Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

822 Locuri de Munca Registrator Medical in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

822 Locuri de Munca Registrator Medical in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Registrator Medical in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Registrator Medical in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Manager - Clinica Dermatologica


Candidatul ideal Capacitatea de a lucra in echipa. Dorinta de a invata lucruri noi. Sociabilitatea si abilitatile de comunicare aduc puncte in plus.Descrierea jobului Atributiile postului de asistent manager: preluarea clientilor programarea telefonica a clientilor preluare apeluri telefonice contabilitate primara gestionarea comenzilorDaca vrei sa te alaturi unei echipe tinere si entuziaste, sa beneficiezi de conditii de lucru la standarde occidentale, sa ai o salarizare avantajoasa te rugam sa trimiti CV-ul tau la adresa [email protected]
COQUETTE BEAUTY CLINIQUE SRL

Biolog/​biochimist Specialist/​principal,​ Asistenta Medicala,​ Asistenta De Laborator


Candidatul ideal - DISPONIBILITATE PENTRU CONTRACT CU CASMB;- Certififcat de membru, ALP;- Atitudine profesionala in relatia cu pacientii.Descrierea jobuluiFAR MEDICA CLINIC LABORATOR angajeaza medici specialisti (Medic de familie, Medic de Laborator, Biolog/Biochimist specialist/principal, asistenta medicala, asistenta de laborator).Detaliile pentru fiecare post disponibil se vor discuta in cadrul interviurilor.Mai multe detalii la nr de telefon 0724503579Descrierea jobului FAR MEDICA CLINIC LABORATOR angajeaza medici specialisti (Medic de Laborator, Biolog/Biochimist specialist/principal, asistenta medicala, asistenta de laborator).Detaliile pentru fiecare post disponibil se vor discuta in cadrul interviurilor.
CENTRUL MEDICAL SIMONA SRL

Gestionar Depozit - Santier Constructii


Candidatul ideal Cerințe:- Studii medii sau superioare, preferabil cu profil economic, tehnic sau logistic.- Minim 1 an experiență anterioară ca gestionar depozit; prezintă avantaj experiență anterioară în domeniul construcțiilor.- Cunoștințe necesare: MS Office (obligatoriu bune constinte de Excel), operare programe de gestiune, legislație gestiune stocuri.- Bune abilități de comunicare și relaționare, lucru în echipă.- Persoană organizată și cu o mare atenție la detalii.- Bune abilități de planificare și organizare a propriei activități și de rezolvare a problemelor.- Persoană proactivă și orientată spre rezultate.- Disponibilitate pentru lucrul în șantier (șantierul este în zona DN1, aferent proiectului de construcție Magistrala de Metrou M6 Lot 1.2, București - Aeroport Otopeni).Descrierea jobului Descrierea jobuluiSupraveghează, organizează și controlează fluxul de materiale, materii prime, ambalaje, obiecte de inventar și mijloace fixe, precum și circuitul documentelor aferente a
SOMET S.​A.​

Asistent/​a Departament Cu Cunostinte Sap- Dep.​vanzari


Candidatul ideal Studii superioare ;Experienta 1-2 ani pe o pozitie similara:secretariat- asistent manager;Limba Engleza minim nivel intermediar;Cunostinte PC: Office, Outlook, Adobe AcrobatCunostinte operare SAP-SD;Abilitati de organizare si comunicare, fire activasi cu personalitate, caracter flexibil si deschidere spre invatare continua;Dosarul complet de prezentare va cuprinde scrisoare de intentie si CV-ul.Descrierea jobului Atributii:Asigura fluxul interdepartamental al documentelor;Organizeaza si completeaza baza de date;Verifica si arhiveaza documente;Operare SAP- SD;Pregatirea documentelor pentru initiere licitatii SEAP;Ofera suport personalului de vanzari;Asigura buna organizare a depozitului departamental;Intocmeste diverse documente in format electronic si comenzi de vanzare;
MESSER ROMANIA GAZ SRL

Asistent Vanzari Tommy Jeans Mega Mall


Candidatul ideal Cautam persoane cu abilitati de comunicare dezvoltate, spirit de echipa si perseverenta, care sa se alature echipei noastre.Descrierea jobului TRASATURI SPECIFICE: sa devina expert pe produsele din aria sa de raspundere; sa respecte cu strictete orarul (tura) / sa fie punctual; sa mentina o infatisare curata si placuta - atat pentru barbati cat si pentru femei; uniforma, indicata de companie, este obligatorie; sa aiba un nivel ridicat al serviciului fata de clienti manifestat prin bunavointa si politete; responsabil cu inlocuirea articolelor vandute; sa se asigure ca instructiunile privind marfurile sunt urmate si ca prezentarea vizuala a bunurilor din magazin reflecta brand-ul; sa aranjeze produsele pe rafturi pe sub colectii si pe grupuri de culori- sa impacheteze produsele in dimensiunile A4, pentru o mai buna prezentare; sa puna sistemul de alarma; sa marcheze eticheta cu pret; sa mentina nivelul stocului pentru toate produsele si sa tina inventarul; sa lucreze imp
SARKKROM TRADING SRL

Secretariat - Limba Persana


Candidatul ideal Secretar / Secretara / Asistent manager•Diplomă de liceu.• 1-2 ani de experiență într-un rol de suport administrativ.• Este necesară rezidența românească.• Abilități puternice de comunicare scris și verbal în limba română.• Cunoștințe avansate ale pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Outlook).Descrierea jobului Aceasta este o poziție full-time, on-site situată în București, pentru un pozitia de secretariat Iranian. Secretarul/a va fi responsabil să ofere suport administrativ conducerii noastre, asigurând o funcționare lină a biroului și contribuind la succesul companiei noastre.Responsabilități• Gestionarea calendarelor, programarea întâlnirilor și coordonarea aranjamentelor de călătorie pentru directori.• Organizarea și menținerea fișierelor și a documentelor confidențiale.• Gestionarea corespondenței primite și trimise, inclusiv e-mailuri, rapoarte și alte documente.• Asistență pentru management cu introducerea datelor, pregătirea rapoartelor și comunicarea cu f
AG TIMBER GROUP S.​R.​L.​

Gestionar Depozit Bucuresti


Candidatul ideal Ce te recomandă: Studii medii – minim 10 clase Experiența pe un post similar – minim 1 an Disponibilitate efort fizic Cunostinte operare PC Disponibilitate lucru in ture Experienta in utilizarea unui sistem informatic si de gestiune constituie avantaj Abilitati de lucru in echipaDescrierea jobului Ce vei face: Vei receptiona produsele, vei intocmi corect rapoartele de gestiune si vei opera in sistemul informatic Vei manevra si livra produsele catre distribuitori sau alti beneficiari Vei verifica corectitudinea inregistrarilor Vei participa la inventarele lunare Vei coordona activitatea de piching Vei face curatenie la locul de munca Ce iți oferim noi: Contract de muncă pe perioada nedeterminată Tichete de masă – valoare 30 ron/zi Concediu de odihnă (min 21 zile - max 25 zile) în funcție de vechimea totală în muncă Transport decontat integral (bilete/abonamente) Sporuri: spor de ore suplimentare (200%), spor de noapte (25%), spor de weekend/spor de sarbătoare legală Alt
VEL PITAR SA

Profesor Asistent Invatamant Primar


Candidatul ideal Cerinţe pentru postul de Profesor asistent învățământ primar:- profesor debutant sau în curs de finalizare studii superioare în pedagogie/ psihologie;- cunoaşterea foarte bună a limbii engleze;- minimum 2 ani de experienţă în muncă (constituie avantaj experienţa într-o şcoală particulară sau internaţională); - persoană deschisă spre nou, cu pasiune pentru educaţie, preocupată de pedagogia modernă; - cunoştinţe de operare calculator.Descrierea jobului Avenor College angajează Asistent profesor învățământ primar - august 2024.Responsabilități Profesor asistent învățământ primar:- colaborarea cu profesorii în vederea pregătirii planificărilor, a planurilor de lecție şi a materialelor didactice aferente;- sprijin constant în managementul clasei;- supravegherea elevilor în activități;- organizarea si sustinerea unor activități;- preluarea responsabilităților profesorilor în caz de suplinire in mediul online sau în clasă;- sprijin în organizarea evenimentelor la care partici
FUNDATIA ,​,​AVENOR

Secretar Birou Notarial Cu Experienta In Domeniu


Candidatul ideal Ne marim echipa. Cautam exclusiv un secretar notarial pentru gestionarea registrelor notariale si pentru activitatea cu cartea funciara.Cerinta obligatorie: Candidatul trebuie sa aiba experienta de minim 1 an in cadrul unui birou notarial privind partea de secretariat si aspectele de carte funciara , studiile juridice constituie un avantaj, sa fie o persoana comunicativa, deschisa si bine organizata ce vrea sa faca parte din echipa noastra pe termen lung.Descrierea jobului Atributii: gestionarea registrelor notariale; gestionarea activitatii cu cartea funciara; intampinarea si programarea clientilor; gestionarea activitatii de corespondenta; pregatirea actelor notariale; gestionarea activitatii de secretariat.
SOCIETATE PROFESIONALA NOTARIALA PROBITAS

Secretara


Candidatul ideal Experienta de minim 2 ani pe un post similar Absolvent/a de studii medii/superioare Bune abilitati de comunicare verbala și scrisa Persoana organizata si atenta la detalii Cunostinte medii/avansate de limba engleza si limba turca (scris si vorbit) Cunostinte bune ale pachetului Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) Permis de conducere categoria B constituie un avantajDescrierea jobului Asigurarea suportului administrativ pentru departamentele companiei Asigurarea necesarului de papetarie si alte materiale necesare desfasurarii activitatii Preluarea si directionarea apelurilor telefonice Preluarea, directionarea si administrarea corespondentei care intra si iese din companie Asigurarea legaturii cu agentia de turism, efectuarea rezervarilor de calatorie/restaurant/cazare pentru angajatii societatii Asigurarea protocolului in cadrul companiei si administrarea salii de intalniri
INTERTOY ZONE SRL

Media netă estimată pe baza celor 283 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistant Vanzari Magazin Telefoane


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui asistent de vânzări dedicat și orientat către rezultate pentru a se alătura echipei noastre din departamentul de vânzări.Asistentul de vânzări va fi responsabil pentru asigurarea unei experiențe excelente pentru clienți și pentru sprijinirea eforturilor de vânzare ale echipei.Candidatul ideal va avea abilități excelente de comunicare, va fi orientat către clienți și va fi pasionat de industria noastră.Cerințe: Experiență anterioară în vânzări sau servicii clienți reprezintă un avantaj Abilități excelente de comunicare și de relaționare cu clienții Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona multiple sarcini simultan Atitudine pozitivă și orientare către rezultate Flexibilitate în program și disponibilitate pentru a lucra în weekenduri și sărbătoriDescrierea jobului Responsabilități: Oferirea unui serviciu clienți de înaltă calitate, inclusiv răspuns rapid la întrebări și rezolvarea problemelor clienților Asigurarea unei
UZATO TECH S.​R.​L.​

Asistent Procesare Comenzi - Perioada Determinata De 1 An


Candidatul ideal Acest job ti se potriveste daca: ai experienta in urmarirea comenzilor de client / logistica /suport clienti ai experienta de lucru intr-un sistem de tip ERP (ex: SAP) ai mai lucrat cu baze da date, calcule de discount intelegi cu usurinta si te adaptezi cerintelor clientilor esti o persoana organizata, atenta la termene de livrare ai studii medii / superioare intelegi cu usurinta produsele de profil tehnic, sau din zona instalatiilor sanitareDescrierea jobului Asistentul Logistica are in principal urmatoarele atributii: Raspunde de livrarea comenzilor catre clienti si emiterea documentelor de insotire Preia comenzile de la forta de vanzare si le introduce in SAP, verifica disponibilitate ape stoc a produselor Solicita de la echipa de productie termene de livrare /productie si le comunica clientilor Pentru comenzile de clienti, solicita aprobari pentru diverse situatii Introduce comenzile de client in programul de transport Emite documentele de insotire a marfii: factu
VALROM INDUSTRIE SRL

Sef De Tura ( Asistent Manager) Spartan Auchan Titan


Candidatul ideal Vino alaturi de noi, intr-o organizatie tanara si dinamica, daca: esti o persoana deschisa si comunicativa, atat cu clientii cat si cu colegii esti dornic / dornica sa inveti, sa te dezvolti esti o persoana organizata si responsabila iti doresti un loc de munca in care care sa fii apreciat ca om si angajatDescrierea jobului Ce vei face ca si sef de tura: vei fi " mana dreapta a managerului de restaurant" vei organiza activitatea restaurantului astfel incat sa oferim clientilor nostri servicii si produse de cea mai buna calitate vei pregati, la randul tau, colegi noi, pe diferite posturi in cadrul restaurantului vei participa, alaturi de colegii tai, la toate activitatile din restaurant vei motiva echipa, astfel incat sa obtineti rezultate cat mai buneNoi iti oferim: un cadru prielnic sa inveti si sa te dezvolti training adecvat, sprijin si suport continuu pachet salarial atractiv format din salar fix plus bonusuri de performanta mariri salariale periodice tichete de ma
STRONG MND CORPORATION S.​R.​L.​

Lucrator Gestionar


Candidatul ideal CE VREM DE LA TINE:- Seriozitate;- Usurinta in manipularea fizica si ordonarea marfurilor;- Abilitatea de a colabora constant cu membrii echipei din care faci parte;- Atestat de stivuitorist (ISCIR) - reprezinta avantaj.Descrierea jobului PRINCIPALELE ACTIVITATI:- Manipularea materialelor in cadrul depozitului;- Participarea la incarcarea si descarcarea marfurilor in/din masinile de transport;- Prelucrarea materialelor conform specificatiilor primite folosind mijloacele de lucru din dotare;- Eliberarea materialele din depozit in conformitate cu comenzile si documentele de iesire a marfurilor din gestiune.NOI ITI OFERIM:- Salariu competitiv;- Decontarea transportului in comun;- Tichete de masa;- Posibilitatea de a urma cursuri si programe de instruire/obtinere autorizatii, atat interne cat si externe companiei;- Echipa unita, primitoare si dinamica.
ALGERNON IMPEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 363 de salarii introduse în Salario: 2800 RON/Luna

Asistent Vanzari Tommy Hilfiger & Calvin Klein Park Lake


Candidatul ideal Cautam persoane cu abilitati de comunicare dezvoltate, spirit de echipa si perseverenta, care sa se alature echipei noastre.Descrierea jobului TRASATURI SPECIFICE: sa devina expert pe produsele din aria sa de raspundere; sa respecte cu strictete orarul (tura) / sa fie punctual; sa mentina o infatisare curata si placuta - atat pentru barbati cat si pentru femei; uniforma, indicata de companie, este obligatorie; sa aiba un nivel ridicat al serviciului fata de clienti manifestat prin bunavointa si politete; responsabil cu inlocuirea articolelor vandute; sa se asigure ca instructiunile privind marfurile sunt urmate si ca prezentarea vizuala a bunurilor din magazin reflecta brand-ul; sa aranjeze produsele pe rafturi pe sub colectii si pe grupuri de culori- sa impacheteze produsele in dimensiunile A4, pentru o mai buna prezentare; sa puna sistemul de alarma; sa marcheze eticheta cu pret; sa mentina nivelul stocului pentru toate produsele si sa tina inventarul; sa lucreze imp
SARKKROM TRADING SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal •Bune abilitati de comunicare; lucru in echipa; organizare si stabilirea prioritatilor in activitatea profesionala;• Abilitatea de pastrare a confidentialitatii activitatii profesionale;• Abilitatea de a face managementul mai multor sarcini simultan, promptitudine si responsabilitate;• Persoana proactiva, dinamică;• Cunoscător al limbii engleze;• Cunostinte bune de operare PC (MS Office);Descrierea jobului •Organizarea şi coordonarea intalnirilor și evenimentelor•Elaborarea si administrarea corespondentei, atât interne, cât şi externe•Asistență și suport echipei de management, pentru activitățile/ sarcinile stabilite•Pregatirea si arhivareai documentelor specifice•Organizarea calatoriilor de afaceri (bilete avion, cazări, etc..)•Asigurarea în dublu sens a unui flux informațional eficient între departamentele din cadrul companiei•Asigurarea stocurilor de produse consumabile
ALTIUS S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 3658 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Finance And Administration Officer


Candidatul ideal 1. Intermediate degree in Accounts/Finance / Administration/Business Studies, diploma or any appropriate professional qualification in Finance2. Appropriate computer knowledge related to Finance.3. At least 3 years’ experience in finance/accounts4. Experience in supporting staff5. Competent in Financial Control and reporting at all levels6. Experience of working with the Red Cross Red Crescent Movement or with another humanitarian or international organization an added advantage - Preferred7. Organization and planning skills, ability to work under pressure, Assist with internal and external events planning and implementation.8. Fluent Spoken and written English and RomanianDescrierea jobului Financial ManagementCheck and verify that payments are properly documented and ensure compliance with IFRC procedures.Check and validate payment authorizations, reconcile bank transfers, obtain the monthly bank statements and prepare the monthly bank reconciliation and cash count w
SOCIETATEA NATIONALA DE CRUCE ROSIE A ROMANIEI

Asistent Manager Vanzari


Candidatul ideal Cerințe:Experiență anterioară într-un rol similar sau în vânzări constituie un avantaj.Abilități excelente de comunicare orală și scrisă.Capacitatea de a lucra eficient sub presiune și de a gestiona multiple sarcini simultan.Abilități de organizare și atenție la detalii.Cunoștințe solide de operare a computerului și a programelor de birou (Microsoft Office, Excel, PowerPoint).Grad ridicat de integritate și confidențialitate.Descrierea jobului Responsabilități Principale:Gestionarea și organizarea documentelor și a altor materiale necesare departamentului, asigurându-se că sunt păstrate în mod ordonat și accesibile.Asigurarea unei comunicări eficiente între membrii echipei de vânzări și alte departamente din cadrul organizației.Colectarea și analiza datelor de vânzări pentru a genera rapoarte periodice privind performanța departamentului și identificarea tendințelor relevante.Furnizarea suportului administrativ necesar Directorului de Vânzări în gestionarea corespondenț
LONG LIFE ART S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 117 de salarii introduse în Salario: 3900 RON/Luna

Asistent Medical Stomatologie (m/​f)


Candidatul ideal Clinica stomatologie prezenta pe piata medicala de 22 ani angajeaza asistent stomatologie cu experinta minim 1 an in domeniul medicinei dentare. Descrierea jobului Program de lucru in ture, luni-vineri.Beneficii salariale , mediu de lucru placut si echipa tanara.Va rugam sa trimiteti CV la adresa: [email protected]
CITY DENT S.​R.​L.​

Asistent Medical Stomatologie


Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie sa fie empatic, dornic de a munci, elevat, cu zambetul pe buze Descrierea jobului Responsabilitati - sterilizare instrumentar- igienizare cabinete- asistarea doctorilor la scaun - pregatire instrumentar si materiale in vederea tratamentelorBeneficii- posibilitatea alegerii intervalului de lucru 9-17, 13-21- 50 de m de statia de metrou romana- colectiv prietenos- salariu atractiv- cursuri semestriale asigurate de clinica - posibilitatea de crestere
MERSTHETICS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 822 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.