Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

583 Locuri de Munca Office Manager in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

583 Locuri de Munca Office Manager in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Office Manager in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Office Manager in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Administrativ


Candidatul ideal - Legal studies graduate;- Minimum 1-year relevant experience;- Very good knowledge of English, and legal terminology;- Experience and very good skills in drafting legal documents;- Communicative, efficient, reliable, analytical, flexible, and adaptable;- Previous experience working in a commercial environment with any ERP system would be considered a great advantage.Descrierea jobului - Drafting several types of agreements and documents;- Ensure that all matters related to the good workflow of the department, considering its work, it's fulfilled;- Responsible for its work;- Daily record keeping with electronic and hard copy filing of documents;- Prepare legal and management reports;- Maintain and update databases;- Provide administrative support and enhance office effectiveness;- Handle communication with clients;- Conduct statistical/documentary research;- Maintain contact lists;- Obtain relevant information from other organizations or official institutions.
EURO GAMES TECHNOLOGY ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 953 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Cunostinte si experienta in Managementul Calitatii;Persoana care învață rapid, si cu abilitatea de a rezolva sarcini multiple;Atitudine pozitiva si proactiva;Persoana organizata, ordonata, meticuloasa, atenta la detalii;Comunicarea eficientă și aptitudinile interpersonale;Abilitati de comunicare orala si in scris;Deschis spre munca in echipa;Fire independenta, capabil sa se autogestioneze;Bune abilitati de planificare, organizare si gestionarea a situatiilor;Cunostinte operare PC: pachetul Office (Word, Excel, Power Point, Outlook)Descrierea jobului Beneficii:- Tichete de masa;- Lucru intr-un mediu placut;- Stabilitatea locului de munca- Stabilitate financiara
CENTRAL SERVICE INSTAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 3803 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Gestionar Depozit Produse Alimentare


Candidatul ideal Cunoștințe solide de MS Office; Experiență minimum 2 ani în logistică și în coordonarea unei echipe; Experienta in operarea unui soft de gestiune plus operare scanner; Capacitatea de a prioritiza, planifica, analiza și sinteza; Abilitatea de a lucra sub presiune și adaptarea cu ușurința la orice situație; Abilitatea de comunicare si colaborare; Orientat spre rezultate.Descrierea jobului Coordonarea și supervizarea activitatii de logistică și administrarea în depozite pentru aprovizionarea magazinelor cu mărfuri, la timp și în cantitățile corecte; Monitorizarea nivelului și calitatea stocului în depozit și vei verifica activitatea de livrare; Colectarea și analizarea tuturor datelor necesare monitorizării performanței a activități de logistică; Formarea angajaților din subordine și de coordonarea acestora în vederea atingerii obiectivelor.
TINERVIS GROUP SRL

Asistent Medical Generalist /​ Asistent Radiologie


Candidatul ideal - Punctualitate, atitudine pozitiva si proactiva, orientare catre client (amabilitate si empatie)- Dorinta de invatare si perfectionare- Cunostinte minime operare PC (Windows, Microsoft Word şi Excel, Internet)- Studii de specialitate (Diploma de Asistent Medical Generalist/ Asistent de Radiologie);Descrierea jobului - Invitarea pacientilor in camerele specializate de efectuare a radiografiilor;- Pregatirea pacientilor, respectiv informarea acestora cu privire la procedurile care urmeaza a fi efectuate precum si realizarea investigatiei radiologice;- Indrumarea acestora catre camera de asteptare a rezultatelor;
FM MEDIDENT SRL

Asistent Medical- Receptie


Candidatul ideal Studii de specialitate; Experienţă pe un post similar de minimum 2 ani; Aviz de liberă practică şi certificat de membru OAMGMAMR – valabile; Excelente abilități de comunicare și relaționare; Persoană empatică, dinamică, activă; Capacitate de planificare şi organizare; Limba engleza – nivel mediu; Cunoştinţe MS Office – nivel mediuDescrierea jobului Întâmpinarea pacienţilor şi a vizitatorilor; Preluarea apelurilor telefonice şi direcţionarea lor în funcţie de solicitarea interlocutorului; Efectuarea programărilor pentru diverse specialităţi medicale şi gestionarea eficientă a circuitului pacienţilor în sala de aşteptare; Efectuarea confirmărilor pentru programările efectuate; Pregătirea cabinetelor medicale cu tipizatele şi consumabilele medicale necesare desfăşurării consultaţiei; Pregătirea instrumentarului, aparatura necesară şi asistarea medicului pe durata intervenţiilor şi procedurilor medicale; Recoltarea probelor pentru diverse analize medicale (experienţă în sp
INTERMEDICAS WORLDWIDE SRL

Asistent/​a Medical/​a Stomatologie


Candidatul ideal Persoana cu studii de asistent/a medical/a finalizate, dinamica si pozitiva, organizata,responsabila si pasionata de domeniul medical, cu capacitate de lucru in echipa, cu abilitati de comunicare , dornica de perfectionare si integrare intr-o echipa profesionista. Experienta in domeniul stomatologic reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Jobul propus se adreseaza unei persoane dinamice si responsabile, deoarece implica participarea directa la fluxul de lucru existent in cabinetul stomatologic, de la sterilizare, pregatirea cabinetului, a instrumentarului, materialelor necesare, cat si integrarea in echipa, asistand direct medicul in efectuarea tratamentelor stomatologice. De asemenea se implica in comunicarea cabinetului cu colaboratorii, tehnicieni dentari, furnizori de echipamente si materiale stomatologice, cat si in comunicarea cu pacientii.Beneficiile sunt reprezentate in primul rand de posibilitatea de a lucra intr-un mediu prietenos, ce ofera siguranta, in car
DENTALSTYLE CLINIC S.​R.​L.​

Asistent Manager Lb.​ Italiana


Candidatul ideal Abilitati si competente:Abilitati de comunicare si organizare, persoana prezentabila, proactiva si orientata spre rezolvarea problemelor,meticulozitate, atentie la detaliu si acurateteAbilitati excelente de lucrul in echipa si comuniareCunoștințe bune MS Office si limba italiana ;Abilitati de prioritizare a activității și respectare a termenelor limită;Persoană responsabilă, ordonată, corectă și serioasă;Descrierea jobului Responsabilitati si sarcini :- preluarea si directionarea apelurilor telefonice- primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate- preia, inregistreaza, distribuie la compartimentele implicate corespondenta- indosariaza si arhiveaza corespondenta primita din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati- redacteaza corespondenta de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice- asigura transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail- actualizeaza baza de date documente - asigura logistica de calatorie pentru c
ALAVIE CONSULTING SOLUTIONS SRL

Asistent Medical - Ambulator /​ Clinica


Candidatul ideal - Studii dе specialitate: absolvent al Scoalii Sanitare Postliceale sau al Facultatii dе Moase si Asistenti Medicali;- Autorizatie libera practica si asigurare malpraxis – documente valabile;- Experienta minim 1 an in specialitate;- Limba engleza - nivel mediu;- Cunostinte MS Office - nivel mediu;- Persoana pozitiva cu excelente abilitati dе comunicare si empatie, orientata spre nevoile pacientului, responsabila, organizata.Descrierea jobului - Recoltеazа probе pentru diversе аnаlizе medicаlе;- Efеctueаzа proceduri medicаlе si trаtаmеnte la rеcomandarеa mеdicului;- Participa la educatia medicala a pacientului;- Gestioneaza eficient circuitul pacientilor in sala de asteptare astfel incat sa evite intarzierile;- Pregateste cabinetele medicale cu tipizatele si consumabilele medicale necesare desfasurarii consultatiei;- Pregateste instrumentarul, aparatura necesara si asista medicul pe durata interventiilor si procedurilor medicale.
SANADOR SRL

Asistent Medical Radioterapie


Candidatul ideal - Studii de specialitate: absolvent al Scoalii Sanitare Postliceale;- Autorizatie libera practica si asigurare malpraxis – documente valabile;- Experienta minim 1 an in specialitate;- Limba engleza - nivel mediu;- Cunostinte MS Office - nivel mediu;- Persoana pozitiva cu excelente abilitati de comunicare si empatie, orientata spre nevoile pacientului, responsabila, organizata.Descrierea jobului - Asistent medical - Radioterapie
SANADOR SRL

Asistent Medical - Anestezie


Candidatul ideal Studii dе specialitate: absolvent al Școlii Sanitare Postliceale sau al Facultății dе Moașe și Asistenți Medicali; Autorizație de liberă practică și asigurare malpraxis – documente valabile; Experiență minim 6 luni în anestezie; Excelente abilități de comunicare si relaționare, empatie, orientare spre nevoile pacientului; Capacitate de lucru în echipă, organizare, adaptabilitate, promptitudine și implicare cu privire la sarcinile stabilite; Atitudine pozitivă și profesionistă în relația cu pacienții și colegii; Limba engleză - nivel mediu; Cunoștințe MS Office - nivel mediu.Descrierea jobului Primește pacientul în salonul preanestezic și verifică dosarul medical; Administrează medicația preanestezică și pregătește pacientul conform indicațiilor medicului anestezist; Respectă protocoalele interne specifice pregătirii sălii de intervenție (verificare/pregătire echipamente anestezie, medicație, etc); Cunoaște și participă la toate tipurile de anestezie; Monitorizează star
SANADOR SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal Experienta de minim 3 ani pe un post similar;Cunostinte corespondenta de afaceriCunostinte excelente de limba romana si engleza scris/vorbit;Abilitati de comunicare, vocabular elevat, gandire analitica;Cunoasterea avansata a pachetului Ms Office;Aptitudini:Personalitatea, carisma, proactivitatea si initiativa sunt esentiale pentru acest post;Capacitate de organizare pe prioritati.Descrierea jobului Organizarea si administrarea agendei zilnice de lucru a Managerului General;Gestionarea mesajelor si a corespondentei;Organizarea deplasarilor;Traducerea si redactarea de documente;Inregistrarea, distribuirea, organizarea, clasarea si arhivarea documentelor;Colectarea, analizarea si sintetizarea informatiilor necesare pentru intocmirea rapoartelor si situatiilor solicitate;Mentinerea unui flux comunicational interdepartamental si intradepartamental continuu si eficient.Responsabilităţi- managementul documentelor companiei (sortarea şi expedierea corespondenţei, arhivarea doc
TECNIC CONSULTING ENGINEERING ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 3703 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent De Vanzari


Candidatul ideal studii medii/superioare; cunostinte avansate operare PC - Excel, Word avantaj WizCount, Edinet; persoana activa, dinamica, responsabila, serioasa, disciplinata; aptitudini de lucru si comunicare in echipa; rabdare, asertivitate si tact in relatiile cu clientii; domiciliul in BucurestiDescrierea jobului preia si prelucreaza comenzile clientilor; intocmeste diverse rapoarte; prelucreaza comenzi conform rutelor de livrari si le introduce in circuitul logistic intocmeste, verifica si semneaza actele care tin de gestiune ( avize/facturi pentru iesirile de marfa/facturi de corectii pret, cantitate) si emite chitante; arhiveaza documentele emise; intretine si dezvolta relatiile de colaborare cu clientii firmei prelucreaza, intocmeste si transmite oferte solicita si incaseaza diferitele forme de plata (CEC, OP, cash); mentine evidenta corecta a platilor pe baza contractelor si a fiselor de plata pentru fiecare client;
COMTEC 2000 INC.​ S.​R.​L.​

Asistent Virtual


Candidatul ideal Ce trebuie sa aduci cu tine (altii spun „cerintele de baza”):• Diploma de absolvire a unei facultati de studii economice• Calm, creativitate, siguranta• Dorinta de a face parte dintr-o echipa de profesionisti si de a pune in practica un sistem coerent si profesional de asistenta virtuala• Ambitia de a obtine rezultate imediate si concrete• Competențe aprofundate in cunoașterea programelor Microsoft Office• Cunostințe medii de limba engleza• Cultivarea calitatii si focus pe solutii eficiente, diferite, rapide si simple• Sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa.Descrierea jobului Ce te asteapta (altii spun „abilitatile si competentele de baza ale postului”):• Redactare contracte si oferte comerciale pentru companie si clientii companiei.• Intocmire deconturi de cheltuieli, registrul de casa, buget previzionat si realizat, cash-flow.• Plasare comenzi si emitere facturi.• Efectuare plati catre furnizori si bugetul statului pentru companie si clientii co
TE ASIST VIRTUAL S.​R.​L.​

Asistent Medical - Sterilizare Spital


Candidatul ideal - Studii de specialitate: absolvent al Scoalii Sanitare Postliceale sau al Facultatii de Moase si Asistenti Medicali;- Autorizatie libera practica si asigurare malpraxis – documente valabile;- Experienta minim 1 an in specialitate;- Limba engleza - nivel mediu;- Cunostinte MS Office - nivel mediu;- Persoana pozitiva cu excelente abilitati de comunicare si empatie, orientata spre nevoile pacientului, responsabila, organizata.Descrierea jobului Asistent medical cu experienta in STERILIZARE.
SANADOR SRL

Asistent Coordonator Proiecte - Bucuresti


Candidatul ideal Studii superioare; Cunostinte foarte bune de utilizare calculator MS Office; Bune abilitati de comunicare; Persoana organizata; Abilitatea de a prioritiza sarcinile si de a respecta termenele limita; Spirit de echipa, atitudine pozitiva; Adaptabilitate si flexibilitate; Confidentialitate.Descrierea jobului Pentru ca ne dorim sa facem oamenii fericiti prin design interior ne tratam clientii cu seriozitate. Aici intervine aportul tau in echipa Delta Studio.Vei consilia clientii pentru stabilirea ofertei optime, te vei ocupa de buna desfasurare a vanzarii – intocmirea contractului de colaborare – facturare/lansare comenzi cat si de organizarea livrarii produselor dorite de acestia.Pentru ca nimeni nu este perfect si dorim sa tindem spre perfectiune vei gestiona solicitarile primite din partea colaboratorilor tai. Oferta: Salariu fix lunar; Bonus anual raportat la realizari; Decontare transport; Participarea la traininguri. Acces la cafeneaua interna; Zile dedicate pentru
DELTA STUDIO SRL

Asistent Resurse Umane


Candidatul ideal Experienta de minim 6 luni pe o pozitie similara; Studiile superioare finalizate reprezinta un avantaj; Certificarea de Inspector Resurse Umane reprezinta un avantaj; Persoana organizata, ordonata, proactiva, atenta la detalii si orientatata spre rezolvarea problemelor; Abilitati avansate de comunicare atat verbal cat si scris; Capacitate de prioritizare a taskurilor; Capacitatea de a respecta termenele si de a indeplini sarcinile la timp; Limba engleza la un nivel avansat reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Asigura mentinerea relatiei cu furnizorul de servicii de medicina muncii si cu furnizorul de servicii de Securitate si Sanatate in Munca; Gestioneza programarea examenelor periodice pentru medicina muncii la angajare/solicitare pentru toti angajatii companiei; Trimite catre furnizorul de servicii de medicina muncii informatiile necesare emiterii facturilor lunare; Tine evidenta abonatilor la furnizorul de servicii medicale: abonamente noi, incetari/modificari
TRAVEL BRANDS S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 200 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Medical - Cardiologie /​ Ustacc


Candidatul ideal - Studii dе specialitate: absolvent al Școlii Sanitare Postliceale sau al Facultății dе Moașe și Asistenți Medicali;- Autorizație de liberă practică și asigurare malpraxis – documente valabile;- Experiență minim 6 luni în anestezie;- Excelente abilități de comunicare si relaționare, empatie, orientare spre nevoile pacientului;- Capacitate de lucru în echipă, organizare, adaptabilitate, promptitudine și implicare cu privire la sarcinile stabilite;- Atitudine pozitivă și profesionistă în relația cu pacienții și colegii;- Limba engleză - nivel mediu;- Cunoștințe MS Office - nivel mediu.Descrierea jobului - Recoltеazа probе pentru diversе аnаlizе medicаlе;- Efеctueаzа proceduri medicаlе si trаtаmеnte la rеcomandarеa mеdicului;- Participa la educatia medicala a pacientului;- Gestioneaza eficient circuitul pacientilor in sala de asteptare astfel incat sa evite intarzierile;- Pregateste instrumentarul, aparatura necesara si asista medicul pe durata interventiilor si proceduri
SANADOR SRL

Asistent Medical Generalist - Sterilizare


Candidatul ideal Ai studii in domeniu (scoala postliceala / facultate de specialitate) Detii ALP si Malpraxis vizate la zi Esti o persoana comunicativa , cu atitudine pozitiva ,proactiva si ai dorinta continua de invatare Iti place sa lucrezi in echipa Ai experienta in domeniu de minim 2 ani Detii anumite cursuri de specialitate (constituie un avantaj)Descrierea jobului De ce sa lucrezi la Gral? Activitatea noastra imbunatateste experienta pacientului; Iti promitem ca nu te vei plictisi; Beneficiezi de sustinere privind activitatea profesionala; Te vei dezvolta profesional si personal; Poti avansa in cariera; Iti poti aduce contributia la dezvoltarea companiei; Te vei simti bine alaturi de colegi si vei avea parte de sustinere ;Care sunt responsabilitatile asistentului medical generalist de sterilizare? Utilizeaza adecvat echipamentul de sterilizare si raspunde de utilizarea si buna functionare a echipamentului din dotare precum si de inventarul din sterilizare; Preluarea materialelor
GRAL MEDICAL SRL

Asistent Manager | Societate De Expertiza Contabila


Candidatul ideal Obligatoriu Fluență în română și englezăExperiență cu instrumente de lucru colaborativExperiență cu clienți internaționaliDouă referințe pozitive de la angajatorii anterioriAvantajMinim 3 ani experiență într-o firmă de contabilitate / auditEducație / certificare în domeniul contabilDescrierea jobului DescriereAsistență pentru echipa de managementBeneficiiLocație: zona Piața Victoriei, BucureștiDupă un an: posibilitatea de promovare către Departamentul Contabilitate. Costurile examenelor ACCA acoperite integral
GROUP EXPERT CONSULTING 2000 SRL

Asistent Vanzari Penti Plaza Romania


Candidatul ideal - Abilitati excelente dе comunicare si o atitudine orientata spre client;- Atitudine pozitiva, dorinta dе a invata lucruri noi, insistent, proactiv;- Abilitatea dе a face mai multe activitati in acelasi timp.- Disponibilitate dе relocare magazin pentru anumite perioade dе timp.Descrierea jobului - Asigurа vаnzarеа sеrviciilor ofеritе dе cаtre companiе;- Cunoаstе si ofera informatii dеsprе carаctеristicilе pаchеtеlor dе sеrvicii ofеrite;- Identificа nеvoilе clientilor si ofеra consultanta;- Raspundе clientilor intr-o mаniеrа promptа si politicoasa.​Bonusuri si beneficii:- Bonusuri lunare in functie de rezultatele individuale;- Zile de weekend lucrate platite;- Tichete de masa;- Training pe produse, tehnici vanzare si abilitati de comunicare si lucru in echipa.
PENTI WORLD SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 583 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.