Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

628 Locuri de Munca Registrator Medical in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

628 Locuri de Munca Registrator Medical in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Registrator Medical in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Registrator Medical in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Manager - Bucuresti


Candidatul ideal - studii medii/superioare;- abilitate in operarea programelor Microsoft (Excel, Word);- abilitati de relationare,comunicare;- atitudine proactiva si dinamism;- persoana responsabila, serioasa, atenta la detalii si foarte organizata, cu dorinta de a invata lucruri noi.Descrierea jobului - tine evidenta avizelor confirmate, predarea lor catre clienti prin email si curierat;- raportare in excel;- emite si printeaza documente;- alte sarcini specifice postului.Persoana contact: MUSAT ALINTel: 0758.582.673.
WHITELAND IMPORT EXPORT SRL

Asistent Manager- Secretariat Si Contabilitate Primara


Candidatul ideal Societate comercială de amenajari exterioare si constructii, cu sediul în București, zona Unirii, ne dorim alaturi o colega cu experienta pe un post similar intr-o companie de constructii, motivată, cu spirit de inițiativă și dorință de cunoaștere, cu atribuții în secretariat / administrativ / contabilitate primară, deținând un nivel mediu de experiență pentru aceste activități.Se oferă și se solicită seriozitate, stabilitate și profesionalism, pentru un salariu motivant.Este obligatorie deținerea de abilități solide în domeniul operării pe calculator (Microsoft Word/Excel).Pentru programări la interviu și relații suplimentare cu privire la cerințele postului pe care îl oferim, ne puteți contacta la numărul de telefon: 0736 /315. 673 (Daniel).Descrierea jobului Secretariat administrativ si contabilitate primara.Beneficii:-Salariu atractiv;-Locatie centrala; ( CITY BUSINESS CENTER);-Program de lucru: Luni- Vineri : 09.00-17.00;-Tichete de masa
CNC ROMCENTER SRL

Asistent Manager Si Manipulant Marfa - Bucuresti


Candidatul ideal Asistent manager:- studii medii/superioare;- abilitate in operarea programelor Microsoft (Excel, Word);- abilitati de relationare,comunicare;- atitudine proactiva si dinamism;- persoana responsabila, serioasa, atenta la detalii si foarte organizata, cu dorinta de a invata lucruri noi.Manipulant marfa:- disponibilitate pentru lucrul in depozit cu temperatura controlata;- scoala profesionala, studii medii;- constiinciozitate;responsabilitate;- organizare,- atentie la detalii;- rezistenta la efort fizic si temperaturi scazute;Descrierea jobului Asistent manager:- tine evidenta avizelor confirmate, predarea lor catre clienti prin email si curierat;- raportare in excel;- emite si printeaza documente;- alte sarcini specifice postului.Manipulant marfa:- descarca marfurile din tiruri sau din masinile de aprovizionare sau distribuţie;- depoziteaza marfurile respectand principiul FEFO;- pregateste marfa pentru livrare: impaletarea si infolierea corecta a marfii;- manipuleaza mar
WHITELAND IMPORT EXPORT SRL

Back Office Representative With French


Candidatul ideal Your career is about what you want to be and who you want to be. It’s about bringing your skills, curiosity and best true self to work.In Accenture Operations we rethink the way people work and businesses perform by harnessing the power of rich data for decision-making, innovative technology, and advanced machine intelligence.In an era where people are critical to success, join a team that prioritizes human ingenuity and fosters a workforce where technology elevates people (not the other way around), freeing them up for more creative thinking and exciting work.By being part of our team, you will work from Monday to Friday, 09:00-18:00 in a hybrid setup.Skills that make your work successful: Fluent in French (B2) and at least Upper Intermediate English; Ready to work back office 80% and 20 % in contact center when needed; Insurance background is a plus; BPO background is a plus; Customer Interaction Handling; Problem Solving Escalation Management; Data Quality; Operatio
ACCENTURE SERVICES SRL

Agent Rezervari Back Office


Candidatul ideal Christian Tour isi mareste echipa! :)Vino in Tribul Christian Tour!Știm că schimbarea se produce prin oameni, tocmai de aceea cultura de angajator Christian Tour pune mereu echipa pe primul loc, investind constant în formarea și starea de bine a fiecărui membru al familiei Christian Tour.Credem cu tărie că oamenii pot deveni cea bună versiune a lor într-un mediu ALTFEL, un mediu onest în care se simt valorizați, un loc unde se simt „acasă” și pot fi ei înșiși, unde știu că fairplay-ul conduce totul, și că viitorul lor este dictat doar de ambiția și pasiunea lor. După faptă și răsplată!Cuibul Christian Tour este o platformă care sădește fericire prin autodezvoltare si prin noua noastra deviză de echipă: "Clientul nostru, Prietenul nostru!”Suntem in cautarea unor colegi energici si pasionati de calatorii, care sa contribuie cu ambitie si dedicatie la construirea si promovarea pachetelor turistice - SEJURURI in destinatii precum TURCIA, EGIPT, GRECIA, BULGARIA, etc dar si
CHRISTIAN76 TOUR SRL

Gestionar Depozit


Candidatul ideal Experiență în domeniul administrativ - logistică;Studii medii sau superioare finalizate;Cunoștințe privind gestiunea stocurilor;Cunoștințe bune ale pachetului Microsoft Office;Poate constitui un avantaj cunoașterea unui program de gestiune (WMS) / contabilitate;Bune abilităţi de comunicare, organizare, coordonare;Persoană dinamică și responsabilă;Limba engleză – nivel mediu, poate constitui un avantaj;Deținător permis de conducere categoria B.Descrierea jobului Supravegheaza si gestioneaza toate activitatile din depozit, inclusiv primirea, stocarea si distributia materialelor si produselor finite; Dezvolta si implementeaza proceduri eficiente de depozitare pentru a optimiza productivitatea si a reduce costurile operationale; Asigura gestionarea precisa a inventarului, efectueaza verificari regulate ale stocurilor si mentine evidenta inventarului.
IDEAL FIT INTELLIGENCE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 369 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Gestionar Depozit Produse Alimentare


Candidatul ideal Cunoștințe solide de MS Office; Experiență minimum 2 ani în logistică și în coordonarea unei echipe; Experienta in operarea unui soft de gestiune plus operare scanner; Capacitatea de a prioritiza, planifica, analiza și sinteza; Abilitatea de a lucra sub presiune și adaptarea cu ușurința la orice situație; Abilitatea de comunicare si colaborare; Orientat spre rezultate.Descrierea jobului Coordonarea și supervizarea activitatii de logistică și administrarea în depozite pentru aprovizionarea magazinelor cu mărfuri, la timp și în cantitățile corecte; Monitorizarea nivelului și calitatea stocului în depozit și vei verifica activitatea de livrare; Colectarea și analizarea tuturor datelor necesare monitorizării performanței a activități de logistică; Formarea angajaților din subordine și de coordonarea acestora în vederea atingerii obiectivelor.
TINERVIS GROUP SRL

Asistent Virtual


Candidatul ideal Ce trebuie sa aduci cu tine (altii spun „cerintele de baza”):• Diploma de absolvire a unei facultati de studii economice• Calm, creativitate, siguranta• Dorinta de a face parte dintr-o echipa de profesionisti si de a pune in practica un sistem coerent si profesional de asistenta virtuala• Ambitia de a obtine rezultate imediate si concrete• Competențe aprofundate in cunoașterea programelor Microsoft Office• Cunostințe medii de limba engleza• Cultivarea calitatii si focus pe solutii eficiente, diferite, rapide si simple• Sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa.Descrierea jobului Ce te asteapta (altii spun „abilitatile si competentele de baza ale postului”):• Redactare contracte si oferte comerciale pentru companie si clientii companiei.• Intocmire deconturi de cheltuieli, registrul de casa, buget previzionat si realizat, cash-flow.• Plasare comenzi si emitere facturi.• Efectuare plati catre furnizori si bugetul statului pentru companie si clientii co
TE ASIST VIRTUAL S.​R.​L.​

Consilier Juridic /​ Personal Secretariat


Candidatul ideal abilitati officeDescrierea jobului redactare documente, comunicare documente
BIROU EXECUTOR JUDECATORESC - NICULAE GEORGE

Asistent Medical Dermatologie


Candidatul ideal Experienta in domeniul medical Drept de libera practica Persoana responsabila, prompta in indeplinirea sarcinilor Orientata spre nevoile pacientului si receptiva la indicatiile medicilor Persoana organizata si capabila de munca in echipa Abilitati bune de comunicareDescrierea jobului Veti avea posibilitatea sa lucrati alaturi de o echipa de medici extrem de profesionisti, intr-o clinica dermatologica de top din Capitala.Responsabilitati Pregatirea cabinetului pentru medici, a instrumentarului si consumabilelor necesare diferitelor proceduri Pregatirea pacientilor pentru diferite tratamente (aplicarea de crema anestezica, dezinfectarea tegumentului, recoltarea de sange, etc.) Asistarea medicilor la diferite tratamente (injectari cu acid hialuronic, mezoterapii, PRP, excizia leziunilor cutanate si a altor proceduri laser) Asigurarea ordinii si curateniei dupa fiecare procedura
AM MEDICAL BEAUTY ESTETIC SRL

Asistent Coordonator Proiecte - Bucuresti


Candidatul ideal Studii superioare; Cunostinte foarte bune de utilizare calculator MS Office; Bune abilitati de comunicare; Persoana organizata; Abilitatea de a prioritiza sarcinile si de a respecta termenele limita; Spirit de echipa, atitudine pozitiva; Adaptabilitate si flexibilitate; Confidentialitate.Descrierea jobului Pentru ca ne dorim sa facem oamenii fericiti prin design interior ne tratam clientii cu seriozitate. Aici intervine aportul tau in echipa Delta Studio.Vei consilia clientii pentru stabilirea ofertei optime, te vei ocupa de buna desfasurare a vanzarii – intocmirea contractului de colaborare – facturare/lansare comenzi cat si de organizarea livrarii produselor dorite de acestia.Pentru ca nimeni nu este perfect si dorim sa tindem spre perfectiune vei gestiona solicitarile primite din partea colaboratorilor tai. Oferta: Salariu fix lunar; Bonus anual raportat la realizari; Decontare transport; Participarea la traininguri. Acces la cafeneaua interna; Zile dedicate pentru
DELTA STUDIO SRL

Asistent Medical - Sterilizare Spital


Candidatul ideal - Studii de specialitate: absolvent al Scoalii Sanitare Postliceale sau al Facultatii de Moase si Asistenti Medicali;- Autorizatie libera practica si asigurare malpraxis – documente valabile;- Experienta minim 1 an in specialitate;- Limba engleza - nivel mediu;- Cunostinte MS Office - nivel mediu;- Persoana pozitiva cu excelente abilitati de comunicare si empatie, orientata spre nevoile pacientului, responsabila, organizata.Descrierea jobului Asistent medical cu experienta in STERILIZARE.
SANADOR SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal Calitatile candidatului ideal:1. Atentie distributiva si atentia la detalii- cerinta obligatorie2. Incredere de sine- apreciem si incurajam persoanele cu idei noi3. Calitati de lider4. Ordonat4. Cunostinte in domeniul DDD ( nu sunt obligatorii dar pot constitui un avantaj)5. Abilitati de comunicare6. Cunostinte PC, Web, Microsoft Office- obligatorii7. Aspect profesional8. FlexibilitateDescrierea jobului -Contactarea clientilor, efectuarea programarilor si gestionarea intregului flux de la preluarea comenzii pana la finalizarea interventiilor;- Redactarea documentelor ( Facturi, Procese Verbale, Contracte, etc.)- Intocmirea diferitelor rapoarte- Diferite sarcini specifice activitatilor de birou ( indosariere documente, etc)
COTINCO SRL

Media netă estimată pe baza celor 3703 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Receptie


Candidatul ideal Absolvent de studii medii/superioare Cunostinte de MS Office: Outlook Abilitati excelente de comunicare si gestionare a relatiilor interpersonale Capacitatea de a lucra eficient intr-un mediu dinamic si solicitant Atent la detalii si orientat catre rezolvarea problemelor Experienta in activitati de negociere si incheiere contracte cu furnizorii de servicii, produse etc. Capacitate de solutionare rapida a problemelor, sarcinilor Limba engleza nivel mediuDescrierea jobului Responsabilitati Ofera suport administrativ echipei de top management (travel, protocol, organizare sedinte etc.) Coordoneaza fluxul de corespondenta si al comunicarilor din companie Gestioneaza activitatile de protocol organizate intern sau in afara companiei Gestioneaza relatia cu furnizorii specifici activitatii de secretariat: papetarie, curatenie, protocol etc. Gestioneaza si asigura necesarul de papetarie, curatenie etc. Administreaza si mentine sediul companiei in bune conditii de functionareBen
E-INFRA S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 578 de salarii introduse în Salario: 2800 RON/Luna

Office Manager


Candidatul ideal Persoană proactivă, care iubește provocările și un flux dinamic de task-uri noi și inovative, nu este un job static și repetitiv, este un job în care va trebui să te reinventezi constant pentru că vei avea o paletă largă de responsabilități și provocări. Ești pregătit să evoluezi rapid și eficient, dar cu zâmbetul pe buze și implicat cu dăruire și pasiune pentru muncă depusă? Iți oferim oportunitatea dе dezvoltare a unei cariere stabile și de lungă durată alături dе echipa noastră! Îți garantăm confortul unui loc dе muncă stabil într-o echipă mică și eficientă, activă și productivă, tânără și ambițioasă, într-un mediu dinamic, modern și vesel.Cerințe minime:Studii superioare;Experiență similară relevantă în domeniul administrativ/operațional/ office management dе minimum 4 ani;Experiență similară într-o companie cu profil tehnic (IT, Software, Hardware, Telecom, etc) de minimum 2 ani;Limba ENGLEZĂ - nivel avansat;Bune cunoștințe operare PC (MS Office nivel mediu/avansa
ENTEX LOGIC S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 238 de salarii introduse în Salario: 4600 RON/Luna

Office Assistant


Candidatul ideal - cunoaşterea limbii engleze – nivel mediu;- abilități în corectarea și stilizarea textelor;- cunoştinţe PC: pachetul MS Office, utilizare e-mail, navigare internet;- experienţă în întocmirea actelor de contabilitate primară reprezintă o necesitate.Descrierea jobului RESPONSABILITĂȚI:- Preia şi redirecţionează apelurile telefonice- Execută lucrări de birou: tehnoredactarea documentelor, clasarea dosarelor, utilizarea de fotocopiatoare sau păstrarea şi operarea în diverse registre de evidenţă; scanare, printare, fotocopiere.- Asigură activitatea de primire, înregistrare, repartizare şi predare a corespondenţei, precum şi expedierea acesteia către destinatari.- Participă activ la organizarea evenimentelor companiei, creează și redactează știrile, noutățile companiei.- Preia, înregistrează, repartizează corespondenţa, redactează texte.- Menține corespondenţa cu partenerii societăţii ( telefoane, notificări, curierat, e-mail, skype, etc.).- Participă la diverse întâlniri ş
DCONCEPT CREATIVE STUDIO SRL

Media netă estimată pe baza celor 268 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Resurse Umane


Candidatul ideal Experienta de minim 6 luni pe o pozitie similara; Studiile superioare finalizate reprezinta un avantaj; Certificarea de Inspector Resurse Umane reprezinta un avantaj; Persoana organizata, ordonata, proactiva, atenta la detalii si orientatata spre rezolvarea problemelor; Abilitati avansate de comunicare atat verbal cat si scris; Capacitate de prioritizare a taskurilor; Capacitatea de a respecta termenele si de a indeplini sarcinile la timp; Limba engleza la un nivel avansat reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Asigura mentinerea relatiei cu furnizorul de servicii de medicina muncii si cu furnizorul de servicii de Securitate si Sanatate in Munca; Gestioneza programarea examenelor periodice pentru medicina muncii la angajare/solicitare pentru toti angajatii companiei; Trimite catre furnizorul de servicii de medicina muncii informatiile necesare emiterii facturilor lunare; Tine evidenta abonatilor la furnizorul de servicii medicale: abonamente noi, incetari/modificari
TRAVEL BRANDS S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 200 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Medical - Cardiologie /​ Ustacc


Candidatul ideal - Studii dе specialitate: absolvent al Școlii Sanitare Postliceale sau al Facultății dе Moașe și Asistenți Medicali;- Autorizație de liberă practică și asigurare malpraxis – documente valabile;- Experiență minim 6 luni în anestezie;- Excelente abilități de comunicare si relaționare, empatie, orientare spre nevoile pacientului;- Capacitate de lucru în echipă, organizare, adaptabilitate, promptitudine și implicare cu privire la sarcinile stabilite;- Atitudine pozitivă și profesionistă în relația cu pacienții și colegii;- Limba engleză - nivel mediu;- Cunoștințe MS Office - nivel mediu.Descrierea jobului - Recoltеazа probе pentru diversе аnаlizе medicаlе;- Efеctueаzа proceduri medicаlе si trаtаmеnte la rеcomandarеa mеdicului;- Participa la educatia medicala a pacientului;- Gestioneaza eficient circuitul pacientilor in sala de asteptare astfel incat sa evite intarzierile;- Pregateste instrumentarul, aparatura necesara si asista medicul pe durata interventiilor si proceduri
SANADOR SRL

Asistent Medical Generalist - Sterilizare


Candidatul ideal Ai studii in domeniu (scoala postliceala / facultate de specialitate) Detii ALP si Malpraxis vizate la zi Esti o persoana comunicativa , cu atitudine pozitiva ,proactiva si ai dorinta continua de invatare Iti place sa lucrezi in echipa Ai experienta in domeniu de minim 2 ani Detii anumite cursuri de specialitate (constituie un avantaj)Descrierea jobului De ce sa lucrezi la Gral? Activitatea noastra imbunatateste experienta pacientului; Iti promitem ca nu te vei plictisi; Beneficiezi de sustinere privind activitatea profesionala; Te vei dezvolta profesional si personal; Poti avansa in cariera; Iti poti aduce contributia la dezvoltarea companiei; Te vei simti bine alaturi de colegi si vei avea parte de sustinere ;Care sunt responsabilitatile asistentului medical generalist de sterilizare? Utilizeaza adecvat echipamentul de sterilizare si raspunde de utilizarea si buna functionare a echipamentului din dotare precum si de inventarul din sterilizare; Preluarea materialelor
GRAL MEDICAL SRL

Asistent Departament Moto - Bucuresti


Candidatul ideal Vorbesti limba "motocicleta", te misti cu viteza uimitoare in excel si vrei sa faci parte din cel mai misto colectiv?Daca:- ai studii medii- cunosti limba engleza scris/vorbit- cunosti domeniul moto- cunosti Microsoft Office (excel/word)- cunosti programele de identificare piese moto (reprezinta un avantaj)atunci aplica pentru acest jobDescrierea jobului Descriere job:- construieste si administreaza baza de date- mentine update baza de date (poze, descrieri, echivalente)- identifica piese in program- intocmeste si transmite oferte- intocmeste facturi- ofera sprijin managerului atunci cand este solicitat, pentru buna functionare a departamentuluiBeneficii:- telefon, PC- tichete de masa- mediu de lucru dinamic si prietenos
AD AUTO TOTAL SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 628 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.