Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

254 Locuri de Munca Pensiuni in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

254 Locuri de Munca Pensiuni in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Pensiuni in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Pensiuni in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Front Desk Officer /​ Receptionera


Candidatul ideal Cerinte:Persoană dinamică, de încredere, comunicativa, amabila, pozitiva, energica, atenta la detalii, care lucrează în echipăIdeal student sau absolvent, nu este necesara experienta anterioaraLimba Engleza nivel conversationalPermis de conducere cat. B (constituie avantaj, nu obligatoriu)Cunostinte operare PC + Microsoft Office nivel mediuDescrierea jobului Facilitec Services Romania angajeaza receptionera in system hybrid, se lucreaza de acasa in sistem on-call si fizic de la biroul din Pipera (langa metrou) pentru check-inuri.Se ofera training de specialitate in primele saptamani de la angajare.Exista si posibilitatea de part-timeResponsabilitati:Intampinarea si indrumarea clientilorGestionarea apelurilor și a emailurilorGestionarea online a clientilor in platformaTransmiterea in timp eficient a informatiilor catre managerOferirea informatiilor despre cazare tuturor clientilorBeneficii:Salariu atractiv corelat cu experienta si rezultateTichete de masaDecont transpor
FACILITEC SERVICES SRL

Receptioner Continental Hotels


Candidatul ideal Candidatul IdealEsti o persoana energica si zambitoare, iti place comunicarea si interactiunea cu oamenii intr-un mediu de lucru dinamic?Inveti cu usurinta lucruri noi si te concentrezi pe realizarea sarcinilor si atingerea obiectivelor?Reusesti sa iti organizezi activitatea proprie, sa fii eficient, activ si atent la detalii?Te invitam sa descoperi o echipa dinamica si creativa, dispusa sa te incurajeze, sa te asculte si sa-ti puna la dispozitie resursele necesare pentru a deveni cea mai buna versiune a ta.Cerinte:Cunostinte operare PC (Opera-avantaj, Microsoft Excel, Word, internet);Cunostinte limba engleza(superioare);Diploma receptioner constituie un avantaj;Minim 1 an experienta pe o functie similara sau cu responsabilitati asemanatoare;Disponibilitate de a lucra in ture.Descrierea jobului Responsabilitati:Intampina si primeste oaspetii hotelului si ofera un serviciu amabil si prietenos fiecarui oaspete;Efectueaza in mod adecvat cazarea fiecarui oaspete, asigurand
CONTINENTAL HOTELS S.​A.​

Recepționer Marfă


Candidatul ideal Videt își mărește echipa! Aplică pentru a deveni noul(a) nostru/noastră coleg/ă!Dacă ești în căutarea unui mediu de lucru profesionist și plăcut, alături de un colectiv tânăr și dinamic, vino să ne cunoaștem!Ca să te considerăm alegerea potrivită, iată calitățile pe care ar trebui să le deții:• cunoștințe minime de lucru la calculator;• spirit de echipă;• capacitatea de a se organiza și de a lucra eficient, atât individual cât și în echipă;• persoană conștiincioasă, serioasă, onestă.Descrierea jobului Descrierea jobului efectuezi recepția cantitativă și calitativă a mărfii conform procedurilor; anunți superiorul în cazul în care se constată diferențe între cantitatea fizică și cea de pe documente; respecți normele de depozitare și de manipulare a produselor; așezi produsele la raft după recepție; anunți și colaborezi cu celelalte departamente ale societății la rezolvarea problemelor identificate la momentul recepției mărfii; îndeplinești procedurile de lucru și menții
NOAVIDET SRL

Media netă estimată pe baza celor 38 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Receptioner/​a/​relatii Clienti Service Auto


Candidatul ideal Service-ul nostru este in cautarea unei pozitii de secretariat.Cautam o secretara dedicata, organizata pentru a se alatura echipei noastre la service-ul auto. Daca aveti abilitati excelente de comunicare, puteti gestiona cu usurinta sarcinile administrative si sunteti orientata catre clienti, va asteptam cu drag sa ne transmiteti CV-ul dumneavoastra.Descrierea jobului Primirea si gestionarea apelurilor telefonice si a programarilor clientilor.Efectuarea corespondentei si arhivarea documentelor.Asigurarea unui mediu de lucru organizat si curat la locul de munca.Asistenta in gestionarea facturarii si a altor activitati administrative.
IN GLAMOUR FASHION COSMETICS SRL

Receptionera/​relatii Clienti Service Auto


Candidatul ideal Service-ul nostru este in cautarea unei pozitii de secretariat.Cautam o secretara dedicata, organizata pentru a se alatura echipei noastre la service-ul auto. Daca aveti abilitati excelente de comunicare, puteti gestiona cu usurinta sarcinile administrative si sunteti orientata catre clienti, va asteptam cu drag sa ne transmiteti CV-ul dumneavoastra.Descrierea jobului Primirea si gestionarea apelurilor telefonice si a programarilor clientilor.Efectuarea corespondentei si arhivarea documentelor.Asigurarea unui mediu de lucru organizat si curat la locul de munca.Asistenta in gestionarea facturarii si a altor activitati administrative.
IN GLAMOUR FASHION COSMETICS SRL

Tehnician Mentenanta Hotel


Candidatul ideal Solide cunostinte tehnice (electrica, instalatii, mecanica, etc.); Studii de specialitate; 3 ani experienta intr-o pozitie similara; Atentie, spirit de observatie; Promptitudine; Initiativa; Mod de lucru structurat; Capacitate de a lua decizii rapide, eficiente şi responsabile.Descrierea jobului Efectueaza interventiile tehnice de mentenanta; Este raspunzator de starea tehnica a cladirii, a instalatiilor si aparatelor, ca si de pastrarea ordinii si curateniei in sectoarele tehnice; Asigura functionalitatea echipamentelor si instalatiilor; Verifica atent camerele si spatiile publice/tehnice pentru a sesiza si remedia orice defectiune aparuta; Efectueaza verificari regulate la toate instalatiile din dotare; Efectueaza lunar revizia instalatiilor de ventilatie, sanitare si termice; Acorda suport departamentului Housekeeping.
APEX ALLIANCE AERO 5 S.​R.​L.​

Receptionist


Candidatul ideal Are you a friendly, organized and guest-oriented person? Moxa Bucharest Boutique Hotel is looking for a receptionist to join our dynamic team! Excellent communication skills Strong organizational abilities and attention to details Flexibility to work shifts Previous experience in hospitality English speaking and writingDescrierea jobului Greet and assist guests with check-in and check-out procedures Handle guest inquiries, requests, and complaints promptly and professionally Answer phone calls and emails, providing information and making reservations as needed Collaborate with other hotel departments to ensure guest satisfaction
MOXA INTERNATIONAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 610 de salarii introduse în Salario: 2754 RON/Luna

Secretara (receptie)


Candidatul ideal Diplomaţie Cunoştinţe avansate de MS Office şi Outlook Limba engleză- scris/vorbit/citit nivel mediu Capacitate de organizare şi planificare Abilităţi de comunicare Persoană dinamică Rezistenţă la stres Abilitate lingvisticăDescrierea jobului Întâmpină clienţii şi oferă informaţii Gestionează folosirea sălilor de protocol Receptionează şi redirectionează apeluri telefonice, transmite mesaje Întocmeşte situaţii şi rapoarte lunare Îndeplineşte toate sarcinile specifice secretariatului (redistribuire apeluri, faxuri, corespondenţă, mailuri, etc) Asigură asistenţă, la cerere, pentru întâlnirile administratorilor şi directorilor (întocmeşte Minutes of Meeting, efectuează traduceri) Redactează corespondenţa de afaceri Asigură interfaţa cu clienţii şi cu alte structuri din afara societăţii
NETWORK ONE DISTRIBUTION SRL

Receptionist/​a Birou Bucuresti


Candidatul ideal Skills required Have working knowledge of Outlook and Microsoft Office Be able to use ordering system and meeting room booking systemKey experience required At least 1 year in a similar position. Educational background High school/CollegePersonal characteristics: Must have good attention to details Must be self motivated and a good team player, used to work under supervision and confidentiality. Builds good relationships, both internally and externally and has the ability to interact with internal and external contacts. Must be very well organized Ability to work calmly under pressure Open for developmentDescrierea jobului Responsibilities Office tidiness – checklists use (scan to be sent to reporting level every morning), helpdesk requests to follow up Security - be able to address day to day security issues if needed to the given contacts and report daily/weekly/monthly Goods-In: Responsible for ordering products on office/facility manager requests and check-in deliv
CBRE GWS SRL

Front Desk/​office Assistants


Candidatul ideal Besides being our first point of contact with the outside world, our Front Desk Assistants are key members of our team. They are crucial parts of the overall office management processes and know a bit about other support departments (marketing, financial, office management and accounting). We are currently looking for two front desk assistants, to join our neatly organized office activities.What we are seeking: proficiency in English (written and spoken), as most of our clients and part of our suppliers are international and you will need to liaise with them on occasion, either face-to-face or through telephone, as well as draft certain administrative correspondence; openness to continuous development, as work is cross-departmental (it may involve assistance to marketing, financial, office management and/or accounting departments); no previous experience is required, but eagerness to learn and adapt is a must; knowledge of a second international language is a plus. Mas
MARAVELA,​ POPESCU ASOCIATII - SOCIETATE PROFESIONALă DE AVOCAţI CU RăSPUNDERE LIMITATă

Receptioner /​ Receptionera


Candidatul ideal Clinica stomatologie prezenta pe piata medicala de 22 ani angajeaza receptioner/a full time, cu experinta in domeniul medical. Program de lucru in ture, de luni pana vineri. Beneficii salariale , mediu de lucru placut si echipa tanara. Descrierea jobului Va rugam sa trimiteti CV la adresa: [email protected]
CITY DENT S.​R.​L.​

Receptionera Tantastic Studio Pipera


Candidatul ideal Receptioner / receptioneraCandidatul ideal pentru postul de receptionera este o persoana placuta, pasionata de meseria sa, cu aptitudini foarte bune de comunicare, dornica de a învăța lucruri noi și de implicare. Experienta in domeniu este obligatorie.Descrierea jobului Cerintele si responsabilitatile jobului:-aspect fizic placut-persoana dinamica si comunicativa-dornica sa creasca impreuna cu echipa noastra.-atitudine pozitiva si deschidere către client-abilități bune de comunicare-lucru cu casa de marcat- nu este obligatoriuDescrierea jobuluiRESPONSABILITATI-Cunoasterea conditiilor in care se interzice sedinta de bronzare-Cunoașterea beneficiilor aduse de o ședință de bronzare-Cunoasterea echipamentelor și a produselor Tantastic- Întâmpinarea clienților cu o atitudine pozitiva-Deschidere către client-Respectarea stricta a programului de lucru-Pastrarea locului de munca in conditii de igiena corespunzatoare - dezinfectarea aparatelor după fiecare utilizare, menținerea
IANKULUI SOLAR BRONZ S.​R.​L.​

Receptioner


Candidatul ideal RECEPTIONER-abilitati de relationare cu clientii;-atentie concentrata si distributiva;-aptitudini de comunicare;-spirit organizatoric-cunoscator minim limba engleza-atestat de receptioner constituie avantajDescrierea jobului Ca Receptioner, vei avea urmatoarele atributii:-Intampina si primeste oaspetii hotelului si ofera un serviciu amabil si prietenos fiecarui oaspete;-Efectueaza in mod adecvat cazarea fiecarui oaspete, asigurandu-se de completarea exacta si completa a fisei de cazare;-Inmaneaza cheia camerei in concordanta cu procedurile de securitate;-Verifica lista de sosiri si urmareste cerintele speciale;-Posteaza in sistem banii incasati cu parcarea si emite oaspetilor factura aferenta platii facute ;-Preia corespondenta si se asigura sa fie livrata camerelor sau departamentelor implicate-Colaboreaza strans cu celelalte ture din receptie si cu celelalte departamente cum ar fi departamentele de curatenie camere, vanzari, tehnic, alimentatie publica;-Informeaza de
PALATUL SUTER S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 757 de salarii introduse în Salario: 2754 RON/Luna

Receptionist


Candidatul ideal Ne dorim sa ne intregim echipa cu un nou membru care sa promoveze activ valorile Centrului Medical LOTUS-MED si anume: grija fata de oameni și nevoile lor, onestitate fata de pacienti, calitatea serviciilor oferite, profesionalism, integritate si spirit de echipa.Esti persoana potrivita daca:Esti absolvent de studii medii/superioareTe consideri o persoana dinamica, responsabila, organizata si cu initiativaTe mandresti cu o atitudine pozitiva, promptitudine in realizarea sarcinilor, bune abilitati de comunicare si relationareEsti deschis/a la un tot ce inseamna nou, iar oportunitatile de invatare te motiveazaAi cunostinte medii/avansate de utilizare a calculatoruluiCunosti aplicatia EasyMedical (criteriu nu obligatoriu, insa constituie avantaj)Descrierea jobului - Indruma pacientii si ofera acestora suportul de care au nevoie telefonic- Inregistreaza in sistemul EasyMedical datele pacientului (informatiile de pe biletele de trimitere sau informatiile legate de serviciil
LOTUS - MED SRL

Media netă estimată pe baza celor 713 de salarii introduse în Salario: 2700 RON/Luna

Ospatar Hotel Suter Palace 5 Stele


Candidatul ideal Ospatar a la carte Restaurant Fine Dining.Posibilitatea de a lucra la cel mai inalt nivel, intr un hotel boutique de 5 stele, cel mai luxos hotel din Bucuresti.Descrierea jobului Activitatile sunt specifice unui boutique hotel de 5* plus, cu proceduri de lucru bine stabilite.Remuneratia si beneficiile sunt in functie de experienta si ulterior rezultate si se vor situa peste media bucuresteana.HPS isi doreste sa ofere colaboratorilor sai o experienta de munca unica, care sa aduca beneficii si la nivel de dezvoltare personala si profesionala, fiind un pas important in cariera oricarei persoane care activeaza in industria ospitalitatii
PALATUL SUTER S.​R.​L.​

Receptionist (front Office)


Candidatul ideal In calitate de Office Assistant, vei fi primul contact cu care vor interactiona angajatii si persoanele din afara companiei. Vei coordona toate activitatile din receptie cu focus pe gestionarea corespondentei fizice, electronice (e-mail) si apelurilor telefonice.Program full time, L-V 08:00-17:00Candidatul potrivit pentru echipa noastra este: Persoana responsabila, proactiva si dinamica; Buna capacitate de organizare si prioritizare a responsabilitatilor; Orientare catre rezolvarea situatiilor limita si atentie la detalii; Bune abilitati de comunicare; Atitudine pozitiva si orientare catre oameni; Cunostinte medii de limba engleza; Cunostinte bune de operare PC (pachet Ms Office).Descrierea jobului Inregistrarea si distribuirea corespondentei oficiale; Preluarea / redirectionarea apelurilor telefonice si a mesajelor electronice (de tip e-mail); Preluarea si organizarea comenzilor de rechizite, carti de vizita si consumabile; Primirea si conducerea vizitatorilor in sali
LAGARDERE TRAVEL RETAIL SRL

Asistent Manager /​ Receptie


Candidatul ideal Echipa Morad Foods isi mareste echipa si este in cautare de 1 persoana pentru postul de Asistent Manager/ Receptie.Esti o persoana care isi doreste sa faca parte dintr-o echipa dinamica si in continua ascensiune? Te asteptam alaturi de noi!Descrierea jobului Redirectionarea e-mailurilor primite catre departamentele in atentia carora sunt destinate;Preia si directioneaza apelurile telefonice externe/interneOrganizare intalniri;Gestionează diverse evenimente şi întâlniri în cadrul companiei;Primeste persoanele din afara (clienti, parteneri de afaceri etc.), ii informeaza pe cei interesati despre sosirea acestora dupa care conduce vizitatorii la persoanele respective, asigurand protocolul aferent.
MORAD FOODS S.​R.​L.​

Gestionar Depozit /​ Operator Receptie Marfa


Candidatul ideal Candidatul Ideal- experienta in activitatile de depozit distributie;- lucrul cu sisteme de tip WMS pentru gestiunea marfurilor din depozite reprezinta un avantaj;- cunostiinte operare PC: Word, Excel, programe de gestiune;- persoana dinamica, serioasa, corecta, perseverenta, responsabila, cu abilitati de comunicare, atenta la detalii, cu atitudine pozitiva, cu initiativa, cu disponibilitate de a munci si orientare spre rezultat;- capacitate de a lucra eficient in echipa, stabilire prioritati si abilitati multitasking.Descrierea jobului Descrierea jobului- Asigura activitatea depozitului zonal; realizeaza receptia cantitativa si calitativa a marfurilor de la furnizori si de la depozitul central, in baza documentelor ce insotesc marfa;- Asigura introducerea marfii in depozit, pe rastele si are grija ca aceasta sa fie depozitata in mod corespunzator de catre echipa de manipulanti, fiind responsabil de depozitare, etichetarea si pastrarea conforma a marfurilor din gestiune
DINAMIC 92 DISTRIBUTION SRL

Personal Hotelier - Salariu Intre 3000 - 10.​000 Ron Net /​ Luna


Candidatul ideal Nivel de studii:Studii medii sau gimnaziale, in functie de postul ocupat;Calificari / Specializari Necesare:Cursuri speciale pentru familiarizarea cu politicile şi procedurile hotelului (receptioner, camerista, lucrator bucatarie, etc.)Cunoaşterea la nivel conversational a unei limbi străine de circulaţie internaţională, preferabil limba engleză, pentru receptioneri;Competenţele postului:*dedicare lucrului cu clienţii;*atitudine pozitivă;*aptitudini de comunicare;*spirit de observaţie şi atenţie la detalii;*amabilitate, toleranţă, calm;*flexibilitate, asumarea responsabilităţilor;Descrierea jobului Răspunde de calitatea serviciilor oferite clienţilor hotelului pentru sectorul de alimentatie publica si sectorul de cazare,Răspunde de menţinerea unor standarde înalte ale igienei, ale aspectului şi curăţeniei în toate activităţile desfăşurate în cadrul complexului hotelier;Isi indeplineste cu simt de raspundere toate atributiile din fisa postului;Anunţă cu promptitudine ma
AOL FIRST HOLDING S.​R.​L.​

Lucratori Bucatarie-autoservire 250-500 Lei/​zi Cazare - Masa


Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie sa fie motivat si dornic sa invete si sa se dezvolte in domeniul gastronomiei;Sa poata sa lucreze atat independent cat si in echipa;Sa fie atent la detalii si sa ofere cientilor servicii de caliate;serios si responsabil;Sa fie loial si cu bun simt;Să nu aibă antecedente penale;Să fie apt din punct de vedere medical;Cursul de igiena constituie avantaj.Daca vrei sa faci parte din echipa noastra, te rugam sa ne trimiti Cv-ul tau si sa ne spui ce tia-r place sa faci:Sa lucrezi la casa;Sa asezi mancarea in farfurie;Sa debarasezi si sa cureti mesele de pe terasa;Daca vrei sa lucrezi in bucatarie poti sa alegi un sector:legume, fructe;preparat mancare;preparat dulciuri; saufrigi carne si peste;prepari ciorba sau speli vase.Indiferent ce sector de activitate alegi din cadrul autoservirii noastre,noi te asteptam cu drag in echipa noastra si te ajutam sa te integrezi.Suntem oameni harnici, prietenosi si profesionisti!Descrierea jobului DESCRIERE JOB:*să
BIZARRE FOOD S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 254 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.