Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

234 Locuri de Munca Asistent manager - Joburi Asistent manager

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

234 Locuri de Munca Asistent manager - Joburi Asistent manager

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent manager si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent manager si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Manager ( Secretariat )


FIRMA DE PRODUCTIE Contract pe perioada nedeterminata. Nu solicitam experienta. Full-time. Bacalaureat finalizat cu diploma. Program : 08.30-17.00 Salariul net : 3600 ron In eventualitatea ca va intereseaza job-ul, va rugam sa atasati CV. cu numar de contact.
office-hr

Angajam Asistent Manager


Cerinte - Redactare emailuri, diferite documente solicitate de management; - Preia comenzile clientiilor - Efectueaza si urmareste comenzile firmei - Gestionarea apelurilor telefonice - Asistenta in activitati de contabilitate primara (avize facturi) - Centralizarea și structurarea a informaților interne cat si a documentelor - Alte responsabilitati dupa nevoile firmei permis categ B Program de 8h, cu jumatate de ora pauza 8.30 17.30 Salariu motivant + bonuri de masa
Schepsis Steel SRL

Asistent Manager Hostel Perla


Hostel de 3 stele din statiunea Mamaia angajeaza permanent Manager Hotel: Candidatul Ideal: - Experienta anterioara in domeniu hotelier - Studii superioare. - Limba engleza scris vorbit foarte bine - Persoana prezentabila, sociabila, prietenoasa. - Excelente abilitati de comunicare, perseverenta, dinamism, spirit de echipa, creativitate. - Foarte bune abilitati de planificare si organizare; Descrierea jobului: - Prospectarea pietei, a cererii si a ofertelor de servicii turistice si de evenimente (locale, nationale, regionale, internationale). - Gestionarea cu succes a vanzarii și planificarii tuturor evenimentelor private și a grupurilor; - Asigurarea faptului ca evenimentele hotelului sunt executate oferind servicii de inalta calitate și consecventa in vanzare, planificare, facturare si incasare. - Intocmirea, in totalitate, a documentatiei necesare (ofertare, contractare si verificare). - Prezentarea de propuneri pentru promovarea si vanzarea, cat mai eficiente, a serviciilor de caza
PERLA LAND

Secretara Asistent Manager


Asteptarile noastre de la viitoarea candidată sunt: - cunostinte Office bune; - cunostinte in promovare on-line,retele sociale - organizarea timpului de lucru, indeplinirea sarcinilor; - atitudine pozitiva, calma Beneficii: - programul de lucru : L-V; 9:00 -> 17:00 - salariu atractiv si motivant - beneficiezi de numeroase oportunitati de dezvoltare individuala si profesionala Vă rugăm să rețineți că doar candidații selectați pentru interviu vor fi contactați.
SC IOANA N M SRL

Asistent Manager In Domeniul Hotelier


Hotel Castelnor Paltinis, Sibiu angajeaza Asistent Manager Cerinte: Absolvent al unei forme de invatamant superioare; Minimum 1 an experienta in domeniu reprezinta avantaj; Foarte bune cunostinte de operare pe calculator (Windows, Word, Excel); Limba engleza scris/vorbit Abilitati foarte bune de comunicare, negociere si organizare; Capacitate de a lua decizii rapide, eficiente si responsabile; Atitudine pozitiva, spirit de observatie, atentie la detalii si flexibilitate. Conditii: Contract de munca pe termen nelimitat; Un salariu competitiv, in functie de nivelul de calificare si experienta; Tichete de masa; Prime si bonusuri in functie de performanta. Responsabilitati: Tine evidenta si discuta cu clientii si furnizorii; Mentine legatura cu colaboratorii companiei; Preluarea apelurilor telefonice si e-mailuri; Discutii cu potentiali clienti, prezentari de oferte si negocierea de preturi; Preia, inregistreaza, distribuie la departamentele implicate corespondenta; Indosariaza si arhiveaz
PRIME TIME RESORT SRL

Angajez Asistent Manager


post de asistent manager va rugam cv
Solus

Asistent Manager (secretara)


Firma autorizata de "Terapii Complementare" angajeaza Asistent manager (secretara), cu permis categoria B, punem la dispozitie autoturism. program de luni pana vineri 8 ore Fara experienta. Salariu minim la inceput.
C.​I.​F.​M.​C.​A.​

Asistent Manager In Turism


Angajam Asistent Manager pentru activitate in turism. Studii superioare, permis de conducere, cunostinte computer si limba engleza sunt necesare. Disponibilitate pentru deplasari in tara si in strainatate.este necesara deasemenea..
Palace Hotel Resort

AngajĂm Asistent Manager


.ANGAJĂM ASISTENT MANAGER COMPANIE DE TRANSPORT serioasă cu experiență pe piață de 7 ani de zile ce își desfășoară activitatea în UK .Clienții noștri așteaptă de la noi servicii impecabile și totodată și noi căutăm oameni capabili să gestioneze și să ofere astfel de servicii! Vă punem la dispoziție un post de asistent manager pe un proiect hibrid cu disponibilitate de relocare. Activitatea se va desfășura timp de două săptămâni în UK pe proiectele standard iar timp de două săptămâni căutăm noi oportunități în România,unele pe proiecte active deja. PRINCIPALELE RESPONSABILITĂȚI: Gestionarea corespondenței și a apelurilor telefonice,a platformelor de social media pentru rezolvarea necesităților de comunicare. Analizează rezultatele și îmbunătățește constant activitatea companiei. Comunică permanent cu conducerea companiei și cu diverse departamente. Coordonarea și implementarea procedurilor administrative și de marketing. Întocmirea,primirea,îndrumarea și actualizarea documentelor și a b
Mike Sebastian Transport

Angajam Asistent Manager


Cerinte : - cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) la nivel avansat, - limba engleza - nivel mediu/avansat (vorbit, scris, citit), - cunostinte primare de contabilitate - asigura protocolul in cadrul intâlnirilor in conformitate cu cerintele zilnice; - preia, inregistreaza, distribuie corespondenta compartimentelor implicate, - indosariaza si arhiveaza corespondenta si mesajele primite din partea partenerilor, clientilor si a angajatilor; - asigur conditiile organizatorice si materialele necesare pentru sedintele de lucru ale administratorului; - programeaz si primeste vizitatorii si/sau personalul societatii care doresc accesul la directorul general/administrator; - tine corespondenta cu partenerii de afaceri ai societatii; - gestioneaza informatiile obtinute in desfasurarea activitatii proprii; - redacteaza corespondenta de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice; - asigura transmiterea documentelor prin posta, e-mail; - actualizeaza baza de date; - fa
OPTIMEAT SRL

Anagajez Asistent Manager


Angajez domnișoară prezentabila pentru asistența pasageri - turiști în aeroport Otopeni. Limba engleza mediu. Șalariu 3000- 4000 lei.
Almacris Invest

Asistent Manager - Colaborare


Oferim in industria de Sanatate si Ingrijire Personala: - sansa de a va ingriji de sanatate - activitate part time/full-time - program flexibil; - munca in echipa, dezvoltand propria afacere, - venituri progresive, in functie de implicare; - experienta minima; - formare si instruire gratuita la standarde inalte; - dezvoltare personala si profesionala, - castiguri motivante chiar din prima luna de activitate, proportional cu efortul depus. Daca sunteti o persoana motivata sa traiasca sanatos, decent, serioasa, perseverenta, dispusa sa munceasca sustinut in parteneriat cu o companie internationala - lider mondial in domeniu wellness, fitness si productie de suplimente alimentare cu ingrediente naturale, asteptam CV-ul dvs sau telefonul.

Asistent Manager Restaurant


Suntem în căutarea celui mai dinamic și organizat Asistent Manager de Restaurant. Dacă vrei să coordonezi o echipă tânără, să contribui la creșterea unui business fain și să atingem împreună cele mai îndrăznețe obiective, hai în #pack-ul nostru. Ce căutăm: -ne dorim să ai studii superioare finalizate -abilitățile foarte bune de coordonare a unei echipe sunt categoric necesare -experiența anterioară în domeniul de activitate al companiei (Horeca QSR Fast food) pe poziții similare, constituie un -avantaj -disponibilitatea și flexibilitatea din punct de vedere al programului de lucru sunt un aspect important pentru noi -ne-ar ajuta să fii disponibil pentru deplasări în interes de serviciu. Descrierea jobului Ce vei face la noi: -tu ești omul de bază din restaurant așa că ai ocazia să-ti pui în practică toate abilitățile de coordonare și organizare în cadrul echipei tale -gestionarea eficientă a solicitărilor și sesizărilor venite din partea clienților este responsabilitatea ta -ai ocazia
Restaurant Mall

Angajez Asistent Manager/​secretariat


Asistent manger & secretariat Specificatii Numele companiei ACCRC INTERNATIONAL Tip job full time Experienta experienta 1-3 ani Salariu oferit 400 - 500 EURO Locuri vacante 1 Descriere Candidatul Ideal - studii medii/superioare; - cunoștințe minime SEAP (achiziții publice) - abilități minime de vânzare & ofertare - experiența pe un post similar constituie un avantaj - cunoștințe bune de operare PC (Microsoft Office Word, Excel, Outlook) - persoană ambițioasă, loială, comunicativă, punctuală și organizată - responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate - prezență agreabilă, ținută și comportament adecvat (limbaj, vestimentație & reguli de politețe) - atitudine pozitivă și pro activă; - capacitate de a respecta termene limită abilități de organizare, - sistematizare și atenție la detalii - cunoștințe de limba engleză reprezintă un avantaj Descrierea jobului - execută activități specifice de secretariat - preia apeluri telefonice, preia și transmite mesaje telefonice
eu

Asistent Manager Referent Achizitii


Cerințe: - Permis de conducere, categoria B (cerință indispensabilă); - Atent la detalii; - Capacitate de organizare a timpului si a sarcinilor într-un mod eficient; - Capacitate foarte bine dezvoltată de a respecta termene limită; - Responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate. Condiții: - Salariul: se pleaca de la: 3200 lei net; - Program: L-V 09-17:30; - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - Echipă tânără, deschisă. Dorim sa recrutam o persoana dinamica, responsabila, cu spirit organizatoric si meticulozitate pentru a gestiona activitatea la nivelul administrarii sediului companiei. O persoana curioasa, dornica sa invete cat mai mult si orientata spre dezvoltarea sa personala si profesionala. Cerinte candidat: Studii superioare finalizate Cunostinte PC - Microsoft Office, nivel mediu ( Excel) Cunostinte limbi straine: engleza, reprezinta un avantaj Experienta minim 1 an intr-o pozitie similara; Capacitatea de a lucra in condi ii de stres, respectarea deadline-uril
VDR STRUCTURAL

Angajez Asistent Manager


Angajez (doamna/domnisoara ) pe postul de asistent manager pentru Depozitul de lenjerie - Serena Exim SRL cu punctul de lucru Adunatii Copaceni _ Giurgiu - Cunostinte excel - Permis de conducere - obligatoriu Salariul intre 3.500 - 4.000 lei
Serena Exim SRL

Angajam Asistent Manager


Societate cu domeniul de activitate lucrari constructii asngajam domnisoara cu abilitati de operare PC,Ms Office,limba engleza nivel mediu. Principalele atributii sunt : editarea si stocarea contractelor si actelor aditionale ale acestora,precum si solicitarile aferente,evidenta asigurarilor contractelor,comunicarea cu brokerul nostru.
ANTREPRIZA CONSTRUCTII EDILITARE SRL

Angajam Asistent Manager


Producator de produse de patiserie angajeaza Asistent Manager -activitati de contabilitate/secretariat - participa la operatiuni de vanzari, marketing atunci cand este cazul - va avea si atributii de marketing: actualizarea bazei de date a clientilor, trimiterea de newslettere/oferte clientilor/promotii, actualizarea informatiilor de pe site-ul companiei/blog, realizarea pliantelor Cunostinte de contabilitate primara. Persoana agreabila, comunicativa cu capacitate mare de relationare. Cunostinte bune PC-Word, Excel etc. Capabilitate in a-si insusi cunostinte intr-un domeniu cu produse de patiserie. Persoana cu spirit practic pronuntat si cu inclinatie catre frumos. Salariu adaptat la competente. Accesul la diverse programe de pregatire. Locul de munca va fi in Petrachioaia / Dascalu IF CV la info%unitedbrands.ro

Angajez Asistent Manager


TRIP'N TOUR SRL angajeaza asistent manager, cod COR 334303.Se ofera cazare, conditii de lucru avantajoase si contract pe perioada nedeterminata.
tripn tour

Angajam Asistent Manager


SC CASADI BRASOV angajeaza ASISTENT MANAGER. Cerinte: - studii superioare in domeniul tehnic sau juridic - cunostinte operare calculator -abilitati de comunicare, organizare -capacitate de lucru cu publicul, punctualitate si seriozitate CV-urile se pot depune pe adresa Detalii la nr. de telefon
SC.​CASADI.​SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 234 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.