Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1134 Locuri de Munca Manager in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1134 Locuri de Munca Manager in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Corporate & Promotion Account Manager


Candidatul ideal Absolvent de studii superioare, de preferat in domeniul medicalExperienta anterioara in promovarea serviciilor medicale minim un an - avantajExprienta anterioara in vanzarea Corporate (B2B: medicina muncii si/ sau abonamente servicii medicale) - minim un anPermis de conducere categ. BLimba engleza; nivel mediu - avantajCunostinte operare PCFire creativa, inovatoare, dinamicaOrientat(a) spre rezultate, sociabil(a), energic(a), spirit de echipa(a), onestitate si integritateDescrierea jobului Monitorizeaza piata, identifica si contacteaza clienti potentialiParticipa la proceduri de licitatie publicaPromovarea imaginii si a serviciilor companieiPromoveaza abonamentele medicale (medicina muncii si servicii medicale) catre persoane fizice si juridiceNegociaza si incheie contracte de medicina muncii si pentru celelalte servicii medicale din portofoliuMonitorizeaza modalitatea de derulare a contractelor in curs - mentine o relatie de buna colaborare cu clientiiParticipa la ana
GRAL MEDICAL SRL

Country Security Manager


Candidatul ideal To be successful in the role, you should have:• University degree• Strategic thinking security practitioner• Excellent analytical skills• Min. 5 years of experience in security management• Advanced English• High integrity and confidentiality• Category B driver's licenseDescrierea jobului We invite you to apply for the position of Security Manager as part of our MOL Romania team, to build your future alongside a team who is dealing with the unique and strategic Retail challenges of the 21st century.The job is exciting, demanding, and complex work will enable you great professional and at the same time personal development.Location: BucharestAs a Security Manager, you will be responsible for the following:• Implementation of the security policies, standards and procedures of MOL Group.• Risk assessments of MOL Romania locations, preparation and execution of a risk mediation programme.• Security incidents management, data analysis and statistics, reporting to relevant
MOL ROMANIA PETROLEUM PRODUCTS SRL

Account Manager Arhitecti


Candidatul ideal La Romstal ne dezvoltam impreuna, atat in Romania cat si in Europa!Colegii nostri din departamentul vanzari au devenit cei mai buni specialisti in domeniul instalatiilor sanitare si te asteapta alaturi de ei!Acest job ti se potriveste daca esti o persoana: cu experienta de vanzare B2B cu bune abilitati de comunicare, vanzare si relationare cu clientii organizata si orientata spre realizarea obiectivelor de vanzare pozitiva, deschisa și cu spirit de echipa onesta si integraDescrierea jobului Rolul Jobului: Mentinerea parteneriatelor cu clientii arhitecti, designeri si firme de amenajari interioare, in vederea vanzarii produselor din gamele de ceramice si sanitareDaca acest job ti se potriveste, vei dezvolta relatiile cu clientii pentru a oferi solutii de amenajare a bailor, vei gestiona procesul de vanzare end2end pentru a finaliza cu succes vanzarea. In plus, va trebui sa urmaresti atingerea si depasirea obiectivelor de bussines si sa promovezi beneficii ale produselor
ROMSTAL IMEX SRL

Area Casino Manager Targoviste


Candidatul ideal Echipa noastra se mareste, ne cautam un coleg pentru zona Targoviste.Te asteptam in echipa noastra daca ai: Experienta intr-un casino (reprezinta avantaj); Studii medii/superioare; Capacitate de analiza si sinteza,de monitorizare a incidentelor; Integritate, exigenta, obiectivitate, initiativa, spirit critic, incredere in sine, sociabilitate, responsabilitate; Abilitati de planificare si organizare a activitatii,de conducerea si controlul calitatii activitatii desfasurate in sala de joc; Consecventa in actiuni si eficienta personala; Atentie concentrata si distributiva, rezistenta la stres, echilibru emotional; Deprindere si transmitere de informatii, culegerea clasificarea si interpretarea lor; Deprinderea de a lucra in echipa, capacitate de relationare interumana; Motivatie crescuta pentru rentabilizarea muncii si dezvoltarea activitatii desfasurate in casino; Disponibil pentru relocare.Descrierea jobului Atributii si responsabilitati: Responsabil pentru buna desfasu
NOBLEPIAGIO SRL

Client Success Manager - With French


Candidatul ideal The Client Success Manager job might be a good fit for you if you have: 2+ years within a SAAS (Software as a Service organization) organization. Extensive knowledge and experience in client services processes. Strong program and project management skills. Excellent written and verbal communication skills required. Ability to communicate authoritatively about technical product offerings. Strong proficiency in query writing and Boolean search strings is advantageous. Fluent written and oral English is essential, proficiency in French languages.Descrierea jobului What’s In It for You: This is a good job for you if you want to be responsible for project managing the onboarding for each client and for maintaining relationships with client's post “go live”. This includes implementing the technical requirements, orchestrating a flawless project launch, delivering training workshops, identifying new opportunities with the client's organization, supporting clients in r
IPSOS INTERACTIVE SERVICES SRL

Project Manager - Transformation


Descrierea jobului Do you have experience with project management? Would you like to work in a dynamic and international environment and develop yourself and interact with colleagues internationally as a Project Manager? Then we’re looking for you!Within our Tax and Legal line of service we provide a wide range of services for clients (largely international) and therefore operate globally. As a Project Manager, you are the centre of each project, playing an important role in driving and supporting our tools and internal projects, working with different teams focused on customer-oriented processes.If you'd like to find out more, read on and apply. Your tasksYou actively support each of our Tax and Legals tools projects.You will help implementing our Project Management methodology.You will ensure that your project is well driven and will pay attention to all details.You will ensure and support the preparation of Steering Committees in line with your product and process owner.You will
PRICEWATERHOUSECOOPERS SERVICII SRL

Manager Departament - Marks And Spencer


Candidatul ideal What will recommend you Genuine love for fashion retail Strong commercial awareness At least 2 years experience in a similar role Results orientated with high personal drive to meet your goals & objectives Strong organisational & time management skills Exceptional people management & development skills Excellent communication skills English knowledge – medium to advanceDescrierea jobului What we are expecting you to do Liaising with the Store Manager, monitoring sales plans and KPI targets Make comercial decisions that are right for the business, using all commercial tools available Constantly review productivity, challenging the planning, scheduling and zoning across the floors and where necessary seek improvements Responsible for all of the stores processes and ensure the team are aware and understand the importance of being legally compliant Directly involved in the selling process, acting as a role model for the teamYour benefits: Competitive salary package Multipl
VOICI LA MODE SRL

Key Account Manager


Candidatul ideal Ne marim echipa! Cautam un coleg care să administreze portofoliul de clienti IKA alocați și să susțină negocierea contractelor anuale.Daca ai:- Studii superioare, preferabil studii superioare economice - constituie avantaj;- Experienta relevanta in administrarea clientilor de tip hypermarket;- O excelenta intelegere a nevoilor de business ale clientilor si a oportunitatilor de afaceri;- Experienta in vanzari FMCG non-food cu rezultate de succes;- Capacitate si dorinta de a gestiona mai multe proiecte simultan;- O buna capacitate de analiza si interpretare a rezultatelor,Descrierea jobului Negocierea, incheierea si administrarea contractelor cu clientii KA; Analiza planurilor si bugetelor cu scopul realizarii acestora; Stabilirea planului de desfasurare a activitatilor de vanzare pe game de produse; Elaborarea de forecast-uri ale vanzarilor pentru a gasi solutia economica optima in colaborarea cu clientii IKA.Ce pachet de beneficii iti oferim:- contract individual de mu
GLOBAL PLAST SRL

Media netă estimată pe baza celor 468 de salarii introduse în Salario: 5500 RON/Luna

Asistent Manager - Vans Store


Candidatul ideal La Vans facem totul cu pasiune si ne place sa insuflam clientilor nostri un vibe plin dе energie si o experienta excelenta dе customer service. Daca esti pasionat dе fashion si in acelasi timp o persoana responsabila si organizata, te asteptam cu branduri cool si autentice.Iti punem la dispozitie toate instrumentele dе care ai nevoie pentru a face performanta in vanzari: cele mai recente colectii dе produse, traininguri, un pachet salarial atractiv si un mediu dе lucru ce pune accent pe starea dе bine.Descrierea jobului Cunoastе produsele si colеctiile branduluiRаspundе solicitаrilor clientilorMentine o atitudine profesionista in timpul programului de lucruMerchandising / afișarea / prețurilor produselor magazinuluiPregătirea, verificarea și transmiterea documentelor contabileAmenajarea produselor / comenzi / livrari / receptiiFurnizare de rapoarte si analize catre managementRapoarte saptamanale si lunareNoi oferim:Pachet atractiv de remunerareTichete de masaBonusuri d
SC FASHION LIFESTYLEDISTRIBUTION S.​R.​L.​

Manager Supervizor Trafic


Candidatul ideal Care este profilul pe care îl căutăm: Studii superioare finalizate; Experienta: minim 2 ani intr-o pozitie similara (pe zona de transporturi); Cunostinte medii de limba engleza; Spirit de echipa si aptitudini interpersonale bune; Abilitatea de a intelege si de a analiza probleme complexe; Abilitati de comunicare; Abilitati tehnice.Descrierea jobului Ce vei face în echipa Mega: Se asigura zilnic de executia planului de transport conform planificarii primite; Ofera feedback departamentului planificare cu privire la implementarea zilnica a planului de transport; Supervizează activitatea monitorilor de trafic si operatorilor help desk; Comunica cu responasbilul de transport al firmelor partenere; Mentine legatura cu furnizorii de combustibil; Supervizează respectarea termenelor de introducere si validare a comenzilor de aprovizionare (PO) pentru transport; Intocmește rapoartele privind activitatea de transport (costuri, statusul livrarilor etc); Testează noile aplicații di
MEGA IMAGE SRL

Relationship Manager Individuals


Candidatul ideal Profilul tău: Ai studii superioare - preferabil în economie sau domenii conexe Ai experiență de minim 1 an în vanzari in sectorul bancar Ai certificare în distribuția de asigurări conform cerințelor legale în vigoare – constituie avantaj Cunoști limba engleză la nivel avansat (vorbit și scris) – constituie avantaj Ai disponibilitate pentru activitate de teren Ești o persoană proactiva, cu abilități de comunicare Ești orientat/ă spre client și rezultateDescrierea jobului Responsabilitățile tale: Administrezi portofoliul alocat de clienţi persoane fizice, promovând produsele băncii atât în sucursală, cât și pe teren Identifici nevoile financiare ale clienților și le oferi consultanță de specilitate țînând cont de portofoliu de produse al băncii Contribui la atingerea obiectivelor definite de Divizia de Retail a Băncii Asiguri buna desfășurare a activităţii de bancassurance Prezinți oferte speciale persoanelor fizice, angajaţi ai unor companii IMM/Corporate Prospectezi ac
UNICREDIT BANK S.​A.​

Area Casino Manager Buzau


Candidatul ideal Echipa noastra se mareste, ne cautam un coleg pentru zona Buzau.Te asteptam in echipa noastra daca ai: Experienta intr-un casino (reprezinta avantaj); Studii medii/superioare; Capacitate de analiza si sinteza,de monitorizare a incidentelor; Integritate, exigenta, obiectivitate, initiativa, spirit critic, incredere in sine, sociabilitate, responsabilitate; Abilitati de planificare si organizare a activitatii,de conducerea si controlul calitatii activitatii desfasurate in sala de joc; Consecventa in actiuni si eficienta personala; Atentie concentrata si distributiva, rezistenta la stres, echilibru emotional; Deprindere si transmitere de informatii, culegerea clasificarea si interpretarea lor; Deprinderea de a lucra in echipa, capacitate de relationare interumana; Motivatie crescuta pentru rentabilizarea muncii si dezvoltarea activitatii desfasurate in casino; Disponibil pentru relocare.Descrierea jobului Atributii si responsabilitati: Responsabil pentru buna desfasurare,
NOBLEPIAGIO SRL

Internship Platit - Project Manager


Candidatul ideal 1. The Successful ApplicantAs one of the most prestigious Romanian market research firms, we are looking for motivated people that are willing to join a dynamic and professional team and to expand their horizons.You will be part of our results-driven and innovative qualitative/quantitative research team.Descrierea jobului 2. Job descriptionAs a participant in our internship program, you would undertake intensive hands-on training in Quantitative/Qualitative Research,mostly by assisting senior colleagues in different research projects.This involves:- Carry out tasks as indicated by research consultants- Monitoring data collections- Interpretation of survey answers- Creating charts based on survey results- Verification and validation of questionnaires, data tables, chartsPlease note that this Internship lasts for 3 months with the possibility of employment at the end.3. Skills and experienceThe successful candidate does not need to have experience in the field, however a
MERCURY RESEARCH SRL

Assistant Relationship Manager Corporate


Candidatul ideal Cerințe: Studii superioare (preferabil studii economice); Cunoștințe avansate ale limbii engleze (scris și vorbit); Minimum 1 an de experienta intr-o pozitie similara sau care necesita cunostinte/abilitati similare; Bune abilitati de utilizare Microsoft Office.Alte competențe necesare: Creativitate si initiativa; Abilitati de prioritizare si de a lua decizii; Abilitati de a relationa, abilitati de vanzare si de persuasiune, organizare; Spirit analitic si structurat.Descrierea jobului Despre echipa:Cu noi ai întotdeauna parte de un mediu prietenos, care te susține și îți oferă libertatea de a acționa, de a explora și de a-ți atinge țelurile cu pasiune, creativitate și dinamism.Suntem alături de tine pentru a găsi împreună soluții flexibile și de durată. Te ajutăm să fii mereu cea mai bună versiune a ta în interacțiunile cu clienții, colegii și coechipierii.Principalele responsabilități: Asigura suportul necesar fortei de vanzari, in vederea asigurarii unor servicii de c
UNICREDIT BANK S.​A.​

Manager Calitate Spital - Doctor


Candidatul ideal Cerinte de studii/calificare Studii superioare de lunga durata medicale, absolvite cu licenta, la o facultate de medicina acreditata conform legii Formare / Specializare cu certificat/diploma in domeniul managementului calitatii serviciiloor de sanatate*Atestatul de Evaluator / Certificate de Auditor calitate servicii medicale / Certificat de Auditor clinic constituie avantajExperienta profesionala Minim 3 ani experienta de lucru in spital / cu spital(e) în domeniul calitatii serviciilor spitalicesti, sustinuta de documente doveditoare*Participarea la proiecte in domeniul managementului calitatii constituie avantajAlte cerinte-Cunoștințe solide despre standardele de calitate aplicabile la nivelul spitalelor-Cunoasterea unei limbi de circulatie internaționala (engleza, spaniola, franceza, germana) – nivel mediu-Cunostinte MS Office, utilizarea tehnicii de calcul-Abilitati de comunicare, lucru in echipa-Capacitate de planificare si organizare-Capacitate de analiza si sin
SANADOR SRL

Asistent Manager De Department (m/​f) - București


Candidatul ideal POZIȚIA Full-timeÎNCEPERE Cat de curand posibilCOMPANIA Peek & Cloppenburg S.R.L.PERSOANA DE CONTACT Adina RaicuLOCAȚIA AFI Cotroceni, BucureștiCALITĂȚILE TALE Studii în administrarea afacerilor sau absolvirea unei universități poate reprezenta un avantaj Experiență practică dovedită, ideal în sectorul textil, FMCG sau al serviciilor Pasiune pentru modă Orientare puternică către clienți și servicii Nivel ridicat de angajament, inițiativă și abordare practică Abilități organizatorice și analitice, inclusiv o bună înțelegere a cifrelor și rapoartelor Cunoștințe foarte bune de germană și / sau englezăDescrierea jobului RESPONSABILITĂȚILE TALE Conducerea echipei împreună cu șeful de departament Motivarea și instruirea echipei împreună cu managerul de departament Suport continuu pentru îmbunătățirea vânzărilor Asigurarea unui serviciu prietenos și profesional pentru clienții departamentului Efectuarea de rapoarte şi analize periodice a indicatorilor importanți, optimizarea
PEEK CLOPPENBURG SRL

Manager Marketing Si Achizitii


Candidatul ideal Cerinte esentiale: Studii superioare: economice, tehnice, administrative, juridice; Experienta: minim 3 ani. Experiență ca specialist în marketing /ofertare /achizitii intr-o firma de arhitectura – proiectare, constructii este un avantaj; Cunoștințe de marketing digital, social media, marketing de conținut, copywriting; Bune abilităţi de comunicare, gândire analitică si proactiva, atentie la detalii, dinamism, capacitate de evaluare, corelare si sinteza a informatiilor; Abilități de lucru în echipă și implicare în proiecte multiple; Buna cunoastere a MS Office – Word, Excel, Outlook; Abilitati de organizare si prioritizare a activitatilor; Capacitate buna de intelegere si asimilare a informatiilor; Cunostinte avansate de limba engleză; Persoana responsabila, corecta, implicata, cu spirit de echipa si initiativa.Descrierea jobului Atributii si responsabilitati principale: Realizeaza, implementeaza și dezvolta strategii de marketing pentru companie; Cerceteaza piata pent
ALLIED ENGINEERS GRUP SRL

Project Manager Constructii Bucuresti


Candidatul ideal Profilul tău Să ai studii superioare finalizate în cadrul Facultății de Construcții, obligatoriu; Să ai cunoștințe solide ale legislației din domeniul construcții (inclusiv mentenanță construcții); Posesor al unui permis de conducere categoria B, obligatoriu; Să ai experiență în lucrul cu AutoCAD, MS Office (Excel, PowerPoint) și MS Project sau o altă aplicație similară; Să ai cunoștințe avansate de limba engleză.Descrierea jobului SumarÎmpreună suntem Lidl, Angajator de Top în România și Europa pentru al șaptelea an consecutiv. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Vei organiza licitații în vederea construirii magazinelor și a execuției lucrărilor speciale; Vei efectua verificarea tehnică a documentațiilor pentru obținerea autorizațiilor de construire; Vei supe
LIDL DISCOUNT SRL

Relationship Manager Corporate Banking


Candidatul ideal What will help you be successful? A university degree, preferably in Economics, Finance, or related fields; Relevant sales experience in financial and banking institutions, especially within the SME/Corporate sector; In-depth knowledge of financial products and the banking market; Strong understanding of accounting principles, financial indicators, and financial analysis; Exceptional relationship-building, sales, and negotiation skills; A high level of energy, enthusiasm, and motivation; A proactive approach to strengthening client relationships; A customer-centric attitude with a knack for solving challenges, problems, and opportunities with finesse; Fluency in English, both spoken and written.Descrierea jobului How you will contribute? Be the bridge between our corporate clients and Garanti BBVA, ensuring their needs are met with precision; Foster and maintain long-lasting relationships with our valued clients by addressing their concerns and facilitating seamless co
GARANTIBANK INTERNATIONAL N.​V.​ SUCURSALA ROMANIA

Manager Achiziții - Private Label


Candidatul ideal Cautam pentru firma noastra un Manager Achiziții in sistem Private Label, dezvoltator de linie de produse, pentru achizitia produselor NON-UE, mai ales China, aferente conceptelor/proiectelor noastre de Craciun si de Paste.Ne străduim zi de zi să le facem viața mai frumoasă tuturor celor care ne trec pragul, să le împlinim așteptările, să îi surprindem plăcut cu produsele noastre. Aducem produse frumoase și primitoare, lucrând cu unii dintre cei mai renumiți furnizori, selectăm cele mai bune, cele mai ingenioase și mai atrăgătoare cadouri și obiecte de design.Conceptele noastre sunt unicate si se reinoiesc destul de des, motiv pentru care lucram la multe proiecte creative si interesante.Echipa de achizitii are vechime in firma si in domeniu, astfel incat personalul cu care vei colabora este foarte bine pregatit si reprezinta un colectiv comunicativ si un bun colaborator.Ginza Invest SRL (GiftDesign) este o companie de distribuție la nivel național de produse pentru amb
GINZA INVEST SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 1134 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.