Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1907 Locuri de Munca Asistent - Joburi Asistent

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1907 Locuri de Munca Asistent - Joburi Asistent

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Medical Sala /​ Instrumentar Chirurgie Vasculara


Companie verificată
Aplica rapid
Cerințe:Studii de specialitate (Scoala Postliceala Sanitara);Certificat de membru (ALP) si Asigurare MALPRAXIS valabile;Experienta minim 2 ani intr-o pozitie similara (sala operatii chirurgie vasculara);Cunostinte privind procedurile de sterilizare a instrumentarului medical si a deseurilor rezultate in urma actului medical;Cunostinte instrumentar specific utilizat;Abilitati de comunicare, empatie, orientare spre nevoile pacientului, atitudine pozitiva, promptitudine in realizarea sarcinilor, seriozitate si responsabilitate, abilitati de munca in echipa, proactivitate, implicare. Responsabilitati:Pregatirea instrumentarului si a materialelor pentru sterilizare;Pregatirea salii de operatie si a materialelor necesare pentru interventii;Pregatirea pacientului pre si post operator;Asistarea medicului si monitorizarea pacientului in timpul interventiei chirurgicale. Beneficii:Salariu atractiv;Tichete masa;Echipa tanara si motivata.
ANGIOMEDICA NOI STIM CE AI PE INIMA SRL

Asistent Vanzari & Asistent Manager


Candidatul ideal -Cautam noi colegi pe postul de ASISTENT MANAGER in magazinele noastre din Sun Plaza Bucuresti , Veranda Bucurresti si Supernova Pitesti cu experienta .-Căutam si noi colegi/ colege Part time si Full time pentru magazinele din incinta: Constanta City Park Mall, Brasov Coresi Mall,Pitesti Supernova Mall ,Drumul Taberei Auchan Bucuresti, Fashion House Militari Bucuresti Ilfov, Sun Plaza Mall Bucuresti,Veranda Mall Bucuresti.Dacă ești o persoană motivat și implicată, cu orientare către clienți și rezultate… Nu mai sta pe ganduri si hai in echipa noastra!O zi normala de lucru ca asistent vanzari , inseamna : să îndrumi și să consiliezi clienții să ajuți la recepția mărfii și amplasarea acesteia pe spațiul de vânzare să lucrezi cu casa de marcat să contribui la menținerea unei imagini impecabile a magazinuluiDescrierea jobului Nu putem uita de Beneficiile tale: Pachet salarial motivant Bonsurui din vanzari si bonusuri de performanta Posibilitati de promovare in cariera Prog
DECIMAS RUM SRL

Asistent/​ Asistenta


Candidatul ideal MUSAT & ASOCIATII Restructuring & Insolvency recruteaza Asistent/aCerinte:- studii superioare finalizate- experienta pe un post similar (minim 2 ani)- abilitati solide de operare PC, incluzand MS Office, Outlook si internet- foarte bune abilitati de comunicare, atat in lb. romana cat si in lb. engleza- atentie la detalii, abilitati de organizare si prioritizare- capacitatea de a lucra in echipa- proactivitate- adaptabilitate si capacitate de a lucra sub presiune atunci cand situatia o impuneDescrierea jobului Responsabilitati:- preluarea apelurilor telefonice si a mesajelor- receptionarea si inregistrarea corespondentei- monitorizarea si gestionarea agendei avocatului Partener- prelucrarea documentelor (scanare, formatare, descarcare din dosarul electronic etc.)- organizarea corespunzatoare a documentelor in fisiere si dosare- intocmirea si transmiterea de cereri/documente catre instante, presa, furnizori- realizarea de rapoarte in Excel (ex. lista de dosare, centraliz
MUSAT ASOCIATII - SOCIETATE PROFESIONALA DE AVOCATI CU RASPUNDERE LIMITATA

Asistent Manager


Candidatul ideal Studii superioare Capacitatea de a utiliza eficient software-uri de office (word, excel, powerpoint) Abilitati de comunicare si colaborare puternice Abilitati excelente de organizare si atentie la detalii Candidatul ideal va juca un rol esențial în furnizarea de suport administrativ echipei noastre și în asistarea operațiunilor zilnice din cadrul companiei Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan, prioritizand eficientDescrierea jobului Pregătirea documentelor la cerere Gestionarea canalelor de comunicare, inclusiv emailuri, apeluri telefonice și corespondență Gestionarea informațiilor confidențiale cu discreție și profesionalism Elaborarea și redactarea de răspunsuri la diverse cereri primite Colaborarea cu departamentele interne Coordonarea proceselor de recrutare, identificarea și atragerea candidaților potriviți, precum și realizarea interviurilorBeneficii: Mediu de lucru dinamic și inovator Oportunități de dezvoltare profesională continuă Pachet salari
S.​C.​MP CLEANING SYSTEMS SRL

Media netă estimată pe baza celor 3909 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Comercial


Candidatul ideal Cerinte:- Studii minime,postliceale, de preferat studii superioare;- Persoana organizata, comunicativa, pozitiva;- Cunostinte medii contabilitate primara;- Competente operare PC - nivel avansat, MS Office: excel (asistenta operare vlookup) word, power point, BI;- Acuratete si exactitate in procesarea datelor;- Cunostinte limba engleza minim nivel mediu ( scris si conversatie);- Cunostinte avansate mod lucru ERP;Descrierea jobului - Introducerea si verificarea datelor operationale in sistemul informatic ERP;- Colectarea comenzilor clientilor din sistemul de tip EDI ( Electronic Data Interchange );- Prelucrarea comenzilor, emiterea documentelor fiscale aferente;- Intocmirea avizelor de insotire marfa si a facturilor de vanzareI in sistem electronic), arhivarea documentelor,verificare informatica stoc ;- Elaborarea de situatii si rapoarte solicitate de managementul companiei ( zilnice/saptamanale/lunare);- Back office support pentru echipa de vanzari;Beneficii:- Salariu f
DR GERARD ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 21 de salarii introduse în Salario: 3050 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal In Legatura cu dezvoltarea activitatii sale, compania cauta un candidat potrivit pentru pozitia Asistent manager de magazin in orasul Constanta Daca ai abilitatea de a convinge oamenii, ai rabdare si entuziasm in fiecare vanzare, atunci detii doua dintre cele mai importante calitati ale candidatului ideal pentru noi NOI ITI OFERIM: Sistem de salariu stimulant Bonus lunar fara limita daca targetul stabilit este depasit Instruire introductiva in companie conform cerintelor pozitiei Oportunitati excelente de dezvoltare si realizare in cadrul structurii companiei Sprijin profesional si respect personal Relatii corecte si profesionale intre angajator si angajat Evaluare obiectiva si feedback in timp utilIN AFARA DE SALARIU BUN OFERIM SUPLIMENTAR SI: Imbracaminte de lucru; Conditii excelente de munca intr-un mediu modern si de technologie inalta Mediu de lucru prietenos si sanatos Relatii de munca in deplina conformitate cu legislatia romanaAvem incredere ca oamenii sunt cea
VELLEA HOME S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3790 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare; Cunostinte avansate de operare PC: Word, Excel, navigare Internet; Constituie avantaj experienta intr-o pozitie similara; Aptitudini de comunicare scrisa si verbala: capacitatea de a transmite informatii in mod clar, eficient si diplomat; Persoana organizata, orientata spre rezultate si cu dorinta de performanta; Atitudine proactiva, capacitate de analiza si sinteza; Seriozitate, punctualitate, corectitudine; Cunostinte de limba Engleza (nivel mediu).Descrierea jobului Responsabilitati: Primeste, sistematizeaza si arhiveaza documentele/comunicarile interne; Redacteaza documente, rapoarte, informari si comunicari generale, in functie de solicitari; Prelucrarea, inregistrarea si directionarea corespondentei; Gestionarea si redirectionarea apelurilor telefonice/e-mailuri primite, catre persoanele avizate; Asigura stocul produselor consumabile; Desfasoara activitati de protocol; Asigura suport administrativ pentru toa
CLIMTEH SRL

Media netă estimată pe baza celor 3820 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Îți place să vezi rezultatele muncii tale?Vrei să lucrezi într-un mediu în care ești apreciat pentru cine ești și felicitat pentru ce vei realiza?Atunci alătură-te echipei Deichmann!Căutam noi colegi/ colege pentru magazinele din: Bacău, Baia Mare, Balș, Buzău, Câmpulung, Cluj-Napoca, Constanța, Craiova, Focșani, Pitești, Râmnicu Vâlcea, Roman, Sibiu, Sighetu Marmației, Târgu Mureș și Zalău.Descrierea jobului Dacă ești o persoană responsabilă, implicată și serioasă, cu orientare către clienți și nevoile lor, te vom sprijini încă de la început și te vom învăța:• să îndrumi și să consiliezi clienții• să ajuți la recepția mărfii și amplasarea acesteia pe spațiul de vânzare• să lucrezi cu casa de marcat• să contribui la menținerea unei imagini impecabile a magazinuluiBeneficiile tale:• Bonuri de masă• Perechi de pantofi cadou• Vouchere cadou și bonusuri în funcție de performanță• Contract de muncă cu normă întreagă sau part time• Oportunități de creștere și dezvoltare prof
DEICHMANN S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 879 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Candidatul ideal este un asistent manager cu abilitati bune de comunicare, spirit organizatoric, de preferat cu experiență dе minim 2 ani în secretariat.Cerinte: Seriozitate, spirit de echipa, atenție la detalii, implicare profesionala; Absolvent de Facultate limbi straine (engleza avansat); Experienta de minim 2 ani ca asistent manager; Cunoaste operare Microsoft Office(Word, Excel); Curs de asistent manager;Descrierea jobului Responsabilitati:- tine sub control documentele de corespondenta interne si externe primite;- asigura preluarea apelurilor telefonice si directionarea acestora, dupa caz, catre director sau angajati;- asigura expedierea corespondentei prin posta;- redacteaza adrese si alte documente solicitate de catre Director;- asigura aprovizionarea cu produse de birotica si papetarie conform solicitarilor;- tine evidenta formularelor cu regim special: avize, bonuri de consum, bonuri de transfer, bonuri de cantar, ordine de deplasare, fise de magazie;Benefici
LEMACONS SRL

Media netă estimată pe baza celor 3790 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Persoana comunicativa, dinamica, responsabila, orientata spre rezultate si atenta la detalii.Rigurozitate in respectarea cu acuratete a termenelor limita si a sarcinilor.Capacitate de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp.Cunostinte foarte bune de Microsoft Office si navigare pe internet.Cunoasterea programului NeoSys pentru partea de salariati constituie un avantaj.Minim un an vechime in munca.Descrierea jobului Activitati specifice:Asigura legatura dintre managerul general si restul departamentelorSe ocupa de partea de protocolRaspunde de promovarea imaginii firmei prin comportamentul adoptat fata de persoanele cu care vine in contact in cadrul firmei si din afara ei si prin activitatea desfasurata.Activitati de secretariat:Asigura buna circulaţie a documentelor şi a informaţiilor la nivelul firmei, si in relatia cu partenerii (preluare apeluri telefonice contabilitate/furnizori, mailuri, corespondenta)Intocmeste si redacteaza adrese si alte
CLASICO PAPER SRL

Media netă estimată pe baza celor 3902 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Cautam colegi pe postul de agent comercial in Bucuresti si Braila! Poti face parte din comunitatea Dormeo daca ai: Studii medii finalizate; Experienta anterioara in domeniul vanzarilor, constituie un avantaj; Cunoștințe operare PC; Abilitati bune de comunicare si relationare cu clientii; Atitudine orientata catre servicii de calitate; Capacitatea de a lucra in echipa si de a rezolva problemele rapid si eficient; Disponibilitate pentru program de lucru in ture si in weekend-uri.Descrierea jobului Dorim sa ne ajutam clientii sa isi schimbe viața in bine si sa le oferim cele mai bune produse ale brand-urilor noastre, chiar si in magazinele proprii Dormeo.Cum iti vei petrece timpul alaturi de noi: Prezinti produsele conform standardelor companiei; Interactionezi cu clientii si ii asisti in procesul de cumparare; Identifici nevoile clientilor si oferi solutii adecvate; Promovezi produsele noastre intr-un mod profesionist; Efectuezi operatiuni cu casa de marcat, incasarea ba
DORMEO HOME S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 910 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Marketing


Candidatul ideal - îți place să ai un stil de viață sănătos;- ești entuziast/ă și ai o atitudine pozitivă;- ești creativă/a și îți place să gândești outside the box, ai atenție la detalii și simț estetic;- ai abilități de operare PC: (Power Point, Excel);- lucrezi bine în echipă și nu eziți să le oferi suport colegilor;- îți pasă de oameni, de munca ta și vrei să ajuți;- ești deschis/ă să înveți și îți dorești să te dezvolți;- ești emapatic, ambițios și perseverant;- cunoști limba engleză la un nivel mediu;- ai carnet de conducere categoria B.Descrierea jobului Principalele responsabilități:- pregătirea materialelor publicitare, etichete, ambalaje, creație broșuri, cataloage, obiecte promoționale etc;- participarea activ la crearea de concepte și soluții grafice pentru diferite medii (print, web, branding);- colaborarea cu agențiile de publicitate și mass-media;- păstrează o strânsă legătură cu echipa de vânzări, pentru a acorda suportul necesar;- oferă suport pentru organizarea evenim
SOLARIS PLANT SRL

Media netă estimată pe baza celor 238 de salarii introduse în Salario: 3071 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Asistent Manager Persoana organizata, autonoma, energica, atenta la detalii; Persoana responsabila, dinamica, centrata pe solutii, cu o atitudine proactiva, atentie distributiva si centrata pe solutii; Cunoaste limba engleza si poate comunica cu usurinta in scris si verbal ; Absolventa de studii superioare – cunostine primare de contabilitate si drept; Persoana cu minim 5 ani experienta in gestionarea documentelor unei societati comerciale; Foarte bune cunostinte de MS Office (Word, Excel, PowerPoint) si Outlook; Absolvent/a curs de secretariat/asistent manager – reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Asistent Manager Operatiuni specifice activitatii de secretariat/receptie ; Evidenta, organizarea in siguranta a corespondentei si documentelor societatii; Organizarea si asigurarea necesarului pentru buna desfasurare a activitatii de protocol din cadrul societatii; Mentinerea legaturilor societatii cu diversi furnizori, colaboratori, cabinete de avocatura, notariate et
TECH IT SOLUTIONS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3828 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Alătură-te echipei noastre dacă:- Ești o persoană dinamică cu spirit de inițiativă- Ești o fire competitivă dar și un team player- Vrei să inspiri, indrumi și să ajuți clienții în materie de fashionDescrierea jobului Noi iți oferim în schimb:- Contract de muncă pe perioadă nedeterminată- Program de lucru flexibil în ture 8h6h- Tichete de masă 40lei/zi lucratoare- Comisioane din targetul lunar și vânzare personală- Uniformă formată din colecția în curs- Reducere de angajat în cadrul brandului- Program de training în fashion și retail- Șansa de a promova în cadrul grupului
MIROGLIO ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 861 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Medical


Candidatul ideal Dacă ești în căutarea unui loc de muncă care să nu fie doar un job, ci o oportunitate de a aduce mai mult bine în lume, acesta este locul potrivit pentru tine!Dacă ești o persoană bine organizată, dinamică, flexibilă, cu bune abilități de comunicare, cu o atitudine pozitivă și deschisă, atunci te așteptăm să faci parte din clinica noastra.Ești omul potrivit dacă ai: ​studii în domeniu (școală postliceală/facultate de specialitate); experiență de lucru cu softul SIUI de la Casa de Asigurări de Sănătate (reprezintă un avantaj); cunoștințe de operare PC MS Office, Word, Excel, Internet, Outlook capacitatea de a lucra în echipă; abilități de planificare, organizare, intervenție și raportare; persoana pragmatică, practică, orientată către rezultate; fire responsabilă; capacitate de organizare, planificare; spirit analitic, meticulozitate, rigoare; motivație;Descrierea jobului Ne vom baza pe rolul tău pentru: a asigura înregistrarea corectă a datelor în evidențele primare (r
Confidenţial

Media netă estimată pe baza celor 3173 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Asistent Proiect


Candidatul ideal PENCRAFT caută Asistent proiecte pentru biroul de consultanta din Iasi. Dacă eşti o persoană entuziasta, axata pe dezvoltare profesionala si personala continua, pui pasiune in ceea ce faci si te simti excelent intr-un mediu de lucru profesionist, te invitam sa te alaturi echipei PENCRAFT! La PENCRAFT vei fi implicat în proiecte si misiuni de consultanță de anvergura si vei avea ocazia sa inveti si sa te perfectionezi continuu alaturi de cei mai buni experti în domeniu.Profilul candidatului: Studii superioare economice/comunicare si relații publice; Experienta de minim 6 luni pe un post similar sau intr-un domeniu relevant conex; Cunostinte avansate de operare PC (Word, Excel, Power Point, etc.); Permis de conducere categoria B – constituie un avantaj; Excelente abilitati de exprimare verbala si in scris; Capacitatea de a lucra in echipa; Excelente abilităţi de analiză şi sinteză a datelor şi informaţiiilor; Capacitate de a identifica soluţii; Abilitatea de a gestiona m
PENCRAFT SRL

Media netă estimată pe baza celor 28 de salarii introduse în Salario: 3510 RON/Luna

Asistent Medical


Candidatul ideal Studii Scoala Sanitara ALP si Malpraxis vizate la zi Experienta anterioara in post asistent medical, preferabil domeniu medical privat Abilitate in recoltarea probelor biologice/sange Cunostinete minime de mica chirurgie constituie un avantaj Persoana comunicativa, atitudine pozitiva, proactiva, responsabila si promta Punctualitate, abilitati bune de comunicare, capabila de munca in echipa Cunoasterea limbii engleze constituie un avantajDescrierea jobului Recoltare probe biologice Pregatirea cabinetelor pentru consultatie Pregatirea pacientilor pentru diverse tratamente Efectuarea anumitor manevre medicale Efectuare de injectii, pansamente, etc. Manevre de sterilizare autoclav a instrumentarului medical Interactiunea cu pacientii la sosirea in clinica si pe durata tratamentelorSalariu de 3300 in perioada de proba + bonuri de masa.
MEDSTONE SRL

Media netă estimată pe baza celor 3209 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Asistent Flota


Candidatul ideal Echipa Automobile Bavaria Group cauta Asistent flota auto pentru locatia din Baneasa, iar daca te regasesti in profilul pe care l-am conturat, te rugam sa aplici.Ne dorim ca viitorul membru al echipei noastre sa detina urmatoarele calitati:- experienta de minimum 1 an in domeniul auto, de preferat intr-o pozitie similara;- bune cunostinte de operare pe calculator;- abilitatea de organizare, planificare si comunicare;- permis auto categoria B.Descrierea jobului Atributiile care ii vor reveni viitorului coleg sunt: verifica toate documentele autoturismului de test-drive inainte de predarea catre clienti; verifica starea autoturismelor din parcul de demo, softuri actualizate si alimentarea/incarcarea masinilor; asigura necesarul de consumabile pentru spalarea, intretinerea autoturismelor din flota, alimentarea si incarcarea masinilor electrice; preda autoturismele de companie catre management/angajati; preia autoturismele demo de pe transportul din tara, dintre locatii; p
AUTOMOBILE BAVARIA SRL

Asistent Comercial


Candidatul ideal - Studii liceale/universitare finalizate;- Cunostinte de limba franceza sau engleza ;- Cunostinte operare PC : MS Office, Ciel ERP (reprezinta un avantaj) sau un alt software de contabilitate/gestiune;- Buna capacitate de organizare, de prioritizare a sarcinilor si un simt de raspundere ridicat ;- Aptitudini de comunicare;- Abilitate de a se ocupa de proiecte multiple in acelasi timp;- Competenta in colectarea si interpretarea datelor si compilarea informatiilor de management ; Descrierea jobului Responsabilitati:- Asigura urmarirea si inregistrarea comenzilor de vanzare in sistemul informatic (reprezinta avantaj cunostinte Ciel): programarea comenzilor clientilor si mentinerea contactului cu acestia;- Urmareste fluxul zilnic in portalul electronic de schimb documente;- Asigura suport administrativ pentru echipa de vanzari;- Transmite ofertele comerciale si documentele contabile clientilor: facturi, avize etc.- Raspunde cererilor adresate prin e-mail si telefon;- Actua
THIRARD BALCANI SRL

Media netă estimată pe baza celor 13 de salarii introduse în Salario: 2975 RON/Luna

Asistent De Farmacie


Candidatul ideal Spring, Farmacia la Pret Mic angajeaza asistenti de farmacieCandidatul potrivit:Sa detina abilitati de comunicare si relationare;Empatie, atentie si implicare in relatia cu pacientul;Ofera ajutor, pasiune, zambet si respect;Detine diploma de asistent de farmacie si certificat de membru.Descrierea jobului Responsabiliati :Identifica si formuleaza recomandari privind nevoia de sanatate a pacientilor;Consilieaza pacientii despre modul de utilizare a medicamentelor si potentialele riscuri sau efecte adverse;Gestioneaza stocuri si urmareste termene de valabilitate ale produselor farmaceutice;Participa la receptia cantitativa si calitativa a medicamentelor din farmacie.Oferim:Pachet salarial motivant, bonusuri diverse, traininguri de specialitate;Decontam cotizatia anuala, asigurare malpraxis;Cream un mediu armonios in care pregatirea profesionala se afirma;
SPRING FARM SRL

Media netă estimată pe baza celor 354 de salarii introduse în Salario: 2500 RON/Luna

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.