Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

973 Locuri de Munca Manager in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

973 Locuri de Munca Manager in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Restaurant Bucuresti


Candidatul ideal Cerințe: Experiență anterioară în managementul restaurantelor Abilități excelente de leadership și management al personalului Excelente abilități de comunicare și relaționare Orientare către rezultate și capacitatea de a lucra sub presiune Flexibilitate și disponibilitate pentru program flexibilDescrierea jobului Responsabilități: Supervizarea și coordonarea activităților zilnice ale restaurantului Asigurarea calității și standardelor de servire a clienților Gestionarea echipei de personal, formare și evaluare Planificarea și implementarea strategiilor de marketing și vânzare Monitorizarea inventarului și gestionarea costurilorBeneficii: Pachet salarial atractiv și bonusuri în funcție de performanță Oportunități de avansare în cadrul companiei Mediu de lucru dinamic și stimulantDacă te regăsești în descrierea de mai sus și ești pregătit să-ți asumi o nouă provocare într-un mediu dinamic și competitiv, te rugăm să trimiți CV-ul tău la adresa de email [adresa de email]….
ZAO FOOD CONCEPT S.​R.​L.​

Account Manager


Candidatul ideal - studii superioare- cunoastere la nivel cel putin mediu a limbii engleze- minim 2 ani experienta in vanzari produse/servicii sau relatii cu clientii B2B- energic, dinamic- bun negociator, foarte bune abilitati de networking si comunicare verbala si scrisa ;- spirit analitic si structurat, cu abilitati de rezolvare a problemelor ;- bun organizator;- corectitudine şi loialitate faţă de firmă, flexibilitate;Descrierea jobului Locatie birou: Popesti Leordeni- Mentine contactul periodic cu clientii si prospectii alocati ;- Realizează legătura între clienti și departamentele din companie, pentru a circula informațiile necesare si a se asigura că nevoile clientului sunt înțelese și rezolvate la timp;- Realizeaza documentatia de ofertare a produselor si serviciilor companiei;- Raspunde de monitorizarea derularii contractelor ;- Se ocupă de cererile, întrebările și problemele întâmpinate de către clienți;- Construieste si completeaza permanent baza de date a clientilor cu info
EUROBUSINESS TIPAR S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1629 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Asistent Manager De Department (m/​f) - București


Candidatul ideal POZIȚIA Full-timeÎNCEPERE Cat de curand posibilCOMPANIA Peek & Cloppenburg S.R.L.PERSOANA DE CONTACT Adina RaicuLOCAȚIA AFI Cotroceni, BucureștiCALITĂȚILE TALE Studii în administrarea afacerilor sau absolvirea unei universități poate reprezenta un avantaj Experiență practică dovedită, ideal în sectorul textil, FMCG sau al serviciilor Pasiune pentru modă Orientare puternică către clienți și servicii Nivel ridicat de angajament, inițiativă și abordare practică Abilități organizatorice și analitice, inclusiv o bună înțelegere a cifrelor și rapoartelor Cunoștințe foarte bune de germană și / sau englezăDescrierea jobului RESPONSABILITĂȚILE TALE Conducerea echipei împreună cu șeful de departament Motivarea și instruirea echipei împreună cu managerul de departament Suport continuu pentru îmbunătățirea vânzărilor Asigurarea unui serviciu prietenos și profesional pentru clienții departamentului Efectuarea de rapoarte şi analize periodice a indicatorilor importanți, optimizarea
PEEK CLOPPENBURG SRL

Manager Marketing Si Achizitii


Candidatul ideal Cerinte esentiale: Studii superioare: economice, tehnice, administrative, juridice; Experienta: minim 3 ani. Experiență ca specialist în marketing /ofertare /achizitii intr-o firma de arhitectura – proiectare, constructii este un avantaj; Cunoștințe de marketing digital, social media, marketing de conținut, copywriting; Bune abilităţi de comunicare, gândire analitică si proactiva, atentie la detalii, dinamism, capacitate de evaluare, corelare si sinteza a informatiilor; Abilități de lucru în echipă și implicare în proiecte multiple; Buna cunoastere a MS Office – Word, Excel, Outlook; Abilitati de organizare si prioritizare a activitatilor; Capacitate buna de intelegere si asimilare a informatiilor; Cunostinte avansate de limba engleză; Persoana responsabila, corecta, implicata, cu spirit de echipa si initiativa.Descrierea jobului Atributii si responsabilitati principale: Realizeaza, implementeaza și dezvolta strategii de marketing pentru companie; Cerceteaza piata pent
ALLIED ENGINEERS GRUP SRL

Asistent Manager De Transport


Candidatul ideal limba engleza nivel mediu- avansat capacitate de a intelege si realiza toate sarcinile capacitatea de a lucra cu oamenii , rabdare , corectitudine , atentie sporita ,punctualitate , disciplina si seriozitate spirit de echipa si dorinta de a promova initiezi si dezvolti relatii interumane cu usurinta, comunici cu tact si diplomatie si iti place sa negociezi; utilizezi la un nivel mediu – avansat aplicatiile standard din MS Office (Excel, Power Point, Word, Outlook);Descrierea jobului pastrarea unei legaturi stranse cu clientii telefonic / prin mesaje / mail solutionarea amiabila a eventualelor problemele aparute cu clientii;
RALEX TRANSOIL SRL

Key Account Manager Marketplace


Candidatul ideal Key Account Manager MarketplaceGrow Faster.We’re always looking for the ones truly passionate about their work. If you are amongst them, you can rest assured there is a place for you in eMAG. We grew very fast and we are determined to keep doing so. What brought us here is our desire for continuous evolution and practical results.At eMAG, a set of strong principles guide our daily work: we understand the client, we think like a successful entrepreneur, we make decisions supported by data, we assess the impact of our projects, we act responsibly, we support each other and we grow with the business. They define us and help us become the favorite shopping destination for our clients.Almost 6000 people are working now in eMAG. We strongly believe in people development and therefore every year we invest more and more energy and resources to remain an organization that is constantly learning. We want to make sure that you’ll have the most talented colleagues, as well as the
EMAG

Junior Contract Management Specialist


Candidatul ideal Suntem mereu în căutarea celor cu adevărat pasionați de ceea ce fac. Dacă ești printre ei, sigur există un loc pentru tine în eMAG. Am crescut repede și suntem hotărâți să continuăm. Dorința de învățare permanentă și rezultatele concrete sunt cele care ne-au adus aici.Peste 6000 de colegi fac parte din echipa eMAG. De la an la an investim din ce în ce mai multe resurse pentru a rămâne o organizație care învață permanent. Vrem să ne asigurăm că vei avea cei mai talentați colegi și un mediu favorabil să te dezvolți și să obții cele mai bune rezultate, pentru a deveni așa cum îți dorești la nivel personal și profesional. Hai în echipăContract Management SpecialistRezultatele sunt într-o continuă creștere, iar rolul departamentului Finance devine din ce în ce mai important. Rămânem cât se poate de aproape de business, indiferent de natura task-urilor pe care le avem de făcut. Structurarea tranzacțiilor recurente, creșterea eficienței și lucrul în echipe multifuncționale pe
EMAG

Head Of Project Manager


Candidatul ideal Cunoștințe privind partea comerciala, negocierea juridică și financiară.Experiență de lucru într-un mediu cu ritm rapid, determinat de termene limită. Confort cu ambiguitatea și prioritățile, termenele și cerințele în schimbare dinamică.Cunoștințe de specialitate privind metodologiile și tehnologiile de dezvoltare a aplicațiilor.Cunoștințe de specialitate privind standardele și profesionalismul de afaceri, procesele operaționale și metodologiile.Abilități puternice de management de proiect și analiză și experiență în conducerea echipelor.Minim 10 ani de experiență în furnizarea de management de proiect.Excelență în managementul organizațional cu capacitatea de a antrena o echipă de manageri de proiect pentru a gestiona și dezvolta echipe de înaltă performanță și pentru a dezvolta și implementa strategii de program.Experiență profundă în bugetarea operațiunilor și management fiscal.Abilitatea de a integra echipe pentru a lucra într-un mediu complex.Excelente abilități d
CONCRETE DESIGN SOLUTIONS S.​R.​L.​

Opentext Application Manager


Candidatul ideal Minimum Requirements- Fluency in English;- Bachelor’s Degree from Faculty of Computer Science of relevant working experience- At least 5+ years of experience in Content Server and Archive Center, with the extended ECM integration with SAP- Experience in providing day to day administration, support, and monitoring of enterprise content management technologies which includes: OpenText Content Server, OpenText Archive Server, OpenText Directory Services, OpenText Records Management.- OpenText Web Forms and Live Reports experience.- Should have a good understanding of Archive Center and can perform a successful installation, as well as administer its components and detect and resolve common problems. Can perform common administrative tasks, including configuring disk buffers and audit trails, starting and stopping Archive Center, and examining log files.- Some experience on Installation Configuration, Administration of OpenText Extended ECM for SAP solutions.- Technical an
HCL TECHNOLOGIES ROMANIA SRL

Product Manager Otc


Candidatul ideal - Studii superioare finalizate;- Minim 5 ani experienta pe aceeasi pozitie;- Excelente abilităţi de operare PC (MS Office: Word, Excel, PowerPoint);- Cunoştinţe privind procesul de promovare, marketing (vanzare);- Cursuri specifice in domeniul vanzărilor, relaţiilor cu clienţii, marketing reprezinta avantaj;- Cunoaşterea foarte bună a pieţei produselor farmaceutice;- Cunostinţe de management;- Limba engleza – nivel avansat;Descrierea jobului - Asigură conceperea, organizarea şi coordonarea planurilor de marketing şi vânzări pentru produsele strategice şi implementarea acestora;- Colaborează cu reţeaua de distribuţie şi echipa de reprezentanti medicali în vederea creşterii rezultatelor şi a eficienţei activităţii;- Întocmeşte raportări specifice lunare;- Identifică oportunităţi de introducere pe piaţă de noi produse
TERAPIA SA

Product Manager Domestic Appliances


Candidatul ideal How we’d like you to be: University degree, preferably in Marketing, Economics or similar; Knowledge and experience in marketing, sales and product management; Knowledge Category: distribution channels, products, margins; Able to plan and prioritize workloads in order to meet deadlines is fundamental; Confident, ambitious, a self-starter, with the ability to operate in a dynamic environment; Communication, presentation and negotiation skills – proven track record of closed deals and/or partnerships; Net understanding of business (i.e. buying and stock) ; Highly organized, analytical, task focused; Uses creative thought process - on product, promotions, displays, deals etc Able to work across multicultural environments; Very good command of English; Advanced MS Office user (Word, Excel, PowerPoint).Descrierea jobului What you’ll have to do: Buying responsibility for Domestic Appliances (Commercial Team); Negotiate the purchase of products required by the company, ensuri
EMAG

Secretara/​asistent Manager


Candidatul ideal Persoana cu min.5 ani experienta in gestionarea documentelor unei societati comerciale; Absolvent de studii medii/ superioare; Cunoștințe bune operare PC MSOffice, WORD, EXCEL, navigare internet Abilitati de organizare si prioritizare a activitatii, de respectare a termenelor limita; Atentie distributiva, dinamica, ordonata, atenta la detalii, riguroasa; Seriozitate, punctualitate si implicare; Claritate si coerenta in exprimarea scrisa si orala. Capacitate de analiza si sinteza; Profesionalism, spirit de echipa si aptitudini de comunicare; Păstrarea confidențialității datelor la care are accesConstituie un avantaj : Experienta anterioara pe un post similar constituie avantaj; Cunoasterea platformei SEAP constituie avantaj, fara a fi raspunzatoare de licitatii; Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timpDescrierea jobului Operatiuni specifice activității de secretariat; Organizarea si asigurarea necesarului pentru buna desfasurare a a
OK GUARD SRL

Manager Relatii Cu Clientii Bancii


Candidatul ideal Manager relatii cu clientii bancii - BUCURESTIDescrierea jobului Manager relatii cu clientii bancii - BUCURESTI
CREDIT EUROPE BANK ROMANIA SA

Manager Relatii Clienti Corporate


Candidatul ideal Fii parte din povestea de succes a clienților noștri!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că #PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreuna un viitor sigur.Ești o persoană cu deprinderi dezvoltate în zona vânzărilor, ce pune focus pe identificarea de soluții și care prezintă bune abilități de comunicare?Pentru a te plia perfect pe acest rol, ne-ar mai plăcea să contatăm faptul că: Prezinți un nivel crescut de responsabilitate; Cunoști mediul de afaceri local și sectorial; Deții abilități de planificare și organizare; Dai dovadă de leadership, spirit de echipă și empatie.Descrierea jobului Toate aceste abilități îți vor fi de folos să: Promovezi și vinzi produsele și serviciile bancare către clienții persoane juridice clasificate ca și corporate; Reprezinți forța de vânzări pe segmentul de clienți corporate și promovezi imaginea băncii; Menții relația cu clienții corporate afla
BANCA TRANSILVANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 177 de salarii introduse în Salario: 3600 RON/Luna

Manager Magazin Gryxx Feeria


Candidatul ideal Manager magazin GRYXX FEERIACautam Fashion Lovers!Daca pentru tine incaltamintea si accesoriile sunt ceea ce condimenteaza o tinuta, vrei ca aparitia ta si a celor din jurul tau sa fie una unica si vrei sa fii tu cel/cea care isi pune amprenta pe outfit-urile oamenilor; noi iti propunem sa simti mai indeaproape cum se schimba ritmul modei si sa faci parte din echipa noastra.Daca tot ce am scris mai sus ti-a atras atentia sau vrei doar sa faci un improvement in ceea ce priveste skill-urile tale de comunicare, iti las mai jos cateva detalii care te vor ajuta sa iti formezi o parere despre job-ul pe care ti-l sugeram:Ce ne dorim de la tine!?Energie, pozitivism si altruism;Motivatie si spirit de colegialitate;Responsabilitate si deschidere: pentru ca suntem o echipa faina, ne impartasim ideile de fashion.Daca te regasesti in ceea ce am mentionat mai sus, te vrem in echipa noastra!Descrierea jobului Manager magazin GRYXX FEERIAIn relatia cu colegii: sunt deschis, intelegato
OTTER-DISTRIBUTION SRL

Manager Achizitii


Candidatul ideal Compania noastra, Matei Conf Grup, lider pe piata in producerea echipamentelor de lucru si de protectie, cauta un Manager Achizitii pasionat si dedicat sa se alature echipei noastre in Racari, str. Industriilor, nr 251, Dambovita. Programul nostru de lucru: luni-vineri 7:00 - 15:30. Transportul este asigurat de angajator.Candidatul ideal: Are o fire placuta, prietenoasa si emanana energie pozitiva; Comunica foarte bine in limba engleza cat si in limba romana; Vine cu o experienta solida si demonstrabila in domeniul achizitiilor internationale; Este un negociator incurabil, simte o satisfactie deosebita de fiecare data cand finalizeaza o negociere; Are capacitatea de a se organiza, de a planifica si de a fi atent la detalii; Studii superioare: in Textile, Economie, Relatii Internationale; Se considera un avantaj: experienta din domeniul achizitiilor intr-o firma de productie confectii textile; cunostinte solide de legislatia achizitiilor publice; studii finalizate cu pr
MATEI CONF GRUP SRL

Media netă estimată pe baza celor 2064 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Deschidem porțile pentru un nou coleg/a in echipa Hidrostyle!Asumarea responsabilității, capacitatea de a lucra in echipa si implicarea sunt plusurile care te vor ajuta să obtii rezultate performante alături de noi.Ce este nevoie sa detii: Experienta de minimum doi ani intr-un post similar Studii superioare finalizate in domeniul economic constituie un avantaj Foarte bune cunostinte de contabilitate primara si de gestiune Experienta in lucrul cu softuri contabile Excelente cunostinte de utilizare a pachetului Microsoft Office Competente de limba engleza la nivel mediu Abilități excelente de comunicare verbala și în scris Foarte bune abilitati de lucru in echipa, gandire analitica si atentie la detalii Atitudine entuziasta, dorinta de invatare, limbaj si comportament elegant Permis dе conducere categoria B.Descrierea jobului Responsabilitati: Furnizarea de asistenta generala pentru echipa manageriala in activitatile administrative Emiti facturile fiscale pentru clientii
HIDROSTYLE SRL

Media netă estimată pe baza celor 3812 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Vip Account Manager


Candidatul ideal Căutăm un Manager Clienți VIP dinamic și orientat spre servicii de excepție pentru a se alătura echipei noastre la Las Vegas Online. Acest rol esențial presupune gestionarea relațiilor cu cei mai valoroși clienți ai noștri și asigurarea unei experiențe personalizate și de înaltă calitate.Cerințe: Experiență anterioară în gestionarea clienților VIP, preferabil în industria jocurilor de noroc sau a ospitalității; Excelente abilități de comunicare și interpersonale, cu capacitatea de a construi relații durabile și valoroase; Înțelegere profundă a nevoilor și așteptărilor clienților VIP; Capacitatea de a oferi soluții personalizate și inovative pentru a îmbunătăți satisfacția clienților; Abilități de organizare și planificare, cu capacitatea de a gestiona simultan mai multe sarcini; Disponibilitatea de a lucra flexibil, inclusiv în afara orelor obișnuite de lucru, pentru a răspunde nevoilor clienților VIP.Descrierea jobului Responsabilități: Gestionarea portofoliului de cl
NOBLEPIAGIO SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Manager Program Afiliere


Candidatul ideal Managerul programului de afiliere va fi responsabil pentru elaborarea planurilor de comisionare, gestionarea contractelor de colaborare și dezvoltarea rețelei de marketing afiliat.Candidatul ideal este extrem de motivat, proactiv, cu o pasiune pentru domeniul jocurilor de noroc, o atenție minuțioasă la detalii și cunoștințe solide despre programele de afiliere.Căutăm un coleg care să inspire, să exploreze idei noi și să depășească limitele pentru a stimula inovația și creșterea. Experiență anterioară în gestionarea și dezvoltarea programelor de afiliere, ideal în industria jocurilor de noroc sau domenii similare; Cunoștințe solide despre marketingul afiliat, inclusiv strategii de recrutare a partenerilor, gestionare a relațiilor și optimizare a performanței; Abilități excelente de comunicare și negociere, cu capacitatea de a construi și menține relații solide cu partenerii afiliați și alte părți interesate; Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic, cu capa
NOBLEPIAGIO SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal Experienta de lucru min. 2 ani in domeniul .Constituie avantaj cunoasterea procedurilor de licitatie/ofertare;Bune abilitati de operare PC (sisteme de operare Microsoft si pachetul Office), SEAP;Persoana organizata, atentie distributiva, spirit de echipa, capacitatea de a lucra cu termene limita;Descrierea jobului Asistent licitatii Supervizarea intregului proces de achizitii publice, de la identificarea nevoilor organizatiei pana la finalizarea contractelor constand in :Experienta de lucru min. 2 ani in domeniul licitatiilor publice;Descarcarea documentatiei de atribuire;Intocmirea propunerii tehnice si financiare;Intocmirea si transmiterea de oferte de pret;Depunerea documentatiei pentru eliberearea de certificate fiscale,caziere;Urmarirea procedurii pana la desemnarea castigatoruluiAsistent ofertare Abilități de comunicare și negociere.Intocmirea ofertelor comerciale pentru potentialii clienti.Urmarirea solicitarilor venite pe mail si calcularea rutelor / transmiter
MADCOM D.​L.​S.​ IMPEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 3809 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 973 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.