Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

196 Locuri de Munca Manager in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

196 Locuri de Munca Manager in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Affluent Relationship Manager


Candidatul ideal Profilul tau: Ai studii superioare finalizate (de preferat economice sau în administrarea afacerilor) Ai experienta de cel putin 3 ani in sistemul bancar sau intr-o societate de administrare a investitiilor Ai cunostinte solide despre produsele si serviciile bancare si cunostinte privind clasele de active (actiuni, obligatiuni, marfuri etc.) Ai cunostinte solide privind pietele financiare (indicatori macro si micro economici, evolutie, trenduri etc.) Ai certificare in tranzactionarea cu intrumente financiare (titluri de stat, obligatiuni, unitati de fond, orice alte instrumente financiare)Descrierea jobului Responsabilitatile tale: Mentii si dezvolti relatiile de afaceri cu clientii din portofoliul propriu, prin promovarea tuturor produselor de economisire si investitii, de creditare si tranzactionale Tranzactionezi instrumente financiare (titluri de stat, obligatiuni, unitati de fond, orice alte instrumente financiare, conform prevederilor reglementarilor interne) in
UNICREDIT BANK S.​A.​

Manager Service & Echipamente


Candidatul ideal Persoana proactiva, dinamica, orientata spre rezultate; Bune abilitati dе comunicare, prezentare si gestionare a timpului si a resurselor; Bune abilitati dе coordonare a echipelor; Experienta pe o pozitie similara de minimum 3-5 ani ( constituie avantaj experienta cu sisteme de prefiltrare/tratare apa); Limba engleza: nivel mediu-avansat; Studii superioare: Profil tehnic; Detinator de carnet cat B si dornic de un job activ pe teren.Descrierea jobului Coordonarea echipei tehnice si organizarea eficienta a lucrarilor necesare, in functie de prioritate si/sau urgenta; Deplasarea pe teren impreuna cu echipa tehnica; Efectuarea stocului de consumabile si piese de schimb; Identificarea pieselor necesare efectuarii lucrarilor si achizitia lor; Implementarea si imbunatatirea sistemelor și proceselor tehnice; Luarea deciziilor de business cu un nivel înalt de expertiză și cunoștințe tehnice; Discutarea problemelor tehnice cu clientul și comunicarea acestora tehnicienilor; Efect
NCH ROMANIA PRODUSE DE INTRETINERE

Manager Relatii Clienti Microfinantare


Candidatul ideal Daca: Vrei sa dezvolti o cariera in banking sau esti un profesionist cu experienta in domeniu Ti-ar placea sa cunosti antreprenori, business-urile acestora si sa pui umarul la dezvoltarea lor Iti place sa iti pui mintea la contributie Te consideri ambitios, deschis si comunicativ Ai o atitudine pozitiva Esti un om de echipa si esti motivat de rezultate Vrei sa cresti profesional intr un mediu dinamicDescrierea jobului Hai in echipa BT Mic! Vei intalni multi antreprenori carora, cunoscandu-le povestile de business, le vei facilita accesul la finantare; Cum finantarea trebuie sa fie una adecvata, vei capata skills-urile si expertiza necesare, astfel incat sa poti propune solutii optime; Pentru ca un sfat bun de la cineva care se pricepe este intotdeauna binevenit, le vei fi aproape antreprenorilor din portofoliul tau pe tot parcursul derularii finantarii.
BT MICROFINANTARE IFN S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 551 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Manager Vanzari - Cluj Napoca


Candidatul ideal Experiența și abilitățile pe care le căutăm:Experiență considerabilă în managementul unei echipe cu profil de vânzări;Abilitatea de a oferi, primi și implementa feedback-ul;Abilități de coordonare și motivare a echipei de vânzări;Entuziasm și atitudine proactivă în abordarea problemelor;Orientare către obținerea de rezultate concrete într-un mediu competitiv;Capacitate de organizare și planificare a activităților;Abilități de comunicare, inițiativă, perseverență;Studii superioare constituie avantaj.Afla mai multe despre noi si despre portofoliul nostru de produse accesand https://cmjeler.ro/Descrierea jobului Ce vei face la C&M Jeler?Asiguri indeplinirea obiectivelor financiare pe zona alocata.Asiguri planificarea, coordonarea si controlul activitatii de vanzare.Respecti principiile si politica agreate la nivel de companie; te asiguri de respectarea politicii de vanzare pentru Consultantii de Vanzari pe care ii coordoneazi.Realizezi rapoarte periodice privind activitat
CM JELER SRL

Manager


Scurta descriere a companiei Inditex este cel mai mare retailer de fashion din lume, cu 8 branduri și peste 7,500 de magazine în întreaga lume. Succesul grupului Inditex se datorează talentului angajaților săi, care reprezintă cea mai valoroasă resursă a companiei. Cerinte • Ability to lead by example, motivate and develop staff• Strong organization and time management skills• Schedules and executes multiple tasks simultaneously• Goal oriented• Flexibility and problem solving ability• Uses initiative to seek proactive solutions• Excellent communication and interpersonal skills• Ability to work autonomously and as part of a team Responsabilitati • Sales and customer care: use commercial information and product knowledge to drive sales and other activities in the store using the internal provided tools, provides highest level of care to customers• HR & Team Management: recruits, interviews, develops and maintains a strong team, ensures that induction and relevant training are carried
Inditex

Media netă estimată pe baza celor 40868 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Manager De Rezidenta


Candidatul ideal Valea Izvoarelor Senior Living angajează MANAGER DE REZIDENȚĂ la Cluj Senior VillageSuntem în căutarea unei persoane implicate, cu abilități de leadership, care să contribuie la asigurarea unui mediu sigur, prietenos și confortabil pentru rezidenții noștri. Dacă aveți experiență în gestionarea unei echipe și doriți să vă implicați activ în crearea unei comunități care promovează respectul, demnitatea și îngrijirea de calitate a seniorilor, acest job este pentru dumneavoastră.Cerințe:- Absolvent(ă) de studii superioare sau medii într-unul din domeniile medical, ospitalier sau științe sociale- Seriozitate, dinamism, meticulozitate și adaptabilitate- Capacitate de a forma și conduce o echipă de 50 de oameni (în prezent formată din 15 persoane)- Permis de conducere categoria BDescrierea jobului Responsabilități:- Construiește și menţine relaţii excelente cu angajații, rezidenţii, aparţinătorii și vizitatorii Cluj Senior Village- Se asigură că nevoile de îngrijire (inclusiv
VALEA IZVOARELOR SENIOR LIVING S.​R.​L.​

Specialist Management Deseuri


Candidatul ideal Cautam un Specialist in Managementul Deseurilor / Responsabil gestiune deseuri / Responsabil mediuin Vlaha, judetul Cluj, pentru o fabrica de reutilizare si reciclare textile, echipata cu tehnologie de ultima generatie.Candidatul ideal: Trebuie sa aiba studii superioare absolvite. Experienta de minim 2-3 ani in domeniul gestiunii deseurilor sau de mediu. Cunoasterea limbii engleze este importanta. Experienta privind sistemele de calitate ISO sau GRS reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati: Tine evidenta operatiunilor de achizitie si/sau colectare a deseurilor textile post consumator sau post industrial, din Romania sau din extern. Este responsabil pentru gestiunea corecta a acestor deseuri intre si la propriile puncte de lucru autorizate pentru tratare, reutilizare si reciclare. Va urmari trasabilitatea deseurilor pana la destinatia finala (valorificare finala sau eliminare finala) si va intocmi lunar raportarile de trasabilitate catre toti furnizorii
ROSECO SRL

Manager Aprovizionare Si Logistica


Candidatul ideal Căutăm Manager Aprovizionare și Logistică, care să se alăture echipei noastre din Cluj-Napoca. Candidatul ideal planifică, conduce, coordonează și implementează operațiunile departamentului și personalului implicat în activitățile de achiziție și logistică a produselor, echipamentelor, materialelor și serviciilor necesare în îndeplinirea activității operaționale.Va colabora strâns cu departamentele operaționale și cu clienții firmei, pentru a asigura o distribuție eficientă a produselor noastre, și va superviza întregul lanț de aprovizionare.Cerințe: Studii superioare absolvite; Experiența anterioară în coordonarea activităților de aprovizionare sau logistice sau într-un rol similar de minim 3 ani; Cunoașterea sistemului de operare Winmentor reprezintă avantaj, sau a unui alt soft de contabilitate; Abilități de leadership, comunicare și rezolvare a problemelor; Abilități bune de planificare, organizare și gestionare a timpului; Cunoștințe MS Office (excel, baze de date
MEDLINE COM SRL

Manager De RezidenȚĂ


Candidatul ideal Valea Izvoarelor Senior Living angajează MANAGER DE REZIDENȚĂ la Cluj Senior VillageSuntem în căutarea unei persoane implicate, cu abilități de leadership, care să contribuie la asigurarea unui mediu sigur, prietenos și confortabil pentru rezidenții noștri. Dacă aveți experiență în gestionarea unei echipe și doriți să vă implicați activ în crearea unei comunități care promovează respectul, demnitatea și îngrijirea de calitate a seniorilor, acest job este pentru dumneavoastră.Cerințe:- Absolvent(ă) de studii superioare sau medii într-unul din domeniile medical, ospitalier sau științe sociale- Seriozitate, dinamism, meticulozitate și adaptabilitate- Capacitate de a forma și conduce o echipă de 50 de oameni (în prezent formată din 15 persoane)- Permis de conducere categoria BDescrierea jobului Responsabilități:- Construiește și menţine relaţii excelente cu angajații, rezidenţii, aparţinătorii și vizitatorii Cluj Senior Village- Se asigură că nevoile de îngrijire (inclusiv
VALEA IZVOARELOR SENIOR LIVING S.​R.​L.​

Configuration Management Analyst I


Descrierea jobului If you are a professional looking for an opportunity to grow, Emerson has an appealing role for you! Based in our Cluj location, you will be responsible for the configuration management (CM) activities for Automated Solutions products as assigned and adhering to best practices in the accomplishment of this function/activity. In This Role, Your Responsibilities Will Be: * Prepare and process standard engineering change requests (CRs), change orders (COs) and change actions (CAs) throughout the product lifecycle. * Manage part numbers and conduct impact analysis (where used) depending on the change description. * Analyze proposed part revisions, identify, and document impact and communicate accordingly to impacted departments. * Systematically capture, record, and validate product configuration details in the Product Lifecycle Management (PLM) tools, providing accurate traceability of configurations. * Coordinate implementation tasks and workflows, assign tasks across
EMERSON SRL

Junior Planning Manager


Candidatul ideal Requirements: Minimum 2 years experience in public works contracts: civil engineering works / transport infrastructure ( railway,subway, tram) Degree in Engineering or similar Knowledge on contract management terms aligned with the legislation (ex. HG1/2018) Proficiency in MS Office, Project Management software (ex. Primavera) Planning and project management skills Strong multitasking abilities Strong analytical, critical, and logical thinking skills A sound understanding of safety protocols Ability to focus under pressure and meet deadlinesDescrierea jobului We are searching for a well-organized self-starter with great attention to detail to join our team as a junior planning engineer with potential to develop skills for contract management. Day-to-day responsibilities include drawing up work schedules and budgets under the supervision of a Senior, data input for project specifications and cost, provide support to a Senior in all matters related to the assigned projec
ACTIV PROIECTARE INFRASTRUCTURA SRL

Corporate Banking Relationship Manager


Candidatul ideal Cerințe: Studii superioare economice; Minimum 3 ani experienta in vanzari; Abilitati de analiza financiara; Limba engleza nivel avansat.Alte competențe necesare: Simt analitic si structurat; Proactivitate; Orientare spre client; Abilitatea de a identifica si valorifica oportunitati; Abilitati antreprenoriale; Determinare, incredere in sine; Buna autocunoastere; Capacitate de a lucra independent, dar si in echipa.Descrierea jobului Despre echipa:Cu noi ai întotdeauna parte de un mediu prietenos, care te susține și îți oferă libertatea de a acționa, de a explora și de a-ți atinge țelurile cu pasiune, creativitate și dinamism.Suntem alături de tine pentru a găsi împreună soluții flexibile și de durată. Te ajutăm să fii mereu cea mai bună versiune a ta în interacțiunile cu clienții, colegii și coechipierii.Principalele responsabilități: Realizezi bugetul alocat; Gestionezi relatia dintre banca si clientii din portofoliul alocat, asigurand un inalt grad de satisfactie si fi
UNICREDIT BANK S.​A.​

Asistent Manager


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine:-Punem accent pe bune cunostinte de operare in MS Office (Excel, PowerPoint, Outlook)-Abilitatea de a organiza diverse documente, de a analiza si de a rezolva situatii provocatoare-Bune abilitati interpersonale fata de persoanele din interiorul si din afara organizatiei-Cunoasterea limbii engleza la nivel mediu-avansat-Abilitati remarcabile de comunicare si adaptabilitate-Deschidere spre invatare si o atitudine proactiva-Vrem oameni organizati in echipa, asa ca atentia la detalii este un aspect foarte important.Descrierea jobului Descrierea jobuluiResponsabilitati principale:-Sprijini activitatea Managerului de Achizitii privind buna desfasurare a planului si procesului de achizitii, in functie de nevoile afacerii, pentru a asigura disponibilitatea constanta a materiilor prime, produselor si serviciilor necesare-Colaborezi indeaproape cu toate departamentele din cadrul companiei (Operatiuni, Marketing, Contabilitate, Logistica, Finante etc.) pent
NOODLE PACK SRL

Media netă estimată pe baza celor 3803 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager Trainee Mcdonald’s


Descrierea jobului Hai in echipa sa ducem povestea McDonald’s mai departe alaturi de tine!Programul “Manager Trainee” este astfel conceput incat sa te ajute sa intelegi perfect elementele de baza ale operarii unui restaurant, pentru a deveni un manager eficient.Despre tine: Studii superioare finalizate sau in curs; Ai bune abilitati de lucru in echipa; Atitudine pozitiva si orientare catre client; Te adaptezi repede schimbarilor si gasesti solutii rapide in orice situatie.Ce vei face? Ai parte de pregatire accelerata timp 9 luni timp in care: Inveti modul de lucru pe toate zonele din restaurant printr-o pregatire teoretica si practica; Inveti specificul afacerii McDonald’s si informatii esentiale pentru a putea coordona oamenii, a respecta standardele de calitate si a contribui la cresterea vanzarilor; *Dupa cele 9 luni, devii Floor Manager certificat dupa absolvirea cursurilor si astfel esti pregatit sa iti continui activitatea ca Manager in echipa McDonald’s.Beneficii: Pachet salaria
PREMIER RESTAURANTS ROMANIA SRL

Asistent Manager De Department (m/​f) - Cluj-napoca


Candidatul ideal POZIȚIA Full-timeÎNCEPERE Cat de curand posibilCOMPANIA Peek & Cloppenburg SRLPERSOANA DE CONTACT Adina RaicuLOCAȚIA Vivo! Cluj-Napoca, FloreștiCALITĂȚILE TALE Studii în administrarea afacerilor sau absolvirea unei universități poate reprezenta un avantaj Experiență practică dovedită, ideal în sectorul textil, FMCG sau al serviciilor Pasiune pentru modă Orientare puternică către clienți și servicii Nivel ridicat de angajament, inițiativă și abordare practică Abilități organizatorice și analitice, inclusiv o bună înțelegere a cifrelor și rapoartelor Cunoștințe foarte bune de germană și / sau englezăDescrierea jobului RESPONSABILITĂȚILE TALE Conducerea echipei împreună cu șeful de departament Motivarea și instruirea echipei împreună cu managerul de departament Suport continuu pentru îmbunătățirea vânzărilor Asigurarea unui serviciu prietenos și profesional pentru clienții departamentului Efectuarea de rapoarte şi analize periodice a indicatorilor importanți, optimizarea
PEEK CLOPPENBURG SRL

Site Manager (contractor)


Candidatul ideal • Esti absolvent/a de studii superioare cu Diploma de Licenta in domeniul constructiilor sau instalatiilor electrice sau similar• Ai o experienta dovedita de minim 2 ani in in gestionarea contractelor cu terti• Ai o experienta dovedita de minim 1 an in industria Telecom si cunostinte tehnice• Vorbesti fluent Limba engleza• Intelegi afacerea si esti orientat/a spre rezultate• Ai abilitati excelente de comunicare si influentare, esti atent/a la detalii• Esti orientat spre solutii si ai o gandire inovativa• Esti proactiv/a, iti place sa ai initiative• Ai foarte bune abilitati de organizare, planificare, rezolvare a problemelor, project management, bugetare• Ai un bun management al timpului• Ai capacitatea de a lua decizii independent si de a influenta procesul decizional• Iti place sa lucrezi in echipa• Ai cunostinte avansate MS Office (obligatoriu Excel, Word, PowerPoint si Outlook)• Obligatoriu permis de conducere (experienta 4x4) - minim 1 anDescrierea jobului Vei coor
VODAFONE ROMANIA SA

Asistent Manager Cu Experienta Divizia Salubritate


Candidatul ideal Ce cunostinte si aptitudini te ajuta sa ai succes deplin în acest rol: Absolvent al unei forme de invatamant superioare (preferabil economic, tehnic); Experienta financiar contabila si in facturare- avantaj; Bune abilitati organizatorice si sa rezolve problemele cu rapiditate; Abilitati foarte bune de comunicare si de lucru in echipa; Rezistent la munca sub presiune; Persoana responsabila, integra, orientata catre atingerea obiectivelor; Experienta in lucrul cu sistemul de achizitii publice SEAP – avantaj; Cunostinte privind softurile de gestiune (Soft 1 -constituie avantaj); Cunostiinte PC – Excel mediu; Cunosti limba engleza la nivel mediu;Descrierea jobului Ce asteptam de la tine: Sa asiguri suport in activitatea administrativa a diviziei, fiind un suport operativ si administrativ al managerului de divizie; Sa gestionezi informatiile, sa creezi si sa actualizezi bazele de date; Sa intocmesti diferite situatii, rapoarte personalizate, solicitate de managerul diviziei
AX PERPETUUM IMPEX SRL

Manager Restaurant


Candidatul ideal Căutăm cel mai dinamic și organizat Manager de restaurant. Dacă vrei să coordonezi o echipă tânără, să contribui la creșterea unui business fain și să atingem împreună cele mai îndrăznețe obiective, hai în #pack-ul nostru.Ce căutăm:-experiența anterioară în domeniul de activitate al companiei (Horeca/ QSR/ Fast food) pe poziții similare;-abilitățile foarte bune de coordonare a unei echipe sunt categoric necesare;-disponibilitatea și flexibilitatea din punct de vedere al programului de lucru sunt un aspect important pentru noi;Descrierea jobului Ce vei face la noi:-tu ești omul de bază din restaurant așa că ai ocazia să-ti pui în practică toate abilitățile de coordonare și organizare în cadrul echipei tale;-vei instrui și supraveghea echipa și toate operațiunile din locația ta;-gestionarea eficientă a solicitărilor și sesizărilor venite din partea clienților este responsabilitatea ta;-ai ocazia să creezi un mediu de lucru constructiv și eficient pentru tine și membrii e
NOODLE PACK SRL

Media netă estimată pe baza celor 5 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Retail Relationship Manager


Candidatul ideal Rolul de Relationship Manager Retail presupune identificarea oportunitatilor de vanzare, pentru produsele si serviciile Bancii, adresate clientilor Persoane Fizice.Profilul ideal: Minim un an de experienta anterioara in vanzari in zona de Banking, Telekom, Asigurari. Experienta in vanzarea produselor bancare (persoane fizice sau juridice) reprezinta un plus; Abilitati de vanzare, prezentare si negociere; Bune abilitati de comunicare si interactiune; Atitudine pozitiva, entuziasm si motivatie; Perseverenta in atingerea obiectivelor; Cunostinte MS Office; Limba engleza – nivel conversational.Descrierea jobului Ce vei face? Prospectezi in mod activ piata si abordezi potentialii clienti, in vederea promovarii produselor de creditare destinate segmentului retail (persoane fizice) Vei identifica oportunitatile de vanzare pentru toate produsele si serviciile Vei dezvolta portofoliul de clienti existenti si volumul de afaceri, impreuna cu echipa de vanzari din care va face par
GARANTIBANK INTERNATIONAL N.​V.​ SUCURSALA ROMANIA

Media netă estimată pe baza celor 234 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Store Manager /​ Supervizor - Cluj (m/​f)


Candidatul ideal Profilul candidatul cautat pentru ocuparea functiei de Asistent manager magazin din cadrul companiei Puma Sports Romania, este urmatorul : Studii medii finalizate Spirit de echipa, atitudine proactiva si flexibilitate; Amabilitate fata de clienti si colegi; Rezistenta la sarcini repetitive si oboseala; Atitudine pozitiva; Cunoasterea limbii engleze de nivel mediu; Aptitudine si disponibilitate de a invata lucruri noi si de a face fata provocarilor; Experienta anterioara pe un post similar de minim un an de zile.Dacă esti o persoană flexibilă, deschisă și dedicată, PUMA iti oferă sansa sa lucrezi pentru cel mai cool brand de articole sportive, intr-o echipa dinamica si cu multa voie buna!Descrierea jobului Colegii tai te vor astepta in magazinul PUMA din Cluj .Responsabilitati Asistent Manager: Ofera asistenta si indrumare clientilor in privinta articolelor PUMA oferite spre vanzare Asigura necesarul de marfa la raft Actualizeaza etichetele de pret si afisele promotiona
PUMA SPORTS ROMANIA SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 196 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.