Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

242 Locuri de Munca Resurse Umane - Joburi Resurse Umane

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

242 Locuri de Munca Resurse Umane - Joburi Resurse Umane

Cauta printr-o varietate mare de joburi Resurse Umane si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Resurse Umane si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consultant Ofertare Tehnica/​proiecte


Candidatul ideal Agentia de Recrutare Adecco, angajeaza pentru unul din colaboratorii sai din Tg. Mures, persoane potrivite pentru postul de:Consultant Ofertare Tehnica/Proiecte in Cluj, Timisoara, Bucuresti sau Mures.Candidatul potrivit trebuie sa fie o persoana: -organizata; -sociabila; -orientata catre rezolvarea problemelor;Minim un an experienta in domeniul instalatii HVAC,Termice, Sanitare; abilitatea de a acorda atentie la detalii, de a lucra in mod independent si sub presiunea termenelor; cunostinte bune de operare Microsoft Office (Excel, Word) si intr-un sistem de ERP. Descrierea jobului Responsabilitati:-oferteaza instalatii HVAC, termice, sanitare pentru cladiri de tip residential , comercial, industrial, office;-intocmeste oferta pe baza cerintelor clientului si a =documentatiei tehnice, cu respectarea normelor in vigoare;-sustine ofertele si solutiile tehnice alese in discutiile cu beneficiarul;-asigura suport comercial/tehnic pentru echipa de vanzari proiecte.Beneficii:-
ADECCO RESURSE UMANE

Specialist Administrare De Personal


Candidatul ideal Coordonăm un proces de recrutare pentru poziția de Specialist Administrare de personal, pentru un partener de business, companie internațională ce activează în industria retail. Rolul presupune o serie de responsabilități cheie și este esențial pentru buna funcționare a departamentului de Resurse Umane.Candidatul ideal ar trebui să îndeplinească următoarele criterii: Experiență de minim 2 ani într-un rol similar. Cunoștințe aprofundate ale legislației muncii din România. Abilități avansate de utilizare a pachetului Microsoft Office, cu accent pe Excel. Capacitatea de a organiza și analiza informația în mod eficient. Team player, abilitatea de a lucra în echipă.Descrierea jobului Responsabilitățile pentru această poziție includ: Verificarea și elaborarea documentației necesare pentru angajații din magazine, inclusiv contracte de muncă, acte adiționale și decizii de încetare a contractelor. Supravegherea și gestionarea proceselor de medicină muncii. Crearea și menținerea
CREATIVE RESURSE UMANE S.​R.​L.​

HR Specialist


Companie verificată
Aplica rapid
Do you like to work with administrative processes in human resource department within an international environment, at high standards? We are “GDELS”, a Europe based business unit of General Dynamics Corporation, with products range from wheeled armored and tracked combat vehicles to amphibious bridges and ferry systems, with people all around the world relying on these systems and services, and we welcome you as HR Specialist, located in Bucharest! To perform daily tasks, it is important that:* you are able to finalize your tasks, work with details and follow the standards and legislation* you take feedback into account and work independently or with other people in order to get the results* you own a Bachelor Degree in HR, Law, Business administration/economics, or equivalent* you know English Level B2 to C1; German language skills would be an advantage* you work with SAP (HR module, SuccessFactors) and MS Office (Level 3 Advanced Computing and Applications) There is a great advantag
HR Design Consulting

Media netă estimată pe baza celor 85 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Hr Specialist


Candidatul ideal HR SpecialistDescrierea jobului HR Specialist
PRIMARK MAGAZINE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 103 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Hr Specialist With German (new Team)


Candidatul ideal Professional experience preferably within HR area Very good German (min. B2 level) & at least good English Experience working in a GBS / Shared Services work environment is highly desirable PC Literate (MS Office and Workday user knowledge will be an asset) Attention to detail Ability to maintain absolute discretion and confidentiality Good, professional communication skills Workday system (nice to have)Descrierea jobului Start something great today. Go Goodyear!A unique opportunity to join our Goodyear Team at an exciting time of consolidating HR processes and building a new HR Operations team!Main Duties And Responsibilities Document administration in relation to employee life cycle events like contracts, addenda, exits and certificates Maintain personal files in line with legal requirements & accurately maintain employee master data in HR Systems HR project management (participating in HR knowledge transfer & process improvement projects) Support HRSSC and HRBPs on
GOODYEAR OPERATIONS ROMANIA S.​R.​L.​

Hr Specialist


Candidatul ideal Atuu-rile tale sunt empatia și comunicarea, atenția la detalii, ai abilități de analiză și iți plac cifrele?Inseamnă că ne potrivim și te asteptăm în echipa noastră!Ce ne așteptăm de la tine: Să ai experiență de 3 – 5 ani pe o poziție similară Să fii o persoană comunicativă, organizată, diplomată, cu spirit de echipă și inițiativă Să te poți adresa în limba engleză Ne așteptăm să îți fie ușor să utilizezi sistemele IT, iar efortul să fie susținut de studii finalizate în domeniul resurselor umane, economic, drept sau sociologie/ psihologie Să ai o bună cunoaștere a legislației și a proceselor de resurse umane și salarizare Cunoștinte de operare într-o aplicație de resurse umane și salarizare – WizOne & WizSalary reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Cu ce te vei ocupa:Vei asigura activitațile legate de administrarea de personal și salarizarea din cadrul societătii in conformitate cu politicile firmei și cu legislația specifică în vigoare.În detaliu, HR Specialist-ul:
NHR AGROPARTNERS SRL

Media netă estimată pe baza celor 149 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Hr Specialist- Bolintin Deal


Candidatul ideal At least 5+ years of experience in a similar position; Driving license, nice to have; Experience working with human resources principles, practices and procedures, Human Resources laws and regulations; Fluency in English language (reading, writing and speaking); PC Skills: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, HRIS applications, etc.; Integrity, responsibility and motivated by the organizational values; Interpersonal skills for interacting with management and employees on employee relations issues; Communication and negotiation skills for communicating and resolving grievance issues; Organization and time management skills; Ability to prioritize and meet deadlines; Ability to maintain high level of confidentiality regarding employee informationDescrierea jobului Supports HR Department by administering the company's employee relations programs, policies and procedures ensuring compliance with all legal regulations and their uniform application for Blue Collar employees
KUEHNE NAGEL S.​R.​L.​

Generalist Hr


Candidatul ideal Studii superioare relevante. Minim 4 ani experienta intr-o pozitie de HR Generalist sau similara; Limba engleza la nivel mediu – avansat; Competente de utilizare PC si a sistemelor informatice de lucru (Word, Excel, Outlook, softuri HR) nivel avansat Demonstreaza ablitati de lucru in mod structurat si responsabil, cu atentie la detalii si atentie distributiva. Este o persoana deschisa, cu abilitati foarte bune de comunicare, rabdatoare, calma si orientata sa ofere clientului intern un suport cat mai bun; Are disponibilitatea de a asimila informatii noi si este o persoana cu un grad ridicat de autonomie.Descrierea jobului Recrutarea și selecția candidaților potriviți pentru diferitele poziții disponibile în cadrul companiei; Organizarea și coordonarea procesului de integrare a noilor angajați; Elaborarea și implementarea politicilor și procedurilor de resurse umane; Administrarea și monitorizarea programelor de dezvoltare a angajaților, inclusiv evaluarea performanțelor
PALD ENGINEERING SRL

Manager Agentie Hr


Candidatul ideal Manager Agentie HRCe ne dorim de la tine?Experiență anterioară demonstrată în domeniul leasingului de personal și a recrutării ’blue collar’Abilități excelente de comunicare și negociere, cu capacitatea de a stabili și menține relații eficiente cu clienții, candidații și colegii de echipă;Descrierea jobului Manager Agentie HRCe vei face:Supervizarea și coordonarea activităților zilnice ale agenției;Planificarea și monitorizarea procesului de recrutare și selecție;Dezvoltarea și implementarea strategiilor eficiente de recrutare;Supervizarea procesului de selecție, inclusiv interviuri și evaluări;Menținerea relațiilor cu clienții existenți și dezvoltarea de noi parteneriate;Supervizarea, gestionarea și dezvoltarea echipei de recrutare, inclusiv evaluarea performanței și dezvoltarea profesională a membrilor echipei;
SKILLD BY EJOBS

Junior Hr Generalist


Candidatul ideal As a Junior HR Generalist you will play a key role in our team focused on growing the organization, and improving the work environment & HR support to all our crew. This role includes a blend of administrative, operational and strategical HR responsibilities with focus on People Support in a multi-cultural organization. Your Profile ∙ University degree preferably with focus on Human Resources or similar ∙ Min. 1 year of work experience in HR is mandatory, preferably in high paced and creative companies ∙ A genuine desire to help and support others ∙ Flexible and comfortable in a changing environment ∙ Previous BPO / contact center experience is an advantage ∙ SAP HR experience is an advantage ∙ Business fluent in English mandatory Descrierea jobului Main Responsibilities ∙ Managing administration of on-boarding / off-boarding processes ∙ Preparation and update of employment contracts and employee requests ∙ Ensuring HR data accuracy and up to date maintenance ∙ Coverag
IGT SERVICES AND TECHNOLOGIES S.​R.​L.​

Hr Specialist


Candidatul ideal Studii superioare finalizate Certificarea de absolvire a unui curs acreditat de “Inspector resurse umane” (sau in curs de obtinere) Minim 5 ani experienta in domeniul administrarii de personal (nice to have) Cunostinte avansate de utilizare a aplicatiilor Microsoft Office (word, excel) Cunostinte foarte bune ale legislatiei muncii in vigoare Cunostinte de limba englezaDescrierea jobului Intocmirea si administrarea dosarelor de personal ale angajatilor in conformitate cu procedurile de lucru: Contracte de munca Fise de post Documente specifice securitatii muncii Acte aditionale Documente pentru suspendari Documente de incetare Adeverinte Arhivare Depunerea Revisal conform termenelor legale Gestionarea procesului de medicina muncii Inregistrarea si actualizarea permanenta in programul de calcul salarial a modificarilor contractuale Colectarea si verificarea formularelor de concedii medicale pentru centrele de cost alocate Colectarea si verificarea documentelor justificat
ACCACE SRL

Media netă estimată pe baza celor 101 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Hr Generalist


Candidatul ideal Qualifications Bachelor’s degree in Human Resources or related field, or equivalent work experience. Proven experience as an HR Generalist. Understanding of general human resources policies and procedures. Good knowledge of employment/labor laws. Excellent communication and people skills. Aptitude in problem-solving. Desire to work as a team with a result-driven approach. Excellent proficiency in English; Italian and/or German is an added value.Descrierea jobului Task: In this role, you will take care of our employees in Romania, reporting directly to the Executive Director HR at the headquarters in Italy, and cooperating with the different HR teams in Italy in the following areas: Recruitment and Selection: Assist in the recruitment process by posting job ads, organizing resumes and job applications, and scheduling job interviews. Onboarding: Facilitate the onboarding process for new hires. Training and Development: Identify training needs, organize training intervent
GRUBER LOGISTICS SHARED SERVICES S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1498 de salarii introduse în Salario: 4494 RON/Luna

Hr Manager


Candidatul ideal Candidatul ideal:- studii in domeniile: psihologie / resurse umane / sociologie;- pasiune si rabdare in lucrul cu oamenii;- aptitudini de organizare si planificare;- bune abilitati de comunicare;- cunostinte legislatia muncii;- cunoasterea de tehnici de intervievare;- atitudine pozitiva, corectitudine, seriozitate; Descrierea jobului Responsabilitati:- identificarea si recrutarea omului potrivit la locul potrivit in organigrama noastra- formularea anunturilor de recrutare si postarea lor pe site-urile de recrutare;- realizarea screening-ului CV-urilor candidatilor, in conformitate cu cerintele postului;- recrutarea de personal pentru angajarea pe diferite posturi in cadrul companiei;- propunerea de programe si premii pentru motivarea si recompensarea angajatilor;- evidenta tuturor salariatilor din companie, a angajarilor, a incetarii contractelor individuale de munca, eliberare de adeverinte;- evidenta concediilor de odihna, concediilor medicale, invoirilor, absentelor
Confidenţial

Media netă estimată pe baza celor 789 de salarii introduse în Salario: 7325 RON/Luna

Hr Generalist


Candidatul ideal Ce căutăm ca profil profesional dar și uman? Să ai cel puțin 3 ani de experiență în gestionarea de resurse umane. Cheia unei relații de succes este comunicarea, astfel, dacă îți place să comunici asertiv cu siguranță vom avea o colaborare fructuoasă. De asemenea comunicarea în scris este esențială, deci, cu cât ești mai creativ/ă și ști să alegi cuvintele potrivite care fac magie și aduc un plus de energie pozitivă, cu siguranță te vom îndrăgi. Ne place să facem lucrurile bine, spre foarte bine, să lucrăm în echipă, uneori individual, deci e necesar să știi să te adaptezi precum un cameleon. Astfel că, atenția la detalii și o organizare excelentă, te vor ajuta să excelezi. Foarte important este să fii o persoană care se focuseasă pe soluții și nu pe problemă, probleme toată lumea știe să facă, ideea e să identifici soluțiile. Pentru asta te ajută o atitudine flexibilă, stabilitatea emoțională, rezistența la schimbări, energia pozitvă, creativitatea și dinamismul. Să ai
HR HOLISTIC CONSULTING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1498 de salarii introduse în Salario: 4494 RON/Luna

Hr Logistic Coordinator


Descrierea jobului Currently we are looking for an HR LOGISTIC Coordinator with experience in onshore-offshore mobilizations (tax, immigration, crew change).Project based role: 1 year with possibility to extend as per project needWorking Location: main will be in Aricestii Rahtivani, Prahova Romania, possible businesstrips as well in Romania (Constanta), Italia (Fano, Milano)MAIN TASK: Ensure administrative and contractual management, planning, scheduling, and all HR requirements for local and seconded personnel (expatriates and inpatriates) according to the law, to the national and international labour agreements, trade union agreements as well as company guidelines and procedures. Plan, supervise, calculate, and control labor cost and propose any corrective actions necessary as resulting from the analysis. Global mobility activities coordination (tax, immigration: visa & work permits) necessary to comply with local legislation within the Project scope of work.PROJECT TASKS: Supervise
SAIPEM ROMANIA S.​R.​L.​

Specialist Hr/​achizitii


Candidatul ideal PUNCT DE LUCRU: CRAIOVA Caracter dinamic, se adapteaza usor in diverse situatii Atitudine pozitiva si caracter neconflictual Experienta in domeniu Cunostinte IT (Office, Excel, etc) Bun conducator auto Personalitate deschisa, foarte bune abilitati de comunicare - sa relationeze usor cu potentialii clienti PunctualitateDescrierea jobului Postul se adreseaza persoanelor care doresc sa isi construiasca o cariera alaturi de profesionisti, intr-un domeniu nou ce ofera reale posibilitati de perfectionare a angajatului, cat si o remunerare financiara raportata la performanta.Jobul presupune in principal, relationarea cu clientii, activitati specifice de secretariat: telefon, e-mail, posta, curier (preluare si transmitere mesaje, redactare corespondenta simpla, expediere corespondenta, primire vizitatori), xerox si scanare documente; intocmește facturile către clienți și urmărește încasările clienților,organizează agenda directorului şi primește vizitatorii sau colaboratorii,
TARVOS GENERAL CONTRACTOR S.​R.​L.​

Hr Admin & Payroll Specialist


Candidatul ideal What should your background look like? Bachelor’s degree in Business, Finance, or a related field; At least 3 years of professional HR experience, preferably in payroll, employee administration, employee relations, and compensation and benefits; Demonstrable up-to-date knowledge of Romanian labor legislation and payroll processes; MS Office suite operating skills at a relevant level; experience with specific payroll software applications (preferably Saga); Strong attention to detail and analytical skills; the capacity to manage and prioritize several tasks, adhere to deadlines, and be adaptable in a fast-paced environment; Confident approach, self-motivation, proactive attitude, and ability to work in teams; Practice great communication skills (verbal, non-verbal, written). Confidentiality is your 2nd nature. Of course, you can interact with all levels of the organization professionally. And you can develop relationships across functional teams because of your strong i
SFC ENERGY POWER S.​R.​L.​

Hr Business Partner - Oradea


Candidatul ideal Căutăm un HR Business Partner cu experiență și proactiv pentru a alinia inițiativele și funcțiile noastre de resurse umane cu obiectivele strategice și nevoile de afaceri ale companiei.Candidatul Ideal:• Absolvent de sociologie, psihologie, economic sau alte profile conexe;• Atestat Inspector Resurse Umane;• Cunoștințe avansate despre legislația muncii;• Experiență într-un soft de Administrare HR constituie avantaj;• Bună înțelegere a procedurilor, proceselor și a Codului muncii;• Minim 3 ani experiență în administrare de personal;;• MS Office avansat;• Discernământ profesional și cunoașterea implicațiilor legale ale relațiilor de muncă;• Abilități de comunicare avansate;• Excelente abilități analitice;• Bune abilități de planificare și organizare;• Atenție la detalii;Descrierea jobului Efectuarea calculului salarial şi întocmirea statului de salarii pe baza informaţiilor specifice (pontaje, concedii medicale, concedii de odihnă, concedii fără plată, modificări salaria
CEMACON - S.​A.​

Hr Senior Recruiter


Candidatul ideal Absolvent de studii superioare (avantaj stiinte umaniste si sociale / Psihologie / Sociologie)Cunostinte de operare MS Office si program ERP de resurse umaneExperienta in recrutareAbilitati de comunicare si lucru in echipa, integritate, discretieCapacitate de a analiza si corela informatiiAtentie la detalii, foarte buna organizarePersoana dinamica, cu aspiratii, dornica sa invete si sa progresezeDescrierea jobului -Posibilitate de avansare in cadrul companiei-Pachet salarial motivant-Training intern-Mediu de lucru placut-Bonusuri in functie de performante-Laptop, telefon de serviciu-Locatia poate fi oriunde in tara , nu ne limitam doar la orasele ce apar in anunt
REGATA SRL

Hr Business Partner Romania


Candidatul ideal Want to build a stronger, more sustainable future and cultivate your career? Join Cargill's global team of 160,000 employees who use new technologies, dynamic insights and over 157 years of experience to connect farmers with markets, customers with ingredients, and people and animals with the food they need to thrive.Job Purpose and ImpactThe Human Resources Business Partner will execute and deliver moderately complex people processes focused on people and culture strategy, implementation of solutions to improve performance and engagement, workforce plans, learning programs and talent activities. In this role, you will provide support to key stakeholders and analyze metrics for our animal nutrition plants in Craiova and Sibiu, our silos and laboratories as well as for our Bucharest Office Team totaling to a team of 270 Cargill Romania employees.QualificationsMinimum Qualifications Bachelor’s degree in a related field or equivalent experience Minimum of two years of
CARGILL AGRICULTURA SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 242 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.