibility and Adaptability skills.Descrierea jobului RESPONSABILITIES: Schedule meetings and appointments.Organize the office layout and order stationery and equipment.Maintain the office condition and arrange necessary repairs.Manage contract and price negotiations with office vendors, service providers and office lease.Administrate any incoming invoices and mailing.Greet visitors and administrate protocol. Address employee’s queries regarding office management issues. Participate actively in the planning and execution of company events. Keep the stock up to date and update the inventory of equipment and furniture items.Takes food orders for employees, centralizes them, and forwards them to restaurants, while also managing invoices.Ensure security, integrity, and confidentiality of data.
ARRISE LIVE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 231 de salarii introduse în Salario: 4600 RON/Luna

Coordonator Vanzari B2b /​ Key Account Business


Candidatul ideal Performant in vanzari, experienta in piata dе constructii/instalatii, capacitate dе a oferii intelegerea si consultanta pe sistemele dе incalziri, bun organizator, abilitati si experienta B2B, performant in dezvolatre brand companie pe zona dе vest, est si/ sau centru tarii. Cunoasterea teoretica a procesului dе vanzare CONSULTATIVA, a stiintei dе negociere si dе management dе organizare. Conlucrarea in echipa cu managementul companiei pentru aplicarea strategiilor si obtinere rezultate echipa vanzari. Profesionalism si punctualitate in activitatea sa. Experienta in coordonare echipa vanzari Comunicativ, eficient si suportiv atat fata dе clienti companiei cat si fata dе managementul companiei. Perseverent , ordonat, disciplinat si performantDescrierea jobului Orgаnizare de intаlniri zonalе si Bucuresti, controlul si cresterеa zonеi fаtа de concurentа, studiu concurеnta si dezvolаtrea dе colaborari noi B2B. Obtinеrea de contracte si noi leeduri. Propsectie piata prin to
AMASS CONFORT SYSTEMS SRL

Manager Relatii Clienti Corporate


Candidatul ideal Fii parte din povestea de succes a clienților noștri!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că #PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreuna un viitor sigur.Ești o persoană cu deprinderi dezvoltate în zona vânzărilor, ce pune focus pe identificarea de soluții și care prezintă bune abilități de comunicare?Pentru a te plia perfect pe acest rol, ne-ar mai plăcea să contatăm faptul că: Prezinți un nivel crescut de responsabilitate; Cunoști mediul de afaceri local și sectorial; Deții abilități de planificare și organizare; Dai dovadă de leadership, spirit de echipă și empatie.Descrierea jobului Toate aceste abilități îți vor fi de folos să: Promovezi și vinzi produsele și serviciile bancare către clienții persoane juridice clasificate ca și corporate; Reprezinți forța de vânzări pe segmentul de clienți corporate și promovezi imaginea băncii; Menții relația cu clienții corporate afla
BANCA TRANSILVANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 177 de salarii introduse în Salario: 3600 RON/Luna

Manager Magazin Gryxx Feeria


Candidatul ideal Manager magazin GRYXX FEERIACautam Fashion Lovers!Daca pentru tine incaltamintea si accesoriile sunt ceea ce condimenteaza o tinuta, vrei ca aparitia ta si a celor din jurul tau sa fie una unica si vrei sa fii tu cel/cea care isi pune amprenta pe outfit-urile oamenilor; noi iti propunem sa simti mai indeaproape cum se schimba ritmul modei si sa faci parte din echipa noastra.Daca tot ce am scris mai sus ti-a atras atentia sau vrei doar sa faci un improvement in ceea ce priveste skill-urile tale de comunicare, iti las mai jos cateva detalii care te vor ajuta sa iti formezi o parere despre job-ul pe care ti-l sugeram:Ce ne dorim de la tine!?Energie, pozitivism si altruism;Motivatie si spirit de colegialitate;Responsabilitate si deschidere: pentru ca suntem o echipa faina, ne impartasim ideile de fashion.Daca te regasesti in ceea ce am mentionat mai sus, te vrem in echipa noastra!Descrierea jobului Manager magazin GRYXX FEERIAIn relatia cu colegii: sunt deschis, intelegato
OTTER-DISTRIBUTION SRL

Key Account Manager Marketplace


Candidatul ideal Key Account Manager MarketplaceGrow Faster.We’re always looking for the ones truly passionate about their work. If you are amongst them, you can rest assured there is a place for you in eMAG. We grew very fast and we are determined to keep doing so. What brought us here is our desire for continuous evolution and practical results.At eMAG, a set of strong principles guide our daily work: we understand the client, we think like a successful entrepreneur, we make decisions supported by data, we assess the impact of our projects, we act responsibly, we support each other and we grow with the business. They define us and help us become the favorite shopping destination for our clients.Almost 6000 people are working now in eMAG. We strongly believe in people development and therefore every year we invest more and more energy and resources to remain an organization that is constantly learning. We want to make sure that you’ll have the most talented colleagues, as well as the
EMAG

Product Manager Domestic Appliances


Candidatul ideal How we’d like you to be: University degree, preferably in Marketing, Economics or similar; Knowledge and experience in marketing, sales and product management; Knowledge Category: distribution channels, products, margins; Able to plan and prioritize workloads in order to meet deadlines is fundamental; Confident, ambitious, a self-starter, with the ability to operate in a dynamic environment; Communication, presentation and negotiation skills – proven track record of closed deals and/or partnerships; Net understanding of business (i.e. buying and stock) ; Highly organized, analytical, task focused; Uses creative thought process - on product, promotions, displays, deals etc Able to work across multicultural environments; Very good command of English; Advanced MS Office user (Word, Excel, PowerPoint).Descrierea jobului What you’ll have to do: Buying responsibility for Domestic Appliances (Commercial Team); Negotiate the purchase of products required by the company, ensuri
EMAG

Site Manager – Instalatii Electrice


Candidatul ideal Site Manager – Instalatii Electrice• Experiență 3-5 ani într-un rol similar/ în domeniul construcțiilor, cu focus pe domeniul instalațiilor electrice Ing cu experienta 3-5 ani, experienta in santier.• Superioare în domeniul electric, energetic, automatizări;• Constituie avantaj - legitimație ANRE valabilă;• Bune abilități tehnice;• Permis auto categoria B;• Persoană energică, gândire pozitivă, caracterizată de amabilitate și eficiență;• Abilități de comunicare, prezentare, relaționare;• Spirit de inițiativă, orientare spre rezultat;• Cunoscător de AUTOCAD și MS Office; - AUTOCAD• Cunoscător al unui program ERP.Descrierea jobului Site Manager – Instalatii Electrice• Coordonează activități de execuție a lucrărilor pentru șantierul alocat;• Coordonează verificări periodice la sistemele și echipamentele electrice;• Întocmirea documentației necesare fiecărui șantier pentru o cât mai bună gestionare și remediere, după caz;• Asistență tehnică pe parcursul execuției;• Întocmir
SKILLD BY EJOBS

Junior Contract Management Specialist


Candidatul ideal Suntem mereu în căutarea celor cu adevărat pasionați de ceea ce fac. Dacă ești printre ei, sigur există un loc pentru tine în eMAG. Am crescut repede și suntem hotărâți să continuăm. Dorința de învățare permanentă și rezultatele concrete sunt cele care ne-au adus aici.Peste 6000 de colegi fac parte din echipa eMAG. De la an la an investim din ce în ce mai multe resurse pentru a rămâne o organizație care învață permanent. Vrem să ne asigurăm că vei avea cei mai talentați colegi și un mediu favorabil să te dezvolți și să obții cele mai bune rezultate, pentru a deveni așa cum îți dorești la nivel personal și profesional. Hai în echipăContract Management SpecialistRezultatele sunt într-o continuă creștere, iar rolul departamentului Finance devine din ce în ce mai important. Rămânem cât se poate de aproape de business, indiferent de natura task-urilor pe care le avem de făcut. Structurarea tranzacțiilor recurente, creșterea eficienței și lucrul în echipe multifuncționale pe
EMAG

Sales Account Manager


Candidatul ideal • Persoana tanara, serioasa, cu dorinta sustinuta pentru dezvoltarea carierei.• Studii medii (diploma Bac)• Atitudine pozitiva, optimism• Abilitatea de a lucra in echipa; excelente abilitati de comunicare si relationare• Responsabilitate si proactivitate, ordine, corectitudine si seriozitate;• Dorinta continua de perfectionare si de a invata lucruri noi• Aptitudini organizatorice, orientare catre rezultat;• Persoana flexibila, comunicativa si de incredere;• Bune aptitudini de operare PC (Pachet Office, Internet, etc. );• Limba engleza la nivel conversational vorbit/scris;• Permis de conducere categoria BDescrierea jobului Principalele responsabilitati:• Implementeaza si dezvolta strategia companiei de comunicare in piata• Identificare clienti noi si oportunitati noi in randul clientilor existenti• Gestioneaza in mod responsabil si constructiv relatia cu clientii existenti.• Rezolvare prompta a sarcinilor si implicare eficienta in initiativele companiei.• Participare ac
ADVANCED TECHNICAL SOLUTIONS AND DESIGN SRL

Manager Marketing Si Achizitii


Candidatul ideal Cerinte esentiale: Studii superioare: economice, tehnice, administrative, juridice; Experienta: minim 3 ani. Experiență ca specialist în marketing /ofertare /achizitii intr-o firma de arhitectura – proiectare, constructii este un avantaj; Cunoștințe de marketing digital, social media, marketing de conținut, copywriting; Bune abilităţi de comunicare, gândire analitică si proactiva, atentie la detalii, dinamism, capacitate de evaluare, corelare si sinteza a informatiilor; Abilități de lucru în echipă și implicare în proiecte multiple; Buna cunoastere a MS Office – Word, Excel, Outlook; Abilitati de organizare si prioritizare a activitatilor; Capacitate buna de intelegere si asimilare a informatiilor; Cunostinte avansate de limba engleză; Persoana responsabila, corecta, implicata, cu spirit de echipa si initiativa.Descrierea jobului Atributii si responsabilitati principale: Realizeaza, implementeaza și dezvolta strategii de marketing pentru companie; Cerceteaza piata pent
ALLIED ENGINEERS GRUP SRL

Asistent Manager De Department (m/​f) - București


Candidatul ideal POZIȚIA Full-timeÎNCEPERE Cat de curand posibilCOMPANIA Peek & Cloppenburg S.R.L.PERSOANA DE CONTACT Adina RaicuLOCAȚIA AFI Cotroceni, BucureștiCALITĂȚILE TALE Studii în administrarea afacerilor sau absolvirea unei universități poate reprezenta un avantaj Experiență practică dovedită, ideal în sectorul textil, FMCG sau al serviciilor Pasiune pentru modă Orientare puternică către clienți și servicii Nivel ridicat de angajament, inițiativă și abordare practică Abilități organizatorice și analitice, inclusiv o bună înțelegere a cifrelor și rapoartelor Cunoștințe foarte bune de germană și / sau englezăDescrierea jobului RESPONSABILITĂȚILE TALE Conducerea echipei împreună cu șeful de departament Motivarea și instruirea echipei împreună cu managerul de departament Suport continuu pentru îmbunătățirea vânzărilor Asigurarea unui serviciu prietenos și profesional pentru clienții departamentului Efectuarea de rapoarte şi analize periodice a indicatorilor importanți, optimizarea
PEEK CLOPPENBURG SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 801 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.