Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

293 Locuri de Munca Receptionist in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

293 Locuri de Munca Receptionist in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Receptionist in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Receptionist in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Receptioner /​ Receptionera


Candidatul ideal - Personalitate dinamica- Abilitati de orientare si comunicare- Prezenta fizica placuta- Capacitate de lucru in echipa- Cunostinte de operare PCDescrierea jobului - Intampina pacientii cu o atitudine placuta si profesionalism.- Realizeaza programari si reprogramari conform solicitarilor facute de pacienti- Ofera informatii cu privire la serviciile medicale oferite de companie- Incaseaza banii pentru contavaloarea serviciilor medicale din clinica- Preia apelurile telefonice
ISOKINETIC SPORT S.​A.​

Receptie Clinica Stomatologica


Candidatul ideal Crystal Dental Clinic, una dintre cele mai renumite clinici stomatologice din București, cauta personal de recepție dedicat si motivat pentru a se alătura echipei.Candidatul ideal va fi o persoana energica, cu o atitudine pozitiva, care are abilitați excelente de comunicare si organizare.Responsabilitățile includ asigurarea unei experiențe pozitive pentru pacienți, gestionarea programărilor si a dosarelor pacienților, precum si răspunsul la întrebări si apeluri telefonice.Cerințe:🔅Experiența anterioara in domeniul serviciilor medicale sau in serviciile pentru clienți este un avantaj🔅Abilitați excelente de comunicare si organizare🔅Persoana energica si cu o atitudine pozitiva🔅Capacitatea de a lucra intr-un mediu activ si de a se adapta rapid la schimbări🔅Abilități bune de utilizare a calculatorului si cunoștințe de baza despre programele de birou (Excell, word )Descrierea jobului Responsabilități:✅Primirea pacienților cu o atitudine pozitiva si cu dorința de a le cr
CRYSTAL DENTAL CLINIC S.​R.​L.​

Front Desk/​office Assistants


Candidatul ideal Besides being our first point of contact with the outside world, our Front Desk Assistants are key members of our team. They are crucial parts of the overall office management processes and know a bit about other support departments (marketing, financial, office management and accounting). We are currently looking for two front desk assistants, to join our neatly organized office activities.What we are seeking: proficiency in English (written and spoken), as most of our clients and part of our suppliers are international and you will need to liaise with them on occasion, either face-to-face or through telephone, as well as draft certain administrative correspondence; openness to continuous development, as work is cross-departmental (it may involve assistance to marketing, financial, office management and/or accounting departments); no previous experience is required, but eagerness to learn and adapt is a must; knowledge of a second international language is a plus. Mas
MARAVELA,​ POPESCU ASOCIATII - SOCIETATE PROFESIONALă DE AVOCAţI CU RăSPUNDERE LIMITATă

Receptionera Clinica Medicala


Candidatul ideal Cerinte candidat: - cunoscator operare PC - Microsoft Office- fire energica- atentie si amabilitate- persoana resposabila- abilitatea de a efectua mai multe sarcini simultan- abilitati de comunicare- experienta in domeniul medical privat constituie un avantaj- absolvirea unei scoli sanitare constituie un avantajDescrierea jobului Atributii si responsabilitati:- programarea pacientilor in clinica si telefonic- acorda informatii pacientilor in clinica si telefonic- inregistreaza pacientii in programele specifice- incaseaza contravaloarea serviciilor / utilzarea casei de marcat- gestioneaza corespondenta- etc.Beneficii:- posibilitatea de avansare- crestere salariala anuala- program de zi- lucrul intr-un mediu curat- colectiv placut
INTERCLINIC SRL

Front Desk Receptie Stomatologie


Candidatul ideal TE ASTEPTAM IN ECHIPA FRONT DESK DENTTAGLIO CLINIC !NE DORIM SA AI: Abilitati de customer care Integritate si corectitudine Capacitate de organizare eficienta a activitatilor Atitudine proactiva Spirit de echipa Cunostiinte de limba engleza Cunostiinte de operare PCDescrierea jobului IATA CE PRESUPUNE ACEST ROL IN DETALIU: Programare pacientilor Incasari conform planurilor de tratament Transmiterea in timp eficient a informatiilor catre pacienti sau personal Receptia livrarilor, pachetelor, corespondentei primite Transmiterea informatiilor catre laboratorul de tehnica dentara Raportare interna privind statusul pacientilor si prezenta acestora in clinicaLUCRAND LA NOI VEI AVEA: Program de lucru flexibil in ture Program stabil Luni-Vineri Venituri suplimentare in functie de performanta si gradul de implicare Pachet complex de beneficii medicale Participarea la traininguri si posibilitatea de evolutie in cariera Prime de sarbatori
MK DENTAL DESIGN SRL

Personal Curatenie Regim Hotelier


Candidatul ideal Firma cu experienta in domeniul curateniei ce isi desfasoara activitatea in orasul Bucuresti isi cauta personal curatenie/menajera pentru apartamente inchiriate in regim hotelier.Candidatul ideal:-studii minime absolvite;-experiența în domeniu prezinta avantaj;-competențe necesare;-spirit de observație;-atitudine proactiva;-capacitate de orientare în spatiu;-capacitate de comunicare;-punctualitate in rezolvarea sarcinilor;-rezistența fizică. Descrierea jobului Responsabilități:- Aerisire proprietate- Schimbarea lenjeriilor si a prosoapelor- Stergerea prafului de pe toate suprafetele- Aspirarea si spalarea podelelor- Curatare bai/toalete/oglinzi/dusuri- Reumplere sapun/gel de dus + hartie igienica- Curatarea balcoanelor si a scrumierelor (acolo unde este cazul)- Curatarea si organizarea bucatariilor(acolo unde este cazul)- Curatarea electrocasnicelorProgram de lucru:L-D -> 11:00-17:002 zile libere pe saptamanaProgramul poate varia
IMPATI GROUP S.​R.​L.​

Asistent Medical- Receptie


Candidatul ideal Studii de specialitate; Experienţă pe un post similar de minimum 2 ani; Aviz de liberă practică şi certificat de membru OAMGMAMR – valabile; Excelente abilități de comunicare și relaționare; Persoană empatică, dinamică, activă; Capacitate de planificare şi organizare; Limba engleza – nivel mediu; Cunoştinţe MS Office – nivel mediuDescrierea jobului Întâmpinarea pacienţilor şi a vizitatorilor; Preluarea apelurilor telefonice şi direcţionarea lor în funcţie de solicitarea interlocutorului; Efectuarea programărilor pentru diverse specialităţi medicale şi gestionarea eficientă a circuitului pacienţilor în sala de aşteptare; Efectuarea confirmărilor pentru programările efectuate; Pregătirea cabinetelor medicale cu tipizatele şi consumabilele medicale necesare desfăşurării consultaţiei; Pregătirea instrumentarului, aparatura necesară şi asistarea medicului pe durata intervenţiilor şi procedurilor medicale; Recoltarea probelor pentru diverse analize medicale (experienţă în sp
INTERMEDICAS WORLDWIDE SRL

Receptioner Si Asistent Manager (mall Baneasa Si Promenada)


Candidatul ideal Experiență anterioară în roluri de recepționer sau administrativă.Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală.Capacitatea de a gestiona multiple sarcini simultan și de a prioritiza eficient.Cunoștințe solide de operare computerizată (pachet Microsoft Office).Capacitatea de a lucra sub presiune și de a rezolva problemele rapid și eficient. Descrierea jobului Recepție:Primirea vizitatorilor și clienților în mod profesionist și amabil.Răspunderea la apeluri telefonice și gestionarea corespunzătoare a cererilor și întrebărilor.Programarea întâlnirilor și gestionarea calendarului activităților.Administrarea corespondenței și a livrărilor.Administrativ:Asigurarea păstrării ordinii și curățeniei în zona de recepție și în birou.Asistență în gestionarea documentelor și a sarcinilor administrative.Colaborarea cu departamentele interne pentru soluționarea eficientă a problemelor administrative.Management:Sprijinirea asistentului manager în supervizarea și coor
VITALITY ASIAN SPA S.​R.​L.​

Asistent Receptie


Candidatul ideal Absolvent de studii medii/superioare Cunostinte de MS Office: Outlook Abilitati excelente de comunicare si gestionare a relatiilor interpersonale Capacitatea de a lucra eficient intr-un mediu dinamic si solicitant Atent la detalii si orientat catre rezolvarea problemelor Experienta in activitati de negociere si incheiere contracte cu furnizorii de servicii, produse etc. Capacitate de solutionare rapida a problemelor, sarcinilor Limba engleza nivel mediuDescrierea jobului Responsabilitati Ofera suport administrativ echipei de top management (travel, protocol, organizare sedinte etc.) Coordoneaza fluxul de corespondenta si al comunicarilor din companie Gestioneaza activitatile de protocol organizate intern sau in afara companiei Gestioneaza relatia cu furnizorii specifici activitatii de secretariat: papetarie, curatenie, protocol etc. Gestioneaza si asigura necesarul de papetarie, curatenie etc. Administreaza si mentine sediul companiei in bune conditii de functionareBen
E-INFRA S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 628 de salarii introduse în Salario: 2725 RON/Luna

Secretar Receptie


Candidatul ideal Societatea Profesională Notarială “AEQUITAS COTROCENI”, cu sediul în Mun. Bucureşti, Piata Operei recrutează secretar receptie.Cerinte:Experienta in domeniu notarial/juridic constituie un avantaj;Capacitate de organizare, concentrare, atentie la detalii, rezistenta la stres, spirit de echipă, profesionalism, iniţiativă;Foarte bune cunoștințe și abilități operare PC;Abilităţi de comunicare cu publicul;Informarea clienților asupra aspectelor specifice activității notariale;Identificarea corectă a nevoilor clienților;​Întâmpinarea si îndrumarea clienților;Preluarea apelurilor telefonice și mesajelor.Descrierea jobului Pastrarea unei bune relatii cu clientii biroului notarial;Realizarea relatiei directe cu publicul intr-un mod deschis, amabil si profesionist.
NEW RESIDENCES TOWN PROPERTIES S.​R.​L.​

Receptioner Medical


Candidatul ideal Persoană plăcută, comunicativă, orientată spre rezultate și muncă în echipă;Disciplinată, conștiincioasă, calmă, amabilă;Capacitate de analiză, planificare, organizare, coordonare a activității;Iniţiativă, responsabilitate, implicare;Abilităţi de interacţiune pozitivă şi de gestionare a conflictelor;Dezvoltare profesională, dorinţa de autoperfecţionare;Cunoștințe temeinice operare PC. Experiența în utilizarea softurilor dedicate activității de recepție reprezintă un avantaj;Bună cunoaștere a limbii engleze – scris și vorbit.Descrierea jobului Efectuarea de programări conform solicitărilor (telefonice, online și în recepția Clinicii);Furnizarea de informații referitoare la serviciile și investigațiile oferite în cadrul Clinicii;Preluarea pacientului de la intrarea în Clinică și completarea tuturor formularelor necesare conform protocoalelor Clinicii;Păstrarea unei strânse relații de colaborare cu medicii și asistenții medicali, astfel încât pacienții să beneficieze de u
CLINICA PRIMA XRAY S.​R.​L.​

Front Desk /​ Recepție Clinică Recuperare


Candidatul ideal Căutăm pentru poziția de Front Desk o persoană ambițioasă și plină de energie, care a lucrat anterior într-o recepție / call center de clinică medicală sau centru sportiv minim 1 an (avantaj major) și are experiență în relaționarea cu oamenii, empatizează cu ei, îi place să ajute și să găsească soluții la problemele lor.Ne dorim ca noul sau noua noastră colegă:1. Să fie o persoană cu atitudine pozitivă, să zâmbească și să fie placută, cu ea însăși și cu cei din jur;2. Să comunice prietenos și cald, însă cu profesionalism.3. Sa fie organizată și să poată lucra urmărind anumite proceduri și reguli.Lucrăm cu oameni care apelează la noi pentru a își îmbunatații starea de sănătate, așadar este foarte important să comunicăm cu empatie cu pacienții noștri, pentru a-i ajuta în eforturile lor de recuperare.A oferi ajutorul unui pacient sau unei colege, chiar și în situații deosebite, neprevăzute, este cel mai frumos semn de a arăta implicare și faptul că ne pasă, iar asta ajută
RECOVER PERFORM S.​R.​L.​

Receptioner/​ Receptionera


Candidatul ideal Absolvent de studii medii/ superioare Cunoștințe bune de utilizare a calculatorului (word, internet); Cunoștințe bune de limba engleză; Bune abilități de prezentare și comunicare; Persoană responsabilă, cu spirit de observație și atenție distributivă, capabilă să lucreze în echipă sau individual.Descrierea jobului Asigură interfața între companie și clienții/ vizitatorii acesteia; Preia apelurile telefonice și le redirecționează către destinatari/ departamente; Gestionează primirea, înregistrarea și repartizarea/ transmiterea corespondenței (fax, e-mail, format letric), a documentelor, a coletelor către persoanele responsabile din companie sau către firmele de curierat; Gestionează registrul numerelor de intrare-ieșire și registrul ordinelor de deplasare; Răspunde de activitățile de protocol pentru întâlnirile organizate în interiorul companiei; Preia solicitările de cazare de la colegi pentru delegațiile interne și le transmite către firmele de turism agreate în veder
MEDIST S.​R.​L.​

Receptioner


Candidatul ideal - Primirea si cazarea turistilor, intocmirea documentelor necesare;- Promovarea serviciilor oferite clientilor;- Bune cunostinte de operare a computerului- Cunoasterea limbii engleze obligatorie (scris, citit, vorbit), a doua limba reprezinta un avantaj.- Disponibilitatea de a lucra in ture de zi si de noapte- Cunosterea sistemului de gestiune Opera constituie un avantaj- Capacitate de a lua decizii rapide, eficiente si responsabile;- Solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor;- Rezolvarea eventualelor reclamatii care pot aparea;- Studii de calificare in domeniu, diploma de receptioner constituie un avantajDescrierea jobului Acordam tichete de masa si decont STBMediu de lucru tanarPosibilitati de avansare
COMITY PROD EXIM SRL

Media netă estimată pe baza celor 652 de salarii introduse în Salario: 2800 RON/Luna

Receptioner Medical - Dermabeauty Clinique - București


Candidatul ideal Fii cea mai bună versiune a ta! - Aceasta este deviza după care ne ghidăm în cadrul DermaBeauty Clinique, pe plan profesional, dar și personal.Postul dе recepționer medical este unul extrem dе important în cadrul clinicii noastre, deoarece oferă suport întregii echipe medicale, administrative, dar mai ales pacienților noștri.De ce să faci parte din echipa noastră?⭐ cultura noastră internă se bazează pe profesionalism, transparență, tehnologie și îmbunătățirea continuă a proceselor de lucru;⭐ echipa tânără și amabilă susține atmosfera primitoare în cadrul mediului de lucru;⭐ respectul, seriozitatea și punctualitatea sunt pilonii principali ai activității noastre;⭐ program de activitate: Luni-Vineri (în 3 ture, respectiv 09:00-17:00 / 10:00-18:00 / 12:00-20:00) și 2 zile de sâmbătă pe lună (09:00-17:00).Descrierea jobului Despre tine:📎 absolvent/ă studii medii/superioare;📎 ai cel puțin 2 ani experiență pe un post asemănător (recepție/secretariat) în cadrul unei clinici
DERMA BEAUTY CLINIQUE S.​R.​L.​

Receptioner


Candidatul ideal Absolvent de studii medii cu diploma de bacalaureat; Minimum 1 an de experienta, cu competente in gestionarea activitatii de receptioner; Operare PC (MS Office, Outlook, Internet); Cunoasterea limbii engleze la nivel conversational (Alte limbi straine reprezinta un avantaj); Capacitate de analiza, sinteza si rezolvarea problemelor; Abilitati de planificare, prioritizare si organizare; Capacitate de decizie si asumarea responsabilitatii; Gandire strategica si obiectivitate; Abilitati de comunicare si negociere; Flexibilitate, adaptare la situatii neprevazute, rezistenta la stres; Atitudine pozitiva si initiativa; Dorinta de stabilitate, implicare, responsabilitate si iscusinta.Descrierea jobului Ce vei face tu pentru noi:In linii mari, tot ceea ce presupune procesul necesar abordarii clientilor nostri, pastrarii legaturii cu ei, realizarea programarilor, incasarile corespondente serviciilor si orice altceva care se rezuma la a sustine clientul in drumul sau catre noi.Be
SENSORIAL REALM S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 654 de salarii introduse în Salario: 2800 RON/Luna

Front Desk  officer /​ Receptie - Birouri


Candidatul ideal absolvent studii superioare; cunostinte bune de operare PC; cunostinte de limba Engleza; excelente abilitati de comunicare (claritate si coerenta in exprimare); buna atentie distributiva; abilitati de lucru in echipa; disciplina, eficienta, eficacitate; integritate, confidențialitate, implicare si orientare catre gasirea de solutii; responsabilitate.EXPERIENTA PROFESIONALA NECESARA OCUPARII POSTULUI: Experienta de 1 an.Descrierea jobului 1. Administrativ: Asigura protocolul in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice; Asigura transmiterea documentelor prin posta, e-mail sau alte cai de comunicare; Inregistreaza documentele in OPIS; Asigura managementul datelor privind persoanele de contact extern (liste de adrese, numere de telefon, etc); Primeste vizitatorii care au programate intalniri; Participa la organizarea evenimentelor din cadrul firmei; Procura rechizite si consumabile de birou si alte materiale necesare desfasurarii activitatii de birou; Prim
KARPATEN OUTGOING SRL

Asistent Receptie


Candidatul ideal Asistent Recepție Dacă ești în căutarea unui loc de muncă care să nu fie doar un job, ci o oportunitate de a aduce mai mult bine în lume, acesta este locul potrivit pentru tine! Dacă ești o persoană bine organizată, dinamică, flexibilă, cu bune abilități de comunicare, cu o atitudine pozitivă și deschisă, atunci te așteptăm să faci parte din echipa HelpAutism și anume, în centrul Eminescu.Ești omul potrivit dacă ai:Experiență minimă de 6 luni pe un post similar;Cunoștințe temeinice de operare PC;Capacitate mare de concentrare, capabil de planificare eficientă și concentrat pe obiective;Comunicare orală și scrisă, în limba română și engleză;Abilitatea de a gândi și acționa cu anticipare și diplomație; Abilitatea de a prioritiza, de a face multitasking și de a respecta deadline-uri;Atenție la detalii;Orientare spre soluții. Descrierea jobului Ne vom baza pe rolul tau pentru :Preluarea tuturor apelurilor telefonice și a informațiilor;Informarea, la cel mai înalt standard
ASOCIAŢIA HELP AUTISM

Media netă estimată pe baza celor 616 de salarii introduse în Salario: 2750 RON/Luna

Recepționer Medical - Dermabeauty Clinique - București


Candidatul ideal Fii cea mai bună versiune a ta! - Aceasta este deviza după care ne ghidăm în cadrul DermaBeauty Clinique, pe plan profesional, dar și personal.Postul dе recepționer medical este unul extrem dе important în cadrul clinicii noastre, deoarece oferă suport întregii echipe medicale, administrative, dar mai ales pacienților noștri.De ce să faci parte din echipa noastră?⭐ cultura noastră internă se bazează pe profesionalism, transparență, tehnologie și îmbunătățirea continuă a proceselor de lucru;⭐ echipa tânără și amabilă susține atmosfera primitoare în cadrul mediului de lucru;⭐ respectul, seriozitatea și punctualitatea sunt pilonii principali ai activității noastre;⭐ program de activitate: Luni-Vineri (în 3 ture, respectiv 09:00-17:00 / 10:00-18:00 / 12:00-20:00) și 2 zile de sâmbătă pe lună (09:00-17:00).Descrierea jobului Despre tine:📎 absolvent/ă studii medii/superioare;📎 ai cel puțin 2 ani experiență pe un post asemănător (recepție/secretariat) în cadrul unei clinici
DERMA BEAUTY CLINIQUE S.​R.​L.​

Front Desk Officer - Wellness Club By Greenfield


Candidatul ideal Vrei sa începi sa faci alegeri sănătoase? Sa iți dezvolți cariera intr-un colectiv tânăr si dinamic in Greenfield Băneasa?Vino sa lucrezi cu noi! Tu ești candidatul ideal pentru postul nostru de Front Desk Officer!Ce calități ne dorim sa ai? Abilitați de comunicare orala si scrisa excelente, putere de convingere Capacitate de acumulare al unui volum de cunoștințe teoretice Personalitate flexibila, dinamica, responsabila si ușor adaptabila Seriozitate si confidențialitate Excelente aptitudini de organizare a timpului, atenție la detalii Atitudine profesionala si energica Cunoștințe solide de utilizare PC (pachetul Office si CRM intern – Upfit Cloud) Cunoștințe de secretariat Cunoștințe economice si juridice Atitudine pozitiva, entuziasm, orientare spre rezultat Capacitatea de a lucra eficient in echipa, de a respecta termenele Inițiativa, perseverenta, simțul detaliuluiDescrierea jobului Ce vei face: Vei fi responsabil/a de livrarea serviciilor Premium pentru membri noș
SPATZIOO MANAGEMENT S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 293 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.