Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

698 Locuri de Munca Registrator Medical in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

698 Locuri de Munca Registrator Medical in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Registrator Medical in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Registrator Medical in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Vanzari Tommy Jeans Mega Mall


Candidatul ideal Cautam persoane cu abilitati de comunicare dezvoltate, spirit de echipa si perseverenta, care sa se alature echipei noastre.Descrierea jobului TRASATURI SPECIFICE: sa devina expert pe produsele din aria sa de raspundere; sa respecte cu strictete orarul (tura) / sa fie punctual; sa mentina o infatisare curata si placuta - atat pentru barbati cat si pentru femei; uniforma, indicata de companie, este obligatorie; sa aiba un nivel ridicat al serviciului fata de clienti manifestat prin bunavointa si politete; responsabil cu inlocuirea articolelor vandute; sa se asigure ca instructiunile privind marfurile sunt urmate si ca prezentarea vizuala a bunurilor din magazin reflecta brand-ul; sa aranjeze produsele pe rafturi pe sub colectii si pe grupuri de culori- sa impacheteze produsele in dimensiunile A4, pentru o mai buna prezentare; sa puna sistemul de alarma; sa marcheze eticheta cu pret; sa mentina nivelul stocului pentru toate produsele si sa tina inventarul; sa lucreze imp
SARKKROM TRADING SRL

Asistent Vanzari Tommy Hilfiger & Calvin Klein Park Lake


Candidatul ideal Cautam persoane cu abilitati de comunicare dezvoltate, spirit de echipa si perseverenta, care sa se alature echipei noastre.Descrierea jobului TRASATURI SPECIFICE: sa devina expert pe produsele din aria sa de raspundere; sa respecte cu strictete orarul (tura) / sa fie punctual; sa mentina o infatisare curata si placuta - atat pentru barbati cat si pentru femei; uniforma, indicata de companie, este obligatorie; sa aiba un nivel ridicat al serviciului fata de clienti manifestat prin bunavointa si politete; responsabil cu inlocuirea articolelor vandute; sa se asigure ca instructiunile privind marfurile sunt urmate si ca prezentarea vizuala a bunurilor din magazin reflecta brand-ul; sa aranjeze produsele pe rafturi pe sub colectii si pe grupuri de culori- sa impacheteze produsele in dimensiunile A4, pentru o mai buna prezentare; sa puna sistemul de alarma; sa marcheze eticheta cu pret; sa mentina nivelul stocului pentru toate produsele si sa tina inventarul; sa lucreze imp
SARKKROM TRADING SRL

Office Asistent Si Marketing


Candidatul ideal TINE LEGATURA CU SOFERII- Cunostinte bune operare PC ( Obligatoriu)- Cunoasterea documentelor specifice necesare intocmirii dosarului de transport;- Capacitatea de a intelege si realiza eficient sarcinile trasate- Cunoştinţe despre operaţiuni import/export şi vamale;- Cunoasterea pietei de carausi- Capacitatea de a lucra cu oamenii, solicitudine, rabdare, atentie, corectitudine,punctualitate, seriozitate, dsciplina etc- Spirit de echipa, dorinta de a promova interesele societatiDescrierea jobului RESPONSABILITATI / BENEFICII:Titularul postului are rolul de a asigura executarea in cele mai bune conditii a comenzilor contractate de la clienti, precum si de luare a deciziilor in negocierea preturilor si conditiilor de transport cu clientii / parteneri straini in derularea comenzii de transport intern / international;- Executa comenzile de transport transmise de clienti, fax/ email.- Pastreaza legatura cu clientii telefonic/ email.- Prospecteaza permanent piata transportur
PIANO LOG IMPEX SRL

Gestionar


Candidatul ideal - Cunoștințe contabilitate primară;- Studii medii absolvite;- Experiență minim 1 an;- Cunoștiințe foarte bune MS Office;- Abilități de organizare, implicare, perseverență;- Persoană responsabilă, dinamică, rezistentă la stres;- Experiență în domeniu medical, constituie avantaj.Descrierea jobului - Recepționarea și livrarea produselor în/din gestiunea firmei;- Întocmirea documentelor de recepție/eliberare a bunurilor din gestiune către punctele de lucru;- Evidența zilnică a mișcărilor și stocurilor de marfă;- Transmiterea comenzilor de achiziție către departamentul de achiziții.
SANADOR SRL

Media netă estimată pe baza celor 1754 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Asistent Coordonator Cursuri Formare Profesionala


Candidatul ideal Esti la inceput de cariera si iti doresti un job in domeniul Educatiei?Echipa Atelierele ILBAH cauta coleg/a in cadrul rolului de Relatii Clienti/ Asistent Coordonator Cursuri Formare Profesionala / Sales Representative. Anuntul este valabil pentru Bucuresti, Ploiesti si Cluj-Napoca.Ne dorim alaturi de noi persoane care doresc sa faca o cariera, sa avanseze si sa performeze in cadrul celei mai creative echipe din domeniul Educatiei.Calitati pe care ni le dorim in echipa noastra:1. Dorinta de a avansa;2. Corectitudine;3. Entuziasm;4. Ambitie.Cerinte:* Cunoasterea programelor de baza de lucru pe calculator: Office: Word, Excel;* Bune abilitati de comunicare;* Capacitate de concentrare si organizare;* Capacitatea de a lucra in echipa;* Carnet - categoria B reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati:* Oferirea de informatii corecte si exacte in relatia directa cu clientul;* Preluarea apelurilor telefonice si acordarea de asistenta si consultanta privind prog
ILBAH STUDIO SRL

Asistent Departament Juridic ( Studii Juridice )


Candidatul ideal Experienta profesionala de minimum 2 ani;Cunoasterea legislatiei privind executarea silita, insolventa, contractele civile, legislatia muncii (resurse umane), legislatia societatilor comerciale, reprezinta un avantaj;Cunostinte operare REVISAL, Smart Bill, RNPM ( reprezinta un avantaj );Persoana responsabila, riguroasa si atenta la detalii;Abilitati foarte bune de comunicare si organizare a timpului, sarcinilor, activitatii zilnice;Capacitate de concentrare pe realizarea mai multor sarcini simultan si respectarea termenelor limita;Cunostinte bune de operare pe calculator (MS Office – Word, Excel; navigare internet; program legislativ);Permis de conducere categoria B;Disponibilitate program prelungit si deplasari ocazionale.Descrierea jobului Acorda suport departamentului recuperari si avocatilor prin intocmirea adreselor catre executori, debitori, organe de cercetare penala, institutii ale statului etc;Acorda suport operational in activitatea de recuperare, gestioneaza
AVESTIS INTERNATIONAL SRL

Asistent Medical Radiologie - Spitalul De Ortopedie Medlife


Candidatul ideal Ai absolvit studiile de Asistent Medical Radiologie si esti in cautarea unei oportunitati de angajare?MedLife sprijina tanara generatie de azi, pentru a deveni profesionistii de top de maine. Dorim sa ne marim echipa de asistenti medicali, specializarea Radiologie, din Bucuresti.Profilul candidatului ideal:- ai un bagaj solid de cunostinte teoretice;- ai abilitati de lucru la calculator;- ai personalitate calda, orientata catre pacient si nevoile acestuia;- ai atitudine pozitiva;- ai capacitate de organizare si planificare a timpului si a sarcinilor incredintate;- esti o persoana disciplinata, responsabila si capabila sa lucreze in echipa.Descrierea jobului Vrem ca viitorul nostru coleg sa detina:• acte de munca valabile• experienta de operare RMN/CT• atitudine proactiva, pozitiva, profesionala• capacitate de organizare si planificare a timpului si a sarcinilor incredintate.
MED LIFE SA

Asistent Medical - Ambulator /​ Clinica


Candidatul ideal - Studii dе specialitate: absolvent al Scoalii Sanitare Postliceale sau al Facultatii dе Moase si Asistenti Medicali;- Autorizatie libera practica si asigurare malpraxis – documente valabile;- Experienta minim 1 an in specialitate;- Limba engleza - nivel mediu;- Cunostinte MS Office - nivel mediu;- Persoana pozitiva cu excelente abilitati dе comunicare si empatie, orientata spre nevoile pacientului, responsabila, organizata.Descrierea jobului - Recoltеazа probе pentru diversе аnаlizе medicаlе;- Efеctueаzа proceduri medicаlе si trаtаmеnte la rеcomandarеa mеdicului;- Participa la educatia medicala a pacientului;- Gestioneaza eficient circuitul pacientilor in sala de asteptare astfel incat sa evite intarzierile;- Pregateste cabinetele medicale cu tipizatele si consumabilele medicale necesare desfasurarii consultatiei;- Pregateste instrumentarul, aparatura necesara si asista medicul pe durata interventiilor si procedurilor medicale.
SANADOR SRL

Asistent Medical Radioterapie


Candidatul ideal - Studii de specialitate: absolvent al Scoalii Sanitare Postliceale;- Autorizatie libera practica si asigurare malpraxis – documente valabile;- Experienta minim 1 an in specialitate;- Limba engleza - nivel mediu;- Cunostinte MS Office - nivel mediu;- Persoana pozitiva cu excelente abilitati de comunicare si empatie, orientata spre nevoile pacientului, responsabila, organizata.Descrierea jobului - Asistent medical - Radioterapie
SANADOR SRL

Asistent Medical - Anestezie


Candidatul ideal Studii dе specialitate: absolvent al Școlii Sanitare Postliceale sau al Facultății dе Moașe și Asistenți Medicali; Autorizație de liberă practică și asigurare malpraxis – documente valabile; Experiență minim 6 luni în anestezie; Excelente abilități de comunicare si relaționare, empatie, orientare spre nevoile pacientului; Capacitate de lucru în echipă, organizare, adaptabilitate, promptitudine și implicare cu privire la sarcinile stabilite; Atitudine pozitivă și profesionistă în relația cu pacienții și colegii; Limba engleză - nivel mediu; Cunoștințe MS Office - nivel mediu.Descrierea jobului Primește pacientul în salonul preanestezic și verifică dosarul medical; Administrează medicația preanestezică și pregătește pacientul conform indicațiilor medicului anestezist; Respectă protocoalele interne specifice pregătirii sălii de intervenție (verificare/pregătire echipamente anestezie, medicație, etc); Cunoaște și participă la toate tipurile de anestezie; Monitorizează star
SANADOR SRL

Asistent Manager Lb.​ Italiana


Candidatul ideal Abilitati si competente:Abilitati de comunicare si organizare, persoana prezentabila, proactiva si orientata spre rezolvarea problemelor,meticulozitate, atentie la detaliu si acurateteAbilitati excelente de lucrul in echipa si comuniareCunoștințe bune MS Office si limba italiana ;Abilitati de prioritizare a activității și respectare a termenelor limită;Persoană responsabilă, ordonată, corectă și serioasă;Descrierea jobului Responsabilitati si sarcini :- preluarea si directionarea apelurilor telefonice- primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate- preia, inregistreaza, distribuie la compartimentele implicate corespondenta- indosariaza si arhiveaza corespondenta primita din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati- redacteaza corespondenta de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice- asigura transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail- actualizeaza baza de date documente - asigura logistica de calatorie pentru c
ALAVIE CONSULTING SOLUTIONS SRL

Asistent Coordonator Proiecte - Bucuresti


Candidatul ideal Studii superioare; Cunostinte foarte bune de utilizare calculator MS Office; Bune abilitati de comunicare; Persoana organizata; Abilitatea de a prioritiza sarcinile si de a respecta termenele limita; Spirit de echipa, atitudine pozitiva; Adaptabilitate si flexibilitate; Confidentialitate.Descrierea jobului Pentru ca ne dorim sa facem oamenii fericiti prin design interior ne tratam clientii cu seriozitate. Aici intervine aportul tau in echipa Delta Studio.Vei consilia clientii pentru stabilirea ofertei optime, te vei ocupa de buna desfasurare a vanzarii – intocmirea contractului de colaborare – facturare/lansare comenzi cat si de organizarea livrarii produselor dorite de acestia.Pentru ca nimeni nu este perfect si dorim sa tindem spre perfectiune vei gestiona solicitarile primite din partea colaboratorilor tai. Oferta: Salariu fix lunar; Bonus anual raportat la realizari; Decontare transport; Participarea la traininguri. Acces la cafeneaua interna; Zile dedicate pentru
DELTA STUDIO SRL

Asistent Medical - Sterilizare Spital


Candidatul ideal - Studii de specialitate: absolvent al Scoalii Sanitare Postliceale sau al Facultatii de Moase si Asistenti Medicali;- Autorizatie libera practica si asigurare malpraxis – documente valabile;- Experienta minim 1 an in specialitate;- Limba engleza - nivel mediu;- Cunostinte MS Office - nivel mediu;- Persoana pozitiva cu excelente abilitati de comunicare si empatie, orientata spre nevoile pacientului, responsabila, organizata.Descrierea jobului Asistent medical cu experienta in STERILIZARE.
SANADOR SRL

Asistent Medical Balneofiziokinetoterapie


Candidatul ideal - Absolvent al scolii medicale postliceale;- Detinator al certificatului de membru OAMMR si al avizului de libera practica pentru anul in curs;- Disponibil pentru contractarea CAS in regim full-time;- Orientare catre pacient si empatie;- Excelente abilitati de comunicare (claritate si coerenta in exprimare);- Buna atentie distributiva, atentie la detalii;- Disciplina si organizare;- Abilitati de lucru in echipa. Descrierea jobului - Efectuarea tratamentelor de fizioterapie (inclusiv TECAR) si masaj, conform cu indicatiile medicului de specialitate;- Programarea pacientilor pentru efectuarea tratamentelor, conform disponibilitatii pe aparate;- Pregatirea cabinetelor si a aparatelor pentru desfasurarea corecta a tratamentelor;- Inregistrarea serviciilor efectuate in registrul de pacienti si in softul medical;- Inregistrarea corecta a consumurilor din cadrul sectiei;- Acordarea de suport administrativ medicului specialist in vederea desfasurarii corecte a consulatiilor;
MNT HEALTHCARE EUROPE SRL

Media netă estimată pe baza celor 27 de salarii introduse în Salario: 2500 RON/Luna

Asistent Manager | Societate De Expertiza Contabila


Candidatul ideal Obligatoriu Fluență în română și englezăExperiență cu instrumente de lucru colaborativExperiență cu clienți internaționaliDouă referințe pozitive de la angajatorii anterioriAvantajMinim 3 ani experiență într-o firmă de contabilitate / auditEducație / certificare în domeniul contabilDescrierea jobului DescriereAsistență pentru echipa de managementBeneficiiLocație: zona Piața Victoriei, BucureștiDupă un an: posibilitatea de promovare către Departamentul Contabilitate. Costurile examenelor ACCA acoperite integral
GROUP EXPERT CONSULTING 2000 SRL

Gestionar Depozit Produse Alimentare


Candidatul ideal Cunoștințe solide de MS Office; Experiență minimum 2 ani în logistică și în coordonarea unei echipe; Experienta in operarea unui soft de gestiune plus operare scanner; Capacitatea de a prioritiza, planifica, analiza și sinteza; Abilitatea de a lucra sub presiune și adaptarea cu ușurința la orice situație; Abilitatea de comunicare si colaborare; Orientat spre rezultate.Descrierea jobului Coordonarea și supervizarea activitatii de logistică și administrarea în depozite pentru aprovizionarea magazinelor cu mărfuri, la timp și în cantitățile corecte; Monitorizarea nivelului și calitatea stocului în depozit și vei verifica activitatea de livrare; Colectarea și analizarea tuturor datelor necesare monitorizării performanței a activități de logistică; Formarea angajaților din subordine și de coordonarea acestora în vederea atingerii obiectivelor.
TINERVIS GROUP SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal Calitatile candidatului ideal:1. Atentie distributiva si atentia la detalii- cerinta obligatorie2. Incredere de sine- apreciem si incurajam persoanele cu idei noi3. Calitati de lider4. Ordonat4. Cunostinte in domeniul DDD ( nu sunt obligatorii dar pot constitui un avantaj)5. Abilitati de comunicare6. Cunostinte PC, Web, Microsoft Office- obligatorii7. Aspect profesional8. FlexibilitateDescrierea jobului -Contactarea clientilor, efectuarea programarilor si gestionarea intregului flux de la preluarea comenzii pana la finalizarea interventiilor;- Redactarea documentelor ( Facturi, Procese Verbale, Contracte, etc.)- Intocmirea diferitelor rapoarte- Diferite sarcini specifice activitatilor de birou ( indosariere documente, etc)
COTINCO SRL

Media netă estimată pe baza celor 3703 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Medical Generalist /​ Asistent Radiologie


Candidatul ideal - Punctualitate, atitudine pozitiva si proactiva, orientare catre client (amabilitate si empatie)- Dorinta de invatare si perfectionare- Cunostinte minime operare PC (Windows, Microsoft Word şi Excel, Internet)- Studii de specialitate (Diploma de Asistent Medical Generalist/ Asistent de Radiologie);Descrierea jobului - Invitarea pacientilor in camerele specializate de efectuare a radiografiilor;- Pregatirea pacientilor, respectiv informarea acestora cu privire la procedurile care urmeaza a fi efectuate precum si realizarea investigatiei radiologice;- Indrumarea acestora catre camera de asteptare a rezultatelor;
FM MEDIDENT SRL

Asistent De Vanzari


Candidatul ideal studii medii/superioare; cunostinte avansate operare PC - Excel, Word avantaj WizCount, Edinet; persoana activa, dinamica, responsabila, serioasa, disciplinata; aptitudini de lucru si comunicare in echipa; rabdare, asertivitate si tact in relatiile cu clientii; domiciliul in BucurestiDescrierea jobului preia si prelucreaza comenzile clientilor; intocmeste diverse rapoarte; prelucreaza comenzi conform rutelor de livrari si le introduce in circuitul logistic intocmeste, verifica si semneaza actele care tin de gestiune ( avize/facturi pentru iesirile de marfa/facturi de corectii pret, cantitate) si emite chitante; arhiveaza documentele emise; intretine si dezvolta relatiile de colaborare cu clientii firmei prelucreaza, intocmeste si transmite oferte solicita si incaseaza diferitele forme de plata (CEC, OP, cash); mentine evidenta corecta a platilor pe baza contractelor si a fiselor de plata pentru fiecare client;
COMTEC 2000 INC.​ S.​R.​L.​

Asistent Manager


Candidatul ideal Experienta de minim 3 ani pe un post similar;Cunostinte corespondenta de afaceriCunostinte excelente de limba romana si engleza scris/vorbit;Abilitati de comunicare, vocabular elevat, gandire analitica;Cunoasterea avansata a pachetului Ms Office;Aptitudini:Personalitatea, carisma, proactivitatea si initiativa sunt esentiale pentru acest post;Capacitate de organizare pe prioritati.Descrierea jobului Organizarea si administrarea agendei zilnice de lucru a Managerului General;Gestionarea mesajelor si a corespondentei;Organizarea deplasarilor;Traducerea si redactarea de documente;Inregistrarea, distribuirea, organizarea, clasarea si arhivarea documentelor;Colectarea, analizarea si sintetizarea informatiilor necesare pentru intocmirea rapoartelor si situatiilor solicitate;Mentinerea unui flux comunicational interdepartamental si intradepartamental continuu si eficient.Responsabilităţi- managementul documentelor companiei (sortarea şi expedierea corespondenţei, arhivarea doc
TECNIC CONSULTING ENGINEERING ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 3703 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 698 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.