Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

698 Locuri de Munca Registrator Medical in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

698 Locuri de Munca Registrator Medical in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Registrator Medical in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Registrator Medical in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Manager De Department (m/​f) - București


Candidatul ideal POZIȚIA Full-timeÎNCEPERE Cat de curand posibilCOMPANIA Peek & Cloppenburg S.R.L.PERSOANA DE CONTACT Adina RaicuLOCAȚIA AFI Cotroceni, BucureștiCALITĂȚILE TALE Studii în administrarea afacerilor sau absolvirea unei universități poate reprezenta un avantaj Experiență practică dovedită, ideal în sectorul textil, FMCG sau al serviciilor Pasiune pentru modă Orientare puternică către clienți și servicii Nivel ridicat de angajament, inițiativă și abordare practică Abilități organizatorice și analitice, inclusiv o bună înțelegere a cifrelor și rapoartelor Cunoștințe foarte bune de germană și / sau englezăDescrierea jobului RESPONSABILITĂȚILE TALE Conducerea echipei împreună cu șeful de departament Motivarea și instruirea echipei împreună cu managerul de departament Suport continuu pentru îmbunătățirea vânzărilor Asigurarea unui serviciu prietenos și profesional pentru clienții departamentului Efectuarea de rapoarte şi analize periodice a indicatorilor importanți, optimizarea
PEEK CLOPPENBURG SRL

Asistent Manager/​ Receptionista


Candidatul ideal Poveștile bune ne țin împreună!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că#PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreună un viitor sigur.Prezinți experiență anterioară pe un rol similar, dai dovadă de bune abilități de comunicare și relaționare, iar răbdarea este punctul tău forte? Hai să-ți povestim mai multe despre acest rol. Pentru a te potrivi cu acest rol, ne-ar plăcea să descoperim la tine faptul că: Îți place să interacționezi cu persoanele și să le identifici nevoile; Ai orientare către indetificarea de soluții și implementarea acestora; Ești o fire adaptabilă la context și situații noi; Dai dovadă de diplomație în relație cu persoanele cu care interacționezi; Prezinți bune abilități de operare PC;Descrierea jobului Un Asistent Manager este responsabil de: Asigurarea relației cu publicul; Oferirea informațiilor necesare publicului; Preluarea și direcționarea clienților/viz
BANCA TRANSILVANIA SA

Asistent Achizitii Produse Congelate


Descrierea jobului Noi, #OameniiDeLaProfi, Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne-am creat propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de # OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi Dezvoltare, Cooperare si Transpar
PROFI ROM FOOD SRL

Consultant Comenzi Clienti (asistent Vanzari)


Candidatul ideal - Persoană organizată, meticuloasă, atentă la detalii și rezistentă la stress;- Capacitate dе auto-organizare;- Capacitate dе stabilire a priorităților;- Cunoștințe de Word, Excel la nivel avansat.Descrierea jobului - Preiа și confirmă cоmеnzilе clienților, întocmește facturi;- Acordă supоrt pеntru clienți rеfеritor lа gаmа dе produsе а firmеi, politica de prеțuri, condiții dе livrаrе. Cliеntul trеbuie sа fiе informаt cât mаi corеct asupra produselor și sеrviciilor companiеi;- Urmăreștе comenzile lansаte pe tot fluxul de pregătire/livrare;- Comunica direct cu echipa de vânzări;- Redacteaza oferte, rapoarte;Doar persoanele selectate vor fi contactate in vederea unui interviu.
B.​N.​BUSINESS SRL

Asistent Vanzari Tommy Hilfiger Baneasa


Candidatul ideal Cautam persoane cu abilitati de comunicare dezvoltate, spirit de echipa si perseverenta, care sa se alature echipei noastre.Descrierea jobului TRASATURI SPECIFICE: sa devina expert pe produsele din aria sa de raspundere; sa respecte cu strictete orarul (tura) / sa fie punctual; sa mentina o infatisare curata si placuta - atat pentru barbati cat si pentru femei; uniforma, indicata de companie, este obligatorie; sa aiba un nivel ridicat al serviciului fata de clienti manifestat prin bunavointa si politete; responsabil cu inlocuirea articolelor vandute; sa se asigure ca instructiunile privind marfurile sunt urmate si ca prezentarea vizuala a bunurilor din magazin reflecta brand-ul; sa aranjeze produsele pe rafturi pe sub colectii si pe grupuri de culori- sa impacheteze produsele in dimensiunile A4, pentru o mai buna prezentare; sa puna sistemul de alarma; sa marcheze eticheta cu pret; sa mentina nivelul stocului pentru toate produsele si sa tina inventarul; sa lucreze imp
SARKKROM TRADING SRL

Asistent Comercial Junior


Candidatul ideal Studii superioare;Cunostinte limba engleza;Operare PC: Word, Excel, baze de date;Usurinta, claritate si coerenta in exprimare;Spirit practic, incredere in sine, perseverenta;Competente in organizarea, evidenta documentelor;Gandire analitica si memoria cifrelor;Abilitatea de a culege date si de a intocmi rapoarte in scris;Capacitatea de autoorganizare, punctualitate;Corectitudine, flexibilitate.Descrierea jobului Organizeaza showroom-urile, “gestioneaza” produsele tip mostre si participa la prezentarile de colectii;Pregateste precomenzile si codurile pentru mostre;Asigura interfata intre angajatii departamentului comercial-distributie si celelalte departamente ale companiei;Ofera suport in corespondenta cu brand-managerii si buyerii;Centralizeaza rapid si eficient reclamatiie referitoare la calitate, cantitate, ambalaje, termene de livrare sau alte conditii si informeaza factorii decizionali;Intocmeste rapoarte de achizitii si vanzari conform solicitarii managementului.
OTTER-DISTRIBUTION SRL

Asistent De Vanzari Afi Cotroceni


Candidatul ideal Candidatul ideal: Amabilitate și orientare către client Deschidere, profesionalism, punctualitate și perseverență Dorința și capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic, în continuă schimbare Abilități de comunicare și relaționare cu echipa și clienții Disponibilitate pentru un program de lucru flexibil, în ture și pentru deplasări Experiența în domeniul retail constituie un avantaj Pasiune pentru domeniile beauty, wellness, baby și uz casnic Descrierea jobului Căutați un job care să vă împlinească?Vă așteptăm în echipa noastră!Responsabilități Oferirea de consultanță și asistență Orientare spre munca în echipă Aprovizionare marfă la raft conform standardelor dm Gestionarea corespunzătoare a activității de la casa de marcat Participarea la activitatea de inventar a magazinului Susținerea bunei organizări a magazinuluiOferim Munca într-o echipă dinamică Dezvoltare profesională și personală Un post sigur, într-o companie prezentă în mai multe țări europene Program flexi
DM DROGERIE MARKT SRL

Store Manager Si Asistent Store Manager #pep&pepper


Candidatul ideal Căutăm Store Manager si Asistent Store Manager #Pep&Pepper Te regăsești in rolul acesta? Ești o persoană căreia îi place să faca parte dintr-o echipă de profesionisti și ai întodeauna o atitudine pozitivă? Ai experienta minim 3 ani in domeniul de activitate al restaurantelor? (in restaurante cu servire rapida reprezinta un avantaj) Esti o persoana sincera, corecta, integra, respectuoasa, dispusa la colaborare, dispusa la eforturi intelectuale zilnice in pastrarea standardelor si verificarea acestora in locatie? Știi cât este de important să fi serviabil și politicos de fiecare dată când interacționezi cu clienții? Știi cât este de important să faci lucrurile bine, într-un timp cât mai scurt și să îi inspiri și pe ceilalți să te urmeze? Îți place să creezi momente pozitive și să susții buna dispoziție a echipei?Atunci cu siguranță ești persoana pe care o căutăm și te invităm să te alături echipei Pep&PepperDescrierea jobului Beneficii oferite: pachet salarial atractiv:
EVERTOGETHER SRL

Asistent Medical - Sala Interventii Cardiologie - Angiolife


Candidatul ideal Echipa de Asistenti medicali din Spitalul AngioLife (zona Grivita, Bucuresti) recruteaza asistent de sala, pentru a participa la interventii.Pentru acest rol ai nevoie de:- experienta de lucru relevanta pe Cardiologie;- cunoasterea tehnicilor de coronarografie, angioplastie - de preferat;- atitudine proactiva, pozitiva si profesionala;- aptitudini bune de comunicare;- capacitate de organizare si planificare a timpului si a sarcinilor incredintate.Detaliile proiectului:- program de lucru full-time, fara ture de noapte;- contract de munca pe perioada nedeterminata.Descrierea jobului Vei avea urmatoarele responsabilitati:- asista medicul la interventii;- pregateste materialele;- respecta regulile legate de circuit si echipamente;- monitorizeaza functiile vitale ale pacientului.
MED LIFE SA

Gestionar Junior


Candidatul ideal - Nivel de studii medii;- Operare PC: program de gestiune, Word, Excel;- Cunostinte de gestiune a stocurilor;- Aptitudini de calcul, de comunicare, de planificare si organizare a activitatilor specifice;- Corectitudine si seriozitate;- Fire energica, entuziasta si pozitiva;- Atentie concentrata si distributiva;- Initiativa, capacitate de a genera idei;- Capacitatea de mobilizare in vederea respectarii termenelor impuse;- Experienta de lucru intr-un depozit cu tesaturi poate reprezenta avantaj.Descrierea jobului - Realizeaza si raspunde de receptia tesaturii, cantitativ, conform documentelor insotitoare (factura, aviz);- Intocmeste fisele de magazie;- Arhiveaza documentele care atesta miscarile de stoc de tesatura din gestiunea depozitului: fise de magazie, copii facturi intrare furnizori tesatura, bonuri de consum, avize de insotire a marfii;- Opereaza in sistemul informatic iesirile de tesatura;- Raspunde de concordanta dintre stocul scriptic si cel faptic;- Organizea
DEMIUMA COMIMPEX SRL

Operator Calculator Birou Notarial/​ Secretar Birou Notarial


Candidatul ideal Experiență anterioară în cadrul unui birou notarial, o bună cunoaștere a actelor și a procedurilor notariale, Mod de lucru organizat, Viteză de tehnoredactare, Spirit de echipă, Studii juridice (de preferat).Descrierea jobului Tehnoredactare acte notariale, îndeplinirea formalitărilor premergătoare și ulterioare întocmirii acestora, Efectuarea verificarilor și înregistrarilor în registrele publice, Discutii cu clientii biroului notarial - amabilitate în relația cu aceștia.
SOCIETATE PROFESIONALA NOTARIALA - POPA - RADULESCU SI ASOCIATII

Asistent Vanzari Tommy Hilfiger & Calvin Klein Park Lake


Candidatul ideal Cautam persoane cu abilitati de comunicare dezvoltate, spirit de echipa si perseverenta, care sa se alature echipei noastre.Descrierea jobului TRASATURI SPECIFICE: sa devina expert pe produsele din aria sa de raspundere; sa respecte cu strictete orarul (tura) / sa fie punctual; sa mentina o infatisare curata si placuta - atat pentru barbati cat si pentru femei; uniforma, indicata de companie, este obligatorie; sa aiba un nivel ridicat al serviciului fata de clienti manifestat prin bunavointa si politete; responsabil cu inlocuirea articolelor vandute; sa se asigure ca instructiunile privind marfurile sunt urmate si ca prezentarea vizuala a bunurilor din magazin reflecta brand-ul; sa aranjeze produsele pe rafturi pe sub colectii si pe grupuri de culori- sa impacheteze produsele in dimensiunile A4, pentru o mai buna prezentare; sa puna sistemul de alarma; sa marcheze eticheta cu pret; sa mentina nivelul stocului pentru toate produsele si sa tina inventarul; sa lucreze imp
SARKKROM TRADING SRL

Office Manager


Candidatul ideal Persoană proactivă, care iubește provocările și un flux dinamic de task-uri noi și inovative, nu este un job static și repetitiv, este un job în care va trebui să te reinventezi constant pentru că vei avea o paletă largă de responsabilități și provocări. Ești pregătit să evoluezi rapid și eficient, dar cu zâmbetul pe buze și implicat cu dăruire și pasiune pentru muncă depusă? Iți oferim oportunitatea dе dezvoltare a unei cariere stabile și de lungă durată alături dе echipa noastră! Îți garantăm confortul unui loc dе muncă stabil într-o echipă mică și eficientă, activă și productivă, tânără și ambițioasă, într-un mediu dinamic, modern și vesel.Cerințe minime:Studii superioare;Experiență similară relevantă în domeniul administrativ/operațional/ office management dе minimum 4 ani;Experiență similară într-o companie cu profil tehnic (IT, Software, Hardware, Telecom, etc) de minimum 2 ani;Limba ENGLEZĂ - nivel avansat;Bune cunoștințe operare PC (MS Office nivel mediu/avansa
ENTEX LOGIC S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 238 de salarii introduse în Salario: 4600 RON/Luna

Gestionar


Candidatul ideal Suntem in cautarea unui Gestionar, pentru unul dintre clientii nostri, o companie romaneasca cu renume pe piata din Romania, in domeniul horeca.Cerinte:Aptitudini excelente de planificare si organizare;Cunoasterea pachetului Office (Word, Excel, Access, Powerpoint);Cunostinte de contabilitate primara;Cunostinte de legislatie gestiune stocur;.Nivel de studii : medii sau superioare;Cursuri de pregatire : Legislatie, Gestiune stocuri;Experienta in domeniul Productie/Confectii metalice constituie un avantaj;Descrierea jobului Responsabilitati:Opereaza in stoc miscarile de marfa si efectueaza lunar inventarul stocului de marfa;Pastreaza documentele justificative legate de stocuri;Participa la operatiunile de incarcare/descarcare marfa la/din magazia firmei;Ofera informatii despre stocuri departamentelor firmei;Respecta legislatia de gestiune a stocurilor;Efectueaza transferurile de marfa din stocul central in substocuri si retur;Pastreaza evidenta documentelor de transfer e
MD RECRUITMENT STAFF S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1754 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Asistent De Farmacie


Candidatul ideal Spring, Farmacia la Pret Mic angajeaza asistenti de farmacieCandidatul potrivit:Sa detina abilitati de comunicare si relationare;Empatie, atentie si implicare in relatia cu pacientul;Ofera ajutor, pasiune, zambet si respect;Detine diploma de asistent de farmacie si certificat de membru.Descrierea jobului Responsabiliati :Identifica si formuleaza recomandari privind nevoia de sanatate a pacientilor;Consilieaza pacientii despre modul de utilizare a medicamentelor si potentialele riscuri sau efecte adverse;Gestioneaza stocuri si urmareste termene de valabilitate ale produselor farmaceutice;Participa la receptia cantitativa si calitativa a medicamentelor din farmacie.Oferim:Pachet salarial motivant, bonusuri diverse, traininguri de specialitate;Decontam cotizatia anuala, asigurare malpraxis;Cream un mediu armonios in care pregatirea profesionala se afirma;
SPRING FARM SRL

Media netă estimată pe baza celor 354 de salarii introduse în Salario: 2500 RON/Luna

Inginer Birou Asistenta Tehnica


Candidatul ideal Inginer Birou Asistenta TehnicaCautam noi colegi pentru proiecte de talie nationala si internationala.Pentru a ne trimite CV-ul tau, poti folosi si formularul de pe site-ul nostru www.leviatan.ro/companie sau ne poti scrie pe [email protected] asteptam in Echipa Leviatan!- Experiență in verificarea conformitatii in santier a lucrarilor executate in conformitate cu cerintele din proiect pe specialitati: arhitectura, structura si instalatii;- Cunoasterea si intelegerea cerintelor tehnice si normelor de proiectare pe specialitati in conformitate cu normativele si reglementarile in vigoare;- Intelegerea practica a etapelor tehnologiei de implementare si cunoasterea elementelor cheie ce trebuiesc verificate pentru asigurarea calitatii lucrarilor;- Cunoasterea documentelor necesare pentru asigurarea calitatii si trasabilitatii lucrarilor si materialelor puse in opera;- Capacitate de sinteza si de decelare a aspectelor cheie in procesul de executie a proiectelor;- Cunoas
LEVIATAN DESIGN SRL

Asistent Educatoare Montessori


Candidatul ideal Armonia Montessori angajeaza asistenti / asistente de educatoare pentru grupele de varsta 1-3 si 3-6 ani!Dorim sa cunoastem persoane cu energie pozitiva si mult interes pentru metode alternative de invatamant. Cunoasterea si impartasirea valorilor Montessori reprezinta un avantaj.Cultiva increderea in copii, le respecta si valorifica potentialul si privesc educatia ca pregatire pentru viata.Aplicantii trebuie sa fie orientati pe dezvoltarea psiho-emotionala a copilului, calde, rabdatoare, intelegatoare si in acelasi timp fermi in sustinerea limitelor cu prescolarii.Se cauta colaboratori pe termen lung si cu o capacitate crescuta de adaptare la stres, organizati, si cu atentie distributiva.Descrierea jobului Pozitiile deschise sunt pentru asistent / asistenta educator, grupa de varsta 3-6 ani si 1-3 ani.Acestea presupun:- planificarea si proiectarea activitatilor instructiv - educative- organizarea si amenajarea mediului educational- abilitati bune de comunicare, creati
ASOCIATIA ARMONIA MONTESSORI

Asistent Vanzari Jysk Mihai Bravu


Candidatul ideal Te entuziasmeaza sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? 💪Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari (f/m) pe care il cautam! 🙋CE ITI OFERIMAi posibilitatea sa te alaturi unei companii de retail care isi doreste sa fie prima alegere a angajatilor in retail. Noi avem un mediu dinamic unde ideile tale sunt ascultate si esti implicat. Noi consideram dezvoltarea ta ca fiind extrem de importanta.In plus, ca Ambasador JYSK vei avea parte de urmatoarele: Oportunitati pentru propria dezvoltare si responsabilitate – ne propunem sa promovam intern 80% dintre manageri. Afla mai multe aici. Concursuri interne intre magazine si bonusuri pe masura Iesiri bianuale impreuna cu echipa Bonus competitiv care rasplateste vanzarile si rezultatele extraordinare Un program de lucru flexibil 20% reducere la produsele JYSK si la produsele din grupul Lars Larsen Tichete de masa, ti
JYSK ROMÂNIA SRL

Asistent Flota


Candidatul ideal Echipa Automobile Bavaria Group cauta Asistent flota auto pentru locatia din Baneasa, iar daca te regasesti in profilul pe care l-am conturat, te rugam sa aplici.Ne dorim ca viitorul membru al echipei noastre sa detina urmatoarele calitati:- experienta de minimum 1 an in domeniul auto, de preferat intr-o pozitie similara;- bune cunostinte de operare pe calculator;- abilitatea de organizare, planificare si comunicare;- permis auto categoria B.Descrierea jobului Atributiile care ii vor reveni viitorului coleg sunt: verifica toate documentele autoturismului de test-drive inainte de predarea catre clienti; verifica starea autoturismelor din parcul de demo, softuri actualizate si alimentarea/incarcarea masinilor; asigura necesarul de consumabile pentru spalarea, intretinerea autoturismelor din flota, alimentarea si incarcarea masinilor electrice; preda autoturismele de companie catre management/angajati; preia autoturismele demo de pe transportul din tara, dintre locatii; p
AUTOMOBILE BAVARIA SRL

Asistent Medical


Candidatul ideal Dacă ești în căutarea unui loc de muncă care să nu fie doar un job, ci o oportunitate de a aduce mai mult bine în lume, acesta este locul potrivit pentru tine!Dacă ești o persoană bine organizată, dinamică, flexibilă, cu bune abilități de comunicare, cu o atitudine pozitivă și deschisă, atunci te așteptăm să faci parte din clinica noastra.Ești omul potrivit dacă ai: ​studii în domeniu (școală postliceală/facultate de specialitate); experiență de lucru cu softul SIUI de la Casa de Asigurări de Sănătate (reprezintă un avantaj); cunoștințe de operare PC MS Office, Word, Excel, Internet, Outlook capacitatea de a lucra în echipă; abilități de planificare, organizare, intervenție și raportare; persoana pragmatică, practică, orientată către rezultate; fire responsabilă; capacitate de organizare, planificare; spirit analitic, meticulozitate, rigoare; motivație;Descrierea jobului Ne vom baza pe rolul tău pentru: a asigura înregistrarea corectă a datelor în evidențele primare (r
Confidenţial

Media netă estimată pe baza celor 3173 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 698 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.