Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

234 Locuri de Munca Receptioner in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

234 Locuri de Munca Receptioner in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Receptioner in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Receptioner in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Receptionist


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte -experienta minim 2 ani in domeniu;-engleza la nivel avansat;-limba italiana reprezinta un avantaj;-atentie sporita la detalii;-abilitati excelente de comunicare si diplomatie in discutii;-cunostinte pachet Microsoft Office. Responsabilitati -primirea, inregistrarea si repartizarea corespondentei in interiorul organizatiei;-ridicarea si expedierea corespondentei la destinatari;-evidenta stocuri pentru materiale consumabile;-inregistrarea hotararilor si deciziilor luate de conducere, aplicarea stampilei si reparti
Randstad Romania

Media netă estimată pe baza celor 578 de salarii introduse în Salario: 2800 RON/Luna

Personal Call Center ( Receptie ) Si Vanzator Produse Naturiste


Descrierea jobului Angajam personal call center ( receptie ) si vanzator produse naturiste pentru cabinet terapii alternative, experienta casa de marcat si pos, zona Mall Vitan, Dristor, sector 3, Bucuresti.Full timeSalariu net intre 3200-4200
DETOX LINE S.​R.​L.​

Consultant Implementare Soft Hotel


Scurta descriere a companiei Noi suntem Trenkwalder, unul dintre cei mai puternici jucători ai pieței de HR din Europa Centrală și de Est. Atât obiectivele noastre, cât și acțiunile, vorbesc despre oameni, povești de succes și o piață a forței de muncă mai bună.Unde ne găsești:Sediul nostru din București:Calea Griviței nr. 82-98, Sector 1, București, Cod Poștal 010705 Cerinte Experiență anterioară în roluri de implementare sau utilizare a software-ului de management hotelier.Experiență în hotel (în departamentul operațional).Experiență cu soluții de contabilitate financiară/ERP.Cunoștințe de bază de MySQL constituie un avantaj.Utilizarea suitei Microsoft Office cel puțin la un nivel intermediar-avansat.Nivel avansat de engleză.Permis de conducere categoria B. Responsabilitati Asigură implementarea soluțiilor software la sediile clienților prin organizarea și coordonarea proiectului de implementare.Organizează și sprijină sesiuni de instruire pentru software-ul instalat pentru personalu
Trenkwalder Romania

Receptionist - Dental


Descrierea jobului La Regina Maria, fiecare actiune are impact in construirea medicinei extraordinare, iar prin rabdare si asumare putem sa contribuim la crearea celor mai bune experiente pentru cei din jur. In rolul de Receptionist - Dental oferi pacientilor indrumarea si informatiile de care au nevoie pentru a beneficia de serviciile medicale potrivite si de un un traseu medical usor.Uite de ce ar fi fain sa iti incepi cariera la noi:· Ai acces la cursuri de dezvoltare personala si profesionala in cadrul companiei;· Ai un plan de cariera personalizat;· Acumulezi experienta si ai acces la cursuri de dezvoltare personala si profesionala;· Beneficiezi de abonament gratuit la biblioteca virtuala si reducere la abonamentul fitness;· Beneficiezi de abonament de servicii medicale si reduceri la partenerii Regina Maria;· Ai zile de concediu suplimentare de ziua ta de nastere si pentru fiecare an petrecut in companie.Cum arata o zi in rolul de receptionist? Intampini pacientii si vizitatorii
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Responsabil Receptie Marfa


Candidatul ideal reprezinta avantaj carnet de conducere cat. B cunostinte de utilizare a pachetului Microsoft Office (outlook, excel); disponibilitatea de a lucra 8 ore, de la 8:00 la 17:00, cu o pauza de masa de la 12:00 la 13:00; studii medii necesare (diploma de Bacalaureat), persoana proactiva, cu simt de raspundere si implicare.Descrierea jobului vei receptiona fizic si informatic, cantitativ si calitativ, marfa primita de la furnizori/ clienti; vei verifica actele care insotesc marfa; vei genera facturi automat din sistem, pe baza avizelor; vei realiza cântăriri cu ajutorul calculatorului; vei mentine relatia cu furnizori. clienti si colegi.Beneficii: tichete de masa; salariu fix.
ZINCHERIA SA

Operator Receptie /​ Birou Internari


Candidatul ideal Esti la inceput de drum, plin/a de energie sau dornic/a sa iti incepi o cariera? Valorifici etica si integritatea? Cautam colegi care sa se alature Echipei noastre de Receptie.Daca te regasesti in descrierea de mai jos, te invitam sa aplici: Personalitate placuta, entuziasta, cu excelente abilitati de comunicare si relationare; Responsabila, dinamica, organizata si empatica; Te mandresti cu o atitudine pozitiva, profesionalism si orientare spre client/pacient; Promptitudine in realizarea sarcinilor; Ai cunostinte medii/avansate de utilizare a calculatorului; Studii medii/superioare;Descrierea jobului Operator ReceptieDescrierea jobului Indruma pacientii si gestioneaza eficient situatiile si informatiile solicitate de acestia; Programeaza si /sau reprogrameaza pacientii; Incaseaza contravaloarea serviciilor medicale si preda banii conform procedurilor interne; Inregistreaza datele pacientilor in sistem; Ofera informatii pacientilor despre diverse investigatii, analize,
SPITALUL DE ONCOLOGIE MONZA S.​R.​L.​

Personal Hotelier: Bucatar,​ Ospatar - Olanda,​ Germania Etc.​


Candidatul ideal O firmă de recrutare olandeză cu experiență, care activează în domeniul ospitalității, caută bucătari, ajutoare de bucătar, chef de partie, chelneri pentru hoteluri, restaurante, parcuri de vacanță din Olanda, Austria, Germania, Belgia și Franța.În funcție de experiența pe care o aveți și limbile străine pe care le cunoașteți, vom găsi un client potrivit pentru dvs.Cerințe: Experiență pe același rol (minim 1-2 ani obligatoriu), Limba engleză (B2 obligatoriu) pentru bucătar/ajutor bucătar/ospătar Olanda, Belgia, Limba germană (B2 obligatoriu) pentru posturi de ospătar în Austria/Germania, Limba franceză (B2 obligatoriu) pentru posturi de ospătar în Franța, Motivație pentru a oferi un serviciu deosebit oaspeților, Spirit de echipă, capacitate de a lucra într-o echipă internațională, Abilitatea de a învăța lucruri noi.Descrierea jobului Beneficii: Salariu în intervalul €2000-2500, plătit saptamanal,ospătar: 13,27 €/h brut,bucătar, chef de partie, sous chef, chef: 13,27-16
ARCADA DUPLEX S.​R.​L.​

Receptionist - Clinici&spitale Medlife


Candidatul ideal Pentru ca noi la MedLife credem in grija fata de pacient, respectul pentru colegii nostri, responsabilitatea comunicarii eficiente cu pacientul, rolul tau poate fi integrat in transmiterea acestor valori, contribuind prin: Bune abilitati de comunicare; Entuziasm si onestitate; Dorinta de lucru in echipa; Cunostinte medii de limba engleza; Disponibilitate de a lucra norma intreaga; Locatiile actuale - sector 1, sector 3 - Bucuresti.Descrierea jobului Ce ar trebui sa faci? Sa fii politicos, amabil si binevoitor in interactiunea cu pacientii; Sa lucrezi intr-o stransa colaborare cu medicii si asistentii medicali, astfel incat pacientii sa beneficieze de un serviciu de calitate; Sa furnizezi informatii in legatura cu serviciile si analizele oferite in cadrul MedLife; Sa eliberezi rezultatele analizelor medicale la cererea pacientilor; Se efectuezi programari conform solicitarilor; Sa incasezi contravaloarea serviciilor si analizelor medicale.
MED LIFE SA

Workplace Service Specialist/​receptionist


Candidatul ideal Candidatul ideal va realiza activitati pentru gestionarea receptiei in mod profesional la biroul din Bucuresti al clientului, raportand direct catre Facilities Manager. Descrierea jobului Responsabilitati:- Intampinare angajati si vizitatori si furnizarea cartelelor de acces temporare- Gestionare rezervari pentru sali de sedinte, preluare apeluri telefonice in mod profesionist- Gestionare mailuri si pachete catre angajatii destinatari- Sprijin administrativ la organizarea de evenimente- Plasare comenzi pentru curier- Supervizare si coordonare activitati zilnice ale echipei de curatenie- Monitorizare si plasare comenzi pentru stockul de snack-uri, bauturi, papetarie- Gestionare platforma de ticketing pentru FacilitiesAbilitati & experienta:- Experienta anterioara in receptie sau intr-o corporatie reprezinta un plus- Cunostinte excelente de limba romana si engleza - scris & oral- MS Office – nivel avansat- Abilitati excelente de planificare, organizare si relationare int
ECHINOX PROPERTY SERVICES SRL

Receptionist/​a Centru Recoltare/​asistent Medical Generalist


Candidatul ideal Suntem in cautare de personal pentru pozițiile de : Asistent medical generalist pentru locatiile: Ghiroda, Braila, Galati, Miroslava, Chitila, Falticeni, Urziceni, Craiova, Cluj; Receptionist/a pentru locatiile : Bucuresti, Ghiroda. Daca esti o persoana entuziasta care lucreaza cu placere pentru oameni, empatica, zambitoare si calma, implicata in gestionarea relatiei cu pacientii laboratorului Synevo Romania de la primul contact pana la eliberarea rezultatului, te invitam sa aplici pentru acest post.Profilul tau: Studii Postliceale de specialitate / Studii Superioare de scurta durata de specialitate absolvite/Studii medii finalizate cu diploma de bacalaureat; Autorizatie de libera Practica valabila, vizata la zi; Asigurare pentru malpraxis; Experienta in recoltarea probelor biologice; Cunostinte specifice activitatii de recoltare (proceduri, acordarea primului ajutor, utilizarea echipamentelor de lucru si a sistemelor de recoltare, indicatori clinici care pot reflecta
SYNEVO ROMANIA SRL

Ospatar/​ajutor & Bucatar/​ajutor Continental Hotels


Candidatul ideal Suntem in cautare de Ospatari si Bucatri pasionati pentru a se alatura echipei noastre, reteaua Continental Hotels!Pentru ca cine se aseamana se aduna, ne-ar placea fii o persoana cu: Atitudine pozitivă, prietenoasa si atentie la detalii în raport cu oaspetii; Bune abilitati de comunicare, punctualitate, abilitati de organizare si gestionare a timpului; Bune abilitati de multitasking; Disponibilitate de a lucra in ture si/sau in weekend.Experienta e binevenita, dar daca nu ai experienta apreciem dorinta de a invata si atitudinea pozitivă orientată către client.Pentru ce orase recrutam:Bucuresti: Bucatar si Ospatar (sau Ajutor)Constanta: OspatarTurnu Severin: Ajutor Ospatar (Picol)Daca iti doerst alta pozitie in domeniul ospitalitatitii, trimite CV-ul tau pe adresa [email protected] spune-ne ce job e de interes pentru tine.Descrierea jobului Ce vei face: Vei prelua comenzile, fiind raspunzator pentru calitatea serviciilor oferite; Vei cunoaste meniul, astfe
CONTINENTAL HOTELS S.​A.​

Receptionist


Candidatul ideal OualificationsGood professional image, excellent phone mannerism and enthusiasm in customer service;Advanced English skills (both, spoken and written);MS Office skills;University graduate preferred;Strong organizational skills;Perseverance and attention to details;Ability to work under pressureCapability to efficiently handle multitasking;Decision making and problem solving skills.Descrierea jobului RESPONSIBILITIESReception and protocol activities;Managing phone calls, faxes, e-mails and correspondence;Organizing meetings within and outside the company’s office;Travel planning (plane ticket reservations, providing accommodation for the staff of the company);Organizing necessary office supply and protocol;Document management (correspondence, offers, contracts, other financial and accounting documents);Drafting and translating to/from English of various documents (activity reports, press articles & reviews);Managing relationships with suppliers.We offer:A challenging jo
PETRE ANDREEA PERSOANĂ FIZICĂ AUTORIZATĂ

Media netă estimată pe baza celor 605 de salarii introduse în Salario: 2777 RON/Luna

Receptie Clinica Nutritie


Candidatul ideal Kilostop este în căutarea unui SuperAjutor de Medic Nutritionist la Recepție, care să se alăture echipei noastre dedicate de profesioniști din domeniul sănătății și să ne ajute să îndeplinim viziunea noastră.Daca ar fi sa descriem candidatul ideal ar arata cam asa:1. Experiență anterioară într-un rol similar (minim 1-2 ani)2. Abilități de comunicare și relaționare cu pacienții.3. Cunoștințe medicale de bază și pasiune pentru nutriție - reprezinta un avantaj.4. Cunoștințe de limba engleză la nivel mediu sau avansat.5. Abilități de vânzare și persuasiune.6. Empatie și înțelegere pentru nevoile pacienților noștriSunt sanse mai mici de a fi selectat, daca: Nu ai o pasiune pentru nutriție și dorința să ajuți oamenii cu probleme de greutate Nu ai experiență anterioară într-un rol similar de lucru direct cu cliențiiDescrierea jobului Cum arată o zi de muncă:Ca SuperAjutor de Medic la Recepție, vei avea oportunitatea unică de a lucra direct cu cei mai buni medici Nutriționiști
INIA CLINIC SRL

Receptionist Medical Bucuresti-galati-miercurea Ciuc-craiova


Candidatul ideal Suntem încântați să vă informăm că extindem echipa noastră de receptioniști în Galati, Resita, Baia Mare, Craiova, Miercurea Ciuc si Bucuresti & Otopeni. Dacă sunteți o persoană comunicativă, orientată către detalii și dornică să facă parte dintr-o echipă dinamică în domeniul medical, aceasta este o oportunitate pe care nu trebuie să o ratați!Iată câteva detalii despre poziția de receptionist la #Medima:Program de lucru: 8 ore/zi, de luni până vineri, cu unele sâmbete ocazionale, plătite suplimentar.Salariu atractiv: cu posibilitatea reală de creștere după perioada de formare, pe care o veți petrece alături de colegi cu experiență și deschidere în a vă împărtăși cunoștințele necesare desfășurării activității.Contract: pe perioadă nedeterminată.Cerinte:* Excelente abilitati de comunicare;* Orientare catre oameni si catre identificarea solutiilor potrivite;* Atenție la detalii si la nevoile pacientilor;* Persoana sociabila si empatica;* Minim studii medii finalizate (Dip
MEDIMA HEALTH S.​A.​

Operator Receptie


Scurta descriere a companiei Grupul Lactalis este liderul pieței de produse lactate din România. Ne derulam operațiunile prin intermediul unui numar de 8 companii renumite pe piata românească: Albalact, Covalact, Lactate Harghita, Dorna Lactate, Raraul, Lactalis Romania, Lactalis Logistic și Parmalat, administrate prin intermediul unei structuri de conducere consolidată la nivel național. Avem un portofoliu impresionant de mărci și produse locale și internationale, recunoscute, indragite și intrate în obiceiurile de consum din ultimii 50 de ani ale consumatorilor români. În prezent avem un numar de 2200 de angajați, care lucrează în 5 fabrici moderne locate in Alba, Harghita, Covasna, Suceava si Ilfov, precum și în structurile de colectare de lapte, vânzări, depozitare și distribuție, cu acoperire în întreaga țară . Cerinte • Absolvent de liceu cu diploma de bacalaureat/scoala profesionala;• Utilizare Microsoft Excel (mediu) si outlook (email);• Experienta in domeniu - minim 1 an;• Ate
Lactalis Group

Media netă estimată pe baza celor 772 de salarii introduse în Salario: 2572 RON/Luna

Receptionist Spitale si Policlinici


Scurta descriere a companiei Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri. Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:- asumarea raspunderii pentru actiunile lor;- cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;- comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;- sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;- acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv. Cerinte La Regina Maria, fiecare actiune are impact in construirea medicinei extraordinare, iar prin rabdare si asumare putem sa contribuim la crearea celor mai bune experiente pentru cei din jur. In rolul de Receptionist le vei oferi pacientilo
Regina Maria

Receptionist Policlinici si Spitale


Scurta descriere a companiei Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri. Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:- asumarea raspunderii pentru actiunile lor;- cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;- comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;- sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;- acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv. Cerinte La Regina Maria, fiecare actiune are impact in construirea medicinei extraordinare, iar prin rabdare si asumare putem sa contribuim la crearea celor mai bune experiente pentru cei din jur. In rolul de Receptionist le vei oferi pacientilo
Regina Maria

Front Desk /​ Receptie


Candidatul ideal Esti pasionat/a dе frumusete?Te invitam sa te alaturi echipei noastre daca iti plac provocarile si iti doresti dezvoltare profesionala in domeniul beauty.Pentru noi este important sa ai o atitudine pozitiva si proactiva, sa fii organizat/a, atent/a la detalii, cu spirit dе initiativa si orientat/a in permanenta catre atingerea obiectivelor.Cunostinte medii operare PC (Word, Excel)Cunostinte medii dе limba englezaDescrierea jobului - Reаlizаreа si confirmаrеа prоgrаmаrilоr;- Intаmpinаrea cliеntilоr si dirеctionаrеa аcestоrа confоrm prоgrаmаrilor;- Efеctuаrea inregistrаrilor pe cаsа de marcаt si еvidenta incasаrilor zilnice;- Promovarеa serviciilor si ofеrtelor existente in salon;- Monitorizarea timpilor de lucru si eficientizarea programarilor;- Mentinerea unui ambient placut atat pentru echipa cat si pentru clientii salonului;- Evidenta zilnica a produselor rulate in salon si realizarea stocurilor lunare;- Realizarea zilnica a registrului de casa si a condicii de preze
EL STUDIO TRENDLINE SRL

CĂutĂm Colegi Pentru RecepȚie


Candidatul ideal Absolvent de studii medii cu diplomă de bacalaureat; Minimum 1 an de experiență, cu competențe în gestionarea activității de recepționer; Operare PC (MS Office, Outlook, Internet); Cunoașterea limbii engleze la nivel conversațional (Alte limbi străine reprezintă un avantaj); Capacitate de analiză, sinteză și rezolvarea problemelor; Abilități de planificare, prioritizare și organizare; Capacitate de decizie și asumarea responsabilității; Gândire strategică și obiectivitate; Abilități de comunicare și negociere; Flexibilitate, adaptare la situații neprevăzute, rezistență la stres; Atitudine pozitivă și inițiativă; Dorință de stabilitate, implicare, responsabilitate și iscusință.Descrierea jobului Ce vei face tu pentru noi:În linii mari, tot ceea ce presupune procesul necesar abordării clienților nostri, păstrării legăturii cu ei, realizarea programărilor, încasările corespondente serviciilor și orice altceva care se rezumă la a susține clientul în drumul sau către noi.Me
SENSORIAL REALM S.​R.​L.​

Asistent Manager/​ Receptionista


Candidatul ideal Studii superioare finalizate; Experienta anterioara intr-un rol similar - Minim 6 luni; Abilitati excelente de comunicare; Rabdare si diplomatie; Abilitati foarte bune de utilizare a calculatorului; Cunostinte bune de limba engleza; Atitudine corecta fata de clienti;Descrierea jobului Asigurarea relatiei cu publicul; Oferirea informatiilor necesare; Preluare si directionarea clientilor/vizitatorilor catre departamentele relevante; Inregistrarea si distribuirea interna a corespondentei primita prin posta; Primire / transmitere fax –uri si email-uri; Asigurarea serviciilor de protocol; Pregatirea materialelor pentru expedierea prin posta;
BANCA TRANSILVANIA SA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 234 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.