Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

859 Locuri de Munca Secretara in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

859 Locuri de Munca Secretara in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretara in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretara in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Secretara Companie Multinationala Si Joburi Asemanatoare


Candidatul ideal Va cautati un job office la o companie dе prestigiu?Ambitia va caracterizeaza si va doriti un job cu standarde inalte, intr-un mediu business, sub indrumarea unor profesionisti?Va invitam sa aplicati pentru oricare din pozitiile disponibile pentru o companie multinationala, cele full-time de secretariat sau cea de Asistent in departamentul de vanzari dar puteti fi selectat/a si pe alte pozitii asemanatoare din diverse departamente unde activitatea principala se desfasoara pe computer.Sunteti in primii ani de experienta in munca, sau in anii de studentie cand studiile va ocupa parte din timp? Sunteti persoana pe care o cautam, puteti aplica la unul din posturile oferite!Dorim o persoana motivata, la inceput dе cariera (absolventi pentru posturile full-time si studentii/ masteranzii pentru cele part-time sunt candidatii ideali, dornici sa invete rapid si sa evolueze in cariera), amabila, care sa aiba abilitati dе comunicare, sa cunoasca limba engleza si sa fie capabila s
AGENTIA DE FOTOMODELE SEQUOIA MODELS S.​R.​L.​

Secretara


Candidatul ideal Cerinte:Cunostinte Microsoft Office,Gmail, Outlook, ExcelOrganizare de documenteAbilitati de comunicare si relationareLucru in echipaExperienta intr-un post similar si cunostinte de contabilitate primara reprezinta avantajeDescrierea jobului Responsabilitati:Redactarea corespondentei si a altor documente interneAsigurarea unui mediu de lucru curat si eficientAsigura suportul administrativ si relationeaza cu colaboratoriiRaspunde la telefon si programeaza interviuriAsumarea si urmarirea sarcinilor de serviciuBeneficiiProgram de lucru de la 10:00 - 16:00
DAMIS ADVERTISING CONSULTING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 332 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretar Notarial/​consilier Juridic


Candidatul ideal Secretara / Secretar notarial / consilier juridic- experienta in notariat obligatorie- cunostinte de operare pe calculator si de utilizare a programului word- abilitate de a lucru in echipa si de a fi flexibil in functie de nevoile biroului notarialDescrierea jobului - redactarea actelor notariale- comunicarea cu clientii si furnizarea de informatii cu privire la procedurile notariale si documentele necesare- gestionarea programarilor- pastrarea si arhivarea actelor notariale- folosirea registrelor notariale
BIROU INDIVIDUAL NOTARIAL - ANTOHII DINA

Secretara/​ Office Manager


Candidatul ideal • Bune abilitati de comunicare; organizare si stabilirea prioritatilor in activitatea profesionala;• Abilitatea de pastrare a confidentialitatii activitatii profesionale;• Abilitatea de a face managementul mai multor sarcini simultan, promptitudine si responsabilitate;• Persoana proactiva, dinamică;• Cunoscător al limbii engleze;• Cunostinte bune de operare PC (MS Office);• Experienta reprezintă un avantaj; Descrierea jobului Preluarea/prelucrarea/expedierea corespondenţei.Înregistrarea documentelor, organizarea arhivei;Primirea invitatilor;Preluarea apelurilor telefonice şi redirecţionarea acestora;Asigură protocolul;Completeaza AWB uri, plicurile trimise recomandat (prin curierat rapid sau posta normala), completeaza adresele pe plicuri, impacheteaza coletele, inregistreaza plicurile trimise;Copiaza / redacteaza / tehnoredacteaza diferite materiale;Intocmeste necesarul si face comenzi pentru aprovizionarea biroului;Executa orice alte dispozitii date de superiorul ier
NAGRA GAMING SRL

Secretara,​ Departament Relatii Cu Clientii


Candidatul ideal Profilul candidatului ideal:1. Experienta in domeniul de secretariat, relatii cu clientii2. Fire prietenoasa, seriozitate, diplomatie, punctualitateSistem de bonusare pentru indeplinirea obiectivelor cantitative si calitative.Program de lucru: L-V intre orele 09:00- 18:00, cu 1h pauza de masaCine nu trebuie sa aplice:1. Daca nu aveti experienta in domeniul de secretariat, relatii cu clientii2. Daca nu aveti cunostinte in Microsoft Word, Google calendar3. Daca nu va puteti prezenta la sediul firmei zilnic care se afla in sectorul 1, langa liceul ION NECULCE4. Acest job este pe perioada determinata, pana la inceputul lunii Iulie!Aplicati numai cu CV. Veti fi contactati in urma triajului CVului.Descrierea jobului Cerintele de baza ale postului:1. Candidatul trebue sa realizeze task-uri impreuna cu supervizorul in domeniul secretariatului si al relatiilor cu clientii.1. Pozitia este una de junior, dar cu competente in domeniul de secretariat si a relatiilor cu clientii2. P
STUDIOBLITZ S.​R.​L.​

Asistent Manager/​ Secretariat


Candidatul ideal Diplomă de studii superioare în domeniul administrativ sau într-un domeniu relevant. Experiență anterioară într-un rol similar constituie un avantaj. Abilități excelente de comunicare și organizare. Cunoștințe solide de operare a computerului și a programelor de birou. Permis de conducere Limba engleza scris si vorbitDescrierea jobului Administrare birou: gestionarea corespondenței interne si externe, programarea întâlnirilor și rezervarea călătoriilor. Suport pentru manager: pregătirea de documente, gestionarea agendei și a programelor de întâlniri. Comunicare și coordonare: asigurarea unei comunicări eficiente între departamente și părți interesate. Gestionarea documentelor: administrarea și organizarea sistemului de fișiere. Recepție și primire: primirea și îndrumarea vizitatorilor și clienților. Beneficii: Pachet salarial competitiv Mașină, telefon și laptop de serviciu
YOUR JOB CONSULTING RECRUITING S.​R.​L.​

Secretar Birou Notarial Cu Experienta In Notariat


Candidatul ideal - experiența obligatorie de minim 4 ani într-un birou notarial- persoană organizată, cu bune abilități de comunicare și relaționare cu publicul- seriozitate, răbdare, amabilitateDescrierea jobului - program Eterra, obținere extrase informare/autentificare- borderouri, statistică, INFONOT, declarația 208, registre notariale- pregătirea documentelor pentru a fi arhivate- realizarea relației directe cu publicul într-un mod deschis, amabil și profesionist- tehnoredactarea actelor notariale
SOCIETATE PROFESIONALA NOTARIALA LAZAROIU UDRESCU

Asistent Relatii Clienti - Operator Facturare Si Secretariat


Candidatul ideal In echipa Kreston Romania vei fi recunoscut si recompensat pentru realizari, te vei bucura de un pachet salariat motivant si vei primi sprijinul si indrumarea pentru a-ti atinge propriile obiective de dezvoltare.CERINTE- absolvent de studii superioare - experienta in Microsoft Office (Word, Excel)- capacitate de lucru in echipa- abilitati multitasking- abilitati foarte bune de comunicare in limba engleza- atentie la detaliiDescrierea jobului In calitate de asistent relatii clienti si secretariat la biroul front office vei tine legatura cu clientii nostri din intreaga lume, vei intocmi oferte comerciale si contracte sub indrumarea managerului de departament, vei emite lunar facturi, vei intocmi registrul de casa, vei prelua corespondenta si vei fi implicat si in cateva activitati administrative de birou. Biroul de la care veti lucra este situat la intrarea in birou pentru a fi facila si partea de secretariat privind preluarea corespondentei.RESPONSABILITATI- preluarea c
KRESTON ROMANIA S.​R.​L.​

Asistent Manager/​ Secretariat


Scurta descriere a companiei Kreativehr este o agenție de recrutare si selecție, cu capital autohton! Misiunea noastră este să formăm echipe de succes și să îmbunătățim mediul de afaceri din România, prin servicii de resurse umane de calitate. Cu pasiune, inovație și învățare continuă, servim clienții și candidații noștri pentru a promova starea de bine și dezvoltarea profesională. Identificam specialistul potrivit, pentru partenerii noștri de business, acoperind cele mai căutate industrii: Inginerie, Finanțe-Bănci, IT&C, Sales & Marketing, BPO/SSC. Cerinte Cerințe:- Minim 3 ani de experiență de lucru ca secretară sau asistent manager.- Cunoștințe de operare în MS Office (MS Excel și MS Outlook, în special)- Experiență practică în utilizarea mașinilor de birou (de exemplu, faxuri și imprimante)- Familiarizat cu instrumentele de programare a e-mailurilor, cum ar fi Teams- Abilități excelente de comunicare scrisă și verbal- Comunicare avansată în limba engleză, atât verbală, cât
KreativeHR Services

Secretara /​ Asistent


Candidatul ideal Experienta in ceea ce priveste domeniul IT (cunostinte generale)Are o imagine personala impecabila, tinuta officeExperienta in domeniu reprezinta un avantaj;Limba engleza - nivel mediu/avansat (citire, vorbire, intelegere);Cunoasterea foarte buna a aplicatiilor Microsoft Office- Excell, Word, PowerPoint;Buna cunoastere a gramaticii limbii romane (se va testa la interviu);Persoană deschisă, pozitivă, spontană, orientată către rezultat;Bune abilitati dе comunicare- asculta activ si comunica intr-o maniera clara si structurata;Persoana energica cu prezenta placuta;Abilitatea dе a rezolva problemele cu rapiditate;Abilitati bune dе comunicare si dе lucru in echipa, dar si individual.Permis de conducere categoria B.Job-ul oferit este FULL TIME, necesita prezenta in Office.Nu se poate lucra remote.Descrierea jobului Promovarea imaginii firmei prin activitatea pe care o desfasoaraInregistrarea tuturor documentelor in registrele de intrare/iesire dupa caz si distribuirea lor ca
ATELECOM BUSINESS INSPIRE SRL

Secretara (receptie)


Candidatul ideal Diplomaţie Cunoştinţe avansate de MS Office şi Outlook Limba engleză- scris/vorbit/citit nivel mediu Capacitate de organizare şi planificare Abilităţi de comunicare Persoană dinamică Rezistenţă la stres Abilitate lingvisticăDescrierea jobului Întâmpină clienţii şi oferă informaţii Gestionează folosirea sălilor de protocol Receptionează şi redirectionează apeluri telefonice, transmite mesaje Întocmeşte situaţii şi rapoarte lunare Îndeplineşte toate sarcinile specifice secretariatului (redistribuire apeluri, faxuri, corespondenţă, mailuri, etc) Asigură asistenţă, la cerere, pentru întâlnirile administratorilor şi directorilor (întocmeşte Minutes of Meeting, efectuează traduceri) Redactează corespondenţa de afaceri Asigură interfaţa cu clienţii şi cu alte structuri din afara societăţii
NETWORK ONE DISTRIBUTION SRL

Secretar Birou Notarial - Experienta In Domeniul Notarial


Candidatul ideal Secretar notarial cu experiență în secretariat.Descrierea jobului Secretarul va trebui sa facă muncă de secretariat, sa înregistreze în registre, să răspundă la telefon, să preia documente de la clienții, să trimită și să răspundă la email-uri, etc. Va trebui sa fie capabil sa desluseasca raporturile reale dintre părți și sa dea lămuriri in acest sens. Programul biroului este de luni pană joi de la 9-17, iar vineri de la 9-16. Cautam o persoană dinamică, cu spirit de echipă și implicată.
BIROU INDIVIDUAL NOTARIAL BEANGA STELUTA LEONTINA

Asistent Manager /​ Secretara - Zona Moara Vlasiei (ilfov)


Candidatul ideal Locația job-ului: Str. Statorniciei Nr 12A, Moara Vlăsiei, IlfovPentru noi, candidatul ideal: Este o persoană organizată și atentă la detalii; Este o persoană flexibilă și rezistentă la stres; Are o puternică orientare către client; Are o bună capacitate de coordonare și de a realiza multiple sarcini; Are cunoștințe de contabilitate primară; Are cunoștință de limba engleză; Cunoaște programele Office (Word, Excel, PowerPoint).Constituie avantaj: cunoașterea programului SmartBill; cunoașterea platformelor online WordPress și Merchant Pro; deținerea permisului auto categoria B.Nu aplica dacă: nu ești o persoană ordonată și atentă la detalii; nu îți place să comunici frecvent cu alte persoane.Descrierea jobului Principalele responsabilități ale job-ului vizează: Comunicare permanentă cu clienții noștri și asigurarea de asistență individuală în vânzarea produselor; Menținerea legăturilor cu diverși furnizori, colaboratori; Efectuarea recepției de marfă, etichetarea acestei
ALL INDUSTRIAL FV S.​R.​L.​

Secretara /​ Asistenta


Candidatul ideal Experienta in ceea ce priveste domeniul IT (cunostinte generale)Are o imagine personala impecabila, tinuta office – CERINTA MANDATORIE.Experienta in domeniu reprezinta un avantaj;Limba engleza - nivel mediu/avansat (citire, vorbire, intelegere);Cunoasterea foarte buna a aplicatiilor Microsoft Office- Excell, Word, PowerPoint;Buna cunoastere a gramaticii limbii romane (se va testa la interviu);Persoană deschisă, pozitivă, spontană, orientată către rezultat;Bune abilitati dе comunicare- asculta activ si comunica intr-o maniera clara si structurata;Persoana energica cu prezenta placuta;Abilitatea dе a rezolva problemele cu rapiditate;Abilitati bune dе comunicare si dе lucru in echipa, dar si individual.Permis de conducere categoria B.Job-ul oferit este FULL TIME, necesita prezenta in Office.Nu se poate lucra remote.Descrierea jobului Promovarea imaginii firmei prin activitatea pe care o desfasoaraInregistrarea tuturor documentelor in registrele de intrare/iesire dupa caz
ATELECOM BUSINESS INSPIRE SRL

Secretara


Candidatul ideal CERINŢE– experienţă în activitatea de secretariat;– cunoştinţe avansate PC;– capacitate de însuşire rapidă a informaţiilor;– atenţie sporită la detalii, punctualitate;– capacitate de gestionare a situaţiilor dificile şi de prioritizare a activităţilor;– integritate morală, profesionalism, eficienţă, responsabilitate, confidenţialitate şi abilităţi de lucru în echipă;– excelenta cunoaştere a limbii române, exprimarea corectă şi coerentă, atât verbal, cât şi în scris;– abilităţi de comunicare într-un mediu profesional care răspunde cerinţelor clienţilor;– experienţă în completarea fişelor de activitate zilnică;– disponibilitate program prelungit;– cunoaşterea limbii engleze minim la nivel mediu;– capacitate de analiză şi sinteză.Descrierea jobului – activitate standard de secretariat ;– asigurarea protocolului şi diverse alte activităţi de secretariat, de recepţie ;– asigurarea necesarului de birotică şi consumabile ;– alte activităţi specifice de intermediere a relaţiil
IVAN SI ASOCIATII - SOCIETATE CIVILA DE AVOCATI

Media netă estimată pe baza celor 348 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretara/​asistent Manager (m/​f)


Candidatul ideal Eficienţa şi profesionalism;Studii superioare finalizate;Experienta in utilizarea calculatorului - programele: Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook) si a Internetului;Flexibilitate, sociabilitate;Rigurozitate in respectarea cu acuratete a sarcinilor si a termenelor limita;Abilitati de comunicare si de abordare interpersonala; Descrierea jobului Preia si transmite mesaje/corespondenta;Redacteaza corespondenta simpla;Expediaza corespondenta;Primeste vizitatorii/clientii;Organizeaza sala de sedinte, conferinte;Organizeaza agenda Directorului General;Intocmeste si transmite facturile lunare;Publicare in BPI, anunturi in mica publicitateCriterii de selecție:Cunostințe de limba engleza;Peste 3 ani experiență în Juridic, Administrativ / Logistica, Office / Back-office / Secretariat; Cunostinte economice, juridice si/sau de contabilitate primara.
PRIME INSOLV PRACTICE SPRL

Asistent Executiv/​ Secretară


Descrierea jobului Evident că as putea să aleg toate calitățile existente și să le pun la un loc și să spun că acesta este candidatul ideal pentru mine. Dar nu despre asta este vorba. Important este sa facem bine ce e relevant pentru post. Doresc un coleg care știe ce înseamnă să fii "un bun coleg", care știe să vorbească respectuos cu partenerii de la toate nivelurile ierarhice, fara frică, jenă sau ego pentru a-și atinge obiectivele:) Experiență pe o poziție similară ajută. Observatie: dacă nu ești o persoană ordonată și organizată oportunitatea aceasta nu e pentru tine. Responsabilități:- asigurari sprijin logistic şi administrativ managementului societății- redactezi documente, operezi si gestionezi date sensibile si valoroase in timp real- elaborarezi și redactezi documente și situații specifice cerute de management- întocmesti, modifici și gestionezi agenda personala si intalnirile Directorului general- asiguri documentele suport și protocolul pentru intalnirile Directorului gene
ROM WASTE SOLUTIONS S.​A.​

Secretara Directia IMM (contract pe perioada determinata)


Scurta descriere a companiei ALPHA BANK ROMANIA is part of the largest Greek financial group, Alpha Bank Group, with more than 140 years experience in banking sector. The first foreign bank to come to Romania after 1990, ALPHA BANK ROMANIA provides the whole range of products and services to the consumer market segment as well as complex banking solutions to the business and corporate customers.The applicants will have the great opportunity to join an important organization whose values are: innovation, honesty, flexibility, intelligence and reliability. Cerinte Studii medii sau superioare.Ai, de preferat, experienta in activitati precum secretariat, receptie, HR si/sau in zone de interactiune cu clientii/ asistenta clienti.Limba engleza.Utilizator MS Office (Word, Excel).Esti o persoana dinamica si entuziasta, ai o atitudine proactiva si bune abilitati de comunicare si relationare interpersonala.Esti organizat/a si atent/a la detalii. Responsabilitati Rolul tau:Coordonarea documentelo
Alpha Bank

Secretara Centru Limbi Straine


Candidatul ideal Cerinte:- experienta in activitatea de secretariat si receptie- absolvent de studii superioare- cunoasterea foarte buna a pachetului MS Office, navigare internet- abilitati foarte bune de comunicare si relationare- capacitate si dorinta de invatare si perfectionare- capacitate de multitasking, abilitati organizatorice- capacitatea de a lucra independent si sub presiune- limba engleza minimum nivel intermediarAvantaj: experienta in domeniul educationalDescrierea jobului Responsabilitati si sarcini:- program L-J 12:30-20:30; V 9:00-17:00- relatia directa cu clientii- indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat- preluarea si directionarea apelurilor telefonice- preluarea, inregistrarea, indosarierea si arhivarea corespondentei- organizarea de evenimente educationale- actualizarea bazei de date si a site-ului web, crearea de afise etc.- elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management- contabilitate primaraBeneficii oferite:Pachet salarial at
BIG BEN CLIL S.​R.​L.​

Angajez Secretar Birou Notarial Cu Experiență în Notariat


Candidatul ideal - experiența obligatorie de minim 4 ani într-un birou notarial- persoană organizată, cu bune abilități de comunicare și relaționare cu publicul- seriozitate, răbdare, amabilitateDescrierea jobului - program Eterra, obținere extrase informare/autentificare- borderouri, statistică, INFONOT, declarația 208, registre notariale- pregătirea documentelor pentru a fi arhivate- realizarea relației directe cu publicul într-un mod deschis, amabil și profesionist- tehnoredactarea actelor notariale
SOCIETATE PROFESIONALA NOTARIALA LAZAROIU UDRESCU
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 859 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.