Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

469 Locuri de Munca Agent Call Center - Joburi Agent Call Center

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

469 Locuri de Munca Agent Call Center - Joburi Agent Call Center

Cauta printr-o varietate mare de joburi Agent Call Center si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Agent Call Center si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Relatii Clienti - Raiffeisen Leasing


Candidatul ideal Raiffeisen Leasing cauta Manager Relatii Clienti pentru Judetele Arges, Valcea si Olt.Cu cat esti mai implicat, pasionat si integru in munca pe care o faci, cu atat mai mult te dorim alaturi de noi!Profilul pe care il cautam: Studii superioare; Experienta in domeniul financiar/bancar minim 3 ani – Experienta in domeniul leasingului reprezinta un avantaj.Competentele si abilitatile pe care le cautam: Comunicare si negociere; Integritate si incredere; Orientare spre client si rezultate; Microsoft Office (Excel, Power Point, Word); Analiza financiara; Limba engleza.Descrierea jobului Despre job: Mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii noi si existenti; Energie si dinamism intr-o piata efervescenta a finantarilor de masini, camioane si echipamente, cu valoare adaugata, care se reflecta direct in economie; Implicarea ta in proiectele strategice de vanzari ale companiei; Obiective clare si transparente de vanzari si profitabilitate.Alte responsabilitati ale jobului
RAIFFEISEN BANK SA

Customer Support With German - Remote


Candidatul ideal Cerinte candidat ideal:Cunostinte limba germana nivel min. B2 (verbal, scris);Foarte bune abilitati de comunicare;Cunostinte avansate de utilizare a calculatorului;Empatie in interactiunea cu clientul;Ascultare activa si atentie la detalii.Descrierea jobului In cadrul departamentului de suport pentru clienti, angajam vorbitori de limba germana pentru a oferi asistenta in industria IT/ Telecom.Activitate:Vei fi primul punct de contact cu clientul si vei oferi informatii despre pachetele de produse si servicii pentru telefonie fixa si internet, asistenta tehnica pentru remedierea problemelor dispozitivelor de internet/ telefon fix si vei promova serviciile existente in vederea achizitionarii lor de catre clienti. De asemenea, vei avea asigurat un program de training de 8h/ zi, platit de catre companie, in cadrul caruia vei putea asimila notiunile teoretice si practice necesare desfasurarii activitatii.Beneficii companie:Posibilitatea de a lucra in format work from home;P
WEBHELP ROMÂNIA SRL

Responsabil Relatii Clienti (call Center)


Candidatul ideal Mai mult decât o echipă, #peopleofBT înseamnă curaj, încredere și empatie. Tocmai de aceea, avem nevoie de tine să ne completezi echipa cu energia și dorința ta de a face lucrurile bine.Provocarea pe care ți-o lansăm este un post de Responsabil Relații Clienți, ce așteaptă cu nerăbdare să fie ocupat 😊Ne bucurăm că ai ajuns să citești aceste rânduri, astfel că, dacă nivelul interesului tău s-a păstrat până aici, dă scroll pentru a afla dacă tu ești persoana pe care am descris-o în rândurile de mai jos:Căutăm cu mare interes: persoană deschisă, sociabilă, comunicativă; mereu caracterizată de perseverență, empatie și orientare spre rezultate; persoană care își propune să lucreze într-un domeniu provocator, însoțit de posibilitatea dе a acumula noi informatii.Îți sună cunoscut? Ei bineeee, lista continuă: Ne-ar plăcea să dea dovadă de spirit dе echipă; bună relaționare și gestionare a conflictelor; experiență în activități dе Call Center sau în instituții financiar-bancar
BANCA TRANSILVANIA SA

Call-center Specialist


Candidatul ideal Alătură-te echipei noastre dinamice în calitate de Call-Center Specialist la Editura Booklet!Dacă ești o persoană proactivă, comunicativă și îți place să interacționezi cu clienții ca să le oferi ce au nevoie, aceasta este șansa ta! Nu e nevoie obligatoriu de experiență anterioară în vânzări - căutăm o persoană cu atitudine pozitivă și motivată să învețe și evolueze împreună cu noi.Ce ne dorim de la viitoarea persoană care ni se va alătura: Să aibă o atitudine proactivă și abilități de comunicare dezvoltate; Să dețină abilități de bază în utilizarea computerului; Să își dorească obținerea succesului în vânzări și să contribuie la creșterea unei edituri de calitate.Descrierea jobului Ce vei face: Vei realiza apeluri pentru a promova produsele noastre; Oferi asistență clienților și îi consiliezi în legătură cu produsele noastre; Identifici nevoile clienților și îi ajuți să găsească materialele care li se potrivesc; Introduci comenzile în sistem și actualizezi datele clie
BOOKLET SRL

Consultant Relatii Clienti - Targu Jiu


Candidatul ideal Consultant Relatii Clienti - Targu JiuCandidatul IdealCăutăm oameni perseverenți și plini de energie ca tine, care își doresc să se dezvolte personal și profesional!Dacă și tu ai aceleași aspirații, hai în #CGSDreamTeam!Experience nu este necesara, vei beneficia de un training din partea CGS Romania!Vrem să ne cunoaștem!Descrierea jobului Consultant Relatii Clienti - Targu JiuDescrierea jobuluiInformează clienții potențiali despre oferta și beneficiile produselor/serviciilor oferite de companie;Prezintă caracteristicile produsului, pachetelor de servicii și explică beneficiile aferente;Actualizează și îmbunătățește periodic bazele de date/portofoliul clienților contactați;Identifică necesitățile clienților și oferă serviciile potrivite acestora.Beneficii:Bonuri de masă;Contract pe perioadă nedeterminată;Dezvoltarea abilităților de comunicare și negociere;Posibilitatea de a lucra part time (4-6 ore);Oferta 7card care îți oferă reduceri la accesul în săli de fitness și a
COMPUTER GENERATED SOLUTIONS ROMANIA SRL

Operator Call Center


Candidatul ideal Absolvent liceu/Student; Disponibilitate la lucru in 3 ture (prezenta 24/7); Experiență in adrul unui call center (suport tehnic level 1); Cunoștințe si experiență in utilizarea suitei de aplicații MS Office; Experienta cu proceduri si protocoale de lucru specifice suport tehnic level 1; Cunostinte tehnice de baza (ex: intelegerea structurii functionale a unui sistem de comunicatii date); Excelente abilități de comunicare, relaţionare; Orientare către client; Focus pe solutie si rezultat (include perseverenta, rabdarea si determinarea in atingerea scopurilor); Capacitate de planificare și organizare; Adaptabilitate si flexibilitate.Descrierea jobului Preia apelurile, mesajele si email-urile transmise de catre clienti si le transmite catre persoanele care pot rezolva solicitarile acestora (suport tehnic level 1); Raspunde prompt la intrebarile clientilor prin telefon sau e-mail intr-o maniera profesionala si amabila; Identifica si evalueaza nevoile/problemele clientilor
RASIROM RA

Media netă estimată pe baza celor 151 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Agent Relatii Clienti


Candidatul ideal Excelente abilitati de comunicare (oral si scris) si relationare;Atitudine orientata catre client;Abilitati de vanzare si negociere;Spirit de a lucra in echipa si atitudine proactiva;Operare PC MS Office: nivel mediu (obligatoriu EXCEL);Rabdare si dorinta de a rezolva cu succes solicitarile primite.Descrierea jobului Analizarea cerintelor clientilor si acordarea de asistenta telefonica si/ sau pe email privind aspectele legate de comenzile efectuate/potentiale;Preluarea comenzilor telefonice si introducerea acestora in platforma de vanzare online;Monitorizarea permanenta a comenzilor de pe site, de la plasarea acestora pana la livrare si oferirea de servicii post-vanzare-retur;Monitorizarea respectarii termenelor de livrare comunicate clientilor;Mentinerea legaturii cu clientii, in vederea obtinerii unui feedback permanent;Realizarea diferitelor rapoarte privind solicitarile/reclamatiile din partea clientilor;Utilizarea tuturor instrumentelor informatice ale societatii
OTTER-DISTRIBUTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 813 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Agent Servicii Client (iasi & Pitesti) - Limba Italiana


Candidatul ideal Candidatul ideal pentru noi are spirit de echipa si de initiativa, este amabil si comunicativ, atent si dispus sa invete mereu lucruri noi dar de asemenea este si maleabil si schimbarile nu il deranjeaza.Descriere:Suntem in cautare de consultanți telefonici care să ofere asistență clienților în limba italiană pentru unul dintre clienții noștri cei mai importanți din sectorul telecomunicațiilor. Solicitările clienților pot fi de natură comercială, administrativă și tehnică.Cerințe:- Cunoaștere excelentă a limbii italiene (B2 – C1);- Bune cunostinte in folosirea calculatorului;- Bune abilități relaționale;- Persoana pozitiva cu inclinatii spre atingerea obiectivelor;- Predispoziție puternică de a lucra în echipă;- Abilitati de ascultare si de rezolvare a problemelorDescrierea jobului Responsabilitati:-Sa intampini clientul cu zambetul pe buze ca sa il faci sa se simta cel mai important-Sa oferi informatii corecte si exacte-Sa stii sa oferi solutii pentru problemele intam
NETWORK CONTACTS.​RO SRL

Customer Service Specialist


Candidatul ideal Qualifications: •A university degree; •Proven experience in customer service functions (minimum 2 years) ; •Native Romanian speaker; •Fluency in English, plus another European language (these requirements are mandatory and will be tested during the first interview) •Strong knowledge of SAP system; •Good Knowledge of Excel.Descrierea jobului Diversey Romania, for its team based in Bucharest, is looking for: 4 BACK-OFFICE CUSTOMER SERVICE SPECIALISTS As a Customer Service Representative, you will be acting as a key link between different departments and teams in Europe, ensuring the continuous information flow between these parties. You will be tasked with the correct, timely and accurate processing of data, aiming to maintain a strong relationship with the clients and the wider Diversey team. On a more granular level your activities will be: •Receive and process Customer data files; •Customer matching; •Numerate with high attention to detail, methodical, ability to copy
DIVERSEY

Media netă estimată pe baza celor 1003 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Customer Service Marketing


Candidatul ideal Candidatul idealNe mărim echipa cu o persoană care să ocupe postul de Customer Service Marketing cu abilități dе comunicare și organizare care să se alăture StartUp-ului CyberAxo Agency.Cu sau fără experiență în domenii precum Asistent Manager, Secretariat, Vânzări, Customer Sales, B2B Sales, Call Center.​Nivel de experiență: ( 0-3 ani de experiență)Cum știi dacă te căutam pe tine:Ai abilități orgаnizatoricе și de comunicare foartе bunе;Abilități bune de negociere si persuasiune;Excеlеntе abilităţi oriеntate cătrе rezultate, receptivitate şi iniţiativă;Orientare spre vânzare, client și rezultate;Abilități de soluționare a problemelor;Cunoştinţe de limba engleză - constituie un avantaj;Bune competențe digitale: Microsoft Office, Internet, Google Drive;Ai studii superioare sau în curs de finalizare;Experiența similară - prezintă un avantaj;Capacitate de coordonare, analiză şi sinteza datelor;Persoană foarte bine organizată, dinamică, conştiincioasă, punctuală, responsabi
SIGMA LIFE IT SRL

Referent Customer Service


Candidatul ideal Abilitati de comunicare scrisa si verbala; Atentie la detalii; Capacitate de analiza si proactivitate; Cunostinte de operare a pachetului Microsoft Office – Outlook, Excel, Power Point; Disponibilitate pentru lucrul in echipa; Rabdare si orientare catre clienti; Cunostinte de limba engleza (minim un nivel mediu); Atitudine pozitiva si disponibilitate pentru a invata.Descrierea jobului Monitorizarea livrarii expeditiilor; Inregistrarea si rezolvarea solicitarilor/sesizarilor din partea clientilor; Comunicarea scrisa/verbala cu clientii si filialele companiei; Intocmirea de rapoarte specifice departamentului; Participarea activa la indeplinirea sarcinilor de echipa si ale departamentului.Ce oferim: Pachet salarial atractiv; Bonus lunar de performanta; Tichete de masa; Coffee Corner; Training on the Job; Abonament Bookster; Oportunitatea de a face parte dintr-o echipa tanara si entuziasta.
FAN COURIER EXPRESS SRL

Operator Call Center - Filiala Craiova


Candidatul ideal Ne place sa cream experiente unice pentru clientii nostri si dorim sa pornim la drum cu parteneri de incredere. Prin urmare cautam persoane amabile, ambitioase si comunicative care sa se asigure ca fiecare interactiune cu acestia se incheie cu zambetul pe buze. De asemenea ne mai dorim sa ai:- studii superioare sau in curs de finalizare (dar care sa iti permita sa lucrezi full time);- abilitati de comunicare si ascultare activa;- orientare catre client;- initiativa si implicare;- cunostinte operare PC (nivel de baza);- experienta in domeniul call-center reprezinta un avantaj;Descrierea jobului Un job în Call-Center îți dezvoltă abilitățile de comunicare și te ajută să înțelegi asteptările și nevoile clienților. Totodată, compania La Fantana îți oferă noi oportunităti de dezvoltare in cadrul companiei, care să fie în concordanta cu dorințele și aspirațiile tale.Responsabilitati:- preluarea apelurilor telefonice din partea clientilor (persoane fizice si juridice);- rezol
LA FANTANA SRL

Customer Support Team Leader With Italian


Candidatul ideal We are looking for a new colleague with leadership/management skills, to occupy the position of Team Leader for our Customer Support with Italian department. We are a company that values skilled and talented people and supports a healthy working environment. One of our goals is to make you feel as a part of a family, always helping each other and facing all the challenges together.The main requirements for this job are: Proven work experience as a team leader or similar position In-depth knowledge of performance metrics Good PC skills, especially MS Excel Proficient Italian skills, both written and spoken Good English skills, both written and spoken Excellent communication and leadership skills Organizational and time-management skills Decision-making skills Great interpersonal and communication skills Critical thinker and problem-solving skills Team player Degree in Management or training in team leading is a plusDescrierea jobului As team leader you need to provide d
R.​E.​I.​ DEVELOPMENT SERVICES SRL

Dutch Speaker - Customer Support Specialist


Candidatul ideal Teleperformance Romania is certified as being a Great Place to Work.This distinction reflects the synergy that TP employees have with the company, so this achievement is for everyone in the TPRO TEAM.Teleperformance Romania is currently looking for Customer Service Representatives with excellent DUTCH speaking/writing skills.We want our employees to be inspired and motivated, to be proud they belong to our team.If you know how to shape a customer experience by tackling issues and concerns with full responsibility, professionalism and kindness, this job offer is perfect for you!We will build together YOUR professional career and feel at home when you are at work!In your role as customer support specialist, you will travel around the world with our customers handling incoming calls and emails and provide the best possible service for them.Descrierea jobului Here’s what you can expect from us:➔ Super-fast recruitment process - 100% online➔ Attractive performance bonuses➔
S 800 CUSTOMER SERVICE PROVIDER SRL

Customer Support Agent


Candidatul ideal Excelente abilități de comunicare și prezentareOrientarea către client și capacitatea de a se adaptaAtitudine plăcută si capacitatea de a raspunde cu amabilitate clientilor sau potentialilor clientiCapabil să rezolve probleme din proprie inițiativăCapacitate de luare a deciziilorAbilitatea de a se concentra sub presiuneAbilități de comunicare și interpersonaleLimba engleză fluent (oral și scris)MS -Office: cunoștințe de bază ale tuturor aplicațiilor necesare (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)Diplomă universitară / minimm 2 ani experiență în domeniul Serviciului Clienți.Descrierea jobului Gestionarea comenzilorIntroducerea in sistem a comenzilor primite prin EDI/ website propriu / telefon/ etcExpedierea acestora prin firme de curieratSprijină procesele zilnice, inclusiv fluxul de documente și clienții in solicitările lorUrmareste fluxul comenzilor pana la destinatarPăstrează contactul cu clienții cu privire la toate problemele legate de comenzi, facturi, retururiGestion
ROMFRACHT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 813 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Customer Support With Spanish/​italian


Candidatul ideal Are you passionate about providing exceptional customer service and sales skills in the exciting world of airline travel? Do you have excellent communication skills in Spanish/Italian and in English? If so, we have an incredible opportunity for you! 🛫✨🔹 Customer Service & Sales Skills (for Inbound Calls)🔹 Excellent Communication Skills in Spanish/Italian, Medium in English🔹 BPO Experience (an added advantage)🔹 Travel Specialization (Experience with Amadeus, Galileo, Sabre, or central reservation systems – an advantage)🔹 Education Qualification: Graduate or Undergraduate Descrierea jobului Responsibilities:📞 Provide top-notch customer service on inbound calls.🌍 Join our Call Center team and assist passengers with inquiries regarding new airline bookings, changes to existing bookings, and various aspects of airline travel (frequent flyer programs, baggage queries, flight information, etc.).🏢 Work from our office is required (Metro Eroii Revolutiei)What We Offer:
IGT SERVICES AND TECHNOLOGIES S.​R.​L.​

Customer Support And Operations Specialist


Candidatul ideal PROFIDATA offers standard software solutions for investment and wealth management through its branches in the most important financial centers in Europe. This offering is complemented by a rapidly growing, broad range of services in the areas of software as a service, consulting, implementation, training and support.For our company based in Iasi, we are looking for you as a:Customer Support and Operations SpecialistWe are looking for a motivated and reliable personality with a quick grasp and customer support background. As a member of our Operations team, you will be jointly responsible for operating and supporting our data and Application services. A basic IT background experience is very useful also.Profile of the ideal candidate:-> Trustworthy and service-oriented attitude-> Analytical and problem-solving skills-> Team player, willing to work in an across countries team-> Proactive and self-organizedDescrierea jobului Main responsibilities: Daily monitoring of inte
PROFIDATA DEVELOPMENT ROMÂNIA SRL

Senior Operator Call-center - Dep.​ Rezervari


Candidatul ideal • Ai experienta in domeniul Call-Center minim 2 ani• Aptitudini de PR si atitudine prietenoasa• Experienta si ambitia de a avansa te recomanda• Ai atitudine de lider• Ai bune abilitati de comunicare si coordonare• Vorbesti limba engleza fluent• Te descurci cu operarea PC (folosim pentru managementul rezervarilor si biletelor vandute un soft dedicat, destul de complex, dar care iti usureaza munca) si cunosti pachetul Office (excel/word/outlook)Descrierea jobului ofera informatii cu privire la calendarul de evenimente folosind toate canalele de comunicare (telefonic / e-mail) participa activ in preluarea rezervarilor (inbound) si introducerea lor in sistem participa activ la confirmarea rezervarilor venite din mediul on-line (site, e-mail, aplicatie etc), verificand telefonic autenticitatea rezervarii, parcurgand procedura rezervarilor (outbound) participa activ la campaniie de fidelizare a clientilor urmareste si verifica in permanenta numarul de bilete vandute/evenimen
BERARIA H SRL

Customer Support Representative


Candidatul ideal Poți aduce plusvaloare profesională dacă: Ai deja experiență pe un rol similar de customer support, aceasta va fi în avantajul tău; în cazul în care acesta ar fi primul tău job, îți place să îi ajuți pe ceilalți și ai o atitudine proactivă, nu te sfii să aplici pentru că suntem deschiși să începem împreună acest drum; Ești în largul tău să vorbești limba română, engleză sau maghiară și faci asta fluent, corect și cu plăcere; Înveți repede și ai dorința de a cunoaște și a aplica tehnologii noi; Îți dorești să faci parte dintr-o companie pentru care clienții contează cu adevărat; Poți trata clienții companiei așa cum ai vrea să fii tratat și tu în calitate de client; Îți dorești să participi activ la rezolvarea situațiilor întâmpinate de către clienții noștri; Ai bune abilități de comunicare și relaționare cu clienții; Îți dorești un program flexibil și ești conștiincios în respectarea acestuia.Descrierea jobului Ca urmare a extinderii, suntem în căutarea unor noi colegi
SELFPAY S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 887 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Consultant Relatii Clienti Limba Romana – Bucuresti


Candidatul ideal Dacă simți că abilitățile tale de comunicare, empatie și organizare merită să fie puse în valoare într-un mediu dinamic și plin de potențial, acum este momentul să iei acțiune! Echipa noastră te așteaptă cu nerăbdare să te alături, oferindu-ți un cadru prietenos și susținător pentru a-ți transforma oportunitățile în reușite palpabile. Haide să construim împreună viitorul de succes pe care ți-l dorești!Ce ne-ar placea să aduci echipei noastre? Personalitate deschisă, calmă și responsabilă, care înțelege importanța punctualității; Abilități remarcabile de comunicare, cu o exprimare clară și concisă; Capacitatea de a te adapta cu ușurință la diverse tipologii de oameni, fie ei clienți sau colegi; Aprecierea pentru munca în echipă, dar și abilitatea de a prospera în munca individuală; Viteză de scriere pentru a te familiariza rapid cu aplicațiile noastre; Deschidere și interes în ceea ce privește dezvoltarea personală și profesională.Descrierea jobului Cе vеi face? Vei men
VALORIS CENTER SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 469 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.