Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

817 Locuri de Munca Office Manager in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

817 Locuri de Munca Office Manager in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Office Manager in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Office Manager in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Manager De Department (m/​f) - București


Candidatul ideal POZIȚIA Full-timeÎNCEPERE Cat de curand posibilCOMPANIA Peek & Cloppenburg S.R.L.PERSOANA DE CONTACT Adina RaicuLOCAȚIA AFI Cotroceni, BucureștiCALITĂȚILE TALE Studii în administrarea afacerilor sau absolvirea unei universități poate reprezenta un avantaj Experiență practică dovedită, ideal în sectorul textil, FMCG sau al serviciilor Pasiune pentru modă Orientare puternică către clienți și servicii Nivel ridicat de angajament, inițiativă și abordare practică Abilități organizatorice și analitice, inclusiv o bună înțelegere a cifrelor și rapoartelor Cunoștințe foarte bune de germană și / sau englezăDescrierea jobului RESPONSABILITĂȚILE TALE Conducerea echipei împreună cu șeful de departament Motivarea și instruirea echipei împreună cu managerul de departament Suport continuu pentru îmbunătățirea vânzărilor Asigurarea unui serviciu prietenos și profesional pentru clienții departamentului Efectuarea de rapoarte şi analize periodice a indicatorilor importanți, optimizarea
PEEK CLOPPENBURG SRL

Asistent Manager Si Manipulant Marfa - Bucuresti


Candidatul ideal Asistent manager:- studii medii/superioare;- abilitate in operarea programelor Microsoft (Excel, Word);- abilitati de relationare,comunicare;- atitudine proactiva si dinamism;- persoana responsabila, serioasa, atenta la detalii si foarte organizata, cu dorinta de a invata lucruri noi.Manipulant marfa:- disponibilitate pentru lucrul in depozit cu temperatura controlata;- scoala profesionala, studii medii;- constiinciozitate;responsabilitate;- organizare,- atentie la detalii;- rezistenta la efort fizic si temperaturi scazute;Descrierea jobului Asistent manager:- tine evidenta avizelor confirmate, predarea lor catre clienti prin email si curierat;- raportare in excel;- emite si printeaza documente;- alte sarcini specifice postului.Manipulant marfa:- descarca marfurile din tiruri sau din masinile de aprovizionare sau distribuţie;- depoziteaza marfurile respectand principiul FEFO;- pregateste marfa pentru livrare: impaletarea si infolierea corecta a marfii;- manipuleaza mar
WHITELAND IMPORT EXPORT SRL

Agent Rezervari Back Office


Candidatul ideal Christian Tour isi mareste echipa! :)Vino in Tribul Christian Tour!Știm că schimbarea se produce prin oameni, tocmai de aceea cultura de angajator Christian Tour pune mereu echipa pe primul loc, investind constant în formarea și starea de bine a fiecărui membru al familiei Christian Tour.Credem cu tărie că oamenii pot deveni cea bună versiune a lor într-un mediu ALTFEL, un mediu onest în care se simt valorizați, un loc unde se simt „acasă” și pot fi ei înșiși, unde știu că fairplay-ul conduce totul, și că viitorul lor este dictat doar de ambiția și pasiunea lor. După faptă și răsplată!Cuibul Christian Tour este o platformă care sădește fericire prin autodezvoltare si prin noua noastra deviză de echipă: "Clientul nostru, Prietenul nostru!”Suntem in cautarea unor colegi energici si pasionati de calatorii, care sa contribuie cu ambitie si dedicatie la construirea si promovarea pachetelor turistice - SEJURURI in destinatii precum TURCIA, EGIPT, GRECIA, BULGARIA, etc dar si
CHRISTIAN76 TOUR SRL

Back Office Representative With French


Candidatul ideal Your career is about what you want to be and who you want to be. It’s about bringing your skills, curiosity and best true self to work.In Accenture Operations we rethink the way people work and businesses perform by harnessing the power of rich data for decision-making, innovative technology, and advanced machine intelligence.In an era where people are critical to success, join a team that prioritizes human ingenuity and fosters a workforce where technology elevates people (not the other way around), freeing them up for more creative thinking and exciting work.By being part of our team, you will work from Monday to Friday, 09:00-18:00 in a hybrid setup.Skills that make your work successful: Fluent in French (B2) and at least Upper Intermediate English; Ready to work back office 80% and 20 % in contact center when needed; Insurance background is a plus; BPO background is a plus; Customer Interaction Handling; Problem Solving Escalation Management; Data Quality; Operatio
ACCENTURE SERVICES SRL

Gestionar


Candidatul ideal - studii medii- cunostinte de operare calculator- capacitate de organizare- persoana deschisa, activa si care relationeaza bine cu colegiiDescrierea jobului - receptie marfa conform documentelor de intrare- gestionarea stocurilor atat fizic cat si scriptic
PACIFIC TUR SRL

Media netă estimată pe baza celor 1823 de salarii introduse în Salario: 3100 RON/Luna

Gestionar


Candidatul ideal - Cunoștințe contabilitate primară;- Studii medii absolvite;- Experiență minim 1 an;- Cunoștiințe foarte bune MS Office;- Abilități de organizare, implicare, perseverență;- Persoană responsabilă, dinamică, rezistentă la stres;- Experiență în domeniu medical, constituie avantaj.Descrierea jobului - Recepționarea și livrarea produselor în/din gestiunea firmei;- Întocmirea documentelor de recepție/eliberare a bunurilor din gestiune către punctele de lucru;- Evidența zilnică a mișcărilor și stocurilor de marfă;- Transmiterea comenzilor de achiziție către departamentul de achiziții.
SANADOR SRL

Media netă estimată pe baza celor 1754 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Asistent Manager- Secretariat Si Contabilitate Primara


Candidatul ideal Societate comercială de amenajari exterioare si constructii, cu sediul în București, zona Unirii, ne dorim alaturi o colega cu experienta pe un post similar intr-o companie de constructii, motivată, cu spirit de inițiativă și dorință de cunoaștere, cu atribuții în secretariat / administrativ / contabilitate primară, deținând un nivel mediu de experiență pentru aceste activități.Se oferă și se solicită seriozitate, stabilitate și profesionalism, pentru un salariu motivant.Este obligatorie deținerea de abilități solide în domeniul operării pe calculator (Microsoft Word/Excel).Pentru programări la interviu și relații suplimentare cu privire la cerințele postului pe care îl oferim, ne puteți contacta la numărul de telefon: 0736 /315. 673 (Daniel).Descrierea jobului Secretariat administrativ si contabilitate primara.Beneficii:-Salariu atractiv;-Locatie centrala; ( CITY BUSINESS CENTER);-Program de lucru: Luni- Vineri : 09.00-17.00;-Tichete de masa
CNC ROMCENTER SRL

Secretara (receptie)


Candidatul ideal Diplomaţie Cunoştinţe avansate de MS Office şi Outlook Limba engleză- scris/vorbit/citit nivel mediu Capacitate de organizare şi planificare Abilităţi de comunicare Persoană dinamică Rezistenţă la stres Abilitate lingvisticăDescrierea jobului Întâmpină clienţii şi oferă informaţii Gestionează folosirea sălilor de protocol Receptionează şi redirectionează apeluri telefonice, transmite mesaje Întocmeşte situaţii şi rapoarte lunare Îndeplineşte toate sarcinile specifice secretariatului (redistribuire apeluri, faxuri, corespondenţă, mailuri, etc) Asigură asistenţă, la cerere, pentru întâlnirile administratorilor şi directorilor (întocmeşte Minutes of Meeting, efectuează traduceri) Redactează corespondenţa de afaceri Asigură interfaţa cu clienţii şi cu alte structuri din afara societăţii
NETWORK ONE DISTRIBUTION SRL

Asistent Medical Generalist – Radioterapie


Descrierea jobului Alatura-te echipei noastre in rolul de Asistent Medical pe sectia de Radioterapie si contribuie la implementarea tratamentelor de radioterapie.Impreuna cu echipa medicala vei asigura aplicarea corecta a terapiilor si monitorizarea starii de sanatate a pacientului, oferindu-i siguranta si increderea ca este pe maini bune.Ce ne dorim de la tine:· Sa detii diploma de bacalaureat;· Sa detii Certificat de membru si Asigurare MALPRAXIS valabile;· Sa ai o experienta de minim 6 luni, pe un post similar;· Sa detii cunostinte MS Office - nivel mediu;· Sa comunici cu usurinta si sa fii atent la nevoile celor din jur;· Sa fii orientat catre solutii si sa ai abilitati de planificare si organizare.Sa-ti povestim pe scurt despre rol:· Pregatesti cabinetele pentru o desfasurare optima a activitatii medicale;· Pregatesti pаciеntul si mаteriаlele nеcеsare examenului radiologic;· Oferi pacientului informatiile necesare inaintea investigatiei si il pregatesti fizic prin abord venos, poz
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Office Assistant


Candidatul ideal - cunoaşterea limbii engleze – nivel mediu;- abilități în corectarea și stilizarea textelor;- cunoştinţe PC: pachetul MS Office, utilizare e-mail, navigare internet;- experienţă în întocmirea actelor de contabilitate primară reprezintă o necesitate.Descrierea jobului RESPONSABILITĂȚI:- Preia şi redirecţionează apelurile telefonice- Execută lucrări de birou: tehnoredactarea documentelor, clasarea dosarelor, utilizarea de fotocopiatoare sau păstrarea şi operarea în diverse registre de evidenţă; scanare, printare, fotocopiere.- Asigură activitatea de primire, înregistrare, repartizare şi predare a corespondenţei, precum şi expedierea acesteia către destinatari.- Participă activ la organizarea evenimentelor companiei, creează și redactează știrile, noutățile companiei.- Preia, înregistrează, repartizează corespondenţa, redactează texte.- Menține corespondenţa cu partenerii societăţii ( telefoane, notificări, curierat, e-mail, skype, etc.).- Participă la diverse întâlniri ş
DCONCEPT CREATIVE STUDIO SRL

Media netă estimată pe baza celor 268 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Coordonator Proiecte - Bucuresti


Candidatul ideal Studii superioare; Cunostinte foarte bune de utilizare calculator MS Office; Bune abilitati de comunicare; Persoana organizata; Abilitatea de a prioritiza sarcinile si de a respecta termenele limita; Spirit de echipa, atitudine pozitiva; Adaptabilitate si flexibilitate; Confidentialitate.Descrierea jobului Pentru ca ne dorim sa facem oamenii fericiti prin design interior ne tratam clientii cu seriozitate. Aici intervine aportul tau in echipa Delta Studio.Vei consilia clientii pentru stabilirea ofertei optime, te vei ocupa de buna desfasurare a vanzarii – intocmirea contractului de colaborare – facturare/lansare comenzi cat si de organizarea livrarii produselor dorite de acestia.Pentru ca nimeni nu este perfect si dorim sa tindem spre perfectiune vei gestiona solicitarile primite din partea colaboratorilor tai. Oferta: Salariu fix lunar; Bonus anual raportat la realizari; Decontare transport; Participarea la traininguri. Acces la cafeneaua interna; Zile dedicate pentru
DELTA STUDIO SRL

Asistent Medical - Sterilizare Spital


Candidatul ideal - Studii de specialitate: absolvent al Scoalii Sanitare Postliceale sau al Facultatii de Moase si Asistenti Medicali;- Autorizatie libera practica si asigurare malpraxis – documente valabile;- Experienta minim 1 an in specialitate;- Limba engleza - nivel mediu;- Cunostinte MS Office - nivel mediu;- Persoana pozitiva cu excelente abilitati de comunicare si empatie, orientata spre nevoile pacientului, responsabila, organizata.Descrierea jobului Asistent medical cu experienta in STERILIZARE.
SANADOR SRL

Asistent Medical Dermatologie


Candidatul ideal Experienta in domeniul medical Drept de libera practica Persoana responsabila, prompta in indeplinirea sarcinilor Orientata spre nevoile pacientului si receptiva la indicatiile medicilor Persoana organizata si capabila de munca in echipa Abilitati bune de comunicareDescrierea jobului Veti avea posibilitatea sa lucrati alaturi de o echipa de medici extrem de profesionisti, intr-o clinica dermatologica de top din Capitala.Responsabilitati Pregatirea cabinetului pentru medici, a instrumentarului si consumabilelor necesare diferitelor proceduri Pregatirea pacientilor pentru diferite tratamente (aplicarea de crema anestezica, dezinfectarea tegumentului, recoltarea de sange, etc.) Asistarea medicilor la diferite tratamente (injectari cu acid hialuronic, mezoterapii, PRP, excizia leziunilor cutanate si a altor proceduri laser) Asigurarea ordinii si curateniei dupa fiecare procedura
AM MEDICAL BEAUTY ESTETIC SRL

Gestionar Depozit Produse Alimentare


Candidatul ideal Cunoștințe solide de MS Office; Experiență minimum 2 ani în logistică și în coordonarea unei echipe; Experienta in operarea unui soft de gestiune plus operare scanner; Capacitatea de a prioritiza, planifica, analiza și sinteza; Abilitatea de a lucra sub presiune și adaptarea cu ușurința la orice situație; Abilitatea de comunicare si colaborare; Orientat spre rezultate.Descrierea jobului Coordonarea și supervizarea activitatii de logistică și administrarea în depozite pentru aprovizionarea magazinelor cu mărfuri, la timp și în cantitățile corecte; Monitorizarea nivelului și calitatea stocului în depozit și vei verifica activitatea de livrare; Colectarea și analizarea tuturor datelor necesare monitorizării performanței a activități de logistică; Formarea angajaților din subordine și de coordonarea acestora în vederea atingerii obiectivelor.
TINERVIS GROUP SRL

Asistent Administrativ


Candidatul ideal - Legal studies graduate;- Minimum 1-year relevant experience;- Very good knowledge of English, and legal terminology;- Experience and very good skills in drafting legal documents;- Communicative, efficient, reliable, analytical, flexible, and adaptable;- Previous experience working in a commercial environment with any ERP system would be considered a great advantage.Descrierea jobului - Drafting several types of agreements and documents;- Ensure that all matters related to the good workflow of the department, considering its work, it's fulfilled;- Responsible for its work;- Daily record keeping with electronic and hard copy filing of documents;- Prepare legal and management reports;- Maintain and update databases;- Provide administrative support and enhance office effectiveness;- Handle communication with clients;- Conduct statistical/documentary research;- Maintain contact lists;- Obtain relevant information from other organizations or official institutions.
EURO GAMES TECHNOLOGY ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 953 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Cunostinte si experienta in Managementul Calitatii;Persoana care învață rapid, si cu abilitatea de a rezolva sarcini multiple;Atitudine pozitiva si proactiva;Persoana organizata, ordonata, meticuloasa, atenta la detalii;Comunicarea eficientă și aptitudinile interpersonale;Abilitati de comunicare orala si in scris;Deschis spre munca in echipa;Fire independenta, capabil sa se autogestioneze;Bune abilitati de planificare, organizare si gestionarea a situatiilor;Cunostinte operare PC: pachetul Office (Word, Excel, Power Point, Outlook)Descrierea jobului Beneficii:- Tichete de masa;- Lucru intr-un mediu placut;- Stabilitatea locului de munca- Stabilitate financiara
CENTRAL SERVICE INSTAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 3803 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Virtual


Candidatul ideal Ce trebuie sa aduci cu tine (altii spun „cerintele de baza”):• Diploma de absolvire a unei facultati de studii economice• Calm, creativitate, siguranta• Dorinta de a face parte dintr-o echipa de profesionisti si de a pune in practica un sistem coerent si profesional de asistenta virtuala• Ambitia de a obtine rezultate imediate si concrete• Competențe aprofundate in cunoașterea programelor Microsoft Office• Cunostințe medii de limba engleza• Cultivarea calitatii si focus pe solutii eficiente, diferite, rapide si simple• Sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa.Descrierea jobului Ce te asteapta (altii spun „abilitatile si competentele de baza ale postului”):• Redactare contracte si oferte comerciale pentru companie si clientii companiei.• Intocmire deconturi de cheltuieli, registrul de casa, buget previzionat si realizat, cash-flow.• Plasare comenzi si emitere facturi.• Efectuare plati catre furnizori si bugetul statului pentru companie si clientii co
TE ASIST VIRTUAL S.​R.​L.​

Asistent Medical- Receptie


Candidatul ideal Studii de specialitate; Experienţă pe un post similar de minimum 2 ani; Aviz de liberă practică şi certificat de membru OAMGMAMR – valabile; Excelente abilități de comunicare și relaționare; Persoană empatică, dinamică, activă; Capacitate de planificare şi organizare; Limba engleza – nivel mediu; Cunoştinţe MS Office – nivel mediuDescrierea jobului Întâmpinarea pacienţilor şi a vizitatorilor; Preluarea apelurilor telefonice şi direcţionarea lor în funcţie de solicitarea interlocutorului; Efectuarea programărilor pentru diverse specialităţi medicale şi gestionarea eficientă a circuitului pacienţilor în sala de aşteptare; Efectuarea confirmărilor pentru programările efectuate; Pregătirea cabinetelor medicale cu tipizatele şi consumabilele medicale necesare desfăşurării consultaţiei; Pregătirea instrumentarului, aparatura necesară şi asistarea medicului pe durata intervenţiilor şi procedurilor medicale; Recoltarea probelor pentru diverse analize medicale (experienţă în sp
INTERMEDICAS WORLDWIDE SRL

Asistent Vanzari Falconeri


Candidatul ideal • abilități de comunicare directă;• inițiativă și simțul responsabilității;• experiența pe o poziție similară (asistent vânzări, lucrător comercial, vânzător, consultant, customer sales, customer service, customer support, agent vânzări) constituie un avantaj;• sociabilitate, gândire pozitivă, organizare;• persoană orientată spre soluții, confortabilă cu munca în echipă, flexibilă;• disponibilitate și mobilitate.Descrierea jobului Descriere job:- preluarea clientului și consilierea acestuia cu privire la articolele și promoțiile existente în magazinResponsabilități:- primirea clientului în magazin- consilierea clientuluiBeneficii:- training de pregătire profesională în domeniului vânzărilor și tot ceea ce înseamnă fibre naturale- consultanța cu privire la modă și tendințe- uniforme direct din magazin- premii speciale interne lunare în baza perfomanțelor vânzărilor- bonuri de masă- program flexibil stabilit de comun acord intern
FUTURA LENJERIE 2010 SRL

Asistent Vanzari Cu Experienta Baneasa


Candidatul ideal Asistent Vanzari in Baneasa-Minim studii medii-Cu experienta profesionala-Dorinta de a lucra intr-un mediu tanar si dinamic-Abilitati de comunicare, initiativa si flexibilitateDescrierea jobului Asistent Vanzari-activitati specifice magazinului :-receptie si gestionarea marfurilor-asigurarea si aprovizionarea magazinului cu produse-asistarea clinetilor in magazin-incasare.-constituie un beneficiu daca stiti limba engleza.Pachetul de beneficii contine: parte fixa; bonuri de masa - 660 lei; bonus din vanzari; prime de sarbatori; program flexibil.
AC FASHION RETAIL SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 817 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.