Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

262 Locuri de Munca Receptioner in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

262 Locuri de Munca Receptioner in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Receptioner in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Receptioner in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Receptioner-casier


Angajam receptioner service auto, casier. Program de lucru L-V intre 8:00-17:00. Necesar cunostinte minime calculator (facturare+incasare), seriozitate, educatie.Caracteristici Domeniu activitate: Comert, vanzariFoto

Receptioner hotel.​


Hotel Unique Boutique angajeaza receptioner hotel. Program 12/24 1×/48. Cerinte limba engleza fluent. Pt cei din provincie se asigura transport abonament. Se asigura o masa pe zi. Interviuri zilnic in locatia hotelului cu un telefon in prealabil,Caracteristici Domeniu activitate: HORECA, turism Tip colaborare: Perioada nedeterminata Locatie job: locatie fixa Pot aplica studenti: da Trimite CV Aplicare CV Pentru a putea incarca si trimite CV-ul trebuie sa te autentifici! Trimite CV

Media netă estimată pe baza celor 704 de salarii introduse în Salario: 2700 RON/Luna

Receptioner hotel de noapte


Unique Boutique Piata Romana angajeaza receptioner de noapte. Program 2 zile de noapte 2 zile libere.Caracteristici Domeniu activitate: HORECA, turism Tip colaborare: Perioada nedeterminata Locatie job: locatie fixa Pot aplica studenti: daDetalii suplimentare Trimite CV Aplicare CV Pentru a putea incarca si trimite CV-ul trebuie sa te autentifici! Trimite CV

Receptionera pentru clinica medicala


Beauty Art Aesthetics, Bucuresti, sector 2, Gheorghe Titeica 92A. Salariu 3.000-3.500 Lei netCaracteristici Domeniu activitate: Secretariat, operatori PC Tip colaborare: Perioada nedeterminata Locatie job: locatie fixa Beneficii: ab. servicii medicale, bonus de performantaFoto Trimite CV Aplicare CV Pentru a putea incarca si trimite CV-ul trebuie sa te autentifici! Trimite CV

Receptioner De Hotel - Ajofm | Anofm


Ocupatia: RECEPTIONER DE HOTEL - AJOFM | ANOFMAngajator: S.C.H. GRAND S.R.L.Experienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BUCURESTI
S.​C.​H.​ GRAND S.​R.​L.​

Receptioner/​a Hotel Sir Fundeni


Angajam persoana responsabila, comunicativa, orientata spre client, cu/fara experienta in domeniu, cunostinte engleza nivel mediu, cu diploma de bacalaureat, lucru in ture - 12/24, 12/48.Caracteristici Domeniu activitate: HORECA, turism Tip colaborare: Perioada nedeterminata Locatie job: locatie fixa Pot aplica studenti: nu Beneficii: training / calificare Trimite CV Aplicare CV Pentru a putea incarca si trimite CV-ul trebuie sa te autentifici! Trimite CV

Hotel Marina angajeaza receptionera si camerista


Hotel Marina SRL, Bucuresti, B-dul Mircea Voda, Nr. 16, Sector 3 (vizavi de Starea Civila S 3) angajeaza receptionera full time si camerista program part time. Detalii la telefon sau CV pe e-mail:Caracteristici Domeniu activitate: HORECA, turism Tip colaborare: Perioada nedeterminata Locatie job: locatie fixa Pot aplica studenti: da Trimite CV Aplicare CV Pentru a putea incarca si trimite CV-ul trebuie sa te autentifici! Trimite CV

Asistent Medical - Receptie


Companie verificată
Aplica rapid
Candidatul IdealStudii de specialitate;Experienţă pe un post similar de minimum 2 ani;Aviz de liberă practică și certificat de membru OAMGMAMR - valabile;Excelente abilități de comunicare și relaționare;Persoană empatică, dinamică, activă;Capacitate de planificare și organizare;Limba engleza - nivel mediu;Cunoștinţe MS Office - nivel mediu Descrierea jobuluiÎntâmpinarea pacienţilor și a vizitatorilor;Preluarea apelurilor telefonice și direcţionarea lor în funcţie de solicitarea interlocutorului;Efectuarea programărilor pentru diverse specialităţi medicale și gestionarea eficientă a circuitului pacienţilor în sala de așteptare;Efectuarea confirmărilor pentru programările efectuate;Pregătirea cabinetelor medicale cu tipizatele și consumabilele medicale necesare desfășurării consultaţiei;Pregătirea instrumentarului, aparatura necesară și asistarea medicului pe durata intervenţiilor și procedurilor medicale;Recoltarea probelor pentru diverse analize medicale (experienţă în specializarea pe
REVERA ASSISTED SRL

Receptionist


Candidatul ideal Must Haves • Proficient Romanian language knowledge • Fluent English language written and verbal knowledge • University degree (preferred Administration, Business management or similar) • Knowledge of Microsoft Office Applications (Word, Excel, Access, PowerPoint) • Excellent verbal and written communication skills • Positive contribution and pro-active approach to new and changing situations • Well-developed organizational skills & attention to details • Ability to work in a team to achieve company goals • Confident in dealing with senior level staff and ability to communicate in a professional manner Nice to Haves • 2 years’ Work experience in administration in a dynamic work environment • Excellent organizational skills: attention to detail, ability to plan and prioritize • The ability to work on own initiative and to tight deadlines • An understanding of confidentiality issues and the use of discretion • Honesty and reliabilityDescrierea jobului A Day in the Life •
MEDTRONIC

Media netă estimată pe baza celor 609 de salarii introduse în Salario: 2800 RON/Luna

Receptionist


Candidatul ideal Persoană activă, comunicativă, amabilă și cu abilități dе rezolvare a problemelor; Abilități dе comunicare și relaționare pacient; Studii medii/superioare finalizate; Disponibilitate dе lucru in ture dе zi/noapte, weekend; Experiență în recepție/secretariat - constituie un avantaj; Cunoștințe limba engleză – nivel mediu conversational; Cunoștințe MS Office.Descrierea jobului Întâmpină, informeаză, inregistrează, progrаmеază și îndrumă pаcienții în clinică/spitаl; Încasează contravaloarea serviciilor medicale efectuate; Se concentrează pentru a ințelege nevoile pacientului și îi propune acestuia variantele potrivite nevoilor sale.Beneficii: Pachet salarial compus din remunerație fixă, tichete de masă, sporuri pentru turele de noapte și weekend; Abonament medical pentru angajați; Oportunitatea de a lucra într-o echipă profesionistă, dedicată și dinamică; Training-uri periodice; Posibilități de promovare și dezvoltare profesională în domeniu.
SANADOR SRL

Media netă estimată pe baza celor 577 de salarii introduse în Salario: 2800 RON/Luna

Front Desk Officer


Candidatul ideal Despre tineNe dorim ca noul nostru coleg sa aiba:- Excelente abilitati de comunicare- Flexibilitate si spirit de echipa- Orientare catre client si catre rezultat- Abilitati de negociere si persusiune- Sa vorbeasca fluent limba engleza- Studii superioare.Nice to have- Experienta intr-o pozitie similara.Descrierea jobului Despre rolul tau:Rolul tau este acela de a ajuta pacientii sa-si recapete zambetul. Pentru asta vei lucra impreuna cu intreaga echipa medicala si vei intermedia legatura dintre personalul medical si pacient.Vei acorda suport pacientilor clinicii pe toata durata tratamentului, explicandu-le intr-o maniera profesionala serviciile de care pot beneficia si procedurile medicale.Vei raspunde solicitarilor venite din partea pacientilor si ii vei ghida pana la finalizarea planului de tratament. Ce oferim?Oportunitatea de a te alatura unei echipe tinere si dinamice, alaturi de care te vei simti ca in familie.Pentru ca ne dorim sa venim in sprijinul tau in asecen
CABINET MEDICAL INDIVIDUAL DR RUSU T.​ ANCA-MIHAELA MEDICINA DENTARA CHIRURGIE DENTO ALVEOLARA

Media netă estimată pe baza celor 577 de salarii introduse în Salario: 2800 RON/Luna

Personal Receptie


Candidatul ideal persoana serioasa atitudine pozitiva abilitati bune de comunicare aspect placut si ingrijit responsabila in efectuarea sarcinilor.Descrierea jobului Receptia clientilor Incasarea abonamentelor Prezentarea salii potentialilor client Organizarea receptiei Preluarea apelurilor telefonice Abilitati de folosire a computerului Adaptabila la situatii neprevazuteSalariu: 3500 lei net, contract de munca, 8h pe zi, 40 de ore/saptamana, program flexibil.
VERA WELLNESS SRL

Asistent Medical- Receptie


Candidatul ideal Studii de specialitate; Experienţă pe un post similar de minimum 2 ani; Aviz de liberă practică şi certificat de membru OAMGMAMR – valabile; Excelente abilități de comunicare și relaționare; Persoană empatică, dinamică, activă; Capacitate de planificare şi organizare; Limba engleza – nivel mediu; Cunoştinţe MS Office – nivel mediuDescrierea jobului Întâmpinarea pacienţilor şi a vizitatorilor; Preluarea apelurilor telefonice şi direcţionarea lor în funcţie de solicitarea interlocutorului; Efectuarea programărilor pentru diverse specialităţi medicale şi gestionarea eficientă a circuitului pacienţilor în sala de aşteptare; Efectuarea confirmărilor pentru programările efectuate; Pregătirea cabinetelor medicale cu tipizatele şi consumabilele medicale necesare desfăşurării consultaţiei; Pregătirea instrumentarului, aparatura necesară şi asistarea medicului pe durata intervenţiilor şi procedurilor medicale; Recoltarea probelor pentru diverse analize medicale (experienţă în sp
INTERMEDICAS WORLDWIDE SRL

Coordonator Receptie Ambulatoriu Clinic


Candidatul ideal PERSOANA EMPATICA CU PACIENTII, DINAMICA SI CU SPIRIT DE ECHIPA - BUN CUNOSCATOR AL PROGRAMULUI EASYMEDICAL REFERABIL CU EXPERIENTA IN COORDONARE RECEPTIE SAU ECHIPA DE REGISTRATORI MEDICALIDescrierea jobului INDRUMA PERSONALUL DIN RECEPTIE SI COORDONEAZA INTREAGA ACTIVITATE A RECEPTIONERILOR DI SUBORDINE, SUPLINESTE CAND ESTE CAZUL SI AJUTA IN FRONT DESK
VICTORIA MEDICAL CENTER SRL

Receptionist Logistica


Candidatul ideal bune cunostinte de operare calculator: Outlook, Word, Excel; atentie la detalii; bune abilitati de organizare; cunostinte tehnice minime; cunostinte minime de limba engleza.Descrierea jobului Descrierea jobului:Activitatea se desfasoara in cadrul departamentului de service si consta in verificarea functionalitatii si inlocuirea echipamentelor electrocasnice de mici dimensiuni defecte.Responsabilitatile postului sunt urmatoarele: Receptionarea aparatelor defecte care ajung la sediul nostru prin intermediul firmelor de curierat Verificarea actelor insotitoare ale produselor care au fost receptionate in service Verificarea integritatii si testarea functionalitatii aparatelor sosite in service si completarea fiselor de service cu informatiile constatate Completarea in baza de date interna a informatiilor despre aparatele verificate Intocmirea documentelor necesare pentru expedierea produselor catre clienti Comunicarea cu clientii, telefonic sau pe email, in legatura cu apa
MEDICAL SHOPPING ZONE SRL

Asistent Receptie


Candidatul ideal Absolvent de studii medii/superioare Cunostinte de MS Office: Outlook Abilitati excelente de comunicare si gestionare a relatiilor interpersonale Capacitatea de a lucra eficient intr-un mediu dinamic si solicitant Atent la detalii si orientat catre rezolvarea problemelor Experienta in activitati de negociere si incheiere contracte cu furnizorii de servicii, produse etc. Capacitate de solutionare rapida a problemelor, sarcinilor Limba engleza nivel mediuDescrierea jobului Responsabilitati Ofera suport administrativ echipei de top management (travel, protocol, organizare sedinte etc.) Coordoneaza fluxul de corespondenta si al comunicarilor din companie Gestioneaza activitatile de protocol organizate intern sau in afara companiei Gestioneaza relatia cu furnizorii specifici activitatii de secretariat: papetarie, curatenie, protocol etc. Gestioneaza si asigura necesarul de papetarie, curatenie etc. Administreaza si mentine sediul companiei in bune conditii de functionareBen
E-INFRA S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 578 de salarii introduse în Salario: 2800 RON/Luna

Receptionist - Spitalul Monza


Candidatul ideal ARES GROUP caută un Receptionist care să se alăture echipei din Bucuresti - Spitalul Monza .Profilul candidatului ideal:- Studii medii;- Experienta minim 6 luni pe un post similar sau capacitate& dorinta de a invata rapid lucruri noi- Persoana serioasa, punctuala, cu atitudine pozitiva si motivatie puternica.Descrierea jobului Activitati specifice:- Efectuarea operatiilor specifice de receptie a clientilor si vizitatorilor; - oferirea de informatii catre clienti si vizitatori; - redirectionari si programari diverse;- facturarea si incasarea serviciilor medicale catre pacienti; - predarea pacientilor a dosarelor de externare.Program: Full-time, L-V, conform graficului stabilit Beneficii: mediu de lucru motivant, pachet salarial atractiv, tichete de masa.
CENTRELE DE EXCELENŢĂ ARES SRL

Receptionist Sediul Central


Descrierea jobului La Regina Maria, fiecare actiune are impact in construirea medicinei extraordinare, iar prin rabdare si asumare putem sa contribuim la crearea celor mai bune experiente pentru cei din jur. Alaturi de noi, vei contribui la sustinerea colegilor nostri si vei asigura buna desfasurare a activitatilor administrative. Uite de ce ar fi fain sa iti incepi cariera la noi:· Ai un plan de cariera personalizat;· Ai acces la cursuri de dezvoltare personala si profesionala;· Beneficiezi de abonament gratuit la biblioteca virtuala si reducere la abonamentul fitness;· Beneficiezi de abonament de servicii medicale si reduceri la partenerii Regina Maria;· Ai zile de concediu suplimentare de ziua ta de nastere si pentru fiecare an petrecut in companie.Cum arata o zi in rolul de Asistent Manager?Intampini vizitatorii cu o atitudine profesionista;Elaborezi si redactezi situatiile solicitate de managerul direct;Indeplinesti activitatile zilnice de secretariat.Furnizezi cu amabilitate info
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Asistent Manager/​ Receptionista


Candidatul ideal Poveștile bune ne țin împreună!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că#PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreună un viitor sigur.Prezinți experiență anterioară pe un rol similar, dai dovadă de bune abilități de comunicare și relaționare, iar răbdarea este punctul tău forte? Hai să-ți povestim mai multe despre acest rol. Pentru a te potrivi cu acest rol, ne-ar plăcea să descoperim la tine faptul că: Îți place să interacționezi cu persoanele și să le identifici nevoile; Ai orientare către indetificarea de soluții și implementarea acestora; Ești o fire adaptabilă la context și situații noi; Dai dovadă de diplomație în relație cu persoanele cu care interacționezi; Prezinți bune abilități de operare PC;Descrierea jobului Un Asistent Manager este responsabil de: Asigurarea relației cu publicul; Oferirea informațiilor necesare publicului; Preluarea și direcționarea clienților/viz
BANCA TRANSILVANIA SA

Secretara (receptie)


Candidatul ideal Diplomaţie Cunoştinţe avansate de MS Office şi Outlook Limba engleză- scris/vorbit/citit nivel mediu Capacitate de organizare şi planificare Abilităţi de comunicare Persoană dinamică Rezistenţă la stres Abilitate lingvisticăDescrierea jobului Întâmpină clienţii şi oferă informaţii Gestionează folosirea sălilor de protocol Receptionează şi redirectionează apeluri telefonice, transmite mesaje Întocmeşte situaţii şi rapoarte lunare Îndeplineşte toate sarcinile specifice secretariatului (redistribuire apeluri, faxuri, corespondenţă, mailuri, etc) Asigură asistenţă, la cerere, pentru întâlnirile administratorilor şi directorilor (întocmeşte Minutes of Meeting, efectuează traduceri) Redactează corespondenţa de afaceri Asigură interfaţa cu clienţii şi cu alte structuri din afara societăţii
NETWORK ONE DISTRIBUTION SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 262 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.