Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1200 Locuri de Munca Manager in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1200 Locuri de Munca Manager in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Key Account Manager Romania


Candidatul ideal Expectations: Experience in a Key Account role in FMCG company. Excellent negotiation and communication skills Highly developed analytical skills: standard planning and operational analytics, some proficiency in financial analysis, being able to identify profitable sales opportunities and the development of financially viable long-term key account plans. Well-developed sales planning skills: evaluation of current performance or sales of a given product in a particular target market, defining the sales target, identifying the strategies for achieving that target, and identifying the resources available for the achievement of the stated sales target. Highly developed time management skills Strong MS Office knowledge of all applications: MS Word, PowerPoint, and Excel (creation reports and presentations) Availability for frequent travels in the field Driver license Strong English Descrierea jobului Responsibilities: Develop and maintain a collaborative relationship with t
BONDUELLE CENTRAL EUROPE KFT.​ - REPREZENTANTA

Key Account Manager Ika


Candidatul ideal Profilul candidatului:Spirit comercial foarte dezvoltat, orientare catre client;Experienta in vanzari produse alimentare (industria carnii);Cunostinte foarte bune despre piata din industrie;Buna intelegere a comertului modern;Abilitatea de a identifica nevoile clientilor si de a construi parteneriate;Foarte bune abilitati de organizare a timpului si gestionare a resurselor;Sprit antreprenorial si disponibilitate pentru activitatea operativa, de teren;Cunostinte de operare MS Office;Permis de conducere categoria B.Descrierea jobului Responsabilitati:Persoana proactiva, care sa ajute la realizarea obiectivelor de vanzari in canalul modern IKA, la cresterea numarului de clienti activi prin mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii existenti si identificarea unor noi clienti si oportunitati;Identifica oportunitati pentru cresterea comenzilor pe categorii de produse si solutii de imbunatatire a portofoliului de produse;Aplica si evalueaza planurile de promovare a van
AGRICOVER SRL

Manager Dristor Kebab


Candidatul ideal - Disponibilitate imediata- Abilitati de planificare, organizare si control- Minim 3 ani experienta pe o pozitie similara- Responsabilitate si seriozitate- Dinamism, flexibilitate si spirit de echipa- Bune abilitati de comunicare orala si scrisaDescrierea jobului - Gestionezi și supraveghezi toate activitățile din restaurant;- Te asiguri că toți clienții sunt serviți corespunzător și într-un mod politicos;- Te asiguri că toți clienții sunt mulțumiți de mâncare și de serviciile din restaurant;- Monitorizezi personalul din restaurant și planifici programul de muncă;- Planifici strategiile de marketing;- Răspunzi eficient și rapid la întrebările clienților și la reclamațiile primite;- Instruiești și evaluezi performanța personalului;- Planifici inventarul, estimezi costuri, bugete și necesarul de marfă;- Gestionezi aprovizionarea cu produsele necesare;- Menții relații bune între colegi;- Implementezi strategii pentru a crește productivitatea și vânzările din restaurant;-
DRISTOR KEBAB SRL

Assistant Manager /​ Receptie


Candidatul ideal ​Cautam o persoana descurcareata, prezentabila si cu zambetul mereu pe buze.Stii ca esti o persoana:• foarte organizata si poti gasi solutii creative pana si la cele mai dificile probleme;• cu o fire rabdatoare si esti dornica sa ii ajuti pe cei din jur;• cu atitudine pro-activa si foarte atenta la detalii;• cu abilitati excelente de comunicare;Vrem sa te intalnim!Cerinte:- Relatii interpersonale si abilitati de comunicare bine dezvoltate;- Aspect placut si prezenta profesionista;- Bune abilitati de planificare si organizare;- Abilitate de a lucra cu Word, Excel si Outlook;- Cunostinte de limba engleza.Descrierea jobului Responsabilitatile tale vor fi:- derulare activitati specifice zonei de receptie: intampinare vizitatori, preluare/redirectionare apeluri, gestiunea corecta a corespondentei companiei ( via fax, e-mail, curierat) etc;- management furnizori: comenzi de rechizite si consumabile, intocmire documente in vederea efectuarii platilor;- asigura protocolului in
TRIPALDO GROUP S.​R.​L.​

Inginer Textilist Manager Proiect


Candidatul ideal Activitatea se va desfasura la adresa: str. Industriilor, sat Ghergani, oras Racari, jud. Dambovita.Program de lucru: luni-vineri 7:00 - 15:30. Transportul este asigurat de angajator. Cunostinte operare PC nivel avansat (MS Office); Atentie la detalii si bune abilitati de organizare; Bune abilitati de comunicare; Capacitate de a lucra in echipa; Flexibilitate si proactivitate; Studii superioare tehnice de specialitate (Industrie usoara - Confectii textile); Cunostinte aprofundate despre procesele tehnologice, materialele, echipamentele si metodele de lucru specifice industriei textile; Experienta profesionala de minim 5 ani in pozitii similare;Descrierea jobului Asigura legatura intre departamentul de Vanzari si Productie, supervizeaza executarea produsului; Analizeaza specificatiile tehnice date de client si decide materiile prime si accesoriile folosite; Lanseaza comanda de prototip si serii zero, coordoneaza si verifica procesul de dezvoltare a produsului; Realizeaz
MATEI CONF GRUP SRL

Junior Contract Management Specialist


Candidatul ideal Suntem mereu în căutarea celor cu adevărat pasionați de ceea ce fac. Dacă ești printre ei, sigur există un loc pentru tine în eMAG. Am crescut repede și suntem hotărâți să continuăm. Dorința de învățare permanentă și rezultatele concrete sunt cele care ne-au adus aici.Peste 6000 de colegi fac parte din echipa eMAG. De la an la an investim din ce în ce mai multe resurse pentru a rămâne o organizație care învață permanent. Vrem să ne asigurăm că vei avea cei mai talentați colegi și un mediu favorabil să te dezvolți și să obții cele mai bune rezultate, pentru a deveni așa cum îți dorești la nivel personal și profesional. Hai în echipăContract Management SpecialistRezultatele sunt într-o continuă creștere, iar rolul departamentului Finance devine din ce în ce mai important. Rămânem cât se poate de aproape de business, indiferent de natura task-urilor pe care le avem de făcut. Structurarea tranzacțiilor recurente, creșterea eficienței și lucrul în echipe multifuncționale pe
EMAG

Manager Relatii Clienti Microfinantare


Candidatul ideal Daca: Vrei sa dezvolti o cariera in banking sau esti un profesionist cu experienta in domeniu Ti-ar placea sa cunosti antreprenori, business-urile acestora si sa pui umarul la dezvoltarea lor Iti place sa iti pui mintea la contributie Te consideri ambitios, deschis si comunicativ Ai o atitudine pozitiva Esti un om de echipa si esti motivat de rezultate Vrei sa cresti profesional intr un mediu dinamicDescrierea jobului Hai in echipa BT Mic! Vei intalni multi antreprenori carora, cunoscandu-le povestile de business, le vei facilita accesul la finantare; Cum finantarea trebuie sa fie una adecvata, vei capata skills-urile si expertiza necesare, astfel incat sa poti propune solutii optime; Pentru ca un sfat bun de la cineva care se pricepe este intotdeauna binevenit, le vei fi aproape antreprenorilor din portofoliul tau pe tot parcursul derularii finantarii.
BT MICROFINANTARE IFN S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 533 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Area Sales Manager


Candidatul ideal Education and Experience: Higher education (preferably in a technical field) Minimum of 2-3 years of relevant experience with a proven track record of success Experience in the technical industry is preferred, although not a deal-breaker Solid knowledge and understanding of B2B sales processes Excellent communication and interpersonal skills, with the ability to build rapport and negotiate effectively with clients Strong analytical skills with the ability to interpret sales data and market trends to inform strategic decision-making.Other Requirements: Proficiency in Microsoft Office Suite; Canva knowledge is a plus. Knowledge of an international language (preferably English, at least intermediate level). Valid driving license (Category B).Personality Traits: Problem-solving attitude and ability to work independently. Strategic thinker with a proactive and results-oriented approach to achieving sales objectives. Highly organised with excellent time management skills and
RO CREATIVE SOLUTIONS SRL

Media netă estimată pe baza celor 46 de salarii introduse în Salario: 6500 RON/Luna

Asistent Manager /​ Secretara


Candidatul ideal Pregatire:- absolvent al unei forme de învățământ superioareAptitudini: - inteligență (gândire logică, memorie);- corectitudine, seriozitate, atitudine principială în relațiile cu oamenii;Atitudini: - sincer, dispus la colaborareDescrierea jobului Responsabilități și sarcini: - cunoștințe bune operare PC: MS Office, WORD, EXCEL, navigare internet- limba engleză scris/vorbit- capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă- capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp- capacitate de a respecta termene limită- atenție către detalii- plăcere și abilitate de a învăța lucruri noi- responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate- îndeplinirea activităților zilnice de secretariat- preluarea și direcționarea apelurilor telefonice si ale e-mailurilor, administrarea conturilor digitale existente si crearea de altele noi ( in functie de necesitati)- primirea vizitatorilor și anunțarea persoanelor de contact din societat
SONYA MOD SA

Assistant Manager


Candidatul ideal - persoana care are initiativa in viata de zi cu zi si care se organizeaza singur(a) in derularea sarcinilor de lucru;- persoana care priveste lucrurile pozitiv si careia ii place sa caute solutii de corectare/imbuntatire a lucrurilor;- atentie la detalii;- gandire analitica;- cunostinte medii – foarte bune de limba engleza;- cunostinte medii de utilizare a programelor Microsoft Outlook, Microsoft Excel, Microsoft Word si Microsoft PowerPoint;- nu este necesara experienta anterioara.Descrierea jobului - facturare- introducere date facturi in program gestiune- gestionare achizitii si plati- mentinere relatii cu furnizori- administrare licente software- urmarire incasari- gestionare casuta email administrativa- gestionare documente salariati- gestionarea comunicarii cu contabilul extern- administrare baza de date clienti / vanzari, introducere date contacte, companii, oportunitati, procesare manuala a acestor date;- intocmire contracte de prestari servicii si propuneri f
ATIPIC TRANSFER PRICING SOLUTIONS SRL

Media netă estimată pe baza celor 275 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal - persoana care are initiativa in viata de zi cu zi si care se organizeaza singur(a) in derularea sarcinilor de lucru;- persoana care priveste lucrurile pozitiv si careia ii place sa caute solutii de corectare/imbunatatire a lucrurilor;- atentie la detalii;- gandire analitica;- cunostinte medii – foarte bune de limba engleza;- cunostinte medii de utilizare a programelor Microsoft Outlook, Microsoft Excel, Microsoft Word si Microsoft PowerPoint;- nu este necesara experienta anterioara.Descrierea jobului - facturare- introducere date facturi in program gestiune- gestionare achizitii si plati- mentinere relatii cu furnizori- administrare licente software- urmarire incasari- gestionare casuta email administrativa- gestionare documente salariati- gestionarea comunicarii cu contabilul extern- administrare baza de date clienti / vanzari, introducere date contacte, companii, oportunitati, procesare manuala a acestor date;- intocmire contracte de prestari servicii si propuneri
ATIPIC TRANSFER PRICING SOLUTIONS SRL

Media netă estimată pe baza celor 3658 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Sales Manager - Dezvoltator Imobiliar


Candidatul ideal Sales Manager - DEZVOLTATOR imobiliarReprezentant Vanzari / Agent Vanzari la DEZVOLTATOR imobiliarCerințe: Experienta in domeniul imobiliar minim 3 ani; Bune aptitudini de comunicare si vanzare; Cunostinte despre piata imobiliara a ansamblurilor rezidentiale din apropierea proiectului Dimri si locatii corespondente;KPI (indicatori de performanta): Respectarea programului de munca; Buna conduita morala si etica; Indeplinirea target-ului alocat pentru vanzarile lunare.Descrierea jobului Dimri Construction, companie lideră în domeniul dezvoltării imobiliare din Israel, prezenta pe piata din Romania cu proiectul Dimri Residence Prelungirea Ghencea, caută un coleg/a nou/a pentru functia de Sales Project Manager care să se alăture echipei din București, in locatia din Prelungirea Ghencea 350B, sector 6.Fisa postului Desfasoara intregul proces de vanzare ale apartamentelor din cadrul proiectului Dimri Residence, respectiv: Contacteaza potentialii clienti (lead-uri) si program
DIMRI CONSTRUCTION DEVELOPMENT SRL

Vip Account Manager


Candidatul ideal Căutăm un Manager Clienți VIP dinamic și orientat spre servicii de excepție pentru a se alătura echipei noastre la Las Vegas Online. Acest rol esențial presupune gestionarea relațiilor cu cei mai valoroși clienți ai noștri și asigurarea unei experiențe personalizate și de înaltă calitate.Cerințe: Experiență anterioară în gestionarea clienților VIP, preferabil în industria jocurilor de noroc sau a ospitalității; Excelente abilități de comunicare și interpersonale, cu capacitatea de a construi relații durabile și valoroase; Înțelegere profundă a nevoilor și așteptărilor clienților VIP; Capacitatea de a oferi soluții personalizate și inovative pentru a îmbunătăți satisfacția clienților; Abilități de organizare și planificare, cu capacitatea de a gestiona simultan mai multe sarcini; Disponibilitatea de a lucra flexibil, inclusiv în afara orelor obișnuite de lucru, pentru a răspunde nevoilor clienților VIP.Descrierea jobului Responsabilități: Gestionarea portofoliului de cl
NOBLEPIAGIO SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Affluent Relationship Manager


Candidatul ideal Profilul tau (cerinte obligatorii): Ai studii superioare finalizate (de preferat economice sau în administrarea afacerilor) Ai experienta de cel putin 3 ani in sistemul bancar sau intr-o societate de administrare a investitiilor Ai cunostinte solide despre produsele si serviciile bancare si cunostinte privind clasele de active (actiuni, obligatiuni, marfuri etc.) Ai cunostinte solide privind pietele financiare (indicatori macro si micro economici, evolutie, trenduri etc.) Ai certificare in tranzactionarea cu intrumente financiare (titluri de stat, obligatiuni, unitati de fond, orice alte instrumente financiare)Descrierea jobului Responsabilitatile tale: Vei lucra intr-o sucursala UniCredit si vei mentine/dezvolta relatiile de afaceri cu clientii din portofoliul propriu, prin promovarea tuturor produselor de economisire si investitii, de creditare si tranzactionale Vei tranzactiona instrumente financiare (titluri de stat, obligatiuni, unitati de fond, orice alte instrum
UNICREDIT BANK S.​A.​

Responsabil Revizii - Facility Management (f/​m)


Candidatul ideal Ai studii superioare finalizate cu diplomă de licență, studiile cu profil tehnic reprezintă un avantaj; Ai experiență de minimum 1-2 ani pe un rol în domeniul Facility Management; Cunoști limba engleză la nivel avansat; constituie avantaj cunoașterea limbii germane; Stăpânești foarte bine pachetul MS Office, în special Excel și PowerPoint; Ai capacitate analitică și de sinteză (îți place să efectuezi analize și să interpretezi date); Dai dovada de flexibilitate și adaptabilitate.Descrierea jobului SumarÎmpreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Contăm pe tine să te asiguri de respectarea termenelor de efectuare a lucrărilor de întreținere și inspecție a in
LIDL DISCOUNT SRL

Manager De Magazin/​store Manager Parklake București


Candidatul ideal Modă, talent și clienți sunt cuvintele care definesc Kamalion România (La Casa de las Carcasas).Avem peste 4.500 de colegi în echipele noastre cu peste 60 de naționalități în cele 600 de magazine prezente în Spania, Portugalia, Italia, Franța, Mexic, Polonia, România și Chile.Ne place să descoperim și să contăm pe oamenii pasionați de lumea Retail-ului, care caută stabilitate și creștere profesională!În prezent, căutăm un Manager de Magazin care își dorește să facă parte dintr-o echipă dinamică și distractivă, pentru noua deschidere din Parklake București.Ce așteptăm de la tine? Să fii pasionat de clienți și foarte motivat să îți dezvolți în continuare abilitățile de vânzări. Experiență în gestionarea echipelor de magazine și familiarizat cu industria de retail. Obișnuit să lucrezi cu KPI și obiective de vânzări. Să fii un exemplu pentru echipa ta și să obțineți cele mai bune rezultate împreună.Te regăsești în ceea ce citești? Alătură-te echipei noastre pentru a te buc
LA CASA DE LAS CARCASAS ROMANIA S.​R.​L.​

Client Success Manager - With French


Candidatul ideal The Client Success Manager job might be a good fit for you if you have: 2+ years within a SAAS (Software as a Service organization) organization. Extensive knowledge and experience in client services processes. Strong program and project management skills. Excellent written and verbal communication skills required. Ability to communicate authoritatively about technical product offerings. Strong proficiency in query writing and Boolean search strings is advantageous. Fluent written and oral English is essential, proficiency in French languages.Descrierea jobului What’s In It for You: This is a good job for you if you want to be responsible for project managing the onboarding for each client and for maintaining relationships with client's post “go live”. This includes implementing the technical requirements, orchestrating a flawless project launch, delivering training workshops, identifying new opportunities with the client's organization, supporting clients in r
IPSOS INTERACTIVE SERVICES SRL

Manager Achizitii Clienti


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui Manager Achiziții Clienți entuziast și dedicat pentru a se alătura echipei Las Vegas.Acest rol cheie implică responsabilitatea principală de a crește și a gestiona portofoliul de clienți ai cazinoului online, optimizând constant ofertele și campaniile pentru a atrage jucători. Cerințe Experiență dovedită în achiziția de clienți în industria jocurilor de noroc; O înțelegere aprofundată a pieței și tendințelor actuale; Cunoștințe solide despre strategiile de marketing digital, inclusiv SEO, PPC, e-mail marketing și social media; Abilitatea de a analiza datele de performanță și de a ajusta strategiile de marketing pentru a maximiza conversiile; Excelente abilități de comunicare și de negociere, cu experiență în lucrul cu diverse echipe și parteneri externi; Orientare către rezultate și atenție la detalii.Descrierea jobului Responsabilități Dezvoltarea și implementarea strategiilor de achiziție a clienților pentru a atrage noi jucători; Monitorizare
NOBLEPIAGIO SRL

Asistent Manager Vanzari


Candidatul ideal Cerințe:Experiență anterioară într-un rol similar sau în vânzări constituie un avantaj.Abilități excelente de comunicare orală și scrisă.Capacitatea de a lucra eficient sub presiune și de a gestiona multiple sarcini simultan.Abilități de organizare și atenție la detalii.Cunoștințe solide de operare a computerului și a programelor de birou (Microsoft Office, Excel, PowerPoint).Grad ridicat de integritate și confidențialitate.Descrierea jobului Responsabilități Principale:Gestionarea și organizarea documentelor și a altor materiale necesare departamentului, asigurându-se că sunt păstrate în mod ordonat și accesibile.Asigurarea unei comunicări eficiente între membrii echipei de vânzări și alte departamente din cadrul organizației.Colectarea și analiza datelor de vânzări pentru a genera rapoarte periodice privind performanța departamentului și identificarea tendințelor relevante.Furnizarea suportului administrativ necesar Directorului de Vânzări în gestionarea corespondenț
LONG LIFE ART S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 117 de salarii introduse în Salario: 3900 RON/Luna

Corporate & Promotion Account Manager


Candidatul ideal Absolvent de studii superioare, de preferat in domeniul medicalExperienta anterioara in promovarea serviciilor medicale minim un an - avantajExprienta anterioara in vanzarea Corporate (B2B: medicina muncii si/ sau abonamente servicii medicale) - minim un anPermis de conducere categ. BLimba engleza; nivel mediu - avantajCunostinte operare PCFire creativa, inovatoare, dinamicaOrientat(a) spre rezultate, sociabil(a), energic(a), spirit de echipa(a), onestitate si integritateDescrierea jobului Monitorizeaza piata, identifica si contacteaza clienti potentialiParticipa la proceduri de licitatie publicaPromovarea imaginii si a serviciilor companieiPromoveaza abonamentele medicale (medicina muncii si servicii medicale) catre persoane fizice si juridiceNegociaza si incheie contracte de medicina muncii si pentru celelalte servicii medicale din portofoliuMonitorizeaza modalitatea de derulare a contractelor in curs - mentine o relatie de buna colaborare cu clientiiParticipa la ana
GRAL MEDICAL SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 1200 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.