Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

543 Locuri de Munca Relatii Clienti - Joburi Relatii Clienti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

543 Locuri de Munca Relatii Clienti - Joburi Relatii Clienti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Relatii Clienti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Relatii Clienti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Operator Call Center/​ Agent De Vanzari Bacau


Candidatul ideal Operator call center/ Agent de VanzariDescrierea jobului Operator call center/ Agent de Vanzari
RBK POSITIVE TEAM S.​R.​L.​

Reprezentant Clienti - Call Center


Candidatul ideal Ne-am dezvoltat impreuna si am devenit unul dintre cei mai importanti dealeri auto Mercedes-Benz din Romania!Acest job ti se potriveste daca ai: Abilități foarte bune de comunicare și relaționare: vorbit și scris (telefon, web, chat și e-mail); Atitudine pozitivă, proactivă - orientare către client; Abilități foarte bune de organizare și prioritizare a sarcinilor zilnice; Cunoștințe foarte bune de utilizare PC (pachetul Microsoft Office în special Excel, e-mail, interfețe online) Absolvent(ă) a unei forme de învățământ medii; Limba engleză- nivel conversaționalDescrierea jobului Rolul job-ului: Preluarea, gestionarea si redirectionarea tuturor apelurilor telefonice venite prin intermediul numarului de call-center si a mesajelor si solicitarilor venite prin intermediul site-ului Autoklass; Efectuarea programarilor sau reprogramarilor clientilor pentru reparatia autovehiculelor in service sau test-drive; Preluarea feedback clienti; Ofera suport departamentului Marketing
AUTOKLASS CENTER SRL

Consultant Call Center


Candidatul ideal Cautam eroul modern care lupta impotriva masinii de cafea, a tonului de apeluri si a melodiei de asteptare repetitiva, echipat cu un zambet contagios si o doza sanatoasa de energie. Acest erou va fi capabil să accepte responsabilitatea de a rezolva eficient problemele, reclamațiile și întrebărileutilizatorilor, menținând satisfacția utilizatorilor RetuRO, oferind suport si rezolvand situatia cu brio .Descrierea jobului In timp ce infrunta valurile de cereri ale utilizatorilor, eroul nostru se transforma intr-un maestru al diplomatiei si trebuie sa tina piep si urmatoarelor task-uri : Recepționarea apelurilor : Primirea apelurilor de la utilizatori sau potențiali utilizatori care solicită informații, asistență sau suport în legătură cu platforma RetuRO . Oferirea de asistență și suport clienților: Răspunderea la întrebări, oferirea de informații despre procedurile sau serviciile companiei, soluționarea problemelor și rezolvarea reclamațiilor clienților. Înregistrarea și
RETURO SISTEM GARANIE RETURNARE S.​A.​

Agent Call Center Full/​part Time - Italiana (work From Home)


Candidatul ideal Vorbesti la un nivel avansat limba Italiana?Ne marim echipa!Cerem:- Cunostinte operare pc;- Disponibilitate dе lucru conform unui program flexibil;- Punctualitate, spirit dе echipa, persoana empatica si creativa.Nu este necesara experienta in call center.Nu avem limita dе varsta, va asteptam sa faceti parte din echipa noastra!Descrierea jobului - Primirеa/gеstionаre dе apeluri;- Inregistrarеа intеrаctiunii cu cliеntul in sistеmelе еxistente;- Identificarеа celеi mаi bunе si rаpide metode dе rеzolvare;- Indeplinirea obiectivelor.Oferim:- Contract dе munca cu salariu fix;- Tichete dе masa;- Bonusuri in functie dе performanta;- Asigurare medicala privata;- Beneficii- Training specializat.
GLOBAL REMOTE SERVICES SRL

Operator Call Center


Candidatul ideal Abilitati foarte bune de organizare, comunicare, prezentare si relationare cu oamenii;Atitudine proactiva si increzatoare;Spirit de observatie si capacitate de a face analiza comportamentala;Dorinta de a excela in cariera.Descrierea jobului Angajamentul vine din ambele directii, asa ca iata ce îți oferim si noi la schimb : Un job USOR, sunam clientii pentru a le propune vizualizarea prezentarii produsului nostru (te vei dezvolta foarte mult pe partea de comunicare si relaționare) ;📝 Un COLECTIV TANAR si SUPER DRAGUT, pregatit sa te ajute sa te integrezi si sa inveti cat mai usor;🌈 Un PLAN de CARIERA, fie ca iti doresti sa cresti ierarhic sau doar sa castigi mai mult, avem mereu oportunitati deschise pentru colegii nostrii pe pozitii de conducere sau management;📈 Program de 5 ZILE full time(8 ore) sau part time(4 ore) de luni pana vineri;📋 3 vacante pe an in locatii de top impreuna cu partenera/ul decontate de companie la atingerea targetului trimestrial;💰 Un loc d
PRODIL S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 127 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Consultant Call Center


Candidatul ideal AMICredit angajeaza consultant senior produse bancare!A vinde nu este o meserie, ci o arta! Arta de a te pune in locul potentialului client si de a intelege ceea ce simte si ceea ce gandeste el.Asteptam sa ni se alature companiei toti cei care:- Se definesc prin profesionalism si maturitate in gandire- Actioneaza cu responsabilitate- Doresc sa evolueze in cariera- Nu se multumesc doar cu un salariu de baza si vor sa castige mai mult pe baza rezultatelor- Inteleg ca tehnologia este un ajutor si nu le e frica sa dobandeasca noi notiuni tehniceDescrierea jobului Ce ne dorim de la tine?- sa contactezi clientii care solicita serviciile noastre si sa le propui produsele de creditare;- sa oferi cu profesionalism cele mai bune solutii la nevoile clientilor;- sa tii legatura cu ei pe tot parcursul procesului de creditare, sfatuindu-i cu pasii pe care ii au de facut.- sa fii responsabil si sa abordezi cu maturitate ceea ce ai de facut.Ce iti oferim?- un venit net format din sala
BANKING BY AMICREDIT S.​R.​L.​

Customer Support Specialist


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane motivate și orientate către satisfacția clienților, cu abilități excelente de comunicare și o atitudine proactivă.Candidatul ideal ar trebui să aibă următoarele calități: Bun ascultător, empatic, orientat spre obiective; Abilitatea de a lucra bine sub presiune și cu termene limită strânse; Abilități puternice de organizare, de rezolvare a problemelor și de gândire analitică; Se preferă experiență similară pe un rol de Customer Support, dar nu este obligatorie; Cunostințe despre Jocuri de Casino Online și Pariuri Sportive – reprezinta un avantaj; Excelente abilități de comunicare scrisă și verbală; Capabil să gestioneze plângerile și situațiile dificile într-o manieră calmă și răbdătoare; Asigură standarde înalte, dă dovadă de inițiativă, proactivitate și profesionalism; Flexibilitatea de a îndeplini diferite sarcini și de a urma corect procedurile; Experienta in call center - reprezinta un avantaj; Dispus pentru lucrul de la birou.Descr
NOBLEPIAGIO SRL

Media netă estimată pe baza celor 760 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

French Customer Support Manager


Candidatul ideal Proven work experience as an Account Manager, Customer Support Manager, Technical Customer Support, Key Account Manager, or any other customer-facing relevant roles, with French clientsProven ability to communicate, present and influence key stakeholders at all levels of an organization, including executive and C-levelSolid experience with CRM software (e.g. Salesforce, Sugar CRM, Zoho CRM or HubSpot) and MS Office (particularly MS Excel)Experience delivering client-focused solutions to customer needsProven ability to juggle multiple account management projects at a time, while maintaining sharp attention to detailExcellent listening, negotiation and presentation abilitiesStrong verbal and written communication skillsBA/BS degree in Economics, Business Administration, Engineering, Sales or any other relevant fieldsEnglish language B2 and higherFrench language C1-C2 or nativeDescrierea jobului Serve as the point of contact for French speaking customers in the company
ADMIRAL MARKETS CYPRUS LTD NICOSIA SUCURSALA BUCURESTI

Customer Support Intern


Candidatul ideal Good communication skills.University student or fresh graduate with bachelor degree.Excellent English and Romanian knowledge (writing, listening, speaking), German would be an advantage.Ability to multi-task and prioritize.Good Microsoft Office and advanced Excel skills.Creative skills in design and art are an advantage.Descrierea jobului Support the team in their daily operations and take part in projects like market strategies or the development of new business fields.Preparation of power point presentations.Monitor and assure proper reporting.Support the purchase order operation in the team.Steering of meetings and organization of business trips.Issue invoices (via local invoicing) for external suppliers and subsidiaries.Translation and adaptation of English texts for several department projects.
BMW ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 2400 RON/Luna

Reprezentant Customer Support Pentru Merchantpro


Candidatul ideal Experienta intr-un rol de Servicii Clienti /Consultant Vanzari / Call Center (min. 6 luni)}“Abilitati puternice de comunicare atatverbale cat si in scris}“Confortabil cu tehnologiile internet sifunctionalitati eCommerce.Descrierea jobului Raspunde solicitarilor primite din parteaclientilor prin telefon si email}“Colecta si transfera intern feedback-ulrelevant al clientilor}“Oferi informatii corecte si utile despreprodusele sau serviciile promovate
SHOPMANIA NET SRL

Customer Support /​ Suport Clienți


Candidatul ideal - Studii medii sau superioare, de preferință în domeniul economic sau tehnic;- Cunoștințe de limbă engleză și/sau italiană;- Cunoștințe operare PC;- Abilități / cunoștințe de negociere și vânzare;- Capacitate de a lucra independent;- Capacitate de organizare și respectare termene;- Persoană comunicativă, orientată către client;- Persoană orientată către identificarea soluțiilor și rezolvarea problemelor;- Persoană organizată și cu simț ridicat al responsabilității;- Experiență de minim 3 ani în relația cu clienții și/sau vânzări.Descrierea jobului - Preia comenzile/solicitările telefonice/ venit pe email și direct în magazin (pentru clienții existenți);- Întocmește oferta în funcție de cerințele clientului;- Facturează și expediază produsele către client;- Urmărește încasarea facturilor la termen;- Menține relația cu clienții din portofoliu;- Prospectează piață pentru identificarea de noi clienți;- Dezvoltă relații durabile cu noii clienți;- Întocmește contractele cu c
EURO IMAC EST SRL

Agent Servicii Clienti- Romana Cu Engleza - Sibiu


Candidatul ideal Excellent written and verbal language skills in Romanian and English Very good knowledge of MS Office Applications; Basic knowledge of computer hardware and software; Strong customer service focus, recommended prior work experience in a service and/or sales organization; Excellent written and verbal communication skills; Ability to work in a team; Punctuality and attention to details; Personal characteristics: suitable intonation for phone attendance, initiative, openness, positive attitude, good articulation, client orientation, flexibility, speed, stress endurance, friendliness, diligence, loyalty to the Employer. Protecting personal, client and employer business related information and maintaining the confidentiality of data which has become known to him/her in the performance of their duties even after performance of their duties relating to the processing, or after termination of their employment relationship;Please take into consideration that this position requi
MSE - MAJOREL STRATEGY EXPERTISE S.​R.​L.​

Call Center Manager


Candidatul ideal The ideal candidate has: Communication skills to inform, help, and advise customers clearly and to liaise effectively with other professionals Listening skills to understand exactly what customers require Problem-solving skills Motivational skills and an ability to supervise and lead a team of customer service assistants Creative thinking to come up with new ideas in order to improve customer service standards Organizational and planning skills to develop customer service policies and also to improve our CRM and ticketing softwareDescrierea jobului Your main objective is to:Make sure that the needs of the customers are being satisfied. Your aim is to provide and promote excellent customer service for the annual 17 million visitors, paying special attention to happiness rate, response rate, and also to the complaint handling framework. You'll make sure that service standards are being met, and you'll manage our customer service teams.Responsibilities: Enable the
TRAVELMINIT INTERNATIONAL S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 593 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Customer Service Specialist


Candidatul ideal Qualifications: •A university degree; •Proven experience in customer service functions (minimum 2 years) ; •Native Romanian speaker; •Fluency in English, plus another European language (these requirements are mandatory and will be tested during the first interview) •Strong knowledge of SAP system; •Good Knowledge of Excel.Descrierea jobului Diversey Romania, for its team based in Bucharest, is looking for: 4 BACK-OFFICE CUSTOMER SERVICE SPECIALISTS As a Customer Service Representative, you will be acting as a key link between different departments and teams in Europe, ensuring the continuous information flow between these parties. You will be tasked with the correct, timely and accurate processing of data, aiming to maintain a strong relationship with the clients and the wider Diversey team. On a more granular level your activities will be: •Receive and process Customer data files; •Customer matching; •Numerate with high attention to detail, methodical, ability to copy
DIVERSEY

Media netă estimată pe baza celor 1003 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Agent Servicii Clienti


Candidatul ideal CERINTELE POSTULUIStudii: Studiile medii ( studii superioare in comunicare, management, IT constituie un avantaj); Experienta pe o pozitie similara – nu e necesara dar reprezinta un plus;CUNOSTINTE, APTITUDINI & ABILITATI: Abilitati de invatare rapida si memorie buna; Bune cunostiinte de operare PC (Microsoft Office); Abilitati excelente de comunicare verbala si in scris; Abilitati de identificare si solutionare a problemelor; Atitudine proactiva si orientare catre detalii;Descrierea jobului SCOP PRINCIPAL: Preia si proceseaza flow-urile de activare produse si servicii pentru clientii B2B; Verifica memo-urile receptionate in aplicatie si se asigura ca oferta este corect mentionata in contracte; Executa alte actiuni in vederea gestionarii relatiei cu clientul B2B.ATRIBUTII / RESPONSABILITATI PRINCIPALE: Activeaza abonamente si servicii pentru clientii B2B; Gestioneaza solicitarile de reziliere receptionate; Verifica contractele, actele aditionale si alte documente si ra
TELEKOM ROMANIA MOBILE COMMUNICATIONS S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 792 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Customer Support Team Leader With Italian


Candidatul ideal We are looking for a new colleague with leadership/management skills, to occupy the position of Team Leader for our Customer Support with Italian department. We are a company that values skilled and talented people and supports a healthy working environment. One of our goals is to make you feel as a part of a family, always helping each other and facing all the challenges together.The main requirements for this job are: Proven work experience as a team leader or similar position In-depth knowledge of performance metrics Good PC skills, especially MS Excel Proficient Italian skills, both written and spoken Good English skills, both written and spoken Excellent communication and leadership skills Organizational and time-management skills Decision-making skills Great interpersonal and communication skills Critical thinker and problem-solving skills Team player Degree in Management or training in team leading is a plusDescrierea jobului As team leader you need to provide d
R.​E.​I.​ DEVELOPMENT SERVICES SRL

Dutch Speaker - Customer Support Specialist


Candidatul ideal Teleperformance Romania is certified as being a Great Place to Work.This distinction reflects the synergy that TP employees have with the company, so this achievement is for everyone in the TPRO TEAM.Teleperformance Romania is currently looking for Customer Service Representatives with excellent DUTCH speaking/writing skills.We want our employees to be inspired and motivated, to be proud they belong to our team.If you know how to shape a customer experience by tackling issues and concerns with full responsibility, professionalism and kindness, this job offer is perfect for you!We will build together YOUR professional career and feel at home when you are at work!In your role as customer support specialist, you will travel around the world with our customers handling incoming calls and emails and provide the best possible service for them.Descrierea jobului Here’s what you can expect from us:➔ Super-fast recruitment process - 100% online➔ Attractive performance bonuses➔
S 800 CUSTOMER SERVICE PROVIDER SRL

Customer Support Specialist With Italian


Candidatul ideal Requisiti fondamentali:- conoscenza al livello AVANZATO della lingua ITALIANA (C2), scritto e parlato- disponibilità e orientamento al risultato- grande attenzione per la qualità- ottime doti relazionali e comunicative- capacità di adattarsi a lavoro in team- orientamento al problem solving- autonomia gestionale, versatilità e serietà- capacita’ di risolvere piu di una situazione simultaneament- buona conoscenza dell'utilizzo del pc, nello specifico buona conoscenza del pacchetto MS OfficeDescrierea jobului L'operatore risponderà ed effettuerà le chiamate e/o spedirà comunicazioni via mail/fax per offrire le informazioni richieste dai nostri clienti e dai nostri collaboratori in tutta Italia riguardanti i nostri progetti.Il nostro collega effetuera' chiamate INBOUND e/o OUTBOUND per: offrire assistenza ai clienti che hanno presentato presso lo sportello documentazione per nuove richieste di allacciamento del gas per vari distributori sul terrirorio italiano
DABOVE SERVIZI S.​R.​L.​

Customer Support Internship


Candidatul ideal Are you ready to take the first step towards a rewarding career in customer service?📊 This summer, seize the opportunity to join us for an unforgettable internship experience in our Bucharest and Cluj-Napoca offices!💼 As an intern at Genpact Romania, you will gain invaluable hands-on experience working for a leading player in the automotive industry, all while immersing yourself in a diverse, multinational environment. Descrierea jobului 🌍 Plus, you'll have the unique opportunity to play with the latest AI tools, giving you a competitive edge in the industry. In addition to this, you will benefit from mentorship support and exclusive access to our award-winning learning platform, equipping you with all the necessary tools for your professional development.Don't let this chance slip away – apply now and embark on a journey towards a successful career!
GENPACT ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 2400 RON/Luna

Customer Support Agent With English


Candidatul ideal 🌟 Join Our REI Family as a Customer Service Superstar! 🌟Are you a sociable, enthusiastic, and proactive individual looking for an amazing opportunity? Look no further! At REI, we value talented people like you and foster a vibrant and supportive working environment. We believe in teamwork, where we face challenges together and make you feel like part of our family.💼 What You'll Bring:Proficiency in both written and spoken EnglishStrong PC and Microsoft Office skillsAbility to remain calm and composed when customers are stressed or upsetCustomer orientation and adaptability to various personalitiesPrevious experience in customer supportExceptional multitasking, prioritization, and time management skillsFlexibility to work shifts, including weekends (2 per month):🕘 09:00-17:00🕐 13:00-21:00🕔 17:00-01:00Descrierea jobului 📋 Your Responsibilities:Maintain a positive, empathetic, and professional attitude towards our valued customers at all timesRespond promptly t
R.​E.​I.​ DEVELOPMENT SERVICES SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 543 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.