Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

254 Locuri de Munca Pensiuni in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

254 Locuri de Munca Pensiuni in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Pensiuni in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Pensiuni in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Receptioner De Hotel


Candidatul ideal Receptioner de hotel/ Sef tura receptie hotelCerinte si cunostiinte pentru angajare: - Diploma universitara sau calificare profesionala in domeniu; - Experienta ca receptioner; - Diploma de bacalaureat; - Limba Engleza nivel avansat scris, citit si vorbit; Oricare alta limba straina reprezinta un avantaj; - Cunoasterea sistemului de management hotelier (Opera); - Alte cunostinte de operare calculator: Microsoft Excel, Word, Internet, Tars; - Spirit organizatoric, corectitudine, flexibilitate, putere de decizii si asumare a responsabilitatilor. Beneficii: Tichete de masa; Asigurare medicala privata; Bonus de performanta; Prima de sarbatori; Traininguri de specialitate; Posibiliatati de dezvoltare profesionala; # Pentru a aplica, trimiteti CV-ul pe e-mail: [email protected] in atentia dnei Elena Dumitrescu (M: 0723 858 155) Descrierea jobului: - Intampina si primeste oaspetii hotelului si ofera un serviciu amabil si prietenos fiecarui oaspete; -Efectueaza in mod a
BUSINESS ERHOTEL SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Receptionist


Candidatul ideal Studii medii, studiile superioare constituie un plus; Experienţă: minim 2 ani in activitatea de secretariat; Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu ; Cunoştinţe operare computer: Windows. Ms Office; Calitati excelente de comunicare interpersonala; Abilitati de construire a unor bune relatii interumane ; Orientare catre clienti, atitudine profesionala si proactiva ; Flexibilitate, deschidere catre nou, rabdare; Simt organizatoric si responsabilitate; Abilitati de prezentare si comunicare;Descrierea jobului Preluarea apelurilor telefonice si gestionarea adresei generale de e-mail; Traducere documente engleza-romana si invers la nevoie ; Intampinarea vizitatorilor si indrumarea acestora in functie de problema solicitata; Receptionarea si gestionarea corespondentei (Fan Courier, DHL, FedEx, etc) si repartizarea ei in functie de destinatar; Gestionarea comenzilor de papetarie, protocol si produse de curatenie. Receptionarea si distribuirea acestora conform comanda; Inreg
BOSTIK ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 612 de salarii introduse în Salario: 2777 RON/Luna

Receptionist Medical


Candidatul ideal ​Studii medii/superioare finalizate cu diplomă de bacalaureat/licență; Experiență anterioară pe același rol, în domeniul medical, mimim 1 an; Cunoștințe operare MS Office; Cunoștințe limba engleză, nivel mediu; Abilități dе comunicare, lucru in echipă și relaționare cu pacienții; Persoană pozitivă orientată către nevoileclientului, empatică, activă, diplomată, cu capacitate dе rezolvare eficientă a problemelor.Descrierea jobului Întâmpină pacienții, care sosesc in clinică și îi îndruma către sala de așteptare, respectiv cabinetul medical unde va avea loc consultația; Preia apelurile telefonice interne și externe în mod eficient și profesional; Programează sau reprogramează pacienții la diferite consultații/ investigații; Încasează contravaloarea serviciilor medicale cash/card, face predarea banilor conform procedurilor interne; Înregistrează și prelucrează date in sistemul operațional intern; Clasează si arhivează rezultatele, fișele sau dosarele medicale și cererile p
CENTRUL DE DIAGNOSTIC SI TRATAMENT PROVITA S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 2200 RON/Luna

Front Desk Officer (3200 RON NET)


Scurta descriere a companiei Cerinte - Minim 6 luni experiență într-un job similar;- Abilități excelente de comunicare și relaționare;- Abilități organizaționale și atenție la detalii;- Cunoștințe PC (Pachet Office, in special Outlook, Word, Excel) și limba engleză;- Abilități de rezolvare a problemelor. Responsabilitati - Organizarea layout-ului și comandarea echipamentelor de birou;- Programarea întâlnirilor și gestionarea corespondenței;- Menținerea condiției biroului și gestionarea reparațiilor;- Negocierea contractelor și a prețurilor;- Administrarea facturilor și a corespondenței;- Salutarea vizitatorilor și gestionarea protocolului;- Soluționarea întrebărilor angajaților privind managementul biroului;- Colaborarea cu furnizorii de facilități;- Administrarea mărfurilor locale și a facturilor;- Oferirea de suport departamentului de resurse umane;- Participarea activă la planificarea și executarea evenimentelor;- Asigurarea securității și confidențialității datelor. Alte informatii
Partnerd

Receptioner


Scurta descriere a companiei Akkodis este un jucător global în inginerie și IT și un lider în industria smart. Ne sprijinim clienții în proiectele lor de transformare digitală prin 4 linii de servicii: Consultanță, Soluții, Talent și Academie. Akkodis este un partener tehnologic de încredere pentru clienții săi din întreaga lume. Creăm și imaginăm soluții de ultimă oră pentru a răspunde provocărilor majore ale societății noastre, fie că implică accelerarea tranziției energetice și dezvoltarea mobilității ecologice, fie construirea de abordări centrate pe utilizator.Cu o cultură puternică a incluziunii și diversității, cei 50.000 de experți în inginerie și IT, prezenți în 30 de țări, combină cele mai bune abilități tehnologice cu cunoștințe interfuncționale din toate industriile pentru a modela un viitor mai durabil. Suntem pasionați să inventăm împreună un viitor mai bun.Akkodis România numără peste 800 de experți în inginerie și IT în birourile din București, Pitești, Iași, Timișoara
Akkodis Romania

Media netă estimată pe baza celor 667 de salarii introduse în Salario: 2800 RON/Luna

Receptioner - Bucuresti


Scurta descriere a companiei IHM Total Consult is, beginning with June 2019, part of SGB Humangest Holding, an Italian group of companies offering specialized consulting services in the field of human resources selection, training and management. IHM Total Consult was founded in 2004 and is now ranked among the top 5 HR players on the Romanian market, considering turnover. All resumes and data are considered confidential and will be evaluated only for projects matching your professional experience. Cerinte Studii superioare absolvite;Experienta de 1-3 ani;Cunostinte de limba Engleza la un nivel mediu;Cunostinte MS Office. Responsabilitati Asigura primirea si inregistrarea vizitatorilor si a tertilor precum si eliberarea legitimatiilor de acces pentru vizitatori, angajati, terti;Preluarea si distribuirea apelurilor telefonice;Predarea / primirea cheilor de acces in salile de conferinta;Informarea clientilor, vizitatorilor si respectarea specificatiilor de efectuare a serviciilor definit
IHM Total Consult Romania

Front Desk Officer (receptioner(ă)) - Clinică Dentară


Candidatul ideal Clinică dentară modernă, recent deschisă în nordul Bucureștiului caută o persoană pozitivă, cu bune abilități organizatorice și relaționale, care să ne reprezinte în relația directă cu pacienții și partenerii noștri, pe poziția de Front Desk Officer (Recepționer(ă)). Căutăm o persoană: cu o atitudine deschisă, caldă, cu zâmbetul pe buze care se preocupă în mod natural de binele celorlalți și are abilități excelente de comunicare care este echilibrată, calmă și inspiră încredere care poate aborda într-un mod pozitiv situațiile noi, problemele și solicitările multiple care dorește să lucreze într-o echipă tânără și dinamicăCerințe: Experiență anterioară în relaționarea directă cu clienții, preferabil în domeniul medical Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și sub presiune Abilități organizatorice și atenție la detalii Disponibilitatea de a lucra uneori seara sau sâmbăta Cunoștințe dе limbă engleză la ni
ASIDENT ESTHETICS S.​R.​L.​

INGINER RECEPTIE SERVICE


Scurta descriere a companiei ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting. Cerinte  Studii superioare (de p
ABC Human Capital

Receptionist Policlinica Primaverii


Scurta descriere a companiei Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri. Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:- asumarea raspunderii pentru actiunile lor;- cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;- comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;- sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;- acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv. Cerinte La Regina Maria, fiecare actiune are impact in construirea medicinei extraordinare, iar prin rabdare si asumare putem sa contribuim la crearea celor mai bune experiente pentru cei din jur. In rolul de Receptionist le vei oferi pacientilo
Regina Maria

Receptionist Camera de Garda - Spital Ponderas


Scurta descriere a companiei Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri. Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:- asumarea raspunderii pentru actiunile lor;- cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;- comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;- sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;- acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv. Cerinte La Regina Maria, fiecare actiune are impact in construirea medicinei extraordinare, iar prin rabdare si asumare putem sa contribuim la crearea celor mai bune experiente pentru cei din jur. In rolul de Receptionist le vei oferi pacientilo
Regina Maria

Receptionist part-time Policlinica Aviatiei


Scurta descriere a companiei Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri. Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:- asumarea raspunderii pentru actiunile lor;- cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;- comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;- sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;- acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv. Cerinte La Regina Maria, fiecare actiune are impact in construirea medicinei extraordinare, iar prin rabdare si asumare putem sa contribuim la crearea celor mai bune experiente pentru cei din jur. In rolul de Receptionist le vei oferi pacientilo
Regina Maria

Receptioner Continental Hotels


Candidatul ideal Esti o persoana energica si zambitoare, iti place comunicarea si interactiunea cu oamenii intr-un mediu de lucru dinamic?Inveti cu usurinta lucruri noi si te concentrezi pe realizarea sarcinilor si atingerea obiectivelor?Reusesti sa iti organizezi activitatea proprie, sa fii eficient, activ si atent la detalii?Te invitam sa descoperi o echipa tanara, creativa, dispusa sa te incurajeze, sa te asculte si sa-ti puna la dispozitie resursele necesare pentru a deveni cea mai buna versiune a ta.Descrierea jobului Cerinte:Cunostinte operare PC (Opera, Microsoft Excel, Word, internet);Cunostinte limba engleza (cel putin nivel mediu);Diploma receptioner constituie un avantaj;Minim 1 an experienta pe o functie similara;Disponibilitate de a lucra in weekend.Responsabilitati: Intampina si primeste oaspetii hotelului si ofera un serviciu amabil si prietenos fiecarui oaspete; Efectueaza in mod adecvat cazarea fiecarui oaspete, asigurandu-se de completarea exacta si completa a fisei d
CONTINENTAL HOTELS S.​A.​

Workplace Service Specialist/​receptionist


Candidatul ideal Candidatul ideal va realiza activitati pentru gestionarea receptiei in mod profesional la biroul din Bucuresti al clientului, raportand direct catre Facilities Manager. Descrierea jobului Responsabilitati:- Intampinare angajati si vizitatori si furnizarea cartelelor de acces temporare- Gestionare rezervari pentru sali de sedinte, preluare apeluri telefonice in mod profesionist- Gestionare mailuri si pachete catre angajatii destinatari- Sprijin administrativ la organizarea de evenimente- Plasare comenzi pentru curier- Supervizare si coordonare activitati zilnice ale echipei de curatenie- Monitorizare si plasare comenzi pentru stockul de snack-uri, bauturi, papetarie- Gestionare platforma de ticketing pentru FacilitiesAbilitati & experienta:- Experienta anterioara in receptie sau intr-o corporatie reprezinta un plus- Cunostinte excelente de limba romana si engleza - scris & oral- MS Office – nivel avansat- Abilitati excelente de planificare, organizare si relationare int
ECHINOX PROPERTY SERVICES SRL

Front Desk Officer @ Dent Estet


Candidatul ideal Alătură-te Excelenței în Stomatologia din România!Căutăm colegi noi, oameni cu care să împărtășim pasiunea pentru stomatologia integrată.DENT ESTET este mai mult decat o clinică stomatologică, suntem o comunitate dedicată sănatății și zâmbetelor strălucitoare.De aceea, Reprezentantul Front-Desk este un pilon esențial al clinicii, transmițând cu căldura și profesionalism standardele noastre. Ne dorim o persoană responsabilă, încrezătoare, zâmbitoare și cel mai important, să trateze pacientul exact așa cum și-ar dori să fie primit într-o clinică.Dacă simti ca te regasesti în această imagine și vrei să faci parte din echipa noastră dedicată, te încurajăm să aplici pentru oportunitatea dе a deveni membru al echipei DENT ESTET.PROFILUL FRONT DESK OFFICER: Abilități excelente de customer service, pentru a comunica profesional și eficient cu pacienții; Atitudine pozitivă și comportament constructiv, promovând relații armonioase cu pacienții, colegii și colaboratorii; Capacita
DENT ESTET CLINIC S.​A.​

Receptionist /​ Operator Call-center


Candidatul ideal Ne dorim sa fii colegul nostru, si ne-ar placea sa: Ai studii medii si cunosti limba engleza nivel conversational Fii o persoana comunicativa , energica si zambitoare; Faci fata situatiilor stresante Fii o persoana dinamica orientata catre rezultate; Ai capacitatea de a empatiza cu pacientii; Ai atitudine pozitiva si perseverenta; Ai cunostinte MS Office; Ai capacitatea de a gasi solutii si de a actiona rapid; Ai capacitatea de a gestiona mai multe responsabilitati simultan.Descrierea jobului De ce sa lucrezi la Gral? Activitatea noastra imbunatateste experienta pacientului; Te vei dezvolta profesional si personal; Iti poti aduce contributia la dezvoltarea companiei; Te vei simti bine alaturi de colegi si vei avea parte de sustinere ; Vei aderarea la valorile și misiunea companiei;Ce responsabilitati are un receptionist? Intampinarea pacientilor si vizitatorilor cu o atitudine calda; Programarea pacientilor la diverse investigatii; Inregistrarea corecta a datelor in so
GRAL MEDICAL SRL

Receptionist


Scurta descriere a companiei Noi suntem Trenkwalder, unul dintre cei mai puternici jucători ai pieței de HR din Europa Centrală și de Est. Atât obiectivele noastre, cât și acțiunile, vorbesc despre oameni, povești de succes și o piață a forței de muncă mai bună.Unde ne găsești:Sediul nostru din București:Calea Griviței nr. 82-98, Sector 1, București, Cod Poștal 010705 Cerinte 🗣 Bune abilități de comunicare verbală și scrisă în limba română📚 Aptitudini puternice de organizare și gestionare a timpului, cu capacitatea de a prioritiza sarcinile în mod eficient🔧 Cunoștințe solide de utilizare a computerului și a programelor de birou, precum Microsoft Office💡 Atitudine profesională, punctualitate și atenție la detalii📘 Diplomă de studii medii sau echivalent🖨 Experiența anterioară nu este necesară, însă constituie un avantaj Responsabilitati - Vei colabora în mod direct cu managerul general- Vei îndeplini task-uri administraive, precum preluarea și redirecționarea corectă a documentelor
Trenkwalder Romania

Media netă estimată pe baza celor 577 de salarii introduse în Salario: 2800 RON/Luna

Receptionist


Candidatul ideal OualificationsGood professional image, excellent phone mannerism and enthusiasm in customer service;Advanced English skills (both, spoken and written);MS Office skills;University graduate preferred;Strong organizational skills;Perseverance and attention to details;Ability to work under pressureCapability to efficiently handle multitasking;Decision making and problem solving skills.Descrierea jobului RESPONSIBILITIESReception and protocol activities;Managing phone calls, faxes, e-mails and correspondence;Organizing meetings within and outside the company’s office;Travel planning (plane ticket reservations, providing accommodation for the staff of the company);Organizing necessary office supply and protocol;Document management (correspondence, offers, contracts, other financial and accounting documents);Drafting and translating to/from English of various documents (activity reports, press articles & reviews);Managing relationships with suppliers.We offer:A challenging jo
PETRE ANDREEA PERSOANĂ FIZICĂ AUTORIZATĂ

Media netă estimată pe baza celor 605 de salarii introduse în Salario: 2777 RON/Luna

Hotel Sales Specialist


Candidatul ideal Experiență în vânzări, consultanță și identificarea oportunităților care pot ajuta la o conversie mai bună a portofoliului Atitudine proactivă spre targete Atenție la detalii și cu abilități de rezolvare a situațiilor sub stres Bun negociator și capabil să obțină cele mai optime configurații pentru parteneri Are experiență în hotelărie și înțelege modul de lucru al locatiilor sezoniere și cu profil de leisure Experiență și expertiză în activitatea agențiilor de turism sau hotelărieDescrierea jobului Obiective și responsabilități principale:Extinderea portofoliului de parteneri din zona de Sud și Est a României prin contractarea de unități de cazare noi și înscrierea acestora pe platforma Travelminit.ro. Vizitarea partenerilor existenți si stabilirea de strategii de vânzări care să ridice performanța acestora pe platformă. Ca și reprezentant direct al Travelminit acest rol este important atât în consolidarea relației cu partenerii existenți dar și în crearea de relații
TRAVELMINIT INTERNATIONAL S.​R.​L.​

Receptionist For Luxury Resort


Candidatul ideal For one of our clients, a high end resort mentioned in Michelin Guide for hotel recommendation in Romania, we are looking for a Receptionist.Descrierea jobului As a receptonist in a luxury resort, your role is pivotal in creating a positive first impression and ensuring guests have a seamless and memorable experience. Here's a general overview of what your responsibilities might entail: Greeting Guests: Welcome guests with warmth and professionalism as they arrive at the resort. Make them feel valued and attended to from the moment they step into the reception area. Check-In and Check-Out: Efficiently handle the check-in and check-out processes, ensuring accuracy in reservations, payment transactions, and room assignments. Provide guests with all necessary information regarding their stay, including amenities, dining options, and activities. Reservations Management: Manage room reservations, including booking, cancellations, and modifications. Ensure that all guest
HRS STAFFING SERVICES S.​R.​L.​

Responsabil Receptie Marfa


Candidatul ideal reprezinta avantaj carnet de conducere cat. B cunostinte de utilizare a pachetului Microsoft Office (outlook, excel); disponibilitatea de a lucra 8 ore, de la 8:00 la 17:00, cu o pauza de masa de la 12:00 la 13:00; studii medii necesare (diploma de Bacalaureat), persoana proactiva, cu simt de raspundere si implicare.Descrierea jobului vei receptiona fizic si informatic, cantitativ si calitativ, marfa primita de la furnizori/ clienti; vei verifica actele care insotesc marfa; vei genera facturi automat din sistem, pe baza avizelor; vei realiza cântăriri cu ajutorul calculatorului; vei mentine relatia cu furnizori. clienti si colegi.Beneficii: tichete de masa; salariu fix.
ZINCHERIA SA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 254 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.