Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

698 Locuri de Munca Registrator Medical in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

698 Locuri de Munca Registrator Medical in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Registrator Medical in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Registrator Medical in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Service Bmw


Candidatul ideal - studii superioare, cursuri de specialitate,- experienţă pe un post similar, minim 1 anDescrierea jobului - Preia clientii la intrarea in showroom si identifica dorintele acestora- Preia apelurile telefonice si retransmite mesajele- Pune la dispozitia clientilor brosuri sau alte materiale pentru documentare.- Identifica si intampina clientul intr-un mod personalizat in cazul in care acesta are stabilita o programare.- Orienteaza si insoteste clientul catre persoana sau serviciul solicitat.- Informeaza consilierul comercial/consilierul service de prezenta clientului in cazul in care acesta are stabilita o programare.- Verifica daca colaboratorul solicitat este prezent la birou, in caz de absenta ia coordonatele clientului si il orienteaza catre un colaborator prezent.- Stabilieste o intalnire pentru un drive test in cazul in care un consilier comercial este absent (eventual stabilieste o programare in service in cazul in care consilierul service este indisponibil).- Pr
AUTO COBALCESCU SRL

Asistent/​a Medical/​a Stomatologie


Candidatul ideal Persoana cu studii de asistent/a medical/a finalizate, dinamica si pozitiva, organizata,responsabila si pasionata de domeniul medical, cu capacitate de lucru in echipa, cu abilitati de comunicare , dornica de perfectionare si integrare intr-o echipa profesionista. Experienta in domeniul stomatologic reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Jobul propus se adreseaza unei persoane dinamice si responsabile, deoarece implica participarea directa la fluxul de lucru existent in cabinetul stomatologic, de la sterilizare, pregatirea cabinetului, a instrumentarului, materialelor necesare, cat si integrarea in echipa, asistand direct medicul in efectuarea tratamentelor stomatologice. De asemenea se implica in comunicarea cabinetului cu colaboratorii, tehnicieni dentari, furnizori de echipamente si materiale stomatologice, cat si in comunicarea cu pacientii.Beneficiile sunt reprezentate in primul rand de posibilitatea de a lucra intr-un mediu prietenos, ce ofera siguranta, in car
DENTALSTYLE CLINIC S.​R.​L.​

Asistent Vanzari Falconeri


Candidatul ideal • abilități de comunicare directă;• inițiativă și simțul responsabilității;• experiența pe o poziție similară (asistent vânzări, lucrător comercial, vânzător, consultant, customer sales, customer service, customer support, agent vânzări) constituie un avantaj;• sociabilitate, gândire pozitivă, organizare;• persoană orientată spre soluții, confortabilă cu munca în echipă, flexibilă;• disponibilitate și mobilitate.Descrierea jobului Descriere job:- preluarea clientului și consilierea acestuia cu privire la articolele și promoțiile existente în magazinResponsabilități:- primirea clientului în magazin- consilierea clientuluiBeneficii:- training de pregătire profesională în domeniului vânzărilor și tot ceea ce înseamnă fibre naturale- consultanța cu privire la modă și tendințe- uniforme direct din magazin- premii speciale interne lunare în baza perfomanțelor vânzărilor- bonuri de masă- program flexibil stabilit de comun acord intern
FUTURA LENJERIE 2010 SRL

Asistent Vanzari Cu Experienta Baneasa


Candidatul ideal Asistent Vanzari in Baneasa-Minim studii medii-Cu experienta profesionala-Dorinta de a lucra intr-un mediu tanar si dinamic-Abilitati de comunicare, initiativa si flexibilitateDescrierea jobului Asistent Vanzari-activitati specifice magazinului :-receptie si gestionarea marfurilor-asigurarea si aprovizionarea magazinului cu produse-asistarea clinetilor in magazin-incasare.-constituie un beneficiu daca stiti limba engleza.Pachetul de beneficii contine: parte fixa; bonuri de masa - 660 lei; bonus din vanzari; prime de sarbatori; program flexibil.
AC FASHION RETAIL SRL

Asistent Medical- Receptie


Candidatul ideal Studii de specialitate; Experienţă pe un post similar de minimum 2 ani; Aviz de liberă practică şi certificat de membru OAMGMAMR – valabile; Excelente abilități de comunicare și relaționare; Persoană empatică, dinamică, activă; Capacitate de planificare şi organizare; Limba engleza – nivel mediu; Cunoştinţe MS Office – nivel mediuDescrierea jobului Întâmpinarea pacienţilor şi a vizitatorilor; Preluarea apelurilor telefonice şi direcţionarea lor în funcţie de solicitarea interlocutorului; Efectuarea programărilor pentru diverse specialităţi medicale şi gestionarea eficientă a circuitului pacienţilor în sala de aşteptare; Efectuarea confirmărilor pentru programările efectuate; Pregătirea cabinetelor medicale cu tipizatele şi consumabilele medicale necesare desfăşurării consultaţiei; Pregătirea instrumentarului, aparatura necesară şi asistarea medicului pe durata intervenţiilor şi procedurilor medicale; Recoltarea probelor pentru diverse analize medicale (experienţă în sp
INTERMEDICAS WORLDWIDE SRL

Asistent De Vanzari Bucuresti Baneasa


Candidatul ideal Candidatul ideal Deschidere și orientare către client Abilități bune de comunicare și relaționare cu echipa și clienții Amabilitate, profesionalism, punctualitate și perseverență Dorința și capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic Disponibilitate pentru un program de lucru flexibil și pentru deplasări Pasiune pentru domeniile beauty, wellness, baby și uz casnicDescrierea jobului Căutați un job care să vă împlinească?Vă așteptăm in echipa noastră!Responsabilități Oferirea de consultanță și asistență Orientare spre munca în echipă Aprovizionare marfă la raft Gestionarea corespunzătoare a activității de la casa de marcat Susținerea bunei organizări a magazinuluiOferim Pachet salarial motivant Bonuri de masă Asigurare medicală privată și multe alte beneficii Bonusuri din vânzări Program flexibil Munca într-o echipă dinamică Dezvoltare profesională și personală Un post sigur, într-o companie prezentă în 14 țări europene
DM DROGERIE MARKT SRL

Fleet Back Office Agent - Spanish Speaker


Candidatul ideal To Join Our Team You Will Need:Education: Bachelor degree in Business or technical related matterExperience: 2-3 years working experience in a support function (help desk, customer service), experience with SAP is desired. Excellent verbal and written communication skills in English/Spanish; Ability to follow procedures and sequential processes; Critical thinking skills to analyze/ review orders and drive process efficiencies Team player and strong interpersonal skills Proven ability to work on own initiative Diligent - ensure deadlines are met and priorities are balanced accordinglyDescrierea jobului Job Purpose:GBS Fleet Back Office Agent is responsible for the administration of the fleet contracts, support of fleet service providers and fleet customers. Full ownership of upload and maintenance of master data for FOS fleets (customers, vendors, contracts, vehicles, FL and unmounted tires)Work closely together with the front Office Agents and the truck team to deliver
GOODYEAR OPERATIONS ROMANIA S.​R.​L.​

Gestionar (magaziner) Santier


Candidatul ideal Ești în căutarea unui loc de munca plăcut și îți dorești să evoluezi într-o echipă tânără și dinamică?Perfect.Avem nevoie de tine ca și Contabil Gestiune în echipa TGC, pe care te poti baza.Cerinte:-Experienta de lucru in domeniul constructiilor;-Experienta de lucru in gestiunea marfii, realizarea inventarelor;-Absolvent de studii economice;-Cunostinte de contabilitate: facturi, bonuri de consum, NIR-uri;-Cunostinte de lucru in SAGA; WinMentor;-Disponibilitate de lucru pe santier;-Persoana sociabila si organizata;Descrierea jobului Responsabilitati:-Evidenta contabila a tuturor materialelor din depozit;-Coordonarea activitatii din santier a intrarilor si iesirilor pe baza comenzilor, facturilor, avizelor primite;-Intocmire Lista Necesar Materiale cu ajutorul sefului de santier; Transmiterea documentelor originale la sediu,Separa marfurile ce nu corespund calitativ, cantitativ sau valoric si interzice distribuirea lorIncarca/descarca/sorteaza marfurileAranjeaza produsel
TEHNOCLIMA GENERAL CONTRACTOR SRL

Gestionar Depozit Otel Beton


Candidatul ideal - persoana comunicativa, cu abilitati de organizare si coordonare;- cunostinte de gestiune si contabilitate primara in domeniul productiei, prezinta avantaj;- cunostinte de operare PC /MS Office (excel, Word, Outlook) nivel mediu;- cunostinte de operare intr-un soft de contabilitate, de preferinta ERP.- experienta in domeniul productiei de fasonat otel beton, plase sudate, vanzari produse metalurgice relevanta - de preferatDescrierea jobului - receptionarea si verificarea marfurilor in depozit;- organizarea livrarilor de marfuri din depozit catre clienti;- operarea documentelor de receptie, consum si livrare in sistemul de contabilitate Charisma ERP;- efectuarea lunara si anuala a inventarierii stocurilor de materii prime si materiale;- raportarea periodica, catre superiorii directi, privind situatia cantitativa a stocurilor.
BOGART STEEL SRL

Asistent De Vanzari Valea Oltului Bucuresti


Candidatul ideal Candidatul ideal Deschidere și orientare către client Abilități bune de comunicare și relaționare cu echipa și clienții Amabilitate, profesionalism, punctualitate și perseverență Dorința și capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic Disponibilitate pentru un program de lucru flexibil și pentru deplasări Pasiune pentru domeniile beauty, wellness, baby și uz casnicDescrierea jobului Căutați un job care să vă împlinească?Vă așteptăm in echipa noastră!Responsabilități Oferirea de consultanță și asistență Orientare spre munca în echipă Aprovizionare marfă la raft Gestionarea corespunzătoare a activității de la casa de marcat Susținerea bunei organizări a magazinuluiOferim Pachet salarial motivant Bonuri de masă Asigurare medicală privată și multe alte beneficii Bonusuri din vânzări Program flexibil Munca într-o echipă dinamică Dezvoltare profesională și personală Un post sigur, într-o companie prezentă în 14 țări europene
DM DROGERIE MARKT SRL

Office Manager


Candidatul ideal Persoană proactivă, care iubește provocările și un flux dinamic de task-uri noi și inovative, nu este un job static și repetitiv, este un job în care va trebui să te reinventezi constant pentru că vei avea o paletă largă de responsabilități și provocări. Ești pregătit să evoluezi rapid și eficient, dar cu zâmbetul pe buze și implicat cu dăruire și pasiune pentru muncă depusă? Iți oferim oportunitatea dе dezvoltare a unei cariere stabile și de lungă durată alături dе echipa noastră! Îți garantăm confortul unui loc dе muncă stabil într-o echipă mică și eficientă, activă și productivă, tânără și ambițioasă, într-un mediu dinamic, modern și vesel.Cerințe minime:Studii superioare;Experiență similară relevantă în domeniul administrativ/operațional/ office management dе minimum 4 ani;Experiență similară într-o companie cu profil tehnic (IT, Software, Hardware, Telecom, etc) de minimum 2 ani;Limba ENGLEZĂ - nivel avansat;Bune cunoștințe operare PC (MS Office nivel mediu/avansa
ENTEX LOGIC S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 238 de salarii introduse în Salario: 4600 RON/Luna

Asistent De Farmacie


Candidatul ideal Spring, Farmacia la Pret Mic angajeaza asistenti de farmacieCandidatul potrivit:Sa detina abilitati de comunicare si relationare;Empatie, atentie si implicare in relatia cu pacientul;Ofera ajutor, pasiune, zambet si respect;Detine diploma de asistent de farmacie si certificat de membru.Descrierea jobului Responsabiliati :Identifica si formuleaza recomandari privind nevoia de sanatate a pacientilor;Consilieaza pacientii despre modul de utilizare a medicamentelor si potentialele riscuri sau efecte adverse;Gestioneaza stocuri si urmareste termene de valabilitate ale produselor farmaceutice;Participa la receptia cantitativa si calitativa a medicamentelor din farmacie.Oferim:Pachet salarial motivant, bonusuri diverse, traininguri de specialitate;Decontam cotizatia anuala, asigurare malpraxis;Cream un mediu armonios in care pregatirea profesionala se afirma;
SPRING FARM SRL

Media netă estimată pe baza celor 354 de salarii introduse în Salario: 2500 RON/Luna

Asistent Procesare Comenzi - Perioada Determinata De 1 An


Candidatul ideal Acest job ti se potriveste daca: ai experienta in urmarirea comenzilor de client / logistica /suport clienti ai experienta de lucru intr-un sistem de tip ERP (ex: SAP) ai mai lucrat cu baze da date, calcule de discount intelegi cu usurinta si te adaptezi cerintelor clientilor esti o persoana organizata, atenta la termene de livrare ai studii medii / superioare intelegi cu usurinta produsele de profil tehnic, sau din zona instalatiilor sanitareDescrierea jobului Asistentul Logistica are in principal urmatoarele atributii: Raspunde de livrarea comenzilor catre clienti si emiterea documentelor de insotire Preia comenzile de la forta de vanzare si le introduce in SAP, verifica disponibilitate ape stoc a produselor Solicita de la echipa de productie termene de livrare /productie si le comunica clientilor Pentru comenzile de clienti, solicita aprobari pentru diverse situatii Introduce comenzile de client in programul de transport Emite documentele de insotire a marfii: factu
VALROM INDUSTRIE SRL

Asistent Executiv


Descrierea jobului Companie angajam 2 noi persoane, una afiliata Directoarei de Vanzari si cea de a doua afiliata departamentului de contabilitate. Cautam persoane determinate spre a isi dezvolta o cariera, avand cunostinte de Excel si Word, cu bune abilitati de comunicare si organizare. Experienta in pozitii similare poate fi un avantaj dar nu este o cerinta. Oferim posibilitatea unei cariere (aceasta fiind o pozitie de entry level), un mediu de lucru tanar si ambitios, un pachet salarial care poate creste si multiple optiuni de dezvoltare.
Confidenţial

Media netă estimată pe baza celor 11 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Receptioner Si Asistent Manager (mall Baneasa Si Promenada)


Candidatul ideal Experiență anterioară în roluri de recepționer sau administrativă.Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală.Capacitatea de a gestiona multiple sarcini simultan și de a prioritiza eficient.Cunoștințe solide de operare computerizată (pachet Microsoft Office).Capacitatea de a lucra sub presiune și de a rezolva problemele rapid și eficient. Descrierea jobului Recepție:Primirea vizitatorilor și clienților în mod profesionist și amabil.Răspunderea la apeluri telefonice și gestionarea corespunzătoare a cererilor și întrebărilor.Programarea întâlnirilor și gestionarea calendarului activităților.Administrarea corespondenței și a livrărilor.Administrativ:Asigurarea păstrării ordinii și curățeniei în zona de recepție și în birou.Asistență în gestionarea documentelor și a sarcinilor administrative.Colaborarea cu departamentele interne pentru soluționarea eficientă a problemelor administrative.Management:Sprijinirea asistentului manager în supervizarea și coor
VITALITY ASIAN SPA S.​R.​L.​

Asistent Educatoare Montessori


Candidatul ideal Armonia Montessori angajeaza asistenti / asistente de educatoare pentru grupele de varsta 1-3 si 3-6 ani!Dorim sa cunoastem persoane cu energie pozitiva si mult interes pentru metode alternative de invatamant. Cunoasterea si impartasirea valorilor Montessori reprezinta un avantaj.Cultiva increderea in copii, le respecta si valorifica potentialul si privesc educatia ca pregatire pentru viata.Aplicantii trebuie sa fie orientati pe dezvoltarea psiho-emotionala a copilului, calde, rabdatoare, intelegatoare si in acelasi timp fermi in sustinerea limitelor cu prescolarii.Se cauta colaboratori pe termen lung si cu o capacitate crescuta de adaptare la stres, organizati, si cu atentie distributiva.Descrierea jobului Pozitiile deschise sunt pentru asistent / asistenta educator, grupa de varsta 3-6 ani si 1-3 ani.Acestea presupun:- planificarea si proiectarea activitatilor instructiv - educative- organizarea si amenajarea mediului educational- abilitati bune de comunicare, creati
ASOCIATIA ARMONIA MONTESSORI

Inginer Birou Asistenta Tehnica


Candidatul ideal Inginer Birou Asistenta TehnicaCautam noi colegi pentru proiecte de talie nationala si internationala.Pentru a ne trimite CV-ul tau, poti folosi si formularul de pe site-ul nostru www.leviatan.ro/companie sau ne poti scrie pe [email protected] asteptam in Echipa Leviatan!- Experiență in verificarea conformitatii in santier a lucrarilor executate in conformitate cu cerintele din proiect pe specialitati: arhitectura, structura si instalatii;- Cunoasterea si intelegerea cerintelor tehnice si normelor de proiectare pe specialitati in conformitate cu normativele si reglementarile in vigoare;- Intelegerea practica a etapelor tehnologiei de implementare si cunoasterea elementelor cheie ce trebuiesc verificate pentru asigurarea calitatii lucrarilor;- Cunoasterea documentelor necesare pentru asigurarea calitatii si trasabilitatii lucrarilor si materialelor puse in opera;- Capacitate de sinteza si de decelare a aspectelor cheie in procesul de executie a proiectelor;- Cunoas
LEVIATAN DESIGN SRL

Asistent Vanzari Jysk Pallady


Candidatul ideal Te entuziasmeaza sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? 💪Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari (f/m) pe care il cautam! 🙋CE CAUTAM LA TINE Zambesti mereu si ai o atitudine prietenaosa, ai initiativa si oferi clientilor cea mai buna experienta pe care si-o pot imagina la cumparaturi Ai entuziasm si iti place sa vorbesti cu clientii Esti un bun coleg pentru echipa ta – impreuna depasiti limitele pentru a avea rezultate excelente in magazin Iti place varientatea, tehnologia si esti flexibil: atat in privinta sarcinilor din magazin cat si in privinta programului de lucru; asta inseamna ca esti pregatit pentru clientii care isi fac cumparaturile in week-end.ESTE ACEST JOB O OPORTUNITATE PENTRU TINE? Aplica acum!Procesul de recrutare in Romania:Toate aplicatiile sunt procesate de catre echipa de recrutare sau de catre manageri. Vei primi feedback despre pr
JYSK ROMÂNIA SRL

Asistent Comercial (m/​f) - Bucuresti Unirea


Candidatul ideal ACEŞTIA SUNTEM NOI"Îmbracă-te pentru moment" este mai mult decât un slogan pentru noi. NEW YORKER face modă pentru momente reale. Căutăm angajați cu pasiune, care au curajul de a inova, au bucuria creativității, care ne conduc cu personalitatea și entuziasmul lor și care ne inspiră constant. Necomplicat, inspirat și întotdeauna gata să vă scufundați în lumi noi și să trăiți fiecare moment. Căutați să vă alăturați unei companii atractive și dinamice, unde puteți face diferența în fiecare zi? Atunci începe-ți cariera acum într-una dintre cele mai frumoase industrii din lume !Magazinele noastre sunt imaginea NEW YORKER. Aici suntem aproape de clienții noștri și îi inspirăm prin brandul nostru. Cu pasiune pentru modă, un fler pentru tendințe și o orientare puternică spre servicii, creăm o experiență perfectă de cumpărături. Cei 23.000 de angajați în vânzări din peste 1.150 de magazine organizează, de asemenea, procesul operațional și sunt în mare măsură responsabili pentru
NEW YORKER ROMANIA

Asistent Manager De Department (m/​f) - București


Candidatul ideal POZIȚIA Full-timeÎNCEPERE Cat de curand posibilCOMPANIA Peek & Cloppenburg S.R.L.PERSOANA DE CONTACT Adina RaicuLOCAȚIA AFI Cotroceni, BucureștiCALITĂȚILE TALE Studii în administrarea afacerilor sau absolvirea unei universități poate reprezenta un avantaj Experiență practică dovedită, ideal în sectorul textil, FMCG sau al serviciilor Pasiune pentru modă Orientare puternică către clienți și servicii Nivel ridicat de angajament, inițiativă și abordare practică Abilități organizatorice și analitice, inclusiv o bună înțelegere a cifrelor și rapoartelor Cunoștințe foarte bune de germană și / sau englezăDescrierea jobului RESPONSABILITĂȚILE TALE Conducerea echipei împreună cu șeful de departament Motivarea și instruirea echipei împreună cu managerul de departament Suport continuu pentru îmbunătățirea vânzărilor Asigurarea unui serviciu prietenos și profesional pentru clienții departamentului Efectuarea de rapoarte şi analize periodice a indicatorilor importanți, optimizarea
PEEK CLOPPENBURG SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 698 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.