Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

859 Locuri de Munca Secretara in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

859 Locuri de Munca Secretara in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretara in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretara in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Tehnoredactor - Secretar Notariat


Candidatul ideal Societatea Profesională Notarială Barladeanu își caută colegi pentru poziția de tehnoredactor - secretar notariat.CERINTE:– abilități de comunicare și relaționare interumană (amabilitate, disponibilitate și deschidere față de clienți și membrii echipei);– rapiditate și acuratețe în tehnoredactarea actelor notariale în baza documentației puse la dispoziție și a prevederilor legale aplicabile;– cunoștințe de operare PC (pachetul Microsoft Office);– rigurozitate în respectarea termenelor-limită și a sarcinilor.Descrierea jobului – asigurarea relației directe cu publicul într-un mod deschis, amabil și profesionist și pastrarea corespondenței specifice via email sau telefon;– tehnoredactarea actelor notariale;- pregătirea documentației necesare întocmirii actelor și informarea clienților cu privire la documentele necesare în vederea încheierii acestora;– verificarea și înscrierea acestor acte în registrele electronice notariale.
SOCIETATE PROFESIONALA NOTARIALA SILVIA BARLADEANU SI ALEXANDRU BARLADEANU

Secretar școlar - Bucuresti


Candidatul ideal Dacă îți place să comunici cu oamenii, să organizezi lucrurile până la cel mai mic detaliu, te motivează un mediu de lucru deschis și prietenos – atunci te așteptăm în echipa noastră.Cerințe:- experiență într-un post similar, în activități administrative/de secretariat- abilități bune de operare MS Office (Word, Excel, Outlook)- abilități bune de comunicare, atenție la detalii și organizare eficientăDescrierea jobului Care va fi rolul tău:Vei ține legătura constant cu membrii comunității Aletheea (elevi, părinți, profesori), vei contribui la buna funcționare a școlii și vei fi un prim punct de contact cu autoritățile competente în domeniul educației. Nu vei face toate acestea singur(ă), ci vei lucra în echipă cu o colegă cu experiență în domeniu.Responsabilitățile postului: Menține o relație de bună comunicare cu părinții, colaboratorii, partenerii educaționali și comunitatea școlară, răspunzând prompt la toate solicitările și sesizările, telefonic, prin e-mail sau faț
ASOCIATIA SCOALA PRIVATA ALETHEEA

Asistent Manager /​ Secretariat


Candidatul ideal - Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare- Persoana foarte ordonata- Usurinta si experienta in folosirea calculatorului (Word ,Excel)- Limba engleza, scris si vorbit cel putin la nivel mediu- Abilitati administrative- Abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa in limba romana- Abilitati de comunicare si relationare cu clientii- Persoana calma, toleranta, cu abilitati de rezolvare a problemelor- Persoana activa, comunicativa, amabila si eficienta- Dorinta de implicare intr-un mediu de inalt profesionalismDescrierea jobului - Activitati zilnice de secretariat:- asigura protocolul si ordinea biroului- organizeaza intalniri,- se ocupa de aprovizionarea de consumabile, produselor de birotica si papetarie- se ocupa de primirea clientilor- sortare si arhivare fizica si electronica a documentelor- redacteaza diverse adrese, raspunsuri si orice alte documente solicitate de catre CEO- intocmire tabele, evidenta- Lucreaza alaturi de CEO cu programul acestu
PRIME INTELLIGENCE S.​R.​L.​

Operator Pc /​ Secretariat


Candidatul ideal Experienta de lucru in domeniu mobilierului constituie avantajCunostinte bune de operare PC: Word, Excel, EmailAbilitati de comunicare si relationare atat cu clientii externi cat si cu angajatii companieiCapacitatea de a gestiona si soluționa problemeCunostinte de limba engleza (scris si vorbit)Descrierea jobului Preluarea si directionarea apelurilor telefonice ale clientilor , contactarea acestora pentru programarea livrarilor si a interventiilor, introducerea in sistemul informatic al societatii; Preluarea si introducerea datelor in sistemul CRM, distribuirea emailurilor catre persoanele responsabile, comunicarea cu colegii din birou pentru distribuirea corecta a acestora;Introduce date in sistemul informatic: emitere facturi, chitante,contracte clienti, introducerea facturilor de la furnizori, bonuri de consum lucrari, intoducerea incasarilor in sistemul informatic; Introducerea necesarurilor de materiale in sistemul informatic, organizarea acestora si trimiterea co
MAREX MOB SRL

Secretara Cabinet Dentar- Bucuresti


Candidatul ideal Experienta anterioara intr-un rol similar constituie un avantaj;Studii de specialitate; in finante banci, contabilitate primaraMicrosoft officerAbilitati de relationare si comunicare, seriozitate; organizata, bun analist financiarDescrierea jobului - preluarea contabilitatii primare- analiza financiara- situatii si statistici- preluare departament banci, contabilitate, program gestiune , taxe si impozite, Dsp, Colegiul Medicilor- indosariere acte- administrat birocratie interna si externa a firmeiCe oferim noi?Un loc de munca stabil cu posibilitate de avansare- Un mediu placut de munca, bazat pe respect si incredere;- Cursuri platite de dezvoltare profesionala;- Salariu motivant;- Bonusuri in functie de competente;- Program flexibil- Cabinet modern- Training intern;- Posibilitati de dezvoltare;- Numeroase tratamente pt angajat si familie
MEDICAL DENTAL BLUE SRL

Secretara /​ Asisten Manager


Candidatul ideal Absolvent liceu sau studii superioare Experienta profesionala in contabilitate primara - constituie un avantaj Cunostinte MS Office (Excel, Power Point, Word) Capacitatea de analiza si sinteza, flexibilitate, atentie la detalii Rigurozitate, seriozitate, initiativa, abilitati de comunicare constructiva Integritate, tenacitate si spirit de echipa Capacitate de intelegere si reactie rapida Experienta in utilizarea sistemelor informatice - constituie un avantaj Capacitatea de a obtine rezultate ale muncii care prezinta in mod constant acuratete Cunoasterea limbii engleze – nivel mediu Atentie la detalii, orientare spre rezolvarea problemelor.Descrierea jobului Evidenta contabila primara, intocmire registru de casa, inregistrare documente contabile primare. Relatia cu institutiile statului Diverse lucrari de secretariat Tine relatia cu clientii si furnizorii Efectueaza cheltuielile de intretinere si administrare si le trimite clientilor Efectueaza si inregistreaza facturi
LEV OR IMPEX SRL

Asistent(a) de vanzari in magazin de lux din mall Baneasa


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 4500 LEI pe lună
Candidatul IdealCerințe:-Minim liceul cu bacalaureat;-Experienta in vanzari imbracaminte de dama;-Atitudine pozitiva,energie buna si buna dispozitie;-Abilitati de comunicare si relationare;-Cunostinte de operare a calculatorului; Descrierea jobuluiCondiții:-Pachet salarial motivant;-Decontare transport;-Evaluare si cresteri salariale anuale;-Lucru in doua ture sau 1full+1L-Super-discounturi pentru orice produs cumparat;-Vacanta gratuita dupa 1an+;-Te vom ajuta sa te dezvolti atat personal cat si profesional; -Contract pe perioada nedeterminata; Responsabilități:-Consilierea clientilor in alegerea produselor;-Aranjarea produselor;-Promovarea colectiilor;-Monitorizarea permanenta a stocurilor;-Mentinerea curateniei pentru un mediu de lucru organizat si aranjat; Aplica si tu pentru a face parte dintr-o echipa puternica,entuziasta,focusata pe rezultate cat mai mari. Descrierea companieiBALIZZA este un nume binecunoscut în moda internaţională, cu creaţii care se distribuie în magazine din î
OFY GRUP SRL

Asistent Medical Bloc Operator


Companie verificată
Aplica rapid
Cerințe:Studii de specialitate (Scoala Postliceala Sanitara);Certificat de membru (ALP) si Asigurare MALPRAXIS valabile;Experienta minim 2 ani intr-o pozitie similara (sala operatii chirurgie vasculara);Cunostinte privind procedurile de sterilizare a instrumentarului medical si a deseurilor rezultate in urma actului medical;Cunostinte instrumentar specific utilizat;Abilitati de comunicare, empatie, orientare spre nevoile pacientului, atitudine pozitiva, promptitudine in realizarea sarcinilor, seriozitate si responsabilitate, abilitati de munca in echipa, proactivitate, implicare. Responsabilitati:Pregatirea instrumentarului si a materialelor pentru sterilizare;Pregatirea salii de operatie si a materialelor necesare pentru interventii;Pregatirea pacientului pre si post operator;Asistarea medicului si monitorizarea pacientului in timpul interventiei chirurgicale. Beneficii:Salariu atractiv;Contract individual de munca pe durata nedeterminata;Tichete masa;Echipa tanara si motivata.
ANGIOMEDICA NOI STIM CE AI PE INIMA SRL

Asistent Medical - Receptie


Companie verificată
Aplica rapid
Candidatul IdealStudii de specialitate;Experienţă pe un post similar de minimum 2 ani;Aviz de liberă practică și certificat de membru OAMGMAMR - valabile;Excelente abilități de comunicare și relaționare;Persoană empatică, dinamică, activă;Capacitate de planificare și organizare;Limba engleza - nivel mediu;Cunoștinţe MS Office - nivel mediu Descrierea jobuluiÎntâmpinarea pacienţilor și a vizitatorilor;Preluarea apelurilor telefonice și direcţionarea lor în funcţie de solicitarea interlocutorului;Efectuarea programărilor pentru diverse specialităţi medicale și gestionarea eficientă a circuitului pacienţilor în sala de așteptare;Efectuarea confirmărilor pentru programările efectuate;Pregătirea cabinetelor medicale cu tipizatele și consumabilele medicale necesare desfășurării consultaţiei;Pregătirea instrumentarului, aparatura necesară și asistarea medicului pe durata intervenţiilor și procedurilor medicale;Recoltarea probelor pentru diverse analize medicale (experienţă în specializarea pe
REVERA ASSISTED SRL

Asistent Medical Sala /​ Instrumentar Chirurgie Vasculara


Companie verificată
Aplica rapid
Cerințe:Studii de specialitate (Scoala Postliceala Sanitara);Certificat de membru (ALP) si Asigurare MALPRAXIS valabile;Experienta minim 2 ani intr-o pozitie similara (sala operatii chirurgie vasculara);Cunostinte privind procedurile de sterilizare a instrumentarului medical si a deseurilor rezultate in urma actului medical;Cunostinte instrumentar specific utilizat;Abilitati de comunicare, empatie, orientare spre nevoile pacientului, atitudine pozitiva, promptitudine in realizarea sarcinilor, seriozitate si responsabilitate, abilitati de munca in echipa, proactivitate, implicare. Responsabilitati:Pregatirea instrumentarului si a materialelor pentru sterilizare;Pregatirea salii de operatie si a materialelor necesare pentru interventii;Pregatirea pacientului pre si post operator;Asistarea medicului si monitorizarea pacientului in timpul interventiei chirurgicale. Beneficii:Salariu atractiv;Tichete masa;Echipa tanara si motivata.
ANGIOMEDICA NOI STIM CE AI PE INIMA SRL

Asistent Medical Anestezie si Terapie Intensiva


Companie verificată
Aplica rapid
Cerințe:Studii de specialitate (Scoala Postliceala Sanitara);Certificat de membru (ALP) si Asigurare MALPRAXIS valabile;Experienta minim 2 ani intr-o pozitie similara (in anestezie);Cunoasterea substantelor anestezicelor folosite (administrare, concentratie, dilutiii, efecte);Cunoasterea aparaturii medicale specifice (aparatura de anestezie, injectomate, etc)Abilitati de comunicare, empatie, orientare spre nevoile pacientului, atitudine pozitiva, promptitudine in realizarea sarcinilor, seriozitate si responsabilitate, abilitati de munca in echipa, proactivitate, implicare, respectarea procedurilor și a practicilor celor mai bune. Responsabilitati:pregătirea medicației pentru efectuarea anesteziei;  implicarea în consultul preanestezic;pregătirea pacientului conform indicațiilor medicului;  pregătirea aparatului de anestezie și a perfuziilor;implicarea în realizarea tehnicilor anestezice; monitorizarea stării pacientului (tensiune arterială, puls, saturatia
ANGIOMEDICA NOI STIM CE AI PE INIMA SRL

Asistent medical recoltare Welborn Charles de Gaulle


Companie verificată
Aplica rapid
Descriere post Asistent Medical Recoltare Suntem în căutarea unui Asistent Medical de Recoltare pasionat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre. Acest rol este esențial în asigurarea unei experiențe pozitive pentru pacienți în timpul procesului de recoltare a probelor medicale.Locatie job: Clinica Wellborn Charles de Gaulle. Responsabilități:Colectarea corectă a probelor de sânge, urină sau alte tipuri de mostre conform protocoalelor stabilite;Etichetarea și prelucrarea probelor în mod precis pentru a asigura acuratețea rezultatelor;Menținerea curățeniei și asepsiei în zona de recoltare pentru a asigura un mediu sigur pentru pacienți și personal;Interacționarea empatică cu pacienții pentru a le oferi suport și confort în timpul procedurii de recoltare;Colaborarea strânsă cu echipa medicală pentru a asigura fluxul eficient al activităților de recoltare a probelor. Cerințe:Diplomă de Asistent Medical;Experiență anterioară în recoltarea de probe medicale reprezintă un avantaj;Abil
Promed System SRL

Asistent medical generalist


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2700 până la 3000 LEI pe lună
Cautam asistent medical generalist care sa adere la valoriler companiei, care sa promoveze brandul si serviciile El Med Clinic, care sa contribuie alaturi de colegi la cresterea calitatii vietii pacientilor. Ne dorim sa fii colegul nostru, si ne-ar placea sa:Ai studii in domeniu (scoala postliceala / facultate de specialitate;Ai ALP/ Certificat de membru valabil si vizat la OAMMR;Ai asigurarea malpraxis valabila;Ai simt ridicat de responsabilitate;Ai cunostinte MS Office;Faci fata situatiilor stresante;Fii o persoana dinamica orientata catre rezultate;Ai experienta anterioara (constituie un avantaj)Detii anumite cursuri de specialitate (constituie un avantaj) Descrierea jobuluiDe ce sa lucrezi la El Med Clinic?Activitatea noastra imbunatateste experienta pacientului;Iti promitem ca nu te vei plictisi;Beneficiezi de training si sustinere privind activitatea profesionala;Te vei dezvolta profesional si personal;Poti avansa in cariera;Iti poti aduce contributia la dezvoltarea com
EL MED CLINIC SRL

Secretara


Firma instalatii, cu sediul in Militari, angajam secretara, program L-V 8 ore / zi. Salariu net: 3700 ron. Cerinte: Limba engleza nivel conversational Operare calculator: Excel, Word, Outlook Personalitate flexibila si usor adaptabila Seriozitate, punctualitate, responsabilitate. Prestanta, amabilitate si profesionalism in relatiile cu colegii, clientii si partenerii Decrierea jobului: Intocmire AWB-uri Preluarea si directionarea apelurilor telefonice Asigurarea transmiterii documentelor prin email Intocmire documente Completare fise de reparatie, devize si preluare apeluri service clientiCaracteristici Domeniu activitate: Secretariat, operatori PC Tip colaborare: Perioada nedeterminata Locatie job: locatie fixa Pot aplica studenti: nu Trimite CV Aplicare CV Pentru a putea incarca si trimite CV-ul trebuie sa te autentifici! Trimite CV

Media netă estimată pe baza celor 307 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretara.​


S.C. Viz Construct Specialist S.R.L. cu sediul in Bucuresti, str. Sos. Andronache nr. 41, sector 2, inregistrata la Oficiul Registrul Comertului cu nr J40/14183/2018, cod unic de inregistrare 39948642 organizeaza selectie in vederea ocuparii postului de Secretara (cod COR 412001 - Secretara);Caracteristici Domeniu activitate: Secretariat, operatori PC Tip colaborare: Perioada nedeterminata Locatie job: locatie fixaDetalii suplimentare

Media netă estimată pe baza celor 344 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Medical Generalist | Ambulatoriu de specialitate Cardiologie


Companie verificată
Aplica rapid
Prețuim relația cu pacientul și depunem toate eforturile pentru ca experiența acestuia în spitalul nostru să fie una din cele mai plăcute. De aceea, considerăm că este foarte important ca întreg personalul să fie atent selectat și instruit.Spitalul ANGIOMEDICA angajează cu contract full time asistent/a medical generalist (ambulatoriu de specialitate cardiologie). Cerințe:-Studii de specialitate (scoala postliceala sanitara);-Certificat de membru (ALP) si asigurare de malpraxis (valabile pe anul in curs);-Experienta profesionala de minim 1 an in ambulatoriu cardiologie;-Orientare spre nevoile pacientului, atitudine pozitiva, seriozitate si responsabilitate. Beneficii:- Salariu atractiv;-Tichete masa; Responsabilități:- Recolteaza probe pentru examene de laborator;-Efectueaza EKG, monteaza holtere, masurare functii vitale;
ANGIOMEDICA NOI STIM CE AI PE INIMA SRL

Asistent Medical


Companie verificată
Aplica rapid
Cerințele postului:Studii de specialitate;Experienţă de minimum 2 ani;Aviz de liberă practică și certificat de membru OAMGMAMR - valabile;Excelente abilități de comunicare și relaționare;Persoană empatică, dinamică, activă;Capacitate de planificare și organizare. Responsabilitățile postului:Atribuţii și responsabilităţi specifice secţiei;Acordarea îngrijirilor specifice în cadrul departamentului;Acordarea suportului necesar medicului în efectuarea manevrelor medicale;Înregistarea corectă a consumabilelor medicale în sistemul informatic;Înregistrarea și întocmirea documentelor specifice;Recoltarea probelor de laborator;Respectarea protocoalelor specifice în activitatea medicală și în relaţionarea cu pacientul.
REVERA ASSISTED SRL

Media netă estimată pe baza celor 3239 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Secretara,​ agenta de vanzari


Cautam tanara cunostinte Office sa lucreze bine cu cifrele, ideal din sectorul 2 Obor, lucru cu clienti , domeniu imobiliare, dezvoltator se ofera salariu motivant si bonus de performanta,Caracteristici Domeniu activitate: Secretariat, operatori PC Tip colaborare: Perioada nedeterminata Locatie job: locatie fixa Pot aplica studenti: da Beneficii: bonus de performanta, training / calificareDetalii suplimentareFoto Trimite CV Aplicare CV Pentru a putea incarca si trimite CV-ul trebuie sa te autentifici! Trimite CV

Asistenta activitati birou/​secretariat.​


Ne cautam colega atenta si organizata pentru a lucra intr-un mediu restrans, prietenos, alaturi de alti doi colegi. Domeniul nostru este cel al serviciilor de autorizare (Registrul Comertului, DSV, DSP, ISU, MEDIU, Primarie etc.) si ne dorim o colaborare pe termen lung cu o persoana careia ii poate lipsi experienta insa nu-i poate lipsi responsabilitatea si dorinta de a invata. Program: Luni-Vineri 09:00-17:00. Salariu: Se stabileste in urma interviului,Caracteristici Domeniu activitate: Alte domenii Tip colaborare: Perioada nedeterminata Locatie job: locatie fixa Pot aplica studenti: nuDetalii suplimentare Trimite CV Aplicare CV Pentru a putea incarca si trimite CV-ul trebuie sa te autentifici! Trimite CV

Asistent-Manager /​ Secretara


Candidate cu studii superioare sau experinta in domeniu pentru sediul nostru din str. Luica nr. 158, sector 4, Bucuresti. Program 8 ore/ zi de la 08.00-16.30. Solicitam doar CV-uri cu fotografie .Caracteristici Domeniu activitate: Secretariat, operatori PC Tip colaborare: Perioada nedeterminata Locatie job: locatie fixa Pot aplica studenti: nu Beneficii: ab. servicii medicale, asigurare / decont transportDetalii suplimentareFoto Trimite CV Aplicare CV Pentru a putea incarca si trimite CV-ul trebuie sa te autentifici! Trimite CV
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 859 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.