Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

661 Locuri de Munca Tehnician Sisteme de Securitate in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

661 Locuri de Munca Tehnician Sisteme de Securitate in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Tehnician Sisteme de Securitate in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Tehnician Sisteme de Securitate in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Call-center Specialist


Candidatul ideal Alătură-te echipei noastre dinamice în calitate de Call-Center Specialist la Editura Booklet!Dacă ești o persoană proactivă, comunicativă și îți place să interacționezi cu clienții ca să le oferi ce au nevoie, aceasta este șansa ta! Nu e nevoie obligatoriu de experiență anterioară în vânzări - căutăm o persoană cu atitudine pozitivă și motivată să învețe și evolueze împreună cu noi.Ce ne dorim de la viitoarea persoană care ni se va alătura: Să aibă o atitudine proactivă și abilități de comunicare dezvoltate; Să dețină abilități de bază în utilizarea computerului; Să își dorească obținerea succesului în vânzări și să contribuie la creșterea unei edituri de calitate.Descrierea jobului Ce vei face: Vei realiza apeluri pentru a promova produsele noastre; Oferi asistență clienților și îi consiliezi în legătură cu produsele noastre; Identifici nevoile clienților și îi ajuți să găsească materialele care li se potrivesc; Introduci comenzile în sistem și actualizezi datele clie
BOOKLET SRL

Hr - Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal HR - specialist resurse umane Peste 5 ani de experiență în Resurse umane / PsihologieCandidatul Ideal:- Experiență anterioara administrare personal, minim 5 ani;- Absolvent/a studii superioare;- Cunoștințe avansate de legislația muncii;- Cunoștințe MS Office (in special Excel si Word) la nivel mediu-avansat;- Persoana responsabila, dinamica, orientata spre îndeplinirea obiectivelor complet, corect si la termenele stabilite;- Atitudine profesionala, integritate, capacitate de organizare si planificare;- Competente de comunicare si relaționare;Descrierea jobului - NU se ocupa de salarizare si de interviuri de personal- Fluctuatia de personal la nivel de saptamana este de 3-5 persoane- Intocmeste contractele de munca, deciziile si actele adiționale privind relațiile de munca ale salariaților;- Pregăteste şi arhiveaza acte legate de contractul de muncă al angajaților, intocmeste fise de post, modificări salariale, rapoarte disciplinare, concedii medicale si alte documente
OK CREDO CONS SRL

Specialist Dezvoltare Produse Marca Proprie


Candidatul ideal • Studii superioare in Industria alimentara;• Experienta minim 3 - 5ani domeniul comert alimentar/retail (etichetare produse alimentare sinealimentare)• Cunoasterea legislatiei locale si europene in domeniul alimentar (etichetare produse alimentaresi nealimentare, informarea consumatorului)• Abilitati de comunicare ,prezentare si relationare cu ceilalţi angajati/ furnizori si autoritati;• Capacitatea de solutionare a problemelor in situatii de stres sau sub presiune;• Cunostiinte PC: MS Office• Limbi straine: engleza minim B2;• Capacitate de organizare si prioritizare a sarcinilor, monitorizare si control.• Nivel ridicat de implicare si responsabilitate;• Automotivat si flexibil;• Proactiv, apt de a lucra in echipa, dar si in mod independent.• Responsabilitate si corectitudine.Descrierea jobului • Coordoneaza procesul de etichetare pentru produsele marca proprie dezvoltate local si regional.• Gestioneaza procesul de implementare a proiectelor de sustenabilitate alocate
MEGA IMAGE SRL

Procurement Specialist For Rail Infrastructure Projects M/​f


Candidatul ideal •Bachelor’s degree in economics or from a technical university (i.e. civil engineering / mechanical engineering or similar) or any other university with at least 4 years of relevant experience. •Proven experience in procurement, preferably within rail infrastructure, but it is not mandatory condition •Strong negotiation skills and the ability to build effective relationships with suppliers. •Excellent communication and interpersonal skills, with the ability to work effectively in a team environment. •Very good writing and communication skills in Romanian and English language. •Proficiency in Microsoft Office suite.Descrierea jobului •Implement procurement strategies to meet project requirements while optimizing costs. •Identify potential suppliers / subcontractors, conduct suppliers’ / subcontractors’ evaluations, and negotiate contracts to secure favorable terms and conditions. •Collaborate closely with tender and project management teams to understand requirements an
STRABAG S.​R.​L.​

Helpdesk Specialist (bilingual: Spanish/​english) - Hybrid


Candidatul ideal Your qualificationsConcentrix + Webhelp is a great match if you:* Are proficient or bilingual in Spanish and English* Are willing to learn and apply new technologies* Have good technical skills and knowledge (basic level)* Have analytical skills with demonstrated problem-solving ability* Have excellent communication skills* Are willing to work from our office in BucharestIf you feel you don't check every box, we encourage you to apply anyway. We'll do our best to match you with the right job, whether it's this or another role.Descrierea jobului Job descriptionIn this dynamic role, you will be responsible for providing outstanding technical support for our client. This position is onsite in our beautifully renovated facility and provides service support and resolution of routine problems regarding client's products and/or services.Reimagine your careerAre you looking for a career change with a forward-thinking global organization? Come be part of our awa
WEBHELP ROMÂNIA SRL

Junior Product Specialist Gama Ceramice Si Finisaje


Candidatul ideal - Studii superioare;- Experienta in vanzari/achizitii reprezinta un avantaj;- Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat;- Abilitati de negociere si comunicare;- Abilitati inovative si creative;- Capacitate de analiza, sinteza si adoptare a deciziilor cu promptitudine;- Capacitate de a lucra in echipa, dar si individual;- Capacitatea de a lucra in conditii de stres. Descrierea jobului - Gestionarea relatiilor cu furnizorii de pe gama CERAMICE si FINISAJE;- Actualizarea in sistemul informatic a tuturor datelor si informatiilor din contractele incheiate cu furnizorii;- Colectarea informatiilor despre furnizorii existenti si potentiali, prin urmarirea actiunilor lor in cadrul pietei;- Intocmirea de rapoarte si situatii zilnice;- Se asigura ca pentru produsele noi, furnizorii livreaza documentele (certificate de calitate, certificate de origine, carti tehnice, etc) necesare vanzarii produselor; se asigura ca produsele contractate indeplinesc cerintele de calitate cerute p
ROMSTAL IMEX SRL

Digital Marketing&events Specialist - Hervis Sediu Central


Candidatul ideal • 3-5 years of experience in digital marketing, with a focus on performance marketing and lead generation.​• Professional experience in marketing, communication, media, sales, or customer service.• Willingness to learn and contribute, by being a great team player, a cooperative and supportive person.• Good knowledge of digital channels (Google Ads, social media, websites, advertising, etc).• Good knowledge of digital content creation tools, photo/video editors, analytics.• Proactive, with a can-do attitude; self-starter, quick learner.• Good written and oral communication skills in Romanian and English.• Able to take initiative and suggest ideas, improvements and harmonization.• Able to work independently as well to actively cooperate within internal and external clients.​Descrierea jobului Email marketing campaigns and strategy:• You’ll work on the concept and marketing message that is included in each email.• You’ll be responsible for continuously improving our email
HERVIS SPORTS AND FASHION SRL

Collection Specialist


Candidatul ideal Studenti an terminal sau absolventi - preferabil studii economice sau juridice; Minim 1 an experienta profesionala (experienta in call center constituie avantaj); Engleza - nivel mediu; Orientare catre client; excelente abilitati de comunicare, negociere, persuasiune; Capacitate analitica si atentie la detaliu; Capacitate de a lucra sub presiune; Spirit de echipa;Descrierea jobului Responsabilitati: Recuperarea debitelor restante de la clienti persoane fizice, conform termenelor si procedurilor departamentale, actionand politicos si eficient Telefoneaza/preia apelurile clientilor restantieri pentru a recupera sumele datorate de acestia Informeaza si instruieste clientii in legatura cu metodele de plata, scadentele de plata, valoarea ratelor lunare Solutioneaza eventualele reclamatii telefonice formulate de catre clientii cu care interactioneaza si depune toate eforturile necesare, colaborand cu colegii din departament Ia decizii si face intelegeri de plata tinand cont
CREDIT EUROPE BANK ROMANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 12 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Specialist Monitoring


Candidatul ideal Esti absolvent de studii superioare; Esti familiarizat cu structura si functionarea produselor de creditare Cunosti limba engleza si MS Office la nivel mediu; Detii bune abilitati de comunicare, abilitatea de a rezolva probleme; Esti o persoana atenta la detalii, dai dovada de flexibilitate si atitudine orientata spre client.Descrierea jobului Cunoaste, in detaliu, caracteristicile gamei de produse de creditare oferite de Banca Identifica nevoile clientilor si ofera consiliere financiara (propune solutia optima pentru nevoile identificate, in conformitate cu respectarea normelor si procedurilor interne in vigoare); Intreprinde actiuni/activitati, periodic si/sau ori de cate ori este nevoie, in vederea contactarii clientilor care prezinta intarzieri in ceea ce priveste indeplinirea obligatiilor asumate prin contractul semnat cu banca; Urmareste modul de rezolvare a reclamatiilor si solicitarilor, in colaborare cu departamentele/directiile implicate din Centrala; Intocme
CREDIT EUROPE BANK ROMANIA SA

Regulatory Affairs Specialist


Candidatul ideal We are looking for a Regulatory Affairs Specialist to join our Regulatory Affairs Department, to support the Regulatory Affairs team with all administrative/reporting workflows and assist them during the process of obtaining and maintaining government approvals for the company’s products.Job Profile: University degree. University Degree in Pharmacy/ Chemistry/Biology will be an advantage. ‎Previous experience in the pharmaceutical industry will be considered an advantage. Proven background in documents management activities (contracts, legal documents, submission files for public authorities etc.). Computer literacy: Advanced knowledge of Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint, Microsoft Outlook. Advanced competencies in written communication (Romanian and English). Strong skills in teamwork and collaboration. Details orientation and ability to work for more projects, simultaneously. Proactive and positive attitude.Descrierea jobului Job Responsibilities
ADDENDA PHARMACEUTICALS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 8 de salarii introduse în Salario: 5500 RON/Luna

Junior Content Specialist - Documentare


Candidatul ideal Grow Faster. Suntem mereu în căutarea celor cu adevărat pasionați de ceea ce fac. Dacă ești printre ei, sigur există un loc pentru tine în eMAG. Am crescut foarte rapid și suntem hotărâți să o facem în continuare. Ce ne-a adus aici a fost dorința de evoluție continuă și rezultate concrete.La eMAG, o serie de principii puternice ne ghidează zi de zi: înțelegem clientul, gândim ca un antreprenor de succes, luăm decizii bazate pe date, analizăm impactul lor, acționăm responsabil, ne susținem reciproc și creștem împreună cu business-ul. Ele ne definesc și ne ajută să devenim destinația preferată de shopping pentru clienții noștri.Aproape 6000 de colegi lucrează acum în eMAG. Credem foarte mult în dezvoltarea oamenilor și din acest motiv investim în fiecare an mai multă energie și resurse pentru a rămâne o organizație care învață în permanență. Vrem să ne asigurăm că tu vei avea cei mai talentați colegi și mediul în care să crești și să obții performanțe, să devii ce îți do
EMAG

Health&safety Specialist


Candidatul ideal The Health & Safety Specialist will be part of the Romanian Operations team and will ensure consistent compliance with all the safety guidelines for our Fulfillment Center (FC), as well as all applicable legal provisions / regulations in the field of employee health, safety and emergency situations for both FC and Head-office (HO).Certificate of completion of an accredited education program in the field of health & safety in the workplace, with a duration of 180 hours;Fire protection & extinguishing ("PSI") Technical Framework Course;Analytical capacity, accuracy in data processing, sense of urgency and discipline;Previous experience in coordinating H&S&E Situations ("SSM-SU") activities;PC literacy, English working knowledge.Descrierea jobului Providing general introductory training of employees in the fields of Health & Safety in the workplace, as well as emergency situations;Advising management on all H&S and Emergency Situations issues, as per most updated legal pr
COVRIG CROCANT S.​R.​L.​

Content & Social Media Specialist


Candidatul ideal VREI SA FACI MARKETING PENTRU DISTRACTIE?Acum ai ocazia sa faci parte din echipa de marketing Game World Romania!Vei lucra impreuna cu unii dintre cei mai buni specialisti in marketing din domeniu, pentru cea mai premiata retea de sali de jocuri din tara noastra, cu 25 de ani de activitate si cu cea mai mare sala de jocuri din Romania!Ne dorim sa ai:- Experiență de cel puțin un an in digital marketing si administrare conturi social media;- Experienta in organizarea de campanii integrate pe diverse platforme;- Abilități de comunicare;- Creativitate si atentie la detalii;- Abilitati de lucru in echipa si de colaborare cu celelalte departamente;- Atitudine proactiva;- Interes pentru a fi informat despre noutatile si trendurile din domeniu;- Disponibilitate de deplasare.Descrierea jobului Ce trebuie sa faca un Contect & Social Media Specialist:- Elaborează și implementează strategia de comunicare pe social media, pentru a sustine obiectivele de business, pe o serie de plat
GAME WORLD ROMANIA SRL

Payroll Specialist With French


Descrierea jobului Job Summary:The role of the Payroll Specialist is to produce the payroll for a portfolio of clients (from 1 to 4 clients); acting as their liaison for payroll-related processing. In addition, this role will participate in system testing as needed, provide consultation to clients and others and as needed.Responsibilities:Produce timely and accurate payroll- includes all interface and payroll processing activitiesAct as day-to-day liaison with clients designated contacts for payroll-related processing; Respond to client inquiries and take appropriate action ensuring timely review and resolution of issues. Work effectively across ADP France to resolve client issues. Maintain client payroll procedure manuals and business process documentsAttend to each legal training and review all statutory changesControl all the client’s impacts following all statutory changesMeet the contractual requirements and the payroll scopeRespect all deadline mentioned in the client’s contractD
AUTOMATIC DATA PROCESSING ADP ROMANIA SRL

Call Center Specialist - Bucuresti


Candidatul ideal Dezvoltă-ți cariera și urcă în topul profesioniștilor din imobiliare! Din 1987 dezvoltăm sectorul imobiliar pe plan internațional alături de peste 1700 de experți în imobiliare. Echipa noastră numără peste 200 de profesioniști la nivel național, avem +16 ani de expertiză și prezență pe piața din România și suntem unul din cele mai cunoscute branduri din industria imobiliară. Ne mândrim cu premii naționale și internaționale care arată că deținem know-how performant, arată dedicarea colegilor noștri și totodată succesul lor în imobiliare. Ne recomandă portofoliul remarcabil de proprietăți, feedback-ul partenerilor și clienților noștri. Suntem într-o continuă dezvoltare, așadar căutam oameni dedicați, colegi noi pregătiți pentru SUCCES!CANDIDATUL IDEALNe asteptăm să deții:• Experiență de lucru dovedită pe o pozitie similară, minim 1 an• Excelente abilități de comunicare, persoană dinamică, punctuală, integră, pro-activă și orientată către client• Seriozitate, atenție dist
SVN ROMANIA

Communications Senior Specialist


Candidatul ideal To Join Our Team You Will NeedUniversity degree preferably in Communications, Marketing, Economics, Political Sciences, Business.Communications Degree at advanced master’s level.Min 5 years of experience in a job from the area of communications and / or marketingDeep understanding of internal communications strategies and tools.Good experience with running communications and brand campaigns.Excellent communicator, strong team player, customer focus, delivery focus, good networking skills. Ability to easily shift from theory into execution.Ability to work in multinational environment and cross-functional teams.Sound budget management skills.Cultural sensitive, high level of integrity.Excellent writing skills. Strong English skills (written & spoken). Descrierea jobului The OpportunityThe Communications Senior Specialist in Romania is tasked with developing and implementing tailored internal communication plans, ensuring timely execution of regional and global campaigns,
GOODYEAR OPERATIONS ROMANIA S.​R.​L.​

Junior Contract Management Specialist


Candidatul ideal Suntem mereu în căutarea celor cu adevărat pasionați de ceea ce fac. Dacă ești printre ei, sigur există un loc pentru tine în eMAG. Am crescut repede și suntem hotărâți să continuăm. Dorința de învățare permanentă și rezultatele concrete sunt cele care ne-au adus aici.Peste 6000 de colegi fac parte din echipa eMAG. De la an la an investim din ce în ce mai multe resurse pentru a rămâne o organizație care învață permanent. Vrem să ne asigurăm că vei avea cei mai talentați colegi și un mediu favorabil să te dezvolți și să obții cele mai bune rezultate, pentru a deveni așa cum îți dorești la nivel personal și profesional. Hai în echipăContract Management SpecialistRezultatele sunt într-o continuă creștere, iar rolul departamentului Finance devine din ce în ce mai important. Rămânem cât se poate de aproape de business, indiferent de natura task-urilor pe care le avem de făcut. Structurarea tranzacțiilor recurente, creșterea eficienței și lucrul în echipe multifuncționale pe
EMAG

Specialist Operatiuni - Perioada Determinata


Candidatul ideal CERINTE Studii superioare; Experienta bancara relevanta, de preferat in aria operatiuni; Abilitati de comunicare si relationare, creativitate, capacitate de organizare, atentie la detalii, capacitate de analiza si sinteza a informatiilor, rigurozitate; Limba engleza, nivel avansat. MS Office/ Excel - nivel avansat.Descrierea jobului RESPONSABILITATI Verifica, prelucreaza si autorizeaza toate ordinele de plata primite in favoarea clientilor Bancii; Proceseaza platile ordonate de clienti in unitati si prin intermediul serviciilor de online banking; Transmite mesajele de plata (SWIFT/SEPA) aferente ordinelor de plata; Asigura activitatea de compensare si decontare in sistemele SENT, ReGIS si Target2; Asigura suport unitatilor in derularea operatiunilor dispuse de clienti la ghiseele Bancii; Deruleaza corespondenta cu unitatile Bancii pentru solutionarea operatiunilor fara detalii complete; Efectueaza operatiuni de administrare a cererilor de ridicare/ suspendare / modific
ALPHA BANK ROMANIA SA

Customer Succes Specialist


Candidatul ideal Manpower Romania is looking for a Customer Succes Specialist for one of its client.Experience: 1-2 years of experience (Call Center, Customer Support) Familiar with office products (Excel, Word) on a user level; Precision and accuracy in administration; Technical affinity; Independecy in work; English level - independent user (Level B1-B2) Experience with softwares Excellent communication skills; Nice to have – experience in e-commerceDescrierea jobului Purpuse of the role:The main task is to be supporting our Marketplace costumers/partners.What you will do on a daily basis: Mainly written (sometimes by telephone) communication with our partners (mainly) and users of Compari; Supporting the CS team; Handling complaints by fast and accurate problem solving; Administrative tasks.
MANPOWER

Sourcing & Procurement Specialist - German


Candidatul ideal Basic Qualifications: Experience in sourcing, contract negotiations and supplier management. Knowledge of Procurement methodology and sourcing execution with demonstrated success running sourcing exercises Ability to manage multiple projects and prioritize tasks Comfortable navigating in a multicultural and broad environment and with all levels of the organization Stakeholder management, relationship building and communication skills aligned to a proactive customer-focused approach Forward and solution minded, team player and with the ability to self-manage Comfortable working in a matrix type organization German B2+Descrierea jobului Accenture is a leading global professional services company, providing a broad range of services in strategy and consulting, interactive, technology and operations, with digital capabilities across all of these services. With our thought leadership and culture of innovation, we apply industry expertise, diverse skill sets and next-generat
ACCENTURE
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.