Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

255 Locuri de Munca Resurse Umane - Joburi Resurse Umane

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

255 Locuri de Munca Resurse Umane - Joburi Resurse Umane

Cauta printr-o varietate mare de joburi Resurse Umane si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Resurse Umane si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Hr Assistant With Japanese And English (remote In Romania)


Candidatul ideal Good knowledge of English and Japanese (Kanji, B2 upwards); Good knowledge of Microsoft Office (Word, Excel); Ability to meet deadlines; Good analytical skills; Positive attitude and solution-oriented thinking; Proactive, flexible and adaptable; Team-oriented.Nice to have: Bachelor’s degree or certification in Human Resources would be a plus; Experience working in HR would be an advantage.Descrierea jobului This role focuses on managing databases and records for client’s employees, as well as working alongside HR teams to provide assistance and support.The HR Assistant with Japanese and English is responsible for: Providing support to employees, via email, chat or by phone and deliver suitable solutions in a timely manner; Managing end-to-end HR processes (hiring, onboarding, offboarding, terminations, resignations); Assisting with gathering information for leaves of absence, medical leave, paid/unpaid leave, maternity/paternity leave, etc.; Processing data entry or im
SC CONDUENT BUSINESS SERVICES ROMANIA SRL

My Hr Advisor With Polish – Junior Role


Candidatul ideal Requirements: •Fluency in English and Polish. •Attention to detail & high level of prioritization skills. •Can Do attitude with focus on solving problems. •Team player that can build long lasting positive relations with direct team, colleagues & stakeholders. •Willingness to learn new things and Ready to Grow.Descrierea jobului Key Responsibilities: •Provide general information to target audience on policies and procedures, and answer questions based on FAQs; ensure all requests are fully understood by answering inbound calls/email/chat. •Work within the SLA and keep the customer informed of expected completion date, including when the item is escalated for action. •Liaise with other support teams to solve more complex queries or work on requests. •Maintain an up-to-date knowledge of Payroll and HR processes and regulations. •Record and track cases in the case management system, assign severity and follow through to ensure each case is resolved and SLAs can be measured
MONDELEZ

Junior Data Manager (m/​w/​d) Hr Reward & Performance,​ Allianz


Descrierea jobului Job-Integrated Master: Junior Data Manager (m/f/d) HR Reward & Performance, Allianz in Munich#SIBE #Steinbeis #Master #Job-intigrated #MBA #International #Management #HR #Controlling #DataAnalystic #SuccessFactors #SAP #Training #Allianz #MunichYou just finished your bachelor’s degree and now want to get started right away with your Master's program? Do you enjoy putting study content into practice immediately and thus creating added value for a company? Then you've come to the right place - SAPHIR will be happy to help you find the perfect partner company for your job-integrated Master's degree at SIBE!Company:Many customers worldwide trust the Allianz Group as insurers and asset managers. As an employer, we care deeply about our employees, their needs, their dreams, and their personal challenges. Together, we create an environment where everyone has the opportunity to discover, grow, and create a better future for our customers and the world around us.A
SAPHIR DEUTSCHLAND GMBH

Hr Specialist


Descrierea jobului Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din departamentul HR te așteaptă dacă ai:Studii superioare finalizateExperiența pe poziții similare – minim 3 aniCunoștințe solide privind legislația munciiCunoașterea sistemului de operare Charisma HCM constituie un avantaj De asemenea, abilități de comunicare, de a rezolva probleme și de a veni cu soluții constructive, atitudinea proactivă, abilitatea de la lucra în echipă, orientarea spre rezultate și încadrarea în termene limită sunt alte calități pe care colegii noștri le apreciaza. Ce vei face la noi?Te vei ocupa de:Gestionarea activităților și proceselor de administrare de personal;Întocmirea contractelor de muncă pentru angajați, a actelor adiționale privind modificările survenite, deciziile privind încetarea contractelor de muncă;Eliberarea adeverințelor solicitate de angajați (de vechime, de stagiu cotizare 6 luni, pentru concediu de creștere și îngrijire copil, adeverințe de șomaj, etc)Gestionarea dosar
ELECTROMONTAJ S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 77 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Hr Specialist Junior,​ Determinat,​ Craiova


Candidatul ideal Studii superioare; Cunostinte tehnice de legislatia muncii; Certificat Inspector Resurse Umane – constituie un avantaj; Cunostinte avansate de operare Microsoft Office; Permis de conducere, categoria B.Descrierea jobului Responsabil pentru intocmirea, semnarea si transmiterea tuturor adeverintelor solicitate de actuali/ fosti salariati pentru judetele din subordine.
EVRYO POWER S.​A.​

Hr Business Partner Cluj Turzii


Candidatul ideal #CarieraTa începe cu a face ceea ce iubești:🗸Stii cum sa energizezi si sa inspiri oamenii din jurul tau astfel incat sa isi manifeste cu incredere propria autenticitate?🗸 Ți-ar plăcea să te ocupi de gestionarea strategică a resurselor umane la nivelul unui magazin?🗸 Îți dorești sa fii un catalizator pentru potentialul fiecarui coleg cu scopul dezvoltarii si fructificarii inteligentei colective?🗸 În plus, te bucuri de abilități personale precum creativitate, gandire strategica si luarea deciziilor in mediul de business?Meriți să faci parte dintr-o echipă deschisa si autentica în care performanța, exemplaritatea, coerența, respectul, cinstea, simplitatea și generozitatea sunt coordonate ale modului în care lucrăm și interacționăm unii cu ceilalți!Cum ești: Abilități de relaționare – stăpânești tehnicile de ascultare activă, dispui de abilitatea de a identifica cu ușurință nevoile celorlalți și știi cum să comunici mesaje clare și simplu de înțeles; Cu spirit analitic
LEROY MERLIN ROMANIA SRL

Hr Generalist


Candidatul ideal Experienta minima 3 ani in domeniu, domeniul constructiilor prezinta un avantaj.Studii superioare finalizate;Cunostinte avansate de operare PC: MS Office (Word, Excel, PowerPoint), internet.Cunoasterea temeinica a legislatiei si a bunelor practici în domeniul resurselor umane;Cunostinte privind: formarea și managementul echipelor, comunicare internă, cultură organizațională, managementul conflictelor, etc;Inteligenta emoționala -empatie, echilibru emoțional, capacitate de relationare interumana;Capacitate de planificare și organizare.Descrierea jobului Realizarea tuturor activitatilor de administrare de personal: dosare personal; intocmire contracte individuale de munca, fise post, acte aditionale, decizii desfacere contracte munca, procedura de cercetare disciplinara prealabila, adeverinte, diverse documente solicitate de angajati, etc.Urmarirea si aplicarea prevederilor legale în domeniul relațiilor de munca si politicile companiei/ instructiunilor si instrumentelor
MINERALPORT SRL

Media netă estimată pe baza celor 1466 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Sap Inhouse Consultant Hr - Targu Mures


Candidatul ideal Acceptă provocarea viitorului și alătură-te echipei noastre pentru dezvoltarea unei cariere de succes!Studii: Superioare Economice (Informatica, Business, Tehnic, Academie Comerciala sau altele)Limbi straine: Engleza – avansat, Germana – reprezinta avantaj;Experienta: Minim 3 ani de experienta in utilizarea si personalizarea modulelor SAP HRCompetente:ComunicareOrientare spre solutiiRezolvare de probleme complexe intr-un mod independentMunca in echipa (echipe interfunctionale)Beneficiile pe care le oferim sunt:Transport gratuitTichete de masăTichete cadouBonus anual de performanțăAbonament medicalAl 13-lea salariuBonus de fidelitateMediu de lucru tânăr și dinamicTraininguri pentru dezvoltare profesională și personalăDescrierea jobului Rolul face parte din cadrul departamentului Business Integration și presupune următoarele sarcini:​ Participarea activa in cadrul proiectelor SAP, inclusiv in cadrul viitoarelor implementari globale a solutiei SAP S/4HANA, cu accent deose
HIRSCHMANN AUTOMOTIVE TM S.​R.​L.​

Hr Business Partner


Descrierea jobului Are you passionate about human resources and looking for a dynamic role that allows you to make a meaningful impact? We are seeking a talented HR Business Partner to join our team and play a key role in supporting our organization's most valuable asset - our people. 📶Key Responsibilities:Manage recruitment processes, including job postings, screening candidates, and conducting interviews.Administer employee benefits programs and assist with payroll processing.Provide guidance and support to employees on HR policies, procedures, and best practices.Assist in performance management processes, including goal setting, performance reviews, and employee development.Handle employee relations issues and conduct investigations as needed.Ensure compliance with labor laws and regulations.🔍Qualifications:Bachelor's degree in Human Resources or related field.2+ years of experience in HR roles.Strong knowledge of HR best practices and employment laws.Excellent communication and i
CTP INDUSTRY SERVICES SRL

Media netă estimată pe baza celor 740 de salarii introduse în Salario: 7300 RON/Luna

Hr Opportunities With German


Candidatul ideal Your career is about what you want to be and who you want to be. It’s about bringing your skills, curiosity and best true self to your work.Here, you’ll match your ingenuity with the latest technology to make incredible things.In an era where people are critical to success, join a team that prioritizes human ingenuity and fosters a workforce where technology elevates people (not the other way around), freeing them up for more creative thinking and exciting work.For the listed roles, the work schedule will be Monday to Friday, 09:00-18:00. For HR Admin candidates, the work setup will be hybrid, from Bucharest, Iasi and Brasov. For Recruiting Analyst, the activity will be performed remotely if you are based in cities outside Accenture Offices.How you'll make an impact:HR Admin Manage and update HR databases with different information such as new hires, terminations, personal and job data changes or leave of absence; Collect information from other departments or notif
ACCENTURE SERVICES SRL

Hr Recruiter (maternity Cover)


Candidatul ideal For our client, a multinational life science company, we are looking for an ambitious HR Recruiter with people centric approach and good professional ethics.What you'll need to succeed Bachelor degree in HR Management Min. 2 years experience in similar position of multinational companies (mandatory) Knowledge of Romanian labor law Fluent in English (mandatory) Good knowledge of MS Office Very good communication skillsWhat you'll get in returnDeveloping your career in a strong multinational life science companyA dynamic work environment, where you can implement strategic projectsAn attractive package aligned with your skills and experience Descrierea jobului Your new role Recruitment process for new open roles Collaborate with recruitment agencies and consultants in the region Align with recruitment consultants and management for coordination of interviews Conduct competence based interviews and develop shortlist of candidates Assign ability tests and personalit
HAYS SPECIALIST RECRUITMENT ROMANIA SRL

HR Specialist


Scurta descriere a companiei Prin prisma succesului inregistrat de-a lungul celor peste 6 ani de activitate, compania Cegedim Service Center are peste 450 de angajati (septembrie 2023) care ne-au ales ca sa construim impreuna un centru de excelenta operationala. Oferim un mediu de lucru placut, dinamic, plin de oportunitati, in care initiativa fiecarui coleg este incurajata si apreciata.Cegedim ofera solutii creative si eficiente pentru a raspunde nevoilor de business ale clientilor, satisfactia lor fiind pe loc prioritar pentru noi.Vocatia noastra este de a CREA echipe profesioniste, de a SPORI competentele angajatilor noștri pentru a le oferi oportunitati reale de dezvoltare si parcursuri de crestere in cariera si, in final, de a ne CONSTRUI propria identitate Cegedim Service Center in Romania! Cerinte Compétences:• une expérience précédente dans le domaine administratif – constitue un avantage• Bonnes aptitudes de communication en français – B2 (interaction avec les collègues en Fra
Cegedim Service Center

Media netă estimată pe baza celor 622 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

Key Account Executive - Tt Non Food - Bv-cv-hr


Candidatul ideal Excelente abilități de comunicare și putere de convingere; Experiență în vânzări ( reprezintă avantaj experiența în relațiile comerciale cu lanțuri locale de magazine); Inițiativă, atenție la detalii, capacitate de rezolvare a problemelor; Abilitați de lucru în echipă; Permis conducere categoria B (fără incidente); Studii medii (cu diplomă de Bacalaureat) sau superioare; Disponibilitate pentru activitate de teren.Descrierea jobului Gestionează și dezvoltă portofoliul de clienți cheie (Local Key Accounts) din zona pe care o administrează; Promovează portofoliul de produse comercializate și negociază comenzile; Realizează obiectivele de vânzări setate pentru zona repartizată; Implementează standardele de imagine (merchandising) propuse de companie în clienții din portofoliu; Contribuie direct la extinderea business-ului, creșterea vânzărilor clienților prin consilierea oferită, elaborarea unui plan de dezvoltare, estimarea vânzărilor și planurilor de acțiune (organizare
INTERBRANDS ORBICO S.​R.​L.​

Contabil - Ajofm | Anofm


Ocupatia: CONTABIL - AJOFM | ANOFMAngajator: CONT EXPERT RESURSE UMANE SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-MASTERTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: HUNEDOARA
CONT EXPERT RESURSE UMANE SRL

Hr Business Partener


Candidatul ideal Studii superioare finalizate Experiență în organizarea și livrarea de training si administrare de personal Nivel avansat: Excel si limba engleză. Permis conducere categ. BDescrierea jobului Gestionează procesele de HR alocate la nivelul organizației Propune si gestionează proiecte de HR Planifică, organizează și livrează instruiri și programe de dezvoltare interne și externe Livrează rapoarte cu matricele stabilite in cadrul departamentuluiBeneficii: Salariu negociabil, corelat cu performanța Tichete de masa, tichete cadou și/sau tichete de cultură Asigurare de viață /risc și accidente Asigurare private de sănătate Participare la instruiri și evenimente interne ale companieiStabilitate într-o companie românească cu peste 125 de ani de tradiție.Detalii pe [email protected] sau telefon 0752.101 595.
TERAPLAST SA

Media netă estimată pe baza celor 7 de salarii introduse în Salario: 8000 RON/Luna

Hr Generalist With French


Candidatul ideal Your career is about what you want to be and who you want to be. It’s about bringing your skills, curiosity and best true self to work.In Accenture Operations we rethink the way people work and businesses perform by harnessing the power of rich data for decision-making, innovative technology, and advanced machine intelligence.In an era where people are critical to success, join a team that prioritizes human ingenuity and fosters a workforce where technology elevates people (not the other way around), freeing them up for more creative thinking and exciting work.By being part of our team, you will work from Monday to Friday, 09:00-18:00 in a remote/hybrid setup.Skills that make your work successful: You have minimum B2 French& English language skills; You have 1-2 years experience in HR area OR you are a junior candidate who wants to learn from our professional; You communicate easily; You are a team-player; You can solve urgent matters; You are reliable and proactive.De
ACCENTURE SERVICES SRL

Contabil - Ajofm | Anofm


Ocupatia: CONTABIL - AJOFM | ANOFMAngajator: CONT EXPERT RESURSE UMANE SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INV. SUPERIOR FARA LICENTATimp de lucru: 20Adresa locului de munca: HUNEDOARA
CONT EXPERT RESURSE UMANE SRL

Reprezentant Vanzari Prin Telefon Ms,​ Hr


Candidatul ideal Experienta pe un post similar minim 1 an.Studii medii/superioare finalizare.Bune abilitati de comunicare si negociere.Capacitatea de a lucra in echipa.Abilitati tehnice: MS Office, nivel mediu.Descrierea jobului - mentine si dezvolta relatiile cu farmaciile partenere.- preia comenzile de la clienti si promoveaza ofertele companiei.- contacteaza zilnic prin telefon farmaciile alocate cu o frecventa prestabilita.- indeplineste cu succes obiectivele de vanzari.- se oferta pachet salarial motivant plus bonusuri de performanta.
FOR PHARMA SRL

Hr Partner Advisor With German


Candidatul ideal Role requirements: Bachelor’s Degree or equivalent work experience, preferably with a focus in Human Resources Management or Business Management Proven HR partner experience Fluency in English and GermanDescrierea jobului If you love solving sophisticated challenges at the intersection of business and people, then Human Resources at Accenture is the right place for you! We are looking for professionals at Manager level to join our team. You’ll be joining a diverse group of individuals with unique experiences, backgrounds, and ideas. Together, we’ll bring both our hearts and our minds to work every single day to help our people be their best and deliver human-centered insights and solutions at speed and scale for our business.Role responsibilities: As an HR Partner, you will be the single point of contact in HR for our people and our practice leaders – building deep, personalised relationships to help our people and business thrive. Provide personalized employee support
ACCENTURE

Hr Assistant With French And English (on-site/​hybrid)


Candidatul ideal Good knowledge of French and English (B2 upwards); Good knowledge of Microsoft Office (Word, Excel); Ability to meet deadlines; Good analytical skills; Positive attitude and solution-oriented thinking; Proactive, flexible and adaptable; Team-oriented.Nice to have: Bachelor’s degree or certification in Human Resources would be a plus; Experience working in customer service would be an advantage.Descrierea jobului This role focuses on managing databases and records for client’s employees, as well as working alongside HR teams to provide assistance and support.The HR Assistant with French and English is responsible for: Providing support to employees via email or chat and deliver suitable solutions in a timely manner; Managing end-to-end HR processes (hiring, onboarding, offboarding, terminations, resignations); Assisting with gathering information for leaves of absence, medical leave, paid/unpaid leave, maternity/paternity leave, etc.; Processing data entry or importing
SC CONDUENT BUSINESS SERVICES ROMANIA SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 255 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.