2122 Locuri de Munca Reprezentant Comercial - Joburi Reprezentant Comercial
2122 Locuri de Munca Reprezentant Comercial - Joburi Reprezentant Comercial
Cauta printr-o varietate mare de joburi Reprezentant Comercial si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi Reprezentant Comercial si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Achizitor |
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 5000 până la 7000 LEI pe lună
Cerințe:-Studii medii sau superioare-Gandire analitica, idei de imbunatatire continua-Persoana organizata, cu spirit de initiativa, atenta la detalii-Experienta pe un post similar-Cunostinte tehnice-Cunostinte bune de limba engleza Beneficii:- Salariu competitiv-Tichete de masa-Asigurare medicala- Oportunitati de dezvoltare profesionala Responsabilități:-Are rolul de a asigura in permanenta companiei necesarul de marfuri, materii prime, servicii comandate- Identificarea, evaluarea si selectarea potentialilor furnizori, negocierea contractelor de furnizare-Intocmire comenzi catre furnizori-Urmareste termenele de livrare-Organizeaza transportul de materiale-Stabilirea unor relatii optime cu furnizorii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a problemelor uzuale-Verifica preturile de achizitie-Participa la targuri. SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la
Clarismart Consulting SRL
Reprezentant Vânzări Zonal - București |
Companie verificată
Aplica rapid
Îți plac mașinile electrice și vrei să promovezi tranziția spre un viitor mai sustenabil? HR Design recrutează pentru clientul său - o companie de instalări, mentenanță și dezvoltare rețea de stații fixe pentru alimentare mașini electrice, din Arad - un Reprezentant Vânzări Zonal - București! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important:* să ai studii superioare/master* să te preocupe atingerea rezultatelor în munca pe care o faci* să îți placă să înveți și să aplici feedback-ul pe care îl primești* să urmezi pașii de proces și să obții rezultatele bugetate* să îți placă să iei decizii și să ai oameni în jur cu care poți lucra, atât timp cât fiecare își asumă propriile responsabilități* să ai cunoștințe de operare pe calculator (pachetul MS Office) și de limba engleză la nivel mediu Competențele cheie pe care le căutăm:* ai 3-5 ani experiență de vânzări în domeniul tehnic/electric (componente electrice, electronice sau similare)* ideal, ai experiență de vânzări de stații electrice și
HR Design Consulting
Asistent achizitii |
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 3500 LEI pe lună
Clarismart Consulting angajeaza pentru companie de productie din Timisoara, o persoana pentru postul de asistent achizitii. Candidatul ideal:-cunostinte in domeniul achizitiilor de materii prime si materiale , aptitudini de negociere, capacitate si abilitate in a intelege ceea ce comanda si receptioneaza- operare PC: cunostinte solide MS Office- abilitati personale: onest, fire comunicativa, capacitate de organizare, persoana orientata spre rezolvarea problemelor, abilitati de lucru in echipa-cunostinte de limba engleza, cel putin la nivel mediu Responsabilitati:- prospecteaza piata in vederea identificarii unor noi furnizori;-gestioneaza, completeaza si actualizeaza permanent baza de date a furnizorilor;-participa la actiunea de evaluare si selectare a furnizorilor;- participa la contractarea produselor sau serviciilor necesare de aprovizionat;- negociaza conditiile comerciale din contracte, in special preturile de achizitie si termenele de livrare cu furnizorii; supervizeaza derulare
Clarismart Consulting SRL
Reprezentant vanzari B2B |
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 10000 LEI pe lună
Clarismart Consulting cauta in vederea angajarii o persoana pentru rolul de Reprezentant vanzari in Cluj- Napoca Candidatul ideal:- studii superioare-experienta in domeniul vanzarilor- persoana onesta, harnica si ordonata- cunostinte de utilizare PC- bune abilitati de comunicare-permis categoria B Beneficii :- salariu fix- bonus din vanzari-tichete de masa- autoturism- telefon- laptop-servicii medicale decontate de angajator Responsabilități:- desfasoara activitati specific comerciale in zonele arondate-dezvolta portofoliul de clienti si identifica clienti noi- identifica nevoia clientului, persoanele ce influenteaza si modul in care se ia decizia de achizitie- stabileste si cultiva relatii cu persoanele ce influenteaza incheierea unor contracte avantajoase pentru ambele parti SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceast
Clarismart Consulting SRL
Referent vanzari |
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 4000 până la 8000 LEI pe lună
Cerinte:- Studii superioare- Experienta in domeniul vanzarilor- Sa detina cunostinte foarte bune de operare PC - MS Office- Spirit de echipa. Beneficii:-Salariu fix-Tichete de masa de-Bonus lunar Responsabilități:- Desfasoara activitati de vanzare in cadrul companiei: case, blocuri, terenuri, hale;- Intampina clientii si gestioneaza eficient situatiile si informatiile solicitate de acestia;- Identifica nevoile clientului si-i propune acestuia solutii potrivite;- Programeaza si /sau reprogrameaza diverse intalniri;- Contribuie la atingerea obiectivelor si targetelor de vanzari . SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
Clarismart Consulting SRL
Consilieri vanzari Sinsay Bragadiru |
Companie verificată
Aplica rapid
Esti la inceput de drum, esti plin de energie si dornic sa iti incepi o cariera? Te regasesti in descrierea de mai jos? Te vrem in echipa noastra!!! Personalitate placuta cu excelente abilitati de comunicare si relationare, servire a clientilor, vanzare si negociere. Tinuta si prezenta agreabile, amabil, atitudine pozitiva si proactiva. Dinamism, flexibilitate, putere mare de munca. Atentie distributiva, simt pentru detalii. Spirit organizatoric si de lucru in echipa. Capacitatea de a rezolva probleme, sarcini multiple si de a respecta termene limita. Disponibilitate pentru un program flexibil, in ture si lucru in zilele de week-end Capacitatea de a intelege si a realiza obiectivele impuse. Responsabilitate si onestitate. Persoana entuziasta, pasionata de fashion. Studii minime - Liceul. Descrierea jobuluiConsilerea clientilor, informarea acestora privind toate produsele din magazin. Promovarea, recomandarea si vanzarea eficienta a produselor. Aranjarea produselor in magazin, conform s
LPP Romania Fashion SRL
Consilieri vanzari Sinsay Galeriile Titan norma 6 ore/zi |
Companie verificată
Aplica rapid
Esti la inceput de drum, esti plin de energie si dornic sa iti incepi o cariera? Te regasesti in descrierea de mai jos? Te vrem in echipa noastra!!! Personalitate placuta cu excelente abilitati de comunicare si relationare, servire a clientilor, vanzare si negociere. Tinuta si prezenta agreabile, amabil, atitudine pozitiva si proactiva. Dinamism, flexibilitate, putere mare de munca. Atentie distributiva, simt pentru detalii. Spirit organizatoric si de lucru in echipa. Capacitatea de a rezolva probleme, sarcini multiple si de a respecta termene limita. Disponibilitate pentru un program flexibil, in ture si lucru in zilele de week-end Capacitatea de a intelege si a realiza obiectivele impuse. Responsabilitate si onestitate. Persoana entuziasta, pasionata de fashion. Studii minime - Liceul. Descrierea jobuluiConsilerea clientilor, informarea acestora privind toate produsele din magazin. Promovarea, recomandarea si vanzarea eficienta a produselor. Aranjarea produselor in magazin, conform s
LPP Romania Fashion SRL
Agent vanzari Digi |
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2300 până la 6000 LEI pe lună
Salut! Ești o persoană activă, sinceră și comunicativă? Îti dorești să faci parte dintr-o echipă tânără, alături de care să te poți dezvolta profesional? Îți dorești, cu adevărat, o carieră de succes în domeniul vânzărilor? Dacă răspunsul la întrebările de mai sus este "DA", atunci poți fi persoana potrivită pentru noi! Vino să faci parte dintr-o echipă tânără, harnică și dornică să se afirme și să "crească" alături de compania noastră. Îți oferim: - contract de muncă full time - salariu fix + comisioane motivante - un mediu de lucru dinamic și plăcut - oportunități de promovare în cadrul companiei noastre - oportunitatea de a avea o carieră de succes în domeniul vânzărilor - echipamente de lucru necesare pentru desfăsurarea activitatii Postul implică muncă preponderentă de teren. CV-ul il puteți aplica pe platforma. Succes!
RCS & RDS SA
Reprezentant Zonal de Vanzari |
Companie verificată
Aplica rapid
CerintePersoana organizata, orientata catre rezultate, cu excelente abilitati de comunicare si negociere, cu atitudine proactiva si constructivaExperienta in vanzari de servicii la nivel B2B de 1-3 aniPrezinta avantaj experienta similara in domeniul transporturilorBune abilitati de utilizare a pachetului MS OfficePosesor carnet de conducere categoria BDisponibilitate pentru deplasari pe zona alocata ,Brasov si zonele limitrofeLimba engleza , nivel conversational Responsabilitati / RealizariDezvoltarea portofoliului de clienti si identificarea oportunităților de vanzariConstruirea de relații cu clienții și îndeplinirea obiectivelor de vânzări.Colaborarea cu echipele interne pentru a dezvolta soluții și propuneri creative ca răspuns la nevoile clienților.Prezentarea serviciilor către potențiali clienți, subliniind caracteristicile, beneficiile și propunerea de valoare a serviciilor de transport rutier.Personalizarea soluțiilor în funcție de nevoile și cerințele specifice ale clienților,
PSG PERSONAL SERVICES GROUP SRL
Buyer / Specialist Achizitii - Sinaia |
Candidatul ideal Buyer / Specialist achizitii - Sinaia studii superioare: experienta in domeniul achizitilor cunoasterea legislatiei nationale aplicabila in domeniul achizitiilor; certificat de absolvire a unui curs de Achizitii – prezinta avantaj; abilitati de utilizare MS Office (Word, Excel); abilitatea de a rezolva sarcini multiple cu termene limita; abilitati organizatorice, interrelationare si negocierea situatiilor problematice; abilitatea de a lucra independent cat si in echipa; capacitate de analiza si sinteza a informatiei putere de decizie, asumare de responsabilitati.Descrierea jobului Asigura achizitia de produse si de echipamente necesare pentru activitatea desfasurata de companie, in conformitate cu planul de aprovizionare aprobat; Identifica, daca este cazul, furnizori pentru fiecare solicitare aprobata si intocmeste raportul de evaluare a performantelor furnizorilor, pentru a asigura cel mai bun raport calitate-pret; Urmareste permanent stocurile si livrarile in functi
HOTEL NEW MONTANA SRL
Consilier Vanzari Auto / Specialist Achizitii |
Candidatul ideal Acest rol este o oportunitate extraordinară pentru un consilier de vânzări cu experiență, cu un nivel ridicat de energie și plin de dorința de a face performanță. Ca și Consilier Vânzări/ Specialist achizitii auto, veți fi responsabil de dezvoltarea portofoliului de clienți actuali și potențiali ai companiei.Obligatoriu permis cat B, minim 2 ani. Descrierea jobului Consilierea clienților în vederea achiziției autoturismului dorit si găsirea celor mai bune soluții pentru satisfacția cliențilorPrezentarea statică si dinamică a autovehiculului, cu efectuarea test drive-ului propriu-zisPromovarea serviciilor oferite: finanțare, buy-back, post-vânzareÎncheierea vânzării și redactarea documentelor legate de vânzareLivrarea autoturismului către clientUrmărirea rezultatelor gradului de satisfacție clienți, identificarea de soluții/acțiuni și implementarea lor în scopul îmbunătățirii satisfacției cliențilorDesfășurarea activității de cercetare în domeniul auto si urmărirea tend
SUPER SMART CHOICE SRL
Specialist Achizitii |
Candidatul ideal Cautam un coleg nou pentru departamentul de Achizitii. Daca ai experiență ca si achizitor si stii sa folosesti laptop-ul din dotare la capacitate maxima – lucrezi cu Excel, Word, Outlook si vreun ERP, ai un plus.Este important pentru noi sa-ti placa oamenii si interactiunile, sa stii sa porti discutii cu scop cu furnizorii nostri, sa consolidezi relatii de lunga durata si sa obtii beneficii relevante pentru companie: termene de plata si discounturi, care ne fac pe toti fericiti.Aspectele tehnice sunt si ele parte din poveste – urmarim anumiti KPI si din cand-n cand iti cerem niste foi cu cifre, le mai zice si rapoarte periodice. Totusi, nu e panica – ne plac lucrurile simple si clare. De aceea tot ce facem, de la responsabilitati, evaluari, KPI si bonusari, vrem sa le facem asa, simple si clare.Descrierea jobului Responsabilități:- Experienta de minim 2 ani ca specialist în achiziții;- Răspunzi cu promptitudine la solicitările colegilor privind achiziția de produse;- F
BRAND DISTRIBUTION GROUP SRL
Specialist Achizitii |
Candidatul ideal Experienta minim 3 ani in domeniul AchizitiilorCunostinte avansate operare PC (office)Experienta de lucru cu sisteme ERPLimba engleza avansatAbilitati de organizare si prioritizare sarciniAbilitati de comunicare/negociere cu furnizoriiCapacitate analiza/sinteza/interpretare dateDescrierea jobului Cunoasterea si insusirea caracteristicilor produselor comercializateIdentifica necesarul de aprovizionare, intocmeste si urmareste comenzile de aprovizionare/importNegociaza cu furnizorii preturile de achizitie, incheie contracte si supervizeaza desfasurarea acestoraIntocmeste si analizeaza cererile de ofertaGestionare plati si solduri furnizoriRezolvarea problemelor sesizate de clienti/furnizori/depozitActivitate permanenta de cautare produse noi, studiu piataMonitorizare concurenta in segmentul de activitateVizite la furnizori/clientiPrelucrare si interpretare informatii, rapoarte si analize de vanzareColaborare stransa cu toatre departamentele companieiBeneficii:asigurare m
VENUS DSH IMPORT EXPORT SRL
Agent/ Reprezentant Vanzari |
Candidatul ideal AGENT/ REPREZENTANT VANZARIExperiență anterioară în vânzări reprezintă un avantaj, dar nu este obligatorie. Vă oferim trainingul necesar.Permis de conducere obligatoriu.Abilități excelente de comunicare și negociere.Atitudine pozitivă și orientată spre rezultate.Abilități de organizare și planificare a timpului.Capacitatea de a lucra independent și de a-ți gestiona eficient activitățile zilnice.Descrierea jobului AGENT/ REPREZENTANT VANZARICe oferim:Produse inovatoare și de înaltă calitate: Vei reprezenta gama noastră de produse avansate și te vei bucura de avantajele de a vinde produse recunoscute pe piața mondială, care au o reputație excelentă în ceea ce privește performanța și calitatea.Program flexibil: Îți oferim flexibilitate în programul de lucru, permițându-ți să îți organizezi timpul în funcție de nevoile tale personale și profesionale.Oportunități de câștig atractive: Pe lângă un salariu competitiv, vei avea posibilitatea de a câștiga comisioane și bonusuri
MAIO SISTEM SRL
Specialist Achizitii |
Candidatul ideal Aveți experiență și cunoștințe solide în materie de achiziții și puteți lucra fără probleme cu softuri specilizate? S-ar putea să fiți Buyer-ul pe care îl căutăm!Cerintele rolului:• Studii superioare tehnice, de preferat în domeniul lemnului;• Experiență în domeniul achizițiilor;• Experiență de lucru cu un sistem ERP;• Abilități de negociere, analiză, sinteză, previziuni și planificare;• Cunoaşterea limbii engleze - nivel avansat;• Abilități de rezolvare a situațiilor neprevăzute, rapiditate, promptitudine.Descrierea jobului Responsabilități cheie:• Întreține relațiile cu furnizorii existenți, efectuează comenzi, urmărește termenele de livrare ;• Identifică furnizori noi de bunuri și se asigură de cel mai bun raport calitate – preț;• Întocmește și transmite cererile de informații, oferte și cotații în legătură cu respectivele achiziții;• Folosește sistemele informatice puse la dispoziție ;• Răspunde de calitatea produselor achiziționate ;• Îmbunătățește condițiile com
SC ROMBEL SRL
Specialist Achizitii |
Candidatul ideal Compania Noastră – IDEAL FEROLUC SRLSuntem o organizație lider în industria sa, recunoscută pentru inovație și calitate. În cadrul eforturilor noastre de a menține și a îmbunătăți standardul serviciilor noastre, căutăm un Specialist Achiziții entuziast și dedicat. Rolul este esențial pentru optimizarea proceselor noastre de achiziție și susținerea creșterii continue a companiei.Candidatul IdealExperiență și Educație: Absolvent de studii superioare, preferabil în domeniul ingineriei sau studii tehnice. Experiența în domeniul achizițiilor și cunoașterea legislației aplicabile sunt esențiale. Un curs de specializare în Achiziții reprezintă un avantaj.Aptitudini Tehnice: Excelente cunoștințe de MS Office, cu accent pe Excel. Capacitatea de a gestiona și analiza baze de date complexe este crucială.Competențe Lingvistice: Bune cunoștințe de limba engleză, atât scris cât și vorbit, pentru a facilita comunicarea eficientă cu furnizorii internaționali.Aptitudini Personale: Căut
IDEAL FEROLUC SRL
Consilier Vanzari / Reprezentant Vanzari - Parfumerie De Lux |
Candidatul ideal In universul nostru vei descoperi parfumuri de lux cu istorie sau creatii nonconformist avangardiste!Noul coleg ar trebui sa fie o prezenta placuta cu spirit pro activ, sa fie o persoana cu foarte bune abilitati de relationare, comunicare, dornica de a acumula cunostinte noiDescrierea jobului Intampinarea clientilor; Cunoasterea amanuntita a produselor, promovarea si vanzarea acestora; Consilierea clientilor in alegerea variantei optime (recomandarea produselor firmei, prezentari , propuneri tinand cont de cerintele clientului ) Participarea la evenimente de lansare produse noi; Atragerea de noi clienti si fidelizarea celor vechi; Gestiunea magazinului (verificare si gestionare stoc, efectuare comanda, intocmire documente contabile , depunere incasari). Abilitati de comunicare verbal si nonverbal; Punctualitate si ordine in magazine.Oferta: Contract individual de munca pe perioada nedeterminata, Salariu motivant, Tichete de masa Pregatire profesionala sustinuta prin tr
GREEN NET S.A.
Inginer/specialist Achizitii |
Candidatul ideal - absolvent studii superioare de specialitate;- cunostinte bune de materiale si echipamente din domeniul instalatii pentru constructii;- cunostinte specifice privind intocmirea contractelor: conditii contractuale, tehnici de negociere, intocmire analize economice;- experienta de munca in achizitii instalatii pentru constructii - minim 2 ani;- abilitati foarte bune de lucru pe calculator (Excel, Word, etc.);- abilitati excelente de utilizare a computerului (cunoasterea softului ERP-Charisma-Primavera constituie AVANTAJ);- abilitati de rezolvare a problemelor;- abilitati foarte bune de comunicare, organizare, planificare si atentie la detalii;- cunoasterea legislatiei in domeniu.Descrierea jobului - elaborează analize comparative de preț;- sustine Departamentele Ofertare si Executie in relatia cu furnizorii de materiale si echipamente;- prospecteaza piata cu scopul de a identifica noi furnizori / parteneri;- intocmeşte şi transmite cereri de ofertă si comenzi către furni
HIGH-TECH CLIMA S.A.
Specialist Achizitii/licitatii Publice |
Candidatul ideal Cunostinte operare PC (Ms Office, Microsoft Word si Excel)-conditie obligatorieCunoștințe in legislația achizițiilor publice, primara si secundara, ANAP si CNSC - prezinta avantajCunoasterea Sistemulul Electronic de Achiziții Publice – SICAPCapacitate si dorinta de a invata si perfectiona in domeniul achizitiilor publiceCapacitatea de prioritizareCapacitate de a respecta termene limită si atentie la detaliiCapacitate de analiza și sintezăBune abilitati de negociereConostinte caracteristici produse electro-ITCertificat expert achiziții publice -prezinta avantajExperiență minim 1 an pe un post similar - prezinta avantajCunoasterea limbii engleze nivel mediuDescrierea jobului Monitorizarea anunturilor de licitatii publicate, filtrarea celor de interes, inscrierea la acesteaRealizarea documentatiei cerute cu privire la conditiile de eligibilitate si asigurarea conformitatii cu cerintele impuse de catre Autoritatea contractantaIntocmirea si verificarea dosarului de ofertare
FLANCO RETAIL SA
Buyer / Specialist Achizitii |
Candidatul ideal Buyer / Specialist achizitii in Cluj-Napoca Studii superioare in domeniul inginerie (studii tehnice); Experienta anterioara pe o pozitie similara de 1-2 ani; Abilitati de negociere cu furnizorii; Abilitati de analiza, sinteza si interpretare a informatiilor; Abilitati de analiza si evaluare a furnizorilor; Spirit de echipa, proactivitate, adaptabilitate; Cunostinte bune de utilizare MS Office; Cunostinte avansate de limba engleza (scris, vorbit);Avantaje: Experienta anterioara sau familiaritate cu echipamentele electrice; Cunostinte de limba germana; Cunostinte ERP Navision.Descrierea jobului Responsabilitati: Inregistrarea, analiza si negocierea ofertelor; Emiterea comenzilor catre furnizori; Urmarirea termenelor convenite; Verificarea si inregistrarea facturilor de la furnizori; Urmarirea stocurilor; Mentinerea legaturii cu furnizorii actuali; Contact permanent scris si telefonic cu furnizorii.Beneficii: Salariu competitiv + bonusuri de performanta; Program flexibil
ELECTROGLOBAL S.A.
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 2122 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după: