Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

543 Locuri de Munca Relatii Clienti - Joburi Relatii Clienti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

543 Locuri de Munca Relatii Clienti - Joburi Relatii Clienti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Relatii Clienti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Relatii Clienti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Agent Servicii Client (distributie)


Candidatul ideal Cerințe:Se activeaza de la sediul firmei din Craiova/cat si remote.Candidatul:Cunoaste foarte bine limba româna (scris şi vorbit); Excelente abilități de comunicare si claritate în exprimare; Capacitatea de a asculta si ȋnţelege nevoile clientului, şi de a găsi soluţii echitabile; Rezistent/a la stres si la lucrul sub presiune; Cunostinte de operare calculator; Atenţie distributivă şi concentrată.Descrierea jobului Responsabilități:Departamentul de Inbound (front office): preia si gestioneaza apelurile clientilor nostrii, cu scopul de a le oferi informatiile de care au nevoie si de a solutiona eventualele probleme.De asemenea, se vor promova serviciile si produsele catre clienti.Condiții: Conditii optime de lucru, intr-o locatie dotata cu tehnologie de ultima generatie, situata in zona centrala a orasului; Pregatire new-entry, program de training platit, suport on-the-job continuu, sedinte de feedback si coaching; Salariu de baza // Bonusuri de performanta; Spor pentru
NETWORK CONTACTS.​RO SRL

Customer Service Specialist


Candidatul ideal Qualifications: •A university degree; •Proven experience in customer service functions (minimum 2 years) ; •Native Romanian speaker; •Fluency in English, plus another European language (these requirements are mandatory and will be tested during the first interview) •Strong knowledge of SAP system; •Good Knowledge of Excel.Descrierea jobului Diversey Romania, for its team based in Bucharest, is looking for: 4 BACK-OFFICE CUSTOMER SERVICE SPECIALISTS As a Customer Service Representative, you will be acting as a key link between different departments and teams in Europe, ensuring the continuous information flow between these parties. You will be tasked with the correct, timely and accurate processing of data, aiming to maintain a strong relationship with the clients and the wider Diversey team. On a more granular level your activities will be: •Receive and process Customer data files; •Customer matching; •Numerate with high attention to detail, methodical, ability to copy
DIVERSEY

Media netă estimată pe baza celor 1003 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Consultant Colectare Debite (call Center) Bucuresti & Brasov


Candidatul ideal Vino si tu in echipa noastra de specialisti in managementul creantelor!​Ce ne dorim Sa fii o persoana deschisa, dornica sa invete si sa se dezvolte profesional Sa comunici cu usurinta si sa te simti confortabil in conversatiile cu persoane necunoscute Sa dai dovada de rabdare, perseverenta si de un bun autocontrol Sa intelegi responsabilitatea implicata de un loc de munca Sa fii disponibil sa lucrezi in ture alternative (dimineata si dupa-amiaza)Descrierea jobului Ce vei face Vei administra portofolii de debite ale clientilor nostri cu scopul de a recupera cat mai eficient sumele restante. Vei negocia telefonic cu restantierii achitarea datoriei, vei propune solutii de plata adaptate si ii vei consilia in vederea solutionarii rapide, pe cale amiabila, a situatiei restantei Vei administra in platforma interna de colectare fiecare caz, folosind metode si tehnici specifice de recuperareCe oferim Program de lucru de 6 sau 8 ore/zi, in ture, de luni pana vineri, in sistem h
CREDITEXPRESS FINANCIAL SERVICES SRL

Agent Vanzari Call-center - Lb.​ Romana - Iasi -


Candidatul ideal 🎯 Abilități de negociere și prezentare: Dacă ești pasionat de comunicare și ai abilități solide în negociere, te așteptăm să fii parte din echipa noastră!🎯 Spirit antreprenorial / motivare puternică: La Major Impact, ne dorim oameni motivați și dornici să crească împreună cu noi.🎯 Abilități analitice și conceptuale: Abilitățile tale analitice vor fi valorificate pentru a oferi soluții personalizate clienților noștri.🎯 Nivel ridicat al angajamentului și orientare către lucrul în echipă: Suntem o echipă unită și căutăm colegi dedicați, gata să lucreze împreună pentru succesul nostru.🎯 Capacitate de lucru în condiții de stres: La Major Impact, stresul este doar o provocare pe care o depășim cu brio.🎯 Disponibilitate pentru o colaborare pe perioadă nedeterminată: Cautăm oameni care împărtășesc viziunea noastră pe termen lung.Descrierea jobului Beneficiile Noastre:✨Bonuri de masa 40 ron per zi lucrata✨ Program flexibil de luni până vineri, de la 09:00 la 17:30.🎂 Ziua
MAJOR IMPACT S.​R.​L.​

Customer Support Team Leader With Italian


Candidatul ideal We are looking for a new colleague with leadership/management skills, to occupy the position of Team Leader for our Customer Support with Italian department. We are a company that values skilled and talented people and supports a healthy working environment. One of our goals is to make you feel as a part of a family, always helping each other and facing all the challenges together.The main requirements for this job are: Proven work experience as a team leader or similar position In-depth knowledge of performance metrics Good PC skills, especially MS Excel Proficient Italian skills, both written and spoken Good English skills, both written and spoken Excellent communication and leadership skills Organizational and time-management skills Decision-making skills Great interpersonal and communication skills Critical thinker and problem-solving skills Team player Degree in Management or training in team leading is a plusDescrierea jobului As team leader you need to provide d
R.​E.​I.​ DEVELOPMENT SERVICES SRL

Dutch Speaker - Customer Support Specialist


Candidatul ideal Teleperformance Romania is certified as being a Great Place to Work.This distinction reflects the synergy that TP employees have with the company, so this achievement is for everyone in the TPRO TEAM.Teleperformance Romania is currently looking for Customer Service Representatives with excellent DUTCH speaking/writing skills.We want our employees to be inspired and motivated, to be proud they belong to our team.If you know how to shape a customer experience by tackling issues and concerns with full responsibility, professionalism and kindness, this job offer is perfect for you!We will build together YOUR professional career and feel at home when you are at work!In your role as customer support specialist, you will travel around the world with our customers handling incoming calls and emails and provide the best possible service for them.Descrierea jobului Here’s what you can expect from us:➔ Super-fast recruitment process - 100% online➔ Attractive performance bonuses➔
S 800 CUSTOMER SERVICE PROVIDER SRL

Customer Support Representative With Italian And English


Candidatul ideal Languages: Fluent in Italian, English and RomanianLocation: Work from our office or remotely in a hybrid modeRequirements:– Proficiency in Italian, English, and Romanian (both written and spoken). All three languages are required. – Strong communication and problem-solving abilities.– Previous customer support experience is advantageous.– Customer-oriented mindset.– Ability to work in a fast-paced environment and handle multiple tasks.– Availability to work on weekends/ day shifts/ night shifts.Descrierea jobului Responsibilities:– Respond promptly and professionally to customer inquiries via email, phone and chat.– Resolve customer issues and concerns effectively to ensure their satisfaction and a positive experience.– Collaborate with our team to tackle complex problems and find effective solutions.–Keep accurate records of customer interactions and provide feedback for continuous improvement.Benefits:– Competitive salary and benefits package.– Opportunity to work in
FSP GLOBAL SRL

Agent Servicii Clienti | Limba Rusa (telemuncă)


Candidatul ideal NE-AR PLĂCEA SA NE CUNOAȘTEM, DACĂ: Ești o persoană calmă, deschisă, responsabilă și punctuală; Deții abilități dе comunicare și claritate în exprimare în limba română și limba rusă; Te poți adapta la diverse tipologii dе oameni, fie ei clienți sau colegi; Îți place să lucrezi în echipă, dar și individual; Prezinți deschidеrе și interes în ceea ce privește dezvoltarea ta.Descrierea jobului CUM VA ARĂTA O ZI LA LOCUL DE MUNCĂ? Vei prelua diverse solicitări prin chat / telefon / e-mail; Vei oferi suport atât în limba rusă, cât și română; Vei oferi suport partenerilor și clienților, respectând procedurile și fluxurile specifice proiectului; Vei nota și actualiza în aplicația internă informațiile obținute; Participi la traininguri de specialitate care te ajută să înveți și să te dezvolți.CE IȚI OFERIM? Program în ture de 8 ore pe zi, într-un interval 24/7, 5 zile din 7 distribuite de luni până duminică; Training de start-up plătit și traininguri de dezvoltare profesională;
VALORIS CENTER SRL

Customer Service Representative,​ French Speaker (f/​m/​x)


Short company description AUTO1 Group – Europe’s leading digital automotive platformAs a dynamic tech company, we revolutionize the highly fragmented used car market with the mission to build the best way to buy and sell cars. With our well-known brands Autohero, wirkaufendeinauto.de and AUTO1.com we have exactly the right solution for private customers as well as our 60.000+ B2B partners – operating in more than 30 European countries.We move fast and love a good challenge. 6,000 employees with more than 90 nationalities: with our strong team, flat hierarchies, and fast decisions we’ve grown to become Europe’s clear market leader and don’t plan on stopping anytime soon.Join us, building the best way to buy and sell cars.#choosechallenge Requirements Your skillsVery good written and spoken French language skillsExcellent communication skills and strong customer orientation with a friendly and professional approach Motivation to work in customer service - experienced or newcomer6 months
AUTO1 Group

Customer Service Agent With German


Candidatul ideal Customer Service Agent with GermanHey you! Yeah, you! At REI we are looking for a sociable, enthusiastic and proactive colleague to be part of our UK Customer Service team. We are a company that values talented people and supports a healthy working environment. One of our goals is to make you feel as a part of a family, always helping each other and facing all thе challenges together.The main requirements for this job are:Proficient English language user, both written and spoken;Good PC and Microsoft Office skills;Ability to stay calm when customers are stressed or upset;Customer orientation and ability to adapt/respond to different types of characters;Ability to multi-task, prioritize and manage time effectively;Willingness to work on shifts, 09-17, 13-21 and 17-01.00, and 2 weekends per month;Experience working with customer support is a plus.Descrierea jobului Customer Service Agent with GermanYour responsibilitiеs will be:Maintаining а positivе, еmpathеtic аnd prof
R.​E.​I.​ DEVELOPMENT SERVICES SRL

Agent Customer Support Limba Romana


Candidatul ideal Suntem o companie tânără și dinamică, în căutarea unui coleg care să se alăture echipei noastre ca Agent Customer Support. Dacă îți place să interacționezi cu oamenii și să oferi soluții eficiente, acesta ar putea fi locul potrivit pentru tine!În cadrul echipei noastre, vei avea oportunitatea să lucrezi într-un mediu plăcut și prietenos, unde colegii sunt întotdeauna deschiși să te ajute. Credem în importanța unei comunicări excelente și în îmbunătățirea constantă a serviciilor noastre.Candidatul ideal: bună cunoaștere a limbii române, atât vorbită, cât și scrisă, deoarece vei interacționa cu clienții noștri din toate domeniile. atenție la detalii și capacitatea de a învăța rapid sunt calități esențiale pentru a avea succes în acest rol experiența anterioară în comunicarea cu clienții, fie în scris, fie la telefon, este considerată un avantaj, dar nu este obligatorie atitudine pozitivă și de dorința ta de a învăța și de a crește alături de noiDescrierea jobului Program
STELLAR DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Customer Support With Bulgarian - Work At Home


Candidatul ideal Are you looking for a multicultural environment to develop yourself and your skills? Join Foundever in Cluj-Napoca to experience thе culture of a multinational US company!If you are thе type of person that has a solution to every problem, you like keeping thе pace with technology and enjoy sharing your knowledge, then you are our missing piece.Your main responsibility will be to answer enquires coming from end users via phone, email, chats or forums.REQUIRED SKILLS AND EXPERIENCE:Proficiency in BulgarianPrevious experience in Customer Service preferredImpeccable communication skillsA calm, cool, and level-headed attitude in every situationExcellent self-organizing skillsA pro-active approach and willingness to work on own initiativeAbility to work under pressure, in order to achieve deadlines and KPI’sAbility to adapt to a continuously changing environment and proceduresKnowledge of Microsoft Office Pack (Word, Excel)Descrierea jobului YOUR DAILY TASKS:Respond efficien
FOUNDEVER ROMANIA S.​R.​L.​

Jr.​ Reprezentant Asistenta Clienti - Call Center


Candidatul ideal Nu ai niciun fel de experienta? Aplica acum si noi iti oferim sansa de a incepe o cariera in cadrul unei echipe dinamice si entuziaste!Esti cel pe care noi il cautam daca:Iti place sa comunici si sa relationezi cu oamenii;Esti o persoana proactiva si entuziasta;Esti multumit/a cand rezolvi problemele celor din jurul tau;Esti student/a sau absolvent/a de facultate;Cunosti limba engleza la nivel conversational de baza.Descrierea jobului Alatura-te unei organizatii ale carei valori sunt Inovatia, Onestitatea, Flexibilitatea, Inteligenta si Siguranta!Rolul Tau Conteaza Pentru Noi!Astfel, misiunea ta va fi aceea de a asigura comunicarea telefonica cu clientii persoane fizice si juridice prin intermediul serviciului de asistenta clienti pentru a prelua si adresa solicitarile acestora.Vei participa la sesiunile de training organizate de catre banca, vei beneficia de tichete de masa si de suportul nostru permanent.BeneficiiMod de lucru hybrid!Tichete de masa;Echilibru viață pe
ALPHA BANK ROMANIA SA

Customer Support In French And English-night Shift (remote)


Candidatul ideal If you live in any town/city in Romania and you want to work from home, check the conditions below: French and English Level B2 (medium in spoken) Willing to work full time on shifting schedules, afternoon, evening and night shifts Basic computer and internet navigation skills Good communication skills with strong customer focus Strong problem solving and troubleshooting skills Experience in thе Wireless or Telecom sector may be an advantage and adapt to new onesDescrierea jobului As a Customer Support Agent, you will master the skills of effective communication, problem-solving, customer service, and strong cultural awareness. You will have the opportunity to be a part of something bigger and to change lives with our technology, amazing people and a strong brand to serve modern society. You’ll be the face of some of the world’s top brands!We offer: working from home, from any location in Romania Stable job, in a multicultural fast-growing environment Above-average fix
CALLPOINT NEW EUROPE SRL

Customer Service Specialist (reservation Department)


Candidatul ideal Manpower is recruiting a Customer Executive for one of its clients, an important player in travel and tourism industry. Job skills: Excellent customer service skills; Well organized; Business level English written and spoken; PC literate (Word/Excel/Internet); Work well under pressure and fast paced environment; Team player; Minimum 1 year experience in tourism industry preferable.Descrierea jobului Job responsibilities: Liaising with Travco London head-office; Answering phone-calls and assisting suppliers / clients with queries if necessary; Liaising with Tour Wholesalers worldwide; Liaising with hotels/suppliers worldwide; Booking hotels, and ground services if necessary; Dealing with customer complaints/problems on the spot; Overtime required if handling urgent issues on the spot or for next day arrivals; Handling “problematic” situations related to reservations; Following up to make sure that a problem/complaint is resolved and closed following procedures; Handling
MANPOWER

Call Center Agent - Customer Service


Candidatul ideal Calificări cheie: găsești subiect de vorba cu orice persoană din jur, dai dovadă de amabilitate și răbdarea de a asculta pe oricine? te uiți la filme în engleză fără subtitrare? emani o energie ce-i inspiră pe cei din jur și le aduce zâmbetul pe buze? Microsoft Office este “biroul” tău preferat?Cerințe suplimentare: ești un team-player; știi cum să îți gestionezi eficient timpul și poți lua decizii rapid.Descrierea jobului Ce vei face: vei discuta cu clienții și le vei fi de ajutor în rezolvarea cererilor acestora; vei invăța cum funcționeaza produsele/serviciile bancare; vei folosi în jur de 15 aplicații bancare în sprijinul clienților dar și al colegilor.Detalii job: suntem alături de clienții noștri non-stop, iar echipa noastra lucreaza in 5 schimburi cu o jumatate de ora pauză de masa (6:30-15:00, 9:00-17:30, 11:30-20:00, 13:30-22:00, 22:00-6:30) de luni până duminică; în fiecare săptamană se respecta cele 2 zile libere; nu avem niciodată mai mult de 3 ture de noap
CREDIT EUROPE BANK ROMANIA SA

Sales Customer Support


Candidatul ideal Îți dorești să faci parte dintr-o echipă dinamică, care valorează inovația, integritatea și performanța? MCA Grup este în căutarea unui nou membru al echipei pentru rolul de Sales Customer Support care să-și aducă contribuția la creșterea și consolidarea afacerii.MCA Grup este primul producător de uși secționale din România cu o experiență de peste 25 ani, care pune accentul pe relații de lungă durată cu clienții, oferind produse și servicii de calitate, adaptate nevoilor clienților.Ești persoana potrivită dacă: Deții abilități tehnice, de logică și de calcul matematic; Ai studii superioare, preferabil o formație tehnică; Ai experiență de lucru cu Excel, Outlook si Teams; Ești o persoană cu bune abilități de comunicare, organizată și orientată către client și rezultat.Descrierea jobului Modul de lucru: hybrid, cu 4 zile/săptămână de acasă, iar programul este de luni până vineri, la 8:30 – 17:30, cu pauză flexibilă.Ce vei primi în schimb? Oportunitatea de a te alătura u
BALCAN HR CONSULTING S.​R.​L.​

Sales Customer Support


Candidatul ideal Sales Customer SupportDepartament „Women's Health Care”(fertilizare-in-vitro & obstetrică-ginecologie)CERINȚE:Studii superioare finalizate (chimie, biochimie, biologie, inginerie medicală etc.);Limba engleză nivel intermediar/avansat (scris și vorbit);Pachet Microsoft (obligatoriu);Experienţă profesională (minim 1 an pe o pozitie similara);Permis auto, categoria B (avantaj).Descrierea jobului Înregistrarea și monitorizarea comenzilor; Întocmirea ofertelor tehnico-financiare; Verificarea complianțelor/specificațiilor tehnice pentru licitații; Gestionarea documentelor aferente produselor pe care le comercializăm; Acordarea de suport echipei de vânzări în activitățile administrative și de raportare; Prospectarea clienților în vederea extinderii portofoliului actual; Gestionarea și actualizarea bazelor de date (clienți și produse).Sediul firmei: Șoseaua Odăi nr. 207 A, sector 1, București.Program de lucru: luni – vineri, interval 07:30 – 16:00.BENEFICII: Pachet salaria
X LAB SOLUTIONS SRL

Call Center - Ofiter Recuperare Creante /​ Analiza Credite


Candidatul ideal Dacă: ai abilități de comunicare și ești orientat către succes te adaptezi ușor în funcție de situație și ești deschis către noi idei și persoane ai perseverență și dorința de a avansa în cariera iți place lucrul în echipă și de asemenea poți lucra și individual iți place să muncești și ești dispus/ă să investești timp și efort pentru a-ți atinge obiectiveleConsiderăm avantaje: motivare și flexibilitate abilități excelente de comunicare și determinare orientare către rezultate și abilitate de lucru sub presiune experiența în colectare / analiză de crediteDescrierea jobului Responsabilitățile tale în cadrul echipei: full time gestionarea apelurilor cu clienții în cadrul activității de tip call center asumarea deciziei de creditare conform procedurii în vigoare gestionarea aplicațiilor de împrumut ale clienților verificarea condițiilor de eligibilitate ale clienților furnizarea răspunsurilor la solicitările clienților asigurarea unui nivel înalt de calitate al serviciilo
HORA CREDIT IFN S.​A.​

Ofiter Colectare Debite- Call Center Improvement Credit


Candidatul ideal Daca ai competente si abilitati sociale, capacitate de adaptare, capacitate buna de comunicare, ambitie, motivare, buna organizare a muncii, te asteptam in echipa noastra!Cerinte post: Abilitati de comunicare / relationare, spirit de echipa; Cunostinte bune de operare a calculatorului si o buna cunoastere a pachetului MS Office; Cunostinte medii de limbi straine (engleza); Experienta intr-un post similar reprezinta avantaj.Descrierea jobului Descrierea Jobului: Initierea de apeluri telefonice, catre debitori/ girantii acestora/ angajatorii acestora (daca este cazul) in vederea recuperarii sumelor datorate de acestia; Adaptarea strategiei privind fiecare client in parte, pe baza analizei situatiei debitorului, a garantiilor si a asteptarilor viitoare; Analizarea situatiei sumelor achitate de catre debitori; Pastrarea confidentialitatii lucrarilor efectuate si informatiilor gestionate.Ce oferim noi? Mediu de lucru activ; Oportunitatea de a lucra intr-o echipa proactiva;
BANCA TRANSILVANIA SA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 543 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.