Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

317 Locuri de Munca Resurse Umane - Joburi Resurse Umane

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

317 Locuri de Munca Resurse Umane - Joburi Resurse Umane

Cauta printr-o varietate mare de joburi Resurse Umane si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Resurse Umane si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Hr Recruiter


Candidatul ideal Dacă ești o persoană proactivă, cu abilități excelente de comunicare și dornică să faci parte dintr-o echipă dinamică, te încurajăm să aplici pentru rolul de HR Recruiter în cadrul companiei Aurora Multimarket.Ne-ar plăcea să ai: Minim 2 ani experiență în recrutarea de personal white/blue collar; Abilități foarte bune de organizare, comunicare, prezentare şi relaţionare cu oamenii; Capacitate de observaţie şi analiză comportamentală; Abilități de coordonare a proiectelor de recrutare; Abilități excelente de organizare și gestionare a timpului; Cunoștințe de limba engleză – min B1/B2; Cunoștințe de limba ucraineană – constituie avantaj; Studii finalizate în domeniul psihologiei sau al comunicării.Descrierea jobului Ce implică rolul de Recruiter: Gestionarea întregul ciclu de recrutare, de la postarea unui rol pe platformele de recrutare până la integrarea candidaților; Evaluarea candidaturilor și efectuarea de interviuri telefonice inițiale; Coordonarea și desfășurarea
AURORA ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 946 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager Agentie Hr


Candidatul ideal Manager Agentie HRCe ne dorim de la tine?Experiență anterioară demonstrată în domeniul leasingului de personal și a recrutării ’blue collar’Abilități excelente de comunicare și negociere, cu capacitatea de a stabili și menține relații eficiente cu clienții, candidații și colegii de echipă;Descrierea jobului Manager Agentie HRCe vei face:Supervizarea și coordonarea activităților zilnice ale agenției;Planificarea și monitorizarea procesului de recrutare și selecție;Dezvoltarea și implementarea strategiilor eficiente de recrutare;Supervizarea procesului de selecție, inclusiv interviuri și evaluări;Menținerea relațiilor cu clienții existenți și dezvoltarea de noi parteneriate;Supervizarea, gestionarea și dezvoltarea echipei de recrutare, inclusiv evaluarea performanței și dezvoltarea profesională a membrilor echipei;
SKILLD BY EJOBS

Junior Hr I Piatraonline


Candidatul ideal Vrei o carieră în HR și cursuri constante de perfecționare? Alătură-te celui mai mare magazin online Home & Deco din România, vei lucra într-un super showroom din București și vei avea un birou digitalizat, cu vedere spre viitor. Oferim un loc de muncă într-o companie extrem de dinamică, cu o echipa tânăra, de succes, într-o companie ce lucrează atât în România cât și în Europa.Care sunt așteptările noastre?- o bună comunicare în echipa, vei lucra aproape de colegii tăi din alte departamente;- o bună coordonare / organizare a task-urilor zilnice;- eficientă și responsabilitate- o foarte buna cunoastere a Revisalului- cursul de inspector resurse umane sau studii in domeniu- proactivitate și loialitate- minim 2 ani de experiență în acest rol.Descrierea jobului Responsabilități:-întocmire documente de angajare (oferta de muncă, contract individual de muncă, fișa postului, acord de confidențialitate, obținere repartiție de la șomaj și comunicare angajare, înregistrare revi
ROCK STAR CONSTRUCT SRL

Hr Generalist With French


Candidatul ideal Your career is about what you want to be and who you want to be. It’s about bringing your skills, curiosity and best true self to work.In Accenture Operations we rethink the way people work and businesses perform by harnessing the power of rich data for decision-making, innovative technology, and advanced machine intelligence.In an era where people are critical to success, join a team that prioritizes human ingenuity and fosters a workforce where technology elevates people (not the other way around), freeing them up for more creative thinking and exciting work.By being part of our team, you will work from Monday to Friday, 09:00-18:00 in a remote/hybrid setup.Skills that make your work successful: You have minimum B2 French& English language skills; You have 1-2 years experience in HR area OR you are a junior candidate who wants to learn from our professional; You communicate easily; You are a team-player; You can solve urgent matters; You are reliable and proactive.De
ACCENTURE SERVICES SRL

Hr Business Partner - Oradea


Candidatul ideal Căutăm un HR Business Partner cu experiență și proactiv pentru a alinia inițiativele și funcțiile noastre de resurse umane cu obiectivele strategice și nevoile de afaceri ale companiei.Candidatul Ideal:• Absolvent de sociologie, psihologie, economic sau alte profile conexe;• Atestat Inspector Resurse Umane;• Cunoștințe avansate despre legislația muncii;• Experiență într-un soft de Administrare HR constituie avantaj;• Bună înțelegere a procedurilor, proceselor și a Codului muncii;• Minim 3 ani experiență în administrare de personal;;• MS Office avansat;• Discernământ profesional și cunoașterea implicațiilor legale ale relațiilor de muncă;• Abilități de comunicare avansate;• Excelente abilități analitice;• Bune abilități de planificare și organizare;• Atenție la detalii;Descrierea jobului Efectuarea calculului salarial şi întocmirea statului de salarii pe baza informaţiilor specifice (pontaje, concedii medicale, concedii de odihnă, concedii fără plată, modificări salaria
CEMACON - S.​A.​

Hr Generalist


Candidatul ideal Experienta minima 3 ani in domeniu, domeniul constructiilor prezinta un avantaj.Studii superioare finalizate;Cunostinte avansate de operare PC: MS Office (Word, Excel, PowerPoint), internet.Cunoasterea temeinica a legislatiei si a bunelor practici în domeniul resurselor umane;Cunostinte privind: formarea și managementul echipelor, comunicare internă, cultură organizațională, managementul conflictelor, etc;Inteligenta emoționala -empatie, echilibru emoțional, capacitate de relationare interumana;Capacitate de planificare și organizare.Descrierea jobului Realizarea tuturor activitatilor de administrare de personal: dosare personal; intocmire contracte individuale de munca, fise post, acte aditionale, decizii desfacere contracte munca, procedura de cercetare disciplinara prealabila, adeverinte, diverse documente solicitate de angajati, etc.Urmarirea si aplicarea prevederilor legale în domeniul relațiilor de munca si politicile companiei/ instructiunilor si instrumentelor
MINERALPORT SRL

Media netă estimată pe baza celor 1466 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Junior Hr Admin


Candidatul ideal Cunostinte de utilizare a pachetului Microsoft Office; Cunostinte de legislatie a muncii-– reprezinta un avantaj; Atestat inspector resurse umane – reprezinta un avantaj; Abilitati excelente de comunicare si organizare; Abilitatea de a face mai multe sarcini si de a stabili prioritatile sarcinilor; Atentie la detalii si abilitate de rezolvare a problemelor.Descrierea jobului Rol: Responsabil in mentinerea cu acuratete inregistrarile fizice si electronice ale personalului, respectand politicile si procedurile interne, cadrul legal, dar si confidentialitatea informatiilor.De asemenea, suport pentru toate ariile mari gestionate de catre departamentul HR. Administrarea si gestionarea dosarelor de personal, atat fizic cat si electronic (acte necesare pentru angajare si lichidare, contracte individuale de munca, acte aditionale aferente, fise de post, etc.); Furnizarea sau introducerea in sistem a datelor necesare pentru administrarea de personal (tool-uri interne gestionate
HCL ONLINE ADVERTISING SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Hr Business Partner Romania


Candidatul ideal Want to build a stronger, more sustainable future and cultivate your career? Join Cargill's global team of 160,000 employees who use new technologies, dynamic insights and over 157 years of experience to connect farmers with markets, customers with ingredients, and people and animals with the food they need to thrive.Job Purpose and ImpactThe Human Resources Business Partner will execute and deliver moderately complex people processes focused on people and culture strategy, implementation of solutions to improve performance and engagement, workforce plans, learning programs and talent activities. In this role, you will provide support to key stakeholders and analyze metrics for our animal nutrition plants in Craiova and Sibiu, our silos and laboratories as well as for our Bucharest Office Team totaling to a team of 270 Cargill Romania employees.QualificationsMinimum Qualifications Bachelor’s degree in a related field or equivalent experience Minimum of two years of
CARGILL AGRICULTURA SRL

Reprezentant Vanzari Prin Telefon Ms,​ Hr


Candidatul ideal Experienta pe un post similar minim 1 an.Studii medii/superioare finalizare.Bune abilitati de comunicare si negociere.Capacitatea de a lucra in echipa.Abilitati tehnice: MS Office, nivel mediu.Descrierea jobului - mentine si dezvolta relatiile cu farmaciile partenere.- preia comenzile de la clienti si promoveaza ofertele companiei.- contacteaza zilnic prin telefon farmaciile alocate cu o frecventa prestabilita.- indeplineste cu succes obiectivele de vanzari.- se oferta pachet salarial motivant plus bonusuri de performanta.
FOR PHARMA SRL

Generalist Hr


Candidatul ideal Studii superioare relevante. Minim 4 ani experienta intr-o pozitie de HR Generalist sau similara; Limba engleza la nivel mediu – avansat; Competente de utilizare PC si a sistemelor informatice de lucru (Word, Excel, Outlook, softuri HR) nivel avansat Demonstreaza ablitati de lucru in mod structurat si responsabil, cu atentie la detalii si atentie distributiva. Este o persoana deschisa, cu abilitati foarte bune de comunicare, rabdatoare, calma si orientata sa ofere clientului intern un suport cat mai bun; Are disponibilitatea de a asimila informatii noi si este o persoana cu un grad ridicat de autonomie.Descrierea jobului Recrutarea și selecția candidaților potriviți pentru diferitele poziții disponibile în cadrul companiei; Organizarea și coordonarea procesului de integrare a noilor angajați; Elaborarea și implementarea politicilor și procedurilor de resurse umane; Administrarea și monitorizarea programelor de dezvoltare a angajaților, inclusiv evaluarea performanțelor
PALD ENGINEERING SRL

Team Leader Payroll&hr Admin


Candidatul ideal Căutăm pe cineva cu 5-10 ani de experiență în gestionarea activităților de administrare personal și salarizare, pasionat de domeniu și dornic de dezvoltare continuă.Foarte bun cunoscător al metricilor și indicatorilor în aria de HR și a metodelor de măsurare.Abilități de leadership, bun planificator și organizator pentru el și pentru echipă, capabil să facă față mai multor priorități și să acopere cât mai multe domenii ale rolului (administrare, salarizare, relații de muncă).Capabil de comunicare cu impact și de a dezvolta relații de colaborare cu ceilalți, orientat către oameni și soluții.Gândire în perspectivă, dorință de învățare și îmbunătățire continuă pentru sine și cu inițiative în eficientizarea proceselor de administrare și salarizare utilizând instrumente și tehnologii moderne.Sunt necesare cunoștințe solide de salarizare și legislaţia muncii, la curent cu bunele practici și metode de măsurare în domeniu, experiență de lucru cu aplicații/software de resurse u
DIRECT CLIENT SERVICES SRL

Hr Admin Specialist


Candidatul ideal Do you possess excellent organizational skills with a keen eye for detail? Are you able to build relationships with employees from diverse backgrounds and establish trust in a relaxed, informal atmosphere? Then you might just be the stellar HR Admin Specialist we are looking for and we are super excited to hear from you!Are you the one? 3+years of relevant experience in similar fields with a focus on Personnel Administration processes in multinational companies Very good level of knowledge of Romanian labor legislation Fluency in English Ability to maintain confidentiality and handle sensitive information with discretion Strong communication skills, both written and verbal Ability to prioritize tasks and manage time effectively in a fast-paced environment Initiative to identify challenges and proactively propose solutions to improve HR operations Willingness to adapt to the dynamic and fast-paced nature of the advertising industry, where priorities can change quickly M
STELLAR DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Hr Admin & Payroll Trainee


Candidatul ideal Requirements: Relevant university degree (human resources or economic related preferably); Advanced computer skills (MS Office, with emphasis on Excel and PowerPoint); Business oriented thinking and approach; Professional attitude, reliable and sociable; Candidates should be able to work in a multinational/ multicultural environment and capable to handle confidential information; Excellent oral and written communication skills in Romanian and English Genuine desire to develop skills, motivation for professional developmentDescrierea jobului Responsibilities: Updating information about employees in Payroll & HR related software’s; Updating the payroll & HR. files; Introducing amounts into the electronic bank system of our customers for the payment of salaries and related social contributions and taxes; Centralizes the annual leave and sick leave;What we offer: A competitive financial package, including but not limited to budget for a flexible benefit platform, health in
MAZARS CONSULTING SRL

Junior Hr Generalist


Candidatul ideal As a Junior HR Generalist you will play a key role in our team focused on growing the organization, and improving the work environment & HR support to all our crew. This role includes a blend of administrative, operational and strategical HR responsibilities with focus on People Support in a multi-cultural organization. Your Profile ∙ University degree preferably with focus on Human Resources or similar ∙ Min. 1 year of work experience in HR is mandatory, preferably in high paced and creative companies ∙ A genuine desire to help and support others ∙ Flexible and comfortable in a changing environment ∙ Previous BPO / contact center experience is an advantage ∙ SAP HR experience is an advantage ∙ Business fluent in English mandatory Descrierea jobului Main Responsibilities ∙ Managing administration of on-boarding / off-boarding processes ∙ Preparation and update of employment contracts and employee requests ∙ Ensuring HR data accuracy and up to date maintenance ∙ Coverag
IGT SERVICES AND TECHNOLOGIES S.​R.​L.​

Hr Analyst With French


Candidatul ideal We are looking for HR Analysts, entry-level positions for every HR enthusiast. The specialists we are looking for will have the opportunity to deepen their knowledge in one HR process or more, to deliver qualitative service to our Clients and to develop their professional career following many paths Capgemini is opening in this domain. What do you need to start? Min. 6 months experience of managing employee life cycle activities like Talent development, Mobility, Workforce administration, talent acquisition, case management, helpdesk, remuneration, etc. Strong communication skills; Fluent English and French (min. B2); Good organizational skills, ability to work in tight deadlines and fast paced environment; Good knowledge of MS Office.Descrierea jobului What duties will help you grow as an expert? Process HR requests (administrative/payroll/compensation & benefits/learning & development); Provide clarification on HR policies and procedures; Manage assigned part of the
CAPGEMINI SERVICES ROMANIA SRL

Hr Partner With Italian


Candidatul ideal Your career is about what you want to be and who you want to be. It’s about bringing your skills, curiosity and best true self to work.In Accenture Operations we rethink the way people work and businesses perform by harnessing the power of rich data for decision-making, innovative technology, and advanced machine intelligence.In an era where people are critical to success, join a team that prioritizes human ingenuity and fosters a workforce where technology elevates people (not the other way around), freeing them up for more creative thinking and exciting work.By being part of our team, you will work from Monday to Friday, 09:00 AM - 18:00 PM in a remote way.How you’ll make an impact: Provide individual employee coaching and guidance on skill development and growth, connecting people to projects keeping both personal and key practice strategy and priorities at the forefront; Work closely with HR colleagues to understand talent priorities and talent programs to make emp
ACCENTURE SERVICES SRL

Junior Data Manager (m/​w/​d) Hr Reward & Performance,​ Allianz


Descrierea jobului Job-Integrated Master: Junior Data Manager (m/f/d) HR Reward & Performance, Allianz in Munich#SIBE #Steinbeis #Master #Job-intigrated #MBA #International #Management #HR #Controlling #DataAnalystic #SuccessFactors #SAP #Training #Allianz #MunichYou just finished your bachelor’s degree and now want to get started right away with your Master's program? Do you enjoy putting study content into practice immediately and thus creating added value for a company? Then you've come to the right place - SAPHIR will be happy to help you find the perfect partner company for your job-integrated Master's degree at SIBE!Company:Many customers worldwide trust the Allianz Group as insurers and asset managers. As an employer, we care deeply about our employees, their needs, their dreams, and their personal challenges. Together, we create an environment where everyone has the opportunity to discover, grow, and create a better future for our customers and the world around us.A
SAPHIR DEUTSCHLAND GMBH

My Hr Advisor With Polish – Junior (new Hr Operations Team)


Candidatul ideal Requirements: •Fluency in English and Polish. •Attention to detail & high level of prioritization skills. •Can Do attitude with focus on solving problems. •Team player that can build long lasting positive relations with direct team, colleagues & stakeholders. •Willingness to learn new things and Ready to Grow.Descrierea jobului What you need to know about this position: You will serve as the first point of contact for questions relating to your process area of responsibility, providing high-quality and timely customer service, and ensuring that all requests are fully understood. Key Responsibilities: •Provide general information to target audience on policies and procedures, and answer questions based on FAQs; ensure all requests are fully understood by answering inbound calls/email/chat. •Work within the SLA and keep the customer informed of expected completion date, including when the item is escalated for action. •Liaise with other support teams to solve more comple
MONDELEZ

Hr Opportunities With German


Candidatul ideal Your career is about what you want to be and who you want to be. It’s about bringing your skills, curiosity and best true self to your work.Here, you’ll match your ingenuity with the latest technology to make incredible things.In an era where people are critical to success, join a team that prioritizes human ingenuity and fosters a workforce where technology elevates people (not the other way around), freeing them up for more creative thinking and exciting work.For the listed roles, the work schedule will be Monday to Friday, 09:00-18:00. For HR Admin candidates, the work setup will be hybrid, from Bucharest, Iasi and Brasov. For Recruiting Analyst, the activity will be performed remotely if you are based in cities outside Accenture Offices.How you'll make an impact:HR Admin Manage and update HR databases with different information such as new hires, terminations, personal and job data changes or leave of absence; Collect information from other departments or notif
ACCENTURE SERVICES SRL

Hr Recruiter (maternity Cover)


Candidatul ideal For our client, a multinational life science company, we are looking for an ambitious HR Recruiter with people centric approach and good professional ethics.What you'll need to succeed Bachelor degree in HR Management Min. 2 years experience in similar position of multinational companies (mandatory) Knowledge of Romanian labor law Fluent in English (mandatory) Good knowledge of MS Office Very good communication skillsWhat you'll get in returnDeveloping your career in a strong multinational life science companyA dynamic work environment, where you can implement strategic projectsAn attractive package aligned with your skills and experience Descrierea jobului Your new role Recruitment process for new open roles Collaborate with recruitment agencies and consultants in the region Align with recruitment consultants and management for coordination of interviews Conduct competence based interviews and develop shortlist of candidates Assign ability tests and personalit
HAYS SPECIALIST RECRUITMENT ROMANIA SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 317 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.